Kiusaajan muotokuva

Olen jo pidemmän aikaan seurannut palstan amatööri-kiusaajien toimenpiteitä ja en ole ollenkaan huvittunut.

Nimittäin he ovat valinneet "uhreikseen" henkilöt jotka oikeastaan eivät mitään muuta halua kuin joutua kiusaajien hampaisiin.

Kukkomies ja e.W ovat molemmat ihmisiä jotka elävät muiden antamasta huomiosta ja jos kiusaajia kiinnostaa tietää miten tätä mega-egoistista kaksikkoa voidaan parhaiten rangaista niin se tapahtuu siten ettei anneta heille mitään huomiota.

Voin kokemuksesta sanoa että se olisi heille pahinta mitä voi tapahtua.



"Hyvää yötä"


MarttyyriMallari-TTt

21

813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      ..sittenkään ole syvällisyyttä riittävästi.:(

      "Kukkomies ja e.W ovat molemmat ihmisiä jotka elävät muiden antamasta huomiosta ja jos kiusaajia kiinnostaa tietää miten tätä mega-egoistista kaksikkoa voidaan parhaiten rangaista niin se tapahtuu siten ettei anneta heille mitään huomiota."

      Jos sussa olis tarpeeksi syvällisyyttä, saattaisit ehkä käsittää sellaisenkin seikan, että voi olla olemassa myös ihmisiä, joille keskustelunkulku itsessään on _ainoa_ ja sikäli merkityksellinen seikka, ettei edes ajatella tekstin ulkopuolisia asioita. Tämä pätee ainakin itseeni. (Kukkomiehestä en tiedä, enkä osaa sanoa.)

      "Hyvää yötä sinullekin"

      -e.W

      P.S: Jos ihminen haluaa antaa itsestään edes perussivistyneen vaikutelman, käyttää hän vähemmän lainausmerkkejä ainakin, jos puhuu vakavammista asioista.;) * yleistason vinkki*

      • missä ihmeessä viivyit? Yleensä kommentoit välittömästi jos jossain keskusteluketjussa mainitaan nimesi. Ai niin, sinähän olit matkoilla...


        "Ei kai totuuden kertominen loukkaa tunteitasi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        missä ihmeessä viivyit? Yleensä kommentoit välittömästi jos jossain keskusteluketjussa mainitaan nimesi. Ai niin, sinähän olit matkoilla...


        "Ei kai totuuden kertominen loukkaa tunteitasi"


        MarttyyriMallari-TTt

        "e.W...
        MarttyyriMallari-TTt 24.6.2008 klo 02.34
           missä ihmeessä viivyit? Yleensä kommentoit välittömästi jos jossain keskusteluketjussa mainitaan nimesi. Ai niin, sinähän olit matkoilla..."

        Joo niin. Mähän en ole turhan paskantärkeä. Kommentoin silloin, kun haluan ja mulle on (rehellisesti sanottuna) aivan täydellisen sama, että mitä joku vastaamisaikatauluistani ajattelee.:) Aika usein on kyllä joku muukin vastannut samoilla nimimerkeillä, kuin mitä itse olen käyttänyt. Kato hei: siinähän se meidän kaikkien rekisteröitymättömien ongelma onkin.

        Eipä erityistä merkitystä liene sillä tässä, että missä olen ollut. Matkalla olen ollut kyllä joo. Imartelevaa, että muistat tuollaisen, mutta ei sinänsä liity aloituksesi aiheeseen.:)

        On sulla oikeus mielipiteeseesi. Toki.:) Mitäs mä siihen (sanomaan).

        "Tunteitani et loukkaa, mutta rationaalista järkeäni kenties kylläkin"

        Toivotan kauniita unia (vilpittömästi).


        -e.W


      • ... kirjoitti:

        "e.W...
        MarttyyriMallari-TTt 24.6.2008 klo 02.34
           missä ihmeessä viivyit? Yleensä kommentoit välittömästi jos jossain keskusteluketjussa mainitaan nimesi. Ai niin, sinähän olit matkoilla..."

