Joka kesäinen ongelma, halli täynnä toinen toistaan nätimpiä tyttösiä. Tänä vuonna rekrytoijalla on ollut vielä edellisvuosiakin parempi maku.......
Näyttääköhän noi tyttöset oikeasti vuosi vuodelta paremmalta vai onko se sitä että vertailukohteet vanhenee (vakkariporukka), mutta kesätytöt ei.
Kesätytöt ovat saapuneet.
20
1248
Vastaukset
- Papeete1
Jos sulla alkaa se pikkuhiljaa kehittyyn? Kymmenen vuoden päästä lähimpänä sakkorajaa olevat ovatkin sitten jo kaikkein herkuimpia :)
...setämiehen, että minun mielestä ihmisvartalo ja kasvot sukupuoleen katsomatta parhaimmillaan siinä 16-22 vuoden iässä, niin sitten mä olen setämies (onhan mulla Volvokin :)).
En varmaankaan ole yksin tuon mielipiteeni kanssa, koska minun tietääkseni esim. mallit ja missitkin on suurinpiirtein tuota ikäluokkaa.- Papeete1
Richartti kirjoitti:
...setämiehen, että minun mielestä ihmisvartalo ja kasvot sukupuoleen katsomatta parhaimmillaan siinä 16-22 vuoden iässä, niin sitten mä olen setämies (onhan mulla Volvokin :)).
En varmaankaan ole yksin tuon mielipiteeni kanssa, koska minun tietääkseni esim. mallit ja missitkin on suurinpiirtein tuota ikäluokkaa.Tsiisus...
Ei kai tuo vielä tee.. Sitten vasta oikein kunnolla niin käy, kun alat niille höpiseen rasvaisia iskuyrityksiä tms. unohtaen täysin oman peilin kertomat jutut (ohimot harmaat ja/tai paenneet linjastaan, naama muistuttaa lähinnä karttaa Grand Ganyonilta jossa joet on uurtanut syviä uria, vartalo muistuttaa norppaa yms), pitäen itteesi kuitenkin jumalan lahjana maailman naisille muistaen kuitenkin loukkaantua verisesti jos ei tule lämmintä vastakaikua.
Ps. Mä muistan kuinka ällöttäviä ne oikeesti oli, ja kuinka voimaton oli niitä vastaan. Jos etsitään vanhenemisesta hyviä puolia, niin rauhaan pääseminen limaisilta setämiehiltä nousee kärkisijoille.
Taitaa 16v pojan vartalo olla kyllä niin lapsen (ja onkin) ettei se kyllä meikäläisessä ainakaan värisyttele yhtään mitään. Ehkäpä 25v mies alkaa vasta oleen kuntonsa huipussa. Papeete1 kirjoitti:
Tsiisus...
Ei kai tuo vielä tee.. Sitten vasta oikein kunnolla niin käy, kun alat niille höpiseen rasvaisia iskuyrityksiä tms. unohtaen täysin oman peilin kertomat jutut (ohimot harmaat ja/tai paenneet linjastaan, naama muistuttaa lähinnä karttaa Grand Ganyonilta jossa joet on uurtanut syviä uria, vartalo muistuttaa norppaa yms), pitäen itteesi kuitenkin jumalan lahjana maailman naisille muistaen kuitenkin loukkaantua verisesti jos ei tule lämmintä vastakaikua.
Ps. Mä muistan kuinka ällöttäviä ne oikeesti oli, ja kuinka voimaton oli niitä vastaan. Jos etsitään vanhenemisesta hyviä puolia, niin rauhaan pääseminen limaisilta setämiehiltä nousee kärkisijoille.
Taitaa 16v pojan vartalo olla kyllä niin lapsen (ja onkin) ettei se kyllä meikäläisessä ainakaan värisyttele yhtään mitään. Ehkäpä 25v mies alkaa vasta oleen kuntonsa huipussa....ehkä se tosiaan tuossa 16 vuoden iässä on vielä monella pojalla ja miksei osalla tytöistäkin kroppa aika kehittymätön.
Mutta en mä kyllä ymmärrä miten jotkut naiset väittää pokkana, että mies on komeimmillaan jossain 4-kympin tietämillä, kun silloinhan suurin osa miehistä kasvaa karva joko paikasta ja ihraa on kertynyt vähintäänkin kohtuullisesti ympäri kroppaa.- Papeete1
Richartti kirjoitti:
...ehkä se tosiaan tuossa 16 vuoden iässä on vielä monella pojalla ja miksei osalla tytöistäkin kroppa aika kehittymätön.
Mutta en mä kyllä ymmärrä miten jotkut naiset väittää pokkana, että mies on komeimmillaan jossain 4-kympin tietämillä, kun silloinhan suurin osa miehistä kasvaa karva joko paikasta ja ihraa on kertynyt vähintäänkin kohtuullisesti ympäri kroppaa.Kotona, poika on 17v. Hän on nyt jo yli 180cm ja kasvaa vielä. Hänelle tulee ihan selvästi isänsä mallinen vartalo eli leveät hartiat yms (atleettinen). Aina kun näen sitä niin se on joko kasvanut lisää pituutta tai hartiat leventyneet tai massaa alkanut tuleen. Nyt se painaa n.70kg eli aikas laiha vaikka syö kuin hevonen. Prosessi on siis täysin kesken vielä sillä.
Noi makujutut on niin ihmiskohtaisia. Kai mäkin 50v pidän 40v miestä komeana :)
Sanotaan näin, että mä en pidä minkään ikäistä komeana jos mainittuja asioita löytyy. Minä kun nyt alan lähestyyn sitä ikää, niin kohderyhmänihän tietysti olisi niillä kanteilla. Minä olen se vartalonpalvoja, joten se seikka huonontaa oleellisesti mun mahiksia löytää siitä porukasta puolisoa. Ai niin, eihän sillä ole mitään väliä :)
Veikkaisin että 40v miehen parhaimpia (ja siksi se tekee niistä ihanteellisia) puolia on tuolla luonnepuolella. Sen ikäinen jo alkaa tajuaan asioita ja on rauhoittunut, eikä enää ole niin hormoniensa yms vietävissä kuin nuoremmat. Papeete1 kirjoitti:
Kotona, poika on 17v. Hän on nyt jo yli 180cm ja kasvaa vielä. Hänelle tulee ihan selvästi isänsä mallinen vartalo eli leveät hartiat yms (atleettinen). Aina kun näen sitä niin se on joko kasvanut lisää pituutta tai hartiat leventyneet tai massaa alkanut tuleen. Nyt se painaa n.70kg eli aikas laiha vaikka syö kuin hevonen. Prosessi on siis täysin kesken vielä sillä.
Noi makujutut on niin ihmiskohtaisia. Kai mäkin 50v pidän 40v miestä komeana :)
Sanotaan näin, että mä en pidä minkään ikäistä komeana jos mainittuja asioita löytyy. Minä kun nyt alan lähestyyn sitä ikää, niin kohderyhmänihän tietysti olisi niillä kanteilla. Minä olen se vartalonpalvoja, joten se seikka huonontaa oleellisesti mun mahiksia löytää siitä porukasta puolisoa. Ai niin, eihän sillä ole mitään väliä :)
Veikkaisin että 40v miehen parhaimpia (ja siksi se tekee niistä ihanteellisia) puolia on tuolla luonnepuolella. Sen ikäinen jo alkaa tajuaan asioita ja on rauhoittunut, eikä enää ole niin hormoniensa yms vietävissä kuin nuoremmat....ei ollut nyt tarkoitus puuttua noihin henkisen puolen juttuihi, ei pari- tai seksikumppanin valinta kriteereihin, vaan pelkästään ulkonäköön.
"Nyt se painaa n.70kg eli aikas laiha vaikka syö kuin hevonen. Prosessi on siis täysin kesken vielä sillä."
Perskule sentään..minäkin oon ihan kesken tekoinen :) Noo..parempi olla 70-80 kiloinen suht.rasvaton kuin 100kg "ihrakasa". Lihaksien kasvatus ja ylläpitäminen on liian työlästä ja aikaa vievää hommaa.- Papeete1
Richartti kirjoitti:
...ei ollut nyt tarkoitus puuttua noihin henkisen puolen juttuihi, ei pari- tai seksikumppanin valinta kriteereihin, vaan pelkästään ulkonäköön.
"Nyt se painaa n.70kg eli aikas laiha vaikka syö kuin hevonen. Prosessi on siis täysin kesken vielä sillä."
Perskule sentään..minäkin oon ihan kesken tekoinen :) Noo..parempi olla 70-80 kiloinen suht.rasvaton kuin 100kg "ihrakasa". Lihaksien kasvatus ja ylläpitäminen on liian työlästä ja aikaa vievää hommaa.Jos pelkkä ulkonäkö kysymys niin sitten mun mielestäni melkein minkäikäiset miehet vaan jotka ovat kropastaan huolta pitäneet ovat hyvännäköisiä (meillä ei harrasteta ikäsyrjintää :). Kuitenkaan alle 20v ei yleisesti ottaen ole vielä miehen mitoissa vaan raakileita ja sillä ne jää ulkopuolelle.
Siis poika on rasvaton kuin myös lihaksiton kukkakeppi, sanoinhan että se on vielä täysin vaiheessa. Siinä vaiheessa kun sillä on jo miehen mitat niin ilman läskiä normaalilla vartalolla sen ihannepaino on n. 80-85kg (185cm isänsä on 85kg). Siihen päästäkseen sen täytyy tosiaan syödä kuin hevonen vastaisuudessakin että saa sitä massaa kehitettyä. Lihoon hän (ja isänsä) ei varmaankaan pysty yrityksistä huolimatta, ne on sillain epäreilun mallisia :(
- vänkyrä-nainen
Onneks et oo tuon vanhempi. Muuten ois alkanut kuulostamaan pelottavalta =D
Missäs iässä sun mielestä pitäis tuosta asiasta vaieta naisten kuullen?
Ainakin äijäporukan kesken kahvihuoneessa tuosta asiasta puhuvat kaiken ikäiset, myös ne joiden omat lapset ovat "kesätyttöiässä".- vänkyrä-nainen
Richartti kirjoitti:
Missäs iässä sun mielestä pitäis tuosta asiasta vaieta naisten kuullen?
Ainakin äijäporukan kesken kahvihuoneessa tuosta asiasta puhuvat kaiken ikäiset, myös ne joiden omat lapset ovat "kesätyttöiässä".viimeistään just siinä iässä ku alkaa omat lapset olemaan kesätyttöiässä...
Ei meillä vaan ole töissä nättejä tyttösiä. Ei vakituisina, eikä kesäharjoittelijoina. ***kele! Pääsenkö teille töihin?
...pulaa väestä on, mutta harva on valmis näillä liksoilla tänne hevonkuuseen valmis tulemaan. On nuo kesätytöt kyllä ihan mukavaa virkistävää vaihtelua. Ois vaan tänne officeenkin pitänyt saada joku simpsakka tradenomin/KTM:n alku.
Yksi kesätyöntekijä oli mulle tarjolla, mutta sekin oli joku ihmeen metroseksuaalimascarapoika, jolla ei ollut minkäänlaista työkokemusta.Richartti kirjoitti:
...pulaa väestä on, mutta harva on valmis näillä liksoilla tänne hevonkuuseen valmis tulemaan. On nuo kesätytöt kyllä ihan mukavaa virkistävää vaihtelua. Ois vaan tänne officeenkin pitänyt saada joku simpsakka tradenomin/KTM:n alku.
Yksi kesätyöntekijä oli mulle tarjolla, mutta sekin oli joku ihmeen metroseksuaalimascarapoika, jolla ei ollut minkäänlaista työkokemusta.Nyt minua vituttaa hieman vähemmän. ;-)
- sirpamaikkarilta
vaan taitaa tehota hyvin. Nehän ne taitaa olla kovinta hottia tänä vuonna.
Just muute tajusin, että kannattaaki aina ottaa lomansa touko-kesäkuun vaihteeseen. Ei tarvii perehdytellä kesätyöntekijöitä. Nyt kun joutuu menemään takasin, niin ne tovon mukaan osaa jo hommansa....näkynyt täällä. Yksi merkittävä tekijä voi olla se, että kesätytöillä näyttäisi olevan aamuisin aikaa ja motivaatiota tälläytyä.
Vakkariporukka on jo niin kypsähtänyttä, että ei niitä kiinnosta töihin lähtöä varten meikata ja föönätä...- sirpamaikkarilta
Richartti kirjoitti:
...näkynyt täällä. Yksi merkittävä tekijä voi olla se, että kesätytöillä näyttäisi olevan aamuisin aikaa ja motivaatiota tälläytyä.
Vakkariporukka on jo niin kypsähtänyttä, että ei niitä kiinnosta töihin lähtöä varten meikata ja föönätä...ottaa kuva niistä tytöistä nyt alkukesästä ja sitte loppukesästä. Kato, lähteekö niiltäki into meikkailla kesän aikana. =D
sirpamaikkarilta kirjoitti:
ottaa kuva niistä tytöistä nyt alkukesästä ja sitte loppukesästä. Kato, lähteekö niiltäki into meikkailla kesän aikana. =D
...raportoida onko selkeää muutosta havaittavissa :)
sirpamaikkarilta kirjoitti:
ottaa kuva niistä tytöistä nyt alkukesästä ja sitte loppukesästä. Kato, lähteekö niiltäki into meikkailla kesän aikana. =D
Kävin tupakoimassa ja siinä oli pari kesätyttöä ja yks hintahtava kesäpoika, niin meikeistähän ne vaan puhuikin. Kesäpoika suositteli tytöille jotain meikinpoistoainetta joka soveltuu herkälle iholle... "Se on niii-in hyvää, että ei yhtään ärsyynny iho"
Voi tsiisus, mikä näitä nuoria miehiä vaivaa?? Mitä niistä mahtaa tulla??- sirpamaikkarilta
Richartti kirjoitti:
Kävin tupakoimassa ja siinä oli pari kesätyttöä ja yks hintahtava kesäpoika, niin meikeistähän ne vaan puhuikin. Kesäpoika suositteli tytöille jotain meikinpoistoainetta joka soveltuu herkälle iholle... "Se on niii-in hyvää, että ei yhtään ärsyynny iho"
Voi tsiisus, mikä näitä nuoria miehiä vaivaa?? Mitä niistä mahtaa tulla??että tämän ne telaketjufemakot ovat saaneet tasa-arvovaatimuksillaan aikaiseksi. Nyt ei miehetkään puhu muusta kumeikinpoistoaineista. =D
Mut onhan ne nuoret homopojat niin sööttejä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174616
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1922539Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291555- 211269
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221215- 1281009
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924