2Pac Infoa

******

Olen tutkinut tuota murhaa ja olen tullut siihen tulokseen että Tupac Amaru Shakur on elossa. Siihen on niin paljon teorioita ja todisteita että että oikea murha olisi epätodennäköinen. Jotkut ovat varmaan internetissä nähneet "Tupacin" ruumiinavauskuvan, mutta kuvassa ei ole Tupac.



Tupacin viimeisen itse tehdyn levyn nimi on The Don Killuminati: The 7 Day Theory.

Albumin nimi kirjaimista saa muodostettua viestin: "It on the 7th you think I'm really dead", joka tarkoittaa suomeksi: 7 päivänä luulet, että olen oikeasti kuollut. ja 2pacin kuolinpäivä oli 7 syyskuuta 1996. Tämä víittaa siihen että se oli lavastettu murha.

20

1460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wompattii

      Ihan samaa olen myös miettinyt. Kyllä se on elossa juu

    • ------>

      minä en vaan jaksa uskoa että Tupac olisi elossa. (sääli sinänsä)

      Minäkin olen tutkinut pacin murhaa paljon ja tullut siihen tulokseen ettei se vaan voi olla elossa enää.
      Syntyyhän noita teorioita aina kun joku legenda kuolee.

      But who knows...

      RIP

      2pac oli/on minun mielestä paras räppäri ever.

      • noin...

        Mutta ei ole kyllä kiva ajatella miten Pacin ampumisen jälkeen moni muu kuoli niin, että syyt liittyivät hyvin todennäköisesti Tupacin kuolemaan, oli se sitten feikattu tai oikeasti tapahtunut.
        Ja itse olen sitä mieltä että vaikka Tupac olisikin elossa, hän ei enää tulisi takaisin sieltä missä nyt on.


      • Loose-G
        noin... kirjoitti:

        Mutta ei ole kyllä kiva ajatella miten Pacin ampumisen jälkeen moni muu kuoli niin, että syyt liittyivät hyvin todennäköisesti Tupacin kuolemaan, oli se sitten feikattu tai oikeasti tapahtunut.
        Ja itse olen sitä mieltä että vaikka Tupac olisikin elossa, hän ei enää tulisi takaisin sieltä missä nyt on.

        Kun voi olla, että se on lavastettu ja se on elossa. Sillä jos se on lavastettu ja se pysy sen jälkee elossa, niin ois se huomattu jos se nyt ois kuollu ja se löydettäis ny kuolleen.

        Eli se kuoli sillon. 1996 tai sit se on vieläkin elossa.


    • Is dead

      I'm sorry but it's the truht! great rabber :)

      • ASDVVVVVVVVVVV

        MIten sinä sait tuosta levyn kannesta tuon.. " Luulet että ole oikeasti kuollyt.." :O selitäs


    • thinkso

      ootte jäljillä ja jos vaa mietitte paljon, ni tuutte huomaa et 2pac on lähempänä ku uskottekaa.. on nimittäin muutama biisi missä on myös tollasia ns. viestejä.

      • niin tai näin

        Tupac teki pari viikkoa ennen kuolemaansa kaksi levyä, koska tiesi, että loppu on lähellä! Kannattaa katsoa Tupac: Resurrection SEKÄ lukea tupacista kirjoitettu kirja/kirjoja.


      • Ehkä ei

    • zgxjn

      Miten helvetissä sä saat muodostettua tuollaisen lauseen makavelin levystä? Vastaus: et mitenkään. Ja Pac kuoli 13 pvä ei 7:s fool

      • ..................

        Tupac kuoli 13. pvä...eikös päivä ollut perjantai?


      • shjdrtj
        .................. kirjoitti:

        Tupac kuoli 13. pvä...eikös päivä ollut perjantai?

        Perjantaihan se oli klo 4:03 iltapäivällä


      • ..........
        shjdrtj kirjoitti:

        Perjantaihan se oli klo 4:03 iltapäivällä

        Aivan liikaa yhteensattumia.. elossa on ja pysyy.


    • 2pac fani

      ei oo kyllä elossa.
      ei tollasta kuolemaa noin vaan feikata.
      ainakun joku legenda kuolee nii eiköhän joku mee nettiin sanoon et se on elossa.
      ja sitte kattoo läpi sen 500 biisiä missä se sanoo takaperin "tulen takaisin"
      kyllähän sen ymmärtää et haluais sen olevan elos mutta kun on kuollu niin on kuollu ei sille mitään voi
      nehän sanoo et se tulee takasin 2014 että sitten nähdään että se on kuollu.
      tai sitten ne keksii et se on 2017 koska se on 3 kertaa 7 vuotta sen kuolemast ja sen vika levy oli "7 day theory"
      kyllä vaan säälittää et joku luulee et se on elossa. siinä tulee vaan pettyyn ja sitten sitä odottaa koko loppu elämänsä ku aamupillua.

      oon tosiaan aika paljon kattonu ohjelmia ja dokumentteja ja kirjoja ja kirjotuksia netissä
      eikä noita "last 24 hours" tai "truth behind death" ohjelmia jostain tehä jos ei olla 100% varmoja että ne on kuollu.

