Pikku G -kysymys

Gin&Juice

Mikä Pikku G:n kappale?
On siinä mainoksessakin ja menee tyyliin: suurin, nopein, pienin, nuorin... tai JOTAIN sinne päin...
Tell me ja kiitos! :)

18

865

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PikkuG rulez

Se on se alku intro. Ja se menee; Suomen nuorin, kuumuin, pienin, suurin, nopein, komein. PIKKUG

• Merkku

WHAHA! pikku g on aika surkee Xp eminem on parempi
      >:) Mut mitä silmät ei nää on ehdottomasti listojen ykkönen eikä mikää tyhmä pikku kakara!
      X)

• Merkku

No kyl se alku intro on ihan hyvä! Ja on pikku g ihan hyvä X) vaan eminem on silti parempi ja Mitä silmät ei nää on ehdottomasti paras ! PAINAKAA SE KAALIINNE!

• joumäänjou
        Merkku kirjoitti:

No kyl se alku intro on ihan hyvä! Ja on pikku g ihan hyvä X) vaan eminem on silti parempi ja Mitä silmät ei nää on ehdottomasti paras ! PAINAKAA SE KAALIINNE!

pikkugay on suomen läskein ja sun silmät ei nää on ihan perseestä..

• jucie

olen samaa mieltä että eminem on PALJON parempi.. mutta ei sitä mikään suomipop voita! =)
        EMINEM JYRÄÄ!!!

• mä taas
        Merkku kirjoitti:

mä en paina mitään kaaliin..
        eminem jyrää ja piste.

• Merkku
        joumäänjou kirjoitti:

pikkugay on suomen läskein ja sun silmät ei nää on ihan perseestä..

tiedetään tiedetään! PIKKU G ON SURKEE! JA EMINEM ON PAREMPI X) TIEDÄN! EN OLE SANONUKKAA ET PIKKU G ON PARAS Xp YÄÄ! se on aika...
        *yök!*
        PISTE!

• Merkku
        jucie kirjoitti:

olen samaa mieltä että eminem on PALJON parempi.. mutta ei sitä mikään suomipop voita! =)
        EMINEM JYRÄÄ!!!

no ei juha tapio kyl jyrää.... suomi pop on osalti ihan tarpeex hyvää musaa! ja se joka ei suomipoppiin ja muihin tyydy niin on aika kumallinen`?

• Merkku
        mä taas kirjoitti:

mä en paina mitään kaaliin..
        eminem jyrää ja piste.

no kylhän sä oot sen painanu kaaliin et eminem jyrää! XP

• Pikku G
        Merkku kirjoitti:

no ei juha tapio kyl jyrää.... suomi pop on osalti ihan tarpeex hyvää musaa! ja se joka ei suomipoppiin ja muihin tyydy niin on aika kumallinen`?

JOO! Eminem on perseestä! Se on ihan paska! Laulaa tällästä: Paska vammanen! Just! PIKKU G ON PARAS! 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 Tuotakin enenmmän parempi kun joku tyhmä EMINEM! PAINA SE KAALIIN MERKKU!

• MERKKU
        Pikku G kirjoitti:

JOO! Eminem on perseestä! Se on ihan paska! Laulaa tällästä: Paska vammanen! Just! PIKKU G ON PARAS! 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 Tuotakin enenmmän parempi kun joku tyhmä EMINEM! PAINA SE KAALIIN MERKKU!

MIE EN KYLLÄ SITÄ PAINA KAALIIN! >:I YHRITÄS VAA!
        RÄPPÄRIT ON JOSKUS I`HAN PA!!!!!!!!
        PISTÄPPÄ SE KAALIIN >:I

• Merkku

PIKKU G ON AIKA *piip!*
      >:( KUKA SIITÄ TYKKÄÄ?
      NYNNYT VAA! X)
      HAHA!

• Enkuli

Se intro menee jotenki et:

Mä väännän nupit kaakkoon,
      Nyt sä väännät nupit kaakkoon,
      Etelässä nupit kaakkoon,
      Pohjosessa nupit kaakkoon,
      Idässä nupit kaakkoon,
      Lännessä nupit kaakkoon,
      Kaikki kuulee, kun koko suomi vääntää nupit kaakkoon.

Suomen nuorin, kuumin, pienin, suurin, nopein, komein,

Pikku G

Suomen pommein, vahvoin, läskein, tärkein,
      Sä tiedät kuka se on,
      Pikku G

Kingsize,
      Royal Family,
      2003,
      Nurmijärvi,
      Pikku G,
      Kaikki mukaan,
      Royal Family,
      Kaikki mukaan,
      Täst se lähtee!

• vilppe

ei v*ttu piggu gey.ta voi eminemii verrata millään ajatelkaa ny verrataan räppäriä (eminemiä) ja jotainpikku vauvaa joku on just oppinu lässyttää

• rapgirl
        vilppe kirjoitti:

ei v*ttu piggu gey.ta voi eminemii verrata millään ajatelkaa ny verrataan räppäriä (eminemiä) ja jotainpikku vauvaa joku on just oppinu lässyttää

Vilppe=toi oli hyvä kommentti, et ei sitä eminemiin voi verrata, mut pikku G:kin on iha hyvä rappari, vaik se onki nuori, eikö se oo hienoo, et voi noin nuorena olla huipulla??? mun mielestä ainaki...=)

• blingi

Mä taidankin olla siinä mainoksessa:D
      ja ei ees hävetä ei ei.

• pikku G:n fani kans

moi se on me ollaan nuoriso ja niin edelleen

• dfsetsvfst

Huhu kertoo että PIKKUGEEEEEEEEEEE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      81
      2506
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      42
      2116
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      965
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      32
      867
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      788
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      650
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      538
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      505
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      492
    Aihe