Tälläinen pieni galluphtava kysymys juolahti mieleeni. Mikä on kaunein kuulemasi drum'n'bass, 2-step tai breakbeat tyylinen kappale?
Itse tykkään LTJ Bukemin maalailevasta ja pehmeästä soundista esimerkiksi kappaleessa Way of Life. Myös Oliven You're Not Alone on herkkä ja tunnelmallinen biisi. En ole vielä kovin paljon tämän tyylin musiikkia hankkinut, joten odotan innolla löytäväni hyviä artisteja vastauksistanne.
Kaunein drum'n'bass-kappale?
7
931
Vastaukset
- ...
Plump DJ's - System Addict (Original mix)
- Jungleboy
En osaa nimetä yhtä kappaletta, mut Kluten, Calibren, Breakagen ja Alix Perezin tuotanto on kyllä kuuntelemisen arvosta.
- on niiin kaunis
Dune - So beautiful
(muistaakseni tuon niminen)
toi saa aina miettimään elämää syvemmin - varsinkin jos ulkona sataa lunta, on pimeää ja rauhallista ja hiutaleet leijailee ohi kun kävelet kaupungilla. vaikka olet yksin, et olekaan. :) - Eurodance ja metalli ystävä.
rumpu ja basso biisi, ei yksikään? On niin tunteetonta ja meloaditonta musaa, että ei kiitos. EuroTrance/House menee vielä, mutta rummut ja basso musa ei. jne sellainen yhtä ja samaa soitinta ja biittiä soittavat kytkyt... Melodinen Eurokonemusa ja melankolinen musa uppoo ja kovaa itelle ;)
- dnb84
No noinhan monet sanoo. :D Mitä varten mahdoit vaivautua tähän kysymykseen edes vastaamaan. Kyllä drum'n'bass genrestäkin löytyy monenlaista. Ja toisaalta eurokonemusiikista sitä tunteetonta humppaa. Melankolia on tainnut olla muotia Suomessa aina.
- wannabejunglist
Voi voi, kuuntelet siis eurotrancen osalta sitä huonointa mahdollista kamaa mitä trance voikaan sisältää. Noh, kyllähän tuo moniin tuntuu kolahtavan, mutta "oikeat" trancen kuuntelijat eivät siitä ole pahemmin koskaan perustaneet. Erittäin tylsää kamaa minunkin mielestäni verrattuna vanhaan, hypnoottiseen ja eteeriseen acidiin & goaan.
Ai niin, nyt olikin kaiketi kyse jostain ihan muusta. ;)
Jokainen määritelköön itse mitä kauneus on, mutta ehkäpä atmosfäärinen DnB tai drumfunk sopii tämän ketjun tarkoitukseen tällä kertaa parhaiten. Ehdottaisin kauneeksi rumpubasso-kappaleeksi siis ehdottomasti suomipoika Fanun Siren Songia.
http://www.discogs.com/release/361182
- Grandimies
Tää on enemmänkin Progressiivista Trancea mut Hybrid - Finished Symphony on kyllä hieno biisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084787Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744031476- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14963tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11948Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876