*Palstan maskotti*

Jokaisella itseään kunnioittavalla heteroseksuaalisella mieslaumalla on oma maskottinsa ja koska te suhtaudutte suomalaisiin naisiin tietyllä varauksella niin ajattelin ehdottaa tätä henkilöä keulakuvaksemme.


http://www.youtube.com/watch?v=R0ruEpA9GmI



"Vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä joka tuntee arvonsa ja ei jää sanattomaksi missään tilanteessa"


MarttyyriMallari-TTt

13

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • la.ra
      • ihan hyvä ehdotus, mutta muistathan että valtaosa miehistä on heteroseksuaalisia.


        Ps: sanoit joskus että et lue kirjoituksiani ennen kuin niihin on tullut tietty määrä vastauksia :)



        "Myös hän vaikutti tyypiltä joka tuntee itsensä ja todennäköisesti ei koskaan vaikene"


        MarttyyriMallari-TTt


      • la.ra
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ihan hyvä ehdotus, mutta muistathan että valtaosa miehistä on heteroseksuaalisia.


        Ps: sanoit joskus että et lue kirjoituksiani ennen kuin niihin on tullut tietty määrä vastauksia :)



        "Myös hän vaikutti tyypiltä joka tuntee itsensä ja todennäköisesti ei koskaan vaikene"


        MarttyyriMallari-TTt

        se oli siihen asti se. :)

        Eikö "keulakuva" muka voi olla muuta kuin vastakkaista sukupuolta? Kun maskoteista puhutaan, niin eivätkös ne yleensä ole aika sukupuolettomia..?

        Olihan Miskakin poika.


      • la.ra kirjoitti:

        se oli siihen asti se. :)

        Eikö "keulakuva" muka voi olla muuta kuin vastakkaista sukupuolta? Kun maskoteista puhutaan, niin eivätkös ne yleensä ole aika sukupuolettomia..?

        Olihan Miskakin poika.

        maskottihan voi olla ihan mikä vaan alkaen sarjakuvahahmosta ja päätyen johonkin tuntemattomaan käsitteeseen. Kuitenkin tämän palstan selaajista about 95% on miehiä ja siksi keulakuvamme on nainen.


        "Älä tee tästä tasa-arvo kysymystä, kiitos"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Ilona_Aina
    • oona.

      Jaa, että Neneh rulettaa vielä tänäkin päivänä...;)

      • hän rulettaa tänäkin päivänä, koska pop-musiikki ei ole sidoksissa aikaan.


        "Musiikkiteollisuus havaitsi tämän jo aikoja sitten ja siksi kaupoissa on tarjolla kokoelmalevyjä"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Iki-ihana Neneh Chrry 80-luvulta! Tosin Man-child tosin on vielä parempi biisi.

      • minä tiesin että hän tekee vaikutuksen useampiin miehiin.


        "Tosin olet vasta eka miespuolinen joka oli samaa mieltä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Neneh _ buuuu

        kannattakaa vaikka perseitänne. sä varsinkin kun leviät kuin lantaläjä.

        Haisetkin.


    • ...

      ..ryhmän luomisen tarve. Oi ja voi. On se tietysti inhimillistä. Toki. En kiistä, enkä valita. Ihan tyytyväinen olen.:)

      Sinäkin esimerkiksi kuitenkin MarttyyriMallari, noin älyllisiäkin sitaatteja viljelevänä voisit kuitenkin joskus ajatella sellaistakin julmaa mutta elämässä tarpeellista faktaa, että pyrkimys "ryhmäidentiteetin" vahvistamiseen on ehdottomasti paras keskustelun tappaja ihan millä tahansa keskustelupalstalla

      Ei mulla muuta.

      -e.W

      • sinäkin olet huomannut kuinka pirstaleinen tämä palsta on ja siksi otin tämän aiheen esille.

        Olet kyllä oikeassa siinä että ryhmähenki tappaa luovuuden, mutta ellei meillä ole mitään yhteistä tekijää niin keskitymme toistemme mollaamiseen ja se ei ole pidemmän päälle kivaa.



        "En osaa tämän selvemmin ilmaista ajatuksiani tämän asian suhteen"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinäkin olet huomannut kuinka pirstaleinen tämä palsta on ja siksi otin tämän aiheen esille.

        Olet kyllä oikeassa siinä että ryhmähenki tappaa luovuuden, mutta ellei meillä ole mitään yhteistä tekijää niin keskitymme toistemme mollaamiseen ja se ei ole pidemmän päälle kivaa.



        "En osaa tämän selvemmin ilmaista ajatuksiani tämän asian suhteen"


        MarttyyriMallari-TTt

        "mutta ellei meillä ole mitään yhteistä tekijää niin keskitymme toistemme mollaamiseen ja se ei ole pidemmän päälle kivaa."

        Ajatuksessasi on ihan pointtia. Toi aiempi nyt vaan oli sellainen puolilöperö ja puoliksi ajateltu aatos multa...Ei tarvitse ottaa erityisen syvällisenä sitä siis (never mind...).

        :)

        -e.W


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe