Oireita kahden laatan

Olen nyt syönyt ensimmäisen kerran kaksi laattaa e-pillereitä putkeen ja olen saanut erinäköisiä oireita. Normaalisti minulle ei tule juuri ollenkaan mustelmia, mutta nyt viimeisen kahden viikon aikana minulle on ilmestynyt mustelmia ympäri kehoani, varsinkin jalkoihin ja käsiin. Myös viimeksi kuluneen liuskan ajan minulla on ollut tunne kuin minulla olisi ollut kuukautiset, tosin ilman vuotoja.

Onko kenelläkään samanlaisia oireita tullut kun on syönyt kaksi laattaa e-pillereitä putkeen?
62066
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

menossa ja olo on välillä kuin olisi menkat. Maha tuntuu turvonneelta jne.. mutta kyllä se siitä aina helpottaa kun tauon pitää :)

Äänestä

ja alavatsa kipeä :/ En enää ikinä syö putkeen kahta laattaa, en vaan viitsi jättää laattaa kesken. Onneks tauko alkaa 6 pv:n päästä!

Äänestä

mitää oireita kahden laatan putkeen syömisestä. Nykyään pidän taukoviikkoja yleensä aina vasta kahden laatan jälkeen, koska elämäkin helpottuu kun ei ole inhottavia menkkoja. Joskaan eivät nekään kivuliaat ole, mutta silti...voi olla että kun keho tottuu tuollaiseen tahtiin niin oireitakaan ei tule enää samalla tavalla. Itse olen syönyt pillereitä kolme vuotta.

Äänestä

Mulla menee niin, että voin ihan huoletta syödä kaksi laattaa putkeen, ja ei tunnu missään. Heti jos aloitan kolmannen levyn putkeen, siis jo ensimmäisinä kolmannen levyn päivinä, on maha todella kipeä.
Oon miettinyt että voiko keho todellakin erottaa noin hyvin sen, milloin on 42 tai 43 pilleriä syöty :D
Enpä tuon takia oo koskaan syönyt kokonaan kolmatta levyä, mutta joskus on joutunut muutaman siitä ottamaan, kun menkat eivät ole sopineet tilanteeseen...

Äänestä

Minä sain vaikka mitä tokan laatan jälkeen: turvotusta, hiirrrrveän määrän vetistä valkovuotoa, itkuisuutta, hermostuneisuutta, haluttomuutta, vatsakramppeja...

Äänestä

Olen vähän yli vuoden syönyt Meliane-epilleritä. Nyt äskettäin söin 2 laattaa putkeen. Ei minkäänlaisia oireita tullut kun vasta lopetettuani toisen laatan ja odottelin kuukautisia. Sitten ekana vuotopäivänä iski kamala vatsakipu (särkylääkettä tähän)ei kuitenkaan niin kamalaa kun tokan päivän päänsärky joka oli muuttua migreeniksi, ihan aaltoili. Mutta kuitenkin kesti noin 3 päivää vuoto ja sitten ohi. Täytyy katsoa viittiikö joskus toiste taas syödä laattoja putkeen. Kuitenkaan ei mitään välivuotoja tullut.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


syömisestä putkeen... kirjoitti:

Olen nyt syönyt ensimmäisen kerran kaksi laattaa e-pillereitä putkeen ja olen saanut erinäköisiä oireita. Normaalisti minulle ei tule juuri ollenkaan mustelmia, mutta nyt viimeisen kahden viikon aikana minulle on ilmestynyt mustelmia ympäri kehoani, varsinkin jalkoihin ja käsiin. Myös viimeksi kuluneen liuskan ajan minulla on ollut tunne kuin minulla olisi ollut kuukautiset, tosin ilman vuotoja.

Onko kenelläkään samanlaisia oireita tullut kun on syönyt kaksi laattaa e-pillereitä putkeen?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu