Neuvo kaikille

deittaajille

jos haluaa että naiset/miehet ottavat yhteyttä enemmän kuin 1 kerta/vuosi niin profiilin ulkoasuun kannattaa panostaa.

profiilissa saa olla paljon kirjoitusta, pelkkä "moi" ei riitä, se ei kerro kirjoittajastaan mitään, ihmiset eivät vaivaudu lypsämään tietoja väen väkisin. persoonallisuutta myös peliin. ei jokainen voi olla nuorekas, hyvinsäilynyt, urheilullinen... oikeesti sellaiset profiilit hukkuu massaan.

myöskään profiilissa ei pidä haukkua eikä arvostella ketään, esim. "vanhemmat naiset/miehet tai kuvattomat profiilit pois sivuiltani" antaa töykeän kuvan profiilin omistajasta eikä sellaiselle halua monikaan vastata vaikka ehdot täyttäisikin.

jos olet huumorintajuinen, voi kirjoittaa vähän huumoria mukaan, niin ettei se loukkaa ketään.

ethän myöskään aloita kuvaustasi " ei täältä varmaankaan mitään löydy" tai muulla vastaavalla lausekkeella, kukaan ei jaksa lukea pidemmälle.
mitä positiivisempi ja reippaampi alku sitä varmemmin se luetaan loppuun asti. ja myös vastataan..

217

62339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä..

      neuvo tuo oli.Kun vielä poistatte valokuvan saatte asiallisempia viestejä ihmisiltä jotka ovat tosissaan,kuvat voitte vaihtaa keskenään myöhemmin.

      • M-26

        Tuossa kuvan poisto jutussa on kyllä ideaa, pari kertaa törmännyt oikein kauniiseen naiseen juuri kuvattomista profiileista.
        Kuvattomat naiset osaavat muuten ottaa itsekkin yhteyttä ja suurinosa vastaa jopa viesteihin!!

        Itsekkin olen tässä juuri tutustunut kivaan naiseen jolla on kuvaton profiili, itselläni myös kuvaton. Hän pyysi kuvaa ja lähetti samalla oman kuva, kaunis nainenhan siellä ilmestyi. Nyt ollaan sitten viikko mailailtu. Ainut mutta että meillä on 400Km välimatkaa mutta olisi kyllä kovasti tulossa kylään, no avoimin mielin! Oli vaan pakko laajentaa reviiriä kun oman "kylän" naiset eivät saatana osaa edes vastata asiallisiin viesteihin, no ei ole kyllä tarjontakaan häävi!


      • mies uudeltamaalta
        M-26 kirjoitti:

        Tuossa kuvan poisto jutussa on kyllä ideaa, pari kertaa törmännyt oikein kauniiseen naiseen juuri kuvattomista profiileista.
        Kuvattomat naiset osaavat muuten ottaa itsekkin yhteyttä ja suurinosa vastaa jopa viesteihin!!

        Itsekkin olen tässä juuri tutustunut kivaan naiseen jolla on kuvaton profiili, itselläni myös kuvaton. Hän pyysi kuvaa ja lähetti samalla oman kuva, kaunis nainenhan siellä ilmestyi. Nyt ollaan sitten viikko mailailtu. Ainut mutta että meillä on 400Km välimatkaa mutta olisi kyllä kovasti tulossa kylään, no avoimin mielin! Oli vaan pakko laajentaa reviiriä kun oman "kylän" naiset eivät saatana osaa edes vastata asiallisiin viesteihin, no ei ole kyllä tarjontakaan häävi!

        huomannut että moni nainen jolla on kuva profiilissaan ei vastaa,vaan haluaa kuulla kehuja ulkonäöstään.joten miehet vastatkaa mieluiten kuvattomalle niin huomaatte että se kannattaa.säätäkää ne kehut sille oikealle,joka todella on tosissaan liikenteessä.olen meinaan löytänyt oman kaunottareni juuri tällä lailla.yhteistä taivalta on jo takana 2.5v ja hyvin menee.


      • mies uudeltamaalta kirjoitti:

        huomannut että moni nainen jolla on kuva profiilissaan ei vastaa,vaan haluaa kuulla kehuja ulkonäöstään.joten miehet vastatkaa mieluiten kuvattomalle niin huomaatte että se kannattaa.säätäkää ne kehut sille oikealle,joka todella on tosissaan liikenteessä.olen meinaan löytänyt oman kaunottareni juuri tällä lailla.yhteistä taivalta on jo takana 2.5v ja hyvin menee.

        Ei pidä paikkaansa, kehuja haluavat jatkuvasti vain ne joilla on huono itsetunto.

        Tylsäähän se on jos joku jää junnaamaan sitä samaa: "sä oot niin kaunis" blaa blaa blaa...

        Se kertoo vain siitä ettei ole mitään varsinaista sanottavaa.


      • ja varmaan tottakin
        mies uudeltamaalta kirjoitti:

        huomannut että moni nainen jolla on kuva profiilissaan ei vastaa,vaan haluaa kuulla kehuja ulkonäöstään.joten miehet vastatkaa mieluiten kuvattomalle niin huomaatte että se kannattaa.säätäkää ne kehut sille oikealle,joka todella on tosissaan liikenteessä.olen meinaan löytänyt oman kaunottareni juuri tällä lailla.yhteistä taivalta on jo takana 2.5v ja hyvin menee.

        Itsellä kans kuvaton ihan siksi että en halua että se toinen kiinnostuu kuvan takia vaan minun takiani. En todellakaan mikään missi ole mutta en nyt kai rumakaan. Kuvallisilla monesti tuota ongelmaa ja miehetkin tuntuu odottelevan niitä kehuja. Joskus vaan joku toisen mielestä komea ei miellytä omaa silmää..ne on niitä makujuttuja =)


      • rehvit
        mies uudeltamaalta kirjoitti:

        huomannut että moni nainen jolla on kuva profiilissaan ei vastaa,vaan haluaa kuulla kehuja ulkonäöstään.joten miehet vastatkaa mieluiten kuvattomalle niin huomaatte että se kannattaa.säätäkää ne kehut sille oikealle,joka todella on tosissaan liikenteessä.olen meinaan löytänyt oman kaunottareni juuri tällä lailla.yhteistä taivalta on jo takana 2.5v ja hyvin menee.

        Pidän itsekin kuvattoman profiilin sen takia, etten halua emännän tai muun tutun vahingossa tunnistavan. Toi huumorijuttu pitää kyllä hyvin paikkansa. Eli tosikkomaiset profiilit karkottaa "ötökät" paremmin kuin "ohvi" :)


      • emännän?
        rehvit kirjoitti:

        Pidän itsekin kuvattoman profiilin sen takia, etten halua emännän tai muun tutun vahingossa tunnistavan. Toi huumorijuttu pitää kyllä hyvin paikkansa. Eli tosikkomaiset profiilit karkottaa "ötökät" paremmin kuin "ohvi" :)

        No miksi sää nyt treffeissä oot jos sulla on jo se emäntä?


      • Lontoon_trendit

        Tässä englanniksi Facebook ohjeet:


        Five Golden Rules For Facebookers

        By Sky News SkyNews -

        The authority on all things tasteful has created social networking site etiquette, to help young people stay out of embarrassing predicaments.
        (Advertisement)

        Publishing brand Debrett's has delved into the world of online, to teach users some useful tips before they click 'upload'.

        According to the manners masters, there are five golden rules to follow for polite social networking.

        Rules To Follow:

        1. You don't have to make friends with people you don't know. It is not a competition to see how many friends you can get. Think before you poke;

        2. Always wait 24 hours before accepting or removing someone as a friend. The delay will help you gather your thoughts;

        3. Birthdays, engagements and weddings are not "virtual" events. Always send birthday cards or call your friends when there is important news;

        4. Consider your friends' feelings before posting pictures. Put yourself in their shoes before uploading; and

        5. Think carefully about your profile picture. If you don't want to see it in your local newspaper, don't put it online.

        Debrett's etiquette advisor Jo Bryant said users need to treat others with respect.

        "Remember, social networking is meant to complement and enhance your existing social life, not complicate it."


      • rehvit
        emännän? kirjoitti:

        No miksi sää nyt treffeissä oot jos sulla on jo se emäntä?

        Sepä se... kuka osais kertoa...?


      • haista p--tä...

        ykskin kerto et on liika painoa,pari kiloa?
        Kaiken huippu:alko naisia haukkumaan kaikesta..hah..hahh sit ihmettelee kun ei ketään löydä.


      • Tytteli-86
        rehvit kirjoitti:

        Sepä se... kuka osais kertoa...?

        että miks sä treffiseuraa haet jos sulla on emäntä?? Eipä oo kauheen reilua sitä emäntää kohtaan, jos ei se tiedä mitä sen selän takana puuhaat... ehkä kannattais pureutua ongelman ytimeen, mikä teidän suhteessa on pielessä että pitää muita naisia etsiä, sen suhteen että pakenet sitä ongelmaa ja todellakin menet ja etsit niitä naisia.

        Sä et tiedäkään kuinka toi loukkaa sun naistas tollanen käytös, ja varmasti monia naisia. Ja mitäs sitten kun meet treffeille, kerrotko edes niille naisille et sulla on jo oikeestaan emäntä?

        huhhuh mitä toimintaa, nyt ota mies homma näppiin ja toimi järkevästi...


      • kuullostaa mukavalta
        rehvit kirjoitti:

        Sepä se... kuka osais kertoa...?

        No missäs se sun profiili on? Aletaas jutteleen ...
        sama ongelma täällä...


      • sanotaan
        emännän? kirjoitti:

        No miksi sää nyt treffeissä oot jos sulla on jo se emäntä?

        äitiä emännäksi
        ehkä tarkoitti sitä??


      • sanna-76 kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, kehuja haluavat jatkuvasti vain ne joilla on huono itsetunto.

        Tylsäähän se on jos joku jää junnaamaan sitä samaa: "sä oot niin kaunis" blaa blaa blaa...

        Se kertoo vain siitä ettei ole mitään varsinaista sanottavaa.

        Tosiaankin, entäs sitten ne, jotka yleensä tälläiselle keskustelusivullekin profiiliinsa laittavat oman kuvansa, lisääkö se jotenkin sanomisten painoarvoa? Minusta ei ainakaan. Eräillä on näitä päivityksiä jopa kymmenien edestä päivässä,no onhan näitä tirkistelijöitä riittänyt aina kuten myös narsisteja ;)


      • Bridge.......

        Ei kai tarvitse muuta kuin olla oma itsensä ja uskaltaa olla se mitä on!! Nimimerkkini löytyy kyllä jälkinimellä lisättynä, jos haluatte mennä katsomaan. Mitä häpeämistä on siinä että tuo itsensä esiin kuvansa kanssa paljaana omana itsenä. Haittapuoli on, että menee sekaisin kuka oli kuka. Se ei ole vitsi vaan ilkeä tosiasia. Ellei sitten ole varaa sihteeriin : )) kurkkaa
        Bridge Jonessis...i puuttuu siitä, mutta ei se ole ketään näyttänyt haittaavan: )) Minä olen minä ja sinä olet sinä ... Elä ja anna elää... Anna kaikkien kukkien kukkia... Toivon kaikkien löytävän sen "oikean" mitä välttämättä ei ole. Rakkaus pitkällä tähtäimellä on myös iso päätös sitoutua, ei pelkkä rakastuminen riitä. Tsemppiä kaikille (12vuotta naimisissa) :) Se on IHANAAA:


      • Firestarter13
        sanna-76 kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, kehuja haluavat jatkuvasti vain ne joilla on huono itsetunto.

        Tylsäähän se on jos joku jää junnaamaan sitä samaa: "sä oot niin kaunis" blaa blaa blaa...

        Se kertoo vain siitä ettei ole mitään varsinaista sanottavaa.

        Me eletään sellaisessa negatiivisessa viestintäkulttuurissa jossa mieluummin mollataan jotakuta kuin sanotaan jotain hyvää siitä, muualla päinvastoin (Ruotsi, Yhdysvallat). Ei kehujen sanomisella tai niiden haluamisella ja huonolla itsetunnolla ole mitään tekemistä keskenään. Pikemminkin se taas kertoo terveestä itsetunnosta jos uskaltaa laittaa myös kuviansa treffi-ilmoitukseen mukaan (varmasti myös jollain tasolla odottaen saavansa positiivisia kommentteja niistä). Kuvattomat ilmot ovat persoonattomia ja jää helposti sellainen vaikutelma että kyseessä on feikki tai sitten yliujo, nössykkä nainen joka ei koskaan käy missään ja odottaa vain että joku hakisi sen kotioveltaan (which is not gonna happen). Ja kyllähän jokainen nainen haluaa oikeasti kuulla olevansa kaunis, niin se vain menee.


      • Firestarter13
        Bridge....... kirjoitti:

        Ei kai tarvitse muuta kuin olla oma itsensä ja uskaltaa olla se mitä on!! Nimimerkkini löytyy kyllä jälkinimellä lisättynä, jos haluatte mennä katsomaan. Mitä häpeämistä on siinä että tuo itsensä esiin kuvansa kanssa paljaana omana itsenä. Haittapuoli on, että menee sekaisin kuka oli kuka. Se ei ole vitsi vaan ilkeä tosiasia. Ellei sitten ole varaa sihteeriin : )) kurkkaa
        Bridge Jonessis...i puuttuu siitä, mutta ei se ole ketään näyttänyt haittaavan: )) Minä olen minä ja sinä olet sinä ... Elä ja anna elää... Anna kaikkien kukkien kukkia... Toivon kaikkien löytävän sen "oikean" mitä välttämättä ei ole. Rakkaus pitkällä tähtäimellä on myös iso päätös sitoutua, ei pelkkä rakastuminen riitä. Tsemppiä kaikille (12vuotta naimisissa) :) Se on IHANAAA:

        Kuva aina rohkeasti mukaan ilmoitukseen, se näet osoittaa sanoja vahvemmin että on edes jollain tavalla tosissaan seuraa hakemassa, jos on kuvan vaivautunut mukaan laittamaan. Ja mikä vielä tärkeämpää, uskaltaa tuoda itseään tykö, juuri kuten sanoit omana itsenään. Ja kun niitä makuja vieläpä on niin monenlaisia, kuva siis aina mukaan, se kertoo myös hiukan rehellisyydestäkin ihmissuhteissa.


      • tämä ..
        kuullostaa mukavalta kirjoitti:

        No missäs se sun profiili on? Aletaas jutteleen ...
        sama ongelma täällä...

        ..sitten oli eli kenen profiili kuulosti kiinnostavalta =)


      • ...ronkelista...
        Bridge....... kirjoitti:

        Ei kai tarvitse muuta kuin olla oma itsensä ja uskaltaa olla se mitä on!! Nimimerkkini löytyy kyllä jälkinimellä lisättynä, jos haluatte mennä katsomaan. Mitä häpeämistä on siinä että tuo itsensä esiin kuvansa kanssa paljaana omana itsenä. Haittapuoli on, että menee sekaisin kuka oli kuka. Se ei ole vitsi vaan ilkeä tosiasia. Ellei sitten ole varaa sihteeriin : )) kurkkaa
        Bridge Jonessis...i puuttuu siitä, mutta ei se ole ketään näyttänyt haittaavan: )) Minä olen minä ja sinä olet sinä ... Elä ja anna elää... Anna kaikkien kukkien kukkia... Toivon kaikkien löytävän sen "oikean" mitä välttämättä ei ole. Rakkaus pitkällä tähtäimellä on myös iso päätös sitoutua, ei pelkkä rakastuminen riitä. Tsemppiä kaikille (12vuotta naimisissa) :) Se on IHANAAA:

        ...akasta. Jos ei tuosta määrästä vielä ole löytynyt ketään sopivaa ehdokasta edes yhteen tapaamiseen. Ja jos olet käynyt treffeillä mutta olet kuitenkin ollut yhteydessä myös useamman muun kanssa yhtäaikaa, on takuu varmaa että et löydä koskaan ihmistä jonka kanssa tyytyisit viettämään aikaasi. Vai ovatko nuo viestit vain parin ihmisen kanssa muutamalla sanalla viestittelyä?Tuntuu siltä että et edes hae tosissasi ketään, keräilet tällaisia kokemuksia, ja kontaktkteja, samalla lailla kun sinulla on varmaan sen valkosen rottinki lipaston päällä kerättynä pieniä kipsi enkeleitä, tai muuta vastaavaa


      • Bridge....... kirjoitti:

        Ei kai tarvitse muuta kuin olla oma itsensä ja uskaltaa olla se mitä on!! Nimimerkkini löytyy kyllä jälkinimellä lisättynä, jos haluatte mennä katsomaan. Mitä häpeämistä on siinä että tuo itsensä esiin kuvansa kanssa paljaana omana itsenä. Haittapuoli on, että menee sekaisin kuka oli kuka. Se ei ole vitsi vaan ilkeä tosiasia. Ellei sitten ole varaa sihteeriin : )) kurkkaa
        Bridge Jonessis...i puuttuu siitä, mutta ei se ole ketään näyttänyt haittaavan: )) Minä olen minä ja sinä olet sinä ... Elä ja anna elää... Anna kaikkien kukkien kukkia... Toivon kaikkien löytävän sen "oikean" mitä välttämättä ei ole. Rakkaus pitkällä tähtäimellä on myös iso päätös sitoutua, ei pelkkä rakastuminen riitä. Tsemppiä kaikille (12vuotta naimisissa) :) Se on IHANAAA:

        Todella rehellinen profiili kyllä totaalisesti voikin karkoittaa kaikki mahdollisuudet. Onpa kokeiltukin muutamaan kertaan. Kahteen kuukauteen kun ei tule yhtään yhteydenottoa, se todistaa rehellisen profiilin voiman.


      • PontiusPilatus kirjoitti:

        Tosiaankin, entäs sitten ne, jotka yleensä tälläiselle keskustelusivullekin profiiliinsa laittavat oman kuvansa, lisääkö se jotenkin sanomisten painoarvoa? Minusta ei ainakaan. Eräillä on näitä päivityksiä jopa kymmenien edestä päivässä,no onhan näitä tirkistelijöitä riittänyt aina kuten myös narsisteja ;)

        Ei mun tarvitse ollenkaan painottaa sanomisiani kuvallani, se kuva on ihan muita juttuja varten. Haluan itsekin nähdä kenen kanssa juttelen jos jonkun kanssa tulee juteltua kauemminkin ja se henkilö vaikuttaa kiinnostavalta.

        Minähän sanon sanottavani kuten sanoisin muuallakin, eli naamatusten. Siksi se kasvokuva löytyy.

        Mistä päivityksistä puhut? Harvemmin muutan profiiliani.


      • Firestarter13 kirjoitti:

        Me eletään sellaisessa negatiivisessa viestintäkulttuurissa jossa mieluummin mollataan jotakuta kuin sanotaan jotain hyvää siitä, muualla päinvastoin (Ruotsi, Yhdysvallat). Ei kehujen sanomisella tai niiden haluamisella ja huonolla itsetunnolla ole mitään tekemistä keskenään. Pikemminkin se taas kertoo terveestä itsetunnosta jos uskaltaa laittaa myös kuviansa treffi-ilmoitukseen mukaan (varmasti myös jollain tasolla odottaen saavansa positiivisia kommentteja niistä). Kuvattomat ilmot ovat persoonattomia ja jää helposti sellainen vaikutelma että kyseessä on feikki tai sitten yliujo, nössykkä nainen joka ei koskaan käy missään ja odottaa vain että joku hakisi sen kotioveltaan (which is not gonna happen). Ja kyllähän jokainen nainen haluaa oikeasti kuulla olevansa kaunis, niin se vain menee.

        Totta kai saa kehua. Ei siinä mitään mutta jos samaa toistetaan jatkuvasti sanomatta mitään muuta alkaa se jo maistumaan puulta. Eli siis voi ja kannattaa kehua mutta kohtuus kaikessa.

        Saman asian jankuttamisestahan tässä olikin kyse.

        Totta kai mäkin olen laittanut kuvan mukaan jos mulla joskus on deitti-ilmoitus ollut. Olen samaa mieltä että se tekee heti ilmoituksesta persoonallisemman. Kuva on yksi tapa (monista) selventää millaisen ihmisen kanssa on tekemisissä kun ei muuten voi nähdä.


      • kyllä väärässä!
        Firestarter13 kirjoitti:

        Me eletään sellaisessa negatiivisessa viestintäkulttuurissa jossa mieluummin mollataan jotakuta kuin sanotaan jotain hyvää siitä, muualla päinvastoin (Ruotsi, Yhdysvallat). Ei kehujen sanomisella tai niiden haluamisella ja huonolla itsetunnolla ole mitään tekemistä keskenään. Pikemminkin se taas kertoo terveestä itsetunnosta jos uskaltaa laittaa myös kuviansa treffi-ilmoitukseen mukaan (varmasti myös jollain tasolla odottaen saavansa positiivisia kommentteja niistä). Kuvattomat ilmot ovat persoonattomia ja jää helposti sellainen vaikutelma että kyseessä on feikki tai sitten yliujo, nössykkä nainen joka ei koskaan käy missään ja odottaa vain että joku hakisi sen kotioveltaan (which is not gonna happen). Ja kyllähän jokainen nainen haluaa oikeasti kuulla olevansa kaunis, niin se vain menee.

        Kaikilla naisilla ei ole tarvetta kuulla kauneudestaan, varsinkaan ventovierailta. Maistuu puulta, ja tuhoaa kiinnostukseni heti. Ihailu on paikallaan sitten kun se osuu johonkin sisäiseen, henkiseen puoleeni, -jos siihen on aihetta!

        Kuvan palvojat on p----seestä!


        Sitten asiasta toiseen, kävin lukemassa Sinun oman esittelysi, ja nousi ajatus pintaan, että koitappa elää viikko maailmassa jossa ei ole (((()))))näppäimiä? saisitko ilmaistua itseäsi ilman hymiöitä? vai onko se liian vaikeaa, ja haasteellista.


      • kuvanpaljojat
        Firestarter13 kirjoitti:

        Kuva aina rohkeasti mukaan ilmoitukseen, se näet osoittaa sanoja vahvemmin että on edes jollain tavalla tosissaan seuraa hakemassa, jos on kuvan vaivautunut mukaan laittamaan. Ja mikä vielä tärkeämpää, uskaltaa tuoda itseään tykö, juuri kuten sanoit omana itsenään. Ja kun niitä makuja vieläpä on niin monenlaisia, kuva siis aina mukaan, se kertoo myös hiukan rehellisyydestäkin ihmissuhteissa.

        eivät ymmärrä sisäisistä arvoista tuontaivaallista. Heikkoa itsetuntoaan paikaavat kuvalla. Näin on.

        Tietysti, jos on kaappi ruma, on se kuva hyvä olla,ettei tule jälkeenpäin sanomista.


      • kyllä väärässä! kirjoitti:

        Kaikilla naisilla ei ole tarvetta kuulla kauneudestaan, varsinkaan ventovierailta. Maistuu puulta, ja tuhoaa kiinnostukseni heti. Ihailu on paikallaan sitten kun se osuu johonkin sisäiseen, henkiseen puoleeni, -jos siihen on aihetta!

        Kuvan palvojat on p----seestä!


        Sitten asiasta toiseen, kävin lukemassa Sinun oman esittelysi, ja nousi ajatus pintaan, että koitappa elää viikko maailmassa jossa ei ole (((()))))näppäimiä? saisitko ilmaistua itseäsi ilman hymiöitä? vai onko se liian vaikeaa, ja haasteellista.

        Tästä olen täysin samaa mieltä: "kuvan palvojat on p-----seestä"

        Jos joku pyytää treffeille pelkästään kuvaa katsomalla niin eihän se kovin paljon innosta. Itse mieluummin keskustelen ensin, ja tietysti mielellään kuvan näen toisesta jos sellainen sattuu olemaan. Silloin saattaa jopa tunnistaa sen deittikaverin kun menee sinne treffeille.


      • Firestarter13
        kyllä väärässä! kirjoitti:

        Kaikilla naisilla ei ole tarvetta kuulla kauneudestaan, varsinkaan ventovierailta. Maistuu puulta, ja tuhoaa kiinnostukseni heti. Ihailu on paikallaan sitten kun se osuu johonkin sisäiseen, henkiseen puoleeni, -jos siihen on aihetta!

        Kuvan palvojat on p----seestä!


        Sitten asiasta toiseen, kävin lukemassa Sinun oman esittelysi, ja nousi ajatus pintaan, että koitappa elää viikko maailmassa jossa ei ole (((()))))näppäimiä? saisitko ilmaistua itseäsi ilman hymiöitä? vai onko se liian vaikeaa, ja haasteellista.

        Sehän meillä suomalaisilla nimittäin on usein ongelmana, juuri yllä mainitusta syystä, emme ole tottuneet kohteliaisuuksiin. Terve itsetuntoinen ihminen taas osaa ottaa kohteliaisuuksia vastaan. Ja kahden ihmisen kohdatessa edetään usein kevyistä aiheista hiukan syvällisempiin sitä mukaa kun tutustutaan. Eihän sitä alussa paljon toisesta tiedä ja flirttailu on taito sekin, vieläpä hieno taito onkin. Mutta, tiedätkö että suomalaisille täytyy oikein opettaa flirttailua, koska useimmat eivät riittävän hyvin sitä osaa. Pikku flirtti on aina paikallaan. Itse pidän siitä kun naiset flirttailevat kanssani (ympäristöstä riippumatta) ja itse pyrin samaan.


      • rehvit
        Tytteli-86 kirjoitti:

        että miks sä treffiseuraa haet jos sulla on emäntä?? Eipä oo kauheen reilua sitä emäntää kohtaan, jos ei se tiedä mitä sen selän takana puuhaat... ehkä kannattais pureutua ongelman ytimeen, mikä teidän suhteessa on pielessä että pitää muita naisia etsiä, sen suhteen että pakenet sitä ongelmaa ja todellakin menet ja etsit niitä naisia.

        Sä et tiedäkään kuinka toi loukkaa sun naistas tollanen käytös, ja varmasti monia naisia. Ja mitäs sitten kun meet treffeille, kerrotko edes niille naisille et sulla on jo oikeestaan emäntä?

        huhhuh mitä toimintaa, nyt ota mies homma näppiin ja toimi järkevästi...

        no ensinnäkin... en mä mitään treffiseuraa hae, vaan haluan testata vielä vanhoilla päivillä, onko mitään mahdollisuutta "markkinoilla". "Emäntä" eli vaimo pitää sitä asiaa mukavana leikkinä. Mulla ei oo mitään mielenkiintoa livenä tapailla nettikontakteja. Se on liian riskaapelia hommaa... Sainpahan ainakin hiukan kaeskustelua aikaan... ;)


    • sanat

      Vähäsanainen profiili toimii ihan hyvin sekin kunhan ne sanat on hyvin, persoonallisesti ja hauskasti harkittu.

      Kuvat vievät ennemmin harhaan kuin luovat kenestäkään "oikeaa" kuvaa mutta jokainen tyylillään - se suotakoon.

      Ja turha kenenkään valittaa ettei vastata - kukaan ei jaksa ihan kaikkeen vastata. Valinnanvapaus, terve maalaisjärki ja harkinta olkoon sallittua eli kenenkään ei ole PAKKO vastata kenellekään ..jos ei taho!!
      Siitä ei pidä loukkaantua.

      • Nimetön

        Raivostuttavaa on varsinkin se, kun heti tulee noin 5 minuutin päästä joku katkeraan sävyyn kirjoitettu viesti, ellet heti vastaa. Vaikka olisi ajatellutkin vastata myöhemmin, niin siinä tapauksessa kyllä jää vastaamatta. Ei kukaan voi ottaa kovin henkilökohtaisesti sitä, jos joku täysin vieras ihminen ei sinulle netissä heti vastaa parin minuutin sisällä. Ja yleensä tulee jotain katkeraa tilitystä vielä, että sulla taitaa olla niin paljon kysyntää, että oot niin leuhka, ettet edes viitsi vastata. Vaikka kyse olisi yksinkertaisesti siitä, että ei ole vielä ehtinyt vastata ja haluaisi esimerkiksi myöhemmin vastata ihan keskittyneesti ja ajatuksella.


      • ettet
        Nimetön kirjoitti:

        Raivostuttavaa on varsinkin se, kun heti tulee noin 5 minuutin päästä joku katkeraan sävyyn kirjoitettu viesti, ellet heti vastaa. Vaikka olisi ajatellutkin vastata myöhemmin, niin siinä tapauksessa kyllä jää vastaamatta. Ei kukaan voi ottaa kovin henkilökohtaisesti sitä, jos joku täysin vieras ihminen ei sinulle netissä heti vastaa parin minuutin sisällä. Ja yleensä tulee jotain katkeraa tilitystä vielä, että sulla taitaa olla niin paljon kysyntää, että oot niin leuhka, ettet edes viitsi vastata. Vaikka kyse olisi yksinkertaisesti siitä, että ei ole vielä ehtinyt vastata ja haluaisi esimerkiksi myöhemmin vastata ihan keskittyneesti ja ajatuksella.

        No eiköhän tuollainen käytös kerro lähettäjästään jo aivan tarpeeksi. Tuskin mitään menetit, kun et vastaamaan ehtinyt.


      • desperadoz

        Jos joku näkee sen vaivan että kirjoittaa sinulle hyvin harkitun ja muotoillun viestin ja et vastaa niin kyllä se mun mielestäni on aika töykeää. Sitä voi vastata ihan kohteliaasti että "kiitos yhteydenotosta, mutta haen enemmän sellaista ja sellaista henkilöä" tai mitä ikinä keksiikään.


      • Nimetön kirjoitti:

        Raivostuttavaa on varsinkin se, kun heti tulee noin 5 minuutin päästä joku katkeraan sävyyn kirjoitettu viesti, ellet heti vastaa. Vaikka olisi ajatellutkin vastata myöhemmin, niin siinä tapauksessa kyllä jää vastaamatta. Ei kukaan voi ottaa kovin henkilökohtaisesti sitä, jos joku täysin vieras ihminen ei sinulle netissä heti vastaa parin minuutin sisällä. Ja yleensä tulee jotain katkeraa tilitystä vielä, että sulla taitaa olla niin paljon kysyntää, että oot niin leuhka, ettet edes viitsi vastata. Vaikka kyse olisi yksinkertaisesti siitä, että ei ole vielä ehtinyt vastata ja haluaisi esimerkiksi myöhemmin vastata ihan keskittyneesti ja ajatuksella.

        No jos niin hemaiseva profiili on, että se aiheuttaa suoranaisen vastausruuhkan, niin eikö silloin tosiaankin olisi paikallaan poistaa se profiili sivulta vaikkapa viikoksi, että ehtii vastata edes niille mielenkiintoisille.

        Ikäviä kokemuksia on :(


    • jatkoneuvo

      Ensimmäistä viestiä ei kannata myöskään aloittaa että "en mä yleensä tällaista harrasta mutta ihan huvikseni vaan mutten kuitenkaan mitään usko löytäväni...". Jos et tällaista harrasta niin mitä sittn laittelet viestiä!!!
      Myöskään "moi mitä kuuluu" ei innosta vastaamaan takaisin, eikä puhelinnumeron laittaminen.

      Kun on profiiliin panostanut niin seuraavaksi kannattaa panostaa siihen lähestymistapaan...

      • (alle 30V) naisille sanoisi...

        Että jos teidän kirjoitus taito loppuu lauseeseen "onks susta kuvaa?" niin älkää lähettäkö sitten mitään viestiä! Pääsee eroon monelta harmilta koska ettehän te itsekkään kuvaa lähetä takaisin jos sitä pyytää, saa teistä muutenkin vähän idiootin kuvan!


      • eminirkki
        (alle 30V) naisille sanoisi... kirjoitti:

        Että jos teidän kirjoitus taito loppuu lauseeseen "onks susta kuvaa?" niin älkää lähettäkö sitten mitään viestiä! Pääsee eroon monelta harmilta koska ettehän te itsekkään kuvaa lähetä takaisin jos sitä pyytää, saa teistä muutenkin vähän idiootin kuvan!

        näin on..


    • jaspercon

      Olen aloittajan kanssa täysin samoilla linjoilla. Erittäin hyviä neuvoja! Jos itselläni olisi profiili tai sellaista olisin laatimassa, niin noista ohjeista ottaisin kyllä vaarin.

    • ei myöskään.

      Kukaan ei myöskään jaksa lukea koko elämäntarinaa kirjoitettuna siihen profiiliin ja ainakin minä lopetan lukemisen viimeistään siinä kymmenennen vaatimuksen kohdalla...näillä ihmisillä jotka vaativat ties mitä, ei yleensä ole mitään mikä oikeuttaisi vaatimaan mitään...Tuleepa hakematta mieleen muutamia sinkkunaisia, jotka ovat pyörineet tuolla varmaan todella kauan ihan vaan sen takia, että vaatimukset ja se mitä itsellä on tarjota ovat niin pahasti ristiriidassa keskenään.
      Unelmia saa olla tietysti, mutta toisinaan on hyvä pistää ne räpylät parketille, katsoa peiliin
      ja ehkä ajatella hiukan omaa elämää.

      • Ihmetellyt

        kun naiset kirjoittavat itsestään,että olen hyvännäkönen jne..ja sitten kuva mukana.Musta ne lähes kaikki itsensä kehujat on ollu ihan tavallisia Maijoja.Mistä niille on iskostunut,että hyvännäkönen?Ymmärrän jos joku kaveri sanoo kohteliaisuuttaan"olet kivannäkönen" niin se ei välttämättä ole totuus.Ps.Palatkaa maanpinnalle Suominaiset!
        Olin 2vuotta sitten Baltian maissa ja siellä ne naiset ois voinu sanoa olevansa hyvännäkösiä,ihka oikeesti siistejä ja kauniita ei mitään hakaneuloja poskessa,eikä kirkkaanpunasia hiuksia mauttomine vaatteineen!


      • ei vaadita

        törkeetä joillakin miehillä kamalan pitkä vaatimuslista (varmaan naisillakin) Tekee oikein pahaa niiden puolesta, jotain kypsymättömyyttä varmaan. Siinähän se aikaa myöden selviää jutellessa että onko yhteistä vai ei


    • kannattaa...

      ottaa ihan todesta, mikäli keksi-ikäinen mies/nainen kirjoittaa, että viihtyy hyvin itsekseenkin...sellaisen kanssa ei todellakaan kannata harkita mitään vakavaa seurustelusuhdetta...

      • muka

        mitäs vikaa siinä on jos viihtyy itsekseen, pitäskö siinä sitten lukea että "mää oon sitten sel
        lainen ripustautuja"?.


      • Nimetön

        Eiks toi sana tarkota nimen omaan tapaamista, jossa koitetaan hieman tutustua ihmiseen?!?!? Jengi hakee tosissaan sitä "oikeeta" listaten kaiken maailman vaatimuksia ja kriteereitä,,,, nettiin.... Huhhuh!!! Jos todella haluu löytää tätä kautta jotain todellista, kannattaa laittaa kädet kyynärpäitä myöten ristiin ja mikä tärkeintä: Rohkeesti sinne treffeille eikä jäädä bittiavaruuteen jumittamaan jonkun kuvan tai viestiketjun taakse!!! Tosiasia vaan on et runsauden pula on iskeny deittailuunkin. Etsitään jotain toDella erikoista ja skipataan valtava määrä ihmisiä heikon kuvan, kuvan puuttumisen, harrarstusten, mottojen tai jonkun muun yhtä "järisyttävän" takia. Tsiisös...


      • Jölösä poika
        muka kirjoitti:

        mitäs vikaa siinä on jos viihtyy itsekseen, pitäskö siinä sitten lukea että "mää oon sitten sel
        lainen ripustautuja"?.

        ... jos ihminen ei tule toimeen itsensä kanssa, niin ei tule kenenkään muunkaan kanssa.


      • Rento76
        Nimetön kirjoitti:

        Eiks toi sana tarkota nimen omaan tapaamista, jossa koitetaan hieman tutustua ihmiseen?!?!? Jengi hakee tosissaan sitä "oikeeta" listaten kaiken maailman vaatimuksia ja kriteereitä,,,, nettiin.... Huhhuh!!! Jos todella haluu löytää tätä kautta jotain todellista, kannattaa laittaa kädet kyynärpäitä myöten ristiin ja mikä tärkeintä: Rohkeesti sinne treffeille eikä jäädä bittiavaruuteen jumittamaan jonkun kuvan tai viestiketjun taakse!!! Tosiasia vaan on et runsauden pula on iskeny deittailuunkin. Etsitään jotain toDella erikoista ja skipataan valtava määrä ihmisiä heikon kuvan, kuvan puuttumisen, harrarstusten, mottojen tai jonkun muun yhtä "järisyttävän" takia. Tsiisös...

        En varsinaisesti vastannu, just siihen ketjuun mihin toi teksti pääty vaan yleisesti koko aiheeseen...


      • kun jänskättää
        Nimetön kirjoitti:

        Eiks toi sana tarkota nimen omaan tapaamista, jossa koitetaan hieman tutustua ihmiseen?!?!? Jengi hakee tosissaan sitä "oikeeta" listaten kaiken maailman vaatimuksia ja kriteereitä,,,, nettiin.... Huhhuh!!! Jos todella haluu löytää tätä kautta jotain todellista, kannattaa laittaa kädet kyynärpäitä myöten ristiin ja mikä tärkeintä: Rohkeesti sinne treffeille eikä jäädä bittiavaruuteen jumittamaan jonkun kuvan tai viestiketjun taakse!!! Tosiasia vaan on et runsauden pula on iskeny deittailuunkin. Etsitään jotain toDella erikoista ja skipataan valtava määrä ihmisiä heikon kuvan, kuvan puuttumisen, harrarstusten, mottojen tai jonkun muun yhtä "järisyttävän" takia. Tsiisös...

        Mitä ihmettä teen. Kuukauden nyt jutellu erittäin kiinnostavan miehen kanssa mutta en uskalla treffeille vaikka olenkin erittäin sanavalmis ja huumorintajuinen, se eka kerta vaan jännittää niinpaljon. Oma moka tietysti jos hän sitten löytääkin sellaisen joka nopeammin lähtee tapaamaan. En ole treffaillut sokkona ennemmin. Byäääh


      • vaan
        kun jänskättää kirjoitti:

        Mitä ihmettä teen. Kuukauden nyt jutellu erittäin kiinnostavan miehen kanssa mutta en uskalla treffeille vaikka olenkin erittäin sanavalmis ja huumorintajuinen, se eka kerta vaan jännittää niinpaljon. Oma moka tietysti jos hän sitten löytääkin sellaisen joka nopeammin lähtee tapaamaan. En ole treffaillut sokkona ennemmin. Byäääh

        jos vähänki siltä tuntuu.

        Kyllä se siitä lähtee :)


      • Nimetön
        vaan kirjoitti:

        jos vähänki siltä tuntuu.

        Kyllä se siitä lähtee :)

        ..varmaan, jos kerran ootte jo kuukauden kirjotellu; ainakin vähän, vaikkei se myöntäiskään. :) ..joten rohkeesti vaan jäätä särkemään!
        keksi vaikka etukäteen pari kysymystä, joilla saat juttelun alkuun, jos ei meinaa lähteä itsestään. :)


      • molempiparempi
        Nimetön kirjoitti:

        ..varmaan, jos kerran ootte jo kuukauden kirjotellu; ainakin vähän, vaikkei se myöntäiskään. :) ..joten rohkeesti vaan jäätä särkemään!
        keksi vaikka etukäteen pari kysymystä, joilla saat juttelun alkuun, jos ei meinaa lähteä itsestään. :)

        Sepäs siinä justiin onkin, että jos liian kauan roikkuu linjoilla livenä näkemättä, niin kynnys voi nousta liian korkeaksi. Vastaako mielikuva todellisuutta? "Rakensinko pilvilinnat turhaan"? jne. Parempi vaan, kun mahdollisimman aikaisin menee ja kokeilee kasvotusten, että onko sitä "kutinaa" vai ei.


      • rohkaisusta
        Nimetön kirjoitti:

        ..varmaan, jos kerran ootte jo kuukauden kirjotellu; ainakin vähän, vaikkei se myöntäiskään. :) ..joten rohkeesti vaan jäätä särkemään!
        keksi vaikka etukäteen pari kysymystä, joilla saat juttelun alkuun, jos ei meinaa lähteä itsestään. :)

        Varmaan voi jännittää, en ole kysynyt mutta ei mitään sen suuntaista ole sanonut. Kaipa se on mentävä kun seuravan kerran ollaan juttusissa :)


      • tuo totta
        molempiparempi kirjoitti:

        Sepäs siinä justiin onkin, että jos liian kauan roikkuu linjoilla livenä näkemättä, niin kynnys voi nousta liian korkeaksi. Vastaako mielikuva todellisuutta? "Rakensinko pilvilinnat turhaan"? jne. Parempi vaan, kun mahdollisimman aikaisin menee ja kokeilee kasvotusten, että onko sitä "kutinaa" vai ei.

        ..varmasti. Ei paranis lykätä liian pitkällekään mutta kun vähän pidempään kirjoittelee niin huomaa kiinnostaako se toinen oikeesti pidemmän päälle. Puolensa siis kaikessa, kiitos sanoistasi :)


      • toivuli
        rohkaisusta kirjoitti:

        Varmaan voi jännittää, en ole kysynyt mutta ei mitään sen suuntaista ole sanonut. Kaipa se on mentävä kun seuravan kerran ollaan juttusissa :)

        Jotenkin niin toivois, että teillä sitten natsais, haiskahtaa niin vilpittömältä tuo meininki. Toivottavasti se toinenkin on yhtä vilpitön! :)


      • sitä toivois
        toivuli kirjoitti:

        Jotenkin niin toivois, että teillä sitten natsais, haiskahtaa niin vilpittömältä tuo meininki. Toivottavasti se toinenkin on yhtä vilpitön! :)

        Tarkkanahan täällä saa olla ja kyllä se siitä sit selviää..saatan tulla kertoileen tänne sitten että kuinka kävi =)


      • Ääni sekä puhetapa kertovat
        tuo totta kirjoitti:

        ..varmasti. Ei paranis lykätä liian pitkällekään mutta kun vähän pidempään kirjoittelee niin huomaa kiinnostaako se toinen oikeesti pidemmän päälle. Puolensa siis kaikessa, kiitos sanoistasi :)

        Suosin puhelinyhteyden luomista muutaman viestin jälkeen. Ääni sekä puhetapa kertovat henkilöstä paljon. Profiili saattaa olla kaverin laatima sekä kirjoittama. Profiilitekstillä voi harkiten harhauttaa sekä ominaisuuksiensa että käytännön elämänsä asioista. Myös olen kuullut profiilikuvista, joista ei tavatessa henkilöä samaksi tunnistanut! Jo ensimmäisessä puhelussa, esim. jos henkilö on ympäripäissään, sen havaitsen (näinkin on käynyt ja jäi viimeiseksi yhteydeksi ko. henkilöön). Myös en voi kuvitella viihtyväni henkilön kanssa, joka pukee ajatuksensa sanoiksi vasta kohtuuttoman miettimisajan jälkeen. Myös hyväntuulisuus samoin kuin huonotuulisuus jne. käyvät äänensävystä ilmi. Vasta samalla aaltopituudella olevan henkilön kanssa sovin tapaamisesta. Mutta kukin tavallaan. Puhelintytöksi en kuitenkaan ryhdy :)


      • onhan se näin
        Ääni sekä puhetapa kertovat kirjoitti:

        Suosin puhelinyhteyden luomista muutaman viestin jälkeen. Ääni sekä puhetapa kertovat henkilöstä paljon. Profiili saattaa olla kaverin laatima sekä kirjoittama. Profiilitekstillä voi harkiten harhauttaa sekä ominaisuuksiensa että käytännön elämänsä asioista. Myös olen kuullut profiilikuvista, joista ei tavatessa henkilöä samaksi tunnistanut! Jo ensimmäisessä puhelussa, esim. jos henkilö on ympäripäissään, sen havaitsen (näinkin on käynyt ja jäi viimeiseksi yhteydeksi ko. henkilöön). Myös en voi kuvitella viihtyväni henkilön kanssa, joka pukee ajatuksensa sanoiksi vasta kohtuuttoman miettimisajan jälkeen. Myös hyväntuulisuus samoin kuin huonotuulisuus jne. käyvät äänensävystä ilmi. Vasta samalla aaltopituudella olevan henkilön kanssa sovin tapaamisesta. Mutta kukin tavallaan. Puhelintytöksi en kuitenkaan ryhdy :)

        Ollaan puhelimessa kyllä juteltu, tottakai. Ei sitä muuten vois ajatella edes näkemistä, kyllä se ääni ja puhetapakin jotain kertoo.


    • __?__

      Minusta kyllä profillissa kannattaa olla kuva. On tullut kokemuksen kautta huomattua, että kovin monelle se ulkonäkö merkkaa aika paljon. Alkuun profiilissani ei ollut kuvaa, ja muutamia vastauksia tulikin flirttikutsuihininu. Muutaman mailin jälkeen yleensä on tullut kysymys siitä kuvasta ja kun sen olen sitten lähettänyt niin yhteyden pito on loppunut siihen. Ei enään minkäänlaista vastausta yhteydenottohin.

      Eli kun se kuva on siellä säästyy edes suuremmilta mielipahoilta. kun eivät edes aloita yhteydenpitoa sellaiset joille se ulkonäkö onkaikki kaikessa.

      • pitää paikkansa

        eli ihan turhalta tuntuu vastata jos toisen ensimmäinen kysymys on se että onko kuvaa? Aika pinnalliselta tuntuu ja varsinkin kun on joskus erehtynyt kuvan lähettämään (enkä kuitenkaan ole aivan seinästä repäisty) ja kun sitten ei saa minkäänlaista vastausta tai vastauksen joka on linjoilla "kiitos ei - et ole tarpeeksi komea"


      • Yks treffiläinen
        pitää paikkansa kirjoitti:

        eli ihan turhalta tuntuu vastata jos toisen ensimmäinen kysymys on se että onko kuvaa? Aika pinnalliselta tuntuu ja varsinkin kun on joskus erehtynyt kuvan lähettämään (enkä kuitenkaan ole aivan seinästä repäisty) ja kun sitten ei saa minkäänlaista vastausta tai vastauksen joka on linjoilla "kiitos ei - et ole tarpeeksi komea"

        ...vetäkö hernettä nenään, jos kuvanne ei miellytä.
        Joku toinen on asiasta eri mieltä. Kauneus / komeus on katsojan silmissä.
        Totuus vaan on se, että kyllä se ulkonäkö vaikuttaa valintaan, mutta ei merkitse kaikkea.
        Siksi haluan aina itse kirjoitella ensin mesessä ja tutustua paremmin. Jos kumppani vaikuttaa muuten mukavalta, niin kauneusvirheet saa helpommin anteeksi.


      • Yks treffiläinen kirjoitti:

        ...vetäkö hernettä nenään, jos kuvanne ei miellytä.
        Joku toinen on asiasta eri mieltä. Kauneus / komeus on katsojan silmissä.
        Totuus vaan on se, että kyllä se ulkonäkö vaikuttaa valintaan, mutta ei merkitse kaikkea.
        Siksi haluan aina itse kirjoitella ensin mesessä ja tutustua paremmin. Jos kumppani vaikuttaa muuten mukavalta, niin kauneusvirheet saa helpommin anteeksi.

        Ja se 'sydämen sivystys' on paljon tärkeämpää pidemmän päälle kuin se ulkoinen kauneus, se karisee kuitenkin aikanaan. Itsellänikin oli aika mukiinmenevän näköinen vaimo aikanaan, mutta yli 20 vuoden avion jälkeen kun niitä rakastajia olikin jo kertynyt toistakymmentä, ei siinä enää riitä "kauneus", kaiken sen "pahuuden" sietämiseen. Miettikääpä silloin mitä se kauneus tai komeus merkitsee.

        Kestävässä yhteiselämässä on niin monta muutakin osatekijää, että se toimii seuraavat 100 vuotta ;)


      • Agathe
        Yks treffiläinen kirjoitti:

        ...vetäkö hernettä nenään, jos kuvanne ei miellytä.
        Joku toinen on asiasta eri mieltä. Kauneus / komeus on katsojan silmissä.
        Totuus vaan on se, että kyllä se ulkonäkö vaikuttaa valintaan, mutta ei merkitse kaikkea.
        Siksi haluan aina itse kirjoitella ensin mesessä ja tutustua paremmin. Jos kumppani vaikuttaa muuten mukavalta, niin kauneusvirheet saa helpommin anteeksi.

        Ulkonäkö ei todellakaan ole listallani ensimmäisenä, MUTTA mieluummin toki katselen omaan silmään miellyttävän näköistä ihmistä kuin vastenmielistä! Eikös kaikki?

        Onneksi makuja on niin monia; yksi tykkää laihasta, toinen lihavasta ja joku vaikkapa minusta =)

        Itse mieluiten keskustelen esim. vaikkapa mesessä, koska siinä nyt saa kuitenkin jonkinlaista kuvaa toisesta, mistä aiheista keskustelee ja mistä ei. Sitten jos päädytään tapaamaan, niin on jo jotain yhteistä juttua.


    • fireline

      Toi profiilin luominen on minulla ainakin onnistunut jos sen ajattelee rauhassa, ja muistaa mainita tärkeimmät asiat. Mutta joillakin on yhen sivun pitkä kukaan ei jaksa lukea sitä ku sen yhden virkkeen verran ja poimii sieltä ne tärkeimmät asiat.

      Mutta vinkkejä sitten millanen on hyvä lähestys tapa viestillä toiselle sillä on kaikkein suuri merkitysm itse en ole kovin hyvä siinä mutta haluisin vinkkejä.

      • Nimetön

        Kannattaisi ehkä aluksi satsata oikeinkirjoitukseen ja siihen, että virkkeissä pysyy ajatus koossa.


      • pilkun,,,, n,,,,
        Nimetön kirjoitti:

        Kannattaisi ehkä aluksi satsata oikeinkirjoitukseen ja siihen, että virkkeissä pysyy ajatus koossa.

        kannattaa ainakin varoa-)))


      • Nimetön kirjoitti:

        Kannattaisi ehkä aluksi satsata oikeinkirjoitukseen ja siihen, että virkkeissä pysyy ajatus koossa.

        Itseäni ainakin ärsyttää jos kaikki isot kirjaimet puuttuvan ja pilkkuja tai pisteitä ei ole monen virkkeen teksteissä lainkaan. Ai niin ja osa näistä vielä ilmoittaa olevansa oikein akateemisia :)Mistähän ovat tuon sanan keksineet?
        Samoin nuo aikaisemminkin mainitut "mitä kuuluu" ja viestit, joista hölmömpikin näkee että tätä on lähetetty jo muutamalle kymmenelle muullekin. Lukekaa nyt hyvät ihmiset edes hiukan mitä siellä profiilissa lukee. Kannattanee ottaa sieltä jokin pieni tärppi niin että viestistä tulee henkilökohtainen, juuri hänelle johon haluat tutustua :)


      • jos toisella

        on jotain hauskaa profiilissaan niin kommentoi tai kysy siitä jotain hauskaa hyvän maunrajoissa tietenkin. Itelle tullu tälläsiä alotuksia: "moi, mitä kuuluu.........?" ja "koska nähään..?" melko takuuvarmaa etten lähetä mitään takasin..pitä tulla vähän persoonaa esille niissä vastauksissakin


      • rapu73 kirjoitti:

        Itseäni ainakin ärsyttää jos kaikki isot kirjaimet puuttuvan ja pilkkuja tai pisteitä ei ole monen virkkeen teksteissä lainkaan. Ai niin ja osa näistä vielä ilmoittaa olevansa oikein akateemisia :)Mistähän ovat tuon sanan keksineet?
        Samoin nuo aikaisemminkin mainitut "mitä kuuluu" ja viestit, joista hölmömpikin näkee että tätä on lähetetty jo muutamalle kymmenelle muullekin. Lukekaa nyt hyvät ihmiset edes hiukan mitä siellä profiilissa lukee. Kannattanee ottaa sieltä jokin pieni tärppi niin että viestistä tulee henkilökohtainen, juuri hänelle johon haluat tutustua :)

        Ja monella näillä kirjoitustaidottomilla tyypeillä on merkintänä oikein 'korkeakouluopintoja'. Kuinkahan korkealta niitä opintoja onkaan haettu, ovatkohan koko elämänsä ajan yrittäneet avoimeen yliopistoon.
        Ja käytännössäkin on sitten saanyt huomata sen kuinka vaikeataheidän on sitten edes sitä ymmärtää, kuinka päin sitä tiskiharjaa tai jakoavainta oikein pidetäänkään kädessä.

        Arvatkaapa kuinka hauskaa tai ikävää, on olla ikuinen "pi** nu**" tai ehkä paremmin suomennettuna perfektionisti. Täytyypä sanoa, että joskus aika vaikeata, mutta pakko yrittää kasvaa kuitenkin joka päivä.


    • onnistuneen,,,

      profiilin saat kun vältät ainakin tekemästä sitä suomi24 treffeihin!!!!

    • amalia

      ASIAA

      • Lemminkäisen äiti

        Kaikilla ei ole kuvan laitto mahdollisuutta,minä en ainakaan osaa sitä laittaa,vaikka kamera on.Itsestä on vaikea saada edes kuvaa otettua jos ei ole ketään jolta palvelusta pyytäisi.
        Ainakin välillä tuntuu,että osa miehistä hakee isorintaista kaunotarta ja pettyvät,kun siellä onkin
        keski-ikäinen rupsahtanut ruukkuruusu.
        Naiset vastaavat melkein kaikkiin ilmoituksiin missä on omakotitalo tai tulot ilmoitettu.Näyttää tulevan naapurimaistakin vastauksia.
        On tietysti ihan jokaisen asia mihin vastaa ja mitä hakee ja eiköhän se toinen puolisko löydy jos on sen aika !Hyvää ja antoisaa(viestien suhteen) kesää kaikille !


      • hrgfd
        Lemminkäisen äiti kirjoitti:

        Kaikilla ei ole kuvan laitto mahdollisuutta,minä en ainakaan osaa sitä laittaa,vaikka kamera on.Itsestä on vaikea saada edes kuvaa otettua jos ei ole ketään jolta palvelusta pyytäisi.
        Ainakin välillä tuntuu,että osa miehistä hakee isorintaista kaunotarta ja pettyvät,kun siellä onkin
        keski-ikäinen rupsahtanut ruukkuruusu.
        Naiset vastaavat melkein kaikkiin ilmoituksiin missä on omakotitalo tai tulot ilmoitettu.Näyttää tulevan naapurimaistakin vastauksia.
        On tietysti ihan jokaisen asia mihin vastaa ja mitä hakee ja eiköhän se toinen puolisko löydy jos on sen aika !Hyvää ja antoisaa(viestien suhteen) kesää kaikille !

        ehkä säälittävin selitys ikinä missään. Osaatko laittaa pesukoneen päälle? Voin sanoa että kuvan laittaminen nettiin on vielä helpompaa. Mutta jos ei viitsi nähdä vaivaa niin mikäs siinä sitte.


      • Shadyfan
        hrgfd kirjoitti:

        ehkä säälittävin selitys ikinä missään. Osaatko laittaa pesukoneen päälle? Voin sanoa että kuvan laittaminen nettiin on vielä helpompaa. Mutta jos ei viitsi nähdä vaivaa niin mikäs siinä sitte.

        Ei nyt kaikki osaa välttämät konetta täydellisesti käyttää, eikä kaikki oo neroja. Jo ei osaa kuvaa laittaa, nii mitä siitä, oppii kyllä


      • M-R
        hrgfd kirjoitti:

        ehkä säälittävin selitys ikinä missään. Osaatko laittaa pesukoneen päälle? Voin sanoa että kuvan laittaminen nettiin on vielä helpompaa. Mutta jos ei viitsi nähdä vaivaa niin mikäs siinä sitte.

        Nykyajan nuoriso osaa kyllä pelata tietokoneitten kanssa.Ja, miehiäkin taitaa kiinnostaa enemmän tietokoneet kuin naisia. Mies kyllä voi osata tietokoneesta kaikkea, mutta ei osaa välttämättä laittaa pesukonetta päälle, kun ei ole ikinä pessyt pyykkiä. Tiedän, yhtä lailla miehiä kuin naisiakin jotka eivät osaa laittaa kamerasta kuvia nettiin. Toinen meistä osaa sitä ja toinen tätä. Että, se siitä säälittävyydestä.


      • hrgfd kirjoitti:

        ehkä säälittävin selitys ikinä missään. Osaatko laittaa pesukoneen päälle? Voin sanoa että kuvan laittaminen nettiin on vielä helpompaa. Mutta jos ei viitsi nähdä vaivaa niin mikäs siinä sitte.

        Äskeinen vastausviesti juuri osoittaa 'hrgfg';ltä hänen oman tasoansa, mutta eipä häntä voi siitä syyttää, hän joutuu kantamaan omaan perimäänsä.


    • Shadyfan

      Mun profiili on ollu tääl jo yli 3 vuotta ja oon muuttanu sitä perusteellisesti yli 10 kertaa. Ketään se ei kiinnosta. Ku yritän lähettää jollekki tytöl viestei, nii vastaukseks tulee aina "haista v''''". Mä en keksi mitä siihen saatanan profiilin kirjottaa, jotta sais ees yhen viestin. Osaaks neuvoo??

      -Mies 22v.

      • kirjoittaa

        profiilisi kerran normaalilla suomen kielellä? Jos luet muiden miesten profiileja, huomaat, että osa ei kykene kirjoittamaan yhtään sanaa oikein. Kielellisten taitojesi lisäksi myös älyllisestä kapasiteetistasi saatetaan tehdä johtopäätöksiä kirjoitustyylisi perusteella. Mieti myös, kannattaako profiilin laittaa kuva, jonka taustana on tulipalo tai ydinräjähdys, koska sinua saatetaan pitää anarkistina. Musiikilliset kiinnostuksesi ovat ehkä enemmän nuorisokulttuuriin liittyviä. Etsivätkö naiset täältä ikiteinejä? Ehkä harvemmin. Löytyisikö kavereita helpommin esim. musiikkiharrastuksiisi liittyviltä chatti-sivuilta? Kannataisi ehkä kokeilla sitäkin.


      • kirjoittaa

        profiilisi kerran normaalilla suomen kielellä? Jos luet muiden miesten profiileja, huomaat, että osa ei kykene kirjoittamaan yhtään sanaa oikein. Kielellisten taitojesi lisäksi myös älyllisestä kapasiteetistasi saatetaan tehdä johtopäätöksiä kirjoitustyylisi perusteella. Mieti myös, kannattaako profiilin laittaa kuva, jonka taustana on tulipalo tai ydinräjähdys, koska sinua saatetaan pitää anarkistina. Musiikilliset kiinnostuksesi ovat ehkä enemmän nuorisokulttuuriin liittyviä. Etsivätkö naiset täältä ikiteinejä? Ehkä harvemmin. Löytyisikö kavereita helpommin esim. musiikkiharrastuksiisi liittyviltä chatti-sivuilta? Kannattaisi ehkä kokeilla sitäkin.


      • Älä nyt sitten ainakaan käytä noita kirosanoja niissä vastausviesteissäsi. Se varmasti paljastaa jotain sinusta.


