Löytyykö Excelistä sellaista ominaisuutta, että se näyttäisi numeroina laskutoimituksen.
Jos esimerkiksi kaavassa olisi A1 B2 C5,
jossa A1 = 1, B2= 2 ja C5 olisi 3.
Saanko näkymään 1 2 3=4
Voisin sitten siirtää sen toiseen kaavakkeeseen,jossa numeroiden ja mielellään myös lopputuloksen pitää näkyä
Onko mahdollista
3
488
Vastaukset 3
- Ekseli
1 2 3=6 eikä 4. Jos haluat oikean tuloksen niin teeppä kaava =KETJUTA(A1;" ";B2;" ";C5;"=";A1 B2 C5).
- Kaavan tekijä
Tuhannet kiitokset
Tästä on minulle äärettömän paljon hyötyä.
Joudun tekemään ainakin sata asiapaperia, johon laskutoimitukset pitää saada mukaan Kaavan tekijä kirjoitti:
Tuhannet kiitokset
Tästä on minulle äärettömän paljon hyötyä.
Joudun tekemään ainakin sata asiapaperia, johon laskutoimitukset pitää saada mukaanÄkkiseltään ei tule mieleen kuin kaavarivilllä maalaamalla funktiot.
Eli jos solussa A1 on kaava =B1 C1 D1 (voi olla ihan mikä tahansa kaava)
1. Maalaa B1 ja sitten paina F9 ja sitten
2. Maalaa C1 ja paina F9 ja lopuksi
3. Maalaa D1 ja paina F9.
Kaavarivillä näet nyt kaavasi tuloksen jokaisen solun erillisenä tuloksena. Ihan sama mikä funktio on kunhan maalat oikein...
4. Maalaa kaavarivi ja kopioi se
5. Liitä haluamaasi soluun(laita hipsu tai tyhjä välilyönti alkuun)
ja se on siinä...
@Kunde
Keep Excelling
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 41119
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r161982Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216793- 63695
- 60693
- 67656
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21618Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?132597Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66589Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32568- 34537
- 55528
- 47475
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40473- 44470
- 30463
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.40453- 36442
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?94438Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri18430