Mies ei käy suihkussa

..............

Tai no käy, mutta vain pari kolme kertaa viikossa...

Lopunajan sitten haisee pahalle varsinkin sieltä alhaalta ja sitten vielä ihmettelee kun en oikein syty hänen viettelyilleen...

Ollaan siis seurusteltu kohta kolme vuotta ja 2,5 siitä asuttu yhdessä. Mies aina ollut (paitsi ihan alussa) vähän välinpitämätön ulkonäkönsä suhteen, mutta nyt minusta vielä enemmän..

Mitäkö sitä tehdä? Olen sanonut asiasta moneen otteeseen. Olen jopa itkenyt. Olen kehunut ja tuonut sen positiivisuutta esille kun hän tulee suihkusta.

Tulee vain sellainen olo, että häntä ei kiinnosta yhtään mitä minä hänestä ajattelen. VOi tehdä mitä haluaa siis...

vaikka olen tehnyt selväksi, että en ole itsestäänselvyys. Ja olen myös tehnyt selväksi, että äidiksi en vielä halua, vaikka siltä joskus kuitenkin tuntuu... :/

Mielipiteitä!?

382

142150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • greqwf

      samalla mitalla...

      Pakko siteerata sitä yhtä:
      "mistä te noita miehiä löydättekin?"

      • aloittaja . .

        Voisin kokeillakin, mutta musta tuntuu, että kärsin itse siitä enemmän.

        Mutta tosiaan kesäloma alkaa ihan kohta ....


      • praps

        Kysy häneltä onko kummelin rytmimuna -biisi hänen suosikki. Sanoitus kuulostaa liittyvän tapaukseen hyvin pitkälti!!!


      • sittapiitti
        praps kirjoitti:

        Kysy häneltä onko kummelin rytmimuna -biisi hänen suosikki. Sanoitus kuulostaa liittyvän tapaukseen hyvin pitkälti!!!

        sen esittää. Ei hajuun kukaan kuole, voi teitä nirppanokkaisia peeveleitä.


      • et tiedä mikä on rytmimuna

      • aamuinilloin
        sittapiitti kirjoitti:

        sen esittää. Ei hajuun kukaan kuole, voi teitä nirppanokkaisia peeveleitä.

        Jostain luin tutkimuksen, että yli 85 prosenttia suomalaisista miehistä käy suihkussa vähintään kerran päivässä. Ranskalaisilla tilanne oli heikoin Euroopassa. Vain vajaa puolet peseytyy edes kerran päivässä. No, peittävät parfymeillä enemmän juttu kertoi.


      • Nimetön
        aamuinilloin kirjoitti:

        Jostain luin tutkimuksen, että yli 85 prosenttia suomalaisista miehistä käy suihkussa vähintään kerran päivässä. Ranskalaisilla tilanne oli heikoin Euroopassa. Vain vajaa puolet peseytyy edes kerran päivässä. No, peittävät parfymeillä enemmän juttu kertoi.

        No tee itse sama, älä käy suihkussa ja haise pahalle, koita kuinka kauan mies sitä kestää.
        Ehkä se apina sitten taujuaa mennä suihkuun


      • Dirty & SEX

      • ...
        aloittaja . . kirjoitti:

        Voisin kokeillakin, mutta musta tuntuu, että kärsin itse siitä enemmän.

        Mutta tosiaan kesäloma alkaa ihan kohta ....

        Laita alastomien muijien kuvia kylppärin seinälle.. kyllä sitten kiinnostaa käydä suihkussa vähintään kerran päivässä..

        Jos innostus välillä laantuu niin vaihda akan-kuvia.. toimii kuule! :)


      • tuolla kauppojen

        kassajonoissa sen huomaa. Niin, mistä niitä sikiää?


      • Tohtori Oudompi Lempi
        praps kirjoitti:

        Kysy häneltä onko kummelin rytmimuna -biisi hänen suosikki. Sanoitus kuulostaa liittyvän tapaukseen hyvin pitkälti!!!

        ensiksi et anna pilua ja toiseksi alat piiloittelemaan miehesi tavaroita (kello, sukat jne.) ja kas ollakaan, tavarat löytyvät aina suihkuhuoneesta.
        Ensimmäistä vaihtoehtoa kannattaa harkita.


      • ei oo totta
        aamuinilloin kirjoitti:

        Jostain luin tutkimuksen, että yli 85 prosenttia suomalaisista miehistä käy suihkussa vähintään kerran päivässä. Ranskalaisilla tilanne oli heikoin Euroopassa. Vain vajaa puolet peseytyy edes kerran päivässä. No, peittävät parfymeillä enemmän juttu kertoi.

        Ei mitenkään voi pitää paikkaansa!


      • monella naisella on ja tule...
        ... kirjoitti:

        Laita alastomien muijien kuvia kylppärin seinälle.. kyllä sitten kiinnostaa käydä suihkussa vähintään kerran päivässä..

        Jos innostus välillä laantuu niin vaihda akan-kuvia.. toimii kuule! :)

        Nyt on naisille siivous ym askareiden ohessa, naisille silmänruokaa, laittaa seinille alastomien miesten jotka estottomasti keikistelee kulli kookkaana miten mitenkin sexikkäänä...Siinä siivoukset ym askareet saa monen naisten innokkuutta laittaa koti kuntoon, ja monella on kuvia, eril. alastomista miehistä, ja kalenteria myöten...Hyvä...Sitä silmänruokaa on saatava siivouksien askareiden ohessa, niin miehiä vaan katselemaan saa vipinää kummasti ikäviin kotitöihin, joita suurimman osan naisista joutuu tekemään!!!!!!


      • sittapiitti kirjoitti:

        sen esittää. Ei hajuun kukaan kuole, voi teitä nirppanokkaisia peeveleitä.

        sunko mielestä miehel ei oo välii haiseeko se pahalle alapäästä..mut kyl miehet naisii huomauttelee jos me haistaa pahalle.. en kylm itekkää tykkää et mies jatkuvasti haisis.. itellää miesystävä ja se käy joka päivä suihkussa.. mieluten haistelen puhasta ku likasta


      • TYTÖT
        sittapiitti kirjoitti:

        sen esittää. Ei hajuun kukaan kuole, voi teitä nirppanokkaisia peeveleitä.

        Terve tytöt sano sokea, kun sillikojun ohi meni. Hyi hitto - en ottaisi tommosta edes viereeni yöksi jos värkit ei olisi puhtaat - YÖK.


      • suihKusta
        aamuinilloin kirjoitti:

        Jostain luin tutkimuksen, että yli 85 prosenttia suomalaisista miehistä käy suihkussa vähintään kerran päivässä. Ranskalaisilla tilanne oli heikoin Euroopassa. Vain vajaa puolet peseytyy edes kerran päivässä. No, peittävät parfymeillä enemmän juttu kertoi.

        Yleensä nämä baaritiskeillä notkuvat hajuvesillä läträävät geelitukat on just niitä joita ei suihkussakäynti kiinnosta.


      • ei ole
        praps kirjoitti:

        Kysy häneltä onko kummelin rytmimuna -biisi hänen suosikki. Sanoitus kuulostaa liittyvän tapaukseen hyvin pitkälti!!!

        kummelin biisi, vaan Jätkät (Reinari, Arvid ja Jaakkima Halonen) -yhtyeen Tulikurttu -albumilta. Ei pidä sekoittaa esittäjiä.


      • Nimetön kirjoitti:

        No tee itse sama, älä käy suihkussa ja haise pahalle, koita kuinka kauan mies sitä kestää.
        Ehkä se apina sitten taujuaa mennä suihkuun

        Kyllä monet sanoneet naiselle ala mennä mut vaikea on sillä on monta syytä lapsuus ukki pienenä 7v.käytti hyväksi, muutenkin samalla lailla elämän aikana niin tietää miksi ei huvita suihkuun. Itse asun kuhmossa.


    • ongelmahan

      on vakava, mutta mulla pääsi nauru.

      "Olen kehunut ja tuonut sen positiivisuutta esille kun hän tulee suihkusta."

      Yritätkö kouluttaa miestäsi niin kuin koiraa?


      Asuin lapsuuden maalaistalossa, jossa oli ainoastaan sisäwc, ei suihkua tai sisäsaunaa. Ulkosauna löytyi, mutta vesi sinne piti vetää vesikelkalla tai maitorattailla tonkassa. Talvella saunan lämmittäminen oli työlästä, joten meillä saunottiin vain lauantaisin.

      Jos ihmiset olisivat olleet siihen aikaan samanlaisia nirppanokkia kuin nykyään, niin minäkään en varmaan olisi alkuani koskaan saanut.

      • aloittaja ..

        Ja minä asuin niin köyhässä perheessä, että vettä ei saanut tuhlailla. Joten tiedän kyllä jos suihkussa käydään noin kerran viikossa....



        Mutta sainkin kuulla siitä koulussa ja sen takia onkin pakkomielle nykyisin olla aina puhdas.

        Eli siis tosiaan nykyaika on aivan eri aika... Epäsiisteys ei ole tätä yhteiskuntaa.


      • Ei niin ja sen
        aloittaja .. kirjoitti:

        Ja minä asuin niin köyhässä perheessä, että vettä ei saanut tuhlailla. Joten tiedän kyllä jos suihkussa käydään noin kerran viikossa....



        Mutta sainkin kuulla siitä koulussa ja sen takia onkin pakkomielle nykyisin olla aina puhdas.

        Eli siis tosiaan nykyaika on aivan eri aika... Epäsiisteys ei ole tätä yhteiskuntaa.

        vuoksi lapset sitten kärsivät allergioista ja huonosta vastustuskyvystä muutenkin.

        Pari kolme kertaa viikossa pitäisi riittää ihmiselle käydä suihkussa. Paha haju ei tule siitä hiestä tai työnteosta vaan siitä että hän on ollut aikaisemmin liian puhdas jolloin se hyvä floora on poistunut iholta ja hikoilevilta alueilta. Nyt kun hän palaa pesemättömään tilanteeseen niin se paha floora pääsee sitten valloilleen ja aiheuttaa ne pahat hajut.

        Jos hajuttomaksi hänet haluat, niin silloin kainalokarvat pois, alapään karvat pois, pesulle saippuan kanssa ja sen jälkeen välillä pelkästään vesipesu, ei saippuaa tai shampoota. Saippua ja shampoo pelkästään pari kertaa viikossa, muulloin riittää täysin pelkkä vesi.

        Nyt kun olet pistänyt ukkosi pesemään perseen ja kainalot niin ei mene kuin puoli päivää ja ukollasi on taas pistävän hajuiset kainalot vaikka ei olisi tehnyt edes kovaa työtä. Se on merkki siitä että ukon bakteerit ovat täysin, no... perseestä.

        Tämä liian puhdas yhteiskunta ja liiallinen puhdistusaineiden käyttö tekee meistä käveleviä hajupommeja ja deodorantit ja antiperspirantit vain pahentavat sitä ongelmaa.


      • HALOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        aloittaja .. kirjoitti:

        Ja minä asuin niin köyhässä perheessä, että vettä ei saanut tuhlailla. Joten tiedän kyllä jos suihkussa käydään noin kerran viikossa....



        Mutta sainkin kuulla siitä koulussa ja sen takia onkin pakkomielle nykyisin olla aina puhdas.

        Eli siis tosiaan nykyaika on aivan eri aika... Epäsiisteys ei ole tätä yhteiskuntaa.

        ...sinun miehesi pitäisi kärsiä SINUN lapsuuden traumoistasi ja niiden poikimista pakkomielteistä? Eikö mielessäsi kerta kaikkiaan edes häivähdä, että se ei välttämättä olekaan juuri miehesi (teistä kahdesta) jonka touhuissa on nyt jotain vialla?

        Jos sinulle olisi lapsena huudeltu vaikkapa isosta nenästä, niin pitäisikö MIEHESI nyt mennä nenänpinennysleikkaukseen sen vuoksi, että sinä olet yliherkkä näkemään nenät isoina...?


      • Nopean aineenvaihdunnan hai...
        Ei niin ja sen kirjoitti:

        vuoksi lapset sitten kärsivät allergioista ja huonosta vastustuskyvystä muutenkin.

        Pari kolme kertaa viikossa pitäisi riittää ihmiselle käydä suihkussa. Paha haju ei tule siitä hiestä tai työnteosta vaan siitä että hän on ollut aikaisemmin liian puhdas jolloin se hyvä floora on poistunut iholta ja hikoilevilta alueilta. Nyt kun hän palaa pesemättömään tilanteeseen niin se paha floora pääsee sitten valloilleen ja aiheuttaa ne pahat hajut.

        Jos hajuttomaksi hänet haluat, niin silloin kainalokarvat pois, alapään karvat pois, pesulle saippuan kanssa ja sen jälkeen välillä pelkästään vesipesu, ei saippuaa tai shampoota. Saippua ja shampoo pelkästään pari kertaa viikossa, muulloin riittää täysin pelkkä vesi.

        Nyt kun olet pistänyt ukkosi pesemään perseen ja kainalot niin ei mene kuin puoli päivää ja ukollasi on taas pistävän hajuiset kainalot vaikka ei olisi tehnyt edes kovaa työtä. Se on merkki siitä että ukon bakteerit ovat täysin, no... perseestä.

        Tämä liian puhdas yhteiskunta ja liiallinen puhdistusaineiden käyttö tekee meistä käveleviä hajupommeja ja deodorantit ja antiperspirantit vain pahentavat sitä ongelmaa.

        Allergioihinkin on muita syitä. Itse olen elänyt koko ikäni maalla heinäpeltojen keskellä. Koivuja oli niin pihamaalla, mökillä, kuin koko koulumatkallakin 5:n metrin välein. Silti olen myöhemmällä iällä allergisoitunut näille, ja meillä ei todellakaan ole ylettömän siistiä, kun on sisäkissojakin.

        Eikä kaikille riitä pari kolme kertaa viikossa suihkussa käynnille. Osan pitää käydä useasti päivässä. Itse kuulun tähän 20 % väestöstä, jolla on nopea aineenvaihdunta ja se hankaloittaa niin, että minun täytyy vaihtaa paitoja joskus useitakin kertoja päivässä, koska selkäni hikoilee (ja sekin voi kyllä tuoksahtaa.)

        Ja esim. mun hiukset rasvoittuvat niin iltaisin kuin päivisinkin, toki yritän vähentään hiustenpesua siten, että pesen vain joka toinen päivä, mutta minkäs teet kun ei halua että näyttää luonnon oman vesikampauksen omistajalta.

        Mutta siis nyky-yhteiskunnassa kannattaa käyttää vettä ja saippuaa. Ei suihkussa tarvitse tunteja lotrata, sillä puhtaaksi itsensä saa nopeamminkin.

        Puhut vaan siis suoraan miehellesi kuinka ällöttävää tuollainen on ja haluaako hän oikeasti että muut joutuvat hänen aromejaan kestää!


      • täällä on taas
        Ei niin ja sen kirjoitti:

        vuoksi lapset sitten kärsivät allergioista ja huonosta vastustuskyvystä muutenkin.

        Pari kolme kertaa viikossa pitäisi riittää ihmiselle käydä suihkussa. Paha haju ei tule siitä hiestä tai työnteosta vaan siitä että hän on ollut aikaisemmin liian puhdas jolloin se hyvä floora on poistunut iholta ja hikoilevilta alueilta. Nyt kun hän palaa pesemättömään tilanteeseen niin se paha floora pääsee sitten valloilleen ja aiheuttaa ne pahat hajut.

        Jos hajuttomaksi hänet haluat, niin silloin kainalokarvat pois, alapään karvat pois, pesulle saippuan kanssa ja sen jälkeen välillä pelkästään vesipesu, ei saippuaa tai shampoota. Saippua ja shampoo pelkästään pari kertaa viikossa, muulloin riittää täysin pelkkä vesi.

        Nyt kun olet pistänyt ukkosi pesemään perseen ja kainalot niin ei mene kuin puoli päivää ja ukollasi on taas pistävän hajuiset kainalot vaikka ei olisi tehnyt edes kovaa työtä. Se on merkki siitä että ukon bakteerit ovat täysin, no... perseestä.

        Tämä liian puhdas yhteiskunta ja liiallinen puhdistusaineiden käyttö tekee meistä käveleviä hajupommeja ja deodorantit ja antiperspirantit vain pahentavat sitä ongelmaa.

        keittiölääkäreitä liikkeellä...ja vieläpä sellaisia jotka ovat syntyneet silloin kun ihmiset kuolivat isorokkoon ja tubiin kun eivät älynneet pestä käsiään!!! suuri osa äideistä ja vauvoista kuoli synnytysvuoteeseen!!!!

        mä en voi edes harrastaa eläimellisen epäsiistin miehen kanssa seksiä kun saan aina taudin eli virtsarakontulehduksen, joka on kerran johtanut mulla munuaistulehdukseen.

        eli kannattaisko muistuttaa miestä siitä että ihmiskunta on intellektinsä ansiosta kehittynyt niin pitkälle etteti LIKAISUUDEN takia tarvitse sairastua.
        enkä puhu nyt DDT:n tai PCB:n käytöstä jotka siis ovat herkistäneet mm. ihmiset allergisiksi.


      • adbd
        aloittaja .. kirjoitti:

        Ja minä asuin niin köyhässä perheessä, että vettä ei saanut tuhlailla. Joten tiedän kyllä jos suihkussa käydään noin kerran viikossa....



        Mutta sainkin kuulla siitä koulussa ja sen takia onkin pakkomielle nykyisin olla aina puhdas.

        Eli siis tosiaan nykyaika on aivan eri aika... Epäsiisteys ei ole tätä yhteiskuntaa.

        siitä että hän kokee napanneessa sut jo...ja ettei enää tarvii niin hirveesti panostaa...
        esim kun ollaan sinkkuina miehet ja naiset panostaa paljon ulkonäköönsä mutta kun se mies tai nainen on ns NAPATTU NIIN EI PANOSTETA ENÄÄ NIIN PALJOA!!!


      • alkuperäisen puolustaja
        Ei niin ja sen kirjoitti:

        vuoksi lapset sitten kärsivät allergioista ja huonosta vastustuskyvystä muutenkin.

        Pari kolme kertaa viikossa pitäisi riittää ihmiselle käydä suihkussa. Paha haju ei tule siitä hiestä tai työnteosta vaan siitä että hän on ollut aikaisemmin liian puhdas jolloin se hyvä floora on poistunut iholta ja hikoilevilta alueilta. Nyt kun hän palaa pesemättömään tilanteeseen niin se paha floora pääsee sitten valloilleen ja aiheuttaa ne pahat hajut.

        Jos hajuttomaksi hänet haluat, niin silloin kainalokarvat pois, alapään karvat pois, pesulle saippuan kanssa ja sen jälkeen välillä pelkästään vesipesu, ei saippuaa tai shampoota. Saippua ja shampoo pelkästään pari kertaa viikossa, muulloin riittää täysin pelkkä vesi.

        Nyt kun olet pistänyt ukkosi pesemään perseen ja kainalot niin ei mene kuin puoli päivää ja ukollasi on taas pistävän hajuiset kainalot vaikka ei olisi tehnyt edes kovaa työtä. Se on merkki siitä että ukon bakteerit ovat täysin, no... perseestä.

        Tämä liian puhdas yhteiskunta ja liiallinen puhdistusaineiden käyttö tekee meistä käveleviä hajupommeja ja deodorantit ja antiperspirantit vain pahentavat sitä ongelmaa.

        nämä kaikki likaiset ihmiset ovat?

        Tätä päivää nyt eletään ja näillä ehdoin,joten peseydytään myös kuten nykyään kuuluu,päivittäin.

        Kas kun nykyisin kanssakäyminen on erilaista kuin ennen maalaistaloissa.Nähdään ihmisiä päivittäin,kosketaan samoihin oven kahvoihin satojen ihmisten kanssa,käytetään yleisiä käymälöitä esim,työpaikoilla jne.
        Ja mitä seksiin tulee,onhan se päivänselvää että puhtaan miehen kanssa on mukavampi pelehtiä,olisko jopa niin et seksikin on vähän muuttunut niistä lähetys-saarnaaja ajoista erilaiseksi.
        Muistaisin että suu-seksiä pidettiin vielä parikymmentä vuotta sitten jonain erikoisuutena.Pitää tosiaan ihmetellä jos joku likaisuuden puolustaja sitä haluaa harrastaa ihmisen kanssa, joka ei ole kahteen päivään peseytynyt.


      • fossiili olet

        Varmasti juu on ollut ennenvanhaan vähemmän nirppanokkaista toimintaa mutta voin myös arvata että siihen aikaan ei myöskään tutustuttu pahemmin niin naisen kuin miehenkään alapäähän suulla , joten ei nenäkään sillä alueella pahemmin käynyt??!!
        Nämä ikuisuuspuheet ovat niin turhia.... (ennenvanhaan-nykyään).
        Ennenvanhaan ei myöskään vedelty varmaan toista hanuriin eikä kokeiltu ryhmää?
        Koita siirtyä nykyaikaan!


      • määrä
        Nopean aineenvaihdunnan hai... kirjoitti:

        Allergioihinkin on muita syitä. Itse olen elänyt koko ikäni maalla heinäpeltojen keskellä. Koivuja oli niin pihamaalla, mökillä, kuin koko koulumatkallakin 5:n metrin välein. Silti olen myöhemmällä iällä allergisoitunut näille, ja meillä ei todellakaan ole ylettömän siistiä, kun on sisäkissojakin.

        Eikä kaikille riitä pari kolme kertaa viikossa suihkussa käynnille. Osan pitää käydä useasti päivässä. Itse kuulun tähän 20 % väestöstä, jolla on nopea aineenvaihdunta ja se hankaloittaa niin, että minun täytyy vaihtaa paitoja joskus useitakin kertoja päivässä, koska selkäni hikoilee (ja sekin voi kyllä tuoksahtaa.)

        Ja esim. mun hiukset rasvoittuvat niin iltaisin kuin päivisinkin, toki yritän vähentään hiustenpesua siten, että pesen vain joka toinen päivä, mutta minkäs teet kun ei halua että näyttää luonnon oman vesikampauksen omistajalta.

        Mutta siis nyky-yhteiskunnassa kannattaa käyttää vettä ja saippuaa. Ei suihkussa tarvitse tunteja lotrata, sillä puhtaaksi itsensä saa nopeamminkin.

        Puhut vaan siis suoraan miehellesi kuinka ällöttävää tuollainen on ja haluaako hän oikeasti että muut joutuvat hänen aromejaan kestää!

        on tuo pari kolme kertaa viikossa. Minun mieheni ei käy kuin kerran viikossa! eikä hän kyllä haisekaan. En tiedä miten on mahdollista...??
        Joskus kyllä tukka näyttää niin rasvaiselta, että sanon kyllä sitten että eiköhän ole jo aika sinne suihkuun mennä, jos ei itse älyä.


      • Nimetön
        fossiili olet kirjoitti:

        Varmasti juu on ollut ennenvanhaan vähemmän nirppanokkaista toimintaa mutta voin myös arvata että siihen aikaan ei myöskään tutustuttu pahemmin niin naisen kuin miehenkään alapäähän suulla , joten ei nenäkään sillä alueella pahemmin käynyt??!!
        Nämä ikuisuuspuheet ovat niin turhia.... (ennenvanhaan-nykyään).
        Ennenvanhaan ei myöskään vedelty varmaan toista hanuriin eikä kokeiltu ryhmää?
        Koita siirtyä nykyaikaan!

        "Ennenvanhaan ei myöskään vedelty varmaan toista hanuriin eikä kokeiltu ryhmää?"

        On se hyvä että ihmiset "fossiilit" tietävät historiasta jotain. 'Ennenvanhaan' todellakin vedettiin miehiä hanuriin ja oltiin ties millasissa ryhmissä ja vieläpä ilman kumia kun sellaista ei oltu keksitty ja hyvin vieläkin ihmiset täällä tallustelee.
        Ota asioista selvää ennen kuin kutsut toisia fossilleiksi


      • nyt ja ennen....

        Ennen aikaan kuteminen tapahtui vain "puhtaankalun- tai p-aikana" eli lauantaisin tai keskiviikkoisin, jos oli mahollisuus lemmittää sauna viikollakin.

        Sitä paitsi, silloin seksikäyttäytyminen oli NORMAALIA!! Peiton alla pimeässä avioliiton siipien suojassa.
        Ei nuoleskeltu kuin koirat toisten perpereitä?

        Mua inhottaa nuo touhut, vaikka ukko olis hinkattu vimillä!
        Olen yksineläjä ja pärjään mainiosti ilman tuota nykyajan rietastelua.
        Siisteys ja puhtaus kunniaan.