      • Like a Bridge
        PontiusPilatus kirjoitti:

        Älä nyt sitten ainakaan käytä noita kirosanoja niissä vastausviesteissäsi. Se varmasti paljastaa jotain sinusta.

        Älä itse sorru samaan, mistä saarnaat.
        Tämänhän pitää olla hauskaa.. Vai???....
        Rakkautta ja hyväksyntää ihmiset aina hakevat, niin kuin sinäkin. Oletan että olemme kaikki maan päällä samaa mieltä, ellei ole mennyt jostain syystä överiksi niin pahasti, että haluaisi itselleen tai toiselle pahaa..
        Tämä oli kysymys.


      • Like a Bridge kirjoitti:

        Älä itse sorru samaan, mistä saarnaat.
        Tämänhän pitää olla hauskaa.. Vai???....
        Rakkautta ja hyväksyntää ihmiset aina hakevat, niin kuin sinäkin. Oletan että olemme kaikki maan päällä samaa mieltä, ellei ole mennyt jostain syystä överiksi niin pahasti, että haluaisi itselleen tai toiselle pahaa..
        Tämä oli kysymys.

        Kirosanojen välttäminen, kuten muukin karkea nimittely ei voi tietenkään kuulua fiksujen ihmisten käytöstapoihin. Kyllä aivan pienellä ja hienolla 'naljailulla' voi omaa tasoansa yrittää näyttää.

        Ja saarnaaminen kuuluu nykyaikana katumusharjoitusten jälkeen minulle. Myös tarkkana oleminen auttaa oppimaan samojen virheiden välttämistä, joihin toiset ovat jo syyllistyneet. Itsekin tein sellaisen ainakin kerran, enkä tietenkään voi tulevaisuudesta mennä takuuseen, koska edelleenkään en ole täydellinen enkä sellaiseksi voi tulla.

        Ja sinulle 'siltainen', koska olen joskus niin sokea omalle tekstilleni, niin kerropa ainakin se seikka, mistä kirjoitelmastani olet löytänyt runsaasti kiroilua?


      • PontiusPilatus kirjoitti:

        Kirosanojen välttäminen, kuten muukin karkea nimittely ei voi tietenkään kuulua fiksujen ihmisten käytöstapoihin. Kyllä aivan pienellä ja hienolla 'naljailulla' voi omaa tasoansa yrittää näyttää.

        Ja saarnaaminen kuuluu nykyaikana katumusharjoitusten jälkeen minulle. Myös tarkkana oleminen auttaa oppimaan samojen virheiden välttämistä, joihin toiset ovat jo syyllistyneet. Itsekin tein sellaisen ainakin kerran, enkä tietenkään voi tulevaisuudesta mennä takuuseen, koska edelleenkään en ole täydellinen enkä sellaiseksi voi tulla.

        Ja sinulle 'siltainen', koska olen joskus niin sokea omalle tekstilleni, niin kerropa ainakin se seikka, mistä kirjoitelmastani olet löytänyt runsaasti kiroilua?

        Tietenkin tuossa edellisessä piti olla 'välttämisen' tilalla 'käyttäminen'.
        Anteeksi nyt taas noita ikuisia kirjoitusvirheitä.


      • Shadyfan
        PontiusPilatus kirjoitti:

        Tietenkin tuossa edellisessä piti olla 'välttämisen' tilalla 'käyttäminen'.
        Anteeksi nyt taas noita ikuisia kirjoitusvirheitä.

        En kyl iha välttämät tajunnu, pitäskö mun kirjottaa erilailla, ku mitä nyt vai tehä virheitä, mut kuvan mä ainaki vaihdan, ku anarkisti en ole.

        Lisää neuvoja otan mielelläni vastaan.

        Kiitos.


      • Shadyfan
        PontiusPilatus kirjoitti:

        Tietenkin tuossa edellisessä piti olla 'välttämisen' tilalla 'käyttäminen'.
        Anteeksi nyt taas noita ikuisia kirjoitusvirheitä.

        -onks siinä lainkaan järkeä?
        -olenko sen perusteella tyhmä?
        -mitä tos vois korjata vai voiko?


    • sinkku mies

      Kyllä on pinnaliseksi tää maailmaa mennyt, kuva sehän ratkaise kävijöiden ja vastausten määrän.
      Harvoin ne muut asiat edes kiinnosta, on tullut testattua.

      • Deittailija

        On se niin että kuva ratkaisee, siis ulkonäkö.Mitä kauniimpi/komeampi sen enemmän kontakteja.Vieraskirja täyttyy (ainakin naisilla)miesten huokailuista...


      • kuvaton

        Se on totta. Minulla oli aikoinaan profiili kuvalla. Silloin tuli viestejä. Kun tein uuden kuvattoman profiilin, kun en enää halua pitää kuvaa, niin jopa kaksi miestä on ottanut yhteyttä :).


      • Olapallonivel

        Melko heikkoa on vienti ollu,todennu vaa et melkee aivan sama mitä tekstiä rofiilis on tai on olemati,kuvalla tai ilman,lopputulos on pyöreä nolla,en sitte tiedä mitä "ihmemiestä" ne naiset oikeen halajaa,mikään ei vaan kelpaa... No onha edes joku "ikuisuusprokkis" ainaki jos ei muuta... Huonommi ei täs asias voi enää mennä,joten on vaa yks suunta ja se on ylöspäi.


      • otetaan
        kuvaton kirjoitti:

        Se on totta. Minulla oli aikoinaan profiili kuvalla. Silloin tuli viestejä. Kun tein uuden kuvattoman profiilin, kun en enää halua pitää kuvaa, niin jopa kaksi miestä on ottanut yhteyttä :).

        ..paljon yhteyttä kyllä vaikka ei ole koskaan ollut kuvaa. Oisko se tuo huumoripitoinen ja vaatimaton profiili sitten mutta ihan hyvin on ottaneet. Laitoin vielä että no thanks seksinvonkaajille joten sain nekin vaivattomasti karsittua


      • että..
        otetaan kirjoitti:

        ..paljon yhteyttä kyllä vaikka ei ole koskaan ollut kuvaa. Oisko se tuo huumoripitoinen ja vaatimaton profiili sitten mutta ihan hyvin on ottaneet. Laitoin vielä että no thanks seksinvonkaajille joten sain nekin vaivattomasti karsittua

        seksivonkaajat uskoi kieltoasi?


      • ihan vaan mies
        kuvaton kirjoitti:

        Se on totta. Minulla oli aikoinaan profiili kuvalla. Silloin tuli viestejä. Kun tein uuden kuvattoman profiilin, kun en enää halua pitää kuvaa, niin jopa kaksi miestä on ottanut yhteyttä :).

        Naisillahan se on tunnetusti niin vaikeaa saada miehiltä huomiota. Riittää kun kirjoittaa: "moi, olen nainen" niin sillä saa noin 10x enemmän vastauksia kuin yhteenkään hyvin laadittuun miehen profiiliin. Jos saan kaksi yhteydenottoa vuodessa kaikilla "ulkoasupanostuksilla" niin sekin on jo saavutus. Se on aivan yksi ja sama mitä Shakespearea sinne kirjoittaa jos ei kuvasta ole havaittavissa niitä klassisia naisten asettamia ulkonäkövaatimuksia.


      • No voi ei
        otetaan kirjoitti:

        ..paljon yhteyttä kyllä vaikka ei ole koskaan ollut kuvaa. Oisko se tuo huumoripitoinen ja vaatimaton profiili sitten mutta ihan hyvin on ottaneet. Laitoin vielä että no thanks seksinvonkaajille joten sain nekin vaivattomasti karsittua

        Kyllä niitä vonkaajia on silti aina, koska nehän eivät osaa lukea!!! Siis vaikka siellä lukee, ettei seksiseuran hakijoille, niin aina tulee jotain, että kiinnostaisko seksiseura...


      • vaan se laatu...
        ihan vaan mies kirjoitti:

        Naisillahan se on tunnetusti niin vaikeaa saada miehiltä huomiota. Riittää kun kirjoittaa: "moi, olen nainen" niin sillä saa noin 10x enemmän vastauksia kuin yhteenkään hyvin laadittuun miehen profiiliin. Jos saan kaksi yhteydenottoa vuodessa kaikilla "ulkoasupanostuksilla" niin sekin on jo saavutus. Se on aivan yksi ja sama mitä Shakespearea sinne kirjoittaa jos ei kuvasta ole havaittavissa niitä klassisia naisten asettamia ulkonäkövaatimuksia.

        Nih! Kyllähän niitä pillunvonkaajia ja katkeroituneita naisvihaajia on pilvin pimein. Löydä sitten tervejärkinen mies netistä... Ei mahdotonta, mutta VAIKEAA!


      • kohteliaisuutta, kiitos
        ihan vaan mies kirjoitti:

        Naisillahan se on tunnetusti niin vaikeaa saada miehiltä huomiota. Riittää kun kirjoittaa: "moi, olen nainen" niin sillä saa noin 10x enemmän vastauksia kuin yhteenkään hyvin laadittuun miehen profiiliin. Jos saan kaksi yhteydenottoa vuodessa kaikilla "ulkoasupanostuksilla" niin sekin on jo saavutus. Se on aivan yksi ja sama mitä Shakespearea sinne kirjoittaa jos ei kuvasta ole havaittavissa niitä klassisia naisten asettamia ulkonäkövaatimuksia.

        VAIKKA LÄHETÄT MIEHELLE VIESTIN, NIIN EI SITTEN minkäänlaista kommenttia tule KIITOS EI tms.kuulu.
        Minä vastaan aina kohteliaasti, olkoon se sitten JUU tai EI jatkoa.
        Siispä ajattelen, ettei naisen passaa tehdä aloitetta.Toivoisin miehiltä avointa suhtautumista.
        Kuva on mielestäni hyvä nähdä ihan alkuvaiheessa, kun joskus on ollut "väärä" mies,esim.vanhempi, tai peräti nuorukainen koettelemassa onneaan, tai kerran jopa tuttavani aviomies.
        Jos ei oikein kirjoitustaitoa ole, niin miten se puhuminen sitten onnistuu muutakuin "mitäs sulle"
        Täällä on hyviä keskusteluja, siispä uudestaan treffipalstalle.


      • kyllä ne
        että.. kirjoitti:

        seksivonkaajat uskoi kieltoasi?

        ..aika pitkälle uskoi. Silloin tällöin joku heittää vissiin ärsytysmielessä että hänellä ois nyt tunti vapaata, missä nähdään. Niihin ei viitti vastata. Ja kyllähän tässä seksiä haluu itse kukin mutta ei nyt ekana mielessä kuitenkaan :D


    • kaikista tylsimpiä

      Kuvattomille profiileille sanon ei kiitos ja kerron sen myös profiilissani. Kyllä jokainen haluaa tietää minkä näköisen kumppanin kanssa tehdään tuttavuutta ja turha hieroa mitään jos toisen ulkonäkö loppupeleissä ei miellytä mitenkään. Yhteydenottoja eli viestejä tulee viikoittain useita kymmeniä eli ei se ketään pois houkuttele. Jos mies ei kuvaansa suostu lähettämään edes sähköpostiin joka sekin sivultani löytyy niin goodbye. Itselläni on aina se kuva ja useampikin löytynyt. Yksi kumppanikin treffien kautta pyöri jaloissa muutaman vuoden =)

      • ja..

        sitten ihmettelet että miksi ei mitään vakavampaa suhdetta synny?Pitäis vissiin kuvattomienkin alkaa yhtä tylyiksi kun kuvalliset ja laittaa profiiliin että EI KUVALLISILLE!


      • ja.. kirjoitti:

        sitten ihmettelet että miksi ei mitään vakavampaa suhdetta synny?Pitäis vissiin kuvattomienkin alkaa yhtä tylyiksi kun kuvalliset ja laittaa profiiliin että EI KUVALLISILLE!

        Ei sitten kelleen ole tullut mieleen, että kaikki eivät työn ja julkisuuden takia voi laittaa kuvaansa kaikkialle esille, vaikka olisi kuinka hot??

        Toinen juttu on sitten ne, joilla ei ole muuta esiteltävää kuin ulkonäkönsä...

        Ilman kuvaankin laittamista posti tukkeutuu, ja kuvattomille vastaan kaikkein mieluiten, koska kyllä sieltä tekstistä paljastuu aika tavalla...! Yleensä nämä kuvattomat osaavat myös arvostaa itseään ja intimiteettiään terveellä tavalla. Onhan treffit toisaalta oiva kanava itsensä paljasteluun... ;)))


      • kuvasi

        on ajantasalla.


      • Vertaillen

        Kun täällä on tuosta kuvien käytöstä niin paljon, niin tekee kyllä mieli jo kysyä, että mikä on yleensä se ensimmäinen kriteeri/ kynnys, kun tuolla ulkoillessammekin seuraa haeskelemme? Ulkonäkö? Olemus yleensä? Vai...? Älkää nyt hyvät ihmiset väittäkö, että ulkonäöllä ei olisi muka merkitystä!


      • päs
        Vertaillen kirjoitti:

        Kun täällä on tuosta kuvien käytöstä niin paljon, niin tekee kyllä mieli jo kysyä, että mikä on yleensä se ensimmäinen kriteeri/ kynnys, kun tuolla ulkoillessammekin seuraa haeskelemme? Ulkonäkö? Olemus yleensä? Vai...? Älkää nyt hyvät ihmiset väittäkö, että ulkonäöllä ei olisi muka merkitystä!

        Kyllähän se yleinen olemus ja ulkonäkö vaikuttaa. Ei ole montaa goottityttöä kravattikaulaisen pukumiehen kanssa vielä vastaan kävellyt...


      • tuo..
        Vertaillen kirjoitti:

        Kun täällä on tuosta kuvien käytöstä niin paljon, niin tekee kyllä mieli jo kysyä, että mikä on yleensä se ensimmäinen kriteeri/ kynnys, kun tuolla ulkoillessammekin seuraa haeskelemme? Ulkonäkö? Olemus yleensä? Vai...? Älkää nyt hyvät ihmiset väittäkö, että ulkonäöllä ei olisi muka merkitystä!

        ulkomaailma samanlainen treffinhakupaikka olekkaan kun tämä,täällä kaikki ainakin periaatteessa hakee paria.Ulkomaailmassa et tiedä kuka hakee kuka ei.


      • takuumies
        tuo.. kirjoitti:

        ulkomaailma samanlainen treffinhakupaikka olekkaan kun tämä,täällä kaikki ainakin periaatteessa hakee paria.Ulkomaailmassa et tiedä kuka hakee kuka ei.

        Onkos se nyt niin sanottua, että täälläkin valtaosa on ihan varmasti "sitä oikeaa" etsimässä? Varmasti molempia löytyy niin tuolta ulkoa, kuin täältä bittiviidakostakin. Eihän ventovieraista ihmisistä voi koskaan etukäteen varmuudella tietää, että millä mielellä he ovat liikenteessä. Enemmän tai vähemmän arpapeliähän se aina on, tapasipa ihmisen sitten missä tahansa.


      • joo,
        takuumies kirjoitti:

        Onkos se nyt niin sanottua, että täälläkin valtaosa on ihan varmasti "sitä oikeaa" etsimässä? Varmasti molempia löytyy niin tuolta ulkoa, kuin täältä bittiviidakostakin. Eihän ventovieraista ihmisistä voi koskaan etukäteen varmuudella tietää, että millä mielellä he ovat liikenteessä. Enemmän tai vähemmän arpapeliähän se aina on, tapasipa ihmisen sitten missä tahansa.

        mut tää nyt kuiteskin on treffinhaulle tarkoitettu,kaikille voi tarjoutua.Eihän live-elämässä kaikki mitään seuraa hae.


      • NÄREET
        mahdotonyhtälö kirjoitti:

        Ei sitten kelleen ole tullut mieleen, että kaikki eivät työn ja julkisuuden takia voi laittaa kuvaansa kaikkialle esille, vaikka olisi kuinka hot??

        Toinen juttu on sitten ne, joilla ei ole muuta esiteltävää kuin ulkonäkönsä...

        Ilman kuvaankin laittamista posti tukkeutuu, ja kuvattomille vastaan kaikkein mieluiten, koska kyllä sieltä tekstistä paljastuu aika tavalla...! Yleensä nämä kuvattomat osaavat myös arvostaa itseään ja intimiteettiään terveellä tavalla. Onhan treffit toisaalta oiva kanava itsensä paljasteluun... ;)))

        Aivan oikeassa.Kuvan voi lähettää toisilleen sitten kun on tutustunut vaikka parillakin viestillä tai miten molemmat haluaa.Ei kaikki halua koko kansan tietävän omista asioistaan ja ompa jopa tapahtunut että on tehty kiusaa ihmisille väärillä tiedoilla valehtelemalla vaikka onkin tuttu henkilö.Toivoisin että ihmiset olisivat ainakin rehellisiä, tiedän että on naisia jotka ns.leikkii miesten kustannuksella.Tosi ikävää touhua.


      • Onnenlintu
        mahdotonyhtälö kirjoitti:

        Ei sitten kelleen ole tullut mieleen, että kaikki eivät työn ja julkisuuden takia voi laittaa kuvaansa kaikkialle esille, vaikka olisi kuinka hot??

        Toinen juttu on sitten ne, joilla ei ole muuta esiteltävää kuin ulkonäkönsä...

        Ilman kuvaankin laittamista posti tukkeutuu, ja kuvattomille vastaan kaikkein mieluiten, koska kyllä sieltä tekstistä paljastuu aika tavalla...! Yleensä nämä kuvattomat osaavat myös arvostaa itseään ja intimiteettiään terveellä tavalla. Onhan treffit toisaalta oiva kanava itsensä paljasteluun... ;)))

        eivätkä ainoastaan naiset. Sattumoisin tiedän muutamia miehiä, jotka treffipalstalle ovat laatineet itsestään useampia profiileja hieman ikää, paikkakuntaa, horoskooppimerkkiä tms. muuttamalla. Ota niistä sitten selvää!


    • Treffit24.stä

      Lyhyt oppimäärä Treffit24:n seuranhausta:

      Yleisesti ottaean Treffit24 on paikka, missä ihmiset mittauttavat markkina-arvoaan tai etsivät helppoa seksiseuraa.

      Joukossa on tietenkin myös ns. vakavissaan olevia, jotka aidosti haluavat löytää ihmissuhteen, mutta tämä on selkeä vähemmistö.

      Markkina-arvoa mittaavat ns. paremman näköiset miehet ja naiset, jotka odottavat kehuja sisältäviä yhteydenottoja. Näistä prinssit käyvät kaatamassa jokaisen vastanneen naisen, kun taas prinsessat etsivät koko ajan sitä oikeaa, ja valitsevat sen prinssin, joka osaa parhaiten puhua siirappia valuvaa soopaa - ja prinssit saavat sitten sen hakemansa kaadon.

      Seksiseuraa etsivät lähinnä varatut miehet ja naiset, tai sitten muuten vaan kaatoja hakevat ihmiset. En lähde moralisoimaan näitä, koska tarkoitusperä on rehellinen. Seksiseuraa saavat ne, jotka osaavat parhaiten lirkutella ja puhua soopaa vastakkaiselle sukupuolelle.

      Oma joukkonsa on sitten nämä henkilöt, jotka käyvät treffeillä 10 kertaa kuukaudessa ja yrittävät löytää sitä oikeaa. Nämä henkilöt odottavat tapaavansa unelmiensa miehen/naisen, mutta eivät osaa päättää että onko tämä viimeksi treffattu se oikea, vai löytyisikö seuraavalla kerralla vielä parempi.

      Vielä omaksi ryhmäkseen voidaan sijoittaa ne epätoivoisett henkilöt, jotka laittavat valokuvakseen joko ikivanhan ja voimakkaasti photoshopatun valokuvansa tai sitten lainaavat kuvan joko netistä tai kaverilta. Näillä poloisilla on suuri tarve päästä hinnalla millä hyvänsä treffeille huomatakseen, että pakit tuli taas.

      Eli tässä varsin tiivistetyssä muodossa katsaus Treffit24:n maailmaan.

