Kysy Mikeltä Pakkotoistosta 2

pakkotoisto.com

Noniin marakatit, taas mennään. Viime ketju ylitti taas 200 vastauksen rajan ja se katsottiin yli 16 tuhatta kertaa. Antakaa taas tulla kysymyksiä, olen vähän huolissani kun ei ole vähään aikaan mitään juttua ollut. Eli vastaan Pakkotoistoa koskeviin kyssiin taas.

386

40770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arttu lohikoski

1. Mikä on mielestäsi suurin rautamäärä jonka ihminen pystyy nostamaan penkistä natuna raakana? Jos ajatellaan että suorituksen ei tarvitse olla aivan täysin kisakelpoinen, muttei kuitenkaan mikään järkyttävä runkkupenkkikään. Eli ns. salipenkki.

2. Jos 20-vuotias voimailija penkkaisi raakana 260kg ja tekisi tämän natuna, niin millaiseen penkkitulokseen uskoisit tämän kaverin pystyvän vaikkapa 30-vuotiaana jos hän olisi:
      -pystynyt treenaamaan koko tuon 10 vuotta ilman pahoja loukkaantumisia
      -alkanut roinaamaan 22-23 vuotiaana
      -kehonpaino lähellä 200 kiloa

• pakkotoisto.com

1. Kyllä mä uskon aika vakaasti, että isoimmat ukot, siis luonnostaan isoraajaiset kykenevät tunnollisella harjoittelulla yli 2 markkaa pukkaamaan.

2. 20 vuotias ja 260kg raakana natuna on kyllä mahdotonta, en usko että tällä pallolla semmoista kaveria on. Mutta jos tommoinen olisi, niin se penkkaisi rojujen kanssa varmaan raakana yli 350kg.

• paljon'

Tomi saa rahaa Pakkotoistosta tällä hetkellä? Miksi?

• pakkotoisto.com

Sitä sun pitää kysyä Tomilta.

• kekeeeee

eikö olis korkea aika siivota tota pakkiksen foorumia? siis räjäyttää sieltä suurin osa ketjuista jonnekkin tai perustaa uutta tilalle jolla piku hiljaa korvattais vanha.

kun tuo foorumi on sellanen sillisalaatti. tällä tarkotan sitä että ei sieltä löydä mitä hakee edes haulla ja uusia ei ketjuja ei saa tai kannata tehdä kun ne hukkuu sihen käkkään.

• pakkotoisto.com

Kyllä haku pelaa varsin mainiosti, ei sen kanssa ole mitään ongelmaa. Olen joskus miettinyt, josko arkistoisi osan viesteistä, mutta sitten ne taas eivät tule hakuun mukaan.

Ja toki forumit listataan kaikissa mittareissa kävijämäärillä, viestimäärillä ja jäsenmäärillä, joten ei viitsisi roskiinkaan pistää.

Siellä se data on jemmassa vain, joten ei siitä haittaa ole vaikka jollakin forumilla olisikin pirusti viestejä.

• kekeee
        pakkotoisto.com kirjoitti:

Kyllä haku pelaa varsin mainiosti, ei sen kanssa ole mitään ongelmaa. Olen joskus miettinyt, josko arkistoisi osan viesteistä, mutta sitten ne taas eivät tule hakuun mukaan.

Ja toki forumit listataan kaikissa mittareissa kävijämäärillä, viestimäärillä ja jäsenmäärillä, joten ei viitsisi roskiinkaan pistää.

Siellä se data on jemmassa vain, joten ei siitä haittaa ole vaikka jollakin forumilla olisikin pirusti viestejä.

sitten mulla ei edelleenkään ole mitään asiaa sinne foorumille. ei vaan jaksa sitä sekamelskaa. se nyt tuskin teikäläistä kiinnostaa mutta tällä kertaa kävi näin :cola-olli:

• pakkotoisto.com
        kekeee kirjoitti:

sitten mulla ei edelleenkään ole mitään asiaa sinne foorumille. ei vaan jaksa sitä sekamelskaa. se nyt tuskin teikäläistä kiinnostaa mutta tällä kertaa kävi näin :cola-olli:

No onhan aina tämä varsin selkeä Suomi24. Eli no problem.

• käsitit väärin...

No onhan aina tämä varsin selkeä Suomi24. Eli no problem.

kyllähän tätäkin tulee joskus vilkuiltua mutta enemmän viihdyn noilla modatuilla foorumeilla. pakkiksessa ei juuri muuta vikaa ole kuin sen koko.

• kekeee
        käsitit väärin... kirjoitti:

kyllähän tätäkin tulee joskus vilkuiltua mutta enemmän viihdyn noilla modatuilla foorumeilla. pakkiksessa ei juuri muuta vikaa ole kuin sen koko.

nyt kun valittamisen makuun päästiin niin se on typerää ettei kilpailijan myymistä urheiluravinnemerkeistä keskusteleminen ole sallittua edes silloin kun niistä keskustellaan vaikka kokemusperäisesti (ei mainostarkoituksessa)

• kekeee

kyllähän se haku pelaa mutta kun sitä dataa on siellä äärettömän paljon niin hyvässä kuin pahassa sen oikean datan löytäminen on melko työlästä.

• pakkotoisto.com
        kekeee kirjoitti:

nyt kun valittamisen makuun päästiin niin se on typerää ettei kilpailijan myymistä urheiluravinnemerkeistä keskusteleminen ole sallittua edes silloin kun niistä keskustellaan vaikka kokemusperäisesti (ei mainostarkoituksessa)

Joillain forumeilla ei saa sanoa sanaa paska, vaan se sensuroidaan. Jokaisella forumilla on omat juttunsa ja Pakkotoistolla on tuo mainostusjuttu. Mutta tuo on valetta, että keskustelu olisi kiellettyä, se ei pidä paikkaansa. Siellä keskustellaan kokoajan muista merkeistä, vain linkittäminen on kiellettyä.

• pakkotoisto.com
        kekeee kirjoitti:

kyllähän se haku pelaa mutta kun sitä dataa on siellä äärettömän paljon niin hyvässä kuin pahassa sen oikean datan löytäminen on melko työlästä.

Haku rajoittaa tulokset 500 tulokseen, eli siihen ei tule kaikki mahdollinen forumilta. Ja vaikea uskoa, että tietokannan koko oliis huono juttu.

• hghghghg

Haku rajoittaa tulokset 500 tulokseen, eli siihen ei tule kaikki mahdollinen forumilta. Ja vaikea uskoa, että tietokannan koko oliis huono juttu.

kyllä se urheilufoorumilla on huono juttu sillä hyvin pieni prosentti kaikesta tiedosta on paikkansa pitävää.Loput mutua ja mikä pahinta: täyttä paskaa!

• pakkotoisto.com
        hghghghg kirjoitti:

kyllä se urheilufoorumilla on huono juttu sillä hyvin pieni prosentti kaikesta tiedosta on paikkansa pitävää.Loput mutua ja mikä pahinta: täyttä paskaa!

No sovitaan niin, mutta eihän sen pitäisi haittaa sua kun et käy koko sivustolla. Ongelma siis ratkottu, UFS forumilla on täyttä asiaa, mene sinne.

• khhhhhh

No sovitaan niin, mutta eihän sen pitäisi haittaa sua kun et käy koko sivustolla. Ongelma siis ratkottu, UFS forumilla on täyttä asiaa, mene sinne.

molempia mutta ufs tosiaan tällä hetkellä hieman selkeämpi tosin siellä on myös todella hiljaista aika ajoin.

• Kekex

Eikös tää ole vähän niinku piilomainontaa?

• pakkotoisto.com

Kyllä tämä on ihan rehellisesti mainontaa, täällä puhutaan muutenkin Pakkotoistosta, niin mikäs siinä, mainosta tämäkin on ja ilmaista sellaista. Jos Suomi24 tätä rajoittaisi, niin olisi pare sitten poistaa myös ne kaikki muutkin puheet Pakkotoistosta. Nyt vain korjailen täällä väärinkäsityksiä.

• kekeee

Kyllä tämä on ihan rehellisesti mainontaa, täällä puhutaan muutenkin Pakkotoistosta, niin mikäs siinä, mainosta tämäkin on ja ilmaista sellaista. Jos Suomi24 tätä rajoittaisi, niin olisi pare sitten poistaa myös ne kaikki muutkin puheet Pakkotoistosta. Nyt vain korjailen täällä väärinkäsityksiä.

ei haittaa pätkääkään. ihan mukava juttu että tulit vastailemaan kysymyksiin.

• JulleX

Mittasitko koskaan habas? Paljonko sä penkkasit enimmillään?

• pakkotoisto.com

Joskus mittasin 117kg kokoisena ja se oli 50,5cm, mutta rasvaahan siinä oli.

Penkkasin raakana seuraavasti:

Salilla 220kgx1 ja 200kgx4
        Kisoissa alle 110 sarjassa 217,5kg ja alle 100kg sarjassa 205kg.

• Mjarakatti

Joskus ainakin tällä forumilla pyöri kuvakaappaus jostain herjaavasta nettikirjoituksesta, josta käsittääkseni tuli esitutkinta? Johtiko tuo esitutkinta mihinkään? Onko muita esitutkintoja ollut ja onko ne johtaneet mihinkään?

Mitkä on tällä hetkellä Fastin ja Pakkotoiston suhteet?

Olen lukenut muutamia J.Virtamon kirjoittamia juttuja kilpailevalta forumilta. Kaveri vaikuttaa vähän yhdellä niitillä tehdyltä. Onko se?

Mikä on Pakkotoiston myydyin tuotemerkki ja tuote?

Onko mitään suuria tulevaisuuden suunnitelmia tai visioita?

• pakkotoisto.com

Se jäbä tunusti tekonsa mulle ja poliisi jäi jumiin kun palvelin olin jossain perseessä. En jaksanut pistää eteenpäin enää vaikka mailissa oli kaverin tunnustus. Pyyteli anteeksi. Ei ole muita, ei jaksa vaivaa poliisia.

Pakkotoistolla ja Fastilla ei ole mitään suhdetta tällä hetkellä. Mutta näiden kahden takana olevat henkilöt ovat hyvissä väleissä keskenään. Fastin koko henkilökunta on hyvää porukkaa.

Virtamo on aika fiksu kaveri, vaikkakaan ihan putkeen ei yrityshommat ole mennyt aina. Taitava kielissä.

P-Storesta näkee myydyimmät listasta tämän hetkisen myydyimmän tuotteen.

Valokuvaajana olisi kiva edelleen kehittyä ja olisihan se kiva joskus muuttaa sen työn perässä ulkomaille.

• ranne-erkki-perkki

1.Mitä mieltä olet ronnie colemanista? onko natu? onko edelleen maailman kovin kehonrakentaja?

2.Miten pakkotoistofoorumi sai alkunsa?

3.Hyväksytkö lääkkeiden (lähinnä hormonituotteiden) käytön kehonrakennuksessa terveillä ihmisillä?

4.onko sulla tai onko joskus ollut henkilökohtainen idoli kehonrakennuksessa?

5.onko mass blast sinusta edelleen hyvä tuote?

6.onko korvasienet sinusta hyvää bodyruokaa?

7.miksi mainostaminen on pakkisella kiellettyä?

8.miten sinusta tuli valokuvaaja?

9.onko penkkipunnerrus sinusta tärkein liike rinnan lihaksiston kehityksessä?

10.onko maastaveto sinusta välttämätön liike?

11.onko "nötkött" sinusta hyvää bodyruokaa?

12.kuinka paljon tosimies painaa?

13.pakkiksella on valtava määrä jäseniä: osaatko sanoa kuinka monta alter egoa palstalla viihtyy n.suurinpiirtein?

LIGHT WEIGHT BABY!!!!!

• pakkotoisto.com

1. No ei ole natu, kyllähän sen nyt kaikki tajuaa. Ja pidän miestä parhaana kehonrakentajana kautta-aikain. Tosin Arnold teki bodaukselle isompia palveluksia aikanaan..

2. Antton nimimerkki sen roina.da.ru sivuston perusti aikanaan kun jengi Mega-pron keskustelupalstalla kyllästyi. Sitä Mega-Prota piti silloin aikanaan Anssi Manninen, joka kerran kuussa aina deletoi kaikki viestit ilmeisesti tilanpuutteen takia ja jengillä meni joka kerta hermot.

3. Hyväksyn, omapa on asiansa. Laitonta se ei ole.

4. Ei koskaan.

5. On

6. En ole tutustunut korvasienten ravintoarvoihin, tuskin niitä pelkästään kannattaa kiskoa.

7. Mainostaminen maksaa, ihan normaalia kun median koko kasvaa. Se menee ihan mahdottomaksi kun kaikenmoisia tyyppejä rekisteröityy forumille puffaamaan jotain tuotetta.

8. Piti kuvauttaa tyttökaveri aikanaan, mutta se oli liian kallista mielestäni. Aloin itse kuvaamaan, laskutan nyt enemmän kuin mitä pidin silloin kalliina, ironista.

9. On

10. Ei ole

11. Ei todellakaan ole.

12. Ei sitä mitata painossa

13. Ei tietoa alter egojen määrästä. Mulla on ainakin yksi "Forum admin".

• mieltä

1. No ei ole natu, kyllähän sen nyt kaikki tajuaa. Ja pidän miestä parhaana kehonrakentajana kautta-aikain. Tosin Arnold teki bodaukselle isompia palveluksia aikanaan..

2. Antton nimimerkki sen roina.da.ru sivuston perusti aikanaan kun jengi Mega-pron keskustelupalstalla kyllästyi. Sitä Mega-Prota piti silloin aikanaan Anssi Manninen, joka kerran kuussa aina deletoi kaikki viestit ilmeisesti tilanpuutteen takia ja jengillä meni joka kerta hermot.

3. Hyväksyn, omapa on asiansa. Laitonta se ei ole.

4. Ei koskaan.

5. On

6. En ole tutustunut korvasienten ravintoarvoihin, tuskin niitä pelkästään kannattaa kiskoa.

7. Mainostaminen maksaa, ihan normaalia kun median koko kasvaa. Se menee ihan mahdottomaksi kun kaikenmoisia tyyppejä rekisteröityy forumille puffaamaan jotain tuotetta.

8. Piti kuvauttaa tyttökaveri aikanaan, mutta se oli liian kallista mielestäni. Aloin itse kuvaamaan, laskutan nyt enemmän kuin mitä pidin silloin kalliina, ironista.

9. On

10. Ei ole

11. Ei todellakaan ole.

12. Ei sitä mitata painossa

13. Ei tietoa alter egojen määrästä. Mulla on ainakin yksi "Forum admin".

olet laittoman kaupankäynnin tukemisesta?

"3. Hyväksyn, omapa on asiansa. Laitonta se ei ole."

• pakkotoisto.com
        mieltä kirjoitti:

olet laittoman kaupankäynnin tukemisesta?

"3. Hyväksyn, omapa on asiansa. Laitonta se ei ole."

No sekin on jokaisen oma asia, myykööt jos haluavat rikkoa lakia.

• toivo kynä

muistaakseni et tehnyt maastavetoa tai kyykkyä oikeastaan ollenkaan?
      miksi näin?
      kyykky ja maastaveto varsinkin on kuitenkin koko kehon voimanmittari ja raakuudessaan omaa luokkaansa vertaa mihin tahansa.

niin oliko sulla jotain esteitä esim. polvi tai muita vaivoja vedolle tai kyykylle vai olitko ainastaan liian laiska ja saamaton penkkimies, joka ei vetoa ja kyykkyä tee? :)

• pakkotoisto.com

Kyykkäsin kyllä säännöllisellä kierrolla jalkatreenissä. Vetoa en tehnyt juurikaan, selkä kasvaa paremmin kulmasouduilla. Olin laiska ja saamaton penkkimies, paljonkojan olisin penkannut rawina jos olisin ollut aikaansaava ja innokas?

• Tampere kiittää

Kyykkäsin kyllä säännöllisellä kierrolla jalkatreenissä. Vetoa en tehnyt juurikaan, selkä kasvaa paremmin kulmasouduilla. Olin laiska ja saamaton penkkimies, paljonkojan olisin penkannut rawina jos olisin ollut aikaansaava ja innokas?

1. Saitko paljon naista 117kilosena kun musklea löyty vielä? Oliko naiset kiinnostuneita vai kattoivatko enemmänkin hyi v'ttu mikä hormooni bulkkisika?

2. Kuinka paljon kaloreita jouduit ahmia päivässä, että sait painon nousemaan noina aikoina? Veditkö paljon pitsaa yms skeidaa bodyruoan ohella?

3. Onko sulla näyttää jotain todisteita/tutkimusta siitä että kulmasoutu kasvattaa selkää paremmin jokaisella jampalla kuin maastaveto, kuten yllä väität? Kunnon perustelut!

4. Voiko natuna kasvaa ikinä isoksi, vai onko kuurittelu välttämätöntä, että näyttäisi jopa paita päällä isolta? Hulkki on treenannu yli 10vuotta ja eikä vieläkään näytä isolta. :(

5. Väittelit kovasti Hulkin kanssa Pakkiksella smith kyykyn paremmuudesta normaaliin kyykkyyn. Eikö samalla logiikalla penkkipunnerrus smithissä tasapenkillä ole yhtä toimiva massan hankinnan kannalta kuin normi penkkipunnerrus tangolla?

6. Jos halutaan olkapäihin raakaa massaa eikä kilpailut ole mielessä, niin kannattaako aikaa tuhlata vipareihin vai saadaanko parempi tulos tekemällä vain paljon pystypunnerruksia raskailla painoilla tai vaihtoehtosesti pidemmillä sarjoilla?

7. Kun sä olit joskus iso vielä, kelasitko koskaan, että voi saatana nyt mä sit oon iso, tästä mä oon uneksinu siitä asti kun alotin treenaamaan tms? Riittääkö mikään, vai haluaako sitä isonakin vielä isommaksi vai rauhottuuko se vouhotus pikkasen?

8. Siihen aikaan kun vielä kuurittelit, miten naiset suhtautui siihen?

9. Ei kysymys, mutta sussa on vielä potentiaalia paljon. Voimaa on ku pienessä kylässä, vaikka et treenaa. Älä heitä hukkaan lahjakkuuksias! Ota 1-jakonen käyttöön ja 3kertaa viikkoon treenit ja lihasmuistilla lihat takasin. Luulis, että kun kuvailet noita seksyjä fitness mimmejä niin haluis että on kondiksessa eikä maha roiku paidan läpi.

