Nainen nukkuu

mutta miten.

Miten miehet haluaisivat naisen nukkuvan; alusvaatteilla vai pyjamalla? No ei vaitiskaan! :D
Vaan, mitä meiltä meihet näin yleisesti ovat jos nainen nukkuu alasti. Itselläni on pehmeä peitto ja pehmeät lakanat ja tykkään nukkua alasti, ei tule kuumakaan...paitsi en kuukautisten aikana. Eräs miesystäväni, joka oli luonani yötä, hänen oli kyllä määrä nukkua sohvalla. No kuitenkin, sanoin että (no hän kysyi) nukun ilman vaatteita ja hän katsoi silmät pyöreänä ".....eh....." En osaa "tulkita" tuota mutta mitä mieltä sinä olet alasti nukkumisesta?

22

4194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukavaa.

      Mukavampaa kuin vaatteet päällä.

    • En oo ihan alastomaan nukkujaan törmänny mut yläosattomissa useestiki. Nukuhan mie itekki yläosattomissa ja tiedän tyyppejä jotka nukkuu kelteisillään. Itte en oo oikeen oppinu siihen... Vaik tarpeentullen seki onnistuu.

      • Anonyymi

        En tiiä kummi on mukavampi nukkuu alasti vai bokserit päällä


    • ....

      Eipä kosketa minua.

    • Minä olen nukkunut syntymäasussani sen jälkeen kun muutin pois lapsuudenkodistani. Niinpä minusta ei ole lainkaan kummallista, että nainen nukkuu alasti. Tosin kokemukseni mukaan suurin osa naisista haluaa nukkua ainakin pikkarit ja t-paita päällä.

    • dayum

      naisen taholta kiusimista. Siis silloin kun mies nukkuu samassa sängyssä. Miksei silloinkin kun mies joutuu leiriintymään sohvalle. Mutta varsinkin silloin kun ollaan samassa sängyssä. Miten siinä muka olet vatsa naisen selkää vasten ja yrität nukkua kun tulee tuhmat mieleen... pitääkö siinä ottaa etäisyyttä vai kääntää kylkeä..?

      Mun mielestäni jokainen saa nukkua niin kuin haluaa.

    • solomon

      oitis tämä puritaaninen, "lauantai-iltaisin lottoarvonnan jälkeen"-miesystäväsi.

      Nukun itsekin alasti ja olen huomannut siinä lukuisia etupuolia: - jos sattuu kesken makoisimman Peter Pan-unen tulemaan pissahätä, säästyy ainakin alushousut puhtaina.
      - jos sattuu näkemään herkullista unta naapurin uhkeasta leski rouvasta ja on unissaan vahingossa tökännyt rautakangen vieressä nukkuvaan omaan vaimokultaan - hoituu aviolliset velvollisuudetkin näin vuodeksi eteenpäin.

    • sirpamaikkarilta

      sitä jos alasti nukkuu. Vastahan tässä yks yö oli villasukatki jalassa.

      • cookos

        on oltava jotain olkapäillä, muuten viluttaa. Joskus on ollut pakko nukua alasti, mutta ei tunnu hyvälle, on kait tottumis kysymys.
        T-paidalla nukun tai sitten satiinipaituli.


      • cookos kirjoitti:

        on oltava jotain olkapäillä, muuten viluttaa. Joskus on ollut pakko nukua alasti, mutta ei tunnu hyvälle, on kait tottumis kysymys.
        T-paidalla nukun tai sitten satiinipaituli.

        taas tulee ahdistus, jos jokin kiertyy kropan ympärille. En oo vielä sellaseen materiaaliin törmänny joka ei menis jollain tavalla rullalle ja sitä saa olla keskellä yötä asettelemassa....

        Mä hankin tarpeeks lämpimän peiton ja sen alla ei tuu kylmä talvellakaan.

        Tottumis- ja mieltymyskysymyksiähän nämä on, tärkeintä että uni tulee eikä näiden takia tarvitse hermoilla.


    • vili

      kunhan nukkuu eri sängyssä/huoneessa kuin minä.

    • sillä merkitystä mitä mieltä mies on siitä, missä asussa nukut? Ei kai mies sitä päätä miten nainen nukkuu? Tärkeintähän on, että sinä saat nukuttua olitpa sitten varustautuneena villasukin ja kokovartalopyjamin tai nukuitpa sitten alasti.

      Alasti nukkuminen on mulle luonnollista. Miesten mielipiteitä en oo koskaan kysellyt, mutta ei ainakaan kukaan oo koskaan valittanut. Ei vaikka olis ollut nallepyjama ja lämpösukat kylminä aikoina...