      • Aerish

        Tässä kiteytettynä juuri kaikki oleellinen Suomi24:n Treffi-sivuista.
        Massadeittailijoiden paratiisisaitti.

        Mihin on kadonnut normaalielämä? Alkuperäinenkin kirjoittaja peräänkuuluttaa vain "be positive" ajattelua. Sitähän nää sivut on täynnä! Pelkkiä kauniita, rohkeita, upeita ja urheilullisia Ridgejä ja Brookeja. Miksi täällä ei sitten kysyntä ja tarjonta kohtaa?!


      • turiset.

        Varmaan 70 % nettitreffeillä pyörivistä ihmisistä ei etsi siellä yhtään mitään, vaan ovat siellä aamusta iltaan, päivästä toiseen ja viikosta viikkoon testaamassa markkina-arvoaan ja viehätysvoimaansa. Ja vaikka suosio kasvaa, se ei tietenkään riitä, vaan sitä huomiota pitää saada vielä enemmän ja enemmän ja se pitää jotkut ihmiset nettitreffien koukussa vuosikaupalla. Onhan se toisaalta varmaan ihanaa ja kivaa, kun on oikein suosittu ja haluttu.


      • on_kuitenkin
        Aerish kirjoitti:

        Tässä kiteytettynä juuri kaikki oleellinen Suomi24:n Treffi-sivuista.
        Massadeittailijoiden paratiisisaitti.

        Mihin on kadonnut normaalielämä? Alkuperäinenkin kirjoittaja peräänkuuluttaa vain "be positive" ajattelua. Sitähän nää sivut on täynnä! Pelkkiä kauniita, rohkeita, upeita ja urheilullisia Ridgejä ja Brookeja. Miksi täällä ei sitten kysyntä ja tarjonta kohtaa?!

        jotain muuta. Kuinka moni on esim. oikeasti
        urheilullinen, vaikka niin itseään profiilissa
        mainostaa, kun ei viitsi sitä todellista
        "normaalia" laittaa.


      • kyllähän
        on_kuitenkin kirjoitti:

        jotain muuta. Kuinka moni on esim. oikeasti
        urheilullinen, vaikka niin itseään profiilissa
        mainostaa, kun ei viitsi sitä todellista
        "normaalia" laittaa.

        se vituttaa treffeillä, kun luulet tapaavasi
        urheilullisen tyypin ja vastassa onkin paskamahainen äijä tai läskiperseinen muija.


      • johnwoo

        juuri näin on,minulla oli profiili yli vuoden ja säikkyjä naisia riittää. Nimimerkillä ei koskaan enää suomi24 eikä paljon muitakaan palstoja. Vain elävää materiaalia...


      • Bridge.......

        Lyhyt oppimäärä Treffit24:n seuranhausta:

        Yleisesti ottaean Treffit24 on paikka, mistä ihmiset hakevat, mikä kenellekin sillä hetkellä sopii. Ystäväni on mm. mennyt 4 vuotta sitten naimisiin tämän kautta. Ja lääkärinä, hyvänä ystävänäni hän EI hakenut sexi seuraa niin kuin väität kaikkien tekevän. Muitakin positiivisia esimerkkejä olisi : ))

        Asennetta Nainen !!!

        Sinun kannanottosi kertoo tuhat kertaa enemmän sinusta kuin Suomi 24:n treffijutuista. Mitä ihmettä viitsit kommentoida noinkin laajasti, jos sinulla on tuollainen asenne???

        Tämän päivän internet maailmasta löytyy varmasti sinulle parempi ja "realisisempi" paikka :)))
        En viitsi sanoa mikä tulee mieleen.

        Toivon sinulle kuitenkin onnea, mitä ikinä etsitkin, vaikka luulen tietäväni sen.


    • näitä

      deittiohjeita. Kyllä se on totuus minkä perässä siellä vongutaan.

      Tiedän useita tapauksia, että sama henkilö etsii eri nimimerkeillä seuraa ja taloudellista etua!

      Miten taudit yms leviää ja harrastetaan seksiä kukasta kukkaan mallilla.

      Suurin osa deittaajista on varattuja ukm ja vaimojakin löytyy.

      Valokuvaa ei ehdottomasti kannata laittaa eikä kuvia jossa paljasta pintaa. Silloinhan annat itsestäsi ihan huorahtavan kuvan!

      Paljon on köyhistä maista tulleita tummia, jotka vedättävät yksinkertaisia suomalaisia kotirouvia. Jos heillä hiukan ylimääräistä rahaa se kyllä kelpaa kullin jatkoksi!

      Älkää hyvät ihmiset luottako ja olko sinisilmäisiä. Sillä deittaajissa ja nettimaailmassa suurin osa on hyväksikäyttäjiä, tautisia ja ovat varattuja kaikissa yhteiskuntaluokista.

      Nämä deittipelaajat pyörivät yleensä myös paikallisissa kuppiloissa, seksibaareissa ja hakevat lihaa sieltä mistä sitä vaan saavat!

      • Murunen

        Olen löytänyt kultani täältä


      • tiesitkö
        Murunen kirjoitti:

        Olen löytänyt kultani täältä

        kuinka monen kanssa on kierretty. Ja eikö se ole totuus, että siitähän jää addiktio ja homma sekä petos vaan jatkunee toisen selän takana.

        Tässä Murusille sitä totuutta!


      • noin pahaa

        mina tykata vaale suomi nainen . se rakasta minu pitkä mustaa mulkua. se ime sita ku jaatelo.
        minä tykätä ja naine tykätä. me olla tyytyvainen. saako olla tyytyvainen


    • Nimetön

      mene niin...kun kuitenkin haluan toimivan suhteen ja en saa mitään...en halua elättää ketään mutten halua että joku määrää..saanko käydä suihkussa...tms...oikeasti vain toimivan suhteen...

    • Art_to

      Väitän ettei panostaminenkaan auta, ainakaan se ei omalla kohdallani pelitä.

      Eniten olen kuitenkin harmistunut henkilöistä jotka eivät vaivaudu vastaamaan heille lähetettyihin viesteihin yhtikäs mitään.

      Kuvaa profiilistani ei löydy, sen pyytämällä toki saa joillekkin senkin olen lähettänyt. Valitettavasti vain nämäkään ihmiset eivät ole "viitsineet" vaivautua kertomaan, ettei kiinnosta.

    • malilaa

      onko kelle naiselle saanut kokemus sellaista että kun mies jättä viesti että halua tutustua ja mukava tuntunen hän on,vaihdetamme messe osoitte,sit kun alka kiinnusta ja haluan tavataan mies rupea kysellä seksi asiasta,esim:mitä asento tykkän ja ja mm seksi jutuista vaikka emme viellä tavanut. mä ainakin lopeta heti keskustellu,mun mielesta miten ihminen voi heti kysy sellaista juttu tuntematon kansa se on ärsytävä ja uskomaton saanut paljon sellaista viestia suomi24 treffista.

      • ¤¤¤

        Aika törkeetä. Valitettavasti on paljon miehiä, jotka "sikoja". Mutta, eiköhän niitä fiksujakin vielä löydy.


      • saat etnisen taustasi

        vuoksi enemmän sikaviestejä miehiltä, kuin mitä alkuperäisväestöön kuuluva nainen saisi?


      • Agathe

        Vaikka selkeästi ilmoitan, että pelkkä seksiseura ei kiinnosta, niin aina joku idiootti alkaa kysellä, mikä sängyssä kiinnostaa!

        Toistaiseksi olen suht kohteliaasti ilmoittanut, että voipi siirtyä seuraavaan profiiliin ...

        Seksi on tärkeä osa ihmissuhdetta, mutta se, että vaihtaa viestejä/keskustelee ekoja kertoja ei ole vielä sellainen suhde!! Sen aika tulee myöhemmin,ja jos mies ei sitä tajua, niin bye bye ...

        Onneksi löytyy vielä fiksujakin miehiä, jotka tajuavat hyvän käytöksen merkityksen.


    • muukin kuin pilkut kohdallaan

      j aisot kirjaimet ,on eri asia hurmata tekstillä niin että kuvia ei tarvita- kuin muuten vaan yrittää iskeä
      itsellä sitä taitoa ei ole ,mutta kaverilla on.

    • Treffailija2007

      Aika erikoinen keskustelu tämäkin. Muutaman selvän trollin lisäksi sekaan on eksynyt melko synkästi nettitreffailuun suhtautuvaa porukkaa, ja mielestäni perusteetta. Omat kokemukset kahdelta viimeiseltä sinkkukaudelta ja Suomi24 treffeistä on olleet pääsääntöisesti positiivisia. Itselläni on ollut perustiedot kertova, huumorillakin sävytetty profiili, jossa kuvailen itseäni ja tärkeinä pitämiäni arvoja. Mitään toivomuslistaa en ole laatinut, mutta kuvan laitoin mukaan. Olen vastannut sekä kuvallisiin että kuvattomiin ilmoituksiin. Joihinkin viesteihini olen saanut vastauksen, joihinkin en ole. Tietysti jälkimmäiset harmittavat kun on itse laatinut ajatuksella vastauksen toisen profiiliin eikä saa vastaukseksi edes "Kiitos, mutta ei kiitos". Muutama vastauksista taas on johtanut kivaan viestittelyyn, jopa treffeihin, ja erään kanssa seurusteluunkin. Se suhde päättyi täysin nettitreffailusta riippumattomiin asioihin, ja nyt on taas "haku päällä". Voittaa baarissa norkoilun, suosittelen lämpimästi. Arkijärki mukaan ja oikolukuohjelma auttaa pahimmin lukihäiriöisiä.

      • nikkihän

        kertoo kaiken,sun täällä onkin varmaan kiva pyöriä kun et edes yritä mitään pysyvää hakea!


      • pärjää....

        nettitreffeillä ns. maalais/arkijärjellä, ihan niin kuin kaikissa muissakin asioissa tässä elämässä. Ja tietysti pikkaisen sitä pilkettä silmänurkkaan ja huumoria kyytipojaksi. Siitä se lähtee. Ja kun muistaa vielä sen että, kaikki mikä on liian hyvää ollakseen totta, ei olekkaan totta. Noilla eväillä pärjää nettideittailussa.


      • Treffailija2
        nikkihän kirjoitti:

        kertoo kaiken,sun täällä onkin varmaan kiva pyöriä kun et edes yritä mitään pysyvää hakea!

        Ai siksikö kun se ei ole esim. Sitoutuja? Treffeillä käymistä varten tänne on tultu, siellä sitä ihmisiin tutustuu eikä viestejä vaihtamalla. Ihannejuttu olisi tietysti että ensimmäisellä tapaamisella löytäisi elämänsä rakkauden joka kolahtaisi kerralla niin lujaa ettei millään muulla olisi enää mitään väliä mutta toistaiseksi en ole sitä onnea kokenut. Jos viakseni lasketaan että uskalsin silti toisenkin ihmisen kanssa lähteä treffeille niin olkoon sitten näin. Tulen kuitenkin rohkeasti käymään treffeillä uusien ihmisten kanssa siihen asti kunnes löydän jonkun joka kolahtaa.


      • taplaa
        Treffailija2 kirjoitti:

        Ai siksikö kun se ei ole esim. Sitoutuja? Treffeillä käymistä varten tänne on tultu, siellä sitä ihmisiin tutustuu eikä viestejä vaihtamalla. Ihannejuttu olisi tietysti että ensimmäisellä tapaamisella löytäisi elämänsä rakkauden joka kolahtaisi kerralla niin lujaa ettei millään muulla olisi enää mitään väliä mutta toistaiseksi en ole sitä onnea kokenut. Jos viakseni lasketaan että uskalsin silti toisenkin ihmisen kanssa lähteä treffeille niin olkoon sitten näin. Tulen kuitenkin rohkeasti käymään treffeillä uusien ihmisten kanssa siihen asti kunnes löydän jonkun joka kolahtaa.

        tyylillään.Minä tutustuin ensin kunnolla viestein ja puhelimessa,sitten käytiin vain treffeil sopimassa milloin muutetaan yhteen.Ei tarvinnu ravata turhaan monen kanssa katsomassa miellyttääkö!


      • Samoin

        Kyllä minullakin on sekä hyviä, että huonoja kokemuksia tästä kanavasta. Vaan niinhän se menee, että kun on paljon erilaisia ihmisiä liikkeellä, niin ainahan sinne jyvien sekaan akanoitakin mahtuu. -Ja taas toisin päin. Itsellänikin kävi tuon seurustelun suhteen aika samalla tavalla, elämähän on elämää, eikä nettisurffailua. Siksi suosittelenkin olemaan rehellinen ja avoin alusta asti, ettei arjen paljastuessa tule sitten liikaa niitä ikäviä yllätyksiä. Järkeä käteen vaan, niin aika äkkiä kyllä tulee huomaamaan kuka on mitäkin ja millä mielin liikenteessä.


      • nonäin
        Treffailija2 kirjoitti:

        Ai siksikö kun se ei ole esim. Sitoutuja? Treffeillä käymistä varten tänne on tultu, siellä sitä ihmisiin tutustuu eikä viestejä vaihtamalla. Ihannejuttu olisi tietysti että ensimmäisellä tapaamisella löytäisi elämänsä rakkauden joka kolahtaisi kerralla niin lujaa ettei millään muulla olisi enää mitään väliä mutta toistaiseksi en ole sitä onnea kokenut. Jos viakseni lasketaan että uskalsin silti toisenkin ihmisen kanssa lähteä treffeille niin olkoon sitten näin. Tulen kuitenkin rohkeasti käymään treffeillä uusien ihmisten kanssa siihen asti kunnes löydän jonkun joka kolahtaa.

        Kyllä minäkin olen käyttänyt 24:ää ihan vaan sitä ensimmäistä tapaamista ehdottaakseni ja olen jo joillakin treffeillä käynytkin. Toisten kanssa vaan synkkaa vielä nokitustenkin ja toisten kanssa taas ei. Jotenkin tuntuu, että ihmisillä on todellisuudentaju hämärtymässä näiden netissä rakenneltujen pilvilinnojen kanssa. Hyvä on myös muistaa se, että jokainenhan voi antaa kirjoittamalla itsestään minkä kuvan tahansa, mutta sillä ei välttämättä ole totuuden kanssa mitään tekemistä. Eikä siinä mitään pahaa pitäisi olla, että odottaa sellaisen kaverin vastaan tulevan, jonka kanssa sitten ihan oikeasti joku tuntuukin joltain. Eihän kellään ole pakko olla kenenkään kanssa, vai..???


      • pietään nyt piilossa;)

        Juuri tuolla periaatteella minäkin treffeillä liikuin... tosin en kovin kauaa kun se oikea napsahti=) Ja kuvallisena....
        Se kuva ei kuitenkaan kerro luonnetta jne mutta antaa pikku viitteitä miellyttääkö tuo kaveri kenties pitkällä tähtäimellä vai ei.
        Aika veikiää tämä kuvallisten ja kuvattomien kädenvääntö... itselläni kuva jos toinenkin ja osasin kyllä nätisti vastata treffivonkuihin jos ei sattunut juuri tämä kiinnostamaan.
        Aika paljon perustan itse tähän sanalliseen ja kirjalliseen ulosantiin, hyvän näköinen mies voi olla täysi aasi puheissaan ja kirjoituksissaan.. toki samoin myös nainen.
        Parempaa tuuria pettyneille=)
        t. ens vuonna avioituva ent treffailija=)


      • pietään ny piilossa
        pietään nyt piilossa;) kirjoitti:

        Juuri tuolla periaatteella minäkin treffeillä liikuin... tosin en kovin kauaa kun se oikea napsahti=) Ja kuvallisena....
        Se kuva ei kuitenkaan kerro luonnetta jne mutta antaa pikku viitteitä miellyttääkö tuo kaveri kenties pitkällä tähtäimellä vai ei.
        Aika veikiää tämä kuvallisten ja kuvattomien kädenvääntö... itselläni kuva jos toinenkin ja osasin kyllä nätisti vastata treffivonkuihin jos ei sattunut juuri tämä kiinnostamaan.
        Aika paljon perustan itse tähän sanalliseen ja kirjalliseen ulosantiin, hyvän näköinen mies voi olla täysi aasi puheissaan ja kirjoituksissaan.. toki samoin myös nainen.
        Parempaa tuuria pettyneille=)
        t. ens vuonna avioituva ent treffailija=)

        Tämä mies jonka tapasin, ei ollut ollenkaan niin komea kuin kuvassa.... mutta se luonne voitti=)


      • hyvin sanottu.
        nonäin kirjoitti:

        Kyllä minäkin olen käyttänyt 24:ää ihan vaan sitä ensimmäistä tapaamista ehdottaakseni ja olen jo joillakin treffeillä käynytkin. Toisten kanssa vaan synkkaa vielä nokitustenkin ja toisten kanssa taas ei. Jotenkin tuntuu, että ihmisillä on todellisuudentaju hämärtymässä näiden netissä rakenneltujen pilvilinnojen kanssa. Hyvä on myös muistaa se, että jokainenhan voi antaa kirjoittamalla itsestään minkä kuvan tahansa, mutta sillä ei välttämättä ole totuuden kanssa mitään tekemistä. Eikä siinä mitään pahaa pitäisi olla, että odottaa sellaisen kaverin vastaan tulevan, jonka kanssa sitten ihan oikeasti joku tuntuukin joltain. Eihän kellään ole pakko olla kenenkään kanssa, vai..???

        "ihmisillä on todellisuudentaju hämärtymässä näiden netissä rakenneltujen pilvilinnojen kanssa...." Tuo sun kirjoittama lause kertoo ihan kaiken ja totuuden nettideittailusta. Fantasiaa, vaaleanpunaisia pilvilinnoja, komeita prinssejä ja kauniita prinsessoja. Satuja ja tarinoita, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Sad but true.


      • onhan..
        hyvin sanottu. kirjoitti:

        "ihmisillä on todellisuudentaju hämärtymässä näiden netissä rakenneltujen pilvilinnojen kanssa...." Tuo sun kirjoittama lause kertoo ihan kaiken ja totuuden nettideittailusta. Fantasiaa, vaaleanpunaisia pilvilinnoja, komeita prinssejä ja kauniita prinsessoja. Satuja ja tarinoita, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Sad but true.

        se nyt säälittävää mennä treffeille vain katsomaan minkä näköinen on tutustumatta yhtään ensin!


    • Tara Olivia

      No joo, tässä taas yksi hyvien neuvojen jakaja.
      Oma profiilini on aikas kovasanaisesti laitettu, ja en voi valittaa että miehet eivät olisi kiinnostuneita.
      Kukaan mies tuskin jaksaa kauaa kuunnella hymistelyä ja tyhjänpäiväsyyksiä.
      Nimimerkki. kiinnostusta riittää

      • vaan..

        täällä pyörit?Taidat olla juuri niitä jotka pitää profiilia vain kehujen toivossa!


      • ..........................

        Tuntuu, että miehet on oikeasti kiinnostuneempia siitä, että joku on ns. hyvännäköinen. Naiset ovat kuitenkin yleensä valmiita katsomaan, että löytyykö sitä luonnetta. Toisaalta täällä saattaa jonkun tyrmätä saman tien huonon profiilikuvan perusteella, vaikka eihän sitä tosielämässäkään aina ihastu pelkästään ulkonäön perusteella jos tapaa kivan tyypin.


    • Taina

      Vaikken olekkaan mikään pilkun viilaaja. Huomiota on herättänyt se, että ihmisillä ei näytä olevan alkeellisintakaan tajua kirjoittamisesta. Ei pilkkuja, pisteitä, isoja- ja pieniä kirjaimia osata käyttää. Eikö niitä todella osata, vai onko se vaan välinpitämyyttä? Tulee mieleen, onko tämä kirjoittaja käynyt edes peruskoulua.

      • on...

        treffinhaku-palsta,eikä mikään koulu!


      • sopivat
        on... kirjoitti:

        treffinhaku-palsta,eikä mikään koulu!

        Eihän sellaisesta kirjoituksesta saa edes mitään tolkkua. Kyllä se jo jotain kertoo ihmisestä. En ainakaan minä lähtisi treffeille jonkun tollon kanssa.


    • Testannut

      Omat kokemukset ovat pääsääntöisesti positiivisia. Useita olen tavannut ja muutaman kanssa jopa alkanut seurustelu. Kerrassaan mainio tapa tavata uusia ihmisiä, mihin ei muuten varmasti missään törmäisi.

      Mutta mutta.. oma kokemus sanoo myös sitä, että keskusteluyhteyden saaminen aikaiseksi on uskomattoman työlästä. Vaikka viestin sisältö on kuinka asiallinen tahansa ja suunnattu "realisitiselle" tyypille ei vastausta useinkaan saa. Tämä osoittaa mielestäni vastapuolelta todella huonoa käytöstä. Asialliseen viestiin - asiallinen vastaus; olkoonkin sitten vain: "Kiitos - ei kiitos, et ole minun tyyppinen".

      Eräs kiehtova ajatus olisi saada jonkinlainen anonyymi palautejärjestelmä tuohon. Käytännössä sitä ei pystyttäne toteuttamaan, koska bänät saaneet laittaisi huonot palautteet, vaikka siihen ei oikeasti olisi aihetta. Palautteen voisi esittää jotenkin prosentteina, jolloin volyymit piiloontuisi. Kuka nyt haluaisi kirjoittaa tyypille, joka on saanut palautetta tuhannelta mieheltä :).Palautteessa olisi se hyvä puoli, että se mahdollisesti ohjaisi käyttäytymistä oikeaan suuntaan ja karsisi pelailijat/roikkujat pois.

    • rumamies

      Hyvää neuvo on sellainen, että ole nainen ja vielä hyvännäköinen sellainen, niin eiköhän vastauksia tulee niin paljon, että voi joka päivä käydä treffillä.
      Miehenä se on ihan eri asia, tai kun en ole niin komea, joten ei o kokemuksia että naiset ikinä kirjoittais edes jotain.

      • jos on

        iso kalu niin kyllä naiset juoksevat ja vonkuvat sen perään.

        Suomessa olevat tummat tautiset miehet ovat heidän mieleensä. Samoin ulkomaanmatkoilla suomalaisrouville kyllä tumma iso kalu maistuu!

        Lapsille ja isille tuodaan sitten kotituliaisiksi namia maailmalta. Saadut sankkerit ja muut hyppykupat!


    • riiviö"

      Kannattaa kirjoittaa mahdollisimman asiallisesti ja kertoa ainakin kuinka hyvin tienaa ja kuinka paljon on varallisuutta. Hyvä on myös kirjoittaa kuinka kaunis/komea on (ja mitä siitä jos ei se pidäkään paikkansa) Eihän se haittaa jos vastapuoli pettyykin tavatessenne koska tavoitehan on jo täyyttynyt; olet päässyt treiffeille. Hyvänä esimerkkinä tällaisesta profiilista voidaan pitää vaikkapa riiviö-nimimerkillä esiintyvää profiilia suomi24:ssä. (mainostaminen kannattaa aina) Hei mut eihän mun kanssa kukaan halua treille.. :)

    • perttispedepasanen

      ...jos PALJON haluat vastauksia

      1. jos olet nainen, mainitse, että haluat seksiä ensimmäisillä treffeillä.
      2. jos olet mies, kerro että sinulla on paljon rahaa, ja olet valmis käyttämään sitä tehdäksesi kumppanin onnelliseksi.

      ja ei muuta kun iloista kesää onnea nettideittailuun :)

      • Jean Pierre Kusela

        Takuulla naisen sähköposti on tukossa parissa minuutissa, vaikka hänen profiilissaan ei lukisi kuin muutama sana: "Olen hyvännäköinen, hoikka, pitkäsäärinen, sensuelli nainen ja pidän erittäin paljon erotiikasta. Ota yhteyttä, jos kiinnostaa. ;)" On se naisilla helppoo tää elämä.


    • M23.

      Vaikka sun mihin. Selitys on: naisille ei vaan kelpaa!

      Olen tehnyt kaikkeni, niin treffeillä kuin netissä. Enkä ole mikään finnipäinen omituinen otus vaan normaali ihminen.

      • Ulos etsimään

        Netissä on vaikea tehdä toiseen samanlaista vaikutusta kun tosi elämässä siellä ulkona. Monikin voi katsoa sinua altakulmien baarissa, mutta kun juttelee hetken mielipide muuttuu täysin toiseksi. Netissä on helppo sanoa ei sellaiselle joka ei heti miellytä ja netissä ei pääse edes keskustelemaan oikeasti, seuraamaan toisen liikkeitä eleitä, ne kertoo ja viestittää paljon.


    • Nimetön

      Tämä on hieman yleistystä, mutta aika lailla totuus. Jos on todella hyvännäköinen nainen ja liikkeellä kuvallaan varustetulla profiililla, niin ei hänen tarvitse juuri mitään kirjoittaa, että saa paljon vastauksia miehiltä!

      Ylipäätään miehet saavat paljon vähemmän vastauksia. Suhteellisesti yhtä hyvännäköinen mies ja nainen kun laittavat ilmoituksen, niin nainen saa paljon enemmän vastauksia.

      • M23.

        Itseäni on moni nainen kehunut komeaksi / söpöksi. Olen reilu kaveri, ajattelen toista. Kertaakaan en ole pettänyt tai jättämättä tekemättä jotain.

        Jos sovin, että olen siihen kellonaikaan jossain niin olen.

        Mutta ei nämä mitään tunnu painavan.

        Diapamia tällaiset rehelliset anti-pelurit tarvitsee, itse ainakin alan pikkuhiljaa sekoamaan tähän yksinäisyyteen.


      • täydellinen..
        M23. kirjoitti:

        Itseäni on moni nainen kehunut komeaksi / söpöksi. Olen reilu kaveri, ajattelen toista. Kertaakaan en ole pettänyt tai jättämättä tekemättä jotain.

        Jos sovin, että olen siihen kellonaikaan jossain niin olen.

        Mutta ei nämä mitään tunnu painavan.

        Diapamia tällaiset rehelliset anti-pelurit tarvitsee, itse ainakin alan pikkuhiljaa sekoamaan tähän yksinäisyyteen.

        nainen koulutettu ja mukava.


      • suhteessa
        täydellinen.. kirjoitti:

        nainen koulutettu ja mukava.

        vai mitä:D


      • riitä

        pelkkä ulkonäkö. Nainenhan voi olla minkä hyvänsä näköinen. Epäsiisti, lihava ja lapsia tehnyt vaikka tusinan. Kertapano aina kelpaa pienillä valkoisilla valheilla netin kautta!

        Tiedättehän mikä sitä miestä vie - se on se lihan himo ja pettäminen. Mieshän on saalistaja/metsästäjä. Kertapano näille naisille, jotka luulevat pyhässä yksinkertaisuudessaan itsestään liikoja.

        Mies tulee panee ja jatkaa taas matkaansa!

        Yleensä nämä miehet ovat ukkomiehiä tai varattuja.
        Suuri osa myös psyykeeltään sairaita jne.

        Siinäpä Teille totuutta näistä kuvioista!

        Tehkää hyvin ja deittailkaa!


      • Jaa jaaaaaa

        s24 treffi profiileistä 70% on miesten, ja tokkakai 50v ukot laittaa et " mitä kuuluu" "lähetkö kahville" "moi" ja tätä rataa! Nii tietenki ne saa viestejä hirveesti kun kuva vain on!!! Arvaa kiinnostaako ketää laittaa viestiä 50v kaljuuntenelle kaljamahaukolle, joka muutenki iha tavallise näköne, niitä on suomi TÄYNNÄ!!!


      • No voi ei...

        Ja varmaan aika lailla nämä "hyvännäköiset" saavat kaltaistaan seuraa. Itse en ainakaan ikinä vastaa kenelläkään, joka esiintyy profiilikuvissaan ilman paitaa (siis mies). Ei voisi vähempää kiinnostaa! On varmaan lihaksia ja hyvä kroppa joo, mutta aivoja sitäkin vähemmän. Minusta on suorastaan mautonta laittaa joku puolialaston kuva itsestään nettiin. Eiköhän ne asiat sitten vähitellen selviä, jos löytyy riittävästi luonnetta.


    • on ainakin

      textii ... kattokaa nim "arii"

    • deittaajille.

      Useamman naisen kävin livenä katsomassa ja aivan järkyn näköisiä olivat.Kirjoittivat itsestään ja harrastuksistaan,mutta totuus oli ihan jotain muuta.95% naisista oli ylipainoisia lässyköitä,joille siideri ja viini oli maistunut pidemmän aikaa.Itse kyllä kerroin rehellisesti olevani pitkä ja urheilullisen vartalon omaava,niin eipä tällaiset läskit seinäruusut kiinnosta.Siis jos kaipaat elämääsi ylipainoisia naisia,silloin deittaus on hyvä paikka hakea seuraa.Mutta jos yhtään haluat normaalia seuraa,unohda koko deitti.

    • Agathe

      Mulle jotkut valittaneet, että on liikaa informaatiota profiilissa, "ei kukaan jaksa lukea Päätaloa" ! (no, en minäkään sitä jaksa lukea)

      Silti itse mieluumin vastaan sellaisille, joilla löytyy jotain infoa, muutakin kuin ikä ja asuinpaikkakunta!

      Itse taas olen heittänyt kehiin infoa ihan siksi, että harrastuksissa ja muissa löytyy sen verran erikoistakin, niin kertomalla ne heti, karsiutuu ne, jotka eivät em. juttuja siedä. Toisaalta myös niitten ansioista saattaa ottaa yhteyttä joku, joka muuten ei niin tekisi.

      Omalle kohdalle ei ole - tiettäkseni - sattunut niitä, joista täällä varoitellaan,ollut hyvä tuuri tai jotain? Toki vaikka kuinka yrittää rautalangasta vääntää, että seksin vonkaajat ei todellakaan kiinnosta, niin aina joku idiootti yrittää ... toistaiseksi olen ollut suht kohtelias. Luulisi nykypäivänä seksiseuraakin löytyvän ihan helposti, ei tarvitse vongata sellaisilta, joita ei tosiaankaan kiinnosta!

      Ja ei, en ole mikään frigidi tms., seksi kuuluu ihmissuhteesen, mutta sen aika on sitten myöhemmin ja jos joku ei sitä tajua, se on bye bye!

      • terhvailija

        Olen samoilla linjoilla kanssasi, on hyvä laittaa jotain myös harrastuksistaan ym:sta. Siitähän sitä on hyvä katsoa heti vähän, että onko samanhenkinen ihminen kuin itse. Ja toisaalta, helpottaahan se keskustelun avaustakin, jos ei muuta kirjoitettavaa heti keksi. Jos on samat harrastukset tms., niin luulisi sitä jutusteltavaa löytyvän. -Tosin on myös niitä, jotka kirjoittavat harrastuksiinsa asioita, joita ovat joskus ehkä halunneet tehdä, tai ehkä aikovat joskus aloittaa. Esimerkiksi nyt vaikka sitten se kuntoilu, toisille se on aktiivista harrastamista ja toisille kerran-pari kuussa. -Ja senhän sitten kyllä huomaakin...


    • rumamies

      Eli siis pitäiskö miehen olla isokaluinen/toimitusjohtaja/malli/psykologi, niin sit naiselle ehkä kelpais?

      • vaan...

        terveitsetuntoinen, jolla on jo elämä ennen seurustelusuhdettakin. Ja kumppania kaipaava, muttei epätoivoinen. Ja nimenomaan kumppania hakeva, eikä huoltajaa etsivä. Sellainen lämminsydäminen ja keskustelutaitoinen mies.


    • titityy69:) :)

      Kyllä näinkin, mutta haluaisin lisätä myös muutaman seikan. Profiileja on tullut paljon katseltuu ja itse en alkuunkaan pidä taas liian itsevarmoistakaan tyypeistä jotka listaa omia erinomaisia puoliaan rivitolkulla ja heti perään Hirrrveä määrä asioita mitä toisessa pitää olla ja ei saa olla.... kertoo ihmisestä aika paljon... näihin ei tee mieli yhteyttä ottaa... neutraali- ihminen tehoo parhaiten ja se että on omaitsensä...

      • Niiinni

        Kyllä narsistit paistaa heti läpi, eikä mullakaan tee kyllä yhtään mieli olla missään tekemisissä semmosten kanssa. Rakastakoon peiliänsä ihan vaan kaikessa rauhassa, jos ovat muka niin olevinaan. Siellä pyörii niitä egonsa pönkittäjiä ja muita heikon itsetunnon omaavia yllättävän paljon! Yleensä sen huomaa just niistä kuvista, mitä enemmän paljasta pintaa tai lavastetumpi kuva, niin sitä kauempaa kierrän.


      • m82

        Sä oot tainnukki höpöttää joskus jotai mun kans ;) Nimimerkki jääköön salaisuudeks mutta anyways :P


    • TDFK

      Älkääkä helvetissä kirjoittako sinne, että olen tällanen 180 cm pitkä, 70 kg, komea ja urheilullinen. Ei kiinnosta ketään. Tuo ei kerro mitään ihmisestä ja tuollaiset tuntomerkit nyt voivat sopia ihan keneen tahansa. Varsinkin tylsyyttä osoittaa se, jos lähetätte tuollaisen viestin jollekin ja olette ne samat asiat kertoneet jo profiilissanne.

      Päivittäin tulee näitä viestejä: "Olen pitkä ja tumma urheilullinen mies. kiinnostaako?" No ei todellakaan kiinnosta, ellei osaa muuta kertoa itsestään. Voi olla, että tyyppi on ihan mukava siviilissä, mutta ellei ole mitään muuta sanottavaa itsestään, niin ei juuri herätä kiinnostusta.

    • Western.

      Ihan sama mitä sä ilmoitukseesi pistät. Nämä suomineidot eivät kumminkaan vaivaudu ottamaan yhteyttä. Odottelevat vaan, että joukko äijiä tulee tekemään lähempää tuttavuutta. Jos kaipaat naisilta vastauksia, niin kannattaa vaihtaa ulkomaan treffipalveluihin.

      • kun...

        suominaiset tahtoo gang-bangia... "Odottelevat vaan, että joukko äijiä tulee tekemään lähempää tuttavuutta." Voi v*ttu näitä valittajia!


      • ?????

        Jos itsekin vaan odottelet, että joku ottaa yhteyttä en ihmettele katkeruutta kun kukaan ei suhun yhteyttä otakkaan. Kyllä se kuitenkin vielä suurimmaksi osaksi menee naisilla, että mies tekee aloitteen, myös siinä yhteydenpidossa-

        Onko sivullasi edes kuvaa? Kuvattomiin harvemmin otetaan yhteyttä. Iso osa ei myöskään vastaa profiileille joilla ei ole sitä kuvaa ja en syytä heitäkään. Tylsää kuvattomalle jutella.


      • merkkejä
        kun... kirjoitti:

        suominaiset tahtoo gang-bangia... "Odottelevat vaan, että joukko äijiä tulee tekemään lähempää tuttavuutta." Voi v*ttu näitä valittajia!

        Jotenki mullaki paisto noista poikien jutuista "pikkasen" katkeruus ja tietty asenne läpi. Voiskohan sillä olla mitään tekemistä sen kanssa, ettei oikein käy flaksi..? Voi poikariepuja, kyllä se vielä siitä. Kunhan ette täyspäisiä naisia edes yritä.


      • hams
        ????? kirjoitti:

        Jos itsekin vaan odottelet, että joku ottaa yhteyttä en ihmettele katkeruutta kun kukaan ei suhun yhteyttä otakkaan. Kyllä se kuitenkin vielä suurimmaksi osaksi menee naisilla, että mies tekee aloitteen, myös siinä yhteydenpidossa-

        Onko sivullasi edes kuvaa? Kuvattomiin harvemmin otetaan yhteyttä. Iso osa ei myöskään vastaa profiileille joilla ei ole sitä kuvaa ja en syytä heitäkään. Tylsää kuvattomalle jutella.

        Aloitteen tekemisessä ei ole mitään vikaa mutta nämä suominaiset saisivat silti olla edes hiukan aktiivisempia, miehiä ei kiinosta yrittää saada jotain aikaseksi kun juttelu on tyyliin yksipuolista kyselemistä mieheltä ja nainen antaa vaan välinpitämättömiä vastauksia. Oman kokemuksen mukaan ulkomaalaisten kanssa jutellessa saa helpommin dialogia kun vastapuolikin osoittaa edes hiukan kiinostusta.


      • MISTÄ se voisi johtua
        hams kirjoitti:

        Aloitteen tekemisessä ei ole mitään vikaa mutta nämä suominaiset saisivat silti olla edes hiukan aktiivisempia, miehiä ei kiinosta yrittää saada jotain aikaseksi kun juttelu on tyyliin yksipuolista kyselemistä mieheltä ja nainen antaa vaan välinpitämättömiä vastauksia. Oman kokemuksen mukaan ulkomaalaisten kanssa jutellessa saa helpommin dialogia kun vastapuolikin osoittaa edes hiukan kiinostusta.

        Onko tullut sitten kertaakaan mieleen, jos puhelu on yksipuolista, että toista ei kiinnosta keskustelu sinun kanssasi? En minäkään keskustele sellaisen kanssa jonka jutut ei kiinnosta pätkän vertaa. Saatan kerran vastata jos sitäkään ja heti on miehet herneenpalkokasvi sieraimessa. Jatka seuraavaan profiiliin niin joskus löytyy sitten se yhteinen sävel jonkun kanssa.


      • --------------
        MISTÄ se voisi johtua kirjoitti:

        Onko tullut sitten kertaakaan mieleen, jos puhelu on yksipuolista, että toista ei kiinnosta keskustelu sinun kanssasi? En minäkään keskustele sellaisen kanssa jonka jutut ei kiinnosta pätkän vertaa. Saatan kerran vastata jos sitäkään ja heti on miehet herneenpalkokasvi sieraimessa. Jatka seuraavaan profiiliin niin joskus löytyy sitten se yhteinen sävel jonkun kanssa.

        Itse en ainakaan vastaa näihin viesteihin, joissa kysytään vain:

        Moi mitä kuuluu?

        tai

        Miten kesäsi on alkanut?

        Ellei kysyjä kerro samassa viestissä itsestään mitään ja herätä samalla mielenkiintoa keskustelun syntymiseksi, niin miksi vastaisin johonkin idioottimaiseen kysymykseen: Moi mitä kuuluu? Että hyvää kuuluu. Siihen se keskustelu sitten tyrehtyykin viimeistään


    • Ei enää profiilia

      Ilman kuvaa niin ei kiitos. En todellakaan usko että joku väittää ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Paskaa puhuvat ja valehtelevat jopa itselleen. Kuvalla ON väliä. Kyllä haluan heti tietää minkä näköisen ihmisen kanssa olen tekemisissä ja miten se omaa silmää miellyttää, ei sillä pelkällä ja vain pelkällä luonteella seurustella, ulkonäkö joka miellyttää omaa silmää kuuluun myös oleellisesti suhteeseen. Joskus kun treffit sivulla oli vielä profiili, juttelin yli 4 viikkoa miehen kanssa joka oli suorastaan ruma kun vihdoin suostu kuvansa lähettää. Aikaa tuhrautui täysin turhuuteen. En siis usko että kukaan on liian pinnallinen ulkonäöllisissä asioissa paitsi jos itse on oikeasti ruma. He tietysti ei ymmärrä pinnallisuutta ja se heille anteeksi annettakoon. Itse löysin oman kultani lähes 4 vuotta sitten treffeiltä ja yhdessä ollaan edelleen.

      • jos..

        kultasi joutuu kolariin ja kasvot vahinkoituvat,jätätkö hänet koska hänestä tuli ruma?


      • tähän!!!!
        jos.. kirjoitti:

        kultasi joutuu kolariin ja kasvot vahinkoituvat,jätätkö hänet koska hänestä tuli ruma?

        Onnettomuus asia erikseen. Onnettomuudelle mitään voi ja tuskin kukaan rakastaan sen takia jättää että onnettomuudessa kasvot muuttuneet.


      • mutta..
        tähän!!!! kirjoitti:

        Onnettomuus asia erikseen. Onnettomuudelle mitään voi ja tuskin kukaan rakastaan sen takia jättää että onnettomuudessa kasvot muuttuneet.

        kestit sitä rumaakin 4kk ennenkun lähetti kuvansa,tuskin viestettilit sen 4kk jos oli aivan ääliö vaan hänessä oli jotain muuta kun ulkonäkö?


      • ennen kun vastaat
        mutta.. kirjoitti:

        kestit sitä rumaakin 4kk ennenkun lähetti kuvansa,tuskin viestettilit sen 4kk jos oli aivan ääliö vaan hänessä oli jotain muuta kun ulkonäkö?

        4 viikkoa en 4 kk. Lues paremmin ennen kuin vastaat. Mä en kuvattoman kanssa olisi edes haaskannut aikaani 4 kuukautta. Ei se unelmien mies ollut muutenkaan ja kuvan saatuani oli selvä peli ja helppo jättää asia siihen. Unelmien mies löytyi kyllä paria kk myöhemmin ja treffeiltä sekin. Avoliitossa ollaan oltu yli 3 vuotta.


      • kovasti!
        ennen kun vastaat kirjoitti:

        4 viikkoa en 4 kk. Lues paremmin ennen kuin vastaat. Mä en kuvattoman kanssa olisi edes haaskannut aikaani 4 kuukautta. Ei se unelmien mies ollut muutenkaan ja kuvan saatuani oli selvä peli ja helppo jättää asia siihen. Unelmien mies löytyi kyllä paria kk myöhemmin ja treffeiltä sekin. Avoliitossa ollaan oltu yli 3 vuotta.

        Mutta 4vko:kin on kyllä kauan,ja jos kuva olisi miellyttäny sua hän ilmeisesti olisi nyt sun kumppanisi kuiteski?


      • ajatukset ei kohdanneet
        kovasti! kirjoitti:

        Mutta 4vko:kin on kyllä kauan,ja jos kuva olisi miellyttäny sua hän ilmeisesti olisi nyt sun kumppanisi kuiteski?

        Ei ei ei todellakaan olisi. En halunnut olla alkuun epäkohtelias kun olisi sitä pitänyt oikeasti olla. Sanoa, että ajatukset ei käy nyt yksiin. Näin en heti tehnyt ja kuvan saatuani sanoin suoraan, että väärä ihminen olen jatkamaan sellaista mikä ei minnekään johda koskaan. Avosiippani kanssa riitti viikko ja sinä aikana kymmenet viestit ja sitten jo ekoille treffeille ja se oli menoa se


      • lopetetaan
        ajatukset ei kohdanneet kirjoitti:

        Ei ei ei todellakaan olisi. En halunnut olla alkuun epäkohtelias kun olisi sitä pitänyt oikeasti olla. Sanoa, että ajatukset ei käy nyt yksiin. Näin en heti tehnyt ja kuvan saatuani sanoin suoraan, että väärä ihminen olen jatkamaan sellaista mikä ei minnekään johda koskaan. Avosiippani kanssa riitti viikko ja sinä aikana kymmenet viestit ja sitten jo ekoille treffeille ja se oli menoa se

        tähän:) Hyvää kesänjatkoja ja onnea teille jatkoonkin.


      • Hyvää kesää
        lopetetaan kirjoitti:

        tähän:) Hyvää kesänjatkoja ja onnea teille jatkoonkin.

        ja kaikkea hyvää sinnekin :)


      • Jätettykin...
        tähän!!!! kirjoitti:

        Onnettomuus asia erikseen. Onnettomuudelle mitään voi ja tuskin kukaan rakastaan sen takia jättää että onnettomuudessa kasvot muuttuneet.

        Kyllä ihminen vain tahtoo olla sellainen, että kumppani jätetään, kun olosuhteet muuttuvat, kyseessä voi olla taloudellinen tilanne, sairastuminen, nainen useamman raskauden jälkeen (vähissä ovat miehet, jotka pitävät arvokkaana lahjana kumppaniaan siksi, että tämä synnyttää hänelle lapsia). Todellakin turhaa tuo tämän päivän tulojen määrän ilmoittelu - työpaikka voi olla entinen huomenna. Akateemisuus voi olla työvoimatoimen kortistossa pyörimistä. Sivistys voi olla kaukana sydämen sivistyksestä. Trendikkyys voi kaatua mielen tai fysiikan sairauteen - onnettomuuksista puhumattakaan. Kuinkahan monella on vain toiveita ja mielikuvia tulevaisuudesta ja kumppanistaan. Palatkaa ihmiset realiteetteihin, myöskin kumppanin etsinnässä.


    • naurattaisko vai itkettäiskö

      ensinnäkin 24 treffit aina jumissa ja heittelee ulos::.sit paljon huuhaa porukkaa ketkä hakee vaan panoseuraa vaikka puhuu muuta...
      Ja kumpikin sukupuoli!!
      Siellä helppo rikkoa sen poikasen 100naista vuodessa, ei kun jokailta vaan panee jotain:::
      Että onkos toi pelle ylläpitoo kuka aloitti tän keskustelun, nii naurettavat selitykset.

      • jah-76

        Eipä kovin kauheita tuloksia treffi haku jutulla näytästä tulevan tässä palvelussa,ja varmaan ihan siitä johtuu että pitäisi olla niin komeeta ja viimesenpäälle oleva pakkaus että ei paremmasta väliä..Noh joukkoon tosiaa mahtuu ihan mitä vaan mutta varmaan eräänä syynäkin heikkoon seuran saamiseen on se että tämä palvelu on niin laajentunut että kukaan ei meinaa enää mitään vakavasti hakea eikä viitti sitten olla oikeasti enää kiinostunutkaan mistään kun sitä tarjontaa on niin paljon että koitetaan ehtiä sitä täydellistä ja oikeaa ihmistä vaikka sata vuotta...


      • real life
        jah-76 kirjoitti:

        Eipä kovin kauheita tuloksia treffi haku jutulla näytästä tulevan tässä palvelussa,ja varmaan ihan siitä johtuu että pitäisi olla niin komeeta ja viimesenpäälle oleva pakkaus että ei paremmasta väliä..Noh joukkoon tosiaa mahtuu ihan mitä vaan mutta varmaan eräänä syynäkin heikkoon seuran saamiseen on se että tämä palvelu on niin laajentunut että kukaan ei meinaa enää mitään vakavasti hakea eikä viitti sitten olla oikeasti enää kiinostunutkaan mistään kun sitä tarjontaa on niin paljon että koitetaan ehtiä sitä täydellistä ja oikeaa ihmistä vaikka sata vuotta...

        no ei sua söpöksi eikä komeaksi voi sanoa sorrryyy mut kyllä teillekin joku samanlainen on jossakin.jospas koittasit hakea seuraa real life ja et notku siellä palvelussa.


      • Nimetön
        real life kirjoitti:

        no ei sua söpöksi eikä komeaksi voi sanoa sorrryyy mut kyllä teillekin joku samanlainen on jossakin.jospas koittasit hakea seuraa real life ja et notku siellä palvelussa.

        Mun mielestä toi nimimerkki "jah-76" on ihan perussöpö ja sympaattisen näköinen. T: nainen ikäluokkaa 30 .


      • No ei ihan juu
        Nimetön kirjoitti:

        Mun mielestä toi nimimerkki "jah-76" on ihan perussöpö ja sympaattisen näköinen. T: nainen ikäluokkaa 30 .

        No söpöks en sanois enkä kyllä sympaattiseksikaan.Onneks löytyy nuorelle miehelle yks ottaja.Vaihtaa tietojanne ja tehkää treffit :-)


    • on out

      Sellainen profiili ei nappaa joka on kirjautuneena lähes 24/7 treffeille. Muutamaa olen seurannut ja he ovat siellä kirjatuneena aamusta yöhön viikosta ja kuukaudesta toiseen. Mahtaa olla epätoivoisia ihmisiä ja varmaan työttömiäkin kun aina siellä aikaa roikkua.

      • tuollaista

        jaksaa...mutta sulla on ilmeisesti aikaa...!!!


      • voep olla

        Kyllähän senkin tavallaan ymmärtää, kun ottaa huomioon tuon nykyisen tv-tarjonnan. Itsekin käyn usein vaan huvikseni lueskelemassa kaiken maailman höpötyksiä ja nauramassa poseerauksia. Siis näitä napa paljaana "tosissaan olevia", palmun alla "arkisesti juhlapuvussa keikistellen", ym. vastaavaa. Ei tällä hetkellä parempaa komediaa juuri televisiosta löydä. Meitä on moneksi ja hyvä niin. :)


      • Oxen

        Olisiko liikaa vaadittu miehet jos laitatte kuvia tai kuvan profiiliin,että se olisi otettu lähi vuosina edes,eikä kaksikymppisenä otettu kuva 50vuotiaan ilmoituksessa.


      • profiileista...
        voep olla kirjoitti:

        Kyllähän senkin tavallaan ymmärtää, kun ottaa huomioon tuon nykyisen tv-tarjonnan. Itsekin käyn usein vaan huvikseni lueskelemassa kaiken maailman höpötyksiä ja nauramassa poseerauksia. Siis näitä napa paljaana "tosissaan olevia", palmun alla "arkisesti juhlapuvussa keikistellen", ym. vastaavaa. Ei tällä hetkellä parempaa komediaa juuri televisiosta löydä. Meitä on moneksi ja hyvä niin. :)

        Ensinnäkin tuo kuva/kuvattomuus. Oman kuvani laitoin juuri siksi että minusta tuntui pahalta kun muutaman viestin jälkeen lähetin kuvani ja viestittely loppui siihen. Itseäni säästääkseni laitoin profiiliin muutaman kuvan enkä itserakkauttani, eivätpähän sellaiset ota yhteyttä joita ei ulkonäköni kiinnosta. Jotkut sitten taas kehuvat kauniiksi, makuja on monia. Mutta kyllähän kuva kertoo paljon muutakin kuin luojan luoman ulkonäön: jos mies kuvassaan seisoo velttona ja synkkänä kameraa tuijottaen, se kertoo jotakin hänestä - kuten myös taustalla olevat sotkuinen koti. Rento ja vapautunut ilme ja asento taas viehättävät vaikka ulkonäkö olisi mikä.

        Joku paheksui "pitkään roikkujia" joille ei kelpaa mikään. Minulle ainoa kriteeri on molemminpuolinen rakastuminen, vähempi ei riitä. Ei kai voi olla pakko muita miellyttääkseen ryhtyä suhteeseen miehen kanssa jonka kosketus tuntuu vastenmieliseltä ja seura ikävältä. Ja sitten hakea "piristystä arkeen" muiden varattujen kanssa. Siispä roikun edelleen... ja odotan.

        Ja vielä yksi asia: miehet, älkää laittako siihen kielitaitokohtaan mitään mukamas hauskaa kaksimielistä - kuten suuri(n) osa tekee! Se on todella typerän tuntuista. Minulle ainakin kielitaito on tärkeä asia sillä tieto erilaisista kielistä on osa yleissivistystä ja koska pidän matkustelusta on kielitaidosta konkreettista hyötyäkin.

        Toivon onnea seuranhaussa itselleni ja muille!

        Nainen 50v.


      • 50v.
        profiileista... kirjoitti:

        Ensinnäkin tuo kuva/kuvattomuus. Oman kuvani laitoin juuri siksi että minusta tuntui pahalta kun muutaman viestin jälkeen lähetin kuvani ja viestittely loppui siihen. Itseäni säästääkseni laitoin profiiliin muutaman kuvan enkä itserakkauttani, eivätpähän sellaiset ota yhteyttä joita ei ulkonäköni kiinnosta. Jotkut sitten taas kehuvat kauniiksi, makuja on monia. Mutta kyllähän kuva kertoo paljon muutakin kuin luojan luoman ulkonäön: jos mies kuvassaan seisoo velttona ja synkkänä kameraa tuijottaen, se kertoo jotakin hänestä - kuten myös taustalla olevat sotkuinen koti. Rento ja vapautunut ilme ja asento taas viehättävät vaikka ulkonäkö olisi mikä.

        Joku paheksui "pitkään roikkujia" joille ei kelpaa mikään. Minulle ainoa kriteeri on molemminpuolinen rakastuminen, vähempi ei riitä. Ei kai voi olla pakko muita miellyttääkseen ryhtyä suhteeseen miehen kanssa jonka kosketus tuntuu vastenmieliseltä ja seura ikävältä. Ja sitten hakea "piristystä arkeen" muiden varattujen kanssa. Siispä roikun edelleen... ja odotan.

        Ja vielä yksi asia: miehet, älkää laittako siihen kielitaitokohtaan mitään mukamas hauskaa kaksimielistä - kuten suuri(n) osa tekee! Se on todella typerän tuntuista. Minulle ainakin kielitaito on tärkeä asia sillä tieto erilaisista kielistä on osa yleissivistystä ja koska pidän matkustelusta on kielitaidosta konkreettista hyötyäkin.

        Toivon onnea seuranhaussa itselleni ja muille!

        Nainen 50v.

        Yhdyn melkein joka sanaasi!:) Kuva on kuitenkin jo
        paljon..eikä se aina kerro pelkästä ulkonäöstä, vaan myös ihmisen tyylistä. Onko täti-look, vai rock-henkinen vai jotain muuta.Rajaa jo monta turhaa
        yht.ottoa ulkopuolelle. Ja kielitaidon kohdalla on tosi mautonta olla niin h-tin "hauska". T. Rock-henkinen


      • nytkin online

        ...mutta kuinka epätoivoinen tai työtön on sellainen, jolla on aikaa seurata niitä jotka ovat kirjautuneet sisään ja milloin?

        Itse olen kirjautuneena suomi24:ssä lähes aina kun kone on päällä, vaikken aktiivisesti koneella istukaan. Vähän sama kun laittaisi puhelimen pois äänettömältä.


      • toinen epätoivoinen
        nytkin online kirjoitti:

        ...mutta kuinka epätoivoinen tai työtön on sellainen, jolla on aikaa seurata niitä jotka ovat kirjautuneet sisään ja milloin?

        Itse olen kirjautuneena suomi24:ssä lähes aina kun kone on päällä, vaikken aktiivisesti koneella istukaan. Vähän sama kun laittaisi puhelimen pois äänettömältä.

        itselläni menee 10 sekuntia kun käyn "kyttäämässä" yhtä häirikkömiestä noin 30 kertaa päivässä meneehän siihen aikaa päivässä toista minuuttia jopa.en krjaudu sisään vaan muun surffailun ohella katson.aina on kirjautuneena treffeihin.ehkä sunkin kannattas kirjautua pois treffeiltä jos siellä et kerran ole.luuserit oikeesti on siellä aina kirjautuneena ja antaa ainakin sellaisen kuvan itsestään.kirjautumiseen kun sitä oikeesti tarvitsee menee pari sekuntia.ei siellä tarvii olla koko ajan 24/7 kirjautuneena paitsi jos olet samanlainen kun tuo epätoivoinen häirikkömies.


      • nexo
        Oxen kirjoitti:

        Olisiko liikaa vaadittu miehet jos laitatte kuvia tai kuvan profiiliin,että se olisi otettu lähi vuosina edes,eikä kaksikymppisenä otettu kuva 50vuotiaan ilmoituksessa.

        Ja sama naisille..... tosiaan että kuva olisi otettu samalla vuosikymmenellä ja samoilla kiloilla, eikä 25kg sitten.....


      • 7 vuotta vanha kuva
        Oxen kirjoitti:

        Olisiko liikaa vaadittu miehet jos laitatte kuvia tai kuvan profiiliin,että se olisi otettu lähi vuosina edes,eikä kaksikymppisenä otettu kuva 50vuotiaan ilmoituksessa.

        Joo olin ite treffit käyttäjänä noin 5 vuotta sitten kun treffit oli vielä täysin toisenlainen ja käyttäjiäkään ollut kun murto-osa nykyiseen verrattuna, yks mies jäi mieleen kun paljon kirjoiteltiin. Nyt tän ketjun innoittamana kävin katsomassa onko se enää siellä ja löytyhän se ja samalla kuvalla kun silloin. Kuva oli jo silloin 2 vuotta vanha eli nyt jo 7 vuotta vanha. Todella törkeää laittaa paria vuotta vanhempaa kuvaa esille varsinkin jos se ainoa ja uusia ei ole. Jos treffeillä käynyt varmaan tullut pakit samantein. Kukaan lähes 40 vuotias ole enää saman näkönen kun oli 7 vuotta sitten kun oli 32. No en ihmettele jos siellä edelleen roikkuu.


      • jos kerran se
        Oxen kirjoitti:

        Olisiko liikaa vaadittu miehet jos laitatte kuvia tai kuvan profiiliin,että se olisi otettu lähi vuosina edes,eikä kaksikymppisenä otettu kuva 50vuotiaan ilmoituksessa.

        kuva on elämän ja kuoleman kysymys.
        Minulle ei,se ihminen on.


      • Agathe

        Minulla automaattinen sisäänkirjautuminen ja kun kone on - ainakin nyt lomalla - päällä koko päivän, kirjautuminen näkyy myös.

        Siltikään en istu koneen ääressä koko päivää/iltaa/yötä, vaan teen muutakin tässä samalla. Sitä paitsi teen myös töitä koneella aika paljon.

        Samoin sitten varsinaisena työpäivänä voin kotiin tultua laittaa koneen päälle ja sulkea vasta nukkumaan mennessä vaikka en tässä kauaa istuisikaan.


    • Laren

      kiitos laadukkaista/arvokkaista vinkeistä.

    • success

      Varsin hyvällä menestyksellä olen saanut vastauksia ja päätynyt treffeille muutamilla periaatteilla, kun olen ottanut yhteyttä profiilin perusteella. (Olen siis mies.) Osa näistä on esiintynytkin jo tässä ketjussa:
      - Kirjoita oikein. Sille nyt vaan ei voi mitään, että huono oikeinkirjoitus antaa tyhmän kuvan.
      - Tartu joihinkin profiilissa esiintyneihin asioihin. Tuo esiin jotain mistä pidit ja kysele lisää. Pelkät omat löpinät/kehut ei toimi.
      - Tuo esiin joitain asioita, joissa olette samanlaisia. Samanlaisuus tutkitusti saa kiinnostumaan. Ylenmäärin näitä ei kannata kuitenkaan tunkea.
      - Kuvaa ei tarvitse välttämättä kommentoida mitenkään, oli se sitten profiilissa suoraan tai saatu myöhemmin. Tästä tulee sellainen vaikutelma, että ulkonäkö ei ole tärkeintä. Se että yleensä vastaat, käytännössä kertoo, että pidit kuvasta.
      - Liian erikoiset tai tunteelliset höpinät kannattaa noin keskimäärin unohtaa. Toki poikkeuksia varmasti on. Asiallinen viesti on kuitenkin yleensä much better.
      - Jonkinlaista huumoria olisi hyvä olla mukana. Ei tarkoita ylenmääräistä :))) käyttöä.
      - Tuo jossain kohtaa esiin jotain konkreettista kiinnostavaa, jonka parissa hommailet juuri tällä hetkellä. Korjaat vaikka enon purjevenettä tai mitä ikinä. Toinen osapuoli saa jotain mihin tarttua, ja toisaalta yleensäkin aktiivinen ihminen saa positiivista huomiota. Tämä on parempi tapa kuin kertoa olevansa superaktiivinen yleisellä tasolla. No, ehkä jotain nörttitason aktiviteetteja ei kannata tuoda esiin...
      - Tee vastaaminen helpoksi. Naiset saavat aivan mielettömästi viestejä, eikä kellään riitä määrättömästi energiaa niihin vastaamiseen. Monet ovat kyllästyneet pitkään kirjoitteluun. Voit sanoa suoraan, että tapaisit mielellään melko pian. Kyllä mimmit käyvät mielellään tsekkaamassa jopa parin viestin jälkeen livenä, missä mennään. Pääsevät nääs helpolla. :) Kunhan se viesti on asiallinen.
      - Minkäänlaista kyllästymistä tai epätoivoa ei saa missään nimessä tuoda esiin. Sinähän olet lähestulkoon ensi kertaa deittailemassa netin kautta ja innostunut juuri hänestä, vai mitä? ;)

      Mikään näistä ohjeista ei tarkoita, että pitäisi valehdella millään tavalla. Kysymys on siitä, millä tavalla tuo asiat esiin.
      Joskus homma silti loppuu kuvan lähettämisen jälkeen, mutta sille nyt vaan ei voi mitään. Better luck next time.
      Siinäpä omia havaintoja. Ehkä näistä on jollekin jotain apua.