      R.I.P Tupac Shakur

      • 2pacpacpac

        tämä on niin totta, props


    • 2

      ''2pacin kuolinpäivä oli 7 syyskuuta 1996''

      siis mitä? sen kuolinpäivä oli kyl 13 päivä..
      aika paljo oot tutkinu asiaa ku kuolinpäivää et tiiä??

      • Machiavelli

        Tupacin kuolema on ollut hyvin hämärä ja vaikea asia selvittää eikä kukaan räppäreistä halunnut tehdä yhteystyötä poliisin kanssa selvittäkseen Tupacin murhan.
        Mutta miten ihminen voi onnistua ennustamaan oman kuolemansa niinkuin Tupac teki ja miten numero 7 viittaa niin monella tavalla hänen kuolemaansa?

        tässä tulee esimerkkejä:
        - Tupac syntyi 16 kesäkuuta = 1 6 = 7
        - Tupac oli 25 vuotias kuollessaan 2 5 = 7
        - Hänet julistettiin kuolleeksi 4:03 = 4 0 3 = 7
        - Hän oli sairaalassa 7 päivää ennenkuin hän lopulta kuoli
        - Häntä ammuttiin 12 kertaa, joista 5 luotia osui häneen = 12 - 5 = 7
        - Hän kuoli juuri perjantai 13:ta päivänä? (outoa)
        - Tupacin uskotaan palaavan takaisin vuonna 2014 = 2 0 1 4 = 7
        - Palatessaan Tupac on silloin 43 vuotias = 4 3 = 7
        - Jolloin hänen kateessa oleva aika on (43-25) = 18 vuotta = 8 - 1 = 7
        - Juuri ennen kuoltuaan hän muutti nimensä Makaveliksi joka tarkoittaa Italian salateoriassa samaa kuin: Makaveli = Am Alive

        - Vankilassa oltuaan Tupac luki useaan kertaan Italian keskiajan Machiavelli nimisen filosofin kirjan, jossa Machiavelli lavasti oman kuolemansa, ja tuli myöhemmin takaisin, mikä sattuma??

        - ((( Huom! Amerikan lain mukaan, jos ihminen lavastaa oman kuolemansa, hänen täytyy olla poissa kuvioista 18 vuotta, 18 vuoden jälkeen häntä ei voida enään syyttää siitä ja hän on periaatteessa vapaa, Tupac "kuoli vuonna 1996 ja kun siihen lisätään se 18 vuotta = 2014 !!!)))

        - Hän ammuttiin 7 Syyskuuta 1996 ja juuri ennen kuolemaansa hän mainitsi albumissaan tällaisen lauseen
        " On the 7th you think im dead yet im really alive" ? Miten hän tiesi etukäteen että hänet ammutaan juuri 7 päivänä??

        Tupacilla oli ennen kuolemaansa ollut monta vihamiestä ja sen takia hän varmasti osasi ennustaakin oman kuolemansa ja häntä oli ammuttu 5 kertaa aiemminkin, mutta tuloksetta. Oman kuolemansa lavastaminen ja "häipyminen" joksikin aikaa pois rap kuvoista kunnes olosuhteet olisivat viilentyneet olisi ollut paras ratkaisu hänen kannalta ja hän olisi voinut pelastaa oman henkensä...? Tai niin ainakin itse olisin tehnyt hänen tilallaan...


      • hg
        Machiavelli kirjoitti:

        Tupacin kuolema on ollut hyvin hämärä ja vaikea asia selvittää eikä kukaan räppäreistä halunnut tehdä yhteystyötä poliisin kanssa selvittäkseen Tupacin murhan.
        Mutta miten ihminen voi onnistua ennustamaan oman kuolemansa niinkuin Tupac teki ja miten numero 7 viittaa niin monella tavalla hänen kuolemaansa?

        tässä tulee esimerkkejä:
        - Tupac syntyi 16 kesäkuuta = 1 6 = 7
        - Tupac oli 25 vuotias kuollessaan 2 5 = 7
        - Hänet julistettiin kuolleeksi 4:03 = 4 0 3 = 7
        - Hän oli sairaalassa 7 päivää ennenkuin hän lopulta kuoli
        - Häntä ammuttiin 12 kertaa, joista 5 luotia osui häneen = 12 - 5 = 7
        - Hän kuoli juuri perjantai 13:ta päivänä? (outoa)
        - Tupacin uskotaan palaavan takaisin vuonna 2014 = 2 0 1 4 = 7
        - Palatessaan Tupac on silloin 43 vuotias = 4 3 = 7
        - Jolloin hänen kateessa oleva aika on (43-25) = 18 vuotta = 8 - 1 = 7
        - Juuri ennen kuoltuaan hän muutti nimensä Makaveliksi joka tarkoittaa Italian salateoriassa samaa kuin: Makaveli = Am Alive

        - Vankilassa oltuaan Tupac luki useaan kertaan Italian keskiajan Machiavelli nimisen filosofin kirjan, jossa Machiavelli lavasti oman kuolemansa, ja tuli myöhemmin takaisin, mikä sattuma??

        - ((( Huom! Amerikan lain mukaan, jos ihminen lavastaa oman kuolemansa, hänen täytyy olla poissa kuvioista 18 vuotta, 18 vuoden jälkeen häntä ei voida enään syyttää siitä ja hän on periaatteessa vapaa, Tupac "kuoli vuonna 1996 ja kun siihen lisätään se 18 vuotta = 2014 !!!)))

        - Hän ammuttiin 7 Syyskuuta 1996 ja juuri ennen kuolemaansa hän mainitsi albumissaan tällaisen lauseen
        " On the 7th you think im dead yet im really alive" ? Miten hän tiesi etukäteen että hänet ammutaan juuri 7 päivänä??

        Tupacilla oli ennen kuolemaansa ollut monta vihamiestä ja sen takia hän varmasti osasi ennustaakin oman kuolemansa ja häntä oli ammuttu 5 kertaa aiemminkin, mutta tuloksetta. Oman kuolemansa lavastaminen ja "häipyminen" joksikin aikaa pois rap kuvoista kunnes olosuhteet olisivat viilentyneet olisi ollut paras ratkaisu hänen kannalta ja hän olisi voinut pelastaa oman henkensä...? Tai niin ainakin itse olisin tehnyt hänen tilallaan...

        kuulostaa aika todelliselta, kaikki ei voi olla sattumaa


      • jorderius
        Machiavelli kirjoitti:

        Tupacin kuolema on ollut hyvin hämärä ja vaikea asia selvittää eikä kukaan räppäreistä halunnut tehdä yhteystyötä poliisin kanssa selvittäkseen Tupacin murhan.
        Mutta miten ihminen voi onnistua ennustamaan oman kuolemansa niinkuin Tupac teki ja miten numero 7 viittaa niin monella tavalla hänen kuolemaansa?

        tässä tulee esimerkkejä:
        - Tupac syntyi 16 kesäkuuta = 1 6 = 7
        - Tupac oli 25 vuotias kuollessaan 2 5 = 7
        - Hänet julistettiin kuolleeksi 4:03 = 4 0 3 = 7
        - Hän oli sairaalassa 7 päivää ennenkuin hän lopulta kuoli
        - Häntä ammuttiin 12 kertaa, joista 5 luotia osui häneen = 12 - 5 = 7
        - Hän kuoli juuri perjantai 13:ta päivänä? (outoa)
        - Tupacin uskotaan palaavan takaisin vuonna 2014 = 2 0 1 4 = 7
        - Palatessaan Tupac on silloin 43 vuotias = 4 3 = 7
        - Jolloin hänen kateessa oleva aika on (43-25) = 18 vuotta = 8 - 1 = 7
        - Juuri ennen kuoltuaan hän muutti nimensä Makaveliksi joka tarkoittaa Italian salateoriassa samaa kuin: Makaveli = Am Alive

        - Vankilassa oltuaan Tupac luki useaan kertaan Italian keskiajan Machiavelli nimisen filosofin kirjan, jossa Machiavelli lavasti oman kuolemansa, ja tuli myöhemmin takaisin, mikä sattuma??

        - ((( Huom! Amerikan lain mukaan, jos ihminen lavastaa oman kuolemansa, hänen täytyy olla poissa kuvioista 18 vuotta, 18 vuoden jälkeen häntä ei voida enään syyttää siitä ja hän on periaatteessa vapaa, Tupac "kuoli vuonna 1996 ja kun siihen lisätään se 18 vuotta = 2014 !!!)))

        - Hän ammuttiin 7 Syyskuuta 1996 ja juuri ennen kuolemaansa hän mainitsi albumissaan tällaisen lauseen
        " On the 7th you think im dead yet im really alive" ? Miten hän tiesi etukäteen että hänet ammutaan juuri 7 päivänä??

        Tupacilla oli ennen kuolemaansa ollut monta vihamiestä ja sen takia hän varmasti osasi ennustaakin oman kuolemansa ja häntä oli ammuttu 5 kertaa aiemminkin, mutta tuloksetta. Oman kuolemansa lavastaminen ja "häipyminen" joksikin aikaa pois rap kuvoista kunnes olosuhteet olisivat viilentyneet olisi ollut paras ratkaisu hänen kannalta ja hän olisi voinut pelastaa oman henkensä...? Tai niin ainakin itse olisin tehnyt hänen tilallaan...

        eiköhän itse death row records kuitenkin päättäny että sen albumin nimeksi tulee Makaveli The Don Killuminati The 7 Day Theory (koittakaa jo jättää tämä asia rauhaan)


    • D9

      Hmm eikös ollu sillein että jos murha on selvittämättä 18 vuotta se suljetaan?
      koska Biggie tapettiin ja 2pac inhosi Biggietä joten hän tappoi Biggien ja pysyy poissa 18 vuotta että...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      99
      1863
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1410
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      84
      1263
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      455
      939
    7. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      908
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      842
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      826
    Aihe