        Joo niin. Mähän en ole turhan paskantärkeä. Kommentoin silloin, kun haluan ja mulle on (rehellisesti sanottuna) aivan täydellisen sama, että mitä joku vastaamisaikatauluistani ajattelee.:) Aika usein on kyllä joku muukin vastannut samoilla nimimerkeillä, kuin mitä itse olen käyttänyt. Kato hei: siinähän se meidän kaikkien rekisteröitymättömien ongelma onkin.

        Eipä erityistä merkitystä liene sillä tässä, että missä olen ollut. Matkalla olen ollut kyllä joo. Imartelevaa, että muistat tuollaisen, mutta ei sinänsä liity aloituksesi aiheeseen.:)

        On sulla oikeus mielipiteeseesi. Toki.:) Mitäs mä siihen (sanomaan).

        "Tunteitani et loukkaa, mutta rationaalista järkeäni kenties kylläkin"

        Toivotan kauniita unia (vilpittömästi).


        -e.W

        komppaan sua täysillä ja ihmettelen, että miksi mallari(kuten myös jotkut muutkin) tarvii niin paljon huomiota myös tällä palstalla?


      • ... kirjoitti:

        "e.W...
        MarttyyriMallari-TTt 24.6.2008 klo 02.34
           missä ihmeessä viivyit? Yleensä kommentoit välittömästi jos jossain keskusteluketjussa mainitaan nimesi. Ai niin, sinähän olit matkoilla..."

        Joo niin. Mähän en ole turhan paskantärkeä. Kommentoin silloin, kun haluan ja mulle on (rehellisesti sanottuna) aivan täydellisen sama, että mitä joku vastaamisaikatauluistani ajattelee.:) Aika usein on kyllä joku muukin vastannut samoilla nimimerkeillä, kuin mitä itse olen käyttänyt. Kato hei: siinähän se meidän kaikkien rekisteröitymättömien ongelma onkin.

        Eipä erityistä merkitystä liene sillä tässä, että missä olen ollut. Matkalla olen ollut kyllä joo. Imartelevaa, että muistat tuollaisen, mutta ei sinänsä liity aloituksesi aiheeseen.:)

        On sulla oikeus mielipiteeseesi. Toki.:) Mitäs mä siihen (sanomaan).

        "Tunteitani et loukkaa, mutta rationaalista järkeäni kenties kylläkin"

        Toivotan kauniita unia (vilpittömästi).


        -e.W

        etkös sä nyt tajua tän viestin pointtia :)


        "Yritin saada kiusaajat pois kimpustasi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        etkös sä nyt tajua tän viestin pointtia :)


        "Yritin saada kiusaajat pois kimpustasi"


        MarttyyriMallari-TTt

        "Yritin saada kiusaajat pois kimpustasi"

        Kiitän, jos noin. Samalla kuitenkin nostatit huomiota tiettyihin nikkeihin.

        "Elämä on."

        Öitä. Pakko nukkua välillä, että jaksaa hoitaa velvollisuutensa huomenna.

        :)

        -e.W


      • ... kirjoitti:

        "Yritin saada kiusaajat pois kimpustasi"

        Kiitän, jos noin. Samalla kuitenkin nostatit huomiota tiettyihin nikkeihin.

        "Elämä on."

        Öitä. Pakko nukkua välillä, että jaksaa hoitaa velvollisuutensa huomenna.

        :)

        -e.W

        ja toivotaan ettei kiusaajasi lue kuin ekan viestin tästä ketjusta :)


        "Juoneni voisi silloin paljastua ja toista kertaa ei kukaan mene samaan ansaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        suminagashi kirjoitti:

        komppaan sua täysillä ja ihmettelen, että miksi mallari(kuten myös jotkut muutkin) tarvii niin paljon huomiota myös tällä palstalla?

        "Tässä kyllä
        suminagashi 24.6.2008 klo 03.01
           komppaan sua täysillä ja ihmettelen, että miksi mallari(kuten myös jotkut muutkin) tarvii niin paljon huomiota myös tällä palstalla?"    
              
        Niin. Toi Martsa vois ehkä keskustella enemmänkin. On sillä väliin ihan ajatustakin ollut (jos oikein olen tulkinnut).

        Nää kai näitä elämän ihmeitä ja mysteereitä.:D Eipä oikein tähän aikaan yöstä enää jaksakaan (tai juuri edes halua) niitä miettiä.

        Mutta. Öitä.:) Pakko tästä ainakin itseni mennä nukkumaan.