      • kuule kaveri

        Puhut paljon ja asiaakin, mutta tässäkin kohtaa on hyvä muistaa, ettei kannata nyt lukea täältä näitä neuvoja kuin raamattua ja tehdä omaa profiiliansa/ muuttaa käyttäytymistänsä ihan vaan niiden perusteella. Totuushan taitaa kuitenkin olla se, että lukijoita ja mieltymyksiähän on varmasti niin montaa kuin on profiilien laittajiakin. Kun tekee profiilistaan mahdollisimman itsensä näköisen, niin todennäköisesti "koukkuun tarttuu" juuri sellainen ihminen, kenet sinäkin haluaisit tavata omana itsenäsi ja niin, että toisellakin olisi mahdollisimman helppo olla vastaavasti omana itsenään.

        Aivan samalla tavalla kuin noista kuvistakin ollaan montaa mieltä, niin varmasti ollaan myös kieliasusta. Joillekin oikeaoppinen kirjakieli voi antaa ihmisestä liian jäykän kuvan ja toiset taas siitäkin tykkää. Itse olen profiiliini "höpöttänyt" jotakuinkin puhekielellä, laittanut mukaan pari kuvaa itsestäni arkivetimissä yhden harrastekuvan ja toimii. Antaa sellaisen rennon kuvan kuin olenkin ja aika rentoon deitteihin olen törmännytkin. -Siltä pohjalta tämäkin "kirjakieli" oli aika tekemällä tehtyä... ;)


      • mieltä......
        kuule kaveri kirjoitti:

        Puhut paljon ja asiaakin, mutta tässäkin kohtaa on hyvä muistaa, ettei kannata nyt lukea täältä näitä neuvoja kuin raamattua ja tehdä omaa profiiliansa/ muuttaa käyttäytymistänsä ihan vaan niiden perusteella. Totuushan taitaa kuitenkin olla se, että lukijoita ja mieltymyksiähän on varmasti niin montaa kuin on profiilien laittajiakin. Kun tekee profiilistaan mahdollisimman itsensä näköisen, niin todennäköisesti "koukkuun tarttuu" juuri sellainen ihminen, kenet sinäkin haluaisit tavata omana itsenäsi ja niin, että toisellakin olisi mahdollisimman helppo olla vastaavasti omana itsenään.

        Aivan samalla tavalla kuin noista kuvistakin ollaan montaa mieltä, niin varmasti ollaan myös kieliasusta. Joillekin oikeaoppinen kirjakieli voi antaa ihmisestä liian jäykän kuvan ja toiset taas siitäkin tykkää. Itse olen profiiliini "höpöttänyt" jotakuinkin puhekielellä, laittanut mukaan pari kuvaa itsestäni arkivetimissä yhden harrastekuvan ja toimii. Antaa sellaisen rennon kuvan kuin olenkin ja aika rentoon deitteihin olen törmännytkin. -Siltä pohjalta tämäkin "kirjakieli" oli aika tekemällä tehtyä... ;)

        Jos näiden neuvojen mukaan alkaa tehdä treffiprofiilia, niin sen sisältöä saa muuttaa monta kertaa päivässä, jos haluaa miellyttää ihan kaikkia ihmisiä. Eikös sen profiilin tarkoitus ole olla juuri sellainen, kuin ihminen on aidosti sen profiilin takana. Ei kai kenenkään tarkoitus ole saada mahdollisimman paljon yhteydenottoja mahdollisimman monilta ihmisiltä, vaan se yksi yhteydenotto riittää, kun se tulee samanhenkiseltä, siltä oikealta, ihmiseltä. Ei se määrä tee onnelliseksi ketään, vaan laatu. Mutta onhan sekin totta, että monet käy keräämässä vain "Olet kaunis/komea"-kommentteja vieraskirjaan ja niitä pitää tietysti olla mahdollisimman monta sivua. Jotkut haluaa kilpailla suosiolla, he eivät välttämättä edes etsi seuraa tosissaan, käyvät vain pönkittämässä kehnoa itsetuntoaan tai muuten vain leikkimässä toisten tunteilla.


    • Huooppoo

      Ei pir paikkansa.
      Sinä puhut paskaa.
      Tai sitten olet rikas.
      Naiset tykkää rikkaist ukoist vaikka he olisivat
      täysiä persereikiä.
      Ilmeisesti olet persereikä;)

    • MiiMimmi

      lukeutuu heihin jotka on siellä nettideitissä roikkunut useamman vuoden - tuloksena ei mitään kunnollista, heko heko...
      Niin oli ilmoutuksen muoto mikä tahansa, niin vastaus on aina 99,9% kelvoton yksilö. Miksi?
      Syy: "Ikiteiniys" "Ollaan vaan ja hengaillaan.."
      Kysymys: Onko siellä aikuisia ihmisiä aikuisen ajatuksilla ainuttakaan yksilöä?

      Santalaatikko

      Tyttönen 65 vee rusettit letissään
      ihmettelee; kuinka sileää on santaa tää,
      tyttönen itkuun pillahtaa,
      nainen 3 vee rusettit vie mennessää,
      ei oo santa enää sileää.

      poikanen polvihousuissaan 78 vee
      pärisyttelee pikkuautoineen lapiolla siloittettua tietä,
      poikanen niiskuttaa itkuaan pidättäen,
      mies 5 vee autot kämmenessään rikki rusentaa,
      kuoppaisella tielle jää muisto leikeistä vaan.

    • tto

      Tärkein asia profiilissa on se että "älä missään tapauksessa ole rehellinen". Ainakin itse luen profiileja sillä silmällä että "ihminen kertoessaan jotain itsestään salaa samalla jotain itsestään ja jotain salatessan itsestään paljastaa jotain". Että tarkka saa olla....

      • Kala on kala

        Jos noin epäluuloinen olet niin onnea valitsemallasi typerällä tiellä. Taidat olla ikisinkku.


      • hohhoijjakkaa

        ...kuulostaa AIKA vaikealta ja ehkä vähän vainoharhaiseltakin. Minä en ainakaan jaksais tuommoista vääntämistä ja kääntämistä partneriltani. "Periaatteessa mustakin voi olla valkoista, jos..." Ohhoh!


      • mietin minäkin

        Haluan kommentoida, koska sait kaksi mielestäni vähän ymmärtämätöntä kommenttia, joissa sinut leimattiin typeräksi ja epäluuloiseksi.

        En tiedä, tarkoititko tätä, mutta minä olen miettinyt ihan omaakin profiiliani, (joka on rehellisesti laadittu), että kierränkö siinä jonkun tärkeän asian itsestäni, jota en halua myöntää ehkä itsellenikään. Mietin tätä erityisesti sen jälkeen kun kävin tapaamassa profiilia, joka oli pitkän ja varmasti rehellisesti laaditun tekstin perusteella huipputyyppi, mutta josta heti kättelyssä paljastui yksi merkittävä ikävä luonteenpiirre. Tuskin hän tahallaan oli jättänyt sen mainitsematta, vaan tiedostamatta. Ja kaikki mitä hän oli maininnut oli varmasti faktaa. Joten en moiti häntä, kuten en muitakaan. Mietin vaan.


    • pärjäileen

      ilman kuviakin.
      Minä aito suomalainen mies vähän renttukin mutta myös tunteellinen.
      Olen saanut treffiseuraa kyllä ihan vaan kertomalla asiat suoraan.
      Tässä laiton ennen juhannusta hakua ja siihen tärppäs jopa 6 naisellista naista.
      No kerroin hiukan asemasta ja toiveista seksistä sitoutumisesta.
      no siitä seurasi hiukan tunkua joten jouduin valitsemaan kolmelle eripäivälle eri naisen ja loppujen tyttöjen kanssa sovitellaan aikatauluja kesälomien ajaksi.
      Ei kuva ole tärkein vaan ihminen ja mikä on sen sisällä.
      Ja neuvo miehille älkää ny ihmeessä alkako toteuttamaan jonkun mamman fanttasioita joita ne latelee treffin haku ilmoituksissa.
      Ole mies ja tee niinkuin mies tekee.

      • hoxas

        Niin ku tuossa on pitkin ketjua jo useampaan otteeseen tullu selväksi, ni sinne vaan ja aitona omana ittenään mitään sen enempää esittämättä. Kyllä se vakka sieltä kantensa valitsee, yhdelle kelpaa yks ja toiselle toinen, niin ku tosielämässäkin. Ei tuon tarvi sen kummempaa olla.


    • misspiggy

      sokkotreffit.. Soon sitte vasta poikaa.. Nimim. läpi käynyt..
      Kuvaus kyllä oli lähelle, mutt tuo mieshenkilö unohti kertoo, että muistuttaa kalkkunaa. Syö siin sitte ravintolass kanaruokaa ko eessä oleva muistuttaa elävänä sitä mitä syöt.
      En oo missään nimess ulkonäkö keskeinen, mutta sais se ihmistä muistuttaa..
      Mutt siis kyll se foto profiilis ois kiva, ei tulis yllätyksenä..

      • Ei mullakaan

        Sokkotreffeillä tulee vastaan vaikka mitä. Ennen vanhaan kävin kun ei ollut nettiä ja tekstiteeveen kautta muutamiin törmäsin ja sovin. Voi kiesus et oli kamalaa. Yks mies oli suoraan mamman halmoista vaatteineen ja hiuksineen varmaan koskaan edes ollut treffeillä aikasemmin, oikeen nörtti mammanpoika anteeksi että olen olemassa. Yksi oli todella LIHAVA ja kertoi olevan vain hieman ylipainoinen. Hieman ylipainoinen olisi ollut ihan jees, mutta kun 50 kiloa siitä yli niin....................... Yksi huijasi pituuden ja oli minua ainakin 10 senttiä lyhyempi. Siis miksi ihmiset ei voi kertoa totuutta jo ennen treffejä. Ei ne treffit valheita pelasta päin vastoin. En kyllä enää lähtis sokkotreffeille en tosiaankaan. Kuva ainakin pitää olla ennen sitä.


      • pussi päässäkö
        Ei mullakaan kirjoitti:

        Sokkotreffeillä tulee vastaan vaikka mitä. Ennen vanhaan kävin kun ei ollut nettiä ja tekstiteeveen kautta muutamiin törmäsin ja sovin. Voi kiesus et oli kamalaa. Yks mies oli suoraan mamman halmoista vaatteineen ja hiuksineen varmaan koskaan edes ollut treffeillä aikasemmin, oikeen nörtti mammanpoika anteeksi että olen olemassa. Yksi oli todella LIHAVA ja kertoi olevan vain hieman ylipainoinen. Hieman ylipainoinen olisi ollut ihan jees, mutta kun 50 kiloa siitä yli niin....................... Yksi huijasi pituuden ja oli minua ainakin 10 senttiä lyhyempi. Siis miksi ihmiset ei voi kertoa totuutta jo ennen treffejä. Ei ne treffit valheita pelasta päin vastoin. En kyllä enää lähtis sokkotreffeille en tosiaankaan. Kuva ainakin pitää olla ennen sitä.

        Oon ihmetelly kans tuota touhua, että miks ei voi näyttää suoraan itseään semmosenaan ku on. Kun se kuitenkin siellä treffeillä viimeistään paljastuu. Kokemuksen perusteella voin sanoa, että "normaali" ruumiinrakenne on hyvinkin suhteellinen käsite, "urheilullisella" voi hyvinkin tarkoittaa ilmeisesti penkkiurheilua jne.
        Yhdestä naisesta olin ensin kävellä ohi, kun kuva oli noin 10v. ja 20kg vanha ja "urheilullisella" oli vaikeuksia jo pelkän kävelyn kanssa. Itse kun kuitenkin asioita harrastaa, niin olisihan se ollut mukavaa saada kaveri lenkkipoluille ja muuhun. On meitä moneksi.


      • Firestarter13
        pussi päässäkö kirjoitti:

        Oon ihmetelly kans tuota touhua, että miks ei voi näyttää suoraan itseään semmosenaan ku on. Kun se kuitenkin siellä treffeillä viimeistään paljastuu. Kokemuksen perusteella voin sanoa, että "normaali" ruumiinrakenne on hyvinkin suhteellinen käsite, "urheilullisella" voi hyvinkin tarkoittaa ilmeisesti penkkiurheilua jne.
        Yhdestä naisesta olin ensin kävellä ohi, kun kuva oli noin 10v. ja 20kg vanha ja "urheilullisella" oli vaikeuksia jo pelkän kävelyn kanssa. Itse kun kuitenkin asioita harrastaa, niin olisihan se ollut mukavaa saada kaveri lenkkipoluille ja muuhun. On meitä moneksi.

        Kun liittää niitä kuviaan treffi-ilmoon niin se jo sulkee muutamia ikäviä vaihtoehtoja yleensä pois (feikki, seikkailua etsivä varattu ihminen, yliujo nössykkä). Ja rehellisyydestähän siinä pitkälti on kysymys ja luottamuksesta kaikki ihmissuhteissa lähtee, roolinvetäjät on out, niistä en kiinnostu.
        Kuvalliset saa lähes aina paljon enemmän vastauksia kuin kuvattomat. Ja todellakin, ei sitten mitään ikäviä yllätyksiäkään tule sen toisen ulkonäön suhteen, koska kyllähän sitä ulkoista puolta katsoo toisessa myös, kuten kaikki tekevät. Ihastuminen ja rakastuminen on mahdollista vain juuri tietynlaiseen ihmiseen. Treffit joissa toinen ei miellytä millään tavalla voivat varmasti olla kauhea koettelumus ja miksi lähteäkään sokkotreffeille enää nykyaikana? Ne kuulunevat menneeseen aikaan, kuten jo ylläkin humoristisesti veisteltiin.


      • Agathe
        pussi päässäkö kirjoitti:

        Oon ihmetelly kans tuota touhua, että miks ei voi näyttää suoraan itseään semmosenaan ku on. Kun se kuitenkin siellä treffeillä viimeistään paljastuu. Kokemuksen perusteella voin sanoa, että "normaali" ruumiinrakenne on hyvinkin suhteellinen käsite, "urheilullisella" voi hyvinkin tarkoittaa ilmeisesti penkkiurheilua jne.
        Yhdestä naisesta olin ensin kävellä ohi, kun kuva oli noin 10v. ja 20kg vanha ja "urheilullisella" oli vaikeuksia jo pelkän kävelyn kanssa. Itse kun kuitenkin asioita harrastaa, niin olisihan se ollut mukavaa saada kaveri lenkkipoluille ja muuhun. On meitä moneksi.

        ... tosin itsellä hiusten väri ja pituus hiukka muuttunu, mutta uusi kuva tulee heti, kun ehtii ottaa. Muuten kuva viime kesältä eli suuria muutoksia ei ole.

        Muistan myös mainita, että olen pieni ja pyöreä, eli en mikään laiha missi tms. Jos tykkää laihoista, niin seuraava profiili - kiitos. Onneksi löytyy niitäkin miehiä, joille kelpaa vähän pyöreämpikin nainen. Enkä sentään ole yli satakiloinen, miten sen nyt kauniisti sanoisi, "hankalasti" liikkuva ihminen,vaan ihan normaali eläjä.

        Jotkin kuvalliset profiilit ovat "hiukan" tekstin kanssa ristiriidassa: kuvassa selkeästi ylipainoinen, lihava ihminen, mutta kuvaus: urheilullinen!! Kannattaisi olla huolellinen, ettei kuva ja teksti ole pahasti ristiriidassa, ei anna luotettavaa kuvaa henkilöstä.

        Tietysti kuvia pitäisi olla useita: meikattuna/ilman meikkiä; "kotivaatteissa"/ vähän hienommin puettuna, sisällä/ulkona jne, jos nyt kovin tarkkaa kuvaa haluaisi antaa, mutta voihan niitä sitten lähetellä useampia, jos on tarvis.

        Tietysti jokainen haluaa antaa itsestään mahdollisimman edustavan kuvan, toki rehellisen, mutta treffeillähän sen sitten näkee millainen toinen "oikeesti" on.


      • Firestarter13
        Agathe kirjoitti:

        ... tosin itsellä hiusten väri ja pituus hiukka muuttunu, mutta uusi kuva tulee heti, kun ehtii ottaa. Muuten kuva viime kesältä eli suuria muutoksia ei ole.

        Muistan myös mainita, että olen pieni ja pyöreä, eli en mikään laiha missi tms. Jos tykkää laihoista, niin seuraava profiili - kiitos. Onneksi löytyy niitäkin miehiä, joille kelpaa vähän pyöreämpikin nainen. Enkä sentään ole yli satakiloinen, miten sen nyt kauniisti sanoisi, "hankalasti" liikkuva ihminen,vaan ihan normaali eläjä.

        Jotkin kuvalliset profiilit ovat "hiukan" tekstin kanssa ristiriidassa: kuvassa selkeästi ylipainoinen, lihava ihminen, mutta kuvaus: urheilullinen!! Kannattaisi olla huolellinen, ettei kuva ja teksti ole pahasti ristiriidassa, ei anna luotettavaa kuvaa henkilöstä.

        Tietysti kuvia pitäisi olla useita: meikattuna/ilman meikkiä; "kotivaatteissa"/ vähän hienommin puettuna, sisällä/ulkona jne, jos nyt kovin tarkkaa kuvaa haluaisi antaa, mutta voihan niitä sitten lähetellä useampia, jos on tarvis.

        Tietysti jokainen haluaa antaa itsestään mahdollisimman edustavan kuvan, toki rehellisen, mutta treffeillähän sen sitten näkee millainen toinen "oikeesti" on.

        ...itselläni treffeillä. Ja vaikka galleriasivuni kuva on viime vuodelta, niin enpä ole juuri muuttunut, hyvin on näköiseni kuva ja ennen kaikkea modaamaton.:)


    • HG.

      Tossa just joku mies kirjoitteli, että hän pisti ihan samanlaisen kuvallisen ilmoituksen kahteen eri paikkaan. Mitä nyt pieniä muutoksia. Toinen oli suomalainen ja toinen ulkomaalainen treffimesta. Suomalaisilta naisilta vastauksia tuli pyöreä nolla ja tuolla ulkomaalaisella puolella hän sai 10-15 vastausta päivässä. Taisi olla Venäläisiä...

    • että...

      Paljon kirjotusta...en mä ainakaa mitää romaania jaksa lukia! perusjutut ja kysymällä saa lisää tietoa...kamalia ne pitkät ja kuvattomat profiilit..jotkuthan osaa kirjoittaa kiinnostavasti mutta vain hyvin harvat,ei kande väkisin vääntää huumoria,jos sitä ei osaa...

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      3129
    2. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

      Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      145
      1662
    3. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

      Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      155
      1562
    4. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

      Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      9
      1486
    5. Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle

      Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      1331
    6. Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.

      Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta
      Lappajärvi
      39
      1146
    7. Mukava nainen on

      Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm
      Ikävä
      58
      1048
    8. Pertikki out

      Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall
      70 plus
      222
      984
    9. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

      Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      65
      966
    10. Lauantai aaumua

      Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      148
      903
    Aihe