Miten on autoliikkeissä kun ostaa auton osamaksulla, niin vaativatko jonkinmoista takaajaa vai, kysyvätkö yhtään mitään.
Olen äitiyslomalla ja tulot tietty pienet. haluaisin kuitenkin ostaa uuden auton, vaan uskovatko nuo että pystyn maksamaan???
Ei mitään hajua autokaupoista.
auton maksaminen
8
1064
Vastaukset
- menee taas
ei sen liikkeeen tarvitse uskoa, rahoitusyhtiö kyllä ulosmittaa auton tavaraa ellet suoriudu maksuistas. Lisäksi vaativat täyskaskovakuutuksen autoon jos vaikka päätät mällätä sen johonkin.
- kysyvätkö tulotietoja
autokaupassa vai ei? Maksukykyä löytyy kyllä, mutta ei tietty äitiyspv. rahan mukaan. Auto pitäis saaha vaa mun nimelle. Täyskasko tulee autoon aivan taatusti jokatapauksessa!
- x X x
kysyvätkö tulotietoja kirjoitti:
autokaupassa vai ei? Maksukykyä löytyy kyllä, mutta ei tietty äitiyspv. rahan mukaan. Auto pitäis saaha vaa mun nimelle. Täyskasko tulee autoon aivan taatusti jokatapauksessa!
Jos maksukykyä kerran löytyy niin osta auto käteisellä, ei tarvi miettiä luottopäätöksiä.
- Nimiin
kysyvätkö tulotietoja kirjoitti:
Jos otat auton rahoituksella, se on rahoitusliikkeen nimissä ja sinä haltijana kunnes olet sen kokonaisuudessaan maksanut. Äitiysloma ei yleensä esteenä jos muuten vakityöt / säännölliset tulot olemassa...
- kun saan sitä
Nimiin kirjoitti:
Jos otat auton rahoituksella, se on rahoitusliikkeen nimissä ja sinä haltijana kunnes olet sen kokonaisuudessaan maksanut. Äitiysloma ei yleensä esteenä jos muuten vakityöt / säännölliset tulot olemassa...
minimiä :)
Ukkohan autoa maksais, mutta auto pitäis saada mun nimille! Hoitovapaalla aijon olla, kunnes nuorin lapsista on 3v ja sitten vasta töihin. Vakipaikkaa ei ole, mutta lähihoitajalla hommia riittää taatusti niin paljon ku vaan viitsii tehdä! Ukolla oma yritys ja nyt on tiedossa töitä vaikka kuinka paljon, mutta siks juur mun nimiini, että kun koskaan ei tiedä mitä eteen tulee, etteivät sitten heti vie autoa mäjelle! Maksuvaikeuksia voi tulla yritykselle ihan muista laskuista ja ikävää olis jos perisivät auton!! :)
Varmassa vara parempi.
Lähinnä askarruttaa, että kuinka tarkkoja ovat siellä autoliikkeessä. Mutta sielläpä tuo sitten selviää.
- Turisti2006
Auton ostaminen osamaksulla vaatii luottopäätöksen . Myyjä esittää osamaksusopimuksen rahoitusyhtiölle joka tekee ed.päätöksen. Sinun tuloja tai muita tietoja ei kysytä.
- luulen, tiedän, arvaan!
No kyllä varmaa kysytään, paljon tienaat.
Lisäksi kysytään pitkäänkö olet ollut duunissa yms.
Luottohakemushan tehdään paperilla ja se faksataan, sitten kun se on vahvistettu, niin autoliike myy auton luottofirmalle ja tekee paperit asiakkaalle.
Lisäksi kaiketi asiakkaan pitää maksaa kaupanteossa käteismaksu, eli 10 - 20 prosenttia auton hinnasta. Se käy vaihtoautolla tai käteisellä.
Mutta kyllä ne luottotiedot ja sit tulot otetaan huomioon ja jopa se paljon on velkaa jo aiemmin.
Ei se ihan helposti irtoo se osari - rufytguhbjiknlm
luulen, tiedän, arvaan! kirjoitti:
No kyllä varmaa kysytään, paljon tienaat.
Lisäksi kysytään pitkäänkö olet ollut duunissa yms.
Luottohakemushan tehdään paperilla ja se faksataan, sitten kun se on vahvistettu, niin autoliike myy auton luottofirmalle ja tekee paperit asiakkaalle.
Lisäksi kaiketi asiakkaan pitää maksaa kaupanteossa käteismaksu, eli 10 - 20 prosenttia auton hinnasta. Se käy vaihtoautolla tai käteisellä.
Mutta kyllä ne luottotiedot ja sit tulot otetaan huomioon ja jopa se paljon on velkaa jo aiemmin.
Ei se ihan helposti irtoo se osariNo ehkä viime vuosituhannella väännettiin paperille ja faksailtiin...kyllä se myyjä naputtaa ne tiedot vain koneelle ja bling joko vihreä tai punainen valo...eri asia tietysti jos hakee autonsa aina jobbarien häkkikylistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3123665Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell302027Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441656- 861507
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.991309- 1451195
- 811074
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.971046Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.212877Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61787