Tätä olen kuullut radiosta älyttömän usein, mutta en ole ikinä saanut sanoista niin paljon selvää että olisin voinut googlettaa.
Siis, nainen laulaa englanniksi. Sellainen keinuva, tarttuva rytmi on biisissä. Naisella on kaunis, pehmeä, vähän "lapsellinen" ääni. Ja sitten välillä hän ikäänkuin "lallattelee" kertosäettä. Siis la-la-la-laa-la-la-la-la-laa.. etc. Ja muu sanoitus on sellaista että sanat ikäänkuin soljuvat yhteen toistensa perään, eli niistä on vaikea saada "kiinni".
En osaa yhtään sanoa biisin ikään. Itse olen kuullut sitä vasta hiljattain, mutta toisaalta en ikinä kuuntele radiota kotona tai autossa. Eli nämä kerrat olen kuullut kaupoissa etc.
Olisin todella kiitollinen, tykkään biisistä kovasti ja mieheni tykkää myös; haluaisin ladata iTunesista.
La la la la... Sellainen iloinen ja kepeä
12
10477
Vastaukset
- Urkur Pete
Minnie Riperton - Lovin´ You.
- "Rallatteleva"..
Tuo mitä etsin on jonkun verran nopeampi rytmiltään. Ja se taitaa olla myös uudempi laulu; ainakin itse olen kuullut sen ekaa kertaa vasta tänä vuonna (tosin tämähän ei kyllä minun kohdallani takaa mitään), kun taas tuo "Lovin' You" on vanhempi klassikko.
- täääää
Alexia - Uh la la la
- "Rallatteleva"
Eipä ollut tämäkään. Tuo Alexia biisi on huomattavasti "kovarytmisempi" (jos nyt niin voi sanoa) ja Alexialla on myös kovempi, kirkkaampi ääni.
Tuossa tarkoittamassani laulussa naisella on jotenkin sellainen pehmeä, ehkä jopa vähän lapsekas ääni. Biisin tunnelma on, jos oikein osaa kuvailla, ehkä vähän "irkkumainen".
Ja joo, että ei menisi turhan helpoksi, niin tajusin juuri että en ole varma laulaako nainen kertosäkeessä "la la la la laa" vai "na na na na naa"..
Kiitos kuitenkin ehdotuksesta!
- SE SE SE....
paramore - that's what you get
mm. lallatteleva laulu.. lapsellinen ääni mut ihana XD- SE SE SE...
sori ku kulutin aikaasi
- pållo
...
- "Rallatteleva"
Kiitos ehdotuksesta, mutta eipä ole tuokaan. Tuossa ehdottamassasi on huomattavasti kovempi ja elektronisempi rytmi kuin etsimässäni (joka on enemmän "akustinen").
Arsyttää niin vietävästi kun välillä kuulen biisin soivan päässäni, mutta en saa mistään kiinni!
No seuraavan kerran kun satun olemaan paikassa jossa se tulee, otan kynän ja paperia esille ja yritän saada selville edes pari lausetta, niin voisi googlettaa.
- Ketjun aloittaja
Yes! Tosiaan, nähtävästi yli 1,5 vuotta olen tätä etsinyt, ja nyt vihdoin eilen olin paikassa jossa sain biisin kuullessani kirjoitettua tarpeeksi sanoja muistiin niin että löysin googlella.
Biisi on siis nimeltään "A New Soul" ja esittäjä on Yael Naim.
On nähtävästi ollut Applen mainoskampanjassa USA:ssa. :-)
Ja tosi kiva se on edelleen:
http://www.youtube.com/watch?v=ZSgvUROV4_U - Anonyymi
Naughty boy
- Anonyymi
Mano - Akula
- Anonyymi
Nikke Ankara
Ettei nyt vain sattuis mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen412799Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452767Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232578Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3241641- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191724- 97667