Tampesteri kiittää ja kumartaa ja odottaa ison miehen paluuta raudan pariin!

• pakkotoisto.com
        Tampere kiittää kirjoitti:

1. Saitko paljon naista 117kilosena kun musklea löyty vielä? Oliko naiset kiinnostuneita vai kattoivatko enemmänkin hyi v'ttu mikä hormooni bulkkisika?

2. Kuinka paljon kaloreita jouduit ahmia päivässä, että sait painon nousemaan noina aikoina? Veditkö paljon pitsaa yms skeidaa bodyruoan ohella?

3. Onko sulla näyttää jotain todisteita/tutkimusta siitä että kulmasoutu kasvattaa selkää paremmin jokaisella jampalla kuin maastaveto, kuten yllä väität? Kunnon perustelut!

4. Voiko natuna kasvaa ikinä isoksi, vai onko kuurittelu välttämätöntä, että näyttäisi jopa paita päällä isolta? Hulkki on treenannu yli 10vuotta ja eikä vieläkään näytä isolta. :(

5. Väittelit kovasti Hulkin kanssa Pakkiksella smith kyykyn paremmuudesta normaaliin kyykkyyn. Eikö samalla logiikalla penkkipunnerrus smithissä tasapenkillä ole yhtä toimiva massan hankinnan kannalta kuin normi penkkipunnerrus tangolla?

6. Jos halutaan olkapäihin raakaa massaa eikä kilpailut ole mielessä, niin kannattaako aikaa tuhlata vipareihin vai saadaanko parempi tulos tekemällä vain paljon pystypunnerruksia raskailla painoilla tai vaihtoehtosesti pidemmillä sarjoilla?

7. Kun sä olit joskus iso vielä, kelasitko koskaan, että voi saatana nyt mä sit oon iso, tästä mä oon uneksinu siitä asti kun alotin treenaamaan tms? Riittääkö mikään, vai haluaako sitä isonakin vielä isommaksi vai rauhottuuko se vouhotus pikkasen?

8. Siihen aikaan kun vielä kuurittelit, miten naiset suhtautui siihen?

9. Ei kysymys, mutta sussa on vielä potentiaalia paljon. Voimaa on ku pienessä kylässä, vaikka et treenaa. Älä heitä hukkaan lahjakkuuksias! Ota 1-jakonen käyttöön ja 3kertaa viikkoon treenit ja lihasmuistilla lihat takasin. Luulis, että kun kuvailet noita seksyjä fitness mimmejä niin haluis että on kondiksessa eikä maha roiku paidan läpi.

Tampesteri kiittää ja kumartaa ja odottaa ison miehen paluuta raudan pariin!

1. Olin parisuhteessa aina, joten ei tullut testattua paljonko naista olisi saanut. En kyllä ollut mitenkään herkullisessa kunnossa.

2. Söin Fastin silloista maustamatonta Massaa vitusti normisafkan päälle.

3. Kulmasoutu aktivoi paljon paremmin latseja kuin veto, sen huomaa jo kun koittaa. Mave on enemmän alaselkää ja putkia vavistava liike.

4. Kyllä natunakin voi olla kohtuu iso jos antaa vähän rasvaa tulla.

5. Smith kyykky eristää paremmin, sama penkkipunnerruksessa ei eristä yhtään enempää.

6. Tuo on vähän yksilöllistä ja hieman rakenteestakin kiinni. Suosisin melkein vahvoja punnerruksia joiden perään pidempää sarjaa vipareita.

7. Nälkä tuppaa kasvaa syödessä.

8. Ei mitenkään.

9. Ei taida enää motivaatio riittää, aikansa kutakin. Maha roikkukoon jos on roikkuakseen, vedellään sitten dieettiä jos sikseen on. Treeni on säälittävää räpellystä pari kertaa viikossa, ei uskalla tosissaan treenaa, siinä alkaa tekemään mieli droppia heti kun tietää miten paljon helpompaa se niiden avulla on. Lääkkeitä en kyllä aio enää ikinä käyttää kun niistä kerran irti on päässyt.

• voitto viltteri

olit siis aikaansaava ja innokas penkkimies, mutta et kyykky ja maastaveto-mies.

• pakkotoisto.com
        voitto viltteri kirjoitti:

olit siis aikaansaava ja innokas penkkimies, mutta et kyykky ja maastaveto-mies.

Juu, en vetänyt tosissaan kun en siihen nähnyt mitään tarvetta. Selkä kasvoi hyvin kulmasouduilla ja leveästä selästä on hyötyä penkkaamisessa. Jalkojen treenissä kierrätin eri jalkaliikkeitä. Kova kyykkääminen ei ainakaan paranna penkkitulosta, vaan rasittaa todella ilkeästi kyynärtaipeita. Välillä oli paskamaista hermosärkyä. Kyykky ei ole penkin kaveri.

• Genesis-Exodus

Pakkotoistolla suomit kovin sanoin Jonne Aaronia, kun hän oli syljeskellyt esiintymislavalla holtittomasti sillä seurauksella, että TLP:en oli yksi klimppi osunut.
      http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1228376&postcount=37
      Tuossa viestissä taas kerrot - ellet jopa kehuskele - sillä, että heitit holtittomasti palavan tupakan kuoppaan, jossa rakennusmiehet olivat töissä.

Väitän, että palavan tupakan holtiton heittely on huomattavasti typerämpää ja vaarallisempaa kuin syljeskely (joka voi jopa sattumalta sammuttaa holtittomasti heitellyt röökit). Tämä ei silti estänyt sinua haukkumasta Jonnea maan rakoon.

Kuuluuko tuollainen kaksinaismoralismi noin laajemminkin repertuaariisi?

• pakkotoisto.com

Juu, olen kaksinaismoralistinen kun en hyväksynyt räkimistä.

• you ask for it

Juu, olen kaksinaismoralistinen kun en hyväksynyt räkimistä.

Jotta ei aika tulis pitkäks mike sedälle niin...

-Mitä olet mieltä Uffen Tompasta noin yleisesti ja mitä olet mieltä onko hän lahjakas kehonrakentaja?

Ensimmäistä kysyttiin Tompalta, tässä vastaus jonka kopsasin toisesta suoli24 triidistä:
        Mike: omien polkujensa kulkija, joka tekee asiat juuri niin kuin haluaa, yleensä vielä hyvällä lopputuloksella. Välillä todella temperamenttinen höpönassu. Opettele-se-itse-mies henkeen ja vereen. Välillä täysi mulkku, mutta kukapa meistä ei välillä olisi?

-Monta kuuria tulisi vetää vuodessa että pystyy kasvattamaan lihasta pikku hiljaa kuitenkin niin että ei maksa-arvot/kolesterolit rupea heittämään häränpyllyä?Yhdellä kuurilla tuskin saadaan mitään mullistavaa aikaseksi.8wk on, 8off, 8on, 8off etc tuota menoa ollaan varmasti jo haudassa.

-Miten sun vanhemmat reagoivat kun kasvoit pikkupojasta 115kiloseksi mörssäriksi?Kerroitko hormoonien käytöstä vai tajusivatko vanhemmat ensiksi?

-Monet roinarit sanovat että fiksusti kuurittelemalla pysyy terveempänä kuin alkoholin käytöllä röökaamisella olettaen että saadaan maksakirroosia ja keuhkosyöpää myöhemmin. Mielipiteesi?

-Onko se oikeesti niin helppoa saada lihasta kun lätkäsee sen ekan kuurin päälle ja treenaa kovasti ja syö reilusti plussalla prodea etenekin kun proteiinisynteesi korostuu?

-Kerran sä tykkäät vastailla kysymyksiin niin jatketaan.Joku kysyi kulmasoudusta.Kummalla tekniikalla saadaan lihasta enemmän jos edetään progressiivisesti painoissa esim. 6kk ajan.LÄHTÖKOHTA kulmasoutu vasta/myötäotteella:

a) 80kg x 5x8 siistillä tekniikalla pienillä pidoilla
        b) 100kg x 5x8 ilman pitoja ronskimpi tekniikka mahdollistaen kovemmat painot

-Voiko kehitys parantua naturaalilla, jos lopettaa ylettömän sokerin käytön päivittäin mm.karkkia, jätskiä? oletus:vaikuttaa insuliiniresistansiin ja tätä myötä hidastaa lihasten kasvatusta.eli jos insuliiniresistanssi paranee niin tulisiko lihaakin erilailla?tämä tarkottaisi tiukkaa bodyruokavaliota oikeilla ajoituksilla.vai puhutaanko vaan marginaalisesta hyödystä?tottakai sitä natuna miettii päänsä puhki että kasvaisi nopeammin.mitäpä sitä ei tekisi lihaskasvun eteen.

-Hulkki on aloittanut kisadietin kohti syksyä.Voisitko mahdollisesti kuvata häntä ennen kisoja?Varmasti pakkotoiston lukijoita kiinnostaisi Hulkin toinen tuleminen huippukuvaajan tuottamana.

-Mitä Hulkin lihaksille kävisi jos hän alkaisi roinaamaan?Voimatasoltaan kovempi kuin suurinosa roinareista löisi piikkiä perseeseen ja treenaisi samalla antaumuksella.Lähtisikö kauan kaivatut kintut olkapäät kädet miehen sanoin show lihakset järjettömään kasvuun?

• pakkotoisto.com
        you ask for it kirjoitti:

Jotta ei aika tulis pitkäks mike sedälle niin...

-Mitä olet mieltä Uffen Tompasta noin yleisesti ja mitä olet mieltä onko hän lahjakas kehonrakentaja?

Ensimmäistä kysyttiin Tompalta, tässä vastaus jonka kopsasin toisesta suoli24 triidistä:
        Mike: omien polkujensa kulkija, joka tekee asiat juuri niin kuin haluaa, yleensä vielä hyvällä lopputuloksella. Välillä todella temperamenttinen höpönassu. Opettele-se-itse-mies henkeen ja vereen. Välillä täysi mulkku, mutta kukapa meistä ei välillä olisi?

-Monta kuuria tulisi vetää vuodessa että pystyy kasvattamaan lihasta pikku hiljaa kuitenkin niin että ei maksa-arvot/kolesterolit rupea heittämään häränpyllyä?Yhdellä kuurilla tuskin saadaan mitään mullistavaa aikaseksi.8wk on, 8off, 8on, 8off etc tuota menoa ollaan varmasti jo haudassa.

-Miten sun vanhemmat reagoivat kun kasvoit pikkupojasta 115kiloseksi mörssäriksi?Kerroitko hormoonien käytöstä vai tajusivatko vanhemmat ensiksi?

-Monet roinarit sanovat että fiksusti kuurittelemalla pysyy terveempänä kuin alkoholin käytöllä röökaamisella olettaen että saadaan maksakirroosia ja keuhkosyöpää myöhemmin. Mielipiteesi?

-Onko se oikeesti niin helppoa saada lihasta kun lätkäsee sen ekan kuurin päälle ja treenaa kovasti ja syö reilusti plussalla prodea etenekin kun proteiinisynteesi korostuu?

-Kerran sä tykkäät vastailla kysymyksiin niin jatketaan.Joku kysyi kulmasoudusta.Kummalla tekniikalla saadaan lihasta enemmän jos edetään progressiivisesti painoissa esim. 6kk ajan.LÄHTÖKOHTA kulmasoutu vasta/myötäotteella:

a) 80kg x 5x8 siistillä tekniikalla pienillä pidoilla
        b) 100kg x 5x8 ilman pitoja ronskimpi tekniikka mahdollistaen kovemmat painot

-Voiko kehitys parantua naturaalilla, jos lopettaa ylettömän sokerin käytön päivittäin mm.karkkia, jätskiä? oletus:vaikuttaa insuliiniresistansiin ja tätä myötä hidastaa lihasten kasvatusta.eli jos insuliiniresistanssi paranee niin tulisiko lihaakin erilailla?tämä tarkottaisi tiukkaa bodyruokavaliota oikeilla ajoituksilla.vai puhutaanko vaan marginaalisesta hyödystä?tottakai sitä natuna miettii päänsä puhki että kasvaisi nopeammin.mitäpä sitä ei tekisi lihaskasvun eteen.

-Hulkki on aloittanut kisadietin kohti syksyä.Voisitko mahdollisesti kuvata häntä ennen kisoja?Varmasti pakkotoiston lukijoita kiinnostaisi Hulkin toinen tuleminen huippukuvaajan tuottamana.

-Mitä Hulkin lihaksille kävisi jos hän alkaisi roinaamaan?Voimatasoltaan kovempi kuin suurinosa roinareista löisi piikkiä perseeseen ja treenaisi samalla antaumuksella.Lähtisikö kauan kaivatut kintut olkapäät kädet miehen sanoin show lihakset järjettömään kasvuun?

Lahjakkuuden näkisi sitten kun olisi useampi kisa takana, tai sitten selvästi jotain erittäin poikkeuksellista heti kättelyssä.

Kuuritus mieluusti niin, että tauot ovat aina tuplat pidempiä mitä kuurit.

En salannut horkan käyttöä porukoilta, eivätkä nuo moralisoineet yhtään.

Ei dropittelu ole ikinä mitään terveellistä, eikä sitä voi puolustella muiden dokaamisella tai röökaamisella.

Eka kuuri aidoilla rojuilla potkii kyllä ikimuistoisen kovaa, jos kaikki on kunnossa, niin kehitys on todella kovaa.

Kulmasoudussa ronskimmat painot parempi, kunhan kykenee supistamaan jokaisen toiston, se on tärkeää.

Hifitason miettimistä jos kelaa karkkien vaikutusta negatiivisesti lihaskasvuun. Kaloreita nekin ovat, tosin turhia sellaisia.

Kyllähän Hulkin voi aina kuvata, eiköhän mies sitten ota yhteyttä jos kameran eteen haluaa.

Jos Hulkki alkaisi käyttämään lääkkeitä, niin todennäköisesti kehitys olisi aivan valtavaa, tai sitten mies saisi älyttömät sivarit eikä nimeksikään lihaa. Hulkin tapauksessa veikkaan kuitenkin, että tulisi vitusti finnejä ja armottomasti lihaa sekä nestettä.

• 100kg boudari

Lahjakkuuden näkisi sitten kun olisi useampi kisa takana, tai sitten selvästi jotain erittäin poikkeuksellista heti kättelyssä.

Kuuritus mieluusti niin, että tauot ovat aina tuplat pidempiä mitä kuurit.

En salannut horkan käyttöä porukoilta, eivätkä nuo moralisoineet yhtään.

Ei dropittelu ole ikinä mitään terveellistä, eikä sitä voi puolustella muiden dokaamisella tai röökaamisella.

Eka kuuri aidoilla rojuilla potkii kyllä ikimuistoisen kovaa, jos kaikki on kunnossa, niin kehitys on todella kovaa.

Kulmasoudussa ronskimmat painot parempi, kunhan kykenee supistamaan jokaisen toiston, se on tärkeää.

Hifitason miettimistä jos kelaa karkkien vaikutusta negatiivisesti lihaskasvuun. Kaloreita nekin ovat, tosin turhia sellaisia.

Kyllähän Hulkin voi aina kuvata, eiköhän mies sitten ota yhteyttä jos kameran eteen haluaa.

Jos Hulkki alkaisi käyttämään lääkkeitä, niin todennäköisesti kehitys olisi aivan valtavaa, tai sitten mies saisi älyttömät sivarit eikä nimeksikään lihaa. Hulkin tapauksessa veikkaan kuitenkin, että tulisi vitusti finnejä ja armottomasti lihaa sekä nestettä.

Mitä suosittelet lounaaksi satakiloiselle jampalle ketä laihduttaa? Kotona en jaksa tehdä valmiiksi lounasta koska teen illalla treenin jälkeen sapuskat paistaen yms. Laiska olen, myönnän. Joku täyttävä setti, tuleeko mieleen? Samaa ruokaa en myöskään halua syödä kuin päivällisellä. Työni on aika fyysistä.

Mitä mieltä olet esim. paistijauhelihan syömisestä treenin jälkeen? Yleensä puhutaan, että treenin jälkeen tulisi välttää rasvaa, mutta tuossahan tulee 17-25g rasvaa kun syön 250g paistijauhelihaa makaronin kera. Onko tästä dietillä/bulkilla haittaa erityisesti?

Terv. kyllästynyt kanaan ja riisiin

• pakkotoisto.com
        100kg boudari kirjoitti:

Mitä suosittelet lounaaksi satakiloiselle jampalle ketä laihduttaa? Kotona en jaksa tehdä valmiiksi lounasta koska teen illalla treenin jälkeen sapuskat paistaen yms. Laiska olen, myönnän. Joku täyttävä setti, tuleeko mieleen? Samaa ruokaa en myöskään halua syödä kuin päivällisellä. Työni on aika fyysistä.

Mitä mieltä olet esim. paistijauhelihan syömisestä treenin jälkeen? Yleensä puhutaan, että treenin jälkeen tulisi välttää rasvaa, mutta tuossahan tulee 17-25g rasvaa kun syön 250g paistijauhelihaa makaronin kera. Onko tästä dietillä/bulkilla haittaa erityisesti?

Terv. kyllästynyt kanaan ja riisiin

Fyysinen työ on ilkeä juttu jos on dieetillä, siinä on keho äkkiä aika raskaassa tilassa. Hirveästi ei kannata kaloreita rajoittaa, ettei kroppa ala lihaksia polttamaan ja että treenitehokin säilyisi. Laiskuus on bodarin vihollinen, itsekin olen aina ollut laiska syömään ja se on aika paha kompastuskivi. Väkisin pitäisi vain jaksaa safkaa vääntää. Itse dieettailin joskus aikanaan vetämällä 1,5 tunnin välein kevyen satsin, eli prodedrinkki ja yksi banaani. Niillä sai nälän pysymään poissa lyhyitä aikoja. Kunnon safkat sitten keskitti treenin jälkeen sekä aamuun. 17-25g rasvaa ei merkkaa yhtään mitään, joten anna mennä vain. Käytä jauhiksessa aina sitä seiskan rasvoilla olevaa, älä mitään sikanautaa.

• marakatit

intin tuossa aiemmin kyykystä ja vedosta.
      minkälaisia romuja käsittelit kyykyssä, silloin kun teit sitä?
      120, 160, 200 kilolla sarjoja vai...?

• pakkotoisto.com

Paras sarja muistaakseni oli 220x5 vyön kanssa. 240x2 räteillä ja vyöllä.

