Wurthin tekninen myyjä? Mitä tienaa?
Wurthin tekninen myyjä? Mitä tienaa?
8
14832
Vastaukset
- tiiä
Mutta ei varmaan paljoa, koska noita haetaan jatkuvasti! Siitä voit jotain päätellä.
- naiseläjä
Älkää nyt suoraan turpaan vetäkö, mutta olen katsellut sillä silmällä noita pulttikauppojen(mm. Wurth)myyjähakuja...
Haluaako ne vain sellaisia miehiä, jotka osaavat purkaa ja koota auton silmät sidottuina, vain voiko niihin centtereihin päästä myyjäksi ilman remppataitoja??
Jotakuinkin tunnen työkalut ja muut rensselit, mutta ei minusta ole aiheesta keskustelemaan tahi pokkaa suositella mitään...paitsi tietty kalleinta. Eihän halvoilla releillä mitään tee...se mulle on opetettu jo pienenä...
??? - naisW
naiseläjä kirjoitti:
Älkää nyt suoraan turpaan vetäkö, mutta olen katsellut sillä silmällä noita pulttikauppojen(mm. Wurth)myyjähakuja...
Haluaako ne vain sellaisia miehiä, jotka osaavat purkaa ja koota auton silmät sidottuina, vain voiko niihin centtereihin päästä myyjäksi ilman remppataitoja??
Jotakuinkin tunnen työkalut ja muut rensselit, mutta ei minusta ole aiheesta keskustelemaan tahi pokkaa suositella mitään...paitsi tietty kalleinta. Eihän halvoilla releillä mitään tee...se mulle on opetettu jo pienenä...
???on saumaa, ei oo ydinfyysikon hommaa, ja kaikki on opittavissa. jos oikeesti kiinnostaa niin se lienee tärkeintä. Kivaa ja leppoisaa hommaa tuo w-center työ. palkka toisin pienehkö.. mut eipä oo ressiäkään. ai niin, älä alistu siivoojaksi.
- on palkat
vurtin teknisellä myyjällä, täytyy nääs olla pätevä ihminen joka pystyy hoitamaan sen vaativan työn, no palkkakin on sitten yli 5000 euroa kuukaudessa.
- WyrthMan
Nyt täytyy vähänpäivittää tietoa, nykyään nyo palkat on kylla päälle 6000 kk bonukset, että silleen, kyllähän tässä just pärjäilee...
- joku kirjoittaja
Todellisuudessa taitaa palakt olla välillä 3 000 eur - 5 000 euroa, ei kai Würthillä paljoa yli viiden makseta. Mutta ei tuon allekaan kannata suostua. Toisaalta, itsestähän se on kiinni
- kassalla tienaa!
Vaan 6000? Meidän firmassa saa yli 8k€ samoilla tiedoilla ja taidoilla! Ja autoetu!
Siis pitää erottaa pultti ja mutteri ja tietää mitä M10 tarkottaa.
- exexexexex
mitä tossa nyt noita kattellu niin siinä ne huitelee tyypistä riippuen 600-8000€/kk. 1-2% pääsee tonne yläpäähän ja suurin osa tienaa jotain 1800-3000€/kk, eli eipä kannata ellet ole huippumyyjä tai asu jossain jänkhällä jossa kolmella tonnilla elelee ja virman autolla ajelee, nii ei tarvi omaan autoon tuhlata niitä viimisiä pennosia. Osa ei tienaa paskaakaan ja siksi huono porukka vaihtuu kokoajan. Myos jos alat tienata liikaa niin jaetaan alue puoliksi...
Eli palkat on harjoittelun jälkeen puhtaasi provikkaa, centereillä kiinteä liksa, ilman perseennuolentaa en usko kenekään siellä tienaavan edes kolmea tonnia, kaverille tarjottiin joskus 1900 ja sanottiin ettei saa kertoa kellekään kun tarjottiin niin "paljon", no eipä saanut w tuostakaan tyypistä huippumyyjää riveihinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821259Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611000Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12959Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139900Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119761- 77695
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121694