        -e.W   


    • kiusaamista :

      missään muodossa ja parempi olisi ettet sinäkään syyllistyisi siihen

    • Olet..

      niin oikeassa.

      Toivonkin, ettei kukaan enää ikinä vastaa mitään kyseisille nimimerkeille.

      Sinulle voin suoda huomiotani. Olethan palstan ehdoton valtias.


      "Hyvää Päivää"

    • Miten on?

      Jos kukaan ei enään vastaisi kohtuullisen runsaslukuisiin, turhiin ja tyhjänpäiväisiin aloituksiisi, kuinka paljon se sinua nakertaisi?

      • ihan sama vastaatteko tai ettekö vastaa kirjoituksiini, mutta esimerkiksi tämän aloituksen tarkoituksena oli ehkäistä Kukkomiehen ja e.W:n pilkkaaminen.


        "Voisin myös esittää sellaisen toivomuksen etteivät he ainakaan tahallaan provosoisi kiusaajia"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ihan sama vastaatteko tai ettekö vastaa kirjoituksiini, mutta esimerkiksi tämän aloituksen tarkoituksena oli ehkäistä Kukkomiehen ja e.W:n pilkkaaminen.


        "Voisin myös esittää sellaisen toivomuksen etteivät he ainakaan tahallaan provosoisi kiusaajia"


        MarttyyriMallari-TTt

        "No vittu...
        MarttyyriMallari-TTt 24.6.2008 klo 16.06
           ihan sama vastaatteko tai ettekö vastaa kirjoituksiini, mutta esimerkiksi tämän aloituksen tarkoituksena oli ehkäistä Kukkomiehen ja e.W:n pilkkaaminen.


        "Voisin myös esittää sellaisen toivomuksen etteivät he ainakaan tahallaan provosoisi kiusaajia"


        MarttyyriMallari-TTt"

        Ihan hyvä, jos ajatuksesi oli positiivinen. Siitähän en varmuudella voi tietää. Kyllä sitä kieltämättä itsekin toivoisi, että ne joilla ei koskaan ole viesteihini mitään järkevää ja asiaanliittyvää sanottavaa välttelisivät viesteihini kommentoimista kokonaan.

        Provosoimisen välttelemiskehoitukseesi toteaisin, että ainakin omat ahdistelijani ovat olleet sitä sortin sakkia, että näitä tuskin erityisesti edes tarvitsee erikseen provosoida. Luulen, että on yks lysti ja aivan sama mitä niille sanoo. Lopputulos on jokatapauksessa, että provosoituvat. En ota tätä keskustelupalstaa ollenkaan niin umpitosissani ja omistautuvasti kuin ne.:)

        Sitäpaitsi: en mä mahda sellaisille kirjoittajille mitään, jotka kirjoittelee tyyliin joka toisen kommenttinsa puskasta vaikka rekisteröitynytkin nimimerkki löytyy ja jotka muuttelevat kirjoitustensa tyylilajia puskakirjoituksissaan radikaalisti rekisteröityneenä kirjoittamaansa nähden... On aika oi ja voi, jos joku tulee törkyturpailemaan mulle saaden vastauksen, joka on vähemmän kaunis. Mistä minä näitä joitakin tyyppejä tunnistaisin, että kuinkan monta miljoonaa aliasta itse kullakin on... Jos joku rekattu suhtautuu muhun tympeästi, vaikken olisi aikoihin koko tyypin kanssa edes jutellut, sopinee tietysti toki aina arvioida, että olisikohan niitä vähemmän kauniita 'keskustelu'yrityksiä kanssani kuitenkin sitten ollut, mistä ei vain rekisteröidysti kirjoitellessa hiiskuta... (Aika usein asia on varmasti niin.)

        Ei palsta-ahdistelijoita tarvitse mitenkään kyykkiä ja varoa. Ne tuskin kohteidensa ahdistelua sillä lopettaa ( se on se puuttuva älyn valo sitten syytekijänä siihen).

        -e.W
              
           


      • ...
        ... kirjoitti:

        "No vittu...
        MarttyyriMallari-TTt 24.6.2008 klo 16.06
           ihan sama vastaatteko tai ettekö vastaa kirjoituksiini, mutta esimerkiksi tämän aloituksen tarkoituksena oli ehkäistä Kukkomiehen ja e.W:n pilkkaaminen.