    • scale

      tunteita, koska naisenikin nukkuu alasti ja siihen on tottunut.

      Kun nukutaan, niin jokainen saa pistää päällensä (tai olla pistämättä) mitä lystää, itellä pitää olla bokserit.

    • siinä mitään ihmeellistä oo niin sanottujen paneskelevien ihmisten kesken mutta totta vitussa se on omituista jos joku perus naispuolinen tuttu / kaveri vetää ittensä yhtäkkiä nudeksi kun ollaan menemässä yöpuulle. Kait nyt jumalauta yhden tai pari yötä voi nukkua vaatteet päälläkin poikkeustapauksessa.

      Joskus reiluna parikybasenä eksyin baarista kämpille yhden muijan kanssa. Mitään ei tapahtunu koska sitä ei innostanu muu kuin nukkuminen / muutama hikinen pusu mut silti piti heittää vaatteet nurkkaan ja vielä aamulla pööpöillä pelktä stringit jalassa ties kuinka pitkään, musta tuo nyt on kuitenkin aika vitun omituista käytöstä. No ehkä se oli muutenkin pikkasen reissussa, enpä oo vielä koskaan törmänny eukkoon joka alkaa keitteleen aamulla puolialasti aamukaffeja, hengailee iltaan asti ja on muutenkin kuin kotonaan jonkun yhden yön nukkumakaverin luona, normaalisti tilanne on aamulla yhtä jäätävä kuin eskimon pissa avannossa.

      • vänkyrä-nainen

        "No ehkä se oli muutenkin pikkasen reissussa, enpä oo vielä koskaan törmänny eukkoon joka alkaa keitteleen aamulla puolialasti aamukaffeja, hengailee iltaan asti ja on muutenkin kuin kotonaan jonkun yhden yön nukkumakaverin luona"

        Toki tollanen luontuis helposti jonkun tutun miehen kanssa sen luonakin, mut tosiaan ekaa kertaa vieraan äijän luona en uskaltais varmaan edes vessaan mennä ilman et pyytäisin siihenkin lupaa.:D


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        "No ehkä se oli muutenkin pikkasen reissussa, enpä oo vielä koskaan törmänny eukkoon joka alkaa keitteleen aamulla puolialasti aamukaffeja, hengailee iltaan asti ja on muutenkin kuin kotonaan jonkun yhden yön nukkumakaverin luona"

        Toki tollanen luontuis helposti jonkun tutun miehen kanssa sen luonakin, mut tosiaan ekaa kertaa vieraan äijän luona en uskaltais varmaan edes vessaan mennä ilman et pyytäisin siihenkin lupaa.:D

        luvan siihen kaffen keittelyyn mut silti, normaali ihminen haluaa vaan mahdollisimman äkkiä helvettiin jonkun yhden yön sekoilun luota aamulla.

        Ehkä siitä osa menee pikku aamukännin piikkiin, molemmat oli kyl illalla sellaisessa soosissa ettei mitään järkeä. Sen aamukaffen jälkeen se veti sellaiset 3 tunnin päikkärit ja sen jälkeen läks kuin salama kirkkaalta taivaalta himaan :-)


    • vänkyrä-nainen

      jos miespuolisten kavereiden vieres oon nukkunut, ni oon nukkunut vaatteet päällä. Jotenkin just sen takia, et mustakin se ois vaan härnäämistä jos tahallaan ottais vaatteet pois vaikkei ois aikomustakaan mihinkään muuhun ku nukkumiseen. Kyl kun ne vaatteet pois lähtee, ni yleensä silloin sopii odottaa et jotain muutakin on luvassa.

      Kotona oon tottunut nukkumaan alasti tai mahd. vähissä vaatteissa. Paitsi esim. nyt ku oon kipee, ni viime yönäkin oli pitkät housut ja pitkähihainen paita, sukat, aamutakki ja viel paksu peitto päällä ja just ja just tarkenin..

    • Anonyymi

      Itse nukun t-paita ja pikkarit päällä koska mukavampaa ja suuret rinnat hikoilee ellei ole kangasta välissä, olen myös sen verran himokas ja rauhaton että lakanat tai peitto kostuis ellei pikkarit ole päällä.

      Pikkulasten äitinä ei ole kivaa mennä nakuna rauhoittelemaan kun ne herää joka yö.