• randy cee

mitäs tuumailet lajista nimeltä cbb?
      omasta mielestäni vittu maailman typerin laji.
      maailmalla cbb:ssä ei kilpaile yksikään natikka ja sama tulee väistämättä tapahtumaan suomessakin. (on jo tapahtunut, sen tiedän varmuudella)
      niin mitä järkeä mielestäsi tässä kilpailussa on?

kilpailun nimi voisi olla...

hiukan käyttäneet pienemmät wanabiibodarit tai ei niin paljoa suonee tykittäneet bodarit tai lievästi käyttäneiden bodarikisa.

jep, mutta mitä mieltä? tulisiko pökälekilpailu lopettaa?

• pakkotoisto.com

Terveellinen(tai terveellisempi kuin bodaus) laji tuo cbb, ehkä vähän liikaa Fast ja Body huoraa sitä lajia.

Ei sitä lopettaa pidä, mutta bodaus on kuitenkin keholajien F1.

• perä jeesus

kumpi on parempi, tehdä vipareita sivulle siististi 15 kilolla painot oikeasti kulkee sivulla koskettaen reiteen ja tästä sivulle suoraan ylös..

vai...

20 kilolla tyylillä jossa painot kolautetaan edessä yhteen ja tästä hirveällä vimmalla sivuille ylös juuri ja juuri rinnan korkeudelle puhisten, mikä on itse asiassa perustyyli joka salilla, isot painot ei mitään tuntumaa....

• pakkotoisto.com

Kevyemmin ja puhtaammin on parempi.

• krö hölm

onko tanja saarela-vienonen-karpela suuri suosikkisi.m. perustelut jos ei ole.

• pakkotoisto.com

Ei ole, eikä ole perustelujakaan.

• lotionman

1.Onko kärpässienet sinusta hyvää bodyruokaa?

2.Entä pekoni?

3.Olen havainnut, että nöde (nötkött) sisältää runsaasti prodea, jopa 13g per 100g niin sopiiko se hyvin lihaksenkasvatuspöperöksi? Onhan siinä toki silavaa ja sen sellaista, mutta kai sekin bodyruokana menee? Vai?

4.Käykö silava hyvin massanrakennukseen?

5.Oletko maistanut nöde-hamburilaista?

6.Ovatko sienet sinusta ylipäätään hyvää bodyruokaa?

7.Onko purkkihernekeitto hyvää bodyruokaa? Siinä purkillisessa on jotain 30g protua.

• pakkotoisto.com

1. Ei ole, niistä tulee massu kipeäksi.

2. Ei ole, vaikka herkullista onkin.

3. No katoppa mitä ne loput on proden jälkeen.

4. Käy, kyllä sillä massaa saa, mutta eri asia onko se lihasta.

5. En valitettavasti

6. Tuskin

7. Hernekeitto on aina hyvää, vaikkakin voi pistää pyrstön laulamaan

• lataaja.

Moi Mike !

1. Pakkotoisto on laajentunut aikalailla yleisnettiyhteisöksi, jossa aiheina on paljon muutakin kuin bodaus ja voimailu. Onko se ollut oma tavoitteesi vai käyttäjäpalautteen seurausta ?

2. Miten isoksi (rekisteröityneet) P-toisto voi mielestäsi kasvaa ja onko riski, että tuo foorumin yleisluonteisuus ajaisi puhtaasti bodauksesta/voimailusta kiinnostuneent muualle tai perustamaan uuden foorumin.

3. Oletko tehnyt galluppia/tutkimusta miten moni P-toiston jäsen oikeasti harrastaa aktiivisesti voimaharjoittelua ?

4. Kiinnostaako/seuraatko muita urheilulajeja kuin bodausta/voimailua ?

5. Kehtaako salille mennä, jos penkistä ei mene tällä hetkellä 60 kg enempää ?

6. Minkä ikäiseksi asti mielestäsi voi harrastaa voimaharjoittelua, en tarkoita kilpailumielessä vaan lihaskunnon ylläpitämistarkoituksessa eli milloin ikääntyvä kroppa ei enää kestä.

7. Millaisissa vaatteissa viihdyt parhaiten ?

8. Onko sulla valokuvausliike/studio vai teetkö kuvaukset tilaustöinä ? Voiko sut periaatteesa tilata kuvaamaan mitä vaan ?

9. Mitkä kotisuvulllasi olevista kuvista esittävät itseäsi ?

Kiitos etukäteen ja hyvää jatkoa !

• pakkotoisto.com

1. Juu, kyllä on ollut tavoitteena tarjota muutakin keskustelua kuin vain voimailua.

2. Ei se määrättömästi voi kasvaa kun suomalaisia ei ole kuin 5 miljoonaa ja siitä vain pieni osa harrastelee. Tosin kun aihealueita on muitakin, niin tuleehan sinne treenaamattomiakin. Onhan noita bodausforumeita perusteltu ajan saatossa, eipä niistä oikein mitään vakavaa ikinä tule, ihmisten on saatava keskustella muustakin vaikka saitti olisikin profiloitunut voimailuun. Tosin sitten on näitä lieveilmiöitä kuten UFS forum. Siellä nyt ei ole oikein asiaakaan, mutta eipä sillä parin viestin päivävauhdilla voi paljoa vaatiakaan.

3. Olisi muuten mielenkiintoista tehdä. Muistaakseni joku galluppi on, mutta se taisi olla vain jakaumasta harjoittelevien kesken. Pitää miettiä joskus galluppia, johon voisi äänestää ilman rekisteröintiä, Pakkotoistolla kun suurin osa kävijöistä ei ole rekisteröitynyt. TNS mittaus antoi viime lokakuussa 91 tuhatta eri kävijää viikossa.

4. Jääkiekkoa seuraan MM-tasolla.

5. Tottakai kehtaa.

6. Aika pirun vanhaksi, varmaan hautaan saakka jos vain raajat liikkuu. Ja vanhusten juurikin pitäisi rasittaa kehoa ja lihaksia.

7. Farkut ja t-paita kesäisin.

8. Ei ole studiota, käytän niin vähän studioita, että vuokraan aina studion, jos tarvitsen. Voi tilata kuvaamaan mitä vain, mutta en tee välttämättä kaikkia töitä jos eivät ole haastavia. Esim häitä en kuvaa, vaikka on kymmeniä kertoja kysytty.

9. Ei mikään niistä.

• Kersantti Kallio

1. Mitä sanoisit oraalista kuuria miettivälle nuorelle kaverille, joka uskoo, että hän ei tule koskaan pistämään märkiä? Uskotko siis horkkauksessa porttiteoriaan?

2. Tunnetko yhtään homomiestä salipiireistä?

3. Tuota Mac-fanitusta en vain jaksa ymmärtää. Olet aika suoraselkäinen mies, joten etkö voisi vain myöntää, että menit ja ostit kalliin trendikoneen, etkä nyt voi myöntää, että se oli vikatikki käytettävyyden kannalta? Jouduit opettelemaan uuden käyttöjärjestelmän, waretettuja ohjelmia on vaikea löytää ja mikään normaali PC-osa ei sovi laajennukseen. WTF?

• pelkää eli

kuinka pieni pitää peniksen olla että voi alottaa voimailun?

• pakkotoisto.com

1. Ei tuossa ole mitään porttiteoriaa. Lihaspistokset eivät ole sen kummempi asia kuin oraaliset lääkkeet. Itseasiassa monet injektoitavat lääkkeet ovat miedompia kuin vahvat oraaliset. Kyse ei siis ole huumeiden kaltaisesta porttiteoriasta.

2. Tunnen

3. En olisi ostanut kallista konetta, jos en sitä olisi halunnut. Ostin ensiksi iMacin, se ei riittänyt kovaan kuvankäsittelyyn, joten vahdoin tehokkaaseen Mac Pro koneeseen. Windowsiin en palaa enää ikinä, väsynyt ja rampainen käyttöjärjestelmä. Saan tehtyä duunini paljon tehokkaammin Macilla. Ja toki pitää painottaa miten kätevä 30 tuumainen näyttö on kuvankäsittelyssä. Vaikka Dellin olisi saanut vastaavassa tuumakoossa halvemmalla, niin maksan mieluummin pelkästä Apple logosta. Fanitan Applea ihan rehellisesti, loistava firma.

• pakkotoisto.com
        pelkää eli kirjoitti:

kuinka pieni pitää peniksen olla että voi alottaa voimailun?

Älä huoli, ei sulla ole liian iso.

• monkey mään

minkä takia räksytät liimataisesta, jos sulla on liimataiselle asiaa niin kerro se liimataiselle, miksi itkeä ja kiihkoilla kuin pikku ämmä nettiforumilla.
      toi on ämmämäistä touhua, selkärangatonta munatonta menoa.
      asiat hoidetaan siellä missä tapahtuu ja siinä kaikki.
      lapset huutavat kostoa, jos et sinä niin me tullaa ja vittu hakataan kaikki saatana vittu me ollaa bodareit eik meil vittuil saatana.

itse opin isältäni, kun on tilanne, laukaistaan turpaan ja sen jälkeen ei puhuta.

• pakkotoisto.com

Samaa voisi kysyä vaikka sulta. Tule tänne sanomaan :D

• monkey mään

Samaa voisi kysyä vaikka sulta. Tule tänne sanomaan :D

mä en halua satuttaa ketään ellei se ole viimeinen vaihtoehto. pusu poskelle ja lyönti palleaan. :)
        mutta ymmärsit varmaan asian mitä tarkoitin.
        pojat nalkuttaa ja uhoilee. miehet toimii.

• puntti-karju

Onko Pakkiksen ylläpidolla mitään käsitystä kumpia, voimailupuoleen vai kehonrakennukseen keskittyneitä jäseniä foorumilla on? Varmaan vaikea päätellä : )

• pakkotoisto.com

• puntti-karju

Kehonrakennus voittaa.

Tuolla siitä galluppi

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=40372&highlight=ensisijainen syysi

..olet tälläisten yli nelikymppisten,kropan rikki repineiden äijien epätoivoisesta taistelusta ikääntymistä ja voimien häviämistä vastaan väkisin reenaamalla? Itsellä kauan sitten mahkut päästä oikein kisoihin mutta typeryys,tietämättömyys esti homman ja lopulta paha loukkaantuminen liian nopean voiman kasvun vuoksi esti homman. Nyt vaan jäähdytellään ja "kiusataan" salilla uusia "pyrkyreitä" : )

• Jammppa68

Kehonrakennus voittaa.

Tuolla siitä galluppi

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=40372&highlight=ensisijainen syysi

1. Kehtaatko sanoa rehellisen mielipiteesi ovatko cbb-kilpailijat natuja?
        2. Kehtaatko sanoa rehellisen mielipiteesi onko vihreä mies koskaan käyttänyt hormoneja?
        3. Oletko julkkis?
        4. Pidätkö nykyään kuntoasi yllä mitenkään?
        5. Monta kertaa kuukaudessa vedät kännit?

• pakkotoisto.com
        puntti-karju kirjoitti:

..olet tälläisten yli nelikymppisten,kropan rikki repineiden äijien epätoivoisesta taistelusta ikääntymistä ja voimien häviämistä vastaan väkisin reenaamalla? Itsellä kauan sitten mahkut päästä oikein kisoihin mutta typeryys,tietämättömyys esti homman ja lopulta paha loukkaantuminen liian nopean voiman kasvun vuoksi esti homman. Nyt vaan jäähdytellään ja "kiusataan" salilla uusia "pyrkyreitä" : )

Se on aina plussaa, jos jaksaa käydä repimässä, se tekee vain hyvää, etenkin pumpulle.

• pakkotoisto.com
        Jammppa68 kirjoitti:

1. Kehtaatko sanoa rehellisen mielipiteesi ovatko cbb-kilpailijat natuja?
        2. Kehtaatko sanoa rehellisen mielipiteesi onko vihreä mies koskaan käyttänyt hormoneja?
        3. Oletko julkkis?
        4. Pidätkö nykyään kuntoasi yllä mitenkään?
        5. Monta kertaa kuukaudessa vedät kännit?

1. Olkoot natuja niinkauan kunnes kärähtää. Olen minäkin natu, en ole koskaan kärynnyt.
        2. Tuskin on.
        3. En taida olla, vaikka mulla onkin perskärpäsiä kuten baarikello.
        4. Käyn pari kertaa viikossa salilla ja pelasinpa sulkkistakin välillä, se on aika raskasta.
        5. En käytä alkoholia juurikaan, join viimeksi pari siideriä viime vuoden marraskuussa.

• Keppikola

1. Olkoot natuja niinkauan kunnes kärähtää. Olen minäkin natu, en ole koskaan kärynnyt.
        2. Tuskin on.
        3. En taida olla, vaikka mulla onkin perskärpäsiä kuten baarikello.
        4. Käyn pari kertaa viikossa salilla ja pelasinpa sulkkistakin välillä, se on aika raskasta.
        5. En käytä alkoholia juurikaan, join viimeksi pari siideriä viime vuoden marraskuussa.

1. Paljonko on pakkotoiston liikevaihto?
        2. Maksatko koskaan kuvattavillesi suoria rahallisia palkkioita?
        3. Onko Pakkotoistosta tehty varteenotettavaa ostotarjousta, ja millä hinnalla harkitsisit myyntiä?
        4. Pidätkö tatuointejasi järkevinä?
        5. Mikä on koulutuksesi, ja annatko paljon arvoa ihmisten koulutukselle (en tarkoita että arvostelisit ihmistä koulutuksen perusteella, vaan yleisesti)?

• pakkotoisto.com
        Keppikola kirjoitti:

1. Paljonko on pakkotoiston liikevaihto?
        2. Maksatko koskaan kuvattavillesi suoria rahallisia palkkioita?
        3. Onko Pakkotoistosta tehty varteenotettavaa ostotarjousta, ja millä hinnalla harkitsisit myyntiä?
        4. Pidätkö tatuointejasi järkevinä?
        5. Mikä on koulutuksesi, ja annatko paljon arvoa ihmisten koulutukselle (en tarkoita että arvostelisit ihmistä koulutuksen perusteella, vaan yleisesti)?

1. No comment, baarikelloa vituttaa muutenkin, saati sitten jos kerron tuon.
        2. Jos kuvaukset ovat kaupallisia, niin maksan.
        3. Ei ole koskaan tarjottu mitään. Hintaa millä möisin, en kerro, koska se vasta baarikelloa vituttaakin.
        4. Juu
        5. Annan arvoa koulutukselle, mutta kuten sanoit, en arvotele sen perusteella. Putkimies voi olla ihan yhtä hyvä ihminen kuin presidentti. Oma koulutus on turha sähkäasentaja, päivääkään en niitä töitä ole tehnyt.

• bodari....

Omasta mielestä Jorma Räty. Kuka sinun mielestäsi ?

• pakkotoisto.com

Maija Lehtonen.

• Jammppa

1. Oletko narsisti?
        2. Kumpi motivoi paremmin, perskärpäset vai baarikellot?
        3. Vedätkö testoa vielä, edes pieninä määrinä?
        4. Miksi laitat itsestäsi tämmöisiä kysymys juttuja, haluatko olla huomion keskipiste?

• pakkotoisto.com
        Jammppa kirjoitti:

1. Oletko narsisti?
        2. Kumpi motivoi paremmin, perskärpäset vai baarikellot?
        3. Vedätkö testoa vielä, edes pieninä määrinä?
        4. Miksi laitat itsestäsi tämmöisiä kysymys juttuja, haluatko olla huomion keskipiste?

1. En kyllä ole, olisi kiva olla.
        2. Baarikellohan on persekärpänen, aina seuraamassa vaikka kuin karistelisi :D
        3. En, mutta aivan varmaan tulen korvaamaan oman tuotannon sitten kun se hiipuu.
        4. Saan mainosta, siksi olen esim joka helvetin forumilla kuvineni ulkomaita myöten. Katso montako kertaa tämäkin ketju on jo luettu. Eikä maksa mitään.

• tulevaisuudesta ?

Sitten kun Pakkotoisto on isompi kuin S24, ostatko S24:n ja liität pakkotoistoon ?

• pakkotoisto.com

Todellakin ostan.

• Vauhtia ??

Elätkö rajua, kiihkeää julkkiselämää ? Sex, Drugs and Rock'n Roll, nopeita autoja ja upeita misuja ?

• pakkotoisto.com

En.

• mitämitämitä

Mikä automerkki nyt ja tulevaisuudessa?

• pakkotoisto.com

Opeli nyt ja kyllä nyt näyttää siltä, että farkkuun olisi pakko vaihtaa kun ei tahdo kamat mahtua autoon. Tai mahtuu, mutta sitten ei mahdu kyytiläisiä. Koen kyllä äärimmäisen turhaksi laittaa rahaa autoon, mutta pakollinen se on. Jos farkkuun vaihdan, niin pistän niin vähän massia siihen kuin vain fiksua on. Jos ei tarttis roudaa valokuvauskamoja, niin auto lähtis ja lujaa pois tästä taloudesta, turha kapistus stadin keskustassa.

• pakkotoisto rules

Opeli nyt ja kyllä nyt näyttää siltä, että farkkuun olisi pakko vaihtaa kun ei tahdo kamat mahtua autoon. Tai mahtuu, mutta sitten ei mahdu kyytiläisiä. Koen kyllä äärimmäisen turhaksi laittaa rahaa autoon, mutta pakollinen se on. Jos farkkuun vaihdan, niin pistän niin vähän massia siihen kuin vain fiksua on. Jos ei tarttis roudaa valokuvauskamoja, niin auto lähtis ja lujaa pois tästä taloudesta, turha kapistus stadin keskustassa.

Sinulta kysyttiin Hulkin roinan käytöstä. Mieshän on julkisesti myöntänyt käyttäneen diettaamiseen Efeä (efedriiniä), joka on reseptilääke lähinnä astmaan. Vaikka sitä ei jossain cbb laiheliinien harjotuskaudella kielletäkkään herää kuitenkin mieleen että kaveri on käyttänyt resepti lääkkeitä päästäkseen parempaan kondikseen ja puhuu vielä olevansa natu. Lääkkeiden väärinkäyttöä, eli roinaamista. Mitä olet Mike mieltä tästä asiasta?

Vaatiiko testo jotain kyytipojaksi vai saadaanko pelkällä pienellä määrällä testoa kunnolla lihasta?

• pakkotoisto.com
        pakkotoisto rules kirjoitti:

Sinulta kysyttiin Hulkin roinan käytöstä. Mieshän on julkisesti myöntänyt käyttäneen diettaamiseen Efeä (efedriiniä), joka on reseptilääke lähinnä astmaan. Vaikka sitä ei jossain cbb laiheliinien harjotuskaudella kielletäkkään herää kuitenkin mieleen että kaveri on käyttänyt resepti lääkkeitä päästäkseen parempaan kondikseen ja puhuu vielä olevansa natu. Lääkkeiden väärinkäyttöä, eli roinaamista. Mitä olet Mike mieltä tästä asiasta?

Vaatiiko testo jotain kyytipojaksi vai saadaanko pelkällä pienellä määrällä testoa kunnolla lihasta?

No onhan se periaatteen tasolla selkeää huijaamista vetää efedriiniä. Ihan sama jos nyt joku keksisi lääkkeen, joka on yhtä vahva kuin dianabol ja sen tiedettäisiin tulevan kielletyksi, niin sitä käyttämällä ei varmaan olisi natu, vaikka kuin nussisi pilkkua ettei se ole luettelossa.

Ikäänkuin dopingaineluettelo olisi määritelmä sanalle roinaaminen. Pelkkää pilkunnissintaa se on jos efeä vetää kun se on reseptilääke ja antaa kiistattomasti etua dieettaamisessa ja treenaamisessa.

Testoa pitää ottaa kyllä yli 250mg/viikko, jotta se kunnolla toimisi.

• tänne kanssa !!!

Mistä sitä roinaa saa ?

• pakkotoisto.com

Aposta reseptillä.

• utelias.

jos saisit vapaasti valita kaikista maailman naisista ?

• pakkotoisto.com

En kerro.

• kerro Mike kerro

Muotoilen kysymyksen paremmin. Olen treenannut useita vuosia, mutta nyt on seinä tullut vastaan. Kehitystä ei tapahdu vaikka kuinka hifistelisi. Suoraan ei voi udella lääkkeistä että mistä saa. Mistä niitä yleensä saadaan? Pitääkö mun etsiä salilta isoin jannu ja frendata sen kanssa ja sitten kysästä että saako sun kautta testoa yms? Lääkäri-setä tuskin mulle reseptiä kirjottaisi. Vastaa vaikka kierrellen kuhan jotenki nyt sais selville tän. En mä halua sekaantua narkkareihin tms rikollisiinkaan.

• pakkotoisto.com
        kerro Mike kerro kirjoitti:

Muotoilen kysymyksen paremmin. Olen treenannut useita vuosia, mutta nyt on seinä tullut vastaan. Kehitystä ei tapahdu vaikka kuinka hifistelisi. Suoraan ei voi udella lääkkeistä että mistä saa. Mistä niitä yleensä saadaan? Pitääkö mun etsiä salilta isoin jannu ja frendata sen kanssa ja sitten kysästä että saako sun kautta testoa yms? Lääkäri-setä tuskin mulle reseptiä kirjottaisi. Vastaa vaikka kierrellen kuhan jotenki nyt sais selville tän. En mä halua sekaantua narkkareihin tms rikollisiinkaan.

Ei varmaan ihan kohteliasta mennä ketään syyttämään horkan myyjäksi kyselemällä niitä. Mutta se on susta kii, koita kysyä jos kehtaat.

• onni v,

Mitä asioita vihaat ja mitä rakastat ?

• pakkotoisto.com

Vihaan häviämistä ja rakastan elämää yleensä.

• vastauksen

jos oletetaan x miehellä olevan kohtuu hyvät geenit bodaukseen nii kauan kestäisi kuurittelemalla päästä rautateemun kondikseen? saman verran lihasta yhtä kireänä. pohjalla olisi pari vuotta natu treeniä ja kohtuu tulosta.

• pakkotoisto.com
        vastauksen kirjoitti:

jos oletetaan x miehellä olevan kohtuu hyvät geenit bodaukseen nii kauan kestäisi kuurittelemalla päästä rautateemun kondikseen? saman verran lihasta yhtä kireänä. pohjalla olisi pari vuotta natu treeniä ja kohtuu tulosta.

Kuukausi pari samaan massaan ja sitten dieetti toki päälle kireyteen.

• selvennäs

ei hemmetti et oo tosissas. no entäs näkkärin (NGV) nykyisestä kunnosta rautiksen/hulkin kuntoon? onko noi horkat niin tehokkaita että lihaa tulee ikkunoista ja ovista jos reenaa ja bulkkailee? kerros ny vähän tarkemmin roinaamisen tuloksista ku ei näitä uskalla/kehtaa pakkiksella kysellä. täällä apina foorumilla voi kysyä mitä mieleen juolahtaa kun ei näitä moderoida. kiitos kuitenkin kun vastailet jengi varmasti haluaa kysyä semmosia juttuja mitä ei normaalisti uskalla muualla kysyä. Maik is tö män!

• MikE vastaa

1. Jengiä aina pelotellaan, että kassit surkastuu ja mulkku ei toimi kuurin aikana/jälkeen? Onko tämä totta? Koskeeko myös ensimmäistä kuuria vai tuleeko myöhemmin sivarina useiden vuosien kuurittelun myötä?

2. Onko mahdollista kiristyä ja kasvattaa lihasta kuurittelulla samanaikaisesti? Olettaen, että aloittava kaveri on 18% rasvoissa. Tuskin tuosta kannattaa lähteä sikabulkille kuurittamaan?

• pakkotoisto.com
        selvennäs kirjoitti:

ei hemmetti et oo tosissas. no entäs näkkärin (NGV) nykyisestä kunnosta rautiksen/hulkin kuntoon? onko noi horkat niin tehokkaita että lihaa tulee ikkunoista ja ovista jos reenaa ja bulkkailee? kerros ny vähän tarkemmin roinaamisen tuloksista ku ei näitä uskalla/kehtaa pakkiksella kysellä. täällä apina foorumilla voi kysyä mitä mieleen juolahtaa kun ei näitä moderoida. kiitos kuitenkin kun vastailet jengi varmasti haluaa kysyä semmosia juttuja mitä ei normaalisti uskalla muualla kysyä. Maik is tö män!

Tuossa puhuttiin siis geneettisesti mukavalla tasolla olevasta kaverista. Näkkäri ei ole mitenkään merkittävän lahjakas, joten sillä voisi mennä vajaa vuosi kunnon valiolla ja oikeilla dropeilla.

• pakkotoisto.com
        MikE vastaa kirjoitti:

1. Jengiä aina pelotellaan, että kassit surkastuu ja mulkku ei toimi kuurin aikana/jälkeen? Onko tämä totta? Koskeeko myös ensimmäistä kuuria vai tuleeko myöhemmin sivarina useiden vuosien kuurittelun myötä?

2. Onko mahdollista kiristyä ja kasvattaa lihasta kuurittelulla samanaikaisesti? Olettaen, että aloittava kaveri on 18% rasvoissa. Tuskin tuosta kannattaa lähteä sikabulkille kuurittamaan?

1. Kun oma testosteronituotanto loppuu ulkopuolisen testosteronin käytön johdosta, niin panetus voi olla kuurilla aivan käsittämätön, ihan siis kiusaksi asti. Mutta kun ulkopuolinen testo lopetetaan, jää tilalle nollatasot, joita koitetaan palauttaa erinäisillä lääkkeillä. Normaalit tasot palautuu lopullisesti vain pitkän ajan päästä ja jos suhteutetaan kuurin aikainen älytön panetus kuurin jälkeiseen hieman tavallista laimeampaan panetukseen, voi siitä tulla vääristynyt kuva. Toki testot aina vaikuttaa negatiivisesti jälkeenpäin kun kuuri loppuu, mutta ei ihan niin radikaalisti, että impotentti olisi. Koko homman ydin on testotasot, ne on pidettävä yllä joko omalla tuotannolla tai sitten vieraalla testolla, muuten ei ole niin miehinen olo ja se meinaa laimeampaa seksuaalisuutta ja toimintakykyä.

2. Ekoilla kuureilla on.

• Jönde

Mitä Mike pidät stadin Nepalilaisista ravintoloista?

Mikä on sotilasarvosi?

• pakkotoisto.com

Sekoitan aina nuo nepalilaiset, intialaiset ja egyptiläiset keskenään. Mutta en ole stadissa huonossa vastaavassa raflassa käynyt. Pikku-Nepalissa on huono inkiväärikana, tai inkivääri yleensä on pahaa. Riiihimäellä oli valitettavasti huonoin vastaava ravinteli missä olen känyt, se safka oli oikeasti aika huonoa, harmitti sen omistajan puolesta kun oli niin mukava. Vesitornin kahvi siellä oli niin pahaa, etten voinut paria hörppyä enempää sitä ottaa.

Sotilasarvo on ihan vain pioneeri.

• Mitä mieltä?

Sekoitan aina nuo nepalilaiset, intialaiset ja egyptiläiset keskenään. Mutta en ole stadissa huonossa vastaavassa raflassa käynyt. Pikku-Nepalissa on huono inkiväärikana, tai inkivääri yleensä on pahaa. Riiihimäellä oli valitettavasti huonoin vastaava ravinteli missä olen känyt, se safka oli oikeasti aika huonoa, harmitti sen omistajan puolesta kun oli niin mukava. Vesitornin kahvi siellä oli niin pahaa, etten voinut paria hörppyä enempää sitä ottaa.

Sotilasarvo on ihan vain pioneeri.

Mitä mieltä oot tän kaverin kehityksestä? Onko super hyvät geenit vai pääseekö vastaavaan kondikseen kohtuu hyvilla geeneillä jos dropittelee?

Aloitus kuntoa sivulla 1 ennen toista kuuria.
        http://forums.steroid.com/showthread.php?t=322043

Lopetus kunto toisen kuurin jälkeen (rullaa alaspäin sivua)
        http://forums.steroid.com/showthread.php?t=322043&page=3

Tiedot ekasta ja tokasta kuurista selviää ekalta sivulta kuvien yläpuolelta.

Mitä ideaa on treenata natuna jos saa 5kk:dessa dropittamalla noin paljon lihasta mitä jengi ei saa edes 10vuoden treenillä. :O Toi kaveri oli jo ekan kuurin jälkeen hyvässä lihassa, varsinkin RINTA, olkapäät ja kädet. Taitaa olla aika lahjakas, ikää vasta 21v ja tommoset lihat.

Yritä nyt sit saatana löytää motivaatiota kehittyä natuna prkl. saat kilon lihasta vuodessa eikä se näy paskan vertaa missään. :(

• pakkotoisto.com
        Mitä mieltä? kirjoitti:

Mitä mieltä oot tän kaverin kehityksestä? Onko super hyvät geenit vai pääseekö vastaavaan kondikseen kohtuu hyvilla geeneillä jos dropittelee?

Aloitus kuntoa sivulla 1 ennen toista kuuria.
        http://forums.steroid.com/showthread.php?t=322043

Lopetus kunto toisen kuurin jälkeen (rullaa alaspäin sivua)
        http://forums.steroid.com/showthread.php?t=322043&page=3

Tiedot ekasta ja tokasta kuurista selviää ekalta sivulta kuvien yläpuolelta.

Mitä ideaa on treenata natuna jos saa 5kk:dessa dropittamalla noin paljon lihasta mitä jengi ei saa edes 10vuoden treenillä. :O Toi kaveri oli jo ekan kuurin jälkeen hyvässä lihassa, varsinkin RINTA, olkapäät ja kädet. Taitaa olla aika lahjakas, ikää vasta 21v ja tommoset lihat.

Yritä nyt sit saatana löytää motivaatiota kehittyä natuna prkl. saat kilon lihasta vuodessa eikä se näy paskan vertaa missään. :(

Natuna se toki on vähän räpeltämistä, mutta dropeista tullaan AINA alas ja se alamäki on sitten pitkä ja vauhdikas.

• asdasdasdasd

Natuna se toki on vähän räpeltämistä, mutta dropeista tullaan AINA alas ja se alamäki on sitten pitkä ja vauhdikas.

Mitä tuo alamäki tarkoittaa käytännössä?

• pakkotoisto.com
        asdasdasdasd kirjoitti:

Mitä tuo alamäki tarkoittaa käytännössä?

Lihakset lähtee pois, joko hitaasti tai nopeasti, mutta anyways, varmasti lähtee.

• Nintsu

Ootko sinkku?

• pakkotoisto.com

En ole.

• Jönde

Pidätkö itseäsi enemmän Stadilaisena vai Manselaisena?

Kuka on suosikki (ulkomainen)vapaaottelijasi?

Onko Tapoutin t-paitoja tai muita vapaaottelumerkkejä tulossa lisää nettikauppaan?

• pakkotoisto.com

Enköhän ole manselainen loppuun asti, tai sitten kun täytän 61v ja jos asun stadissa sen ajan, niin sitten olen stadilainen kun olen täällä enemmän aikaa asunut.

Suosikki on Forrest Griffin.

On tulossa vielä lisää kamaa.

• kaarlo...

kymysys: pidätkö teletapeista?

• pakkotoisto.com

En todellakaan, helvetin ärsyttäviä.

• :o)

En todellakaan, helvetin ärsyttäviä.

Juuri kukaan ei pidä teletapeista. Melkoisia aivovammoja ovatkin kyllä, että ei ihme :D :D

• pakkotoisto.com
        :o) kirjoitti:

Juuri kukaan ei pidä teletapeista. Melkoisia aivovammoja ovatkin kyllä, että ei ihme :D :D

Joku tarkoitus niillä on. Muistaakseni se toisto on lapsille henkisen kehityksen kannalta jotenkin positiivista, mutta aikuinen saa siitä aivovaurioita.

• TELFIINI

Joku tarkoitus niillä on. Muistaakseni se toisto on lapsille henkisen kehityksen kannalta jotenkin positiivista, mutta aikuinen saa siitä aivovaurioita.

1. Saatko Applelta suoraa sponssia, kun kannatat firmaa ja sen tuotteita niin näkyvästi?
        2. Seuraatko paljon uutisia ja maailman tapahtumia?
        3. Kenet arvostat maailman ja kenet Suomen ykköskuvaajaksi?
        4. Veikkauksesi, tuleeko NGV koskaan kilpailemaan body-kisoissa ja harrastaako Hulkki samalla aktiviteetilla vielä 15 vuoden päästä, vai onko salivaatteet vaihtuneet valkokauluksiin?
        5. Mielipiteesi COB:stä?

• pakkotoisto.com
        TELFIINI kirjoitti:

1. Saatko Applelta suoraa sponssia, kun kannatat firmaa ja sen tuotteita niin näkyvästi?
        2. Seuraatko paljon uutisia ja maailman tapahtumia?
        3. Kenet arvostat maailman ja kenet Suomen ykköskuvaajaksi?
        4. Veikkauksesi, tuleeko NGV koskaan kilpailemaan body-kisoissa ja harrastaako Hulkki samalla aktiviteetilla vielä 15 vuoden päästä, vai onko salivaatteet vaihtuneet valkokauluksiin?
        5. Mielipiteesi COB:stä?

1. Saisinkin, niin voisin vielä enemmän hehkuttaa sitä loistavaa firmaa ja loistavia laitteita. Ei se kannatus aina merkkaa, että siitä maksetaan. Muutoin Jokerienkin fanit olisivat rahoissaan kun kannattavat sitä joukkuetta.
        2. En ihan älyttömästi, uutisia lueskelen netistä.
        3. Dave Hill on kyllä kova kuvaaja ja käsittelijä, hän on IMO paras. Suomalaisia kuvaajia en kyllä osaa nimetä ainuttakaan.
        4. NGV tuskin ikinä tulee kisaamaan ja Hulkki ei lavalla enää 15 vuoden päästä ole, hyvä jos enää 5 vuoden päästä.
        5. Mennyt huonompaan suuntaan, paras lätty on edelleen Hatebreeder.

• Mjarakatti

1. Onko koskaan käynyt mielessä heittää hanskat naulaan koko pakkiksen kanssa? Jos on, niin onko ollut lähelläkin tuo "töpselien irti vetäminen"?

2. Minkä uskot olevan pakkiksen loppumisen? Sinun innostuksen loppuminen vai kävijämäärän lasku. Pakkishan on käsittääkseni kovin pitkäikäinen portaali jo nyt netin maailmassa verrattuna esim. Jippii, Soneraplaza, City...

3. Roinat seuraa pakkista osana aina, mitä sitten ikinä tuleekin. Sehän on jo osa sen historiaa. Onko forumilla koskaan ollut kenenkään kilpailijan kisakuuria ihan autenttisena, niin että selkeästi myös käy ilmi että kyseessä on kisaan valmistautuvan massa/kiristelykuuri?

4. Mitä olet mieltä nykypäivän kehonrakennuksesta? Onko jo määrät sairaita, mitä tarvitsee mennäkseen lavalle?

5. Onko mielestäsi perää siinä, että ennen käytettiin vähemmän aineita, kun mentiin lavalle?

6. Mitä olet mieltä kehonrakennuksen painorajoista? Onko ne älykkäät vai lajin luonteen ottaen huomioon, olisiko lääkemääriin perustuvat rajat paremmat? Nythän jotkut menee alle 70kg sarjaan 4g:llä testoa ja jotkut alle 87,5 kg sarjaan alle 1g:n määrällä. Jos vaikka olisi 0,5g:n välein omat sarjat?

7. Mikä on mielestäsi K.P:n rooli nykyisessä kehonrakennuksessa? Ennen ainakin puhuttiin, että K.P:llä olisi liian dominoiva asema kehonrakennuksessa. Miten lienee asia nyt?

8. Jos pitäisi valita jompi kumpi nyt, pakkis tai valokuvaus, kumpi jäisi?

9. Paljon vedät unta kuulaan vuorokaudessa?

• pakkotoisto.com

1. Ei nyt tosissaan ole koskaan ollut mielessä pistää poikki piuhoja.

2. Ei osaa sanoa, joskus se loppuu ainakin tässä muodossa. Olen sitä ohjannut kyllä kattamaan yleistä keskustelua, joten aina siellä tulee olemaan aktiviteettia. Jos se joskus myydään, niin sitten sen taru varmaan muuttuu radikaalisti.

3. Edesmennyt David "Kantonin kana" Jacobs julkaisi kuurinsa aikanaan. 7 tuhatta euroa ja kunto ihan paska, jätti vielä kisatkin kesken kun jalkaan tuli pipi.

4. Ainakin ammattilaisuus vaatii roinaa ja paljon.

5. Kyllä on.

6. Painoluokat ovat aika passelit nyt

7. Sama asema edelleen, mutta mediapuolella on muutoksia vahvastikin, Body-lehdestä tulee hiljalleen vain marginaalinen lehti, koska se ei kehity yhtään.

8. Valokuvaus jäisi

9. 5-7 tuntia

• kuusija

Minkälainen on ajallisesti ja sisällöllisesti sun tyypillinen työpäivä ?

• pakkotoisto.com

No otetaan nyt semmoinen päivä, että on esim kuvaukset, muutoin se on kuvausten suunnittelua ja luppoilua kahviloissa. Lueskelen paljon nettiä ja opiskelen valokuvausta.

Jos on kuvauspäivä, niin ajoissa ylös, koska aamuisin mulla on motivaatio ja inspiraatio ihan nollassa. Safkaa naamariin, yleensä jossain kiinalaisessa, esim D-Wok. Kahville ja takaisin himaan. Valokuvausreleet autoon ja kuvauspaikalle. Kuvauksta ja säätöä. Kuvausten jälkeen kahville mallin tai assarin kanssa. Sitten takaisin himaan, romppeet sisään ja kuvat backuppiin kolmelle kovolle.

Läppäri messiin ja taas kahville jonnekin ja safkaakin naamariin. Antaa kuvien muhia hetken aikaa koneella ja kun palaan kahvilta, alan duunailemaan kuvia. Kun ne ovat valmiit, niin asiakkaasta riippuen niiden toimitus tai julkaiseminen.

Sitten kauppaan paremman puoliskon kanssa kun pääsee duunista. Illalla himassa hengailua, leffaa, nettiä tai sitten taas sumpille jonnekin.

• Kajanderi

No otetaan nyt semmoinen päivä, että on esim kuvaukset, muutoin se on kuvausten suunnittelua ja luppoilua kahviloissa. Lueskelen paljon nettiä ja opiskelen valokuvausta.

Jos on kuvauspäivä, niin ajoissa ylös, koska aamuisin mulla on motivaatio ja inspiraatio ihan nollassa. Safkaa naamariin, yleensä jossain kiinalaisessa, esim D-Wok. Kahville ja takaisin himaan. Valokuvausreleet autoon ja kuvauspaikalle. Kuvauksta ja säätöä. Kuvausten jälkeen kahville mallin tai assarin kanssa. Sitten takaisin himaan, romppeet sisään ja kuvat backuppiin kolmelle kovolle.

Läppäri messiin ja taas kahville jonnekin ja safkaakin naamariin. Antaa kuvien muhia hetken aikaa koneella ja kun palaan kahvilta, alan duunailemaan kuvia. Kun ne ovat valmiit, niin asiakkaasta riippuen niiden toimitus tai julkaiseminen.

Sitten kauppaan paremman puoliskon kanssa kun pääsee duunista. Illalla himassa hengailua, leffaa, nettiä tai sitten taas sumpille jonnekin.

Eikö omatunto kolkuta yhtään kun elämä on noin helppoa? Jotkut meistä joutuu vääntään duunii niska limassa ja pomot vie vielä suurimman palkan.

• pakkotoisto.com
        Kajanderi kirjoitti:

Eikö omatunto kolkuta yhtään kun elämä on noin helppoa? Jotkut meistä joutuu vääntään duunii niska limassa ja pomot vie vielä suurimman palkan.

No verottaja se taas vie meitsiltä kaiken. Ja onhan tässä keritty tekemään fyysistä raatamistakin, 3 vuotta tein lomitta raskaita metallihommia, olen ollut postissa aivottomassa lajittelussa, ollut muurarin apulaisena, ollut tekemässä punttisalia ja seissyt 5 vuotta ovella ihmisen herjattavana. Kyllä mulle on sopivinta olla yrittäjä, vaikka tässä ei voi tunteja laskea, niitä kuitenkin tulee aika paljon.

• Supermassaton

Oon pohtinut sitä miksei Suomessa ole maailman tason bodareita:

Meitä on vähän, joten geneettisen friikin löytyminen vie aikaa.

Kun lahjakkuus sattumalta löytyy niin lääkitys ja valmennus on puutteellista.

Lahjakas kaveri pitäisi mun mielestä saada heti jenkkeihin kasvamaan sekä lihasten osalta että kielitaidon ja edustustaitojen osalta. Myös verkottuminen pitäisi osata. Tähän taas tarvittaisiin helvetilliset sponsorit ja ihmisiä joilla on suhteita (kuten Keke oli Häkkiselle) joita taas ei tästä pienestä maasta löydy.

Mitä mieltä itse olet?

• pakkotoisto.com

Olet pitkälti oikeassa. Meitä on vain 5 miljonaa kun esim jenkkejä on 40 kertaa enemmän. Ei vain löydy massaa, josta sitten kuoriintuisi huippulahjakkaita. Tämä ei kuitenkaan jostain syystä päde esim lätkässä, jossa näin pieni maa on aivan huipulla taistellen lähes joka kerta maailmanmestaruudesta. Meiltä on myös maailmalla poikkeuksellisen paljon autourheilun menestyjiä.

Ehkä syitä voi hakea kulttuurista, joka esim jenkeissä on todella ulkokuoripainotteista. Siellä varmaan kaikki ihannoi lihaksikasta vartaloa ja fitness-kehoa. Meillä Suomessa ihanteet varmaan enemmän kääntyy ihmisten saavutuksiin ja menestymiseen kuin suoraan pelkään ulkokuoreen.

Vaikea sanoa oikeasti.

• Kersantti Kallio

Ootko koskaan ampunut kovia kuteja aseilla? Jos olet niin millä?

• pakkotoisto.com

Armeijassa tuli ammuttua rynkyllä. Piekkarilla ammuskelin lapissa joskus kun papalla semmoinen oli. Muutoin aika hiljaista.

• olitko

Armeijassa tuli ammuttua rynkyllä. Piekkarilla ammuskelin lapissa joskus kun papalla semmoinen oli. Muutoin aika hiljaista.

nurmipora?

Mistä summasta käyttäisit korvakorua vasemmassa ja vain vasemmassa korvassa vuoden ajan?

Mitä mieltä olet henkilöstä jonka jalat ovat kestäneet kilpaurheilun ja kestävät nyt kilpabodauksen, mutta eivät kestäneet asepalvelusta a-miehenä?

Mitä mieltä olet GIMPistä? http://www.gimp.org/

• pakkotoisto.com
        olitko kirjoitti:

nurmipora?

Mistä summasta käyttäisit korvakorua vasemmassa ja vain vasemmassa korvassa vuoden ajan?

Mitä mieltä olet henkilöstä jonka jalat ovat kestäneet kilpaurheilun ja kestävät nyt kilpabodauksen, mutta eivät kestäneet asepalvelusta a-miehenä?

Mitä mieltä olet GIMPistä? http://www.gimp.org/

Pinohiiri.

Parikyt tonnia, niin pitäisi korvista, riippuen toki minkälainen riipustin se olisi.

Eipä tuo nyt ainoa ole, joka on luistanut intistä jollain syyllä. Kaikkihan siellä vain sluibaa ja koittaa päästä mahdollisimman helpolla.

En ole testannut gimppiä.

• hessu2

Mitä mieltä olet siitä että pakkotoistolla on todella paljon sellaisia käyttäjiä, jotka ovat koko ajan ja joka kerta vittuilemassa hormooneista jos joku on tehnyt pikkuisenkin kovempia tuloksia salilla/kisoissa? Nämä tyypit ilmeisesti tosissaan ajattelevat, että jokainen, joka on heitä itseään vahvempi käyttää aineita. Eikö sitä ongelmaa pitäisi alkaa etsimään peilistä eikä muiden "kuvitellusta" roinan käytöstä? Säälittää tämmöiset luuserit!

Minä itse olen kilpaillut useamman vuoden voimanostossa, sekä penkkipunnerruksessa Suomen voimanostoliiton kilpailuissa. Saavutuksina on tullut kolme SM-mitalia ja yksi SE-tuloskin. Mutta jos minä kävisin pakkotoistolla kirjoittamassa vaikkapa viimeisessä kilpailussa tekemäni tulokset niin siellä olisi parissa tunnissa ainakin kymmenen vähättelevää vittuilu-viestiä tyyliin "kyllä mäkin jos roinaisin" jne...

Asia vain on niin että mitään urheilussa kiellettyjä aineita en ole koskaan eläissäni käyttänyt ja se on totuus! On siitä vino pino negatiivisia dopingtesti raporttejakin tuolla laatikossa todisteena vaikka taitaa asia olla silleen ettei se testaaminen mitään merkkaa, koska pakkotoiston nettinostajat ovat päättäneet että ainoa tapa tehdä kovia tuloksia on roinaus.

Minä olen kuitenkin omiin tuloksiini päässyt vuosien todella kovalla treenillä, oikealla ruokavaliolla ja lajille omistautumisella. Ja kyllähän se riittää että minä itse tiedän että olen sen ilman dopingia tehnyt, mutta kylle se silti välillä vituttaa kun porukalla ei tunnu olevan mitään muuta tekemistä kuin syyttää jokaista itseään isompaa/vahvempaa roinaajaksi.

Eräs voimanostossa arvokisamitaleja voittanut kaveri muuten sanoi tuossa hiljattain salilla että "kovat jätkät tekee kovia tuloksia kovalla treenillä ja luuserit itkee netissä". Oli helvetin hyvin sanottu ja 100% totta.

• pakkotoisto.com

Todella paljon? Annatko esimerkkejä viestien muodossa noista jotka näin tekevät? Meillä ei saa edes keskustella hormoneista kuin vain sille varatulla alueella. Ei kannata liikaa yleistää, se on typerää, jos muutama molopää päästelee jotain suustaan, niin ei se ole kaikkien muiden mielipide.

Ja mitä SM-mitaleihin tulee, niin ei ne ole mitään indikaattoreita roinaamisesta. Timo Poutiainen on kehonrakennuksen SM-voittaja, ainoa sarjassaan, mutta miehellä ei ole patin pattia, ei kireyttä, ei mitään, mutta hän on suomenmestari. Vain tuloksista voi sitten vääntää, mitaleita nyt jaellaan paskimmallakin tuloksella, mutta kovia tuloksia ei tehdä tuosta vain.

Kaikki kunnia sm-voittajille ja sille työlle, mutta turha sinunkaan on sanoa "minä olen natuna voittanut sm-kultaa" koska sm-kulta ei itseisarvona kerro mitään millä tuloksella se saavutettiin.

Tekopyhää paskapuhetta taas en siedä yhtään. Suomessa on niin vitusti kärähtäneitä "natuja" jotka ovat kovia jätkiä soittamaan suutaan ja mollaamaan dropittajia kunnes itse narahtavat. Sittenkin ollaan kuin ämmät ja syytetään talonmiestä. MM-tasolla ei naturaalina paljoa juhlita voimalajeissa, ellet sitten ole ainoa sarjassasi tai joku 50cm kääpiö miesten sarjassa 5cm kyykkyniiauksilla.

Tekopyhyys vittuun ja kaikki rispekti niille, jotka natuna veivaavat ja pitävät päänsä olla käyttämättä lääkkeitä. Mutta nämä jeesustelevat kaurapuuromiehet, jotka hiihtävät eka maailmanmestaruuksia ja sitten kärähtävät vuosien päästä, paskanmarjat.

Enkä nyt epäile sun saavutuksia, vaan puhun yleisellä tasolla vellovasta jeesustelusta.

• mahtimarakatti

Mitä mieltä olet seuraavista UFS Forumin kirjoittelijoista?

Baarikello
      Genesis-Exodus
      Veemu

Haittaako sua, jos joku laskee leikkiä kustannuksellasi esimerkiksi reteistä futon-sohvista tai kahvittelusta? Päästäisitkö edellä mainittuja kirjoittelijoita palstallesi vai onko kaikilla bannit 4evö?

Nimim. "Pokkarillakin ottaisin parempia valokuvia" :-)

• pakkotoisto.com

Joskus niitä juttuja nään ja kun niitä ei jaksa oikein noteerata, niin alkavat kiukuttelemaan, hauskaa katsoa.

Tomi taitaa nauttia noista jutuista eniten.

Mitä mieltä muuten itse olet noista?

• tätä mieltä

Joskus niitä juttuja nään ja kun niitä ei jaksa oikein noteerata, niin alkavat kiukuttelemaan, hauskaa katsoa.

Tomi taitaa nauttia noista jutuista eniten.

Mitä mieltä muuten itse olet noista?

Baarikello - Kovasti vittuilee, mutta harvoin mitään asiaa. En ymmärrä sitä, mut joskus mietin, että onkohan sillä omaa elämää ollenkaan ja mikä se on oikein miehiään.

Genesis-Exodus - Suht tyypillinen punaniskarasisti, vaikkakin joskus tulee hauskaakin settiä palstalle. Noista rasisteista (joita muuten on pakkiksellakin uskomattoman paljon) yksi fiksuimmista. Jos ei olisi rasisti, olisi varmasti ihan oikeastikin fiksu. Tai sit toi on vaan joku rooli ja vetää tyhmiä punaniskoja höplästä.

Veemu - En ymmärrä, mikä teidän välejä hiertää. Veemuhan on muuten ihan nasta jässikkä. Onko jompikumpi teistä joskus kussut toisen muroihin?

Mitä taas tulee toisten jatkuvaan arvosteluun, se ei oo pop. Ei vaikka kyseessä olisi joku omasta tahdostaan esillä oleva henkilö.

• pakkotoisto.com
        tätä mieltä kirjoitti:

Baarikello - Kovasti vittuilee, mutta harvoin mitään asiaa. En ymmärrä sitä, mut joskus mietin, että onkohan sillä omaa elämää ollenkaan ja mikä se on oikein miehiään.

Genesis-Exodus - Suht tyypillinen punaniskarasisti, vaikkakin joskus tulee hauskaakin settiä palstalle. Noista rasisteista (joita muuten on pakkiksellakin uskomattoman paljon) yksi fiksuimmista. Jos ei olisi rasisti, olisi varmasti ihan oikeastikin fiksu. Tai sit toi on vaan joku rooli ja vetää tyhmiä punaniskoja höplästä.

Veemu - En ymmärrä, mikä teidän välejä hiertää. Veemuhan on muuten ihan nasta jässikkä. Onko jompikumpi teistä joskus kussut toisen muroihin?

Mitä taas tulee toisten jatkuvaan arvosteluun, se ei oo pop. Ei vaikka kyseessä olisi joku omasta tahdostaan esillä oleva henkilö.

Ei sitten niin mitään tietoa tuosta Veemusta. Mitähän olen sillekin nyt jonkun mielikuvituksen mukaan tehnyt. Vippaatko jotain sen viestejä.

• ettimään

Ei sitten niin mitään tietoa tuosta Veemusta. Mitähän olen sillekin nyt jonkun mielikuvituksen mukaan tehnyt. Vippaatko jotain sen viestejä.

Mut etkös säkin joskus arvostellu sitä pakkiksella? Oliko skismaa siittä että Veemu ei tykänny siitä ku pakkiksella puhuttiin avoimesti douppinkista tai jotain?

• pakkotoisto.com
        ettimään kirjoitti:

Mut etkös säkin joskus arvostellu sitä pakkiksella? Oliko skismaa siittä että Veemu ei tykänny siitä ku pakkiksella puhuttiin avoimesti douppinkista tai jotain?

Siis onko Veemu nykyään TeemuS?

• on se

Siis onko Veemu nykyään TeemuS?

Sehän se. Sama mies. Joskus sillä oli nuha ja siksi sai nimekseen Veemu.

• pakkotoisto.com
        on se kirjoitti:

Sehän se. Sama mies. Joskus sillä oli nuha ja siksi sai nimekseen Veemu.

Ihanko Sinisalo kyseessä? Sen kanssa joskus jeesuksen aikaan kinasin jostain kun sai niin vapaasti puhua dopingista. Sen jälkeen ei mitään kosketusta, mutta näköjään viestien perusteella kaveria edelleen kaivertaa joku. En mä ymmärrä miksi pitää jatkaa ja jatkaa. Ei mun tekemiset nyt niin saatanan mielenkiintoisia ole, että kokonaista forumia pitäisi pyhittää sen ruotimiseen. Ihme porukkaa.

• filmfreak

Ootko nähny ja mitä pidit ja ennen kaikkea, miten arvioit näyttelijöiden kehoja ? Ovatko pikatreenillä tehtyjä ?

• pakkotoisto.com

Visuaalisesti näyttävä leffa ja todella onnistuneet efektit. Muistaakseni kavereille duunattiin esim vatsalihaksia maskeilla paremmaksi.

• kicks

Oliko Kike hyvä ?

• pakkotoisto.com

Ainakin sijoituksista päätellen oli.

• ikinä...

Mikä on mielestäsi kaikkien aikojen paras boadausleffa ? Pumping Iron edelleen vai joku muu ?

• pakkotoisto.com

En edes tiedä kuin vain pumping ironin ja luojan kiitos ei varmaan enempää ole edes tehty. Voiko enää uunompaa ideaa keksiä elokuvalle kuin bodaus.

• No höh!

En edes tiedä kuin vain pumping ironin ja luojan kiitos ei varmaan enempää ole edes tehty. Voiko enää uunompaa ideaa keksiä elokuvalle kuin bodaus.

Mulla on yli 20 gigaa bodausleffoja koneella. Niistä saa helvetisti motivaatiota!

• pakkotoisto.com
        No höh! kirjoitti:

Mulla on yli 20 gigaa bodausleffoja koneella. Niistä saa helvetisti motivaatiota!

Tosiaankin, käsitin, että ihan elokuvia. Treenivideot sitten erikseen, ne ovat oikeasti aika siistejä. Pitäisi melkein hommata Ruhlin dvd.

• kalluppi

Mitä näistä sanoista tulee ensin mieleen:

Aamu

Elämä

Heikko

Ilta

Koti

Kyykky

Lämmmin

Menestys

Mies

Mike

Nainen

Paino

Pakkis

Suomi

Työ

Valokuva

• pakkotoisto.com

Aamu - Väsy

Elämä - Aurinko

Ilta - Viileä

Koti - Tyttökaveri

Kyykky - Sali

Lämmin - Huopa

Menestys - Raha

Mies - Nainen

Mike - Pakkotoisto

Nainen - Mies

Paino - 20kg limppu

Pakkis - Työ

Suomi - Sota

Työ - Raha

Valokuva - Kamera

• Hasselhoffi4ever

Tiesitkö, että Ritari Ässän kaikki neljä kautta ovat saatavilla DVD:llä? Katsoitko sarjaa kun se tuli aikoinaan televisiosta? Tunnetko hengenheimolaisuutta Davidiin kikkarapäisyyden vuoksi?

Super Pursuit Mode On!

• pakkotoisto.com

Kyllä seurasin sarjaa ja sitä on muuten varsin hauska katsoa nyt. Se on niin kasaria, että naurattaa. En tunne olevani Davidiin missään henkisessä yhteydessä.

• Hämeenkadun Laudatur

Mikä ja missä oli mansesterin paskin ja paras portsointiduuni?

• Hämeenkadun Laudatur

Korjaus: portsarointiduuni

• pakkotoisto.com

Ylivoimaisesti paskin ikinä oli Pedro´s Tesomalla.

Paras paikka varmaan oli Nonstop, sieltä on vuoden ajalta hauskoja muistoja.

• vastauksen

Ylivoimaisesti paskin ikinä oli Pedro´s Tesomalla.

Paras paikka varmaan oli Nonstop, sieltä on vuoden ajalta hauskoja muistoja.

Miksi NGV ei kehity vaikka panostaa yhtä Hulluna kuin HUlkki treeniiin? :O Mavessa tekee sarjaa 170kg:lla ja takakyykkyä 150kg:lla, pystypunnerrusta 35kg:lla, penkkiä kp 40kg yms yms, mutta lihasta ei tule. Lieneekö sukua Hulkille, voimaa tulee mutta lihasta ei? Tarpeeksi näyttää syövänkin kun läskiä tulee. Oma mielipiteesi?

• pakkotoisto.com
        vastauksen kirjoitti:

Miksi NGV ei kehity vaikka panostaa yhtä Hulluna kuin HUlkki treeniiin? :O Mavessa tekee sarjaa 170kg:lla ja takakyykkyä 150kg:lla, pystypunnerrusta 35kg:lla, penkkiä kp 40kg yms yms, mutta lihasta ei tule. Lieneekö sukua Hulkille, voimaa tulee mutta lihasta ei? Tarpeeksi näyttää syövänkin kun läskiä tulee. Oma mielipiteesi?

Ei voi tietää miksei kehity. Mavessa nyt tulee voimaa vaikka naisille hetkessä, siitä ei voi mitään päätelmiä vetää.

• ffadasdasdasd
        vastauksen kirjoitti:

En ole Mike, mutta änkkärillä on kaksi ongelmaa. Se kopioi treeninsä suoraan Hulkilta ilman että seuraisi omaa kehoaan ja kokeilisi mitkä keinot toimii hänelle parhaiten. On kumma juttu että kaveri joka muuten panostaa täysillä tähän hommaan tekee jo ties kuinka monetta vuotta saman aloittelijan virheen eli treenaa jonkun toisen kaverin ohjelmalla. Hulkki on ominaisuuksiensa puolesta muutenkin niin erikoinen kaveri että olisi ihme jos sama treenitapa toimisi änkkärillä! Toinen ongelma on se että änkkäri stressaa niin vitusti kaikesta että kortisolitasot on varmaan tapissa koko ajan. Se hulkilta pöllitty ohjelmakin on niin vitun monimutkainen kahden treenin päivineen ja blokkeineen ettei ihme että homma ei toimi.

Jonkun oikean bodarin pitäisi puhua järkeä sille jätkälle mutta vittu kun Asikaisetkin vaan yllyttää sitä.

• Ape avautuu
        ffadasdasdasd kirjoitti:

En ole Mike, mutta änkkärillä on kaksi ongelmaa. Se kopioi treeninsä suoraan Hulkilta ilman että seuraisi omaa kehoaan ja kokeilisi mitkä keinot toimii hänelle parhaiten. On kumma juttu että kaveri joka muuten panostaa täysillä tähän hommaan tekee jo ties kuinka monetta vuotta saman aloittelijan virheen eli treenaa jonkun toisen kaverin ohjelmalla. Hulkki on ominaisuuksiensa puolesta muutenkin niin erikoinen kaveri että olisi ihme jos sama treenitapa toimisi änkkärillä! Toinen ongelma on se että änkkäri stressaa niin vitusti kaikesta että kortisolitasot on varmaan tapissa koko ajan. Se hulkilta pöllitty ohjelmakin on niin vitun monimutkainen kahden treenin päivineen ja blokkeineen ettei ihme että homma ei toimi.

Jonkun oikean bodarin pitäisi puhua järkeä sille jätkälle mutta vittu kun Asikaisetkin vaan yllyttää sitä.

Aika moni kopioi näitä Hulkin tiheäfrekvenssisiä ohjelmia. Kun katsoo monien kuvia ei kehitystä tapahdu juuri yhtään esim.vuoden aikavälillä. Onko jengi nyt ruvennu varomalla varomaan kun pitää jättää sarjat vajaaksi? Kyllä sen viimisen sarjan voi vetästä loppuun asti ja suotavaa olisikin. Ei se tarkoita sitä että jos Hulkin hermosto rasittuu sarjojen loppuunviemisestä että se rasittuisi jokaisella muullakki. Itse pystyn tehdä 2jakoisella viimeiset sarjat aivan tappiin joka treenissä joka viikko eikä mitään ongelmia ole. Taitaapi porukka treenata liian höllysti. Mitä mieltä Mike on tästä uudesta touhotuksesta että jätetään sarjat vajaaksi? Halosen Matti, Mentulan korsto naureskelivat lähinnä tuolle uudelle tuulelle. Heidän mielestään sarjat viedään aina loppuun. Näin on tehty ennenkin ja sillä on kehitytty ennenkin. Pitää myös muistaa että Hulkilla on aivan sairas hermotus kun äijä repii ihan hulluja rautoja mutta lihat ei kasva mitenkään samassa suhteessa. Voiman osto sopisi paremmin Hulgille.

• pakkotoisto.com
        Ape avautuu kirjoitti:

Aika moni kopioi näitä Hulkin tiheäfrekvenssisiä ohjelmia. Kun katsoo monien kuvia ei kehitystä tapahdu juuri yhtään esim.vuoden aikavälillä. Onko jengi nyt ruvennu varomalla varomaan kun pitää jättää sarjat vajaaksi? Kyllä sen viimisen sarjan voi vetästä loppuun asti ja suotavaa olisikin. Ei se tarkoita sitä että jos Hulkin hermosto rasittuu sarjojen loppuunviemisestä että se rasittuisi jokaisella muullakki. Itse pystyn tehdä 2jakoisella viimeiset sarjat aivan tappiin joka treenissä joka viikko eikä mitään ongelmia ole. Taitaapi porukka treenata liian höllysti. Mitä mieltä Mike on tästä uudesta touhotuksesta että jätetään sarjat vajaaksi? Halosen Matti, Mentulan korsto naureskelivat lähinnä tuolle uudelle tuulelle. Heidän mielestään sarjat viedään aina loppuun. Näin on tehty ennenkin ja sillä on kehitytty ennenkin. Pitää myös muistaa että Hulkilla on aivan sairas hermotus kun äijä repii ihan hulluja rautoja mutta lihat ei kasva mitenkään samassa suhteessa. Voiman osto sopisi paremmin Hulgille.

Jokainen on yksilö, mutta en todellakaan menisi Hulkin ohjeiden mukaan, ne nyt vaihtelee kokoajan. Tänään on ok DC ja huomenna sitten päinvastoin mutkan kautta.

Sarjat loppuun asti oletuksena ja siitä sitten lähdetään trimmaamaan omaa treenitapaa.

• WTF-keket

Miksei keijoyhteisöjä sallita??

• pakkotoisto.com

Que pasa?

• Mulderi

Onko totta että pakkotoistolla on salaisia osioita joita ei ole listattu mihinkään näkyviin?

Kuulin vain huhua että sulle ja joukolle sun tuttuja on ihan oma piilotettu private keskusteluosio (ei siis moderaattoriosio). Mutta ethän sä sitä varmaan täällä kyllä paljasta.

• pakkotoisto.com

Ei ole salaisia alueita, mitäs me semmoisella.

• palstan toiminnasta

Ei ole salaisia alueita, mitäs me semmoisella.

Oletko huolestunut kun Hulkki ei kirjoittele pakkotoistolle enää pahemmin? Mies viettää aikaa omalla foorumilla ja Uffen foorumilla.

Pistä se Nyyssis pimentoon kuukaudeks. Mä en jaksa katella sen naamaa joka kuvassa, eikä moni muukaan. Se kaveri ei oo kasvanu yhtään aina sama kunto vuodesta toiseen. Keksi jotain uutta. Treenikeskusteluihin kaivataan jotain uutta. Treffit palstaan uutta poweria. Ehkä pakkis chat linkin kautta, ei mitään irc pelleilyjä.

• pakkotoisto.com
        palstan toiminnasta kirjoitti:

Oletko huolestunut kun Hulkki ei kirjoittele pakkotoistolle enää pahemmin? Mies viettää aikaa omalla foorumilla ja Uffen foorumilla.

Pistä se Nyyssis pimentoon kuukaudeks. Mä en jaksa katella sen naamaa joka kuvassa, eikä moni muukaan. Se kaveri ei oo kasvanu yhtään aina sama kunto vuodesta toiseen. Keksi jotain uutta. Treenikeskusteluihin kaivataan jotain uutta. Treffit palstaan uutta poweria. Ehkä pakkis chat linkin kautta, ei mitään irc pelleilyjä.

Sitten kannattaa huolestua jos Mike ei enää kirjoita, muutoin on aivan sama, porukkaa tulee ja menee.

Kesällä ei ole ketään kuvattavia kun vasta dieetit alkaa, joten tässä tehdään näitä muita projekteja Nyyssärin kanssa. Syksymmällä sitten tulee kisaajia taas.

Mitäs uutta treenikeskusteluun kaivataan? Noin niinkuin konkreettisesti.

Chat on vain vipeille ja se on paremmin hallittavissa ircillä, vipit ovat tyytyväisiä siihen.

• hyvä juttu

Sitten kannattaa huolestua jos Mike ei enää kirjoita, muutoin on aivan sama, porukkaa tulee ja menee.

Kesällä ei ole ketään kuvattavia kun vasta dieetit alkaa, joten tässä tehdään näitä muita projekteja Nyyssärin kanssa. Syksymmällä sitten tulee kisaajia taas.

Mitäs uutta treenikeskusteluun kaivataan? Noin niinkuin konkreettisesti.

Chat on vain vipeille ja se on paremmin hallittavissa ircillä, vipit ovat tyytyväisiä siihen.

Hyvä juttu että on irc eikä mikään hirveä viritys. Chatti pitää jatkossa pitää vain vipeillä. Muuten siitä tulee kuin suoli24 jossa teinipeelot huutaa eikä niitä voi jäljittää tai bannata mitenkään.

• kyssäreitä..

Ensin on pakko todeta, et vaikutat hyvin mukavalta ja tasapainoiselta ihmiseltä..hyvä niin, koska kaikki bodarit eivät sitä todellakaan ole.
      Mutta haluisin tietää, että..

- mikä on koulutuksesi?
      - Mikä oli työhaaveesi ja toteutuiko se?
      - Sanoit, että olit "koukussa"roinaan..miten se näkyi?

Jempperiä Mike sinulle ja kaikkea hyvää.

• pakkotoisto.com

Koulutus meni vähän hukkaan, olen sähköasentaja, koskaan en niitä töitä päässyt tekemään. Silloin oli kova lama ja meitsi paineli armeijaan kun olisi töitä pitänyt hakea.

Työhaave osaltaan on kokoajan toteutuksessa.

Rojuihin jää koukkuun henkisesti, fyysisesti ei niinkään. Eli sitä tulee rakennettua minä-kuva voiman ja lihasten ympärille vuosien käytöllä ja siitä tulee sitten vähän itseisarvo. Sitä on vaikea sitten luopua saavutetusta ja ainoa millä kasvaa ja pysyy isona on dropit.

• Mie vaan

Koulutus meni vähän hukkaan, olen sähköasentaja, koskaan en niitä töitä päässyt tekemään. Silloin oli kova lama ja meitsi paineli armeijaan kun olisi töitä pitänyt hakea.

Työhaave osaltaan on kokoajan toteutuksessa.

Rojuihin jää koukkuun henkisesti, fyysisesti ei niinkään. Eli sitä tulee rakennettua minä-kuva voiman ja lihasten ympärille vuosien käytöllä ja siitä tulee sitten vähän itseisarvo. Sitä on vaikea sitten luopua saavutetusta ja ainoa millä kasvaa ja pysyy isona on dropit.

Mitäs mieltä olet näistä single factor ja dual factor treeneistä ja mikä "treenitapa" sun mielestä ois toimivin jos ajatellaan voimakehonrakennusta?

• pakkotoisto.com
        Mie vaan kirjoitti:

Mitäs mieltä olet näistä single factor ja dual factor treeneistä ja mikä "treenitapa" sun mielestä ois toimivin jos ajatellaan voimakehonrakennusta?

Jokaisen on itse haettava oma treenitapansa, ei ole yhtä ainoaa oikeaa. Itse vetelin aina 4-jakoisella ja loppuun asti.

• T.J. Yhtäsuuruusmerkkierkki

Jokaisen on itse haettava oma treenitapansa, ei ole yhtä ainoaa oikeaa. Itse vetelin aina 4-jakoisella ja loppuun asti.

"Jokaisen on itse haettava oma treenitapansa, ei ole yhtä ainoaa oikeaa. Itse vetelin aina 4-jakoisella ja loppuun asti."

Ootko riipustanut esmes pakkikselle perusteellisempaakin selvitystä proggiksestas? Linkkiä plz jos olet? Koitin kyl vähän itekin hakee mut ei tärpännyt ja sit täytyy aina venttailla se 20 sec. :/ 2x6 threadia oon käynytkin lukemassa mut olikos se nyt vaan penkille.. (en ainakaan muista et oisit siellä selostanut mitään kyykystä tai kulmasoudusta jne.)?

Eli siis kiinnostais, että millainen tarkalleen toi 4-jakoinen ohjelmasi oli?

• TT-mies

Mitä mieltä olet siitä, että Tomin palsta on kasvanut nyt pakkotoiston ohi (katso tuolta Ravinto-osioiolta viesti)?

• pakkotoisto.com

Sehän on loistavaa jos on kasvanut. Hieno asia! Kyllä Tomi osaa :D

• bodyman

Minkälaisia sivuvaikutuksia sulle on tullu roinaamisesta? toimiiko pumppu enää kunnolla. Ja vaikuttaako hormonit psyykkisesti eli tuleeko aggressiivisuutta jne.. ?

• pakkotoisto.com

Kaikki tässä taitaa olla ihan kuosissa kun tulee vuosi täyteen ilman dropin droppia. Ei ainakaan vielä mitään tietoa mistään vakavasta.

• mites tämä...

Onko hyvä sisällyttää nuo molemmat liikeet jokaiseen harjoituskertaan vai onko parempi vuorotella niitä eri päiville ?

• pakkotoisto.com

Samassa treenissä toki.

• kysyy-

Tykkään noista valokuvistasi kovasti. Oletko koskaan ajatellut kuvata kilpabodareitten lisäksi tavallisia harrastajia, esim. Pakkiksen jäseniä, jonkun sopivan teeman ympärillä ?

• pakkotoisto.com

Jos sieltä joku pätevä malli löytyisi, niin voisin omaa portfoliota kasvatella niillä kuvilla, mutta muutoin on aika turha kuvailla Pakkotoistolle.

• löytyykös

Minkälaisia kalsareita käytät ?

• pakkotoisto.com

Kireitä boxereita.

• ongelma on

Mulla on edestä katsottuna ihan leveä kaula mutta takapuolelta kapea. Miten tuonne taakse saa lisää leveyttä ?

• adfadasdasd

Tämän piti olla kysymyksiä pakkotoistosta eikä joku vitun Mike-sedän treenivinkit. Vähän rajaa nyt kysymyksiin!

Tuollainen paikallinen paksuntaminen on ihan paskaa. Harrastelijan on ihan turha miettiä miten saa paksuutta johonkin yhteen kohtaan kun sitä lihaa pitäis saada joka paikkaan!

• pena arse
        adfadasdasd kirjoitti:

Tämän piti olla kysymyksiä pakkotoistosta eikä joku vitun Mike-sedän treenivinkit. Vähän rajaa nyt kysymyksiin!

Tuollainen paikallinen paksuntaminen on ihan paskaa. Harrastelijan on ihan turha miettiä miten saa paksuutta johonkin yhteen kohtaan kun sitä lihaa pitäis saada joka paikkaan!

Täällä jo aiemminkin kysytty kaikenmaailman kysymyksiä kaikesta muustakin kuin Pakkotoistosta. Tuskin Pakkotoistosta pelkästään saadaan aikaan kahtasataa kysymystä.

• pakkotoisto.com

Niskan ojentajia pitää treenata. Mutta aika hauska skenaario jos nyt ymmärsin edes mitä tarkoittaa.

• mieltä
      • pakkotoisto.com

Aijaa, mun viestit oli poistettu tästä jostain syystä. Moderaattorit taitaa olla hieman valikoivia näiden poistojen suhteen ottaen huomioon mitä paskaa tällä forumilla kirjoitetaan ihmisistä. Vaikkakin tämä ketju on asiallisempi kuin moni muu ketju josta olen ihmeissäni.

• Nostradaamusi

Monet viisaat alkuperäiskansat kuten Mayat ennustavat, että maailmanloppu tulee vuonna 2012. Uskotko itse maailmanloppuun? Miten olet itse valmistautunut elämään kuoleman jälkeen?

• pakkotoisto.com

Onhan noita ennusteltu kautta aikain, eikä vielä ole paska nakki osunut. Ennustuksia on niin helvetisti ja ne on niin laveasti ilmaistu, että aina sieltä kieroilemalla sanakäänteitä saa jonkun päivämääränkin heitettyä. En ole valmistautunut, helvettiin mennään kuitenkin :D

• ron jeremies

mä en oikeastaan tiedä vituttaako, itkettääkö vai naurattaako seuraava asia, aina sanotaan ettei natuna ole mitään, ei ole oikeasti lihasta, ei ole oikeasti voimaa, eikä loppujen lopuksi natusta ole mihinkään.

toisaalta ei kiinnosta pätkän vertaa koko asia, mutta toisaalta huvittaa kyllä aivan vitusti ja aivan kympillä.

tiedän etten pärjäisi missään ammattilaislavalla, mutta....
      nostan penkistä sotilaspenkkityylillä 160 kg, vedän maasta 270 kg ja kyykkään hieman yli 200 kg, kaikki tulokset ilman mitään välineitä, ikää on 34, pituutta 178 cm ja painoa lähes 110 kiloa ja on läskiä mutta ei varsinaista läskimahaa.

en halua olla itserakas mulkku, mutta en todellakaan ymmärrä, miksi poikkeuksetta sanotaan, ettei natu pärjää voimassa, lihaksissa, eikä missään.
      kooltani pärjään kyllä helvetin monen varsinaisen bodarin kanssa ja voimissakaan en jää oikeastaan paljon paskaakaan jälkeen, ainut mikä selvä ero on, että lihakset nyt eivät ole aivan saman näköiset samoilla rasvoilla mutta kuitenkin..

omasta mielestäni nuorille täytyisi kertoa helvetin paljon enemmän natuvoimailusta ja mahdollisuuksista. tämä on saatanan pitkä ja vaativa tie ja vaatii saatanallisen treenimotivaation ja pitkäjännitteisyyden, mutta tämä homma toimii ja kannattaa. terveyshuolia ei ole kuten roinaamisessa.

olipa avautuminen, mutta mitä ajatuksia vastaavat asiat herättää vai kiinnostaako vitun vertaa?

• pakkotoisto.com

Natuilu on aina fiksua, mutta pitää ymmärtää erotella se varsinaisesta voimailusta, jossa käytetään lääkkeitä. Ei saisi edes verrata naturaalia ja lääkkeiden käyttäjää, niin eri tasolla ollaan, joten parempi arvostaa kumpaakin tapaa yhtäpaljon omalla tasollaan.

• ron jeremies

Natuilu on aina fiksua, mutta pitää ymmärtää erotella se varsinaisesta voimailusta, jossa käytetään lääkkeitä. Ei saisi edes verrata naturaalia ja lääkkeiden käyttäjää, niin eri tasolla ollaan, joten parempi arvostaa kumpaakin tapaa yhtäpaljon omalla tasollaan.

juu lihaksissa tietty ollaan eri tasolla, mutta
        ei noi voimatasot hirveästi piiputa perässä, jos normaalipenkki huitelee 175 kilossa, maastavedossa ei tarttee hävetä yhtään, eikä 215 kilon kyykkykään ilman mitään rättejä, siteitä ja vyötä paljoa kusta silmään siinäkään,

jos roinaavatkaan kaverit eivät läheskään kaikki penkkaa sitä 200kiloa eikä välttämättä aivan muitakaan tuloksia, niin aina tulee vastaan, että natu on natu, lihaksissa myönnän tappion siitä ei ole kyse, mutta ei noita voimapuolia tarttee kyllä hävetä. eikä 110 kilon elopainoa ilman kaljamahaa.
        itse nimenomaan vertaan aina tuloksiani roinakavereihin, se antaa aivan vitusti motivaatiota, kun samojen jätkien kanssa treenailee ketkä käyttävät. vaikkakaan bodailu ei ole kyykkyennätys urheilua, mutta on se silti mukava huomata tappelevansa penkki,kyykky ja vetotuloksissa lähes samalla viivalla.

• pakkotoisto.com
        ron jeremies kirjoitti:

juu lihaksissa tietty ollaan eri tasolla, mutta
        ei noi voimatasot hirveästi piiputa perässä, jos normaalipenkki huitelee 175 kilossa, maastavedossa ei tarttee hävetä yhtään, eikä 215 kilon kyykkykään ilman mitään rättejä, siteitä ja vyötä paljoa kusta silmään siinäkään,

jos roinaavatkaan kaverit eivät läheskään kaikki penkkaa sitä 200kiloa eikä välttämättä aivan muitakaan tuloksia, niin aina tulee vastaan, että natu on natu, lihaksissa myönnän tappion siitä ei ole kyse, mutta ei noita voimapuolia tarttee kyllä hävetä. eikä 110 kilon elopainoa ilman kaljamahaa.
        itse nimenomaan vertaan aina tuloksiani roinakavereihin, se antaa aivan vitusti motivaatiota, kun samojen jätkien kanssa treenailee ketkä käyttävät. vaikkakaan bodailu ei ole kyykkyennätys urheilua, mutta on se silti mukava huomata tappelevansa penkki,kyykky ja vetotuloksissa lähes samalla viivalla.

No kunhan et vain ajattele sitten sitä skenaariota, jossa isommat lihakset hermotetaan maksiminostoihin. Iso lihas supistuu voimakkaammin, ikävä fakta. Ei bodarit treenaa maksimivoimaa, mutta kun treenaavat, niin kyllä sitten salilla näät miten vahvoja ovat. Aikamoisia romuja ne liikuttaa jos treenaavat voimapainotteisesti.

• ron jeremies

No kunhan et vain ajattele sitten sitä skenaariota, jossa isommat lihakset hermotetaan maksiminostoihin. Iso lihas supistuu voimakkaammin, ikävä fakta. Ei bodarit treenaa maksimivoimaa, mutta kun treenaavat, niin kyllä sitten salilla näät miten vahvoja ovat. Aikamoisia romuja ne liikuttaa jos treenaavat voimapainotteisesti.

on tullut juu nähtyä mm. vilposen, käyhdyn, kokkosen, savolaisen ja erään edesmenneen treenejä.
        kyllä herrojen kanssa on tullut suuta soitettua ja treeneistä puhuttua.
        on myös ukkoja jotka siirtyivät voimanostosta bodauksen pariin.
        aika laajaa repertuaaria on vastaan tullut, penkissä vahvimmillakin painot liikkuvat 200-250 kilossa ja kokkosella taisi olla kyykyssä 270-280 kilolla useampia toistoja. vetoa kaikki ei tee ymmärrettävistä syistä ja osalla ollut hyvä, osalla ei niin hyvä.

aika hyvän kuvan saanut keskusteluista ja treeneistä, mitä on treenattu ja mitä saatu.
        aika paljon jengi on kyllä hermotustreeniäkin tehnyt urallaan ja sitä kautta hilattu sarjapainoja ylös, aika harva bodari tekee ainoastaan sitä pitkää sarjaa koko ikänsä. kaikkea ovat tehneet ja hakeneet.

joo en pilvilinnoja omista tuloksista kuitenkaan rakentele, naru mikä naru.
        .,mukana rimpuillaan

• pakkotoisto.com
        ron jeremies kirjoitti:

on tullut juu nähtyä mm. vilposen, käyhdyn, kokkosen, savolaisen ja erään edesmenneen treenejä.
        kyllä herrojen kanssa on tullut suuta soitettua ja treeneistä puhuttua.
        on myös ukkoja jotka siirtyivät voimanostosta bodauksen pariin.
        aika laajaa repertuaaria on vastaan tullut, penkissä vahvimmillakin painot liikkuvat 200-250 kilossa ja kokkosella taisi olla kyykyssä 270-280 kilolla useampia toistoja. vetoa kaikki ei tee ymmärrettävistä syistä ja osalla ollut hyvä, osalla ei niin hyvä.

aika hyvän kuvan saanut keskusteluista ja treeneistä, mitä on treenattu ja mitä saatu.
        aika paljon jengi on kyllä hermotustreeniäkin tehnyt urallaan ja sitä kautta hilattu sarjapainoja ylös, aika harva bodari tekee ainoastaan sitä pitkää sarjaa koko ikänsä. kaikkea ovat tehneet ja hakeneet.

joo en pilvilinnoja omista tuloksista kuitenkaan rakentele, naru mikä naru.
        .,mukana rimpuillaan

Aina voit itseäsi soimata natuudesta, tai sitten voit kääntää toisinpäin, eli se on saletti, että voimaa tulee dropeilla jumalattomasti, eli olisit helvetisti vahvempi, mutta olet valinnut kuitenkin fiksumman tien, zemppiä siitä.

• ASIAPUHETTA

Morjesta!sattupahan yksi fiksukin kirjotus tälle foorumille,kaikkien pitäs tajuta oikea tie ja tehdä homma natikkana.Siinä on vaan se et kun kaikki haluu kaiken heti,natu jutut vaatii pitkäjänteisyyttä mitä jengillä ei ole.Plus sit se et natuna voit pitää pitkänkin paussin eikä liha häviä mihkään,mut katos roinaria,se kun pitää pitkän paussin ni ukosta ei jää jälelle yhtään mitään.Eli roinilla saat vaan LAINALIHAA.En tiedä mitä lisäravinteita käytät mut suosittelen siirtymään SKIPIN tuotteisiin koska ne todella vörkkii eikä kukaan ole vielä sanonu ettei toimis,todella laatutavaraa,markkinoiden parasta.

• pakkotoisto.com
        ASIAPUHETTA kirjoitti:

Morjesta!sattupahan yksi fiksukin kirjotus tälle foorumille,kaikkien pitäs tajuta oikea tie ja tehdä homma natikkana.Siinä on vaan se et kun kaikki haluu kaiken heti,natu jutut vaatii pitkäjänteisyyttä mitä jengillä ei ole.Plus sit se et natuna voit pitää pitkänkin paussin eikä liha häviä mihkään,mut katos roinaria,se kun pitää pitkän paussin ni ukosta ei jää jälelle yhtään mitään.Eli roinilla saat vaan LAINALIHAA.En tiedä mitä lisäravinteita käytät mut suosittelen siirtymään SKIPIN tuotteisiin koska ne todella vörkkii eikä kukaan ole vielä sanonu ettei toimis,todella laatutavaraa,markkinoiden parasta.

Skipin tuotteissa nyt ei ole mitään sen erikoisempaa kuin muidenkaan valmistajien tuotteista. Eli turha alkaa jeesustelemaan lisäravinteilla horkkaa vastaan ja missään nimessä ei saisi verrata edes niihin.

Dropeilla mennään yli geneettisen maksimin, siihen ei auta vaikka kuin veivaisi natuna.

• LISÄÄ ASIAA

Skipin tuotteissa nyt ei ole mitään sen erikoisempaa kuin muidenkaan valmistajien tuotteista. Eli turha alkaa jeesustelemaan lisäravinteilla horkkaa vastaan ja missään nimessä ei saisi verrata edes niihin.

Dropeilla mennään yli geneettisen maksimin, siihen ei auta vaikka kuin veivaisi natuna.

Katos vaa,joltakin löyty mielipide aiheesta.Mutta asia erikseen onko sinulla ns.munaa tulla livenä salille keskustelemaan aiheesta,täällä on nääs helppo huudella kasvottomana.Ymmärrän kyllä että kannatat roinaamista koska kaikki tuntemasi niin tekevät,etkä tiedä oikeasti ravinto lisäravinnepuolesta mitään.Eli ei aleta täällä turhaan aiheesta länkyttämään vaan jos olet mies etkä marjanpoimija niin tervetuloa entiselle metal gymille,nykyiselle voimapuoti gymille niin opastamme sinut oikeaan suuntaan,joka on kehityksen tie.ps.tsemppiä treeneihin

• pakkotoisto.com
        LISÄÄ ASIAA kirjoitti:

Katos vaa,joltakin löyty mielipide aiheesta.Mutta asia erikseen onko sinulla ns.munaa tulla livenä salille keskustelemaan aiheesta,täällä on nääs helppo huudella kasvottomana.Ymmärrän kyllä että kannatat roinaamista koska kaikki tuntemasi niin tekevät,etkä tiedä oikeasti ravinto lisäravinnepuolesta mitään.Eli ei aleta täällä turhaan aiheesta länkyttämään vaan jos olet mies etkä marjanpoimija niin tervetuloa entiselle metal gymille,nykyiselle voimapuoti gymille niin opastamme sinut oikeaan suuntaan,joka on kehityksen tie.ps.tsemppiä treeneihin

Skipit ovat samaa laadukasta kamaa mitä kaikki muutkin merkit, ei noissa ole radikaaleja eroja, ei voi olla, koska EU on niin naurettavan tarkka kaikesta, että täällä kielletään kohta kreatiinikin.

Mitä tuohon nimittelyyn tulee, niin rauhotuppas vähäisen, ei tartte alkaa henkilökohtaiseksi.

• pakkotoisto.com

Skipit ovat samaa laadukasta kamaa mitä kaikki muutkin merkit, ei noissa ole radikaaleja eroja, ei voi olla, koska EU on niin naurettavan tarkka kaikesta, että täällä kielletään kohta kreatiinikin.

Mitä tuohon nimittelyyn tulee, niin rauhotuppas vähäisen, ei tartte alkaa henkilökohtaiseksi.

Lisätään vielä tälle Skipin kaverille, että siellä Metal gymillä oli semmoinen lista seinässä, jossa oli yli 200kg salilla punnertaneiden nimet. Siellä se meitsinkin nimi oli muiden marjanpoimijoiden seassa. Kävin aikanaan huvikseni ennen kisoja rawina pökkäämässä sen rajan millä listaan pääsi.

• selvästikin.

Näistä tähän astisista kysymyksistä huomaa, että sun persoona kiinnostaa porukkaa vähintään yhtä paljon kuin itse Pakkotoisto.

Olet selvästi vaikuttaja Suomen bodyskenessä. Käytätkö tietoisesti tätä sun asemaa ajaaksesi jotain asiaa/linjaa ko. alalla ?

• pakkotoisto.com

En pyri vaikuttamaan mihinkään muuhun kuin siihen, miten lajin ulkopuoliset näkevät keholajit tekemällä valokuvaustyötä ja tuomalla kehoihmiset erilaisella tavalla esille.

Mukavinta oli huomata kameraforumilla kun joku sanoi "olet vähentänyt kuvillasi ennakkoluuloja lajia kohtaan"

• Maik is da best nigga

En pyri vaikuttamaan mihinkään muuhun kuin siihen, miten lajin ulkopuoliset näkevät keholajit tekemällä valokuvaustyötä ja tuomalla kehoihmiset erilaisella tavalla esille.

Mukavinta oli huomata kameraforumilla kun joku sanoi "olet vähentänyt kuvillasi ennakkoluuloja lajia kohtaan"

Onko pakko tehdä takakyykkyä tangolla, että saa isot koivet?Mää teen mielummin smithissä takakyykkyä.Ottaahan se etureisille enemmän kun ei ihan pohjaan mäne.Kuinka paljon jalkapohjien pitää olla tangosta ulkona?Ku eiHän siinä voi suoraan kyykätä tangon kohdalla, sanoo selkä riks raks poks.

Hulkki teki 220g:lla smithissä takakyykkyä boxille lyhyttä sarjaa ja pitkää 180kg:lla.Aika vahva, vai mitä?

Muuta huomautettavaa smith kyykystä?

• pakkotoisto.com
        Maik is da best nigga kirjoitti:

Onko pakko tehdä takakyykkyä tangolla, että saa isot koivet?Mää teen mielummin smithissä takakyykkyä.Ottaahan se etureisille enemmän kun ei ihan pohjaan mäne.Kuinka paljon jalkapohjien pitää olla tangosta ulkona?Ku eiHän siinä voi suoraan kyykätä tangon kohdalla, sanoo selkä riks raks poks.

Hulkki teki 220g:lla smithissä takakyykkyä boxille lyhyttä sarjaa ja pitkää 180kg:lla.Aika vahva, vai mitä?

Muuta huomautettavaa smith kyykystä?

Nyt lopetatte sen Hulkin hokemisen, sitä tulee jo jumalauta joka paikasta. Mitä helvetin väliä sillä on mihinkään miten joku Hulkki tekee jossain nostossa? Ei sitten niin mitään.

Teet juurikin tasan niin kuin itsestäs tuntuu parhaimmalta, eli mikä ottaa parhaiten reisiin, eikä polviin.

Smith kyykky on ihan hyvä liike ja eristää vähän paremmin kun ei tartte selän kanssa taiteilla niin kovasti.

• kyykyssä

Nyt lopetatte sen Hulkin hokemisen, sitä tulee jo jumalauta joka paikasta. Mitä helvetin väliä sillä on mihinkään miten joku Hulkki tekee jossain nostossa? Ei sitten niin mitään.

Teet juurikin tasan niin kuin itsestäs tuntuu parhaimmalta, eli mikä ottaa parhaiten reisiin, eikä polviin.

Smith kyykky on ihan hyvä liike ja eristää vähän paremmin kun ei tartte selän kanssa taiteilla niin kovasti.

Jos tarvii normikyykyssä taiteilla selän kanssa, niin sitten on vikaa joko selässä, vatsalihaksissa tai tekniikassa. Paremmin saa reidet eristettyä Hack-kyykyssä kuin Smithissä, jos ne nyt pitää jostain syystä eristää. Smithissä tehty kyykky on ihan yhtä paska liike kuin penkki smithissä. Mitäs sanot siihen?

• pakkotoisto.com
        kyykyssä kirjoitti:

Jos tarvii normikyykyssä taiteilla selän kanssa, niin sitten on vikaa joko selässä, vatsalihaksissa tai tekniikassa. Paremmin saa reidet eristettyä Hack-kyykyssä kuin Smithissä, jos ne nyt pitää jostain syystä eristää. Smithissä tehty kyykky on ihan yhtä paska liike kuin penkki smithissä. Mitäs sanot siihen?

Omituinen logiikka sulla. Mitä tekemistä selän hallinnan kanssa on smithissä, jos siinä ei tarvitse niin tarkkaan tekniikkaa katsoa? Ei sitten niin mitään. Smithiä nimenomaan voi käyttää, jos ei halua rasittaa samalla niin kovati alaselän lihaksia. Se on absoluuttinen totuus, että normaalissa kyykyssä joudutaan enemmän paneutumaan tekniikkaan kuin itse lihaksen treenaamiseen. Kyykky vapaalla tangolla on raskaampi liike kuin smithissä vastaava noin niinkuin yleisesti koko keholle.

• kyykyssä tarvi muitakikn li...

Omituinen logiikka sulla. Mitä tekemistä selän hallinnan kanssa on smithissä, jos siinä ei tarvitse niin tarkkaan tekniikkaa katsoa? Ei sitten niin mitään. Smithiä nimenomaan voi käyttää, jos ei halua rasittaa samalla niin kovati alaselän lihaksia. Se on absoluuttinen totuus, että normaalissa kyykyssä joudutaan enemmän paneutumaan tekniikkaan kuin itse lihaksen treenaamiseen. Kyykky vapaalla tangolla on raskaampi liike kuin smithissä vastaava noin niinkuin yleisesti koko keholle.