        "Voisin myös esittää sellaisen toivomuksen etteivät he ainakaan tahallaan provosoisi kiusaajia"


        MarttyyriMallari-TTt"

        Ihan hyvä, jos ajatuksesi oli positiivinen. Siitähän en varmuudella voi tietää. Kyllä sitä kieltämättä itsekin toivoisi, että ne joilla ei koskaan ole viesteihini mitään järkevää ja asiaanliittyvää sanottavaa välttelisivät viesteihini kommentoimista kokonaan.

        Provosoimisen välttelemiskehoitukseesi toteaisin, että ainakin omat ahdistelijani ovat olleet sitä sortin sakkia, että näitä tuskin erityisesti edes tarvitsee erikseen provosoida. Luulen, että on yks lysti ja aivan sama mitä niille sanoo. Lopputulos on jokatapauksessa, että provosoituvat. En ota tätä keskustelupalstaa ollenkaan niin umpitosissani ja omistautuvasti kuin ne.:)

        Sitäpaitsi: en mä mahda sellaisille kirjoittajille mitään, jotka kirjoittelee tyyliin joka toisen kommenttinsa puskasta vaikka rekisteröitynytkin nimimerkki löytyy ja jotka muuttelevat kirjoitustensa tyylilajia puskakirjoituksissaan radikaalisti rekisteröityneenä kirjoittamaansa nähden... On aika oi ja voi, jos joku tulee törkyturpailemaan mulle saaden vastauksen, joka on vähemmän kaunis. Mistä minä näitä joitakin tyyppejä tunnistaisin, että kuinkan monta miljoonaa aliasta itse kullakin on... Jos joku rekattu suhtautuu muhun tympeästi, vaikken olisi aikoihin koko tyypin kanssa edes jutellut, sopinee tietysti toki aina arvioida, että olisikohan niitä vähemmän kauniita 'keskustelu'yrityksiä kanssani kuitenkin sitten ollut, mistä ei vain rekisteröidysti kirjoitellessa hiiskuta... (Aika usein asia on varmasti niin.)

        Ei palsta-ahdistelijoita tarvitse mitenkään kyykkiä ja varoa. Ne tuskin kohteidensa ahdistelua sillä lopettaa ( se on se puuttuva älyn valo sitten syytekijänä siihen).

        -e.W
              
           

        .. ainakaan joihinkin tällä palstalla päivittäin tai lähes päivittäin päivystävistä, jotka väittävät, etteivät muka olleet ollenkaan huomanneet, kuinka mua ahdisteltiin ja pilkattiin tällä palstalla menneenä syksynä ja talvena.

        -e.W


      • Nukuttiko hyvin
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ihan sama vastaatteko tai ettekö vastaa kirjoituksiini, mutta esimerkiksi tämän aloituksen tarkoituksena oli ehkäistä Kukkomiehen ja e.W:n pilkkaaminen.


        "Voisin myös esittää sellaisen toivomuksen etteivät he ainakaan tahallaan provosoisi kiusaajia"


        MarttyyriMallari-TTt

        ...ja myöhään?

        Joko taas jaksaa kolmeen saakka postailla?

        T. kiusaaja

        Anteex


      • ... kirjoitti:

        "No vittu...
        MarttyyriMallari-TTt 24.6.2008 klo 16.06
           ihan sama vastaatteko tai ettekö vastaa kirjoituksiini, mutta esimerkiksi tämän aloituksen tarkoituksena oli ehkäistä Kukkomiehen ja e.W:n pilkkaaminen.


        "Voisin myös esittää sellaisen toivomuksen etteivät he ainakaan tahallaan provosoisi kiusaajia"


        MarttyyriMallari-TTt"

        Ihan hyvä, jos ajatuksesi oli positiivinen. Siitähän en varmuudella voi tietää. Kyllä sitä kieltämättä itsekin toivoisi, että ne joilla ei koskaan ole viesteihini mitään järkevää ja asiaanliittyvää sanottavaa välttelisivät viesteihini kommentoimista kokonaan.

