Kaikki joille on tehty nenänpään muotoilu

ooooooooo

Kertokaa, kuinka tyytyväisiä olette lopputulokseen.

Menikö sierainten symmetria pilalle vai kenties jopa parantui ja näyttääkö nenä luonnolliselta?

Näyttävätkö lääkärit pyydettäessä ennen ja jälkeen kuvia?

Entä onko kellään kokemuksia Kaarlo Ståhlbergin tekemästä nenäleikkauksesta?

8

5532

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aspire123

Hei, mulla on kolmas päivä menossa nenänpään muotoilusta. En vielä pysty sanomaan oikein mitään koska nenä on lastan peitossa ja nenänpää joka näkyy on turvoksissa. Näyttää muodoltaan kuitenkin paremmalta kuin entinen pallo.

Aikaisemmin mulla oli hyvin erikokoiset sieraimet mutta nyt näyttää, että nekin on samalla saatu samankokoisiksi.

Pakkanen (en ollut hänellä) näytti konsultaatiossa yhtä ennen/jälkeen kuvaa mutta ei selvästikään ollut tottunut niitä näyttämään ja vähän vastahakoisesti näytti, kun pyysin. Kummallista, sillä pitäisihän työnäytteet olla vapaasti nähtävillä - muualla maailmassa on ihan arkipäivää ja nettisivut täynnä kuvia:)

Ståhlbergin leikkauksista ei ole omaa kokemusta mutta hän on parhaassa opissa Hannu Lehtosella, että saa kyllä hyvät neuvot ja opit. En tiedä mikä on Ståhlbergin leikkauskokemus tällä hetkellä.

• NewNose

Tänään poistettiin lasta ja tikit. Nenä on todella hieno!!! Lehtonen on suorastaan nero - en ikinä olisi uskonut, että minun pallonenästäni saataisiin näin kaunis ja luonnollisen näköinen. Olen erittäin tyytyväinen!

Ainoa pikku huoli tällä hetkellä on nenän iho, joka meni aika huonoon kuntoon (finnejä) lastan alla. Mutta se korjaantuu tästä ajan kanssa.

Ihanaa, nyt ei tarvitse enää koko ajan miettiä miten päin olisi, jotta nenä näyttäisi jotenkin siedettävältä... I LOVE IT !

• Nenäleikkaukseen?
        NewNose kirjoitti:

Tänään poistettiin lasta ja tikit. Nenä on todella hieno!!! Lehtonen on suorastaan nero - en ikinä olisi uskonut, että minun pallonenästäni saataisiin näin kaunis ja luonnollisen näköinen. Olen erittäin tyytyväinen!

Ainoa pikku huoli tällä hetkellä on nenän iho, joka meni aika huonoon kuntoon (finnejä) lastan alla. Mutta se korjaantuu tästä ajan kanssa.

Ihanaa, nyt ei tarvitse enää koko ajan miettiä miten päin olisi, jotta nenä näyttäisi jotenkin siedettävältä... I LOVE IT !

Lueskelin aiemmasta ketjusta sinun ja kevätnenän kirjoituksia. Ihana lukea, että olet tyytyväinen. Varmaan mahtava tunne, ettei tarvitse enää miettiä nenän ulkonäköä- ainakaan negatiivisessa mielessä... haluan saman olotilan!!! :)

Itselläkin oli tarkoitus mennä lehtoselle, muttei enää otakaan uusia nenäleikkauspotilaita vastaan. Harmi, kun sinulta ja kevätnenältä niin positiivisia kokemuksia. Mutta on kuulemma siirtänyt omia potilaitaan kaarlo ståhlbergille, joten sinne siis.

• NewNose
        Nenäleikkaukseen? kirjoitti:

Lueskelin aiemmasta ketjusta sinun ja kevätnenän kirjoituksia. Ihana lukea, että olet tyytyväinen. Varmaan mahtava tunne, ettei tarvitse enää miettiä nenän ulkonäköä- ainakaan negatiivisessa mielessä... haluan saman olotilan!!! :)

Itselläkin oli tarkoitus mennä lehtoselle, muttei enää otakaan uusia nenäleikkauspotilaita vastaan. Harmi, kun sinulta ja kevätnenältä niin positiivisia kokemuksia. Mutta on kuulemma siirtänyt omia potilaitaan kaarlo ståhlbergille, joten sinne siis.

Varaa ihmeessä aika Kaarlolle. Juttelin Lehtosen kanssa ja hän sanoi, että opettaa kaikki oppinsa näille uusile nuorille kyvyille ja oppipojilleen.
        Varmaan on jatkossakin "valvomassa" leikkauksia niin, että kaikki menee hyvin.

Suosittelen Eiran ihanaa vanhanaikaista sairaalaa (Kaarlo leikkaa myös Silhuetissa eli varaa aika Eiraan) siksi, että kuulin sairaanhoitajilta, että kaikki lääkärit ovat kuin eri ihmisiä kun tekevät työtä siinä idyllisessä ympäristössä.

Näillä hoitajilla oli kokemusta kirurgeista, jotka joinain päivinä työskentelivät esim. HYKSissä ja toisina Eirassa ja ilmapiiri on aivan erilainen. Eirassa kaikki ovat kuin "yhtä suurta perhettä" ja erittäin ystävällisiä.

Luulisin, että tämän 100-vuotiaan sairaalan ilmapiiri ei voi olla vaikuttamatta hyviin tuloksiin. Lisäksi vielä hinta, joka on 1/3 esim. Silhuetin (Pakkanen) hinta-arviosta, jonka sain.

