Miten Toyota Hiaceen vaihdetaan takapyörän laakeri?
Hiacen pyöränlaakerin vaihto
4
8067
Vastaukset
- viimein vito
ainakin uuteen malliin. Mulla meni 70 tonnia ajetusta takaa laakeri. Huollossa tekivät koko päivän työn. Palasina saivat irti.
- jousu
itse vaihdoin viimeviikolla laakerin vm 91. on aika iso homma mutta onnistuu kyllää vaikka omalla pihalla.ei muuta kun rengas irti 5 pulttia
rumpu irti jarrukengät irti jarruputki irti samoin käsijarruvaijeri irti ja sen jälkeen 4 pulttia irti ja akseli on kädessä.lukkorengas irti ja hioin pienellä kulmahiomakoneella lukkorengas poikkivikaan ja pieni lyönti kiilataltalla lukkorenkaaseen ja irti samoin laakerin sisäkooliin pientä uraa hiomakoneella ja lyöntiä jollakin kiilataltalla lähti aika kivuttomasti.
uusi laakeri menee jo helpommin kun lämmittää laakerin varovasti ja putkella lyöden paikalleen lukkorenkaan voi lämmittä jo voimakkaammin ja paikalleen. stefat tulee tietenkin panna paikalleen ensin.- Matias
Kiitos tiedoista! Tällaista kuvausta juuri kaipasinkin. Pitänee tässä sitten vaan sonnistautua ja ruveta remontin tekoon :o)
- Anonyymi
kiitos tämä auttoi paljon meitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446