Löytyykö Excelistä sellaista ominaisuutta, että se näyttäisi numeroina laskutoimituksen.
Jos esimerkiksi kaavassa olisi A1 B2 C5,
jossa A1 = 1, B2= 2 ja C5 olisi 3.
Saanko näkymään 1 2 3=4
Voisin sitten siirtää sen toiseen kaavakkeeseen,jossa numeroiden ja mielellään myös lopputuloksen pitää näkyä
Onko mahdollista
3
450
Vastaukset
- Ekseli
1 2 3=6 eikä 4. Jos haluat oikean tuloksen niin teeppä kaava =KETJUTA(A1;" ";B2;" ";C5;"=";A1 B2 C5).
- Kaavan tekijä
Tuhannet kiitokset
Tästä on minulle äärettömän paljon hyötyä.
Joudun tekemään ainakin sata asiapaperia, johon laskutoimitukset pitää saada mukaan Kaavan tekijä kirjoitti:
Tuhannet kiitokset
Tästä on minulle äärettömän paljon hyötyä.
Joudun tekemään ainakin sata asiapaperia, johon laskutoimitukset pitää saada mukaanÄkkiseltään ei tule mieleen kuin kaavarivilllä maalaamalla funktiot.
Eli jos solussa A1 on kaava =B1 C1 D1 (voi olla ihan mikä tahansa kaava)
1. Maalaa B1 ja sitten paina F9 ja sitten
2. Maalaa C1 ja paina F9 ja lopuksi
3. Maalaa D1 ja paina F9.
Kaavarivillä näet nyt kaavasi tuloksen jokaisen solun erillisenä tuloksena. Ihan sama mikä funktio on kunhan maalat oikein...
4. Maalaa kaavarivi ja kopioi se
5. Liitä haluamaasi soluun(laita hipsu tai tyhjä välilyönti alkuun)
ja se on siinä...
@Kunde
Keep Excelling
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3311625Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357501V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!823929Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063829- 433371
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113237Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳523212- 913098
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033- 361910