Tässä muutama pikadieetti, peräisin 70-luvulta. Näitä ei ole tarkoitettu pitkäjänteiseen, terveelliseen laihduttamiseen, vaan ainoastaan muutamien kilojen nopeaan pudotukseen esim. jotain tiettyä ajankohtaa varten, tai jos normaalipainoinen ihminen on vaikkapa juhlapyhien aikana lihonut muutaman kilon. Näitä voi toisaalta käyttää myös ponnahduslautana ja motivaatiota lisäävänä juuri ennen pitkäaikaista, elintapojen pysyviin muutoksiin tähtäävää laihduttamisen aloittamista.
Pikadieetit
8
3555
Vastaukset
- ap.
Painoin vahingossa "Lähetä" ja dieetit jäivät viestistä pois. Eli tässä muutama:
MAITO JA BANAANI / 5 PÄIVÄÄ / PAINON PUDOTUS 2,5 KG
6 banaania
3 lasillista rasvatonta maitoa
Tässä kaikki, mitä päivän aikana nautitaan. Ruokailuajat voi määrätä itse.
RAEJUUSTO JA BANAANI / 4 PÄIVÄÄ / PAINON PUDOTUS 3 KG
1. päivä
Aamupala: 120 g raejuustoa
1 greippi
Lounas: 120 g raejuustoa
1 viipale melonia
Päivällinen: 120 g raejuustoa
1 greippi
2. päivä
Aamupala: 1 banaani
Lasillinen rasvatonta maitoa
Lounas: 1 banaani
1 keitetty kananmuna
Päivällinen: 180 g grillattua pihviä
2 banaania
Kahden päivän ohjelma toistetaan.
BANAANIJUOMA / 2 PÄIVÄÄ / PAINON PUDOTUS 3 KG
Ohje: 2 suuren appelsiinin mehu
1 tl hunajaa
1 sitruunan mehu
1 banaani
Juomaa nautitaan 4 kertaa päivässä.- apina rapina
Varmaan ainakin saa aikaan, ettei hirveästi tee mieli banaania vähään aikaan. Enpä taida kokeilla, koska tykkään oikeasti niistä.
- noin kilomäärät
Paitsi että:
Mikään noista ei laihduta 3 kiloa 5 päivässä, puhumattakaan alle siinä ajassa. Painoa voi toki lähteä mutta ei rasvaa. Ensimmäisessä dieetissä esimerkiksi kalorimäärä on siinä 800-900kcal(arviolta, en tiedä miten paljon rasvattomassa maidossa on kaloreita, mutta 3 lasia vastaa varmaan 6dl).
Jos minä esimerkiksi syön päivässä 900kcal, laihdun ehkä kilon viikossa. Sillä erotuksella tohon nähden, että mun viikkoni menee mukavammin, saan proteiineja, saan syödä vaihtelevaa ruokaa, en kyllästy loppuiäkseni banaaneihin. - kilomäärät
noin kilomäärät kirjoitti:
Paitsi että:
Mikään noista ei laihduta 3 kiloa 5 päivässä, puhumattakaan alle siinä ajassa. Painoa voi toki lähteä mutta ei rasvaa. Ensimmäisessä dieetissä esimerkiksi kalorimäärä on siinä 800-900kcal(arviolta, en tiedä miten paljon rasvattomassa maidossa on kaloreita, mutta 3 lasia vastaa varmaan 6dl).
Jos minä esimerkiksi syön päivässä 900kcal, laihdun ehkä kilon viikossa. Sillä erotuksella tohon nähden, että mun viikkoni menee mukavammin, saan proteiineja, saan syödä vaihtelevaa ruokaa, en kyllästy loppuiäkseni banaaneihin.jonka dieettien pitäisi laihduttaa, ovat *keskimäärin*. Ja jos ajatellaan että ylipainoinen ihminen alkaa tuosta vaan noudattamaan tuollaista dieettiä (eikä ole juuri sitä ennen laihduttanut), niin kyllähän alussa voi lähteäkin tuollainen kilomäärä. Mutta kuten sanoit, nesteitä. Vain vähän rasvaa. Laihdutuksen jatkuessa painonpudotus hidastuu.
- Laihduttelijaa
kilomäärät kirjoitti:
jonka dieettien pitäisi laihduttaa, ovat *keskimäärin*. Ja jos ajatellaan että ylipainoinen ihminen alkaa tuosta vaan noudattamaan tuollaista dieettiä (eikä ole juuri sitä ennen laihduttanut), niin kyllähän alussa voi lähteäkin tuollainen kilomäärä. Mutta kuten sanoit, nesteitä. Vain vähän rasvaa. Laihdutuksen jatkuessa painonpudotus hidastuu.
Itsellänikin lähti ensimmäisen laihdutuspäivän (söin vain 300kcal) 2kiloa vaikken edes ole ylipainoinen. ..Nesteitähän ne kuitenkin olivat. :>
- ,,,,,,,,,,,,,,,
Laihduttelijaa kirjoitti:
Itsellänikin lähti ensimmäisen laihdutuspäivän (söin vain 300kcal) 2kiloa vaikken edes ole ylipainoinen. ..Nesteitähän ne kuitenkin olivat. :>
Ihan hyvä juttu se vaan on jos nesteitäkin lähtee.. Siis jos on jotain ylimääräistä turvotusta.. Varmaan kaikilla ylipainoisilla on turvotusta jonkin verran
- kolmes
1 tl hunajaa
1 sitruunan mehu
1 banaani
Juomaa nautitaan 4 kertaa päivässä
kysyisin että onko se vain toi yks juoma jota litkitään vai että toi juoma tehdään 4 kertaa päivässä ja jokasella kerralla saa koko ton määrän - ....
kolmes kirjoitti:
1 tl hunajaa
1 sitruunan mehu
1 banaani
Juomaa nautitaan 4 kertaa päivässä
kysyisin että onko se vain toi yks juoma jota litkitään vai että toi juoma tehdään 4 kertaa päivässä ja jokasella kerralla saa koko ton määränEiköhän jokaisella kerralla saa tuon määrän juoda... Muutoin olisi aika sairaalloisen pieni kalorimäärä päivää kohden. Näin ymmärsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759