      • Jep....
        täällä on taas kirjoitti:

        keittiölääkäreitä liikkeellä...ja vieläpä sellaisia jotka ovat syntyneet silloin kun ihmiset kuolivat isorokkoon ja tubiin kun eivät älynneet pestä käsiään!!! suuri osa äideistä ja vauvoista kuoli synnytysvuoteeseen!!!!

        mä en voi edes harrastaa eläimellisen epäsiistin miehen kanssa seksiä kun saan aina taudin eli virtsarakontulehduksen, joka on kerran johtanut mulla munuaistulehdukseen.

        eli kannattaisko muistuttaa miestä siitä että ihmiskunta on intellektinsä ansiosta kehittynyt niin pitkälle etteti LIKAISUUDEN takia tarvitse sairastua.
        enkä puhu nyt DDT:n tai PCB:n käytöstä jotka siis ovat herkistäneet mm. ihmiset allergisiksi.

        Ihan sama ongelma itsellä, virtsatietulehdus tulee kivuliaana jos harrastaa seksiä niin ettei toinen ole toviin peseytynyt tai mitä muihin esilämmittelyihin tulee niin että ei ole käsiä kunnolla tai lainkaan pesty.

        Toisinaan olen ihmetellyt mistä johtuu että kumppanin "se" haisee kuin mätä raato, mutta ilmeisesti näin silloin kun ei ole tullut vain pariin päivään peseydyttyä. Todella kiusallinen asia josta ei ole voinut ilmoittaa kuin se kautta että puhuu myös tuosta tulehdusalttiudestaan ja muuten vaan ehdottaa yhteistä suihkua jne. Ikävä sinänsä kun oma kumppani on hyvännäköinen ja vähäkarvainen vaaleahko yksilö.

        Mitä tulee karvaisiin miehiin eli tummahiuksiset ja erittäin vahvoilla rinta- etc. karvoilla varustettuihin niin voi sanoa tuttavapiiristä että kun kyseinen mies ei päivään ole suihkussa käynyt ja tulee kylässä käymään niin melkein pahoinvointi siinä paikassa tulee; se rasvojen ja bakteerien yhteistyö on sanoinkuvaamaton, kyseinen henkilö varmaan saanee seuraavana syntymäpäivänään jonkin lahjan hygieniaan ja puhtauteen liittyen.

        Kannattaisi miesten käydä suihkussa ja tuoksua raikkailta niin ei jää siitä ainakaan seksin saanti kiinni ;)


      • teek

        isäsi piti sinua nirppanokkana oli itse sodassa jossa ei varmasti voinut peseytyä ollenkaan. Kaikki on suhteellista, ei ole nirppanokkaista pyytää miestään käymään suihkussa kerran päivässä nykyään.


      • maalainenko? ...

        Olen asunut talossa johon tuli vain kylmä vesi. Saunarakennus sijaitsi ulkona jonne piti vesi kantaa (50 metriä).

        Tästä huolimatta kannoin vedet, pilkoin puita, tein tulen padan alle, jotta sain joka päivä käydä pesemässä itseni. Peseydyin talvipakkasillakin joka päivä, mutta saunaa ei tuolloin lämmitetty kuin 20-asteiseksi.

        Talvella ei tosiaan saunottu kuin harvoin, mutta joka päivä peseydyttiin.


      • MarruM
        nyt ja ennen.... kirjoitti:

        Ennen aikaan kuteminen tapahtui vain "puhtaankalun- tai p-aikana" eli lauantaisin tai keskiviikkoisin, jos oli mahollisuus lemmittää sauna viikollakin.

        Sitä paitsi, silloin seksikäyttäytyminen oli NORMAALIA!! Peiton alla pimeässä avioliiton siipien suojassa.
        Ei nuoleskeltu kuin koirat toisten perpereitä?

        Mua inhottaa nuo touhut, vaikka ukko olis hinkattu vimillä!
        Olen yksineläjä ja pärjään mainiosti ilman tuota nykyajan rietastelua.
        Siisteys ja puhtaus kunniaan.

        Hih!

        Tää oli patavanhoillisuudessaan jotenkin suorastaan herttaisen höperö viesti! Joo, parempi kuule pitää ne laput vaan visusti silmillä, koska muuten saatat tosiaan törmätä vahingossa vapautuneisiin ihmisiin, joille ei ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa seksuaalisuuden muotoa. Ihmisiin, joille seksi on voimavara, jonka toteuttamisen suhteen voi olla luova ja leikkisäkin. Surettaa ajatella, millaista totaalisen ilotonta jyystämistä kaltaisesi ihmisen seksielämä on ollut silloin aikoinaan - siis jos sitä tosiaan on jossain vaiheessa ollut...


      • MarruM
        nyt ja ennen.... kirjoitti:

        Ennen aikaan kuteminen tapahtui vain "puhtaankalun- tai p-aikana" eli lauantaisin tai keskiviikkoisin, jos oli mahollisuus lemmittää sauna viikollakin.

        Sitä paitsi, silloin seksikäyttäytyminen oli NORMAALIA!! Peiton alla pimeässä avioliiton siipien suojassa.
        Ei nuoleskeltu kuin koirat toisten perpereitä?

        Mua inhottaa nuo touhut, vaikka ukko olis hinkattu vimillä!
        Olen yksineläjä ja pärjään mainiosti ilman tuota nykyajan rietastelua.
        Siisteys ja puhtaus kunniaan.

        Hih!

        Tää oli kaikessa patavanhoillisuudessaan jotenkin suorastaan herttaisen höperö viesti! Joo, parempi kuule pitää ne laput vaan visusti silmillä ja pää pensaassa, koska muuten saatat tosiaan törmätä vahingossa vapautuneisiin ihmisiin, joille ei ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa seksuaalisuuden muotoa. Ihmisiin, joille seksi on voimavara, jonka toteuttamisen suhteen voi olla luova ja leikkisäkin. Oikeastaan ihan surettaa ajatella, millaista totaalisen ilotonta jyystämistä kaltaisesi ihmisen seksielämä on ollut silloin aikoinaan - siis jos sitä tosiaan on jossain vaiheessa ollut...


      • Ei haistu

        Älä kuule yleistä. Paskaista sekä puhdasta porukkaa on ollut niin ennen kuin nytkin.Itse olen syntynyt 50-luvun alkupuolella ja ei meilläkään muuta peseytymispaikka ollut kuin sauna. Vesi tuli ja meni kun sitä sangolla tuotiin ja vietiin. Ei meillä silti paskaisia ja haisevaisia oltu. Lämmintä vettä sai kun sitä lämmitti kattilassa hellan päällä tai pisti praasua saunan vesipadan alle. Kylmässä saunassa peseydyttiin joka päivä saunapäivien välillä. Kyllä se on luonteesta kiinni jos on paskainen.


      • kuin koira

        Hämmästyisit jos tietäisit miten usein naisen on koulutettava miestä kuin koiraa tai pientä lasta.

        Aina pitää huomauttaa, että pese kädet, vaihda alkkarit, mene suihkuun, pane työvaatteet pyykkiin... jne.

        Jotkut miehet on vaan niin h..vetin laiskoja hoitamaan hygieniaansa. Muistakaa se seuraavan kerran, kun kättelette jotain ukkoa.


      • ...
        Ei niin ja sen kirjoitti:

        vuoksi lapset sitten kärsivät allergioista ja huonosta vastustuskyvystä muutenkin.

        Pari kolme kertaa viikossa pitäisi riittää ihmiselle käydä suihkussa. Paha haju ei tule siitä hiestä tai työnteosta vaan siitä että hän on ollut aikaisemmin liian puhdas jolloin se hyvä floora on poistunut iholta ja hikoilevilta alueilta. Nyt kun hän palaa pesemättömään tilanteeseen niin se paha floora pääsee sitten valloilleen ja aiheuttaa ne pahat hajut.

        Jos hajuttomaksi hänet haluat, niin silloin kainalokarvat pois, alapään karvat pois, pesulle saippuan kanssa ja sen jälkeen välillä pelkästään vesipesu, ei saippuaa tai shampoota. Saippua ja shampoo pelkästään pari kertaa viikossa, muulloin riittää täysin pelkkä vesi.

        Nyt kun olet pistänyt ukkosi pesemään perseen ja kainalot niin ei mene kuin puoli päivää ja ukollasi on taas pistävän hajuiset kainalot vaikka ei olisi tehnyt edes kovaa työtä. Se on merkki siitä että ukon bakteerit ovat täysin, no... perseestä.

        Tämä liian puhdas yhteiskunta ja liiallinen puhdistusaineiden käyttö tekee meistä käveleviä hajupommeja ja deodorantit ja antiperspirantit vain pahentavat sitä ongelmaa.

        paha haju tulee kyllä bakteereista, eikä mistään floorista.


      • ...
        alkuperäisen puolustaja kirjoitti:

        nämä kaikki likaiset ihmiset ovat?

        Tätä päivää nyt eletään ja näillä ehdoin,joten peseydytään myös kuten nykyään kuuluu,päivittäin.

        Kas kun nykyisin kanssakäyminen on erilaista kuin ennen maalaistaloissa.Nähdään ihmisiä päivittäin,kosketaan samoihin oven kahvoihin satojen ihmisten kanssa,käytetään yleisiä käymälöitä esim,työpaikoilla jne.
        Ja mitä seksiin tulee,onhan se päivänselvää että puhtaan miehen kanssa on mukavampi pelehtiä,olisko jopa niin et seksikin on vähän muuttunut niistä lähetys-saarnaaja ajoista erilaiseksi.
        Muistaisin että suu-seksiä pidettiin vielä parikymmentä vuotta sitten jonain erikoisuutena.Pitää tosiaan ihmetellä jos joku likaisuuden puolustaja sitä haluaa harrastaa ihmisen kanssa, joka ei ole kahteen päivään peseytynyt.

        "Tätä päivää nyt eletään ja näillä ehdoin,joten peseydytään myös kuten nykyään kuuluu,päivittäin."

        Missä sanotaan että tähän päivään KUULUU peseytyä päivittäin? Ymmärrätkö, että kaikkien EI TARVITSE käydä suihkussa joka päivä? Pelkkä alapää pesu riittää, sekä kainaloiden pesu (jos tarvii).

        "Muistaisin että suu-seksiä pidettiin vielä parikymmentä vuotta sitten jonain erikoisuutena."

        Eiköhän suuseksiä ole ollut yhtä kauan kuin ihmisiäkin. Nykyään siitä vaan puhutaan avoimesti, aivan kuten kaikesta muusta seksiin liittyvästä. Mutta se ei tarkoita etteikö ennen ole niin tehty.

        "Pitää tosiaan ihmetellä jos joku likaisuuden puolustaja sitä haluaa harrastaa ihmisen kanssa, joka ei ole kahteen päivään peseytynyt."

        En ole kenenkään nähnyt täällä puolustavan likaisuutta. Olen vain nähnyt kommentteja että kaikkien ei tarvitse käydä päivittäin suihkussa, ja että osa ei voi käydä erilaisista iho-ongelmista johtuen.


      • vedettiin!
        Nimetön kirjoitti:

        "Ennenvanhaan ei myöskään vedelty varmaan toista hanuriin eikä kokeiltu ryhmää?"

        On se hyvä että ihmiset "fossiilit" tietävät historiasta jotain. 'Ennenvanhaan' todellakin vedettiin miehiä hanuriin ja oltiin ties millasissa ryhmissä ja vieläpä ilman kumia kun sellaista ei oltu keksitty ja hyvin vieläkin ihmiset täällä tallustelee.
        Ota asioista selvää ennen kuin kutsut toisia fossilleiksi

        Oikein; antiikin Kreikassa nimenomaan se miesten välinen seksi oli sitä jotain ja aitoa ;D


      • LOLLL
        Ei niin ja sen kirjoitti:

        vuoksi lapset sitten kärsivät allergioista ja huonosta vastustuskyvystä muutenkin.

        Pari kolme kertaa viikossa pitäisi riittää ihmiselle käydä suihkussa. Paha haju ei tule siitä hiestä tai työnteosta vaan siitä että hän on ollut aikaisemmin liian puhdas jolloin se hyvä floora on poistunut iholta ja hikoilevilta alueilta. Nyt kun hän palaa pesemättömään tilanteeseen niin se paha floora pääsee sitten valloilleen ja aiheuttaa ne pahat hajut.

        Jos hajuttomaksi hänet haluat, niin silloin kainalokarvat pois, alapään karvat pois, pesulle saippuan kanssa ja sen jälkeen välillä pelkästään vesipesu, ei saippuaa tai shampoota. Saippua ja shampoo pelkästään pari kertaa viikossa, muulloin riittää täysin pelkkä vesi.

        Nyt kun olet pistänyt ukkosi pesemään perseen ja kainalot niin ei mene kuin puoli päivää ja ukollasi on taas pistävän hajuiset kainalot vaikka ei olisi tehnyt edes kovaa työtä. Se on merkki siitä että ukon bakteerit ovat täysin, no... perseestä.

        Tämä liian puhdas yhteiskunta ja liiallinen puhdistusaineiden käyttö tekee meistä käveleviä hajupommeja ja deodorantit ja antiperspirantit vain pahentavat sitä ongelmaa.

        "Hyvä floora....."!!!!

        Ei vittu nyt pääsi päivän nauru!!!!


    • oot kolme vuotta katellu haisevaa miestä, niin tuskin hän siitä enää miksikään muuttuu jollei mitään radikaalia tapahdu.

      Mulle tuoksu on ensimmäisiä asioita, joita pistän merkille miehessä. En voi ymmärtää miten joku tietentahtoen haluaa jättää hygieniastaan huolehtimisen noin vähälle...

      Näytä miehelles jakso siitä ohjelmasta, missä siivotaan aina jonkun sottapytyn kämppä. En muista mikä ohjelman nimi on, mutta muistan nähneeni että siinä ne ottaa näytteitä laboratoriotestejä varten esim ko. ihmisen hiuksista ja niistä yleensä löytyy ihan järjettömiä määriä kaikenmaailman mönkiäisiä. Luulis sen herättävän miehesi laiskuudestaan...

      • vdscxz

        rastapää, joka ei ollut puoleen vuoteen pessyt hiuksiaan. Sillä oli pöpöjä päässä, mut ei ne nyt parissa-kolmessa päivässä sinne pesiään rakenna.


      • vdscxz kirjoitti:

        rastapää, joka ei ollut puoleen vuoteen pessyt hiuksiaan. Sillä oli pöpöjä päässä, mut ei ne nyt parissa-kolmessa päivässä sinne pesiään rakenna.

        rakennakaan, mutta se vois toimia jonkinlaisena shokkihoitona :)

        Mun oli ainakin pakko päästä suihkuun kun katsoin tuota, tais olla just tuo jaksokin... Mut mä myönnän olevani vähän neuroottinen muutenki puhtauden suhteen.


      • Aurinko79 kirjoitti:

        rakennakaan, mutta se vois toimia jonkinlaisena shokkihoitona :)

        Mun oli ainakin pakko päästä suihkuun kun katsoin tuota, tais olla just tuo jaksokin... Mut mä myönnän olevani vähän neuroottinen muutenki puhtauden suhteen.

        Bakteerien tai virusten määrällä on kovin vähän tekemistä todellisen hajuongelman kanssa. Jopa minä ymmärrän tämän, vaikka oli sekä kiinnostumaton, että laiska bilsassa.

        Siksi toisekseen ei se auta kuin sanoa, että jos haluaa lähitaistelukontaktia, niin ensin mennään yhdessä suihkuun. Jos ei lähde, niin sitten runkatkoon rauhassa. Kyllä on taas itsestäänselvyys hakusessaan.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Bakteerien tai virusten määrällä on kovin vähän tekemistä todellisen hajuongelman kanssa. Jopa minä ymmärrän tämän, vaikka oli sekä kiinnostumaton, että laiska bilsassa.

        Siksi toisekseen ei se auta kuin sanoa, että jos haluaa lähitaistelukontaktia, niin ensin mennään yhdessä suihkuun. Jos ei lähde, niin sitten runkatkoon rauhassa. Kyllä on taas itsestäänselvyys hakusessaan.

        Pahanhajuisuushan voi toki johtua monestakin asiasta aina ruokavaliosta pesemättömyyteen asti, mutta huolehtimalla hygieniastaan voi kyllä karsia melko suuren osan pahan hajun aiheuttajista. Jättämällä hygienian huonolle hoidolle antaa makoisan kasvupohjan bakteereille ja viruksille...

        Mutta ei se tosiaan auta kuin saada äijä suihkuun. Onneks ei oo koskaan tarvinnu taistella tällasten ongelmien kanssa. Kaikki mun tapaamat miehet on älynneet huolehtia itsestään ilman mitään eri sanomisia.


      • nenästä pitäjä

        Entäs miten voi ehdottaa miehelle että vaihtaa deororanttiaan ilman että hän loukkaantuu?

        En voi sietää miesten halpisdödöjen tuoksuja, hajuina mm. Wc-Ankka ja joku hedelmäwunderbaum. Yhhyh, käyttäisivät jotain mihekkäämmän hajuista esim Tabacia.


      • monte1
        nenästä pitäjä kirjoitti:

        Entäs miten voi ehdottaa miehelle että vaihtaa deororanttiaan ilman että hän loukkaantuu?

        En voi sietää miesten halpisdödöjen tuoksuja, hajuina mm. Wc-Ankka ja joku hedelmäwunderbaum. Yhhyh, käyttäisivät jotain mihekkäämmän hajuista esim Tabacia.

        mieleistäsi partavettä tai dödöä,tuskimpa suuttuu.


      • vänkyrä-nainen
        nenästä pitäjä kirjoitti:

        Entäs miten voi ehdottaa miehelle että vaihtaa deororanttiaan ilman että hän loukkaantuu?

        En voi sietää miesten halpisdödöjen tuoksuja, hajuina mm. Wc-Ankka ja joku hedelmäwunderbaum. Yhhyh, käyttäisivät jotain mihekkäämmän hajuista esim Tabacia.

        Joo, kieltämättä wc-ankan hajuinen tuoksu ei ehkä ois kovin houkutteleva. En oo miehillä tuollaseen törmännyt silti, mut kuulosti hauskalta :)


      • monte1
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        Joo, kieltämättä wc-ankan hajuinen tuoksu ei ehkä ois kovin houkutteleva. En oo miehillä tuollaseen törmännyt silti, mut kuulosti hauskalta :)

        tyhjään wc-ankkaan partavettä ;)


      • nenästä pitäjä kirjoitti:

        Entäs miten voi ehdottaa miehelle että vaihtaa deororanttiaan ilman että hän loukkaantuu?

        En voi sietää miesten halpisdödöjen tuoksuja, hajuina mm. Wc-Ankka ja joku hedelmäwunderbaum. Yhhyh, käyttäisivät jotain mihekkäämmän hajuista esim Tabacia.

        miehellä oli tuoksua, joka sai mulle aikaan välittömästi päänsäryn. Sanoin tästä suoraan miehelle eikä sen jälkeen tarvinnut haistella sitä. Ja tuo oli siis totuus, mä oon tosi herkkä hajujen suhteen enkä pysty olemaan vahvojen hajujen läheisyydessä saamatta päänsärkyä.

        Eli sano vain asiasta suoraan, kaikki tuoksut eivät vain sovi kaikkien nenään. Toivottavasti mies ymmärtää sen ja löydätte tuoksun, josta kumpikin pitää :)


      • asia
        nenästä pitäjä kirjoitti:

        Entäs miten voi ehdottaa miehelle että vaihtaa deororanttiaan ilman että hän loukkaantuu?

        En voi sietää miesten halpisdödöjen tuoksuja, hajuina mm. Wc-Ankka ja joku hedelmäwunderbaum. Yhhyh, käyttäisivät jotain mihekkäämmän hajuista esim Tabacia.

        .....mutta tabac on kauheinta mitä tiedän.Hugo Bossin tuoksut todella miehekkäitä......


      • semmonekettu

        Tarkotat varmaan ohjelmaa nimeltä "Sillä Siisti"?


      • ImmanuelK
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Bakteerien tai virusten määrällä on kovin vähän tekemistä todellisen hajuongelman kanssa. Jopa minä ymmärrän tämän, vaikka oli sekä kiinnostumaton, että laiska bilsassa.

        Siksi toisekseen ei se auta kuin sanoa, että jos haluaa lähitaistelukontaktia, niin ensin mennään yhdessä suihkuun. Jos ei lähde, niin sitten runkatkoon rauhassa. Kyllä on taas itsestäänselvyys hakusessaan.

        Hajuongelmahan on yleensä suoraanverrannollinen bakteerien määrään ja laatuun. Miksi luulet dödöissä olevan alkoholia?


      • gefa
        nenästä pitäjä kirjoitti:

        Entäs miten voi ehdottaa miehelle että vaihtaa deororanttiaan ilman että hän loukkaantuu?

        En voi sietää miesten halpisdödöjen tuoksuja, hajuina mm. Wc-Ankka ja joku hedelmäwunderbaum. Yhhyh, käyttäisivät jotain mihekkäämmän hajuista esim Tabacia.

        No joku raja irstaudellakin, varsinkin kun se tabasco on juuri niitä halpisdödöjä, löpökin omaa paremman "tuoksun".


      • marmelaadi2
        nenästä pitäjä kirjoitti:

        Entäs miten voi ehdottaa miehelle että vaihtaa deororanttiaan ilman että hän loukkaantuu?

        En voi sietää miesten halpisdödöjen tuoksuja, hajuina mm. Wc-Ankka ja joku hedelmäwunderbaum. Yhhyh, käyttäisivät jotain mihekkäämmän hajuista esim Tabacia.

        Laitappa pyykkipoika nenään seuraavan kerran kun rakastelette. Jos sitten vaikka menisi perille=)


      • ei dödöjä
        nenästä pitäjä kirjoitti:

        Entäs miten voi ehdottaa miehelle että vaihtaa deororanttiaan ilman että hän loukkaantuu?

        En voi sietää miesten halpisdödöjen tuoksuja, hajuina mm. Wc-Ankka ja joku hedelmäwunderbaum. Yhhyh, käyttäisivät jotain mihekkäämmän hajuista esim Tabacia.

        ei niitä dödöjä ollenkaan suihkussa käynti riittää..


    • monte1
      • AP -

        En osaa oikeastikaan sanoa. Hän voisi olla, koska hänen elämäntilanteensakin on tällähetkellä henkisesti hyvin raskasta.

        Mutta mitä voin tehdä? Testejä hän ei suostu tekemään. Terapiaan hän ei suostu menemään. Ja minä nyt osaan kuunnella ja olla avuksi ja piristää hänen elämäänsä, mutta se tuskin riittää?


      • monte1
        AP - kirjoitti:

        En osaa oikeastikaan sanoa. Hän voisi olla, koska hänen elämäntilanteensakin on tällähetkellä henkisesti hyvin raskasta.

        Mutta mitä voin tehdä? Testejä hän ei suostu tekemään. Terapiaan hän ei suostu menemään. Ja minä nyt osaan kuunnella ja olla avuksi ja piristää hänen elämäänsä, mutta se tuskin riittää?

        jos toinen ei halua apua itselleen.
        jos hän lähes palanut loppuun ja sinä kydet jo.
        en voi muuta kuin toivottaa voimia sinulle.


    • lyhyesti:

      "Mitäkö sitä tehdä? Olen sanonut asiasta moneen otteeseen. Olen jopa itkenyt. Olen kehunut ja tuonut sen positiivisuutta esille kun hän tulee suihkusta. ""

      HANKI PAINEPESURI!

    • CaroLuna

      Kädestä pitäen "pylly" pyykille. Ja samalla saarnaisin hygieniasta ja arvoista joita hän viestittää ympäristölleen haisevana. Varsinkin sinulle.. Ja eikun pesulle :)

      • pari kolme

        Kyllähän pari kolme kertaa viikossa suihkussakäyntiä on täysin riittävä hygienian kannalta, suurempi määrä voi olla jopa haitaksi. Arvoista sen verran, että onhan se ekologista käydä vähän vähemmän suihkussa. Suihkussakäynti kuluttaa keskimäärin noin 50 litraa puhdasta vettä per käynti. Eikö joissain etelänmaissa ruvettu säännösteleen ihmisten vedenkäyttöä jo, ja suositeltu vähentää suihkuttelemista.

        Ennen sekstailuahan voi sitten käydä suihkussa, jos se siitä kiikastaa.


      • CaroLuna
        pari kolme kirjoitti:

        Kyllähän pari kolme kertaa viikossa suihkussakäyntiä on täysin riittävä hygienian kannalta, suurempi määrä voi olla jopa haitaksi. Arvoista sen verran, että onhan se ekologista käydä vähän vähemmän suihkussa. Suihkussakäynti kuluttaa keskimäärin noin 50 litraa puhdasta vettä per käynti. Eikö joissain etelänmaissa ruvettu säännösteleen ihmisten vedenkäyttöä jo, ja suositeltu vähentää suihkuttelemista.

        Ennen sekstailuahan voi sitten käydä suihkussa, jos se siitä kiikastaa.

        (Kulinaristi kirjoittaa...)

        Asiaa voi käännellä ja väännellä miten päin vain, mutta totuus kuitenkin lienee se: Että Intiimialueiden puhtaus tarkoittaa pesua (ainakin) * per päivä. Ei sinne koko vartalo suihkuun tarvitse mennä joka päivä, vaan kuten minä peseydyn tarpeen vaatiessa ja joka aamu ja ilta, näin myös odotan mieheni tekevän.
        Eli siis pöntön vieressä oleva suihku on aika olennainen osa hygieniaa meillä, kuten toivottavasti monissa muissakin kodeissa.

        Ps. Meillä ei suunnitella nukkumaan mennessä mitäkö tehtais vaan aika spontaania tuo on.. Ikävää olisi jos pitäis alku tössätä siihen havaintoon, et hitto.. Pesulle pitää mennä :D


    • veksi58

      ei oikeen käy mun järkeen että on tollainen kyllä ymmärän että se haisee eli tuoksuu ei sitä naiset tykää jos en käy suihkussa joka ilta niin tuntuu kuin ois jotain poissa että pesulle vaan

      • MITÄ V*TTUA..

        LOL!!! :D sanon vaan


      • lskdfsdfä
        MITÄ V*TTUA.. kirjoitti:

        LOL!!! :D sanon vaan

        Siis mitä kyrpää


    • Kamasutra.M43-02

      Ymmärrän kyllä tuskan sillä ei haju vieressä niin mukava ole mutta jos ajatellaan asiaa terveyden hoidollisesti niin suihku joka päivä ei ole hyvä,koska iho kuivuu ja bakteerit pääsee sinne syvemmälle.Itse käyn suihkussa joka päivä töistä tultaessa ja talvisin pitää vastaavasti laittaa rasvoja iholle koska kuivuu aivan korpuksi,onko järkeäkään tässä.Parempi olisi pestä ne kainalot ja muut intiimit paikat niin hajutkin pysys kurissa.

      • Atoopikko

        Tietysti yletön varsinkin kuumalla vedellä löträäminen vie iholta sen luonnollista rasva- ja suojakerrosta, mutta enpä usko, että kuivaihoisen kannattaisi erityisesti pihistellä suihkussa käyntiä.

        Itsellä iho pysyy parhaana, kun käyn suihkussa joka toinen päivä, ja tämä on myös hajuhaittojen ehkäisyn kannalta sopiva tahti.

        On hiukan vanhanaikainen käsitys, että vesi kuivattaa. Vesihän itseasiassa kosteuttaa. Kuivaihoisen on hyvä käyttää suihkun jälkeen jotain mietoa perusvoidetta, joka sitoo suihkussa saadun kosteuden iholle.

        Minulla iho kuivuu ja ärsyyntyy erityisesti, jos olen useita päiviä peseytymättä. Kokeiltu on. Myös ihottumat ja tulehdukset pahenevat peseytymättömänä, varsinkin taipeissa. Suolainen hiki ja epäpuhtaudet ärsyttävät ja tulehduttavat.

        Parasta olisi käydä suihkussa tarpeeksi usein, mutta mielellään peseytyä viileällä vedellä ja suht. nopeasti. Atooppista/kuivaa ihoa ei peseytymättömyys pelasta suuntaan taikka toiseen.


      • vai niin
        Atoopikko kirjoitti:

        Tietysti yletön varsinkin kuumalla vedellä löträäminen vie iholta sen luonnollista rasva- ja suojakerrosta, mutta enpä usko, että kuivaihoisen kannattaisi erityisesti pihistellä suihkussa käyntiä.

        Itsellä iho pysyy parhaana, kun käyn suihkussa joka toinen päivä, ja tämä on myös hajuhaittojen ehkäisyn kannalta sopiva tahti.

        On hiukan vanhanaikainen käsitys, että vesi kuivattaa. Vesihän itseasiassa kosteuttaa. Kuivaihoisen on hyvä käyttää suihkun jälkeen jotain mietoa perusvoidetta, joka sitoo suihkussa saadun kosteuden iholle.

        Minulla iho kuivuu ja ärsyyntyy erityisesti, jos olen useita päiviä peseytymättä. Kokeiltu on. Myös ihottumat ja tulehdukset pahenevat peseytymättömänä, varsinkin taipeissa. Suolainen hiki ja epäpuhtaudet ärsyttävät ja tulehduttavat.

        Parasta olisi käydä suihkussa tarpeeksi usein, mutta mielellään peseytyä viileällä vedellä ja suht. nopeasti. Atooppista/kuivaa ihoa ei peseytymättömyys pelasta suuntaan taikka toiseen.

        No kyllä mulla ainakin iho kuivuu suihkussa käynnin jälkeen... Vastaavasti jos joskus ei tarvitse ihan joka päivä peseytyä, niin suihkuttomana päivänä iho on ns. normaalin kostea, vai miten sen nyt sanoisi. Ja musta ainakin kuivaihoisen nimenomaan ei kannata ihan hirveästi käydä suihkussa just tosta em. syystä. Toki käytän kosteusvoiteita, jottei iho oo ihan kamalan kuiva.


      • varmuuden vuoksi,
        vai niin kirjoitti:

        No kyllä mulla ainakin iho kuivuu suihkussa käynnin jälkeen... Vastaavasti jos joskus ei tarvitse ihan joka päivä peseytyä, niin suihkuttomana päivänä iho on ns. normaalin kostea, vai miten sen nyt sanoisi. Ja musta ainakin kuivaihoisen nimenomaan ei kannata ihan hirveästi käydä suihkussa just tosta em. syystä. Toki käytän kosteusvoiteita, jottei iho oo ihan kamalan kuiva.

        että siis iho kuivuu myös silloin, vaikka en käyttäisi saippuaa.


      • tietävä ("ammattilaine...
        Atoopikko kirjoitti:

        Tietysti yletön varsinkin kuumalla vedellä löträäminen vie iholta sen luonnollista rasva- ja suojakerrosta, mutta enpä usko, että kuivaihoisen kannattaisi erityisesti pihistellä suihkussa käyntiä.

        Itsellä iho pysyy parhaana, kun käyn suihkussa joka toinen päivä, ja tämä on myös hajuhaittojen ehkäisyn kannalta sopiva tahti.

        On hiukan vanhanaikainen käsitys, että vesi kuivattaa. Vesihän itseasiassa kosteuttaa. Kuivaihoisen on hyvä käyttää suihkun jälkeen jotain mietoa perusvoidetta, joka sitoo suihkussa saadun kosteuden iholle.

        Minulla iho kuivuu ja ärsyyntyy erityisesti, jos olen useita päiviä peseytymättä. Kokeiltu on. Myös ihottumat ja tulehdukset pahenevat peseytymättömänä, varsinkin taipeissa. Suolainen hiki ja epäpuhtaudet ärsyttävät ja tulehduttavat.

        Parasta olisi käydä suihkussa tarpeeksi usein, mutta mielellään peseytyä viileällä vedellä ja suht. nopeasti. Atooppista/kuivaa ihoa ei peseytymättömyys pelasta suuntaan taikka toiseen.

        Vesi kuivattaa ihoa, varsinkin lämmin vesi joka vie ihon omia rasvoja, ja sellaiset kuivattavat palasaippuat on huonoja. Vesi kosteuttaa "sisältä päin", eli siis juotuna. Ihoa ei kosteuta kuin hyvät voiteet ja rasvat, ja nekin mielellään hajustamattomia. Mutta jos ei paljoa hikoile ja tee ns. likaista työtä, ei mielestäni ole yhtään huono jos käy joka toinen päivä suihkussa, mutta alapesu olisi hyvä tehdä vedellä joka päivä. Bakteerit pääsevät helpommin kuivan ihon läpi, ja näin esim kasvoille syntyy helpommin finnejä ym. Ja kun taas hiki ei itsessään haise, vaan ne bakteerit siinä hiessä jotka siellä päivänkin saattaa muhia, ja tällöin hajuhaittoja syntyy. Pitäkää huoli hygieniasta!

        Hauskaa (ja puhdasta) kesän jatkoa kaikille! :)


    • minullakin

      Enkä koe olevani mikään nirppanokka. Ei vaan haluta harrastaa seksiä sellaisen miehen kanssa, joka paskaisena tulee töistä eikä viitsi käydä suihkussa. Sitten vielä ihmettelee, että miksei seksi kiinnosta. Kiinnostaisi kyllä paljonkin, jos vaan kumppani on puhdas.

      Meillä kyllä auttoi se,että aloin kehua, miten hyvälle mies tuoksuu, kun tulee suihkusta. Nykyään käy ihan omatoimisesti suihkussa joka päivä. Välillä olen myös sanonut ihan suoraan, että voisi käydä peseytymässä. Se vaan ei ole minusta kivaa, kun nalkuttaakaan en haluaisi.

      Vielä kun tuon miehen saisi pesemään hampaansa. En ymmärrä, mikä siinäkin muka on niin vaikeaa.

      Jaa, mistäkö näitä miehiä löytyy? No minun mieheni ainakin on kaikinpuolin ihana ihminen, mutta hänellä vaan on hygienia-asiat vähän hukassa. En sen takia kuitenkaan häntä ikinä kehenkään toiseen vaihtaisi.

      • Miehellesi

        Osta miehellesi ihana miehekkään tuoksuinen suihkugeeli ja oma miehekäs shampoo. Pyydä yhteiseen suihkuun ja pese hänet... iloisia yhteisiä hetkiä suikussa ja sen jälkeen...


    • puhtaus kunniaan

      Mulla oli vähän samaa ongelmaa ennen, mieheni vieläpä tekee aika likaista työtä joten on väliin musta kuin murjaani.
      Sanoin suorat sanat.
      Kielsin häntä tulemasta illalla sänkyyn ennenkuin on käynyt pesulla; sotkeentuu lakanat.
      Kieltäydyin harrastamasta seksiä ennenkuin hän oli peseytynyt.
      Kunnon riitahan noista voi tulla, mutta lopputulos ratkaisee. Itse pidin pääni loppuun asti enkä joustanut noissa yhtään, kyllä auttoi!
      Mieheni on onneksi sen verran fiksu, että alkoi itsekin tajuamaan kuinka paljon likaisuus häiritsee...

    • jos

      jättäisit mokoman haisevan ukon

    • SuiHKuTeLLen

      Opeta se kävelevä "pöpperösi" käyttämään käsisuihkua alapään molemman puoleiseen huuhteluun. Onko ihan kokkareita? Niin eikö se muu hygienia hoidu 2-3 x viikko suihkussa.

      • nipotusta

        en ymmärrä miksi kaikesta pitää nipottaa! Ex muija hermostui jos esim kesken lempimisen päästi normaalia railakkaamman pierun, minusta se oli vain normaalia suolen toimintaa.


      • gaktus
        nipotusta kirjoitti:

        en ymmärrä miksi kaikesta pitää nipottaa! Ex muija hermostui jos esim kesken lempimisen päästi normaalia railakkaamman pierun, minusta se oli vain normaalia suolen toimintaa.

        mietippä mitä se kertoo susta ja jos nainen on kiihottuneessa tilassa ja sitten tulee yhtäkkiä pieru niin mieti miten sitten käy.
        en yhtään ihmettele miksi hermostui


    • haisijan

      Seurustelin vuoden kaverin kanssa, joka ei osannut huolehtia hygieniastaan.
      Ensin loppui seksi, kun nahanalustan pesu ei sujunut tai oli puolinaista. Kun piti lähettää mies töhkäpesulle kolmatta kertaa ennen rakastelun aloittamista, niin ei siinä enää innosta hihkunut.
      Toinen uskomaton epäsiisteyden kohde oli korvat, jotka jo haisivat.
      Ei sitä tarvitse olla aina steriili, mutta erilaiset valkoiset ja keltaiset eritteet vievät kyllä hohdon kumppanista.

      • ....

        hyi hitto! oisin kyllä itekki jättäny, onkohan sen äiti käyttäny sitä suihkusa siihen asti kun asui kotona?: ) oon sinkku vielä ja nämä puheet ei kyllä hirviästi innosta hankkimaankaan miestä, jos hankin, en suostu pesemään miehen vaatteita ym. huolehtimaan aikuisesta ihmisestä kuin lapsesta


      • hyvin valinnut

        Viisaasti teit! Kuinka moni nainen kärsiikään jatkuvasta virtsatulehduskierteestä tai haisevista emätintulehduksista ja kaikki vain siksi, että mies varjelee niin sinnikkäästi kolibakteeri ja muita viljelmiään alapäässään väittäen, ettei keppiä saa pestä. Mäkeen miehet, jotka sairastuttavat naisen! Itselläni on nyt kumppani joka pesee itsensä ja intiimit paikkansa hyvin ja säännöllisesti, eikä haise pahalle. Hajubakteerithan ovat ihmisen ulkopuolelta töhnäpaikkoihin tarttuneita, joista pääsee säännöllisellä ja huolellisella pesulla eroon. Jos hajuhemmo-miehet eivät tätä muuten ymmärrä, perustelkaa sitä rahan säästöllä, ei tarvitse maksaa kalliita gynegologin laskuja eikä ostaa lääkkeitä, miehestä tarttuneiden likabakteerien tappamiseen. Kysymyshän on kuitenkin meidän naisten omasta valinnasta: valitse mies, joka pitää itsensä puhtaana!


      • mieltä
        hyvin valinnut kirjoitti:

        Viisaasti teit! Kuinka moni nainen kärsiikään jatkuvasta virtsatulehduskierteestä tai haisevista emätintulehduksista ja kaikki vain siksi, että mies varjelee niin sinnikkäästi kolibakteeri ja muita viljelmiään alapäässään väittäen, ettei keppiä saa pestä. Mäkeen miehet, jotka sairastuttavat naisen! Itselläni on nyt kumppani joka pesee itsensä ja intiimit paikkansa hyvin ja säännöllisesti, eikä haise pahalle. Hajubakteerithan ovat ihmisen ulkopuolelta töhnäpaikkoihin tarttuneita, joista pääsee säännöllisellä ja huolellisella pesulla eroon. Jos hajuhemmo-miehet eivät tätä muuten ymmärrä, perustelkaa sitä rahan säästöllä, ei tarvitse maksaa kalliita gynegologin laskuja eikä ostaa lääkkeitä, miehestä tarttuneiden likabakteerien tappamiseen. Kysymyshän on kuitenkin meidän naisten omasta valinnasta: valitse mies, joka pitää itsensä puhtaana!

        minäkin jätin miehen jolta sai tulehduksia yms,tauteja tosi tylsää ja epäitsekästä miesten ajattelu malli -ei tosin kaikilla onneksi :)järki käteen ja miehet suihkuun!11


    • minäkinkö epähygieninen?

      Oletko kenties tullut ajatelleeksi että toisilla iho erittäin herkkä. Itsellä tämä ongelma. Iho kuivuu liiallisesta peseytymisestä. Olen nainen ja käyn suihkussa/saunassa 2-3kertaa viikossa. Enkä koe mitenkään olevani epähygieninen. Koska kuitenkin pesen päivittäin alapään ja kainalot saippualla. Ehdota miehellesi samaa. alapään ja kainaloiden pesu saippualla joka päivä ja muuten normaali suihku/sauna 2-3 kertaa viikossa.

      • tosiaan...

        noin herkkä niin et varmaankaan pystyis käyttään ihan saippuaa....


      • ei tarvita

        Intiimialueille! Ihmejuttu, että joku joka "kärsii" herkästä ihosta, kertoo pesevänsä intiimialueet saippualla..
        Eikä sitä saippuaa todellakaan tarvita joka päivä muutenkaan!
        Olen nainen, käyn pääsääntöisesti joka päivä suihkussa, mutten käytä saippuaa kuin 1-2 krt viikossa - enkä haise pahalle!


      • jrhoffa

        Aktiivisesti liikuntaa harrastavana käyn suihkussa tai saunassa kymmenkunta kertaa viikossa. Saippuaa en ole käyttänyt 30-vuoteen.
        Silti iho silloin tällöin talvikaudella kärsii kuivuusoireista. Rasvata ei kuitenkaan ole tarvinnut. Siis jätä saippua kauppaan.


      • urpot
        jrhoffa kirjoitti:

        Aktiivisesti liikuntaa harrastavana käyn suihkussa tai saunassa kymmenkunta kertaa viikossa. Saippuaa en ole käyttänyt 30-vuoteen.
        Silti iho silloin tällöin talvikaudella kärsii kuivuusoireista. Rasvata ei kuitenkaan ole tarvinnut. Siis jätä saippua kauppaan.

        monissa saippuoissa on kosteusvoiteita ja ne auttavat kuivuusongelmiin, olisiko parempi käyttää sellaista kuin pelkällä vedellä?


      • puhutaan
        urpot kirjoitti:

        monissa saippuoissa on kosteusvoiteita ja ne auttavat kuivuusongelmiin, olisiko parempi käyttää sellaista kuin pelkällä vedellä?

        pesunesteestä, eikä saippuasta hei urpo. tämä kirjoittajahan sanoi käyttävänsä saippuaa!!!


      • saippuaahan se on
        puhutaan kirjoitti:

        pesunesteestä, eikä saippuasta hei urpo. tämä kirjoittajahan sanoi käyttävänsä saippuaa!!!

        suihkusaippuakin! Saippua sana ei tarkoita että sen pitäisi olla kiinteää, on olemassa saippuaa juoksevassakin muodossa. Eipäs halota nyt hiuksia vaan ratkaistaan ongelma!


      • yksinkertaista porukkaa...

        sanon mä.
        Missä kohtaa aloittaja puhui saippuan käytöstä?
        Mielestäni tarkoitti selvästi alapään ja kainaloiden pesua,jotka tosiaan yleensä haisevat!

        Ja sit raukka saa vastaukseksi, kertaa kymmenen ohjeita,miten voi suoriutua ilman suihkua,monimutkaisemmin alapään ja kainaloiden pesusta.
        Jos ei viitsi mennä suihkuun,niin miten sellaisen pösilön voi saada, pideellä pesemään alapään ja vielä erikseen kainalot???????
        Kuten edellä atoopikko kertoi,vesi pelkästään ei kuivata,vaan saippua.Vesi kosteuttaa!


      • ...

        alapäätä!


    • haisuli ukon

      kans ei kyl viihtyis !!

      • Niko 26v hki

        Itse käyn suihkussa joka päivä ja pesen hiukset shampoolla, hoitoaineella/balsamilla ja vartalon välillä suihkugeelillä. Jos on kuuma kesäpäivä tai ollut kovatreeni niin välillä tulee käytyä useamminkin suihkussa ihan vesipesulla.

        Naisten ei kuulu pestä sukupuolielimiä saippualla vaan vedellä. 2-3x viikottainen suihkussa käyminen on jo terveydellisestikin liian harvoin. Jos iho kuivuu niin ei tarvitse aina käyttää saippuoita tai suihkugeelejä, rasvat on myös nykyaikana keksitty.

        -LL


      • sovi mulle...
        Niko 26v hki kirjoitti:

        Itse käyn suihkussa joka päivä ja pesen hiukset shampoolla, hoitoaineella/balsamilla ja vartalon välillä suihkugeelillä. Jos on kuuma kesäpäivä tai ollut kovatreeni niin välillä tulee käytyä useamminkin suihkussa ihan vesipesulla.

        Naisten ei kuulu pestä sukupuolielimiä saippualla vaan vedellä. 2-3x viikottainen suihkussa käyminen on jo terveydellisestikin liian harvoin. Jos iho kuivuu niin ei tarvitse aina käyttää saippuoita tai suihkugeelejä, rasvat on myös nykyaikana keksitty.

        -LL

        Multa kyllä putois loputkin karvat päästä (yläpäästä siis), jos joka päivä shampoolla tukkaaani pesisin!! Jos ei ole syytä (liikunta, muu raskas tekeminen tms.) käydä suihkussa, niin koko vartalon peseminen päivittäin ei tosiaankaan ole kaikille tarpeellista, se kun riippuu yksilöstä. Kaikki eivät kuule hikoile samalla tavalla kuin sinä Niko Helsingistä.

        Sen sijaan intiimialueet pesen kyllä päivittäin, enkä saippualla, vaan apteekin pesunesteellä joka on intiimialueille tarkoitettukin.


      • asiantuntija
        Niko 26v hki kirjoitti:

        Itse käyn suihkussa joka päivä ja pesen hiukset shampoolla, hoitoaineella/balsamilla ja vartalon välillä suihkugeelillä. Jos on kuuma kesäpäivä tai ollut kovatreeni niin välillä tulee käytyä useamminkin suihkussa ihan vesipesulla.

        Naisten ei kuulu pestä sukupuolielimiä saippualla vaan vedellä. 2-3x viikottainen suihkussa käyminen on jo terveydellisestikin liian harvoin. Jos iho kuivuu niin ei tarvitse aina käyttää saippuoita tai suihkugeelejä, rasvat on myös nykyaikana keksitty.

        -LL

        sinä olet? -LL = lääketieteenlisensiaattiko?

        "2-3x viikottainen suihkussa käyminen on jo terveydellisestikin liian harvoin."

        - Missään, edes lääketieteen oppikirjoissa ei opeteta noin. 2-3 kertaa suikutteleva ihminen on esim sellainen henkilö, jonka iho on joko atooppinen taikka muutoin herkkä/sairas. Ja kyllä, nuo kokovartalo suikuttelukerrat ovat ihan riittäviä vkossa. On hyvin yksilöllinen asia.


    • Hyihyi

      Olen aina ihmetellyt, miksi naiset ihastuvat "paskahousuihin". On olemassa siistejä ja kunnollisiakin miehiä tarjolla, mutta ne eivät näytä kiinnostavan naisia. Naisilla on se perinteinen hoivavietti ja siksi he kulkevat epäsiistien lemukasojen kanssa.

      Minulla on Suomi 24 palstalla deitti-ilmoitus, missä kerron rehellisesti itsestäni, mutta ei naiset halua tehdä tuttavuutta aitojen ja siistien miesten kanssa.

      • sikailijat

        vai että niin.
        Terveen ihmisen yksi ominaisuus on se.....tämä....
        HÄN huolehtii siisteydestään.
        osaa pesta itsensä,
        osaa pitää kotinsa kunnossa,
        osaa kasvatta lapsensa siisteyteen

        Ikäänkuin olisi jossain ihmistyyppi joka huutaa kovaa ja kauas, en välitä miltä näytän /miltä tuoksun.
        Tietenkin se on ihmisten karkoituskeino, ehkäpä se onkin heidän viestinsä.
        Terve ihminen peseytyy se on yksi varma asia.


      • Hahaaa!!!

        Jos asenteesi naisia kohtaan on tuommoinen, saat tyytä jatkossakin omaan seuraasi.


      • Hyihyi
        Hahaaa!!! kirjoitti:

        Jos asenteesi naisia kohtaan on tuommoinen, saat tyytä jatkossakin omaan seuraasi.

        Mielummin olen yksin kuin pesemättömän naisen kanssa.


    • tämä.

      äitiys liittyy tähän miehesi puhtauteen?Yleensä henkisesti epä tasapainoiset ihmiset,eivät välitä puhtaudesta tai siisteydestä.

      • kyllä...

        toisenlaisia kokemuksia että henkisesti epätasapainossa olevat ovat sairaalloisia jynssäreitä.


    • Peppi

      Tee yhteisistä suihkuhetkistä herkkiä: riisu vietellen itsesi ja hänet ja pyydä kanssasi suihkuun..Terve mies syttyy kyllä ;)

      • Ranges

        ja kaiken hyvän lisäksi arveluttavasti naisia alentavaa houkutella mies suihkuun errotiikan avulla. Ai että. Mitäs sää sitten teet kun se sun urhos livauttaa sua viikseen, pesee kamppeensa ja vetää ne samat hikiset sukkansa ja jarrujälkiset kalsarinsa päälleen tuoksuen jälleen alku-urokselta? Taitaa suihkukikat loppua kovemmaltakin femakolta, häh?


      • Hende
        Ranges kirjoitti:

        ja kaiken hyvän lisäksi arveluttavasti naisia alentavaa houkutella mies suihkuun errotiikan avulla. Ai että. Mitäs sää sitten teet kun se sun urhos livauttaa sua viikseen, pesee kamppeensa ja vetää ne samat hikiset sukkansa ja jarrujälkiset kalsarinsa päälleen tuoksuen jälleen alku-urokselta? Taitaa suihkukikat loppua kovemmaltakin femakolta, häh?

        ...se varmasti on, ja hyvään tähtäävä kuitenkin. Naikkonen voisi vaikka lähteä suihkusta ennen miestä, ja heittää ne jarrujälkiset pökät sun muut pyykkiin! :P Ei haisulia TARVITSE kenenkään sietää. Niin ja "miehellä on tahtonsa, naisella keinonsa", kuten sanotaan...


