havittelevat kuuta taivaalta listatessaan ihannemiehen mittaa ja mallia. Mikään muu ei tunnu kelpaavan... mutta loppupeleissä joutuvat myöntämään ettei se "oikea", sen WAU-reaktion aiheuttaja ollutkaan se ihanne vaan jotain ihan muuta. Joten älkää miehet ottako naisten vaatimuksia niin vakavasti vaan luottakaa omaan itseenne ja viehätysvoimaanne, ja sitä kyllä löytyy jokaisesta omalla tavallaan. Mulle riittäs vaan se rakas :)
Hölmöt naiset
2
696
Vastaukset
- kyllä.
On huomattu, se asia mikä vie naiselta jalat alta, on se, millainen mies on sisimmässään, ei se miltä hän näyttää...
- ataatae
Mulle Se Oikea oli vasta se, joka täytti mun ihannelistani lähes sataprosenttisesti. Muut eivät olisi kelvanneet. Mulla tosin on kai hieman erilainen ihanne kuin naisilla yleensä. Tykkään sellaisista taiteellisista ja henkevistä hippiäisistä :) Mulle ei olis ikinä kelvannut esim. joku karhumainen äijä tai turkkilainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329