    • Anonyymi

      Olen mies. Ei kiinnosta tippaakaan, missä asussa nainen nukkuu. Ymmärrän, että joillekin nukkuvan naisen katseleminen voi olla fetissi tai muuten herättää seksuaalisia tunteita, tai vaikkapa vaan miellytävä visuaalinen elämys. Minun puolestani nukkukoon rauhassa ja vuorovaikutus syntyköön sitten kun on tietoinen ympäristöstä.

    • Anonyymi

      Mikä siinä alasti nukkumisesta viehättää. Itsestäni se nyt ei ole kovinkaan ihmeellistä. Ilman alushousuja kyllä nukuin yöpaidassa. Mutta miehellä on tapana yöllä herätä puristaa minua perseestä kun tajusi ettei oli pikkareita niin että herään ja sitten jatkaa itse unia niin olen nyt pitänyt myös nukkuessa alushousuja.

    • Anonyymi

      mä tykkään naisista

    • Anonyymi

      Tapahtui tampereen Nekalassa 1980 luvulla eräässä kerrotalossa
      Muistan kun olin kouluikäinen kävin paljon seinänaapurin pojan kanssa leikkimässä. He asuivat kahdestaan. Muistan kesäisin kun leikkittiin, makuuhuoneessa ja tämä poika ja äiti nukkui samassa huoneessa. Monet kerrat kun olin leikkimässä, pojan äiti heräsi ja nousi alasti ja näin pienet tissit ja  karvaisen pillun . Sitten se meni pukemaan ja käänsi selkäpoulen näin tiukan perseen. Yks  kerta kun olin leikkimässä pojan äiti nukkui taas alasti, poika nosti peltoa  näin hänen äitinsä, persevaon. Toinen kerta kun olin leikkimässä pojan kanssa hänen äitinsä heräsi ja jäi maksamaan sängylle hänellä ei ollut peittoa yläosassa hänen pienet tissit olivat paljaana tai kerran hän venytteli käsiä makasi selällään tissin nännit näkyivät puolittttain peiton reunan alta. Poika sanoi äidilleen "Mene nyt pukemaan.Pitääkö sunkin nukkua taas alasti?" Hän nousi taas alasti.panin merkille aina  puki pikkuhousuja  ennenkun veti ylös hän silitteli somilla pillunkarvojansa aina. Kerran kesällä hän ei laittanut pikkuhousuja vaan puki koko minihameen jossa oli napit edessä. Tuntuu että hän ei tuntunut välittävän meistä. Poika  tuntui häpeävän sitä että äiti nukkuu alasti. Hänen äitinsä nukkui myös tissit paljaana, pikku housut jalassa. Varmaan hänellä oli kuukautiset silloin.
      Oin heidän kanssa myös saunassa. Ennen kun lähdettin saunaan hänellä lyhyt kylpytakki se oli auki kuljeskeli kämpässä. Pojan äiti yleensä pesi mun hiukset ja sellän.
      Katselin sitä aina saunomisen jälkeen hän aina huuhteli saippuat pois peshuonesta,sen äidin kiireeltä persettetä tai pillua.Kun hän tuli pukuhuoneseen hän kuvasi itsensä sitten harjasi ja pani tukkansa pyykeseen. Kaiken huippu hän alkoi harjaamaan pillunkarvojansa. Vähän ajan päästä pani kylpytakin lähdettiin pois. Talvisin, syksyisin ja alku kevät pojan äiti ei nukkunut alasti vaan pikässä yöpaidassa mutta hänellä ei ollut pikkuhousuja. Jos hänellä pikkuhousut hänellä oli tissit paljaana. Koskaan hänellä ei ollut yöpaitaa ja pikkuhousuja yhtäaikaa. Olikohan hänellä kuuma vai halusi olla rennosti ? Tai ei osannut nukkua pikkuhousuissa ja yöpaidassa samaan aikaan.
       Olin kerran leikkimässä pojan kanssa hänen äitinsä heräili nuosi yöpaidassa. Hän meni keittiöön, tuli sinne makuuhuoneeseen ja alkoi riisua yöpaitaa pois. Vaikka leikin siinä näin että hän ei ollut pikkuhuosuja näin hänen pillunsa taas. Kerran hän nuosi sängystä tissit paljaana pikkuhousut jalassa oli keskitalvi olin leikkimässä taas pojan tykönä.
      Pojan äitillä oli runsas karvoitus pillussa. Ei ollut posliini. Tissit oli pienet ja isot nännit.  Tälläinen kertomus.
      Olen näin aikuisiällä alkanut muistelen sitä aikaa. Melkonen miimmi kyllä oli. Timmin näköinen
      En voi mitään jos ette usko. En valehtele on tosi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe