Ei helvetti

sentään!?!

Siis miten tästä uudesta Officesta on voitu tehdä niin hemmetin paska?? Onko ollu ihan pakko nussia koko käytöliittymä sellaseksi, ettei vuosien offis käytön jälkeen ole edes aavistusta missä joku toiminto voisi sijaita. Saako näihin mitään 2k skiniä päälle, että sais noi typeryyden pois? Ja sitten se, että miten jonkun teksturin käynnistyminen kestää yhtä kauhan kuin jonkun serverin ylösajo??

2

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tietääkseni ole saatavilla. Käytä jotain toista toimistopakettia jos häiritsee, kuten esim. OpenOfficea. Niissä on käyttöliittymä tutumman näköinen.

• pikkusen kuukkelia ja löytyy muutama miljoona sivua asiasta ;) ja sivuja myös mistä ladata vanha menu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      20
      4063
    2. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      3580
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      488
      1857
    4. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      139
      1624
    5. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      149
      1561
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      578
      1480
    7. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1427
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113
      1375
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49