Mikä Pikku G:n kappale?
On siinä mainoksessakin ja menee tyyliin: suurin, nopein, pienin, nuorin... tai JOTAIN sinne päin...
Tell me ja kiitos! :)
Pikku G -kysymys
18
748
Vastaukset
- PikkuG rulez
Se on se alku intro. Ja se menee; Suomen nuorin, kuumuin, pienin, suurin, nopein, komein. PIKKUG
- Merkku
WHAHA! pikku g on aika surkee Xp eminem on parempi
>:) Mut mitä silmät ei nää on ehdottomasti listojen ykkönen eikä mikää tyhmä pikku kakara!
X)- Merkku
No kyl se alku intro on ihan hyvä! Ja on pikku g ihan hyvä X) vaan eminem on silti parempi ja Mitä silmät ei nää on ehdottomasti paras ! PAINAKAA SE KAALIINNE!
- joumäänjou
Merkku kirjoitti:
No kyl se alku intro on ihan hyvä! Ja on pikku g ihan hyvä X) vaan eminem on silti parempi ja Mitä silmät ei nää on ehdottomasti paras ! PAINAKAA SE KAALIINNE!
pikkugay on suomen läskein ja sun silmät ei nää on ihan perseestä..
- jucie
olen samaa mieltä että eminem on PALJON parempi.. mutta ei sitä mikään suomipop voita! =)
EMINEM JYRÄÄ!!! - mä taas
Merkku kirjoitti:
mä en paina mitään kaaliin..
eminem jyrää ja piste. - Merkku
joumäänjou kirjoitti:
pikkugay on suomen läskein ja sun silmät ei nää on ihan perseestä..
tiedetään tiedetään! PIKKU G ON SURKEE! JA EMINEM ON PAREMPI X) TIEDÄN! EN OLE SANONUKKAA ET PIKKU G ON PARAS Xp YÄÄ! se on aika...
*yök!*
PISTE! - Merkku
jucie kirjoitti:
olen samaa mieltä että eminem on PALJON parempi.. mutta ei sitä mikään suomipop voita! =)
EMINEM JYRÄÄ!!!no ei juha tapio kyl jyrää.... suomi pop on osalti ihan tarpeex hyvää musaa! ja se joka ei suomipoppiin ja muihin tyydy niin on aika kumallinen`?
- Merkku
mä taas kirjoitti:
mä en paina mitään kaaliin..
eminem jyrää ja piste.no kylhän sä oot sen painanu kaaliin et eminem jyrää! XP
- Pikku G
Merkku kirjoitti:
no ei juha tapio kyl jyrää.... suomi pop on osalti ihan tarpeex hyvää musaa! ja se joka ei suomipoppiin ja muihin tyydy niin on aika kumallinen`?
JOO! Eminem on perseestä! Se on ihan paska! Laulaa tällästä: Paska vammanen! Just! PIKKU G ON PARAS! 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 Tuotakin enenmmän parempi kun joku tyhmä EMINEM! PAINA SE KAALIIN MERKKU!
- MERKKU
Pikku G kirjoitti:
JOO! Eminem on perseestä! Se on ihan paska! Laulaa tällästä: Paska vammanen! Just! PIKKU G ON PARAS! 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 Tuotakin enenmmän parempi kun joku tyhmä EMINEM! PAINA SE KAALIIN MERKKU!
MIE EN KYLLÄ SITÄ PAINA KAALIIN! >:I YHRITÄS VAA!
RÄPPÄRIT ON JOSKUS I`HAN PA!!!!!!!!
PISTÄPPÄ SE KAALIIN >:I
- Merkku
PIKKU G ON AIKA *piip!*
>:( KUKA SIITÄ TYKKÄÄ?
NYNNYT VAA! X)
HAHA! - Enkuli
Se intro menee jotenki et:
Mä väännän nupit kaakkoon,
Nyt sä väännät nupit kaakkoon,
Etelässä nupit kaakkoon,
Pohjosessa nupit kaakkoon,
Idässä nupit kaakkoon,
Lännessä nupit kaakkoon,
Kaikki kuulee, kun koko suomi vääntää nupit kaakkoon.
Suomen nuorin, kuumin, pienin, suurin, nopein, komein,
Pikku G
Suomen pommein, vahvoin, läskein, tärkein,
Sä tiedät kuka se on,
Pikku G
Kingsize,
Royal Family,
2003,
Nurmijärvi,
Pikku G,
Kaikki mukaan,
Royal Family,
Kaikki mukaan,
Täst se lähtee!- vilppe
ei v*ttu piggu gey.ta voi eminemii verrata millään ajatelkaa ny verrataan räppäriä (eminemiä) ja jotainpikku vauvaa joku on just oppinu lässyttää
- rapgirl
vilppe kirjoitti:
ei v*ttu piggu gey.ta voi eminemii verrata millään ajatelkaa ny verrataan räppäriä (eminemiä) ja jotainpikku vauvaa joku on just oppinu lässyttää
Vilppe=toi oli hyvä kommentti, et ei sitä eminemiin voi verrata, mut pikku G:kin on iha hyvä rappari, vaik se onki nuori, eikö se oo hienoo, et voi noin nuorena olla huipulla??? mun mielestä ainaki...=)
- blingi
Mä taidankin olla siinä mainoksessa:D
ja ei ees hävetä ei ei. - pikku G:n fani kans
moi se on me ollaan nuoriso ja niin edelleen
- dfsetsvfst
Huhu kertoo että PIKKUGEEEEEEEEEEE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003525092- 162276
- 1942129
- 1071506
- 811427
- 741012
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu571007IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2969Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786