Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

tissivako

....................

Mikä voisi olla avuksi, kun normaalit push upit eivät tuo rintoja tarpeeksi lähelle toisiaan? Olen kuullut että a-kuppisellekin saa ns. tissivaon. Olen kokoa 65 B... Luulen että pienet rinnat vaikuttavat, vaikka ne ovatkin b-kuppia.

Käytän aina normaalisti push uppeja, ja mielestäni ne eivät muuta rintojani paljoa miksikään. Voisikohan se johtua väärästä koosta tai jostain? Esimerkiksi rintaliiviä pukiessa neuvotaan nostamaan rintoja ylös ja pudottamaan ne kuppiin, niin minulla ne uppoavat sinne saman tien eivätkä jää hieman pulleasti siihen ulkopuolelle.

29

13903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sgsg

      Minä olen saanut itselleni tissivaon (rinnat b75) helposti käyttämällä normaalian liivien kanssa unique bra-liivejä. Ilman push up- liivejä uniquet näyttävät tyhmiltä, mutta liivien kanssa tulos on taattu.

    • hejssan

      Normaali push-up lähinnä nostaa rintoja, eli ei synny vakoa.
      Topattu ja sivuilta puristava push-up aikaansaa "vaon", eli tyyppiesimerkkinä Wonderbra yms. liivit.

      • poika13v

        hyvät keskustelut teil naisil/tytöil


      • hejssan

        Ainakin Gossardin Super Boostit ovat em. tarkoitusta varten...


      • aloittaja...
        hejssan kirjoitti:

        Ainakin Gossardin Super Boostit ovat em. tarkoitusta varten...

        Oikeastaan push-uppien kuuluu tuoda rintoja lähemmäs toisiaan, (vaikka nimi hämääkin) ja puolikuppisten kuuluu nostaa. Itsellänikin on gossardin ja wonderbran noita liivejä mutta eivät nekään ole ihmeitä tehneet :(


      • Nimetön
        aloittaja... kirjoitti:

        Oikeastaan push-uppien kuuluu tuoda rintoja lähemmäs toisiaan, (vaikka nimi hämääkin) ja puolikuppisten kuuluu nostaa. Itsellänikin on gossardin ja wonderbran noita liivejä mutta eivät nekään ole ihmeitä tehneet :(

        kirjoitin,tämänpäivän havainnot-ei sitä tissivakoa,ei sitten.


      • Et arvaa
        poika13v kirjoitti:

        hyvät keskustelut teil naisil/tytöil

        Rintsikat kuuluu naisten jokapäiväseen elämään, joten todellakin on hyvät keskustelut.


    • Nimetön

      Ei tuolla lähinääpurin rouva/neidillä ole tissivakoa,vaikkakin näyttää käyttävän noita nostavia liivejä.(en mä aivan sentti etäisyydeltä ole päässyt "tutkimaan")
      Hyvää kesää Poik71

      • B75

        Itse olen löytänyt ihan uskomattomat taikarintsikat H&M:sta. Tekevät mainion tissivaon sekä pysyvät erinomaisesti päällä, myös olkaimet pysyvät ylhäällä. Eivätkä edes ole kärsineet pesussa. Kannattaa siis käydä läpi HM:n alusvaateosastoa :)


      • Anonyymi
        B75 kirjoitti:

        Itse olen löytänyt ihan uskomattomat taikarintsikat H&M:sta. Tekevät mainion tissivaon sekä pysyvät erinomaisesti päällä, myös olkaimet pysyvät ylhäällä. Eivätkä edes ole kärsineet pesussa. Kannattaa siis käydä läpi HM:n alusvaateosastoa :)

        Naisen älykkyydestä kertoo paljon tissivako keskustelut ja varsinkin halu näyttää tuota vakoa... en ole seksitön mutta tissit ei ole seksuaaliset mun mielestä, joidenkin on... anoppini esiintyi usein pelkissä rintsikoissa.. ei paitaa tai puseroa, vain isot liivit ja sitten ikkuna-aukkoon ravistelemaan liinaa... kun naapuruston miehet lähtivät ruokatunnilta töihin... isot roikkotissit... sanoi mun tissejä oieniksi kuin appelsiinit... olisinpa silloin osannut lohkaista että onneksi ei ole ranskanseivät


    • että...

      kaikilla ei ole sellaisia rintoja, että ne saisi yhteen. Jos on erittäin kiinteät ja/tai etäällä toisistaan sijaitsevat rinnat, niin aika vaikea niitä on saada yhteen edes unique bra push-upit yhdistelmällä. Mutta miksi pitäisikään saada? Jos on sen tyyppiset tissit että rintavakoa ei saa helposti aikaan, kannattaa keskittyä korostamaan niiden hyviä puolia muilla tavoin. Puolikuppiset (balconette) liivit korostavat upeasti kiinteitä ja pyöreitä ja etäällä toisistaan sijaitsevia rintoja. Ehkä sinun siis kannattaisi pistää hankintalistalle kauniit ja mahdollisesti topatut puolikuppiset liivit, niillä saat aikaan taatusti upeamman dekolteealueen kuin tylsillä push-upeilla! :)

      • Tissivako nami

        Tissivako Häilyy mielissä.Kaikki ei vain voi tehdä vakoa vaikkakin olisivat liivit "mitä tahansa".Mulla on 30-40 v
        rva muumuassa tuttavani,hänen kanssaan olen keskustellut ko asiasta.Niikun hän yrittänyt tehdä ja onnistumatta.Palaan taas jos löydän asiaan jotakin "järkevää".Olen herra jo yli 70v,ja minua "silleeen tulee hyvämieli kuns näen makean vaon... heh heh


      • vai että
        Tissivako nami kirjoitti:

        Tissivako Häilyy mielissä.Kaikki ei vain voi tehdä vakoa vaikkakin olisivat liivit "mitä tahansa".Mulla on 30-40 v
        rva muumuassa tuttavani,hänen kanssaan olen keskustellut ko asiasta.Niikun hän yrittänyt tehdä ja onnistumatta.Palaan taas jos löydän asiaan jotakin "järkevää".Olen herra jo yli 70v,ja minua "silleeen tulee hyvämieli kuns näen makean vaon... heh heh

        Vielä tuossa iässä äidin tissit mielessä! ;) Tissivakohan on osoitus ylikokoisista rinnoista jotka eivät mahdu rintaliiveihin vaan tursuaa yli ja puristuvat siksi yhteen. Niin että tissivakoa kaipaava hakee isoja imettämiseen sopivia rintoja.

        Minä olen myös tuollainen "mitä tahansa" tapaus vaikka ikäni onkin sinulle paremmin sopiva kuin tuo tuttavasi. Olen tyytyväinen näihin sopivan kokoisiin rintoihini jotka asettuvat kauniisti rintaliiveihin, enkä edes yritä saada rintavakoa esille miesten "ihailtavaksi".


    • Muuten seksikäs

      Miksi pitää saada tissivako aikaan. Minusta ei näytä kivalta, kun telkassakin kaikilla naisilla nykyään paistaa tissivako kesät talvet. Oon 52 v. enkä ole koskaan "osannut" käyttää niin avaria päänteitä. Itse asiassa dekoltee, jossa tissit ovat tarpeeksi etäällä toisistaan näyttää paljon seksikkäämmältä.

      • olla...

        vanhoja. ;) Olen kymmenen vuotta vanhempi ja ihmettelen minäkin tuota tissivaon esittelyintoa. Taitaa olla nyt muotia kun olemattomilla tisseillä varustetut tytötkin yrittävät epätoivoisesti saada tissivakoa. Minusta ainakin tuntuisi kiusalliselta kun hikivesi valuisi tissivaostakin, riittää kun tissien aluset hikoilee.

        Käytän joskus hyvinkin avaria päänteitä vaatteissa ja minusta on kauniimpaa kun kaula-aukosta pilkahtaa hiukan kaunis luonnollinen rinnan ylä-osa kuin tiukkaan puristettu tissivako. Jotenkin pelottaa nämä esittelijät että jos kumartuessa rinnat pullahtaakin kaula-aukosta ulos.

        No nyt isorintaiset nuoret naiset voikin alkaa haukkua meitä vanhoiksi tiukkanutturoiksi (kauniisti sanottuna).


    • ..................

      Jos pussupit ei toimi, kokeile squeeze-together.

    • Isoakalua

      Isokalua kiihottaa nämä puheet on teillä kunnon tisssivaot sinne kun sais lykätä aaah puuuh juuuh joooh äääh ja vielä kerraan huuuh juuuh äääh mulla tuli jo teidän tiisseille uuuuh juuuuh

    • MiesVM37

      Siitäs nyt sinäkin Näet, ei toi naapurin rouvakaan saa tissivakoa tehtyä vaikkakin noita käyttää.
      Mietitään kevättä kohden asiaa...jatkuu.Niin kyllähän se vako olis nami

    • Mies

      Tissejä ja tissivakoa on oikein mukava katsella. Jotkut eivät tästä tykkää, mutta en välitä, itsehän ovat vaatteensa valinneet.

    • suihkunkautta

      Enpä olisi uskonut että jollakin on tuollainen ongelma! Itsellä kun on isommat rinnat ja ihan sama mitkä liivit laittaa päälle niin tulos on yhteen turistetut läskit. Minä taas haluaisin sellaiset liivit jossa rinnat olisi tyylikkäästi hieman erillään. Itse en ole koskaan saanut miehiltä ihailua tissivaosta, en kyllä kaipaakaan. Se on kyllä totta että tissivako hikoaa. Ja haisee pahalle!

    • Tissivago ....

      Saakohan 70A-kupin naiset/tytöt tissivakoa ..... ? ;o en kysy sillai et itellä ois semmoset vaa mietin täs vaa ;D

      • Pahimmillaan teippiä

        Taitaa olla vähän hankalaa ellei kyse ole toisiaan lähekkäin olevat rinnat tai isoista rinnoista kärpäslätkiksi kuihtuneet joita voi muotoilla vaikka rinnat olisi kauempanakin toisistaan.


    • jozzyyy

      Kasvattakaa naiset tissit, niin ei ole ongelmia vakojen kanssa :D!

      • Kertoistiko keinon

        Helppo sanoa mutta kun siinä samalla kasvaa takapuoli ja ja maha enemmän kuin tissit.

        Olet rikas kun keksit keinon millä naiset pystyisi kasvattamaan vain tissejä.


      • RINTAVAKO
        Kertoistiko keinon kirjoitti:

        Helppo sanoa mutta kun siinä samalla kasvaa takapuoli ja ja maha enemmän kuin tissit.

        Olet rikas kun keksit keinon millä naiset pystyisi kasvattamaan vain tissejä.

        Kyllä rinnat saa kauniiksi ja kunnon rintavaon. Kun käyttää tukevia rintaliivejä, ensiksi kaarituki,on hyvä ja toiseksi sivut on leveet, tai korkeet ja tukiluut olkaimet edessä sivussa takana lähellä toisiaan ja muista olkaimet piukas. Alussa outoa siihen tottuu, tulos hyvä.


      • Kannattaako?
        RINTAVAKO kirjoitti:

        Kyllä rinnat saa kauniiksi ja kunnon rintavaon. Kun käyttää tukevia rintaliivejä, ensiksi kaarituki,on hyvä ja toiseksi sivut on leveet, tai korkeet ja tukiluut olkaimet edessä sivussa takana lähellä toisiaan ja muista olkaimet piukas. Alussa outoa siihen tottuu, tulos hyvä.

        Rintavaon syntyminen edellyttää riittävän suuria ja löysiä rintoja jotka voidaan työntää liiveillä keskelle yhteen. Tai sitten niin suuria rintoja ja pieniä liivejä että rinnat pursuu väkisin kupista ulos. Pieniä ja kiinteitä rintoja ei saa millään rintaliiveillä kiskottua yhteen niin että syntyisi rintavako. Kyllähän pienistäkin rinnoista saa tehtyä rintavaon jos kyseessä on riippurinnat.


      • haahhaa
        Kannattaako? kirjoitti:

        Rintavaon syntyminen edellyttää riittävän suuria ja löysiä rintoja jotka voidaan työntää liiveillä keskelle yhteen. Tai sitten niin suuria rintoja ja pieniä liivejä että rinnat pursuu väkisin kupista ulos. Pieniä ja kiinteitä rintoja ei saa millään rintaliiveillä kiskottua yhteen niin että syntyisi rintavako. Kyllähän pienistäkin rinnoista saa tehtyä rintavaon jos kyseessä on riippurinnat.

        Siinä varsinaisen aisantuntija :-)

        Eiköhän tässä ole enemmänkin kyse siitä että rintojen pitää olla lähellä toisiaan sijaitsevat, silloin on vako luonnostaan tai helppo saada ihan tavallisilla rintaliiveillä. Ja ehkä rinnoissa pitää olla hieman kokoa, että vakoon tarvittava pyöreys ja massa saadaan.

        Rintaliiveillä voi saada jotain aikaan nykyään on noita push up, push in jne... rintaliivejä.

        Jos oikein kikkailee, saa jonkunlaisen rintavaon kelle vaan:
        www.unordinarystyle.com/p/deconstructing-my-cleavage.html


    • Anonyymi

      Mikä vimma on näyttää rintavako (tai rinnat)? Eihän kuulu kuin kumppanille näyttää .. tosi tyhmää naisen roolia..itse olen vain yhden miehen, hän on mua yli 20 v nuorempi, sanoi minua kauniiksi, en ees kysyny, hän vaan totesi keskustelun lomassa...hän on tosi rakastunut minuun, minä häneen, kaipaan hänen syliinsä...

    • Anonyymi

      No mua kummastuttaa ja jopa etoo rintavaon näyttäminen... itse olen nainen, mut en voi sietää että rintavako näkyy, mun ei näy.. pidän näkyä rumana...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe