Pikku G -kysymys

Gin&Juice

Mikä Pikku G:n kappale?
On siinä mainoksessakin ja menee tyyliin: suurin, nopein, pienin, nuorin... tai JOTAIN sinne päin...
Tell me ja kiitos! :)

18

834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PikkuG rulez

Se on se alku intro. Ja se menee; Suomen nuorin, kuumuin, pienin, suurin, nopein, komein. PIKKUG

• Merkku

WHAHA! pikku g on aika surkee Xp eminem on parempi
      >:) Mut mitä silmät ei nää on ehdottomasti listojen ykkönen eikä mikää tyhmä pikku kakara!
      X)

• Merkku

No kyl se alku intro on ihan hyvä! Ja on pikku g ihan hyvä X) vaan eminem on silti parempi ja Mitä silmät ei nää on ehdottomasti paras ! PAINAKAA SE KAALIINNE!

• joumäänjou
        Merkku kirjoitti:

No kyl se alku intro on ihan hyvä! Ja on pikku g ihan hyvä X) vaan eminem on silti parempi ja Mitä silmät ei nää on ehdottomasti paras ! PAINAKAA SE KAALIINNE!

pikkugay on suomen läskein ja sun silmät ei nää on ihan perseestä..

• jucie

olen samaa mieltä että eminem on PALJON parempi.. mutta ei sitä mikään suomipop voita! =)
        EMINEM JYRÄÄ!!!

• mä taas
        Merkku kirjoitti:

mä en paina mitään kaaliin..
        eminem jyrää ja piste.

• Merkku
        joumäänjou kirjoitti:

pikkugay on suomen läskein ja sun silmät ei nää on ihan perseestä..

tiedetään tiedetään! PIKKU G ON SURKEE! JA EMINEM ON PAREMPI X) TIEDÄN! EN OLE SANONUKKAA ET PIKKU G ON PARAS Xp YÄÄ! se on aika...
        *yök!*
        PISTE!

• Merkku
        jucie kirjoitti:

olen samaa mieltä että eminem on PALJON parempi.. mutta ei sitä mikään suomipop voita! =)
        EMINEM JYRÄÄ!!!

no ei juha tapio kyl jyrää.... suomi pop on osalti ihan tarpeex hyvää musaa! ja se joka ei suomipoppiin ja muihin tyydy niin on aika kumallinen`?

• Merkku
        mä taas kirjoitti:

mä en paina mitään kaaliin..
        eminem jyrää ja piste.

no kylhän sä oot sen painanu kaaliin et eminem jyrää! XP

• Pikku G
        Merkku kirjoitti:

no ei juha tapio kyl jyrää.... suomi pop on osalti ihan tarpeex hyvää musaa! ja se joka ei suomipoppiin ja muihin tyydy niin on aika kumallinen`?

JOO! Eminem on perseestä! Se on ihan paska! Laulaa tällästä: Paska vammanen! Just! PIKKU G ON PARAS! 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 Tuotakin enenmmän parempi kun joku tyhmä EMINEM! PAINA SE KAALIIN MERKKU!

• MERKKU
        Pikku G kirjoitti:

JOO! Eminem on perseestä! Se on ihan paska! Laulaa tällästä: Paska vammanen! Just! PIKKU G ON PARAS! 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 Tuotakin enenmmän parempi kun joku tyhmä EMINEM! PAINA SE KAALIIN MERKKU!

MIE EN KYLLÄ SITÄ PAINA KAALIIN! >:I YHRITÄS VAA!
        RÄPPÄRIT ON JOSKUS I`HAN PA!!!!!!!!
        PISTÄPPÄ SE KAALIIN >:I

• Merkku

PIKKU G ON AIKA *piip!*
      >:( KUKA SIITÄ TYKKÄÄ?
      NYNNYT VAA! X)
      HAHA!

• Enkuli

Se intro menee jotenki et:

Mä väännän nupit kaakkoon,
      Nyt sä väännät nupit kaakkoon,
      Etelässä nupit kaakkoon,
      Pohjosessa nupit kaakkoon,
      Idässä nupit kaakkoon,
      Lännessä nupit kaakkoon,
      Kaikki kuulee, kun koko suomi vääntää nupit kaakkoon.

Suomen nuorin, kuumin, pienin, suurin, nopein, komein,

Pikku G

Suomen pommein, vahvoin, läskein, tärkein,
      Sä tiedät kuka se on,
      Pikku G

Kingsize,
      Royal Family,
      2003,
      Nurmijärvi,
      Pikku G,
      Kaikki mukaan,
      Royal Family,
      Kaikki mukaan,
      Täst se lähtee!

• vilppe

ei v*ttu piggu gey.ta voi eminemii verrata millään ajatelkaa ny verrataan räppäriä (eminemiä) ja jotainpikku vauvaa joku on just oppinu lässyttää

• rapgirl
        vilppe kirjoitti:

ei v*ttu piggu gey.ta voi eminemii verrata millään ajatelkaa ny verrataan räppäriä (eminemiä) ja jotainpikku vauvaa joku on just oppinu lässyttää

Vilppe=toi oli hyvä kommentti, et ei sitä eminemiin voi verrata, mut pikku G:kin on iha hyvä rappari, vaik se onki nuori, eikö se oo hienoo, et voi noin nuorena olla huipulla??? mun mielestä ainaki...=)

• blingi

Mä taidankin olla siinä mainoksessa:D
      ja ei ees hävetä ei ei.

• pikku G:n fani kans

moi se on me ollaan nuoriso ja niin edelleen

• dfsetsvfst

Huhu kertoo että PIKKUGEEEEEEEEEEE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      24
      4772
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      33
      3553
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3444
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      20
      3350
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      123
      2950
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      28
      2690
    7. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      14
      2370
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      116
      2360
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2185
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      33
      1774
    Aihe