15 vuotiaat tytöt etsivät aloittelevaan bändiinsä 2kitaristia, basistia ja kosketinsoittajaa turun suunnalta. Ikäluokkaa 14-18 vuotiaita. Musiikki tyylimme on rock. Innoittajiamme ovat mm. negative, the 69 eyes, lovex, him, mötley crüe, uniklubi ja muut vastaavat. Jos kiinnostaa ilmoita pian..
Aloitteleva bändi etsii jäseniä.
rokkipimut turusta.
3
533
Vastaukset
- vieläkö pääsee mukaa?
Oon basisti turusta... just täytin 18...
oon soittanu bassoo about... 3v
Ibanez GSR200 on mun ``leluni``
lissää tietoo: [email protected]- ....
Kuulostaa tosi hyvältä et jos vaan kiinnostaa soittaminen tosi alottelevas bändis nuorten tyttöjen kanssa ni tervetuloo mukaa vaa. :D
- Jackie
Vieläkö mahtuisi mukaan. Täytän kohta 14 ^^' ja olen soittanut kitaraa jo vähän päälle vuoden ja soitan myös koskettimia ihan hyvin. Osaan myös laulaa.
Eli jos mahtuu mukaan niin tylisin mielelläni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252058
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221460Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631161Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101047- 88942
- 80819
- 17807
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671