      • Juutuu
        Hende kirjoitti:

        ...se varmasti on, ja hyvään tähtäävä kuitenkin. Naikkonen voisi vaikka lähteä suihkusta ennen miestä, ja heittää ne jarrujälkiset pökät sun muut pyykkiin! :P Ei haisulia TARVITSE kenenkään sietää. Niin ja "miehellä on tahtonsa, naisella keinonsa", kuten sanotaan...

        tuleehan siinä hoidettua kax kärpästä yhdellä iskulla; sinä saat suureen tarpeeseesi ja ukkosi puhtaat kalsongit. Tarkoitus pyhittää keinot,..


      • kdlödsfäf

        Jota ei ketään kiinnosta, paitsi h-miehiä...Mutta eihän se sinua haittaakaan...Miehet kiinnostaa sinua!!!


    • *tsiisus sentään*

      Hei ihan oikeesti...Ihan täällä asiasta juttelet hah. Todellakin varmaan kiihottavaa alkaa rakastelemaan miehen kanssa joka ei pese niin ylä kun alapäätäänkään.. Miettikää mitkä juustot sillä muhii esinahan alla ja sellanen paskanen lerssikö pitä ottaa suuhun/pilluun, voi hyvä nainen sentään pistä kartanolle tollanen possu!!!! kyllä nykymiehet pitää hygieniastaan huolta ilman palkintookin, siisti puhdas nainen on paras pokaali minkä mies voi saada. Eipä tulisi mieleniikään mennä ehdottaa miehelle sexii jos olisin peseytymätön mistään.. toivon että tämä olisikn vain provo... Puhdasta jussia kuitenkin kaikille mikäli aijotte edes nussia hih...

    • Nimetön

      mä käyn vain kaksi kertaa KUUKAUDESSA suihkussa, mutta kuitenkaan en haise. mä luulen että sen haju ei johdu siitä että se käy suihkussa kolme kertaa viikossa - joka on aika paljon minulle. luulen että se johtuu jostain sen jokapäiväisestä tekemisestä, esim. kalastus, alkoholin juonti jne.

    • chrome77

      ilmenee myös naisissa. Liian monet eivät kunnioita kumppaniaan huolehtimalla hygieniastaan. Itse luen tähän samaan kategoriaan myös vaatteilla ulkonäköönsä panostamisen. Tämä kaikki kuuluu toisen ihmisen (kumppaninsa) kunnioittamiseen. Itselläni ei koskaan voisi olla ulkonäköönsä panostamatonta naista. Sinuna vaihtaisin miestä, on tuo hygienia sen verta tärkeä juttu.

    • hommaa valko´takkiset hakee ukkos jos ei osaa peseytyä ... oon ite maalta kotosin kakka hais koton väkisin mut en kyllä kylille lähdetty kakalt haisevana koskaa ... haloo sano sille että menee navettaa kattelee lemiä , kun haisetkin samalta ...

    • Nimetön

      Hei minulle sattui vastaava tilanne,nainen ei pessyt itteään kunnolla,monesti kauniisti sanoinkin,ei mikään auttanut,ostin jopa hajuvettäkin,mut ei,sitten vaan jätin hänet,miksi me suomalaiset ei käytetä vettä ja saippuaa tarpeeksi usein,ettei hiki haise,ymmärrän sinua kyllä......

    • mitä???

      Nam, haluun tollasen miehen, mutta kukahan olisi niin hölmö, että haistelisi häntä sieltä...varmaan sitten minä niin kuin sinäkin.

      "ollut aina vähän epäsiisti", eiköhän tuo jo selitä kaiken kakan, pisun ja muun hajun.

      löytyykö nämä miehet sieltä ratikan peräosasta nukahtaneina? Näin ainakin kerran hyvän ukkelin( tai haistoin jo etuvaunuun )ja menin iskemään, kuitenkaan hän ei herännyt. Miten sinä toimit, että löysit hajupojan?


      JOOOKEEEEE,...jätä tollanen ukko!

    • viherpiipertäjä piiperviher...

      Mielestäni miehesi toimii aivan järkevästi, kun säätää vettä. Ihmettelen niitä, jotka käyvät suikussa päivittäin useita kertoja ja lotraavat lämpimän veden kanssa. Vielä jotain seksiä suihkun alla niin huh huijaa sitä veden tuhlausta. Jo siinä lämminvesivaraajakin ehtii tyhjetä.

    • Ou jee

      keskustelu asiasta. Ainakin minulla.

      Muutama vuosi sitten tutustuin mieheen (48 vee) joka ei käyttänyt deodoranttia. Ensimmäisen kerran hänen kainalossaan maatessani olin pyörtyä - hajuun.

      Toisen kerran tavatessamme vein hänelle lahjaksi kallista deodoranttia ja kerroin, että se tuoksuu mielestäni hyvälle. Mies laittoi deodorantin hyllylleen todeten, ettei hän juurikaan moista tuotetta käytä. Ihan kun en olisi sitä huomannut.

      Kolmannen kainalossaolokerran jälkeen annoin hänen haistaa olkapäätäni kertoen samalla, että se "tuoksuu" hänen kainalolleen. No, deodorantti ei mennyt käyttöön senkään jälkeen, mutta kainaloiden pesuväli lyheni.

      Mies teki myös sitä, että pesi vehkeensä muttei kiveksiään eikä nivusiaan. No juu, tuoksuivathan nekin. Kerran hyvän imutuksen jälkeen hän kertoi häpeillen, ettei ollut pessyt kunnolla paikkojaan. Ihan kun minä en olisi sitä huomannut.

      Tällä miehellä oli myös parta ja viikset joita peseskeli harvakseltaan samoin kuin hampaitaan. Ketjupolttajanakin haistan toki likaisen hajun.

      Mies meni sitten omia menojaan aikansa tuoksahdeltuaan. Mutta ominaishajunsa jätti jälkeensä.

      Mitä pitempään tätä juttuani jatkan, jatkan ihmettelyäni: mitä ihmettä hänessä näin? Vastaus on: hän oli älykäs ja monella muulla tavallaan todella mukava kaveri. Pesuongelma olisi varmasti ratkennut ajan kuluessa kokonaan. Hän paransi tapojaan jokaisen asiallisen keskustelun jälkeen.

    • Hae parempi mies

      älä jää haistelemaan moista likakasaa.

    • sukat ja kalsarit

      Siinon pesua ihan tarpeeksi, se ei ol
      mies eikä mikkää joka ei haise hielle
      ja piip ! Ja jos sukat ja kalsarit ei
      pysy asennossa kun ne riisutaan , niin
      ne ei ole vielä vaihdon tarpeessa !
      Sitä on pahempiakin vikoja miehessä
      kuin hajut.
      Ehkä olen outo naiseksi.

      • niin varma

        tulehdusten aiheuttaja naisen alakerrassa kuin pesemätön heppi. Nahan alla elää hyvä bakteerikasvusto, joka siirtyy joka kerta naisen alapäähän, suoraan kohdunsuun lähettyville.

        Minä en enää pesemättömälle miehelle anna.


    • meikkis

      Hei.

      Ensin kuin luin viestiäsi aloin miettimään seurusteletko kenties entiseni kanssa. Mutta Onneksi olkoon ET. Koska hänellä jo kuulemma lapsia on.
      Itse olen myös aikoinani yrittäny noita ihan samoja asioita. Välillä myös sitten hermostunut, kun tuntuu ettei hän välitä ollenkaan.

      En voi sanoa sinulle muuta kuin: Jos kerta todella rakastat häntä, niin jaksamista sinulle. Polku kyllä johtaa toivottavasti oikeaan paikkaan. Tosin se saattaa olla hyvin kuoppaisa.

    • -----------------------

      Hyi. Mä en ainakaan tollasta kattelisi. Mä käsken miehen aina mennä suihkuun ennen seksiä. Ällöttää ajatuskin jostain likasesta/hikisestä...

    • sama juttu täälläkin.me ei asuta kylläkään yhdessä,mutta monesti on kylläkin yötä luonani.Kerran kuukaudessa jos käy jonkun tutun luona saunassa.Tukka kasvaa ja vaatteet ovat,kuin kaatopaikalta suoraan tuotu.Sanominen ei näytä siaa korjaavan.Vastaus on vain,Että hänelle kyllä kelpaa.Siksi otankin vahän etäisyyttä,jospa huomais,että missä vika.Turha jumputus ei auta.Asia jos ei tuota tulosta olkoon kaltaisiensa joukossa.hyvää jatkoa ja toivottavasti siellä asiat korjaantuu.

    • yli 20 v naimisissa

      Mitäs tehdä ukolle joka pesee hampaansa satunnaisesti eli ei todellakaan edes joka päivä? Vetää muutaman kaljan illan mittaan ja kuvittelee että siinä on sitten kiva pusutella, hyi helvetti.. Henki haisee muutenkin, muttei kai tajua sitä itse. Minä taas en enää viitsi asiasta edes sanoa; herneen ottaa nenäänsä..

    • ihmisillä

      murheita.Olen ollut naimisissa 35vuotta,eikä nuo hajut nyt niin herkullisia aina ole.

    • lepppis

      että oot löytäny itelles penskan etkä miestä. kyl aikuisen pitäis osata hygieniastaan huolehtia..

    • kertaa

      Kyllähän se nyt vittu piisaa jos kolmekertaa käy. Toki joittenkin hiki haisee tosi öklölle ja toiset ei haise ollenkaa... Ja jos oikein haisee niin sille on joku sairauskin... Tiedän toissä kans haisee yks tyyppi niin että pitää tosis kiertää. Mutta kyllä minullakin 3 kertaa viikossa suihkuttelua on hyvä, ja koko ajan pitäs olla heppi pystys. Mitä te naiset oikee täälä aina pillitätte ku pienet kersat, Meet ja sanot sille, se on mies kyllä se tämmöset kestää ja ymmärtää, varmaan hymähtää vaa et käydään nyt sitte useimmi.. Tämä teidän ikuinen vollotus täälä netissä auta. JÄRKI KÄTEE.

      • edellisee

        Luin kyllä että olet sanonut... Mutt sanomisia on kahdenlaisia... Ja veikkaa että sinun on se toinen että heität semmosta puoliläppää hymy suussa johonkin välii. Se kun käsket sen johonkin huoneesee istumaa ja selität alusta loppuu, sanasta sanaan... Kyllä se ymmästää kun olet sen täydellisesti kertonut mitä mietit.

        ps Muista pestä myös oma räpyläsi, haisee myös erittäin etovalta ei pestynä.


      • yäks

        täällä on kiva herätellä ihmisiä, jotka ei itse tajua, että oma käytös ei ehkä tyydytä kaikkia. Toivon, että edes joku ottaisi onkeensa ja parantaisi tapansa :)


      • daa daa
        yäks kirjoitti:

        täällä on kiva herätellä ihmisiä, jotka ei itse tajua, että oma käytös ei ehkä tyydytä kaikkia. Toivon, että edes joku ottaisi onkeensa ja parantaisi tapansa :)

        LOL! Jos vinkkaat minuun, Otin asian esille niinku mies ja kysyin naiseltani... Huom:sinunkin tosiaa pitäs. Vastaus: mitä eikö kolmekertaa muka piisaa, ja kyllä tyytyväistä minuun. Noin helppoa on asioista puhua kun vaan puhuu ;)


    • aamuin illoin

      Sekä naisen että miehen on syytä pestä intiimialueet joka aamu ja ilta hajujen ja infektioiden välttämiseksi, lämmin vesi riittää. Poimut ja nahat alueelta raotellaan kertymien poistamiseksi, lopuksi huolellinen kuivaus. Viimeiseksi pestään kädet saippualla, kuivataan hyvin. Myös jalat voi pestä iltaisin, jos hikoilua on runsaasti.
      Haisuli ei pese aikanaan vauvaakaan huolella, joten hae isäksi siistimpi mies.

      • neropatin

        lapset ei tule allergisiksi niin usein kuin pesuhysteeristen mukulat.


    • Yksi tuttava

      Yksi minun tuttava peseytyy kerran kuussa. Pisin putki ilman pesua oli 2 kuukautta. Silloin joutui isäntä väki talosta lähtemään evakkoon, kun tyyppi lemusi niin paljon ja oli vielä kyläilemässä. Juoppohan hän oli eikä pesu ollut hänen juttu

      Eihän tuo nyt paha ole. Normaali ihminen käy pesulla joka toinen päivä. Niin itsekkin teen tai joskus joka kolmas päivä.

      Ei tuo nyt niin kamalan paha ole jos 2-3 kertaa viikossa pesulla käy.

      Itseppä olet miehesi valinnut turha siitä täällä on ruikuttaa. Hommaa sellainen mies joka käy joka päivä pesulla tai vaikka kahdesti päivässä, jos tuo on isoin murheesi, niin pienet ovat sinunkin murheet, kun pienistä asioista pitää kitistä ja naputtaa.

    • yäks

      Olen ihmetellyt samaa asiaa, että miksi on niin vaikeaa pitää siisteydestään huolta.
      Nykypäivänä kun vesi tulee ja menee, niin ei luulisi olevan vaikeaa.
      Hyvät miehet, peskää edes hampaat! Monet treffit jääneet jo siihen, kun olette avanneet suunne.
      Tupakanlöyhkä ja ruokalista hampaissa, niin se on siinä!

      • Nimetön

        Miusta 3 kertaa viikossa suihkuttelu on
        normaalimäärä, ei ainakaan liian vähän.
        Jospa miehesi geenit ovat tietynlaiset;
        määrätyt tyypit (myös naiset!) vaan h a i -
        s e v a t !
        Saksalaiset peseytyvät keskimäärin kerran
        viikossa ja siellä ei kukaan tule kellekään
        sanomaan, että haiset paskalle!

        Nimim. Saksassa muutaman vuoden asunut


    • tiituuoo263

      Kyllahan loytyy puhtaita miehia . Onhan tuo omituista jos ei miehesi kay suihkussa . Kaikki bakteerit vaan elavat ties mita. Ota vaan ja lahdet pois . .:))))))

    • hormoonihyrrä

      Ja ehdottaisit viettelevästi, että haluaisit tehdä hänelle kokovartaloa hellivän ja rentouttavan vaahtopesun.

      • AP .. . .

        Olen kyllä sitäkin yrittänyt, mutta kun ei. Ja en jaksaisi jokapäivä suihkuseksiä. Menee siitäkin ilo sitten ajan kanssa.

        Näytän hänelle nämä kaikki viestit niin eiköhän jo ymmärrä, että en ole ainut nainen maailmassa jonka mielestä jokaisen miehen tulisi olla puhtaita :)


      • jeps,..,
        AP .. . . kirjoitti:

        Olen kyllä sitäkin yrittänyt, mutta kun ei. Ja en jaksaisi jokapäivä suihkuseksiä. Menee siitäkin ilo sitten ajan kanssa.

        Näytän hänelle nämä kaikki viestit niin eiköhän jo ymmärrä, että en ole ainut nainen maailmassa jonka mielestä jokaisen miehen tulisi olla puhtaita :)

        Yksinkertainen asia.,., tiedän että miesten jalkojen välit hikoaa päivittäin,.,. sano sille miehelle että laittaa sinne oman kätensä ja sen jälkeen haistaa kättänsä ,.., uskoisin että alkaa suihku maistumaan,.,. onneksi aikoinani itse huomasin oman hikoiluni ja aloin käymään päivittäin suihkussa ja joskus jopa kaksikertaa


      • Ap..
        jeps,.., kirjoitti:

        Yksinkertainen asia.,., tiedän että miesten jalkojen välit hikoaa päivittäin,.,. sano sille miehelle että laittaa sinne oman kätensä ja sen jälkeen haistaa kättänsä ,.., uskoisin että alkaa suihku maistumaan,.,. onneksi aikoinani itse huomasin oman hikoiluni ja aloin käymään päivittäin suihkussa ja joskus jopa kaksikertaa

        Hän vain nauraa omalle "tuoksulleen".


      • näytä!
        AP .. . . kirjoitti:

        Olen kyllä sitäkin yrittänyt, mutta kun ei. Ja en jaksaisi jokapäivä suihkuseksiä. Menee siitäkin ilo sitten ajan kanssa.

        Näytän hänelle nämä kaikki viestit niin eiköhän jo ymmärrä, että en ole ainut nainen maailmassa jonka mielestä jokaisen miehen tulisi olla puhtaita :)

        Voi olla että hän ei pidä siitä että olet tehnyt hänestä yleisen pellen!


      • ap............
        näytä! kirjoitti:

        Voi olla että hän ei pidä siitä että olet tehnyt hänestä yleisen pellen!

        Arvaa vaan hävettääkö nyt kun oikein etusivulle koko juttu tuli...

        Kerroin hänelle jo tästä. . . ei ottanut lempeästi


    • tuppipalli

      rekkakuski....

    • pesen perseeni

      Joka kerta kun käyn paskalla, en voi olla pesemättä. Välillä on työlästä paskapaikanetsiminen kaupungilla kun niissä perkeleen miesten vessoissa ole sitä pikku käsisuihkua, oon sitte mennyt naistenvessaan prkele siellä kun yleensä se pikku suihku on.
      On ne vähän pitkään kattoneet ja joku alko huutamaaanki sanon sille soita prleke poliisit minä pesen perseeni nyt.

      • weskuu

        niin mäkin teen joka kerta,ettei perseenreikä ala kutimaan,kun hikoo hiukan :) on muuten valtakunnan kliineimmät kalsarit,ei jarrutusjäljistä hajuakaan.


      • pesen perseeni
        weskuu kirjoitti:

        niin mäkin teen joka kerta,ettei perseenreikä ala kutimaan,kun hikoo hiukan :) on muuten valtakunnan kliineimmät kalsarit,ei jarrutusjäljistä hajuakaan.

        kun ei ole suihkua, vetämällä vessan ja liottamalla paperia pyttyyn tulevassa vedessä, joskus joudun vetämään monta kertaa:DD.

        Jouduin sairaalaan ja siellä riisuivat minut kokonaan, valkeat alushousut,aivan puhtaat oli hyvä mieli itsellä vaikka olin kuolemaisillani.

        Näin vanha äijä, raksaduunari.


    • tavallinen kulkija

      kaksi, kolme kertaa viikossa on ihan normaali peseytymistahti, jos ei ole erityisesti hikoillut,
      ja tarviiko sitä joka ilta nuoleskella sieltä alhaalta.
      Meillä vaimon kanssa menee joskus viikkokin kun käydään suihkussa tai saunassa, mitä sitä turhaan raaputtaa itseään, allergiat vain lisääntyy kun käy aamuin illoin suihkussa.

    • eräs mies

      Siis käy kuitenkin kaksi kolme kertaa viikossa, sehän on optimaalinen määrä.
      Itse käyn ehkä kolme neljä kertaa kesällä ja kaksi kolme kertaa muulloin.
      Huh huh, taitaa jotkut olla kovin helposti likastua jos joka päivä pitää käydä, eihän se saippuointi tee edes enää hyvää, varsinkaan hiuksille.

      • ,,,

        haluaisin kyllä nähdä sellasen ihmisen joka käy 3-4kertaa kesässä ja pari kertaa muulloin. liekö hygieniasta tietoakaan. jos työpäivän jälkeen ei mies käy suihkussa niin ei se työpäivästä tiedä mitään.


    • täytyy..

      olla päässä vikaa jos ei ihmisen normaaleja hajuja kestä,missä ihmeen pumpulitukossa olette kasvaneet..
      Nykyajan itsensäjynssäämis kulttuuri hipoo jo hulluutta,käsittämättömät määrät energiaa ja vettä tuhlataan moiseen..Mutta eihän hienohelmat sitä tajua kun vettä tulee hanasta ja sähköä töpselistä.

    • mättää

      naisystäväni on samanlainen.yritin montavuotta hyvällä ja pahalla ja ei tullut mitään pakko oli lähteä kävelemään.myöskään asuntoaan tai autoaan hän ei suostunut siivoomaan.ps. auton lempinimi oli haisuli

    • loki

      Lääke asiaan on sama lääke kuin nyt saadaan.
      Eli alat näyttämään ja haisemaan pahalta,jonkun ajan kuluttua mies ymmärtää vinkin.Ajelematon Aromipesä 2kk marinaadilla turvan eteen, irroittaa jo amalgaamitkin hampaista,luulisi kellojen soivan...

      • kkkllllklk

        KUULKAAPAS NYT! Rupeaa sanomaan ja alkaa sanoa!!!
        TAJUATTEKO???
        Älkää raiskatko suomen kieltä!!!


    • kohtalotoveri

      2-3 kertaa käy suihkussa, sehän on jo joka toinen pvä. Ite ruukaan käyvä kans 2-3 kertaa vkossa suihkussa vain. Joskus saattaa mennä jopa 4pvää etten käy suihkussa. Kyl yhdelle naiselle oli kova etten käyny joka pvä suihkussa. No pihisteli römsällään niin pitihän se menä suihkuun römpsä mielessä. Jos tosissaan pitää sanoa, että itse myös kärsin pienenlaisesta masennuksesta ja eikä silloin olisi käynytkään mielessä suihku. Puhuminen auttaa...jos sinulle ei pysty avautumaan asiasta niin itselle auttoi eksän kanssa puhuminen ja todellisuudessa syy oli suhde mikä oli yhtä helvettiä.

    • juustoa

      No siellähän muhii sitten kotijuustot nahan alla ja silsa kukkii!!!!!!!!!OTAMME OSAA:):)

    • positiivisesti

      ei tule vesilaskua..ja eikös miehen pidä haistakki miehelle

    • kiihottaa

      Musta on kiihottavaa kun tyttöystäväni ottaa päivän hautuneen ja tuoksahtavan munan poskeensa ja lutkuttaa sitä ahnaasti.
      Eipä silti tulee tuota tuttöystävän hikista toosaakin joskus nuoltua antaumuksella ; ) ...näin siis yhden päivän pesuilla mennään...jos pari kertaa viikossa peseytys niin ehkä ei maistuis kuiteskaan.

    • tarkoitus olla

      epäystävällinen, mutta luulisi, että 3 vuoden seurustelun jälkeen voisi jo pyytää käymään suihkussa jos siellä tulee noin harvoin käytyä, etenkin jos halutkin jo menevät :/

    • Joonas1984

      Seurustelin erään naisen kanssa joka ei pessyt kuin kerran vuorokaudessa (nukkumaan mennessä) hampaansa ja hänellä oli hengityksen suhteen todella paha ongelma. En pystynyt suutelemaan häntä enkä olemaan hänen lähellään. Itse pesin ja pesen useita kertoja päivässä hampaani, käytän suuvettä ja syön kurkkupastilleja ja purukumia. Yritin näillä toimillani vihjailla asiasta mutta hän ei ottanut onkeensa. Minulta loppui kärsivällisyys lopulta.

    • Hajut kuuluu elämiseen

      Ei ennen vanhaankaan ihmiset pystyneet peseytymään kuin kerran pari viikossa, tärkeintä on se mitä pään sisällä liikkuu, ei se miltä näyttää ja mille haisee! Ärsyttää tollaset prinsessa-hienohelmat jotka ei pysty hyväksymään ihmistä omana itsenään!

      • Pinnallinen peseytyjä

        Hei skunkki, sinun määritelmäsi mukaan varmasti vähintään 90% ihmisistä täytyy olla pinnallisia. Kyllähän se pari kertaa viikossa peseytyminen on aivan liian vähän, etenkin jos henkilö tekee ruumiillista työtä kesäkuumalla. Itselläni on ainakin todella pas..inen olo jo yhden työpäivän jälkeen.


    • villiruusu-kristalli

      käy suihkussa noinkin usein kun toisen siskoni entinen mies kävi vain kerran viikossa kun oli sauna ja muun ajan haisi pahalle;(

      • teen näin!

        Pakko pestä hiuksetkin joka päivä vaikkei kuulemma olis tarvis. Yököttää ajatuskin et lähtisin ilman aamusuihkua johonkin ihmisten ilmoille.


    • Suosittelen keskustelua reippaasti. Voit miettiä itse kannustuskeinoja. Tosi kiva jo tuo kehuminen, mutta keinoja on lisääkin.
      Yhteiselo on tiimityötä ja asennetta ns. yhteen hiileen puhaltamista ja kompromisseja.

    • peseytyykö useimmin jos.....

      Annat naida peppuun

    • miehellesi

      pari vaihtoehtoo, joko käy pesulla tai sitten käy pesulla ja päivittäin! itse käyn välillä kaksikin kertaa päivässä, ja pidän ulkonäöstäni huolta. hyi helvetti mitä touhua miehes pitää...

      • suoraan

        eihän tuosta mitään tule jos kärvistelet vaan...


    • weskuu

      sano,et saat pesää,jos osaat pestä ittes.Heit mäel sellanen juntti.Muuten naisissakin on todella kamalan hajuisia tapauksia,ainakin huonosti puleerattu pesä haisee helvetin kauas läpi housujen.Sama hien hajuinen muija on todella kuvottava ja niitäkin on,tosin useat myrkyttää ittes sihen malliin,ettei hajuaisti pelaa metrin sisällä.

