Lottovoittaja tietämättään?

veiccaus

"Loton 714 496,40 euron voittaja viime vuoden kierrokselta 28/07 ei ole vielä lunastanut voittoaan. Kyseisellä kierroksella löytyi ainoastaan yksi Loton täysosuma, joka oli pelattu Pietarsaaren Prismassa."

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/27577-lottovoittaja-etsintakuulutettiin

Onkohan voittaja ehkäpä hukannut tositteensa? Saattaisi hiukkasen harmittaa :DD

13

9079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on.

      minulla.en halua suuria rahasummia mutta jos joku haluaa kupongin ja lunastaa sen laittakoon osoitteensa tai numeronsa niin lahjoitan sen pois.

      • kii-tos

        Voin ottaa riesoikseni. En viitsi tänne tarkempia osoitteita laittaa, mutta jos pistät mailin niin sinne. [email protected]. Eihän ollu provo, eihän x)


      • Mä vaan

        Mä haluaisin sen, saanko? :D


      • LaraCr¤

      • Nyt varakas
        LaraCr¤ kirjoitti:

        Mä haluaisin. Mailaa mulle: [email protected]

        Kiitokset avokätisyydestäsi - käyn lunastamassa ja jaan vaaliavustuksina kuten sovimme...


      • suomi24 käyttäjät= <3
        kii-tos kirjoitti:

        Voin ottaa riesoikseni. En viitsi tänne tarkempia osoitteita laittaa, mutta jos pistät mailin niin sinne. [email protected]. Eihän ollu provo, eihän x)

        Arvaa vaan oliko provo vai ei x)))


      • kii-tos kirjoitti:

        Voin ottaa riesoikseni. En viitsi tänne tarkempia osoitteita laittaa, mutta jos pistät mailin niin sinne. [email protected]. Eihän ollu provo, eihän x)

        Ei kaannattas laittaa tänne mitään sähköposti osoiteita voi tulla spämmiä ja roskapostia ja 100% varma provo oli tuo.


    • Kiki  

      Eihän toi olisi saanut mitään julkisuutta, jos olisi muuten vaan voittanut ton summan, mutta kun "katoaa" vuodeksi, saa isot lehtijutut, ja jopa oman lärvin lehden kanteen, itsensä radioon jne.

      Pakko myöntää, tekisin itse saman...

    • on, että

      olen kyllä tietoinen voitostani, mutta en aio sitä lunastaa.Minulla on jo kaikkea mitä tarvitsen.Olen jo kauan etsinyt sellaista ihmistä, joka nuo rahat saisi, mutta en ole vielä ketään tavannut, joka olisi perustellut tarvettaan.
      Voitto jääköön lunastamatta.
      Hyvää kesää!

      • voittaja......

        kuponki on jo lahjoitettu!kiitos.


    • RAHAA ON SEURAA EI

      Niin täällä sitä voivotellaan, että missä on kuponki... No se on minulla ja lunastan sen ihan viimeisen päivän viimeisillä minuuteilla...

      Ja miksi en ole sitä vielä hakenut.. No kun nyt ei ihan akuuttia rahantarvetta ole ollut ja töissäkin on kiva kaydä ja palkkakin on hyvä niin miksi ei katsoa mitä köyhät ja ahneet teköö...

      Olen tässä samoilla sivuilla hakenut seuraa noista kuvillaan olevista naisista ja tehnyt vähän samalla listaa, että mikä se naisia oikeasti kiinnostaa...
      Ja voin sanoa, että yli 60 % naisista olisi ollut naisista menossa suoraan ensitapaamiselta menossa naimisiin minun kanssani kunhan ovat ensin tarkastaneet saldoni..

      Loput jakautuu sitten etten kiinnosta ja lopuille on ihan sama.. Ja osa on ollut semmoisia, etteivät ole halunneet rikkaan miiehen matkaan, koska ovat luulleet ja kokeneet joutuvansa olemaan minun siivellä...

      Siinä naisia jota kunnioitan...

      Että edelleen etsin.. Ja pitäiköhän tässä antaa autonkuljettajan hovimestarin paikkakutsu myös miehille... Antaa tulla sillä eihän sitä tiedä miten kivaa meillä on yhdessä tai sitten yhdessä maailmalla naisten kanssa...

      Siis ei tarvii olla bi, eikä homo...

      Eikun yhteyttä vaan tv. Oik. num. 2, 5, 10, 15, jne....

    • Lotto

      Ei lotto voitto mutta euroja kuitenkin, näyttäisi olevan huudettavana ässä arpoja!

      www.häjyhuuto.fi

    • gkhhkj

      Sehän on ihan hyvin saattanu kuolla eikä kukaan sukulainen tiedä voitosta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      187
      2845
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      245
      2469
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      5
      2058
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      13
      1419
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      369
      1317
    6. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      354
      1226
    7. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      53
      1132
    8. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      167
      1114
    9. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      80
      1086
    10. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      243
      1055
    Aihe