Minulla on ehkä hieman tyhmäkin kysymys.
Laitoin keväällä huppusysteemillä vaaleita raitoja (oma värinikin on luonnonvaalea). Tällä hetkellä juurikasvua on muutama sentti.
En haluaisi tummentaa hiuksiani, mutta nuo juurikasvut häiritsevät suunnattomasti. Eli mikä avuksi? Voiko kampaaja laittaa vaalennusainetta vain noihin raitakohtiin juuriin, vai onko se mahdotonta, koska raidat tehtiin hupun kanssa?
Luulisin että kampaajan on aika hankala erotella raitakohtia muista hiuksista....vai?
raidat vain tyveen
Ronya Belle
2
988
Vastaukset
- jkliih
jos menet kampaajalle värjäämään raitojen juurikasvua, sinulle tehdään ihan uudet raidat. valitettavasti pelkkää juurikasvua ei voi värjätä. tästä seuraa tietty se, että muutaman värjäyskerran jälkeen latvat alkavat olla ihan täysvärjätyt. kokemusta on :/
- kyllä voi
Tosiaankin voit ottaa raidat pelkästään tyveen! Toimenpiteen nimi on tyviraidat. Itse olen ottanut tyviraitoja jo vuosia, ja hyvin on onnistunut. Olen itse kampaaja. Rohkeasti siis vaan. Lopputulos on luonnollinen, eikä häiritsevää selvää tyvikasvua tule. Suosittelen tyviraitoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216535Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471847
- 821224
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971022- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.78907Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 31827
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon146751