    • aaassdjvb

      siitä että miehesi kokee NAPANNEENSA sut jo,
      esim kun nainen tai mies on sinkkuna hän panostaa enemmän ulkonäköönsä mutta sitte kun mies/nainen on ns NAPATTU niin enään ei panosteta niin paljoa.

    • tuoksuva...

      Tuttu asia, mun ex oli justiinsa samanlainen ja siksi on nyt ex. Käyn itse 2 kertaa päivässä suihkussa ja edellytän kanssa asujiltanikin vähintään kerran päivässä pesua. Lapseni olen opettenut peseytymään myös joka päivä.Maailma saa munpuolesta hukkua paskaveteen,pesujani en väliin jätä.

      • kalarepun pohja

        Minä olen huomannut nuoremmissa naisissa sen ilmiön että he eivät peseydy kunnolla ainakaan "sieltä" koska monasti tulee vastaan tuoksu kalarepun pohjalta ja halut yleensä tyssäävät siihen!
        Kaipa se tasa-arvo on tällä hajun puolellakin, mutta naisen tuoksuista ja hajuista ei niin pidetä ääntä! eihän kaunis nainen voi haista!


    • kesällä useammin uimassa

      Ennen vanhaa käytiin lauantaina kerran viikossa saunassa ja se sai riittää talvella. Lauantain tiesi nimenomaa siitä, kun ihmiset haisivat puhtaalle. Mahdollisesti lisäksi jotain pieniä ilta- tai aamupesuja siinä laajuudessa kuin puitteet sallivat.

      Kesällä ja kuumissa heinätöissä saatettiin sauna lämmittää joka päivä ja uimassa mahdollisesti jopa useammin kuin kerran päivässä. Elikkä vettä käytettiin virkistäytymiseen.

      Suomessa siis olosuhteet ja tavat ovat olleet tuollaiset. Kokovartalopseun miniminä taikka normina on pidetty kerran viikossa. Ja siihen sitten on ehkä lisäilty kevyitä ilta- ja aamupesuja (kasvot ja kädet). Alapäätä ei ole liikaa lioteltu. Myöskään alusvaatteita ei sen useammin kuin kerran viikossa ole vaihdettu.

      Uudempi versio tästä on edelleenkin pitäytyä kerran viikossa linjalla taikka kaupungeissa kaksi kertaa viikossa, koska ihmisillä on herkempi nokka. Ja lisäksi sukat ja alusvaatteet esim. joka aamu. Hajuhan tulee yleensä likaisista vaatteista. Ihmisen iholla on kyky olla haisematta, se hylkii bakteereja, jos vaatteet ovat kuitenkin puhtaat. Keinokuiduissa ja -muovipohjaisissa vaatteissa sen sijaan bakteerit muhivat. Ihokarvat ovat luonnostaan bakteereja hylkiviä ja haisemattomia.

      Metsäkeikoilla armeijassa miehet saavat tyytyä tuohon kerran viikossa juttuun ja samoin alusvaatteet vain kerran viikossa. Huoltoa ei saada metsään sotatilassa sen paremmin pelaamaan, eikä kaikkia voimia voida uhrata jonkun haistelijan edestä. Partaakaan ei olosuhteiden johdosta usein voida päiväkausiin ajaa. Rehottavasta sängestä saa kuitenkin helpommin huomautuksen kuin alapesusta, joka on jokaisen yksityisaluetta (parta ei).

      Pahemmilla armeijan metsäkeikoilla pesut voivat jäädä saamatta viikoiksi (ja sama oikeassa sodassa). Tästä varmaankin johtuu se, että monet miehet ovat sinut hajujensa kanssa ja ovat joutuneet sietämään niitä. Jonkin ajan kuluttua baktereeista ja liasta muodostuu niin vahva kuori alusvaatteisiin, että ne lakkaavat haisemasta pahalta ja haju muuttuu jopa hyväksi. Lisäksi talvella sellainen kuori lämmittää ja iho tuntuu kuitenkin viihtyvän yllättävän hyvin kyseisessä liassa.

      Elikkä liian kova peseminen ja huolehtiminen saattavat jopa aiheuttaa ylimääräistä ihon ärsytystä ja hajua. Pitää löytää jokin kompromissi eri perinteiden välillä. Psykologiassa tunnistetaan yletön hajuista huolehtiminen ja peseytyminen jonkinlaisena sairautena, johon jopa annetaan hoitoa. Elikkä jokin kohtuus suuntaan taikka toiseen katsotaan terveelliseksi. Ei saa olla liian puhtaushullu, mutta ei liian likainenkaan.

      Teidän pitää sopia miehenne kanssa jostain sopivasta kompromissistä eri äärinäkemysten välillä.

    • voihelvetti

      Nyt kyllä jo naurattaa miten pinnallinen akka haha! Itkenyt kun miehesi ei ole käynyt suihkussa? Ei hyvä
      jumala toivottavasti minä en tule tuollaisia naisia elämässäni tapaamaan.

    • werew

      Miehesi haluaa säilyttää ihanan tuoksusi.

    • ABBA SILLI

      VALKO VUOTOA???????

      • CaroLuna

        Lääkäriin vaimo, sillä on tod.näk. Tulehdus.


      • Nimetön
        CaroLuna kirjoitti:

        Lääkäriin vaimo, sillä on tod.näk. Tulehdus.

        joo.. clue-solut plussaa --ei tartuntatauti, mutta naisella taipumus epäspesifin vaginiittiin lisääntyy, jos mies käy vierassa.. ja haju tosiaan on sillin haju..


      • aiiina naisella
        Nimetön kirjoitti:

        joo.. clue-solut plussaa --ei tartuntatauti, mutta naisella taipumus epäspesifin vaginiittiin lisääntyy, jos mies käy vierassa.. ja haju tosiaan on sillin haju..

        sillinhajun räpylässä kun nainen on käynyt vieraissa...


      • käy suihkussa

        vittu alkaa haista ihan mädäntyneelle sillille


      • kalle

        laitampa sulle tämän vitsin kun sattui naulan kantaan!

        Sokea mies käveli tavaratalossa sillitynnyrin
        ohitse niin se sanoi: Hyvää Päivää Tytöt!


      • dkldlfdfff

        Ja se pahinta mitä on...Ja siitinvuotoja on miehillä, jos jonkinnäköistä tiukkojen farkkujen alla...Ja pesemätön kusi esinahkan alla...Haisee monien matkan päähän...Hyi helvetti...Haiseva kusimuna...


      • kdläsdäfö
        kalle kirjoitti:

        laitampa sulle tämän vitsin kun sattui naulan kantaan!

        Sokea mies käveli tavaratalossa sillitynnyrin
        ohitse niin se sanoi: Hyvää Päivää Tytöt!

        Haiseva tuhkamuna, joka ontto sisältä...Sais poistaa leikata pois samantien...Tänään tulee 4D dokumentti...Maailman pienin penis, tosin uusintana...Naiset erityisesti katsokaa se, siinä miehen sukuelimet koko ajan esillä....vaikkaki pienen pieni...olematon...


      • se on sitä nykypvää kaikille
        aiiina naisella kirjoitti:

        sillinhajun räpylässä kun nainen on käynyt vieraissa...

        Ja mies haisee etovalle sukupuolitaudille, satiaisia ym suurentunut eturauhanen, pissa tauti ym ym...


      • dslfjsadölkfj
        käy suihkussa kirjoitti:

        vittu alkaa haista ihan mädäntyneelle sillille

        Monet toteavat ett kyllä miehillä pahinta ja etovinta jos ei käy pesulla luontevasti, haisee jo kauaks...Kyrpänkusi jämät ym eritteet, ja kun miehet ei pese käsiäänkää edes wc käynnin yhteydessä...ett huh...KYRPÄ HAISEE VANHALLE KUSELLE...Onneks miehiä 'rakastajia' ym itsestään hyvänä pitävää, itsestäänselvänä täs asiassa joihin voi luottaa enemmmin...hygienia puolessa..


    • Jos kolmesti viikossa. Ennen käytiin 1 X viikossa savusaunassa jolloin vaihdettiin vaatteet. Joskus kovalla pakkasella oltiin kaksikin viikoa saunaamatta.

    • hysteerikko

      Liika puhtaus on pahasta. Ei suihkussa tarvitse ravata vähän väliä. Koko kropan saippuapesu päivittäin ei ole tarpeellista, voipi olla jopa haitallista. On vahvoja viitteitä siitä, että allergiat, atopiat yms. liittyvät puhtaus-hysteriaan.

      Jos alapää dunkkaa, niin olisiko syynä huono alapäähygienia? Esinahan alle jää eritteitä värkin käytön jälkeen, joten esinahan alusen vesipesu päivittäin on kyllä paikallaan (onnistuu esim. bidee-suihkulla). Samoin kakkoshädän jälkeen bidee-vesipesu on huomattavasti tehokkaampi ja iholle ystävällisempi puhdistuskeino kuin selluloosa-hieronta.

      Hienhajusta pääsee eroon leikkaamalla kainalokarvat ja vaihtamalla ne vanhat keltaiseksi kainalosta värjäytyneet paidat uusiin. Järeämpänä keinona voi sipaista kainaloihin ihonpuhdistusainetta silloin tällöin - pitää bakteerikasvun tehookkasti kurissa.

      • ole päivittäistä

        pesua muka?Eihän alkuperäinen sanonutkaan miten se pitää tehdä että saippualla vai ei.Tarkoitti varmaan juuri alapäätä ja kainaloita,ei itsensä kokonaan jynsäämistä saippualla.
        Että pidettä,mies?ja sit kainalot erikseen ja karvat pois...helpompaa kai olisi käydä pika,pikaa suihkussa.


      • pesua tottakai
        ole päivittäistä kirjoitti:

        pesua muka?Eihän alkuperäinen sanonutkaan miten se pitää tehdä että saippualla vai ei.Tarkoitti varmaan juuri alapäätä ja kainaloita,ei itsensä kokonaan jynsäämistä saippualla.
        Että pidettä,mies?ja sit kainalot erikseen ja karvat pois...helpompaa kai olisi käydä pika,pikaa suihkussa.

        Kyllä päivittäinen peseytyminen on tarpeen, strategisten paikkojen peseminen riittää, ei siihen välttämättä suihkua tarvita. Aivan sama tekeekö sen lavuaarin kraanaa käyttäen vai bideellä, makuasioita. Hienhaju voi pinttyä kainalokarvoihin, tursaan harvennushakkuu on silloin paras vaihtoehto, ei siihen suihkut ja dödöt auta (ei sitä kainaloa ihan kaljuksi tarvitse ajaa). Kannattaa muistaa, että penissyöpä johtuu useinmiten huonosta hygieniasta.


    • enzo perverssi

      Rupea itse haisemaan ni jossain vaiheessa se valittaa sulle ja sä voit sanoo sille samat sanat.

    • hänjatoinen

      sama ongelma mutta kyseessä on nainen... pahimmilaan käy kerran viikossa suihkussa...

    • sulla

      suuri ongelma ja täältä netistä sitten apua haet. Kas kun et jo vähintään kriisiapua tarvitse.
      Ei puhtaus tietenkään paha asia ole, mutta ihmettelen kuinka ihmiset eivät osaa puhua ongelmistaan keskenään, vaan kaikenlaisiin arjen pikkuasioihin pitää kysyä ulkopuolisten neuvoja.

      Sun voisi olla parasta asua yksin, ei toisten hajut haittais. Jollainlailla säälittää poikakaverisi. Mikä mahtaa olla seuraava narinan aihe sinulla jos saat kaverin pesulla käymään mielesi mukaan.

      • Mies maalta

        että varsinkin kaupunkipaikoissa vettä
        tuhlataan älyttömästi.
        Itse asun maalla...Kylpy saunassa kerran viikossa ja
        vettä käytän siellä n.20 litraa...Sisävessa on
        mutta käytän mieluummin ulkohuussia myös talvella kun se on mukavampi...Suihkua en käytä
        ollenkaan...Olen terve kuin pukki... olen 7 kymppinen


      • AP...

        Hajut haittaavat mm. seksielämää. Terveydelliset syyt ovatkin asia erikseen ja mulla aivan sama millon "ennenvanhaan" käytiin pesulla.

        Mitähän luolamiesten aikaan?

        Ehkä tämä kehitys menee eteenpäin.. toiset pysyy tahdissa, toiset ei...


    • Tosimiehen mielipide

      Osta miehellesi muutama pullo tosimiehen partavettä eli menneniä..sitä kun laittaa todella reilusti jokapaikkaan niin se vastaa ilman muuta suihkussa käyntiä..jos noudatat tätä ohjetta, niin kohta jopa kiellät miestäsi menemästä suihkuun..trust me :)

    • jospa*

      masennusta kärsivä. Masentuneet eivät
      jaksa hoitaa itseään.

    • alkuperäisen puolustaja

      näin likaista väkeä?
      Missä metsässä sitä asutaan?
      Pikainen läpiluku paljasti,että suuri osa aidosti ihmettelee,miks ei haiseva puoliso kelpaa...
      Selvää on, että ei voida verrata entisaikoihin ja maalaistaloihin,kun nyt eletään tätäpäivää ja tätä yhteiskuntaa,suurissa taajamissa,useinmiten.

      Tämänpäivän ihminen koskee mm. samoihin ovenkahvoihin satojen ihmisten kanssa päivässa,käyttää yhteistä käymälää työpaikoilla ja liikkuu liikenteessä ja saa hieman erilaista likaa päälleen kuin entisaikaan maalla.

      Taitaa se seksikin olla aikojen saatossa hieman muuttunut.
      Eipä ole kuin reilu parikymmentä vuotta taaksepäin ja suuseksiä pidettiin erikoisena jopa arveluttavana terveyden kannalta.

      Ihmetellä pitääkin tämän ketjun likaisuuden puolustajia,jos he mielellään moiseen puuhaan ryhtyvät sellaisen kumppanin kanssa ,joka ei ole kahteen päivään peseytynyt.
      Maailma siis muuttuu ja me sen mukana.Siispä peseydymme päivittäin,jos mahdollisuus on vieressä.

    • ILJETTÄÄ

      joo ei sulla vie oo paha ton miehen suhteen. ootappa kun näkisit mun tutun miehen. jopa mie oon sille huutanut. se käy 1kerra kuussa suihkussa ja hampaitaan ei oo si pessy ainakaan 5v ellei sitten eilen pessy kun meni rippijuhliin mut tuskin. tutulla tuli kohtu tulehuskin kun se ei ollu ees vehkeitään pessy. ja mässää karkkii vaan se mies ja polttaa röökii. voit kuvitella millainen hammas rivistö sillä on. Tee miehelles seleväksi jot et anna sille ellei vehkeet oo puhtaana. meinaan se ainakin on tärkee kerta se vaikuttaa miesten siittiön elin prosenttiin.

      • xKaitsux

        Onko tuttusi Kai Lakela? Lakela on juuri noin likainen jätkä kuin kerroit.


    • Ei pesua

      Itse olen käynyt pesulla kerran viikossa, yleensä harvemminkin. Tyynyliinani on aina helvetin rasvainen kun hiukset ovat paskaiset. Pää kutisee ja kaikkea roskaa irtoaa. Välillä kainalot haisevat pistävälle hielle. Hyi helvetti! Sitten kun lopulta laitan dödöä, niin ai saatana! Paidat ovat yleensä ylläni vähintään viikon. Päälipaidat kaksikin. Yleensä nukun paidat ylläni ja ne ovatkin käytössä yli viikon yhteen putkeen. Vuonna 2005 oli vielä tapana nukkua ulkohousutkin jalassa. Tuli myös vietettyä öitä kengät jalassa kun en niitä viitsinyt riisua, koska oli paskaista kotona. Veri ei vain oikein kiertänyt jaloissa. Olin yleensä koko päivän kengät jalassa sisälläkin. Yhden kerran olen nukkunut jopa takki päällä. En ole koskaan ollut kännissä, joten juomisen syyksi nuo teot eivät mene.

      Pesen kuitenkin perseeni monta kertaa päivässä, koska en käytä mitään paperia. Tuntuu hyvältä tykittää kuumalla vedellä peräaukkoon paskonnan jälkeen ja kaivaa kunnolla. Pesen perseen aina todella huolella.

      Nykyään nukun alasti, tai ilman mitään housuja, mutta paita päällä. Sillä tavoin kalu on heti valmiina, jos alkaa haluttamaan. On muutenkin hyvä olo ilman housuja.

      Paperia käytän vain spekupaperina kun katselen tyttöjen kuvia netistä ja runkkaan. Välillä myös nenä vuotaa. En ole koskaan ostanut WC-paperia. Käyn aina hakemassa sitä jostakin hotellin vessasta, tai käsipyyhepaperia kirjastosta. Olen asunut omillani pian jo kymmenen vuotta.

    • kghl.ö

      tuota noin.. jos miehesi ei usko järkipuhetta siitä, että sinä tahtoisit hänen huolehtivan hygieniastaan niin suosittelen sinua ottamaan meidän naisten salaiset aseet käyttöön.

      Ensin aloitat ihan normaalilla keskustelulla eli kerrot jälleen kerran miltä sinusta tuntuu. Jos miehesi sanoo vain "joo joo, älä taas jaksa" niin aloita tappelu. Itse kukin tietää ettei riitely ole kivaa, mutta joskus se sattuu olemaan ihan tarpeellista suhteen hyvinvoinnin kannalta. Tappelun jälkeen olet vihainen. Jos et ole yhtä leppyväinen kuin minä, niin veikkaan, että pystyt olemaan vihainen joitakin päiviä. Nuku vaikka sohvalla protestiksi miehesi hajua vastaan.

      Jos miehesi todella todella todella ja aivan tosissaan välittää sinusta hän tahtoo keskustella asiasta vakavasti ja toivon mukaan ymmärtää, että asia on sinulle tärkeä. Siinä vaiheessa voit pudottaa muutaman pommin, kuten esim. "Miksi sinun on oltava noin itsekäs"..

      Onneksi minulla ei ole haisuli-ongelmaa, sillä mieheni käy suihkussa melkein joka päivä ja käyttää mielestäni hyvää ja miehekästä dödöäkin.

      Ja tähän minun viestiini on sitten ihan turha alkaa urputtamaan "ompa hupaisaa" tai "ei toimi".. Kaikki asiat kun tuntuvat olevan niin kovin yksilöllisiä jokaisen kohdalla. Tässä oli minun neuvoni ja sillä hyvä!

    • Mämmi-Seppo

      Niin mitä mielipiteitä tässä nyt sitten vielä kaivataan tuostahan kävi harvinaisen selväksi että miehesi haisee paskalle. Onko tää nyt oikeesti niin monimutkainen asia että tarvit siihen vielä ulkopuolisten mielipiteitä ?? Hämmentäviä ihmisiä ei voi muuta sanoa.

    • hyi

      Kaikki mun poikaystävät on kyllä osannu suihkussa käydä, mutta muutamalla oli pahoja ongelmia hampaiden harjaamisen kanssa. Ja vielä ihmettelivät, miksei huvita pussailla. Jos asiallisesti huomautti, loukkaantuivat ihan kauheasti.

    • k22

      Sano sille miehelles suoraan et " tiettyä juttua ei tuu ellei käy päivittäin suihkussa.Luulis siitä tajuavan homman nimen tai jos ei tajuu niin parempi sanoo hyvästi.

      Suihkussa käynnistä pitää sanoa pikkulapselle ei aikuiselle miehelle.

      Vaikuttaa että hän pitää sinua itsestään selvyytenä.
      Kannattaisi tehdä asia täysin selväksi.
      Ei kenenkään tarvii sietää porsasta.

      • dgmsdpåägnsdop

        Outoa, että jotkut alkavat tilittää siitä, kun vanhaan aikaan käytiin kerran suihkussa koska... No nykyään on ihan varmasti kaikilla (tai ainakin suurimmalla osalla) mahdollisuus peseytyä joka pv. Ennen ei ehkä ollut, mutta jos on kerta mahdollisuus, niin pitäiskö meidän kanssaelijöiden hyväksyä ku jengi haisee paskalle?! -Ei pidä!

        Omassa luolassa saa haista mille haluaa, mutta ku astuu ovesta ulos, ni jokaine voi miettiä, miltä itestä tuntus istuu puolentunnin bussimatka kuselta ja hieltä haisevan sian vieressä.


      • saatille, pakoon

        Kerran eksyin väärille saatoille, eräänä ravintola iltana saatoin varsin mukiin menevän näköisen gimman kotionsa, no, pokkesin wc tiloissa ja kuinka ollakaan, pyykkikori oli peittämättä ja näkyvissä useat "vauhtiraidalliset" pikkupökät, itse käynyt armeijan ja tiedän miltä alus asut näytää kun ei vaihda useaan päivään metsäkeikalla, mutta nämä olivat ettensanoisi vielä raadollisemman näköiset, eli, vaikka olisi peseytynyt, pikkupöksy olleet kuitenkin useasti samat pesun jälkeen, eli naiset, hieman huolellisuutta teidänkin hygieniaan!!


      • dassadsadasd
        dgmsdpåägnsdop kirjoitti:

        Outoa, että jotkut alkavat tilittää siitä, kun vanhaan aikaan käytiin kerran suihkussa koska... No nykyään on ihan varmasti kaikilla (tai ainakin suurimmalla osalla) mahdollisuus peseytyä joka pv. Ennen ei ehkä ollut, mutta jos on kerta mahdollisuus, niin pitäiskö meidän kanssaelijöiden hyväksyä ku jengi haisee paskalle?! -Ei pidä!

        Omassa luolassa saa haista mille haluaa, mutta ku astuu ovesta ulos, ni jokaine voi miettiä, miltä itestä tuntus istuu puolentunnin bussimatka kuselta ja hieltä haisevan sian vieressä.

        Pääkaupunkiseudulla pultsarien haju on nimittäin pinttynyt penkkeihin kiinni. En kyllä suosittele kellekään monen päivän pesemättömyyttä.


    • Cittie**

      kaks-kolme kertaa viikossa on aivan normaali määrä, mä käyn itse kahden päivän välein :D
      Olisitpa tavannut yhden kundin jota mä deittailin. Se ei käynyt suihkussa niinkun IKINÄ. Se kävi noin kahden viikon välein. lakanat se oli vaihtanut viimeksi kaksi vuotta aiemmin kun mä niihin tulin nukkuu (minkä takia mun silmät alkoi rähmiä niin, ettei mitään rajaa, kuulin lakanavaihtamattomuudesta vasta jälkeenpäin enkä sen jälkeen suostunut enää ikinä nukkumaan siinä sängyssä).
      Kolme kertaa viikossa on hyvä määrä. Jos se äijä haisee alapäästään, niin ehdota sille niiden pesemistä. Mäkään en suostu likaisen alapään seksiin.
      Jos tuosta jotain hyvää puolta pitäisi keksiä, niin se, että jos ihmiset pitäisivät noin kuukauden samaa paitaa peseytymättä kertaakaan, oman lisääntymiskumppaninsa voisi tunnistaa hajun perusteella.
      No joo, pois kivikaudelta.

      • Miehetkin tykkää hyvistä tu...

        Itse aina huumaannun ensiksi naisen viehättävään tuoksuun ja pyrin itsekin tuoksumaan mahd.hyvälle ja käytänkin neutraalia dödöä ja melko kallista hajuvettä (40€ pullo) jonka tuoksusta ainakin itse pidän ja käyn suihkussa ennen seksiä jos vain mahdollista mutta tosi monesti olen törmännyt naisiin joiden alapää tuoksuu vähemmän miellyttävältä jopa eka kerralla ja yhdeltä jopa asiasta kehtasin kysyäkin niin vastaus oli ettei alapäätä saa pestä saippualla,koita nyt siinä sitten selitellä miksei se lempiasento eli takaapäin enää miellytäkään,kakan haju vei kyllä melko tehokkaasti mun fiilikset.Kerran mulla oli nainen joka ei joka päivä käynyt suihkussa mutta ei koskaan haissut pahalle, koittosormikaan ei tuoksunut yhtään millekään seksin jälkeen että onko yksilöissä sitten eroja vai peseytymis/pyyhkimistavoissa?


      • ...
        Miehetkin tykkää hyvistä tu... kirjoitti:

        Itse aina huumaannun ensiksi naisen viehättävään tuoksuun ja pyrin itsekin tuoksumaan mahd.hyvälle ja käytänkin neutraalia dödöä ja melko kallista hajuvettä (40€ pullo) jonka tuoksusta ainakin itse pidän ja käyn suihkussa ennen seksiä jos vain mahdollista mutta tosi monesti olen törmännyt naisiin joiden alapää tuoksuu vähemmän miellyttävältä jopa eka kerralla ja yhdeltä jopa asiasta kehtasin kysyäkin niin vastaus oli ettei alapäätä saa pestä saippualla,koita nyt siinä sitten selitellä miksei se lempiasento eli takaapäin enää miellytäkään,kakan haju vei kyllä melko tehokkaasti mun fiilikset.Kerran mulla oli nainen joka ei joka päivä käynyt suihkussa mutta ei koskaan haissut pahalle, koittosormikaan ei tuoksunut yhtään millekään seksin jälkeen että onko yksilöissä sitten eroja vai peseytymis/pyyhkimistavoissa?

