Mulla on ollut hermopinne niskassa muutaman vuoden. Olen koittanut levätä ja luen aika paljon. Olen käynyt hierojalla ja OMT fysioterapeutilla puolivuotta sen jälkeen kun oireet alkoivat. En ole varma mistä hermopinne on tullut, mutta luulisin sen tulleen kaatuessani.
Kipu on oikealla puolella. Niskassa tuntuu sivullepäin taittaessa painava kipu alaleuanluun yläosan vieressä, siis sivultapäin katsottuna korvan alapuolella ja alaleuanluun vasemmalla puolella. Kun käännän päätä vasemmalle niskassa tuntuu vihlaiseva kipu, oikealta päin katsottuna korvan vasemmassa alareunassa parin kolmen sentin päässä korvasta.
Joskus kipualue tuntuu herkemmältä mutta joskus alue ei ole lainkaan herkkä. Kipu ei
Mikä hermo mulla on niskassa jumissa??? Ja mistä luultavimmin halvaannun, jos halvaannun? Ja kiinnostaisi myös tietää kuinka helppo tämä on parantaa, ja millaisia jumppaliikkeitä pitäisi tehdä?
Hermopinne niskassa
hermopinne
2
4312
Vastaukset
- kansanparantajalta
apua kipuihini.Kolmoishermosärkyyn,käsi-ja selkävaivoihin.
- Noraldo
Yksi käynti jäsenkorjaajalla ja kipu lähti ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315836- 393842
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833333- 122778
- 292242
- 122197
- 1621906
- 181535
- 1051372
- 251263