Löytyykö Excelistä sellaista ominaisuutta, että se näyttäisi numeroina laskutoimituksen.
Jos esimerkiksi kaavassa olisi A1 B2 C5,
jossa A1 = 1, B2= 2 ja C5 olisi 3.
Saanko näkymään 1 2 3=4
Voisin sitten siirtää sen toiseen kaavakkeeseen,jossa numeroiden ja mielellään myös lopputuloksen pitää näkyä
Onko mahdollista
3
458
Vastaukset
- Ekseli
1 2 3=6 eikä 4. Jos haluat oikean tuloksen niin teeppä kaava =KETJUTA(A1;" ";B2;" ";C5;"=";A1 B2 C5).
- Kaavan tekijä
Tuhannet kiitokset
Tästä on minulle äärettömän paljon hyötyä.
Joudun tekemään ainakin sata asiapaperia, johon laskutoimitukset pitää saada mukaan Kaavan tekijä kirjoitti:
Tuhannet kiitokset
Tästä on minulle äärettömän paljon hyötyä.
Joudun tekemään ainakin sata asiapaperia, johon laskutoimitukset pitää saada mukaanÄkkiseltään ei tule mieleen kuin kaavarivilllä maalaamalla funktiot.
Eli jos solussa A1 on kaava =B1 C1 D1 (voi olla ihan mikä tahansa kaava)
1. Maalaa B1 ja sitten paina F9 ja sitten
2. Maalaa C1 ja paina F9 ja lopuksi
3. Maalaa D1 ja paina F9.
Kaavarivillä näet nyt kaavasi tuloksen jokaisen solun erillisenä tuloksena. Ihan sama mikä funktio on kunhan maalat oikein...
4. Maalaa kaavarivi ja kopioi se
5. Liitä haluamaasi soluun(laita hipsu tai tyhjä välilyönti alkuun)
ja se on siinä...
@Kunde
Keep Excelling
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa204063Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2383580Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4881857- 1391624
Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1491561Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5781480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171427- 1131375
- 491109
- 751065