Ex-alusvaatemalliministeri Tanja Vienonen-Karpela-Saarela-Karpelalla on useita poissaoloja eduskunnan täysistunnoista. Kevätkaudella niitä on kertynyt yhdeksän kertaa. Saman verran poissaoloja kertyi täysistunnoista vuonna 2007.
Akka ei kertakaikkiaan viihdy työpaikalla, kun vähän väliä pitää olla hää-,stressi-,ero-,avioliitto- yms. -lomalla.
Tanja Karpela taas lintsaajien kärjessä
3
164
Vastaukset
- olet.
äitiyslomista
joku sanoi, että on niilläkin oikeus hankkia lapsia...
onkohan vaan, veronmaksajien rahoilla, ei ainakaan pitäisi olla oikeutta samaan %:iin kuin muilla, vaan kauttantansa edeltävän palkan mukaan.- en niin
välitä, mutta tuota kesälomien kertymistä minä olen ihmetellyt. Kun uusi eduskunta kokoontuu keväällä, niin parin kuukauden kuluttua kansanedustajat hyökkäävät puoleksitoista kuukaudeksi kesälaitumille.
Tavallisille kansalaisille lomaa kertyy 2,5 pv/kk, mutta kansanedustajille paukahtaa täydet vuosilomat automaattisesti ilman edeltävää työssäoloa.
- joopajoojoo
Tästä tapauksesta ei voi muuta sanoa kuin että:
Vittu vie ja Vienonen vikisee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4119021Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893560- 202013
- 811246
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641051Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791045- 551013
- 65950