        Provosoimisen välttelemiskehoitukseesi toteaisin, että ainakin omat ahdistelijani ovat olleet sitä sortin sakkia, että näitä tuskin erityisesti edes tarvitsee erikseen provosoida. Luulen, että on yks lysti ja aivan sama mitä niille sanoo. Lopputulos on jokatapauksessa, että provosoituvat. En ota tätä keskustelupalstaa ollenkaan niin umpitosissani ja omistautuvasti kuin ne.:)

        Sitäpaitsi: en mä mahda sellaisille kirjoittajille mitään, jotka kirjoittelee tyyliin joka toisen kommenttinsa puskasta vaikka rekisteröitynytkin nimimerkki löytyy ja jotka muuttelevat kirjoitustensa tyylilajia puskakirjoituksissaan radikaalisti rekisteröityneenä kirjoittamaansa nähden... On aika oi ja voi, jos joku tulee törkyturpailemaan mulle saaden vastauksen, joka on vähemmän kaunis. Mistä minä näitä joitakin tyyppejä tunnistaisin, että kuinkan monta miljoonaa aliasta itse kullakin on... Jos joku rekattu suhtautuu muhun tympeästi, vaikken olisi aikoihin koko tyypin kanssa edes jutellut, sopinee tietysti toki aina arvioida, että olisikohan niitä vähemmän kauniita 'keskustelu'yrityksiä kanssani kuitenkin sitten ollut, mistä ei vain rekisteröidysti kirjoitellessa hiiskuta... (Aika usein asia on varmasti niin.)

        Ei palsta-ahdistelijoita tarvitse mitenkään kyykkiä ja varoa. Ne tuskin kohteidensa ahdistelua sillä lopettaa ( se on se puuttuva älyn valo sitten syytekijänä siihen).

        -e.W
              
           

        ei heitä tarvitsekkaan varoa, mutta voisit suhtautua hienovaraisemmin kirjoittajiin.

        Esimerkiksi sanoit jollekin naiselle aikoinaan että hän on hakemassa täältä miesseuraa ja just tuollaiset loukkaavat kommentit aiheuttavat sen että saat roskaa niskaasi.

        En väitä että sinä olisit aina aloittanut mollaamisen, mutta et ole ihan syytönkään.



        "Syy ja seuraus"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Nukuttiko hyvin kirjoitti:

        ...ja myöhään?

        Joko taas jaksaa kolmeen saakka postailla?

        T. kiusaaja

        Anteex

        olin klo 05.00 saakka töissä jotain piti tehdä jotta en nukahtaisi.


        "Älä ala mulle avautuun :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ei heitä tarvitsekkaan varoa, mutta voisit suhtautua hienovaraisemmin kirjoittajiin.

        Esimerkiksi sanoit jollekin naiselle aikoinaan että hän on hakemassa täältä miesseuraa ja just tuollaiset loukkaavat kommentit aiheuttavat sen että saat roskaa niskaasi.

        En väitä että sinä olisit aina aloittanut mollaamisen, mutta et ole ihan syytönkään.



        "Syy ja seuraus"


        MarttyyriMallari-TTt

        että allekirjoittanutta ei pilkata vaikka rusikoin kirjoittajia armotta.


        "Voisit miettiä mistä se johtuu"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ei heitä tarvitsekkaan varoa, mutta voisit suhtautua hienovaraisemmin kirjoittajiin.

        Esimerkiksi sanoit jollekin naiselle aikoinaan että hän on hakemassa täältä miesseuraa ja just tuollaiset loukkaavat kommentit aiheuttavat sen että saat roskaa niskaasi.

        En väitä että sinä olisit aina aloittanut mollaamisen, mutta et ole ihan syytönkään.



        "Syy ja seuraus"


        MarttyyriMallari-TTt

        "e.W...
        MarttyyriMallari-TTt 24.6.2008 klo 17.38
           ei heitä tarvitsekkaan varoa, mutta voisit suhtautua hienovaraisemmin kirjoittajiin.

        Esimerkiksi sanoit jollekin naiselle aikoinaan että hän on hakemassa täältä miesseuraa ja just tuollaiset loukkaavat kommentit aiheuttavat sen että saat roskaa niskaasi."

