Haiseva hengitys ja corsodyl

Olen kärsinyt pahanhajuisesta hengityksestä ja pahasta mausta suussa jo pitkään. Aloitin työn asiakaspalvelussa.Kun huomasin asiakkaiden pahoinvoivat ilmeet,kun avasin suuni.Aloin itsekkin huomaamaan hengitykseni haisevan.Olen sen takia tupakanpolton yrittänyt lopettaa,koska siitä ajatellut hajun tulevan.nyt olenkin ollut ilman tupakkaa jo jonkin aikaa.mutta haju vain jatkui,käytän kielenputsaajaa,hammaslankainta,kaikkia erilaisia suuvesiä apteekista,airlift-kapseleita,hugo-pastilleja,purukumia..ym..Menin lopulta lääkäriin.Suuhun vähän vilkaisi ja määräsi minulle lääkettä,mahahapon noususta ruokatorveen.Siitä ei mtään vaikutusta,syön niitä tälläkin hetkellä.Jättääkö vaan syömättä?Lääkäri kyllä käski syödä,vaikkei olisi mitään vaikutusta.
Söin myös nikotiinipurukumia,kun lopetin niiden käytön,niin paha haju ja maku tuntui vain pahenevan.(makuaisti parani?)
Lopulta löysin netistä corsydolista.Kun sillä ensimmäisen keran purskutin,niin heti huomasi eron.Tuli raikas olo suuhun,syömisenkin jälkeen.Aikaisemmin kielen tyvi oli valkoinen,en kielenputsaajalla sinne asti yltänyt,nyt normaalin värinen "kaunis" kieli.Tässä on vain sellainen ongelma,että kauan uskaltaa käyttää ja kuinka usein,ettei värjäydy hampaat?En haluaisi luopua tästä "ihme"aineesta.
ja mistä tää johtui,ylimääräsii bakteereita suussa?Tarviiko jonkun antibiootin?Tulevatko takaisin käytön lopettamisen jälkeen?Kokemuksia?
43688
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

syyna oli reijat hampaissa ja ientulehdus. Reijat paikattiin ja ikenille suoritettiin syvapuhdistus. Nyt pidan sitten ikenet kunnossa hammaslangalla ja suuvedella.

Äänestä

antibiootin paikka,eli hiivasientä kasvaa jostain syystä. Minulla astmalääkkeiden käytöstä. Valkoiset häviää lääkekuurin myötä,mutta siitä pitää mennä lääkärin ja labran kautta,että saa viljelytuloksen ensin.

Tämä Corsodyl (oikea nimi) on tarkoitettu tulehduksiin. Jos sellaista on,niin olisi syytä tietää. Tosin huoletta voi varmaan purskuttaa muutamia kertoja silloin tällöin. Mutta jos suussa ei ole tulehdusta,niin on väärä lääke. Ole hyvä ja katso tästä lääkelaitoksen osoiteesta,siellä on koko liuos/geeli-stoori: http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/2/58862.shtml.

Sieltä näet myös värjäytymien mahdollisuudesta,ei ole niin vaarallista kuin moni luulee tälläkin palstalla sen olevan. Pääasiahan on ensin vaivan poisto.

Muistaako kukaan miltä "naftaliini" haisee? Kun itsekin olen tarkka suuni hajuista, ihmettelen, että monilla on sama paha haju,joka muistuttaa juuri tuota naftaliinin eli koimyrkyn hajua.

Äänestä

Haju voi johtua hammaskivestä tai että sulla on reikiä hampaissa. Koska olet viimeksi käynyt hammastarkastuksessa ja hammaskivenpoistossa?

Sitä cordodyliä ei sais käyttää kuin max. kaksi viikkoa putkeen ja sitten kuukausien tauko. Koska muuttaa omaa bakteerikantaa suussa = tappaa myös ne hyvät bakteerit suussa.

Äänestä

Corsodyl on vihon viimeinen aine. Se tappaa kaikki hyvätkin bakteerit, myös ne, jotka suojaavat pahanhajuiselta hengitykseltä, se rikkoo suun oikean bakteeritasapainon täysin ja hetkessä. Ja se värjää hamapaat ja hampaiden välit, varsinkaan hampaiden välejä ei sitten kukaan enää saakaan puhdistettua, ei edes hammaslääkäri. Hyi olkoon Corsodyl ja kaikki muutkin, joissa on alkoholia ja klooriheksidiiniä, niitä on muuten paljon, m.m. SB12! Jos haluan desinfioida suutani, niin teen sen apteekin yhdeksän prosenttisella suolaliuoksella, iso pullo maksaa alle 3 euroa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Haisu-suu kirjoitti:

Olen kärsinyt pahanhajuisesta hengityksestä ja pahasta mausta suussa jo pitkään. Aloitin työn asiakaspalvelussa.Kun huomasin asiakkaiden pahoinvoivat ilmeet,kun avasin suuni.Aloin itsekkin huomaamaan hengitykseni haisevan.Olen sen takia tupakanpolton yrittänyt lopettaa,koska siitä ajatellut hajun tulevan.nyt olenkin ollut ilman tupakkaa jo jonkin aikaa.mutta haju vain jatkui,käytän kielenputsaajaa,hammaslankainta,kaikkia erilaisia suuvesiä apteekista,airlift-kapseleita,hugo-pastilleja,purukumia..ym..Menin lopulta lääkäriin.Suuhun vähän vilkaisi ja määräsi minulle lääkettä,mahahapon noususta ruokatorveen.Siitä ei mtään vaikutusta,syön niitä tälläkin hetkellä.Jättääkö vaan syömättä?Lääkäri kyllä käski syödä,vaikkei olisi mitään vaikutusta.
Söin myös nikotiinipurukumia,kun lopetin niiden käytön,niin paha haju ja maku tuntui vain pahenevan.(makuaisti parani?)
Lopulta löysin netistä corsydolista.Kun sillä ensimmäisen keran purskutin,niin heti huomasi eron.Tuli raikas olo suuhun,syömisenkin jälkeen.Aikaisemmin kielen tyvi oli valkoinen,en kielenputsaajalla sinne asti yltänyt,nyt normaalin värinen "kaunis" kieli.Tässä on vain sellainen ongelma,että kauan uskaltaa käyttää ja kuinka usein,ettei värjäydy hampaat?En haluaisi luopua tästä "ihme"aineesta.
ja mistä tää johtui,ylimääräsii bakteereita suussa?Tarviiko jonkun antibiootin?Tulevatko takaisin käytön lopettamisen jälkeen?Kokemuksia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu