..toi mulle pikku kopallisen mansikoita.. ihan pikkuriikkisen kopallisin isoja mansikoita..
no nyt ne..
6
146
Vastaukset
- kbasa
ja lisäys elixiiriä
saat kuhmuraisen valkovenäläisen siitä sitten :-)maitoon.. mansikat vaan suuhun..taitas olla neitimäistä ottaa mansikoiden kera makeaa tai puolimakeaa..tai puolikuivaa kuohista.. JÄILLÄ..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
maitoon.. mansikat vaan suuhun..taitas olla neitimäistä ottaa mansikoiden kera makeaa tai puolimakeaa..tai puolikuivaa kuohista.. JÄILLÄ..
kuule.. tiesikkö jotta humppamusa petraa kaasumahan efektiivistä tilavuutta! niin se tekee!
tässä alkuharjoitteluxi9..
http://www.youtube.com/watch?v=ect3VoEUJn8&feature=related :-)) kbasa kirjoitti:
kuule.. tiesikkö jotta humppamusa petraa kaasumahan efektiivistä tilavuutta! niin se tekee!
tässä alkuharjoitteluxi9..
http://www.youtube.com/watch?v=ect3VoEUJn8&feature=related :-))..juuu.. heti alko pörähdellä kun vähän tanssahtelin naksahtelvin nivelin..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..juuu.. heti alko pörähdellä kun vähän tanssahtelin naksahtelvin nivelin..
esiisä horatio los van der bordellos hyppi alituiseen..
kukaan ei tienny missä mutta jälkikasvua siunaantui!
kaasumahaansa hoiti - sanoi hän sillon..
ja nyt pupiin.. moro arvon pervokki :-)) kbasa kirjoitti:
esiisä horatio los van der bordellos hyppi alituiseen..
kukaan ei tienny missä mutta jälkikasvua siunaantui!
kaasumahaansa hoiti - sanoi hän sillon..
ja nyt pupiin.. moro arvon pervokki :-))..jostain ne aina siunaantuu ku tarpeeksi hyppii.. missä hyppii..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594743
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183326- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882