        Jaah...Valitettavasti en niin minä (kuin ei kukaan varmaan moni muukaan) voi muistaa ulkoa kaikkia keskustelunkulkuja. Kukahan nainen mahtoi olla kyseessä? Laitoitko merkille, miten hän puhutteli minua ja/tai minkäsävyinen oli hänen aloituksensa (jos hän oli esimerkiksi keskusteluketjun aloittaja)? Jokatapauksessa: jos joku yksittäisestä yhdestä kommentista keskustelupalstalla jaksaa kaunoja kantaa, (oli nyt kuka vain olikaan) ei se vaikuta ihan fiksulta asennoitumiselta. Ei pahalla.

        Ja: Niin olen muuten minäkin saanut roskaa niskaani:

        -mun on valehdeltu olevan mustasukkainen palstan mieskirjoittajista, vaikka mistään kirjoittamistani teksteistä ei sellaista ole (eikä ole koskaan aiemminkaan ollut) todennettavissa. Ja : kuten joku saattaa tietääkin, näin rekisteröitymättömänä kirjoitajana ( =en siis ole rekisteröitynyt käyttäjäksi S24:aan koskaan...) en koskaan ole poistanut tai pyytänyt poistattamaan YHTÄKÄÄN omaa tai kenenkään toisenkaan kirjoittajan kirjoitusta tältä palstalta. Jotkut solvaajani ja pilkkaajani, sen sijaan, ovat tosin aina pupumaisesti ja röyhkeästi poistatelleet omia sikamaisimpia kirjoituksiaan koskien mua.

        - Mua on eniten tältä palstalta solvattu mielenterveysalan terminologialla, vaikkeivat kirjoitukseni ole antaneet siihen aihetta.

        -Mua on myös useampaan otteeseen esimerkiksi kehotettu tappamaan itseni ja muutenkin usein uhattu väkivallan käytöllä: kimpussani on ollut joitakin sellaisiakin, jotka ilmeisesti 'vähän' luulevat omiaan mun palstatoiminnastani

        -viime kesänä ja syksynä en voinut ottaa osaa yhteenkään keskusteluketjuun tällä palstalla ilman, että tekemisiäni suurenneltiin ja/tai että niistä valehdeltiin ja ettei samaan keskusteluketjuun kanssani olisi ängennyt aggressiivisia provokaattoreita, jotka usuttivat muita kirjoittajia kimppuuni. Sain tuntea suurelta määrältä kirjoittajia aiheetonta aggressiivisuutta.

        Tuosta kaikesta huolimatta en koskaan ole alkanut ahdistella ketään kirjoittajia tällä palstalla. Sanon vain, että aika huonosti varmaan sellaisella täytyy mennnä, jonka itsetunto ja elämä on niin keskustelupalstan varassa, että esimerkiksi mut on tarvinnut erityisen ja viestisisällöistä riippumattoman pilkkansa kohteeksi ottaa.


        -e.W


      • martalla :?
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        että allekirjoittanutta ei pilkata vaikka rusikoin kirjoittajia armotta.


        "Voisit miettiä mistä se johtuu"


        MarttyyriMallari-TTt

        on se setämies-volvo? Siirtyisit säkin jo kunnon ajokalustoon


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        että allekirjoittanutta ei pilkata vaikka rusikoin kirjoittajia armotta.


        "Voisit miettiä mistä se johtuu"


        MarttyyriMallari-TTt

        "Ps: olet varmaan huomannut...
        MarttyyriMallari-TTt 24.6.2008 klo 17.56
           että allekirjoittanutta ei pilkata vaikka rusikoin kirjoittajia armotta.


        "Voisit miettiä mistä se johtuu"


        MarttyyriMallari-TTt"

        Jaah: "Miettiä, mistä johtuu"... Oletan johtuvan varmaan pitkälti siitä, että tällä nimenomaisella palstalla monet arvostavat "rusikoimista", ts. sellaista pidetään tällä palstalla (tavanomaisuudesta poiketen) arvostettavana ominaisuutena. Weird...    
        Ehkäpä, kenties, sä osaat tarvittaessa yksinkertaistaa "rusikoimistasi" siten, että myös luiskaotsat ymmärtää? Jos siinä sun salaisuutesi?:/ Mistä mä tietäisin... Ei huono.;D      
           
        -e.W


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4976
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1985
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1533
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1397
    7. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1377
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe