Olen kuullut,e ttä kahvi ja kreatiini eivät sopisi yhteen. Siis että kahvi häiritsisi kratiinin vaikutusta. Muutama kysymys:
-Onko tämä ylipäänsä totta?
-Ilmeneekö haittaa, jos juon kahvia aamulla ja otan kreatiinit illalla?
-Onko teellä vastaava vaikutus?
Kahvi ja kreatiini
4
992
Vastaukset
- hmm
En ole ikinä kuullutkaan ja en usko että haittaa.
Itse käytän kreakuurilla kofeiinia, monen muun joukossa ja en ole huomannut mitään tuommoista.
Korjatkee jos jollain on faktaa esim. imeytymisen hidastumisesta kahvin kanssa..???...hmm...
Jotkus sanovat myös, että kreatiinista ei ole hyötyä? heh..mielipiteitä on monia! - Poweri
kahvi ja tee vähentää kreatiinin vaikutusta muttei liene mitään merkitystä noin vähäisellä kahvin juonnilla.
- Kantapäänkautta
Sen tiedän, että kofeiini eli esim kahvi kuivattaa kehoa. Toisin sanoen kofeiini sitoo nestettä itseensä ja ottaa sen ihmisen kehosta.
Kreatiini taas sitoo nestettä kehoon. Eli lihaksistoon kertyy energiaa kreatiini kuurin aikana. Energia pääsee lihaksiin veden mukana ja siitä niin monelle tuttu turvotus ja pieni painonnousu kreatiini kuurin aikana.
Eli sopiiko kahvi ja kreatiini yhteen?
En tiedä, mutta en usko että kuppi tai kaksi päivässä tekee minkäänlaista vaikutusta.
Mutta sen tiedän, että kreatiini kuurin aikana pitää juoda paljon vettä. Silloin saadaan tuotteesta irti ja ehkä jokunen lisäkilo myös tuloksiin.- Kutku
Mulla ei krea toiminut ollenkaan, mitä nyt verenpaine nousi pilviin. Olen kyllä kuullut myös että kofeiini ja kreatiini ei sovi yhteen, mutta suurta haittaa ei ole mikäli juo kupin kaksi päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713