Onnea matkaan! NewNose

• Niina12
        NewNose kirjoitti:

Varaa ihmeessä aika Kaarlolle. Juttelin Lehtosen kanssa ja hän sanoi, että opettaa kaikki oppinsa näille uusile nuorille kyvyille ja oppipojilleen.
        Varmaan on jatkossakin "valvomassa" leikkauksia niin, että kaikki menee hyvin.

Suosittelen Eiran ihanaa vanhanaikaista sairaalaa (Kaarlo leikkaa myös Silhuetissa eli varaa aika Eiraan) siksi, että kuulin sairaanhoitajilta, että kaikki lääkärit ovat kuin eri ihmisiä kun tekevät työtä siinä idyllisessä ympäristössä.

Näillä hoitajilla oli kokemusta kirurgeista, jotka joinain päivinä työskentelivät esim. HYKSissä ja toisina Eirassa ja ilmapiiri on aivan erilainen. Eirassa kaikki ovat kuin "yhtä suurta perhettä" ja erittäin ystävällisiä.

Luulisin, että tämän 100-vuotiaan sairaalan ilmapiiri ei voi olla vaikuttamatta hyviin tuloksiin. Lisäksi vielä hinta, joka on 1/3 esim. Silhuetin (Pakkanen) hinta-arviosta, jonka sain.

Onnea matkaan! NewNose

Kaarlo Ståhlberg on kyllä jo aika pitkään leikannut ja leikkaa edelleen neniä ja muutakin Klinikka 22:ssa eli entisessä Ars Medicinassa, ilman mitää erityistä "valvontaa".

• NewNose
        Niina12 kirjoitti:

Kaarlo Ståhlberg on kyllä jo aika pitkään leikannut ja leikkaa edelleen neniä ja muutakin Klinikka 22:ssa eli entisessä Ars Medicinassa, ilman mitää erityistä "valvontaa".

No, en todellakaan tarkoittanut, että kukaan tarvitsisi erityistä valvontaa leikkauksiinsa.

Suuri aukko jää kuitenkin Suomessa vaativiin nenäleikkauksiin, kun ei enää löydy plastiikkakirurgeja, jotka ovat myös erikoistuneet korva-, nenä- ja kurkkuosastolla.

Erityisen tärkeää on, että nenän alkuperäinen tehtävä - hengitys - pysyy normaalina.

Minä pystyn leikkauksen ansiosta ensimmäistä kertaa elämässäni hengittämään normaalisti nenäni kautta ja samalla nenäni on muotoiltu kauniiksi. Tässä on se juttu mitä halusin kertoa kaikille.

Toivottavasti muillakin tulee olemaan samanlainen kokemus. Olkaa tarkkoja kirurgin valinnassa. t.NewNose

• *Hunaja*
        NewNose kirjoitti:

No, en todellakaan tarkoittanut, että kukaan tarvitsisi erityistä valvontaa leikkauksiinsa.

Suuri aukko jää kuitenkin Suomessa vaativiin nenäleikkauksiin, kun ei enää löydy plastiikkakirurgeja, jotka ovat myös erikoistuneet korva-, nenä- ja kurkkuosastolla.

Erityisen tärkeää on, että nenän alkuperäinen tehtävä - hengitys - pysyy normaalina.

Minä pystyn leikkauksen ansiosta ensimmäistä kertaa elämässäni hengittämään normaalisti nenäni kautta ja samalla nenäni on muotoiltu kauniiksi. Tässä on se juttu mitä halusin kertoa kaikille.

Toivottavasti muillakin tulee olemaan samanlainen kokemus. Olkaa tarkkoja kirurgin valinnassa. t.NewNose

Olen menossa Stålbergille nenäleikkaukseen lokakkuussa... en millään malttaisi odottaa niin kauaa, mutta pakko duunin takia. Kävin Pakkasenkin luona konsultaatiossa, ja hänen hinta Siluetissa oli 60% kalliimpi kuin Klinikka 22:sen. Kaarlo sanoi että hän itse leikkaa myös Eirassa, mutta siellä hänen hinta on pari tonnia kalliimpi kuin Klinikka 22:ssa. Ja hänhän on myös Siluetin listoilla...

Luvassa on tuplaoperaatio, leikkautan yläluomet samalla kertaa...

• xc.bxcb
        *Hunaja* kirjoitti:

Olen menossa Stålbergille nenäleikkaukseen lokakkuussa... en millään malttaisi odottaa niin kauaa, mutta pakko duunin takia. Kävin Pakkasenkin luona konsultaatiossa, ja hänen hinta Siluetissa oli 60% kalliimpi kuin Klinikka 22:sen. Kaarlo sanoi että hän itse leikkaa myös Eirassa, mutta siellä hänen hinta on pari tonnia kalliimpi kuin Klinikka 22:ssa. Ja hänhän on myös Siluetin listoilla...

Luvassa on tuplaoperaatio, leikkautan yläluomet samalla kertaa...

voisitko kertoa ystävällisesti sitten kun olet käynyt leikkauksessa miten meni? :) kuinka pian leikkaus on? millainen nenä sinulla on ja mitä muutoksia haluaisit siihen? itse harkitsen nenäleikkausta joko pakkasella tai ståhlbergilla, en vielä tiedä.. olen halunnut nenäleikkaukseen jostain 15-vuotiaasta asti, nyt 23 v.. itselläni pitkä nenä jossa kyömy, ei kovin naisellista.. asiaa harmittaa suunnilleen joka päivä :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2285
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      27
      2073
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1549
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      13
      1434
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      96
      1101
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1037
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      923
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      18
      818
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      119
      784
    Aihe