        Alapään happamuus on täysin eri kuin saippuan, eli sitä ei saisi (siis ei ole suositeltavaa) pestä saippualla. Eikö tätä asiaa vielä nykyäänkään tiedetä?! Joissain paikoissa myydään siihen tarkoitukseen käytettävää pesuainetta, mutta ei kaikkialla. Eikä kaikki tätä asiaa vain näytä tietävän. Pelkkä vesipesu riittää.


    • uloskaapeista

      Kuulostaa ihan lesbo naisen valitukselta että mies haisee

      • .........

        Onko sun vanhemmat sisaruksia keskenään, ku oot noin fiksu??


    • on niin

      Jotta tuollaiset omahyväiset renttukakkiaiset ovat kovasti naisten mieleen. Sitä saa mitä tilaa.

    • toimin

      Miehesi on edistyksellinen, mitä tulee veden säästämiseen. Talvikuukausina käyn itse suihkussa 2 kertaa viikossa ja kerran saunassa ja se riittää ihan hyvin. Tosin intiimihygienia pitää kyllä hoitaa jokapäivä. Kesäisin saunon jokapäivä. Kukaan ei ole koskaan sanonut että haisisin.

      • toisille mitään

        sanotaan,vaikka sitä olisikin,et en nyt siihen ihan luottais.
        Olen aika kauhiussani,kuinka paljon täällä on porukkaa jotka eivät peseydy joka päivä.
        Toisaalta,netissä näköjään seurustellaan,niin hajut ei haittaa.


    • kallu55

      Ymmärrän tilanteen mutta eihän ennen,jolla tarkoitan viime vuosisataa ja ja kahta viimeistä vuosikymmentä niin niitä ennen ei ainakaan maalla ollut mahdollisuuttakaan sellaisiin ylellisyyksiin kuin suikussa käyntiin vaan sitä käytiin pari kertaa viikossa saunassa jossa pestiin toisten selät,se mille miesystäväsi tuoksuu on hänen luonnon oma tuoksu jota toki pitää jokaisen nykymuodin mukaan poistaa tai peittää,tietysti henk.koht. hygienia on nykyään tärkeämpää kun joka paikasta saa jotain tuoksuja ja myrkkyjä jotka eivät ole luonnollisia,ja aina kannattaa ajatella asiaa kääntäen mille minä tuoksun toisten mielestä,toivottavasti luonnolliselle pienelle ihmiselle täällä miljardien muiden joukossa luontoa säästäen kun vettäkin on vain rajallinen määrä jokaista elävää kohti vaikka sitä ei aina muistakaan,eletään luontoa säästäen.

    • Seguli

      Eräs kirjoitti Sinulle vastauksesi sellaisen, missä hän otti esille suihkun "liika käyttämisen".
      On hyvä, että miehesi käy suihkussa (vaikkakin minun tapoihini tottuen "liian vähän"). Mutta ne tärkeimmät paikat pitäisi (JOKAISEN IHMISEN) pestä joka päivä.
      Voisit toki sanoa miehellesi, jos hän pesisi intiimialueet joka päivä kainalot, kädet ja vaikkapa varpaat/alueet, mitkä tuottavat mielestäsi epämiellyttäviä hajuja...

      Tsemppiä sinne :)

      • vettä

        sinähän voit nuolla miehesi puhtaaksi... makuasia sano koira ku muniaan nuoli :)


    • outo

      tiedän tyypin (miehen) joka peseytyy vain neljästi kuukaudessa, eli kerrostalon saunavuorolla kerran viikossa...! haisee muuten jätkä vähän kauemmaksikin asti.

    • Tälläinentyttö

      Siis oikein kylmät väreet kyllä tuli kun lukasin.. PUHTAUSHAN ON PUOL RUOKAA!! miten joku voi olla peseytymättä jossei ole pakko!?

    • Reino

      Emäntäni haisee jatkuvasti aurajuustolle ja sillille,varsinkin sieltä alhaalta...YÄK!

    • suihkusuutin

      rekkakuski :-)

    • PeraS

      Jotkut ei sitten vielä yksinkertaisesti osaa pyyhkiä p.settä WC:ssäkäynnin jälkeen ja kun raappikset hankaavat jalkoväliä se mössö alkaa haista. Kalsareita ei vaihdeta kuin kerran viikossa. helppo laittaa oikeinpäin jalkaan, keltainen eteen ruskea taakse. Mä olen ihmetelly, että mitä noitte naiset tykkäävät näistä, ei kait ne sitten tykkääkään.

      Kerran yksi kaveri uhos, että se on neitien hommaa käydä päivittäin suihkussa, ei kunnon raavas, oikea mies tartte kun kerta viikossa saunaa. Sanoin, että kuuluuko raavan miehen haista niinkuin olis koko ajan kakat housussa. Meinas tulla päälle...

      Pera

    • Ällöttävää

      Mun ex mieheni oli samanlainen ja ei käsiään saanu pestyä vessassa käynnin jälkeen. Iletti todella kun tuli hipelöimään esim mun kasvoja mulkun ja kusen hajusilla käsillään yök. Huomauttelin asiasta 3 vuotta kunnes mulle riitti ja mies sai lähteä.

      • Kas Kummaa

        naisetkin yhtälailla epäsiistejä... etenkin tupakoitsijat. Eivät pese käsiään tupakoimisen jälkeen ja hengitys sekä vaatteet haisevat, puhumattakaan hiuksista... yök.
        Hyvin moni työkaverikin haisee hielle, on likaiset hiukset jne... ja kyseessä hoitoala, jossa huolehditaan toisten hygieniasta mm. Potilaana oli tosi ällöä sairaana haistella hoitajien äklöhajuja... hoitajat kuin usein joutuvat tulemaan tosi lähelle potilasta. Huh.


      • miehen kädet haisee munalle
        Kas Kummaa kirjoitti:

        naisetkin yhtälailla epäsiistejä... etenkin tupakoitsijat. Eivät pese käsiään tupakoimisen jälkeen ja hengitys sekä vaatteet haisevat, puhumattakaan hiuksista... yök.
        Hyvin moni työkaverikin haisee hielle, on likaiset hiukset jne... ja kyseessä hoitoala, jossa huolehditaan toisten hygieniasta mm. Potilaana oli tosi ällöä sairaana haistella hoitajien äklöhajuja... hoitajat kuin usein joutuvat tulemaan tosi lähelle potilasta. Huh.

        miks miehillä on ylivoimaisen vaikeeta pestä wc käynnin jälkeen ne kädet???? kädet haisee kuselle ja sille munalle itelleen.naiset ei koskettele edes alapäätään vessassa käynnin jälkeen kun välissä wcpaperi mutta lähes 100 % naisista kuitenkin pesee ne kädet kuitenkin, niin kun pitäisi varsinkin miesten kun muniaan koskettelee.


      • LittleBear92
        miehen kädet haisee munalle kirjoitti:

        miks miehillä on ylivoimaisen vaikeeta pestä wc käynnin jälkeen ne kädet???? kädet haisee kuselle ja sille munalle itelleen.naiset ei koskettele edes alapäätään vessassa käynnin jälkeen kun välissä wcpaperi mutta lähes 100 % naisista kuitenkin pesee ne kädet kuitenkin, niin kun pitäisi varsinkin miesten kun muniaan koskettelee.

        Mä en pystyisi kuvittelemaankaan että voisin lähteä vessasta pesemättä käsiäni. En ikimaailmassa, mutta tiedän miehiä ja naisia jotka näin tekevät. Tosin, rekkamiehet on kyllä kiihottavia :P


    • Liina

      Jos miehen käyttäytyminen on JO tässä vaiheessa noin välinpitämätöntä sinua kohtaan niin mitä se on viidenvuoden kuluttua?Mies on täysin itsekeskeinen kun ei ota rakkaansa tunteita huomioon.Vaihda kumppania,taatusti löydät tasokkaamman,sinua arvostavan ja huomaavaisesti kohtelevan miehen.

    • Jorkka Porista

      En tiä uskaltaako sanaa Ruusunen käyttää ettei saa oikeudesta tuomioo mut ruususen lehdet siitä sen alapäästä auttaa usein hajunpoistoon.Mutta jos on matti kukkarossa ei niitä ruusuja aina saa.

    • Usko vaan

      Haukut miehiä miksi vaan !

    • ms_jane

      itse olen nainen enkä käy välttämättä JOKA PÄIVÄ suihkussa. Eihän se ole edes terveellistä. eli siis jos käyn joka toinen päivä siitä tulee 3 -4 kertaa viikossa enkä koe olevani mitenkään "likanen". ihokaan ei kuiva niin paljon.

      Asia erikseen jos mies oikeesti haisee...

    • ja raikas

      Meillä käydään normaalisti pari kertaa viikossa sunassa / suihkussa . Kyllä me ei ainakaan haista pahalle.Jos ihminen pesee jatkuvasti itseään , siis joka päivä ,on sekin vähän outoa. Kai siinä alkaa liikaa tarkkailla toista ja itseään ja tuntee liian herkästi hajuja. En edes jaksaisi alituiseen pestä itseäni.Jos on ollut oikein likaisissa hommissa niin se on eri asia sitten.

    • on ihan normaalia

      :) Kuule tyttönen. Ja jos miehesi haisee oikein pahalle niin hän voi olla sairas, on sairaus jos haisee oikee pahalta. Mutta nämä suihkukerrat on hienopieru ihan normeja...lol kaikkee paskaa muijien ruikutuksia ne tonne etusivulle tökkiikin

    • tule itse

      menkkahajusena, hiukset rasvasena ja paskanhajusena hänen lähelleen ja yritä vietellä. Ehkä hän sitten hiffaa tai syttyy vaan enemmän :D Ehkä hän itse pitää luonnonhajuista...

    • että en

      mene enää suihkuun kun haluan omaa rauhaa :)
      niin ja minusta kuin monesta muista 3 kertaa viikossa on tosiaa normaalia :)

    • rakastettava kumppani

      Loistava aihe. Toivottavasti moni mies ottaa onkeensa.
      Miksi hygieniastaan huolehtiminen tuntuu joillekin niin vaikealta? Iltasuihku on mukava tapa päättää päivä.
      Ex-avokkeeni kävi keskiviikkona klo 22.30 suihkussa ja seuraavan kerran sunnuntaina samaan aikaan. Saunaa meillä ei lähmmitetty kuin pari kertaa vuodessa. Itse kävin joka ilta ja käyn: olemme nyttemmin eronneet mm. tästä syystä.

    • sukkamehu

      2-3 kertaa viikossa on sama kuin ei lainkaan? no mähän en sit käy ikinä. Minä käyn pesulla silloin kun olen likainen/hikinen, en automaattisesti joka päivä, kuten monet nykyään tekevät. Nykyään tulee kyllä käytyä usemmin koska uudessa työssä hikoilee aika paljon. Ennen kävin talvella 1-2 kertaa/viikko ja kesällä vähän useammin. Meillä ei ole saunaa ja minua minusta on inhottava käydä suikussa ilman saunaa, koska tulee niin helkkarin kylmä. Tukka rasvoittuu hitaasti, vasta kuudennen päivän aikana alkaa tuntua likaiselta. Enkä minä haise pahalta.

      Alapesu on tietysti tärkeä suorittaa riittävä usein, mielellään vaikka joka päivä. Myös kainalot ja jalat on hyvä pestä useammin, ne kun pakkaavat hikoilemaan. Tähän kaikkeen kuluu kuitenkin paljon vähemmän vettä kuin koko suihkuun, olkoonkin sitten lyhyt. Jos siis sopii tunkea ekologista näkökulmaa tähän väliin.

    • on kyllä

      niin että toiset miehet haisevat ällöttävälle, vaikka olisivat just suihkussa käyneet, toisten miesten hikikin tuoksuu hyvälle.


      Eli hajun perusteella se mies valitaan. Fiksu mies käy alapesulla AINA ennenkuin naista lähestyy.

    • 2 kertaa viikossa peset

      Kuukautisten aikaan älä lainkaan.Nainnin jälkeen anna miehen nesteiden haista 4-5 päivää ja oikein levittelet haisevia paikkojasi miehelle. Jos mies ota onkeensa ja häiritse naisen hajut, on miehesi niitä epänormaaleja jotka rakastaa pahaa hajua.

    • bilin

      Suomalainen mies on monesti valitettavasti epäsiisti. Parantamisen varaa olisi paikalla. En tiedä onko sinkku vai naimisissa olevia mies?!! Jos on naimissa niin miten vaimo kestää. Jos on sinkku niin se on aivan päivän selvä asia että jää ikuisesti yksin. Vai nauttiiko nainen ehkä paskahajusta. Käyn aika usein kirpputoreilla sisätiloissa missä käytävät ovat ahtaita. Usein tulee vastaan käytävällä mies joka haisee pissalle ja- vanha- iho joka on härskiintynyt pesuun laiminlyönnistä. Naiset nautitteko tästä kammotavasta pilven tuomasta hajusta. Vastatkaa rehellisesti. Ei tarvitse olla rikas ollakseen puhdas.

    • Niin vaikeaa

      Mulla on ihana mies. Kyllä. Mutta ihmettelen, miten voi olla niin vaikeaa huolehtia kunnolla hampaiden pesusta? Mua alkaa ällöttää jo suuteleminen ja joskus hengittääkin samaan suuntaan, kun tää mun rakas voi olla hyvinkin vaikka viikon tai ylikin pesemättä hampaitaan. Ällöä.

    • Yleinen vuodattaja

      Hän ei kunnioita sinua. Ole iloinen siitä, että on myös hyvin hygieniastaan huolehtivia miehiä. Sellainen voi olla lähempänä kuin arvaatkaan. Naapurissasi tai ystävättärelläsi.

      • muhima

        Heivaa tuollainen nyt mäkeen, jos ei ihminen osaa käydä suihkussa päivittäin niin haiskoot jossain muualla. Kokeile samaa taktiikkaa, polta ruoka pohjaan, pistä kämppä haisee niin pahalta ettei miehesikään jaksa siellä olla jonka jälkeen vertaat nykyistä tilannettasi tuohon hajuun. Näin miehenä sanon tuon. Itseäkin hirvittää jos jää aamulla hampaat pesemättä tai käytyä suihkussa ennenkuin lähtee ovesta ulos.


      • i9pg0i9+u9

        Minä ainakin käytän wd40 hajustetta. On parempi kuin ase öljy.


      • xcvb

        Teillä sänkyhommat kirjoituksesi mukaan menee pelkästään siihen, et sie otat vaan mieheltä poskeen. Kaipa siinä sänkytouhut hupenee jos se vaan jää siihen sun poskeen ottoos.


      • M Äntysuopa

        Maksatko "hoidoille" paljonkin ekstraa...?

        M


      • lohja

        Olen nainen ja silti käyn vain kaksi kertaa viikossa saunassa enkä silti haise mitenkään pahalta, tosin työnikään ei pahemmin hikoiluta. Toki huolehdin päivittäin mm. alapesusta aamuin illoin ja tottakai puhtaat alusvaatteet joka päivä. Olen myös itse sellainen että palelen ihan älyttömästi suihkussa joten en mene ilman saunaa suihkuun.


      • munan..

        pesemättömyyttä silloin, jos naisen käsiin jää miehestä paha haju. Minulle ainakin kävi niin, että söin kerran vahingossa miesystäväni möhnät. En osannut kuvitellakkaan sitä ennen, että esinahan alus oli pesuvapaata aluetta. Kun asia selvisi, seksihalut hävisivät täysin.


      • loptto

        Entisen tyttöystävän tuhero maistui pari päivää vanhalta maksalaatikolta, jonka sekaan on sotkettu silakkaa ja se maistui siltä vielä pesunkin jälkeen.

        Aikani alistuin nuoleskelemaan sitä, mutta sitten hommalle tuli stoppi ja kovasti exäni ihmetteli miksei eksoottisen makuinen tuhero enää maistu. No, suhteemme oli jo finaalivaiheessa ja en sitten kommentoinut enempää hänen tuheron maku ja hajuelämyksiä. En ole sen jälkeen hyväksynyt muinaista amazonin sademetsää muistuttavaa tuheroa kieleni kohteeksi.


      • hörpöttii
        loptto kirjoitti:

        Entisen tyttöystävän tuhero maistui pari päivää vanhalta maksalaatikolta, jonka sekaan on sotkettu silakkaa ja se maistui siltä vielä pesunkin jälkeen.

        Aikani alistuin nuoleskelemaan sitä, mutta sitten hommalle tuli stoppi ja kovasti exäni ihmetteli miksei eksoottisen makuinen tuhero enää maistu. No, suhteemme oli jo finaalivaiheessa ja en sitten kommentoinut enempää hänen tuheron maku ja hajuelämyksiä. En ole sen jälkeen hyväksynyt muinaista amazonin sademetsää muistuttavaa tuheroa kieleni kohteeksi.

        Sillä eukolla varmaan sattui olemaan vaan sen hajuiset nesteet joita se sieltä tuherostaan erittää? :D

        Asiaa ei toki varmaankaan auta se, jos sillä on jumalaton viidakkokarvoitus alapäässä. niihin tuppaa vissiin tuo haju tarttumaan


      • patistus

        ientulehdus ...


    • Kamiva

      Vaikea tilanne. Minulla on vastaavasta kokemusta. Ensi alkuun ostin ukolle dödön, jota jaksoi kuuliaisesti käyttää pari hetkeä. Sitten lopetti. Ihmetteli kyllä heti alkuun jo, miksi ostin hänelle dödön. Ei ole eläissään käyttänyt. Muutkin ovat yrittäneet saada häntä tajuamaan asian, sillä kylppärin kaapissa oli enempikin dödöpurkkeja ;)

      Kun mainitsin epäpuhtaudesta ukolle ja passitin hänet suihkuun, hän raivostui ja koki, ettei hän kelpaa sellaisena kuin on, vaan yritän muuttaa häntä. Puhtaus ja perussiisteys ei näy olevan kaikille sama asia.

      Olemme eronneet aika päiviä sitten ja voin sanoa, ettei mikään saanut häntä muuttamaan käytöstään. Vaikka sanoin suoraan, tai epäsuoraan, sama tulos eli ei muutosta. Valtava hien haju lillui aina siellä, missä mieskin. Kun mainitsin hänen hikisistä kainaloistaan, hän vain nauroi. Vanha koira ei opi uusia temppuja. Hän on kyllä tosi erikoinen muutenkin. Uskoisin miehen kuuntelevan järkipuhetta, jos nainen hänelle yhtään on tärkeä. Minä en kai sitten ollut tarpeeksi.

    • kokenut olen

      On ollut mies itsellänikin, joka ei osaa huolehtia puhtaudesta. Nyt hän saa olla muiden naisten kehoteltavana ja passiteltavana hyvään puhtauteen, kun en minä onnistunut.
      Hampaiden pesua ei, saunassa löylyissä viihtyy ja niukka vesipesu suihkuss. Voinette kuvitella mille kainalot löyhkää, kun niitä ei pese.Ja varmaan perse ja varpaan välit, ynnä muut poimut on bakteereille ihanteellinen paikka asua tuollaisella veden pihistelijällä. Mitä tuollaisen tarvii deotoranttia käyttää, hajut senkun villiintyy,

      Puhtaus ennenkaikkea !

    • jati-66

      jätä se "sika". ei tunnu haluavan kunniottaa sua. itse ainakin haluan rakastella muulloinkin kun saunan jälkeen ja aikas luontevaa on toivoa sitä myös kumppanilta.
      tarjoa sille juuriharja, jos ei kelpaa niin menköön kuivakäsi pyykille. tulos näkyy myöhemmin

    • meilläki oli niin..

      oli kyllä niin tuttua tekstiä..silloinkun tapasin oman mieheni huomasin jonkin aikaa oltuamme ettei häntä häirinnyt vaikka ei illasta käynyt suihkussa tai harjannut hampaita.oli siinä vaikeeta joskus touhujen tiimellyksessävältellä pusujakin kun toisen henki hais välillä niin et ihan kuin joku mätänis suussa..tai lämpösinä kesäöinä haluta sitä"aromipötköä"..aikansa koetin kestää mut sit ei vaan kyenny enää joten sanoin suoraan et jos miestä ei kiinnosta pitää hygieniasta huolta ni multa on turha vongata! alkumurinoiden jälkeen kyllä äijä oppi pitämään huolta päivittäishygieniasta.et tsemppiä kyl asiat voi muuttu

    • Nimetön

      Tästä lienee kysymys.

    • kek

      Itse en käynyt 4 kuukauteen suihkus. en ole edes vaihtanut sukkia. yliarvostettua touhua se suihkus käyminen.

    • rakastaja20

      no sehän on maku asia sano koira ku pallejaan nuoli, mut ootteko naikkoset ikinä ajatellu et ihmisillä on erillainen aineen vaihdunta ja toisilla voi olla sillee et vaikka olis viikon käymättä suihkussa niin mikään ei tuoksahda miehekkäältä ja toisilla kainalot ja jalkoväli dunkkaa vaik kävis kolmesti päivässä suihkussa ku se ei aina ole ittestään kiinni että haiseeko pahalle vai ei että ajatelkaa sitä

    • puhatus kunniaan

      tällaisia tapauksia on paljon,esimerkiksi mun äidin mies on just sellanen et käy tosi harvoin suihkussa ja omaa muutenkin vahvan ominais hajun joten sille ois suotavaa käydä musta ilmanmuuta päivittäin, ite oon parikymppinen nainen ja käyn ilman muuta joka päivä suihkussa, mutta käytän säästeliäästi saippuaa ja pesen hiukset muutaman kerran viikossa. mun mielestä peseytyminen joka päivä on ihan pakko, itse ainakin haisen jos en käy..

    • jeoirndkjhr

      Meillä on vähän samantapaista ongelmaa...mies käy kyllä suihkussa yleensä päivittäin ja tuoksuu muuten hyvälle mutta...jostain ihmeen syystä - vaikka melkein heti suihkun jälkeen - alapää haisee todella epämiellyttävälle, lähinnä sieltä esinahan alta. pesee kyllä tavaransa hyvin, eli siitä se ei ole kiinni. Ja vaikka tosi mielelläni ottaisin suihin, niin ei todellakaan sen hajun takia pysty. Ja tämä ongelma on ollut meillä n. 8v kun ollaan yhdessä oltu. Muistaakseni kävi joskus lääkärilläkin ongelman takia mut ei siitäkään apua ollut. Muutenki vähäiset seksihaluni vähenee entisestään, kun mietin vaan että taas se kuitenki haisee...ja miehelle kun on ollut vuosien varrella pakko asiasta huomautella, niin totta kai se on aika loukkaavaa. En tiedä löytyykö tähän apua tai onko kellään muulla tällaista ongelmaa, mutta kai tämänkin asian kans on vaan oppinu elämään, ja joskus on vaan pakko nipistää nenä kiinni ja alkaa hommiin ;)

    • että...

      2/3 x viikossa voi olla normaali määrä ihmiselle joka ei tee mitään, mutta entäs jos treenaa 6x viikossa ja on erittäin fyysinen työ?

      Tai jos onkin erittäin tärkeässä työpaikassa jossa täytyy olla viimisen päälle laitettu jokaikinen päivä.

      Eli aika yksilökohtaista tuo mikä on normaalia! Alkuperäinen varmaan tarkoitti sitä, että mies siis haisee... eli tiedä sitten huolehtiiko muustakaan hygieniastaan... tuskin intiimipesuja välissä tapahtuu. EI kai hän haisisi jos niiden pesuista huolehtisi?

    • Ukkeli "kova sarvi"

      Meikä käy vaan kerran viikossa suihkussa ja joskus dokatessa saunassa ja akat sanoo että ne saa paremman tyydytyksen kun niitä nussii vähä pahanhajusena luolamiehenä ;)

    • xcvb

      Kohta on jotain vastaavanlaisia juttuja tääl suomes:

      Miksi naiseni ei käy pesemässä hampaita.
      Olemme seurusteleet 100v ja sinä aikana hän on tiputtanut omat hampaat sekä tekaritkin. Olen sanonut hänelle, et käyppäs tarkastuttamas hampaas, mut ei ole halunnut mennä. MITÄ ja voin tehdä naiselleni, että hän ymmärtäisi (tässä tapauksessa mitä olisin voinnut). Hänellä oli hirviä kammo nähdä oma nenänsä peilistä, kun yritti käyttää hammasharjaa.

      ------------------------------------------


      Olen seurustellut mieheni kanssa 4v ja hän ei vaan osaa käyttää vieläkään vessaharjaa (hyvä jos eres vessapaperia). Olen sanonut hänelle siitä jo monta kertaa, mut ukkko piru ei vaan taho uskoa.
      Mie en enää tierä mitä tehä? Heittääkkö se ulkoruokintaan vai mitä? Mieheni käy heittämäs tortut ja pyyhkäsee ahterisa ja on onnellinen. Hyvä kun eres pesee kätesä. Onko tämä ihan normaalia, mitä mä teen?

    • hörpöttii

      mun ukolla sama vika (tosin ollaan nyt eroamassa, ei kylläkään sen haisemisen takia :D)
      itseltä ei ainakaan mitään suihinottoa tippunut, ennen kuin se oli käynyt pesemässä vehkeensä.
      eikä se siitä mitenkään loukkaantunut, kun sanoin aina ensin "pese se". joskus jopa menin ja pesin sen omin kätösin, ettei jää sinne alle sitä kamalaa töhnää, hyi.
      sama jos hän olis ollu valmis nualeskelemaan minun toosaani, niin kyllä kävin pesulla.

    • toisen

      ominaishajukin tökkimään.

      Kokemusta on. Vaihda miestä sillä ennen pitkää vaihdat sen kuitenkin.

    • helevata...

      Käykö joku niinkin usein suihkussa ??

    • Nimetön

      Hädänpäivää,se vaan nyt sattuu olemaan tuo käytäntö "just jöröä ja rakastettavaa".Tuohon on oma sanontansa-niin mieheille kuin naisille-en julkaise?.Niin kyllähän "kielikoulu on"hyvintarpeellinen.

    • nainen vaan

      Minä käyn itse suihkussa / saunassa n. 4 kertaa viikossa, en siis joka päivä itsekään. Tosin mulla ei ole koskaan ollutkaan mitään hikoiluongelmia, koko elämässäni en ole käyttänyt esim. dödöä - hikoilen vain urheillessani.

      Meillä mies ei myöskään käy suihkussa juuri koskaan, kokee sen vastenmielisenä ja palelee sen jälkeen. Niinpä meillä lämmitetäänkin sauna ainakin kolme kertaa viikossa. Kun menen itsekin saunaan, mies tulee taatusti perässä. Kokeilemisen arvoista :)

      • futuredoctor

        On välttää liian vahvoja pesutapoja. Saippua pannaan koska se on emäksistä ja tuhoaa ihon happaman luonnollisen suojavaipan, joka koostuu mm. maitohappobakteereista. Sen sijaan kannattaa käyttää jotain MIETOA HAPANTA PESUNESTETTÄ ESIM. LACTACYDIA, AVECYDIÄ TAI IHAN KAUPASTA SAATAVAA LACTOLINEA. Ja pesun jälkeen KOSTEALLE iholle pieni määrä apteekin perusvoidetta esim. CERALAN (tosi hyvä!!) tai essex plus (myös hyvä) Tärkeintä on kuitenkin toi happamuus!!!!!! vesi ei ole hapanta vaan neutraalia . vesijohtovesi voi olla joskus jopa hieman emäksistä. PELKKÄ VESI SIIS KUIVATTAA EIKÄ POITA PAHOJA BAKTEEREJA. SAIPPUA PUOLESTAAN KUIVATTAA SEKÄ POISTAA HYVÄT BAKTEERIT JA PÄÄSTÄÄ PAHAT BAKTEERIT JYLLÄÄMÄÄN IHOLLA --> HAJUHAITAT. eli nyt kauppaan tai apteekkiin ja ostamaan HAPANTA PESUNESTETTÄ.


    • Esipesijä

      No. Oletpa kirjoituksellasi aiheuttanut aikamoisen puhetulvan, mutta tuohon sanon sen et mulla on ongelmana ettei akat pese itteään niikuin mulle kelpaisi. On niitä pouhtaita ja hajuttomia miehiäkin olemassa. En ihmettele ettet tykkää. Puhtaus on seksin a ja o.

    • kysymyksissäsi

      Omat arvosi, arvokkuutesi, kunnioituksesi ja rakkaus itseäsi kohtaan kuvastuvat kirjoituksestasi.

      Me valitsemme seuramme. Onko sinulla hyvä olla? Tunnetko itsesi olemassaolevaksi ja arvostetuksi?Olemme itsellemme velkaa parhaan mahdollisen seuran ja kuulluksi tulemisen.

      Rakasta, sisko hyvä, itseäsi ja toimi arvosi mukaan. Ansaitset parasta.

    • Itsestään huolehtiva mies..

      Ilman muuta jätät sen törkykasan..
      Hyi, helvetti.. mä kyllä miehenä käyn joka ilta suihkussa, en vois kuvitellakaan että en kävis.

    • KOKEMUSTA ON

      Minulla on samoja kokemuksia. Olemme olleet melkein kymmenen vuotta yhdessä.
      Olen joskus vihjaissut, että voisitko käydä suihkussa. Hän tykkää siitä niin huonoa, että
      hänkö haisee pahalta. Luulen, että tämä kuuluu tietyn tyyppisen ihmisen ominaisuuteen, eikä toinen ihminen sitä saa helpolla muutettua, ehkä ei saa muutettua ollenkaan. Hänestä itsestä se on lähdettävä, että asettuisi toisen asemaan. Miltä minusta tuntuu, kun läheinen ei tuoksu vaan haisee. Valitettavasti tämä asia vaikuttaa sänkyhommiin. Olen miettinyt tämän takia
      suhteen lopettamista mutta kun on muuten niin mukava mies.

      • Tyttö_17_wee

        No jo on kummallista jos suhteessa merkkaa vaan sänkyhommat. Jos toinen on ihana ja rakastettavat niin ei suhteen pitäis pelkkiin sänkyhommiin kaatua.


    • Reserviläinen--

      Mulle muistuu mieleen yks tapaus armeija-ajalta kuuden vuoden takaa.. rinnakkaistuvassa asusteli yks noheva jääkäri joka vaivautui suihkuun vain johtajien kehotuksesta, hänet suorastaa piti pakottaa suihkuun.

      Hyvinkin saatto pari-kolmekin viikkoa, että miestä ei suihkussa juuri näkyny ja lakanat tais vaihtaa pari kertaa puolen vuoden aikana.

      Voitte varmaan kuvitella sen hajun?
      Kaikenlisäks tällä miehellä oli nainen! en voi ymmärtää miten se nainen voi olla tuommosen kans.. ei varmaan kaikki inkkarit oo kanootissa silläkään.

      • haisi kans

        Mun exän tapasin baarireissulla. Oli juuri tullut intistä lomille ja lähtenyt melkein suoraan baariin. Ei edes suihkussa ollut vaivautunut käymään. Jostain ihmeen syystä tunki ittensä meille yöks, kun ei oikein muuta paikkaa ollut. Koko sen yön sain väistellä tyyppiä, kun olisi ollut kovin lemmekkäällä tuulella. Voitte kuvitella sen hajun, kun äijä on ollut jotain viikon metässä ja tulee sitten niine hajuineen lähentelemään. Hyi helvetti!

        No tuo tyyppi ei kyllä muulloinkaan hirveästi hygieniaan kiinnittänyt huomiota. Aika hirveää on sellaisen ihmisen kanssa seksiä harrastaa, ja siihen se meidän juttu vähän niinku kaatukin. Ja siihen että oli aika ylimielinen tyyppi. Arvosteli mun "pientä pömppömahaa", vaikka ei ittekään mikään kovin hyväkroppanen ollu.


    • ASPERGER.

      ASPERGER -piirteiset ihmiset potee vesikammoa. Näin se vaan on. Muutenkin AS-piirteiset ihmiset ei välitä hoitaa itseään ja pukevat päälleen mitä sattuu ja miten sattuu.

      • assi***

        Tuo on kyllä täysi stereotypia. On niitä asperger-henkilöitä, jotka eivät huolehdi ulkonäöstään, mutta enemmän on varmaan normaalisti huolehtivia ja neuroottisen ylitarkasti huolehtivia. Enemmänkin niitä haisuliineja on ihan perus landeissa.
        Ja mistäs tuollaisen vesikammon oot vetässy?


      • jatketaan vielä
        assi*** kirjoitti:

        Tuo on kyllä täysi stereotypia. On niitä asperger-henkilöitä, jotka eivät huolehdi ulkonäöstään, mutta enemmän on varmaan normaalisti huolehtivia ja neuroottisen ylitarkasti huolehtivia. Enemmänkin niitä haisuliineja on ihan perus landeissa.
        Ja mistäs tuollaisen vesikammon oot vetässy?

        "Ja mistäs tuollaisen vesikammon oot vetässy?"

        Tunnen muutaman vesikammoisen ASSIn. Eräs heistä suorastaan ihoaa vettä mutta suostuu sentää käymään joskus saunassa. Haisee kuin ketun syötti enmmän osan ajastaan. On sillä akkakin, miten sietäneen sellaista sikaa.


      • Tyttö_17_wee

        Tämä ei todellakaan ole tyypillistä kaikille Assi-ihmisille. Monet huolehtivat hienosti hygieniastaan ja ovat siistejä, vaikka sitten sosiaalisissa tilanteissa olisivatkin ujoja.
        Ettäs kehtaatkin haukkua tuolla tavalla heitä!
        Monet ei-Assit kärsii paljon pahemmista hajuongelmista. Asseista pitäis päinvastoin melkein ottaa mallia. Sillä he ovat hyvin tarkkoja ja huolellisia näiden asioiden suhteen.


    • joku wannabe

      hd mies! Veikkaan lisäksi sillä olevan 5 tatskaa ja 3 lävärii;)

    • On noita.

      Sikoja viellä olemassa!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Hstn.

      Mulla on ollut muutama poikaystävä joilla on ollut ongelmia hygienian kanssa, ei tosin noin pahoja, mutta todella yököttäviä kuitenkin. Toinen sankari lopetti partansa ajamisen ja lihoi useamman kilon, toin kyllä hyvin selvästi esiin että poitsu näyttää sialta ja kenkää tulee jos ei tule muutosta. Toinen vielä yököttävämpi oli(uskomatonta hyi saatana)tyyppi joka ei iltaisin , eikä aina aamuisinkaan pessyt hampaitaan. Sain usein komentaa sitä peseen ne, ja sitten se saatto viel syödä jotain ja käydä röökillä ja tulla nukkuun. Ja aamulla se lähti töihin eikä pessyt hampaitaan. Ja tää alko kun oltiin muutama kk tapailtu, ja kenkää sai yllätys. Sääliksi käy tän nykyistä tyttistä kun hajupommi nuolee naamaa yäckh... Että ole nyt aloittaja järkevä ja mieti vähän mitä tehdä!

    • sikolätti

      ja vaihda parempaan mieheen. Miten sä kestät haisevaa sikolättiä. Ei sun miehes oo ainoo mies maapallolla. Löydät kyllä ennemmin tai myöhemmin paremman ja siistimmän.

    • Pitää riittää

      Ihminen tarvii iholleen suojakerrosta, eikä pestä sitä joka päivä pois. Saa mies haista paskalle ja oikean miehen pitääkin haista paskalle...ainakin joskun. Liialliset puhtausintoilijat sairastuvat helpommin kun niillä ei ole vastustuskykyä, jonka tekee juuri hieman asiallisempi puhtaus kuin joka päivä hangata ittiään.

      • sitten riitä

        "Saa mies haista paskalle ja oikean miehen pitääkin haista paskalle...ainakin joskun. "

        alle 1% ihmisistä on kanssasi samaa mieltä.


      • minä vuan

        Tuli tossa vaan mieleen, että on olemassa sellasia suihkuöljyjä, joissa on jopa 55% kosteuttavia/kosteuden haihtumista estäviä öljyjä, esim. Nivealta löytyy tällainen tuote. En mainitse tuotteen koko nimeä, sillä mainostaa ei saa. (vai meneekö tuo jo tuotemerkin mainitseminen mainostamisen piikkiin?) En jaksanut lukea kaikkia viestejä läpi, että jos joku on jo kerennyt tällaista mainita, niin anteeksi vaan.

        Itselläni ainakin toiminut tuo suihkuöljy, ei kuivu iho lainkaan yhtä paljon suihkun jälkeen kuin tavallisella suihkusaippualla pestynä. Talvisin olen yleensä joutunut käyttämään kosteuvoidetta joka suihkukerran jälkeen, mutta suihkuöljyä käytettyäni ehkä vain joka toinen tai kolmas kerta rasvaan itseni.

        Mitä hydieniaan tulee, niin mielestäni kyllä herkkäihoisenkin kannattaa peseytyä edes joka toinen päivä. Ei varmasti tee herkälle hipiälle hyvää liota hiessään ja pöpöissään useita päiviä!


      • minä vuan
        minä vuan kirjoitti:

        Tuli tossa vaan mieleen, että on olemassa sellasia suihkuöljyjä, joissa on jopa 55% kosteuttavia/kosteuden haihtumista estäviä öljyjä, esim. Nivealta löytyy tällainen tuote. En mainitse tuotteen koko nimeä, sillä mainostaa ei saa. (vai meneekö tuo jo tuotemerkin mainitseminen mainostamisen piikkiin?) En jaksanut lukea kaikkia viestejä läpi, että jos joku on jo kerennyt tällaista mainita, niin anteeksi vaan.

        Itselläni ainakin toiminut tuo suihkuöljy, ei kuivu iho lainkaan yhtä paljon suihkun jälkeen kuin tavallisella suihkusaippualla pestynä. Talvisin olen yleensä joutunut käyttämään kosteuvoidetta joka suihkukerran jälkeen, mutta suihkuöljyä käytettyäni ehkä vain joka toinen tai kolmas kerta rasvaan itseni.

        Mitä hydieniaan tulee, niin mielestäni kyllä herkkäihoisenkin kannattaa peseytyä edes joka toinen päivä. Ei varmasti tee herkälle hipiälle hyvää liota hiessään ja pöpöissään useita päiviä!

        Niin ja pahoitteluni kirjoitusvirheistäni.


    • 26 v. kokemus

      Ei ne tapojaan paranna vanhemmiten. Pahempaan suuntaan menee sitten keski-ikäsenä ja vanhempana!!

    • gggddddd

      Mäkin käyn 3 viikossa suihkussa,paitsi jos treenaan niin sillon kyllä käyn heti..enkä mä haise..Kyl mä vehkeeni pesen jos lähen naisiin

    • en ikinä....

      Kuka vitun urpo jaksaa joka päivä suihkus käydä??? Kyl se 3 kertaa viikos ihan normaali määrä on käydä suihkus..Vittu mikä nirppanokka puhtausfanaatikko...TOllasta akkaa en päivääkään kattos,sano ukolles terveisii et jatkaa samaan malliin

      • Kiikari

        Huom,terävä aistiset.Saa nopean palvelun ja erot-
        tuu joukosta.Oli jo vuonna 1956 hyvä lakonmurtaja.
        Olivat jo silloin alergia hajulle.Siitä huolimatta
        hyvää Juhannusta kaikille.


    • hieman tyhmä

      vai kuinka?

      Kuka käski ottaa tuollaisen miehen?

    • hikinen mies

      Kyllä pesemätön ja tuoksuva pillu on parasta!

      Turhaan naiset pesee alapäänsä saippuoilla, teidän eritteet tekee tortusta haluttavamman.

      Tässä vinkkiä ;o)

      • no hyi helvetti!


    • rambo 2

      en voi ymmärtää nykyaikaan haisee paskalle

    • ON MENNÄ

      PESULLE KUN KUMMUNKIN TULEE VIELÄ LIKASEKSI??

    • haisee

      tosi mies haisee aina paskalle!!!

    • o i k e a s t a a a n

      - itse olin viimeksi peseytymässä vajaat kolme viikkoa sitten eikä ole ongelmia kaupassa ym. käynnin kanssa...kyllä siihen tottuu.

    • katso tämä

      minä käyn kerran viikossa suihkussa, vaimo välillä nalkuttaa mutta niin se tekisi joka tapauksessa. ei se anna kuitenkaan.

    • ihmiset nuole

      nykyään toisiaan siksi jokapaikasta ettei tarvitsisi käydä suihkussa? Aika egologista.. Eikö ne nuole toisiltaan sontaluukutkin? Ihan niinkuin ajokoirat..Niinhän sitä sanotaan että se on makuasia sanoi Musti kun muniaan nuoli.

      • OLI.....

        ketjun paras juttu! Siitä 10 ja papukaijanmerkki.
        Kaikki epämääräiset taudit ovat maassamme lisääntyneet ja olen lähes sata varma, että sairaaksi muuttunut seksikäyttäytyminen on siihen syynä!!

        Ihmisen alapää ei ole tarkoitettu koirien tavoin kuonolla tutkittavaksi.
        On selviö, kun takaluukusta kulkeutuu bakteerit toiseen aukkoiseen osaan ja myös suuhun, niin bakteerikanta menee ulalle???
        Kehittyy resistenssi uusille antibiooteille ja kohta mikään ei auta tulehduksiin?

        Kunniaan terve seksuaalisuus niin meillä on vielä muutama vuosi toivoa!


    • näin...

      pesu kerran päivässä ja seksiä kerran vuodessa. On toiminut jo kauan ja hyvin!

    • ...

      sillä siitä selviää

    • ......

      Jos henkilö käy suihkussa joka toinen päivä, niin mielestäni se varmaan on aika normaalia.
      Kyllä ainakin keski-ikäiset(yli 50-kymppiset) muistavat ajan, jolloin sauna oli ainoa peseytymispaikka, suihkuja ei ollut. Saunassa käytiin kerran viikossa eli mitenä silloin tultiin toimeen, taidettiin siis pökertyä hajuun.
      Ehkä tämä hygienia sitten on mennyt toiseen ääripäähän, ensin käydään suihkussa ja sitten vielä loput hajut pois voimakkailla hajusteilla. Itseäni ainakin ällöttää ylenpalttinen dödöjen käyttö, välillä meinaa umpinaisessa tilassa niiden tuoksuun melekein tukehtua, että onko se sitten parempaa kuin ihmisen lajinomainen tuoksu?

    • mutta...

      On ihan vitun typerää, jos on noinkin kauan seurustellut, eikä kehtaa seurustelukumppanille päin naamaa sanoa, että kävisi useammin suihkussa.

      Turha sitä täällä kitistä.

    • hmmm..

      Tuota noin, jos joku on välinpitämätön itsestään ja toisista ja eritoten kumppaninsa suhteen..

      mikä ihme saa roikkumaan moisessa, "muka" suhteessa?! Läheisriippuvuus?

      Ehkäpä se olisi aika tehdä suursiivous asunnolla ja heittää pois kaikki pilaantuva ja nurkissa turhaan notkuva? Kaupasta saa oikein nättejä ruukkukasveja tilalle seuraksi

      ;) parempi hajuherne purkissa kuin nurkissa..

    • ...........................

      kylläkin mielestäni aivan normaali suihkujen väliaika.
      taidatkin olla jonkinsortin hienostelija josta kaiken pitäisi olla tuoksuvaa ja puhdasta koko ajan.
      itse olen nainen ja käyn suihkussa 2 kertaa viikossa

      • ällöttää...

        en koskisi sinuun pitkällä tikullakaan.


    • SatamaJätkänPoika

      Duunini on sellaista, joudun käymään joka päivä pesulla, jos en kävisi niin tuskin vaimoni huolii minua sänkyyn puhumattakaan seksistä.

    • Hajut katoo

      Sano sille äijälles että tuo jokin sinun nais tuttusi sanoi että kyllä tuosta sinun miehestä on tullut epäsiisti ja se haisee niin kyllä hajut lähtee.

      • vaimo38*

        Niin hassulta kuin se kuulostaakin, niin kannattaa kokeilla. :D


    • sitä...

      joka päivä lutrata sillä veellä perkele.tajuutteko mitä se maksaa??!hyvä käydä vaan kolmena päivänä viikossa mutta useimmin jos hikoilee.

      • emma

        täysin samaa mieltä ...kunnollinen suihkussa käynti joka toinen päivä riittää.itse jos käyn useammin iho kutisee ja kuivuu kovasti.samalla säästän myös luontoa kun en lotraa suihkussa aamuin illoin tunti tolkulla.onkohan siisteys mennyt liian pitkälle??? TOKI YMMÄRRÄN, ETTÄ IHMISEN HIEN ERITYS ON TOISILLA TODELLA KOVAA VARSINKIN JOS ON JOKU LÄÄKITYS...ELI HUOLEHDITAAN KAIKKI OMASTA HYGIEENIASTA OMAN KEHOMME TARVIMALLA TAVALLA.Ei ole olemassa yhtä oikeaa sääntöä...


    • Nimetön

      olet ruvennut seurusteleman yhden Holmer Simpsonin kanssa. Mieti kumpi on tärkeempää hieno ihminen vai siisteys. Kerro sille että kivempi harrastaa jos on puhdas... Ei ne kyllä yleensä siitä piittaa... Yritä jaksaa t. vanhapiika

    • Vanhanen oli

      oikeassa. Paljon on Suomen kansassa matalaotsaisia, -ite olet- ihmisiä.

    • ...

      Täällä joku jo mainitsikin, että liika suihkussa käyminen ei ole hyväksi. Varsinkin jos käyttää saippuaa - se poistaa ihon omaa talia, joka aiheuttaa sen että talin eritys kasvaa, jolloin pitää käydä enemmän ja enemmän suihkussa. Näin on orananpyörä valmis. Ja toiset joilla on herkkä ja/tai kuiva iho, eivät välttämättä voi käydä joka päivä suihkussa. Tietenkin olisi hyvä että miehetkin käyttäisivät niitä alapää suihkuja vessassa. Ja kainaloista kun hikoilee, voi pestä ne vaikka lavuaarissa jos muuten on puhdas. Näin säästää vettä. Tietenkin jos on fyysisessä työssä (niinkuin minä olen), niin sitä hikoilee väkisin joka puolelta, jolloin käyn työpaikan suihkussa työpäivän päätyttyä.

    • Myskihärkä

      Ihmisen oma, luonnollinen tuoksu tulee silloin pintaan kun käy harvemmin suihkussa.
      Itse käyn kerran viikossa. Ja sekin on ehkä liikaa.

    • vähän siistiä

      Eipä muuta kuin että lemppaa apina. Meitä siistimpiäkin miehiä löytyy.

      Itse käyn suihkussa joka aamu ja silloin kun työtehtävissä joskus hikoilee niin sitten illallakin, ei tasan viittis paskan ja hienhajuisena kulkea. Alusvaatteet ja sukat vaihtuu myös päivittäin.

    • huomioni

      tuohon, että olette seurustelleet kolme vuotta ja asuneet siitä ajasta yhdessä jo 2,5 vuotta. Pitempi seurusteluaika olisi todennäköisesti paljastanut erilaiset näkemykset hygieniastanne, olkoonkin että alussa itse kukin panostaa hygieniaan ja ulkonäköön enemmän kuin suhteen vakiinnuttua.

      Itselläni ei tulisi mieleenkään lähteä ihmisten ilmoille (töihin, kaupungille, kylään) käymättä suihkussa. Iltaisin käyn pikasuihkussa, koska on mukavampi mennä puhtaana nukkumaan. Jos olen käynyt lenkillä tai punttisalilla niin sitten kunnon suihku hiuspesuineen illallakin.

      Parisuhteessa peseytyminen on itsestäänselvää ennen ja jälkeen seksin. Ja tietysti hammaspesu aamuin illoin, sen sijaan suuvedet tuhoavat suun omaa bakteerikantaa. Hajusteita en käytä, koska ne laukaisevat usein migreenin.

      Pesunesteet, joiden pH on mahdollisimman lähellä ihon omaa pH:ta eivät kuivata ihoa. Intiimialueen pesussa ei tarvita välttämättä joka kerta pesuainetta.

    • Sinapisti

      Huijausta!


      Turun sinappi tehdäänkin ruotsissa!

      ÄLÄ OSTA pirattikamaa!

    • ..........

      Kävikö hän suhteenne alkuaikoina useammin?

      • 100 000 lukijaa

        jo sen takia täytyy kommentoida jotakin.
        Mieheni ei haise pahalle vaikka ei käy suihkussa kuin kerran pari viikossa, riippuen tilanteesta.
        Pesee perseensä jokaisen paskalla käynnin jälkeen, samoin vehkeensä jokaisen herkän hetken jälkeen about 10-15 kertaa viikossa.
        Itse kävin aikoinaan suihkussa päivittäin, pesin hiukset joka toinen päivä. Olen aina ollut aika laiska käyttämään saippuaa (shampoota kylläkin) ja nyt viiskymppisenä olen hiton tyytyväinen.
        Saippuaa en käytä lainkaan ja hiukseni pesen noin 5 päivän välein. Ok, myönnän että viidentenä päivänä hiukset näyttävät rasvaisilta, mutta kokemuksesta tiedän, että kun pesin hiukset joka toinen päivä niin ne olivat rasvaiset jo seuraavana päivänä.
        20-30 vuotta sitten olisin ollut samanlainen hysteerikko hygienian suhteen kuten täällä nyt ollaan.
        Yksi tärkeä pointti teille nuoret kanssasisaret, jos haluatte näyttää viisikymppisinä kolmevitosina niin älkää lotratko niiden ihoa kuivattavien pesujen kanssa. Kuivuus tuo puhtauden lisäksi myös rypyt, rasvainen iho rypistyy paljon hitaammin.
        Ryppyjen tuloa voi pitkittää EI ESTÄÄ!
        Hyvää Jussia ja kesää kaikille.

        t: vesipesu vasta kun sen tarvitsee


      • LittleBear92
        100 000 lukijaa kirjoitti:

        jo sen takia täytyy kommentoida jotakin.
        Mieheni ei haise pahalle vaikka ei käy suihkussa kuin kerran pari viikossa, riippuen tilanteesta.
        Pesee perseensä jokaisen paskalla käynnin jälkeen, samoin vehkeensä jokaisen herkän hetken jälkeen about 10-15 kertaa viikossa.
        Itse kävin aikoinaan suihkussa päivittäin, pesin hiukset joka toinen päivä. Olen aina ollut aika laiska käyttämään saippuaa (shampoota kylläkin) ja nyt viiskymppisenä olen hiton tyytyväinen.
        Saippuaa en käytä lainkaan ja hiukseni pesen noin 5 päivän välein. Ok, myönnän että viidentenä päivänä hiukset näyttävät rasvaisilta, mutta kokemuksesta tiedän, että kun pesin hiukset joka toinen päivä niin ne olivat rasvaiset jo seuraavana päivänä.
        20-30 vuotta sitten olisin ollut samanlainen hysteerikko hygienian suhteen kuten täällä nyt ollaan.
        Yksi tärkeä pointti teille nuoret kanssasisaret, jos haluatte näyttää viisikymppisinä kolmevitosina niin älkää lotratko niiden ihoa kuivattavien pesujen kanssa. Kuivuus tuo puhtauden lisäksi myös rypyt, rasvainen iho rypistyy paljon hitaammin.
        Ryppyjen tuloa voi pitkittää EI ESTÄÄ!
        Hyvää Jussia ja kesää kaikille.

        t: vesipesu vasta kun sen tarvitsee

        Ihan yleisesti ottaen: Mä en pystyisi kuvittelemaankaan että voisin lähteä vessasta pesemättä käsiäni. En ikimaailmassa, mutta tiedän miehiä ja naisia jotka näin tekevät. Tosin, rekkamiehet on kyllä kiihottavia :P


    • johan nyt

      Ainkin minusta tuntuu että keski-ikäiset ja vanhemmat miehet pelkäävät vettä. Nykyajan miehet ovat siistejä suurimmalta osaltaan, poikkeuksia voi olla.

    • ace77

      vaihda miestä tai hanki koira ja kouluta sitä!

    • juttunne

      Ihmisen ei muutenkaan kuulu käydä, kuin korkeintaan 2 kertaa viikossa pesulla, kysykää vaan lääkäriltänne.
      Intiimi pesu suoritetaan tosin päivittäin.
      On se kumma, kun porukka ravaa kohta suihkussa enemmän, kuin töissä. Ihmettelette varmaankin, mistä kaikki super pöpöt ovat tulleet, joita ilmaantuu tuon tuosta, se johtuu yli hygienista. Kaupungin juntit saa 100% herkemmin esim. myyräkuumeen, kuin me, jotka siihen maalais ympäristöön olemme tottuneet, ja sekin on hygienia, ja tottumus kysymys.

      • .........

        Olet oikeassa, ylihygieenisuus on todellinen terveysongelma suomalaisille.


    • nälkäisen kiitos

      Eli onko?

      • nahkataikuri

        haluaisin myös tietää. pizza tekis terää.


      • auki

        Sokos hotelli Alexandran yhteydessä oleva Fransmanni asemakadulla on ainakin auki.


    • päivä pitäisi riittää

      ellei urheile tai muuten vain hikoile. Kaksi kertaa viikossa on kyllä liian vähän, mutta kolmen pitäis juuri ja juuri riittää.

      Mutta jos haisee, niin ensimmäiseksi lähtisin vaihtamaan vaatteita puhtaisiin useammin. Likaiset vaatteet haisevat monesti enemmän kuin itse mies. Myös deodorantti kannattaisi vaihtaa parempaan ja vähän katsoa, millä aineilla siellä suihkussa lotrataan. Dödöissä on eroja!

    • makalamuho
    • ahlberget

      veikkaisin että kyseessä olisi adhd-oireyhtymä, katso lisätietoja netistä

      • Mitä ihmettä?

        Mistä sinä nyt ADHD:n tähän älysit vetäistä, vai onko se ainoa lyhenne, minkä tiedät?

        Nimim. "ADHD ja suihkussa aamulla ja illalla, sekä puhtaat kalsarit, sukat ja paita joka päivä"


      • Just Joo

        Itselläni on ADHD, käyn päivittäin suihkussa ja vaihdan päivittäin puhtaat kalsarit, sukat ja paidan. Pidän myös huolta omasta hygieniastani sekä pidän ulkonäköni siistinä. Eli ADHD ja tuo pesemättömyys ei nyt valitettavasti oikein natsaa.

        Eli kokeile jotakin toista diagnoosia.


    • .............

      et anna sille äijälles ennen ko se käy suihkussa.. kyllä varmasti tehoaa.. sanot vaan sille suoraan että mua oksettaa harrastaa seksiä sun kanssa ku haiset niin pahalle.. jos äijä ei suihkuun mene niin älä sinä anna sille..

    • make

      minun miestä saa kammeta ulos suihkusta!! kolme kertaa päivässä on ihan normi (ONNEKSI on kiinteä vesilasku)ja sitten ihmetellään ku iho kuivuu (jota ei muuten rasvata jos en hyökkää purkin kanssa takavasemmalta kimppuun...)
      mutta ainakin on alakerta puhdas :)

    • parempaa prinssiä odotellessa

      Lohduttavaa kuulla, et muillakin samaa HAJU ongelmaa. Samassa tilassa on jo lähes mahdotonta olla.
      Sen lisäksi, et mun ukkokulta ei käy suihkussa riittävän usein, ei huolehdi milliäkään muistakaan ulkoisista seikoista. Parturikäynnit suoriutuu kuukausien motkotusten jälkeen. Hammashuoltoon ei ole kiinnittänyt mitään huomiota aikoihin. Jos joskus näkis edes ehyet sukat jalassa, niin hyvä olisi, uusia sukkia (tietysti minun hankkimia)on sukkakori pullollaan.
      Niinku nimimerkki sanoo .. aikoja parempia odotellessa !

    • error................

      käyn joka päivä suihkussa koska hikoan sen
      verran paljon.

    • sakotetaan... :D

      Tuollainen olisi pitänyt huomata jo heti alussa - viimeistään käydessäsi kavaljeerin kotona. Jos herra ei ole muuttunut 2,5 vuoden kuluessa, niin EI MUUTU tulevaiuudessakaan.

      Vaihtoehtoja on siis kaksi.
      1) Opi nauttimaan ja kiihoittumaan haisevasta miehestäsi. Onhan hän mies (todella) vanhan hyvän ajan tyyliin.
      2) Lemppaa herra ja katso paremmin tähän aikaan ja nenääsi sopiva.

      Veikkaan kuitenkin sinun olevan ruikuttava perusnynny ts. tyydyt haisevaan mieheesi vaikka et hajuista pidäkään.

    • puoliso EI

      käy pesulla/ suihkussa kuin 1-2-kertaa kuukaudessa !!
      Olen asunut tämän huoneistossa vuodesta 2002 maaliskuusta alkaen.
      Hiki haisee peitoissa ja tyynyissä , peiton alta en uskalla edes ajatella ...
      Olen maininnut asiasta jo tuhansia kertoja , mutta ihan turhaan.
      Sexiä EN harrasta tai ole harrastanut hänen kanssaan enään 3 vuoteen.
      Nykyisin nukun erihuoneessa kun hän.
      Kaupassa en ilkeä hänen vierellään edes kävellä, tukka on Rasvaisen likainen ja veden kanssa taakse kammattu, parfyymiä myös litrakaupalla päälle valutettu.
      Olen tehnyt yhden syrjähypyn ja tässä hypyssä olen nyt pysynyt kolme vuotta.
      On se Ihanaa leikkiä kielellä sellainen pillun kätköissä , joka ON Puhdas !!

      • saödlfknöds

        ei koiraa karvoihin katsomista.


    • no more bad scent

      IIK, aika inhottava tilanne sinulla, ja olet ilmeisesti tehnyt aika hienotunteista työtä... - mikä ei auta *huokaus* Luulisi miehen jo ymmärtävän yskän näin sanotusti. Ehkä kyseessä on vain sen verran junttura tapaus, ettei ymmärrä. Kokeile seuraavan kerran hänen viettelytilanteissaan esim. keinoja "olisi tosi kiihottavaa pestä **** omin käsin, ja sen jälkeen maistaa lopputulosta, tms :D Ja yhdessä mennä suihkuun...
      Jos ei toimi, niin ota järeät aseet käyttöön! Sano miehelle suoraan, ettei hänen olemuksensa ja hajunsa kiihota yhtään, ja kerro mikä kiihottaa...

    • Nimetön

      mitä rentumpi sitä halutumpi..:) hah hah

    • 10 v kokemus

      Nämä sua pilkkaavat ihmiset eivät taida täällä tietää miltä nivushiki oikeesti haisee. Siis onko pahempaa hajua?

      Olen ollut mieheni kanssa yli 10 v. Hänkin käy liian harvoin suihkussa, kun on fyysisesti raskaassa työssä ja urheilee. Eli käy silti suihkussa 1-2 kertaa viikossa. Hampaat onneksi pesee joka päivä ja kädet vessakäynnillä.

      Oon ihan suoraan sanonut tästä hajusta ja ettei esim. suuseksi oikein inspaa jos kalua ei ole pesty about viiteen päivään. Kuitenkin hän esim. tajuaa peseytyä illanviettoon ym. menoihin.

      Mutta suora puhe ei ole meillä tehonnut,näin on jatkettava. Miehessä ei kuitenkaan muuten ole mitään "vikaa" niin enpä ole poiskaan heivannut epähygienisuuden takia...

      • Paskasia..

        Ukkoja.!!!!!!!!!!!!!


    • ajattelee

      ymparistoa saastamalla vetta (kahden tai useamman paivan liat voi pesta samalla kertaa pois) ja saippuaakin saastyy, mika on myos hyodyksi ymparistolle. Miehesi voi myos kayttaa ajan johonkin hyodyllisempaan tulevaisuutta ajatellen.

      Kuinkahan moni "ymparistoaktivisti" lutraa joka paiva ihan mielin maarin vetta, saippuaa ja pesuaineita. Veden lammittamiseenkin kuluu energiaa, kuten myos sen saamiseen hanasta ulos... Naita asoita kannattaa oikeasti miettia (varsinkin kaikkien hienohelmojen).

    • ................

      Sen siitä saa kun rakastuu junttiin!

    • 3 kertaa viikossahan ei oo ...

      Mistä teitä idiootteja tulee?

    • Waterlily--64

      taitavat tämän ketjun kommentoijien miehet olla kotoisin. Veikkaan tosin, että sikakaan ei oikeasti haise yhtä pahalle kuin mies, joka on ollut monta päivää peseytymättä.

      • Asukkiko

        Käyn joka päivä suihkussa vaihdan sukat ,kalsarit,paidan. Tosin en oo mikään konttorirotta ,eihä ne ees paskaanu duunissaan hah .


    • sentään

      Ei tuossa vielä mitään. Mun mies on välillä viikon tai parikin käymättä suihkussa.
      Saat miehesi varmasti suihkuun kun lupaat sen jälkeen suuseksiä tai muuta mukavaa, kun hän on puhdas. Toimii ainakin joskus.

    • diibadaiba dii

      Mun mies käy suihkussa ehkä kerran viikossa tai kahdessa, ja pesee hampaat about kerran viikossa.
      Vaihda miestä jos et kestä, jokaisen oma asia miten hygieniansa hoitaa.
      Eikä tuo ole mikään itkun aihe, on vakavempiakin ongelmia!!!

    • Teppo74

      Kyllä ainakin tuntemani miehet suihkussa osaavat käydä. Pitäisikö sinun esim. hieroa miestäsi suihkussa tai sanoa hänelle: "Hei Pete, minun mielestäni sinun Charmisi vain paranee suihkun jälkeen!"

      Minun mielestäni kyseinen haisuli-ongelma on suurempi vastakkaisella sukupuolella. Se vasta ikävää on kun murmeli haiskahtaa eltaantuneelle.

      Toivottavasti saatte ongelmaanne selvyyden, TSEMPPIÄ!

    • Kullijuusto

      Kyllä kunnon kullihiki aina on paikallaan. Älä viitsi synkistellä.

    • kastepisara

      Lapsia on eri asia opettaa, mutta miehiä...Jos mies ei muuta tapojaan, niin eikun vaan jätät keskenkasvuisen kollin...On remonttireiskojenkin suihkussa käytävä....

    • just me

      No johan nyt on, kun ei suihkussa käydä. Eri asia olisi, jos kyseessä olisi lapsi, mielisairas, vammainen tai yksinäinen susi, mutta avomies..

      Noh, seuraavan kerran, kun mies vinkuu seksiä, kieltäydyt ja sanot, ettei tuollaisen haisulin kanssa kukaan halua tehdä yhtään mitään. Elämä on julmaa. Jos ei ala suihku maistumaan, niin nostat kytkintä ja häivyt. Tosin, naurettavaa päättää suhde, kun toinen ei viitsi tehdä sen verran suhteen eteen työtä ja käydä suihkussa.

    • sellanen

      ympäristöaktivisti, vai miksi niitä nyt kutsuttiinkaan.... Nehän haluaa säästää vettä sun muuta.

    • "Asiantuntija"

      1. Miehesi on patalaiska, eikä jaksa käydä suihkussa niin usein kuin olisi ehkä tarvetta.

      2. Miehesi haluaa päästä sinusta eroon, mutta ei uskalla/kehtaa sanoa sitä ääneen.

      3. Miehesi toivoo välttyvänsä allergioilta ja astmalta pitämällä elimistönsä puolustuskyvyn jatkuvasti aktiivisena.

      4. Miehesi on ymräristökiihkoilija, eikä halua kuluttaa vettä, saippuaa tai energiaa.

      5. Miehesi pelkää, että hänen ihonsa kuivuu/hiukset kärsii liiasta peseytymisestä.

      6. Miehesi uskoo, että joka päivä suihkussa käyminen on "neitimäistä".

      7. Miehesi on masentunut tai huolestunut, eikä siksi jaksa huolehtia jokapäiväisestä hygieniastaan.

      8. Miehesi inhoaa "liiallista innokkuutta" hygienian suhteen, ja siksi "kapinoi" käymällä harvoin suihkussa.

      9. Miehesi on henkisesti jälkeenjäänyt.

      10. Miehesi pelkää saavansa homon maineen huolehtimalla liikaa puhtaudestaan.


      Ei kannata ottaa liian vakavasti kaikkia vaihtoehtoja, oli nimittäin hieman haastavaa keksiä kymmenen mahdollista syytä. :D

    • ettei muutu

      Luultavammin miehesi ei tuosta muutu, se on luonnekysymys, olet mielestäni järkevä nainen, ettet heti ole alaknut lapsen tekoon ja sitten kadutaan ja erotaan ja lapset siinä mukana. Mieti mielessäsi itsellesi tehden selväksi onko tuo piirre sellainen että voit sen hyväksyä tai oppia hyväksymään vai onko se sinulle niin vaikea että parempi erota! On hyvä, että ajattelet koska loppepelissä nyt on kyse siitä mitä SINÄ HALUAT! Tee päätös pohtien ajan kanssa ja elä elämääsi, jos ei hän ollut niin ehkä tulee kohdallesi osuvampi jonka kanssa myös lapset kuuluvat asiaan. Lapset ottavat myöskin esimerkkiä vanhemmistaan mukaan lukien siisteyskasvatus eli se mitä haluan sanoa, pohdi asiaa,työstä ja mieti,tee ratkaisu ja seiso sen takana myöskin! T:Kahden äiti nainen 30

    • Cést la vie

      Kirjoituksestasi päätellen olet tehnyt "selväksi" miehellesi ehkä vähän liian monta huonoa puolta hänestä. Syytä sitten itseäsi, jos ei kiinnosta "nalkuttava ja pikkutarkka" akka...

      • ldjsdlsd

        Tiedetään paljo miehiä jotka ovat ärsyttävän 'pikkutarkkoja', joko tahallaan tai kiusaa tekee,,, niuhoavat/nalkuttavat joka asiasta, menköö itseensä, ketä tällainen oikeasti kiinnostaa...Yksin saa elää lopun elämän...


    • Se toinen nainen

      Miehesi on saanut sinusta oivan kotihengettären ja siivoojan itselleen. Nyt kun hän ei peseydy kotona riittävän usein, niin hänen ei tarvitse harrastaa kanssasi sitä huonoa seksiä mitä hän saisi kotona. Sen sijaan hänellä on toinen nainen tai parikin, joiden kanssa voi harrastaa hyvää seksiä.

      Ei miehesi ole epäsiisti, vaan hän on ovela.

      • todellakaan

        hyvin kummallakaan!!!


    • epä onnistusnut ihminen

      Se on semmonen homma ku meillä joillaki on semmonen sairaus ku ei voi kestää shampoita ja pesu aineita niin on iho punanen ja kirvelee se on hirveetä elämää ku ei uskalla käydä ees kaupassa ku ihmiset töllää....ei ees voi käydä kylässä tai kahvilla ku joku pyytää...pitää keksiä aina jotain et on maha kipee tai jotain...tää on vittumaista elämää...nimim.pärstä punanen....perkele...

    • Pillunperässä-97

      heität pillun pöytään ja pidät turpas kii akka niin sil siit selviää

      • Kullinperässä aina

        Älä sinä äijänkäppänä valita, ANNA ja Laita se KULLIS ESILLE JA NOPEAAN, äläkä epäröi, me otetaan se vaik väkisin, ja pidetään SITÄ LEIKKIKALUNA, ja sä vaikeroit....Ja naiset kiusaa sitä monen tavoin...'raippaa saat kunnolla kun ollaan pantu/nussittu miehen kalua'....Ja sulle teki kutaa, vaikeroiden...


      • kullinperässä aina

        Heitä sinä kullis pöytään ja nopeaan, ja naiset saa leikkiä pitää leikkikalunaan sitä...vaikket tahtoisikaan...Ja määrätietoisesti aina näin...


    • Magitoe

      itehän käyn suihkussa joka toinen päivä ihan senkin takia koska muuten hiukset rasvottuu ja muutenkin iho kuivuu.. ei oo hyväks käydä liian usein.. henkisesti ei myöskään liian harvoin..
      en mä mitenkään ihmeen pahalta haise enkä likaselta näytä vaikka käynkin siis sen 3-4 kertaa viikossa suihkussa.

      • Nainen 42v

        Minä pistäisin tollasen ukon pihalle jos ei muuta tapojaan. Itse käyn joka aamu suihkussa mutta en käytä joka kerta suihkusaippuaa ettei iho kuivu. Pelkkä vesikin huuhtoo hyvin hien pois jos et ole käynyt juoksemassa maratonia.Sitten vain kosteusvoidetta vartaloon.


    • abcde

      Yks kaveri mies harrastaa luultavasti paljon "käsitöitä" (suoraan housuihin?) ja jättää sitten pesemättä, uskomattoman vahva spermanhaju haisee kun istutaan vierekkäin mut miten tuollaisesta kehtais vihjata?

      No siihen on kyllä alkanu jo tottumaanki, eikä se niin vakava asia oo kun en itse sinne alas joudu menemään :D

    • jaspercon

      Et ole ollut tarpeeksi jämäkkä. Mieheen ei välttämättä tehoa emotionaalinen manipulointi, koska mies on tunne-elämältään enemmän kuin lapsi.

      Lasta kasvatetaan parhaiten rakkaudella ja logiikalla. Eli nyt vedät tiukat rajat ja rajoja pitää myös vahtia. Anna miehelle mahdollisuus valita, jottei hän tunne itseään kontrolloiduksi. Eli jos rajoja ei noudateta, niin siitä seuraa rangaistus. Eli joko mies käy säännöllisesti suihkussa tai seksiä ei harrasteta. Samalla tietysti voit antaa emotionaalista tukea ja sanoa haluavasi häntä erityisesti suihkun raikkaani.

      Eli enforce the limits & responsibilities!

    • hyvät tuoksut

      Jos käy kaksi, kolme kertaa viikossa suihkussa, se on hyvä! Jatkuva itsensä peseminen, varsinkin näillä kemikaaleilla tappaa ihosi hyvät bakteerit ja ihottumat ovatkin jo ovella... Haista ja tuoksua on kaksi eri asiaa. Kaikilla meillä on ominaistuosumme, senkin nirppanokka...!!!

      • kemikaaleja?

        Vesi riittää päivittäiseen alapään pesuun, ei siihen tarvii joka kerta voimakkaita saippuoita.


      • Anonyymi
        kemikaaleja? kirjoitti:

        Vesi riittää päivittäiseen alapään pesuun, ei siihen tarvii joka kerta voimakkaita saippuoita.

        Pelkkä vesipesu ei todellakaan riitä päivittäisiin alapesuhin ei nääs poista edes esim. virtsan eri aineosia satikka ulosteen jäämiä peräaukossa, mieto hajusteeton saippua mukaan päivittäiseen intiimihygienian hoitoo.


    • Nimetön

      Siis että vain 3 krt/vko käy suihkussa.
      Mikä hän on ammatiltaan, ilmeisesti jonkinlaisen likaisen työn tekijä?
      Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa? Mikä(näennäinen) hygieniainto ja itsensä liottaminen joko suihkussa tai kaikenmaailman kylpylöissä. Ei teitä silti uimarannoilla juuri näy?
      Suihkuttelu - deodorantti - hiusgeelit päässä (miehillä siis!)... Onko oikein miehistä edes kyse.
      Silti sukupuolitaudit yms. jyllää.

      Naiset, vaatikaa oikeita asioita miehiltä. En silti vähättele puhtautta ja terveyttä, korostan vain luonnollisuutta teennäisyden sijasta.

    • Anonyymi

      Mun mies käy suihkussa kerran viikossa ja sekin käskemällä. Nytkin aamulla olis halunnu seksiä ja harmitti kun olis itekin halunnu, mut hampaat pesemättä pariin päivään ja vehkeet pesemättä viikkoon ei sytytä. Olen monesti sanonu et Eikö sitä senverran vois tehä. Mä hoidan kodin ja koiran eli hänel ei ole muutakaan tekemistä. Paitsi juoda kaljaa.

    • Anonyymi

      Minun mies käy suihkussa joka päivä kaksi kertaa. Siis ihan joka päivä kaksi kertaa ja joskus kolmekin kertaa kesällä jos on kuuma ja hikoilee.

    • Anonyymi

      Se on taitolaji tehdä pojasta mies, eli nvaimo jatkaa sitä kasvatustehtävää mihin äidin kasvattajan rooli on päättynyt.Usein sen ensimmäisen kasvattajan opit ovat olleet hyvin puutteelliset josko sitä kasvatusta on ollut laisinkaan poika /mieheksi kasvettuaan toteuttaa niitä oppeja mitä äiti on hänelle opettanut.

      • Anonyymi

        Ikävä kyllä näitä Idiootteja rakoperseitä on ollut iänkaiken Eli lisääntymiskielto ennenkuin on todistanut kelpoisuutensa lapsen holhoojana/kasvattajana.Näitä" milopoikia"/tyttöjä on ikävä kyllä olemassa ja paljon kun kaikenlaiset rakoperseet sikiävät minkä ehtivät.


    • Anonyymi

      On hyvin yksilökohtaista se miten keho kerää epäpuhtauksia, selkeästi ylipainoisen yksilön on peseydyttävä usein kun taas normivartalo ei likaannu laisinkaan niin paljon samalla aikavälillä.Kesäisin peseydymme päivittäin useita kertoja kun keho hikoilee ja paljas iho on alttiina kaikenlaisille epäpuhtauksien aiheuttajille.

    • Anonyymi

      Ei oo todellista. Miks naiset on nykyaikana niin negatiivisia netissä nillittäjä ja epäoma-aloitteisia..?


      Haluatko että autan:

      Viettele se mies sinne suihkuun sun kanssa ❤️

      Ja ala hymyilemään, sulje netti.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      67
      2904
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      411
      2798
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      99
      2237
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      87
      1984
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1904
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1830
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      9
      1821
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      151
      1775
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1592
    Aihe