Oletteko törmänneet ko. "halpishajuveteen" vielä jossain? Citymarketit, Anttilat yms kierretty ja mistään ei löydy.. Onko se lopetettu tai tietäisikö joku mistä sitä saa tilattua? Tuhannesti kiitokset vastaajille!
Cindy Crawfordin tuoksu lopetettu?
4
670
Vastaukset
- crawford
riippuu mitä cindyn tuoksua tarkoitat!?
cindy crawfordin tuoksua myy ainakin täällä pohjanmaalla päin cittari. cindy crawfordin waterfallsia voi saada myös, mutta cindy crawfordin summer day -tuoksua ei myydä enää, koska se oli kausituoksu. summer day on mielestäni ehdottomasti paras!!- cindy..
Sitä normaalia nimikkotuoksua tarkoitan :)
Oletko vielä nähnyt läihaikoina sitä cittarissa? itse en löydä mistään citymarketista sitä täältä päin...hassua.
Pitäisiköhän palkata sinut ostamaan ja postittamaan se ;)
- pyjo
Itse etsin kovasti Cindy Crawfordin Waterfalls tuoksua. Olin saanut aikoja sitten joululahjaksi ja nyt en uskalla viimeisiä tippoja käyttää ennen kuin on meidän vuosipäivä
- tuoksujatuoksuja
Älkää huoliko, kymmenen uutta vielä törkeämpää hajua on varmasti tullut tilalle.
Miksi vihaatte ympärillänne oevia ihmisiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3188190Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016433Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743693- 752646
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402520- 452383
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222226- 1152114
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 481603