Eikö just jalkakyykyssä tarvi kuitenkin muita lihaksia kuin etureisiä? Jos etureisien eristäminen on tavoitteena, miksi tahkoa jotain jalkakyykkyä Smithissä kun kuitenkin Hack on siihen paljon parempi? Kehonrakennusmielessä hack voittaa jalkakyykyn, jos haluaa etureisiä kasvattaaa. Yleisen voiman kasvattamnieen ei ole parempaa liikettä kuin Jalkakyykky!

• Mulderi

Kuvaisitko UFOja jos saisit siihen tilaisuuden?

• pakkotoisto.com

Totta vitussa, riippuu toki paljonko niille pitäisi maksaa. Olisihan se törkeen siistiä saada jossain kunnon Enterprisessä heittää setti kamojen kanssa jonkun öttiäisen kanssa, joka vois kerrankin poseerata triplat takaa ja leveät selät nurinkurin.

• Kaurapuuromies

Joku väitti täällä että sä joit vuonna 2000 kolme pulloo mölleriä päivässä ja kokeilit kerran kerätä massaa syömällä vitusti pelkästään jauhoja. Pitääkö huhut paikkansa?

Kohta on muuten 200 viestiä.

• pakkotoisto.com

Mölleri on kyllä tornihuhu, jauhoja kiskoin tosiaankin aivan törkeesti. Kaveri vittuili, etten saa painoa ikinä yli 100kg kun se aina oli siinä huulilla, ostin 18kg fastin maustamatonta massaa ja kiskoin kuukaudessa 4x4,5kg säkit lärviin. Painoa tuli 10kg ja penkki nousi 17,5kg.

Mutta voi jumalauta pojat, paska oli niin kovalla, ettei mitään järkeä. Eihän siinä mitään kuituja tule kun elät jollain jauholla. Metabolia niin solmussa, että paskahätä kun tuli, niin piti ottaa vaatteet pois, vetästä kuppi kahvia, efe huuleen, pistää mankut käsiin ja mennä vessaan työntämään. Hirveellä tuskalla sitten semmoista telamiinan kokoiselta tuntuvaa nokaretta punnerrettiin ulos minuutti tolkulla. Oi saatana, tekee kipeää vieläkin. Siinä kun olis paskat kuivattanut ja rälläkällä paloitellut, niin luoteja olisi saanut tehtyä.

• ron jeremies

pakko tuhlata aikaa.

mikä on elämäntarkoitus mikellä?

kuinka taiteilijasieluinen olet, kameramiehen on pakko olla taiteilijaluonne.

?

mikä teke forrest griffinistä hyvän äijän?

kuka on suurin vapari mestari vai hakkaako venäjän sambo kuningas kaikki maailmassa?

• pakkotoisto.com

Ateisti olen ma.

Mitenkähän taiteilija määritellään?

Forrest on hauska, semmoinen venkoileva kaveri naamansa kanssa.

Pahoin pelkään, että Fedori on kovin tällä pallolla.

• heinäseiväs_

Ateisti olen ma.

Moi!

Kauanko käytit noita roinia ja miksi lopetit niiden käytön? Koska lopetit käytön?

Hyvä sivusto tuo pakkotoisto.com on kyllä! Myös youtubesta löytyvät videonpätkät (svenskat ym.) ovat varsin hauskoja :))

• Sara**
        heinäseiväs_ kirjoitti:

Moi!

Kauanko käytit noita roinia ja miksi lopetit niiden käytön? Koska lopetit käytön?

Hyvä sivusto tuo pakkotoisto.com on kyllä! Myös youtubesta löytyvät videonpätkät (svenskat ym.) ovat varsin hauskoja :))

Uskallatko vastata:

Uskotko Nyyssiksen käyttäneen douppia?

• pakkotoisto.com
        heinäseiväs_ kirjoitti:

Moi!

7 vuotta käytin ja lopetin noin vuosi sitten. Lopetin käytön tai itseasiassa lopetin eka treenaamisen, jotta pääsin irti rojuista. En enää nähnyt kovin fiksuna vetää droppia kun elämässä on tärkeämpiäkin asioita.

• pakkotoisto.com
        Sara** kirjoitti:

Uskallatko vastata:

Uskotko Nyyssiksen käyttäneen douppia?

Eiköhän se ole ihan Nyyssiksen oma asia vastata.

• tuleepi tässä

Ateisti olen ma.

Ron Jeremy on tulossa käymään Suomessa haluatko pornotähdeksi kilpailua. Et millään vois järkätä itelles kuvaussessiota Ron Jeremyn kanssa? Ei siis mitään pornoa, vaan joku teemakuvaussessio, jossa ei Ron Jeremyä odottaisi näkevänsä. Treeni- tai poseerauskuvia tai ihan mitä vaan keksit! Olis muuten kova juttu!

• pakkotoisto.com
        tuleepi tässä kirjoitti:

Ron Jeremy on tulossa käymään Suomessa haluatko pornotähdeksi kilpailua. Et millään vois järkätä itelles kuvaussessiota Ron Jeremyn kanssa? Ei siis mitään pornoa, vaan joku teemakuvaussessio, jossa ei Ron Jeremyä odottaisi näkevänsä. Treeni- tai poseerauskuvia tai ihan mitä vaan keksit! Olis muuten kova juttu!

No täytyy sanoa, että olisi uber siistiä miestä kuvata vaikka jossain potretissa. Mutta taitaa tuommoinen kaveri olla aika kallis kuvattava. Onko tuommoinen kisa oikeasti olemassa?

• kisaajat pääsee

No täytyy sanoa, että olisi uber siistiä miestä kuvata vaikka jossain potretissa. Mutta taitaa tuommoinen kaveri olla aika kallis kuvattava. Onko tuommoinen kisa oikeasti olemassa?

On sellanen olemassa. Kisan voittaja pääsee tekemään pokekohtauksen itsensä legendan kanssa. Jossain seksimessuilla kai se tulee käymään ja tuomaroi kisan. Tossa linkki uutiseen:

http://www.iltalehti.fi/viihde/200807017882321_vi.shtml

• meni vähän aikaa sitten rik...

... mitä mieltä olet siitä tuliko pakkikselle nyt hyvää mainosta?

• pakkotoisto.com

Yllättävän asiallinen ketju tämä ollut, tämä olisi ihan hyvin voinut olla vaikka Pakkiksella. Ei tämä ainakaan huonoa mainosta ole.

• Pode

Aloit harrastamaan kehonrakennusta? mikä on ennätyksesi penkkipunnerruksessa?

• haluan tietää
        Pode kirjoitti:

Mike mitkä on sun mielestä parhaita takareisiliikkeitä ehdottomasti? Etureidet saa kasvamaan kyykkäämällä ja pitkillä sarjoilla pumppaamalla mut takareisille ei löydy kauheesti vaihtoehtoja.

SJmave rasittaa alaselkää törkeesti.
        Takareisikoukistukset koneissa ei oikeen vakuuta.
        Sumoprässi?
        Jotain muita, mitä?

• pakkotoisto.com
        Pode kirjoitti:

Joskus 19v ja penkkienkka on raw-kisoissa 217,5kg.

• pakkotoisto.com
        haluan tietää kirjoitti:

Mike mitkä on sun mielestä parhaita takareisiliikkeitä ehdottomasti? Etureidet saa kasvamaan kyykkäämällä ja pitkillä sarjoilla pumppaamalla mut takareisille ei löydy kauheesti vaihtoehtoja.

SJmave rasittaa alaselkää törkeesti.
        Takareisikoukistukset koneissa ei oikeen vakuuta.
        Sumoprässi?
        Jotain muita, mitä?

Jos noilla ei kasva, niin voi olla vika toistomäärissä, koitappa ottaa yli 15 toiston sarjoja.

• Näin se on

Jos noilla ei kasva, niin voi olla vika toistomäärissä, koitappa ottaa yli 15 toiston sarjoja.

Jos ei tavallisella jalkakyykyllä kasva reiden hauikset, niin on ongelma suoritustekniikassa. Persettä siis taakse päin ja niillä paino ylös, niin johan alkaa reiden haukkarit kasvamaaan.

• tattiralli

Juotko olutta (tai siideriä tai lonkeroa)?

• pakkotoisto.com

Viimeksi join pari siideriä 2007 marraskuussa, eli en pahemmin juo.

• Captain Marvel

Moro Mike,

Luetko sarjakuvia? Piirrätkö, maalaatko tms.? M & M oli ainakin yksi sarjisproggis (Hellcity tms?), onko lisää tulossa?

T: DC / VERTIGO

• pakkotoisto.com

Joskus luin. Keräsin aikanaan Korkkareita, mutta en tajua minne ne kaikki vuosikerrat sitten katosi jossain vaiheessa. Niitä oli paljon ja hartaasti metsästetty.

• Tonto2

Joskus luin. Keräsin aikanaan Korkkareita, mutta en tajua minne ne kaikki vuosikerrat sitten katosi jossain vaiheessa. Niitä oli paljon ja hartaasti metsästetty.

1. Luuletko kehonrakennuksen olevan Suomessa nykyistä suositumpaa 10 vuoden päästä?
        2. Kiinnostaako ja oletko koskaan harkinnut aloittaa videokuvaamista tyyliin lyhyet kehonrakennuspätkät tai musiikkivideot?
        3. Montako kultaa Suomi tule saamaan Pekingistä?
        4. Kenen henkilön kanssa lounastaisit, jos saisit valita kaikista elävistä/kuolleista?
        5. Onko sinulla sisaruksia?

• pakkotoisto.com
        Tonto2 kirjoitti:

1. Luuletko kehonrakennuksen olevan Suomessa nykyistä suositumpaa 10 vuoden päästä?
        2. Kiinnostaako ja oletko koskaan harkinnut aloittaa videokuvaamista tyyliin lyhyet kehonrakennuspätkät tai musiikkivideot?
        3. Montako kultaa Suomi tule saamaan Pekingistä?
        4. Kenen henkilön kanssa lounastaisit, jos saisit valita kaikista elävistä/kuolleista?
        5. Onko sinulla sisaruksia?

1. Tuskinpa vain. Eiköhän se korkeintaan pysy samassa.
        2. Eihän sitä ikinä tiedä, pitäisi vain sitten varmaan aloitella nollasta, koska varmaan haluaisin editoida leffat myös itse.
        3. 1 kulta ja 2 pronssia
        4. Dave Hill
        5. Yksi rakas sisko.

• nuori mies

Elikkäs vasta aloittanut salihommat ja peruskysymyksiä olisi.

1. Onko jokaisella ihmisellä kuinka tarkat rajat, joissa se voi kasvaa ilman roinaa. Esimerkiksi itse olen aika hintelä kaveri, niin onko minulla kovalla treenilläkään mahdollista saavuttaa vartaloa josta huomaa, että "tuo mies on käynyt salilla". Eli onko lihaksella tietty maksimikoko mihin se voi kasvaa? En nyt ole pyrkimässä mihinkään mahdottomuuksiin, mutta jos edes vähän saisi massaa lisättyä. Tämä tuli mieleen kun salilla kattoo porukkaa jotka käyneet useita vuosia, niin ei niistä läheskään kaikista uskoisi..

2. Olen ottanut treenin päätteeksi proteiini hiilarijuoman. Onko tätä syytä juoda muinakin päivinä kuin salipäivinä, jos yrittää muuten syödä proteiinipitoisia ruokia.

3. Vaihtelee varmaan ihmisestä, mutta millainen on "ihanteellinen" treeniväli. Itse olen jaotellut 3 lihasryhmään ja niitä treenannut ma, ke ja pe. Miltä kuulostaa?

4. Millaisia sarjoja kannattaa tehdä, jos lihasmassan rakentaminen pääasia, esim kyykyssä, penkissä ja hauiksissa? Eikös sarjojen pituuksia ole hyvä muutella, ettei lihas totu tiettyyn toistojen määrään?

5. Kannattaako aina pyrkiä tekemään sarjat mahdollisimman isoilla painoilla olettaen tietysti että saa tehtyä toistot suht puhtaasti.

• pakkotoisto.com

1. Kyllä valitettavasti ihmisen genetiikka asettaa rajat lihasken kasvulle, mutta se ei meinaa kuitenkaan sitä, että sitä rajaa saavuttaisi koskaan. Lääkkeillä mennään sen rajan ylitse nopealla vauhdilla, mutta niin tullaan myös alas.

Naturaalina voi kehittyä ihan lihaksikkaan oloiseksi hyvin syömällä ja fiksusti treenaamalla, mutta se vie aikaa. Lahjakkaimmat kehittyvät aika mukavasti naturaalinakin, joten toivoa on aina.

Silti lääkkeiden vaikutus on niin radikaali, että niihin massoihin on mahdoton päästä.

2. Et tarvitse ns. palautusjuomaa välipäivinä, vaan muistat syödä perusteellisen hyvin pitkiä hiilareita sekä proteiinia.

3. Ihan hyvä jako, mutta aina kannattaa omaa kehoa kuunnella, jos on paikat kipeänä, niin voi olla parempi pitää yksi lisäpäivä vapaata, ei se ainakaan lihasta polta.

4. Toistomääriä ja treenin intesiteettiä kannattaa vaihdella välillä, vaikka esim kuukauden välein. Jokainen meistä reagoi erilailla, toisella voi toimia pitkät sarjat hyvin ja toisella lyhyet. Suosittelisin alussa käyttämään kohtuullisen raskaita painoja tekniikan kuitenkaan kärsimättä. Perusvoimaa on hyvä saada.

5. Tuossa vastausta jo aikaisemmin.

Ja kantsii mennä lueskelemaan Pakkotoiston aloittelijoiden osiota, siellä moni taistelee samojen juttujen kanssa.

• Mitä mieltä

1. Mitä mieltä olet Hanna-Maria Seppälästä?
      2. Onko mahdollista pärjätä yleisurheilussa mm-tasolla puhtailla keinoilla?

• pakkotoisto.com

Nyt pitää sanoa, etten tunne tätä naista. Suomen tasolla on varmasti mahdollista pärjätä natuna, mutta siksi suomalaiset eivät pahemmin juhlikaan sitten kansainvälisissä kisoissa.

• sua tahtoisin

Nyt pitää sanoa, etten tunne tätä naista. Suomen tasolla on varmasti mahdollista pärjätä natuna, mutta siksi suomalaiset eivät pahemmin juhlikaan sitten kansainvälisissä kisoissa.

PANNA ;) ;) ;)

• kyseessä...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hanna-Maria_Seppälä

• kysyy....

Miten olisi aiheiksi siihen kilpatanssi, curling, miekkailu ?

Voiko niitä Pakkiksen galleriassa olevia kuvia ostaa julisteina/tauluina ?

Sun pitäisi kuvata Kiira Korpi.

• m22019_

1.Miksi sä et oo tehny leuanvetoa ja dippiä? Kuningasliikkeet! Luultavasti sun isosta selästä olis tullu vieläkin isompi kuurilla jos olisit vetäny leukoja lisäpainoilla.

2.Miten mä pääsen karkeista eroon tai millä ne vois korvata (jotain pientä naposteltavaa)? Kauhea herkkuperse ja dietit varsinkin vaikeita..

• pakkotoisto.com

Muutama laji on jo suunniteltu, mutta nyt on ollut älyttömän surkeaa tuuria ja on jouduttu kokoajan siirtämään kuvauksia kun aina kuvauspäivänä on satanut vettä ja ovat ulkolajeja. Keskiviikkona yritetään taas uudestaan.

Voi ostaa kuvia, emailia vain.

Kiiran voisi kuvata ihan hyvin.

• pakkotoisto.com
        m22019_ kirjoitti:

1.Miksi sä et oo tehny leuanvetoa ja dippiä? Kuningasliikkeet! Luultavasti sun isosta selästä olis tullu vieläkin isompi kuurilla jos olisit vetäny leukoja lisäpainoilla.

2.Miten mä pääsen karkeista eroon tai millä ne vois korvata (jotain pientä naposteltavaa)? Kauhea herkkuperse ja dietit varsinkin vaikeita..

1. Leuanveto on vähän liian raskas pelkäksi latsiliikkeeksi, paremmin saa tuntumaan latseissa ylätaljan. Hyvä liike kyllä noin muuten yleismassan kannalta. Dippiä tein aika usein lisäpainoilla.

2. Kromi auttaa snadisti makeannälkään ja itse olen korvannut karkkeja siemenettömillä viinirypäleillä, ovat mukavia naposteltavia. Ja toki sitten kesäisin mansikat ovat hyviä.

• jepjep.

Menee rikki, tää on armotonta menoa !

• pakkotoisto.com

Juu, aika hyvin on saanut lukukertoja tämä.

• munkki

paraneeko tulokset jos pidättyy seksistä ?

• pakkotoisto.com

Tuskinpa vain paranee tai huononee.

• mitä on....

Minkälaisella kameralla ja objektiiveilla kuvaat ?

• pakkotoisto.com

Kamera Canon 1Ds MKII
        Opiskoina Canonin 24-70/2.8L ja Sigman 12-24. Myin pois Canonin 70-200/2.8 L IS kakkulan kun oli tarpeettomana kokoajan. En tarvitse telepäätä laisinkaan koskaan. Tänään testasin Canonin 16-35/2.8 L lasia ja se oli aika kova.

• kysyn-

Mikä sun mielipide on heistä bodareina ?

• pakkotoisto.com

Omituisia otuksia kummatkin.

• okju

Uskotko, että joku will smith saa penkistä 170kg vuoden treenillä? Voiko elokuvatähtien treeni olla niin tehokasta, että ne pääsee noin kovaan kuntoon lyhyessä ajassa ilman roinaa?

• pakkotoisto.com

Eiköhän siellä ole alla pitkäaikaista treeniä jos 170kg punnertaa. Tai sitten tosiaankin rojuteltu on.

• tavoittelija.

Mun tavoite on,etä juoksen maratonin alle 5 tuntia ja nostan peknkistä 100 kg. Onko realistinen sun mielestä ?

• pakkotoisto.com

Ei mitään tietoa miten ne juoksevat maratonia, joten ei osaa sanoa.

• vastaat.....

Tähän threadiin ?

• pakkotoisto.com

Niinkauan kuin henki pörisee.

• loppuun asti ?

Onko Pakkotoisto sun eläkeduuni ?

• pakkotoisto.com

Ei voi sanoa, eläkkeeseen on niin kauan aikaa. Ja olisihan se kyllä aika hupaisaa, jos 63 vuotias vetelis jotain Pakkotoistoa vuonna 2038.

• +halut ?

Lisääkö roina noita em. kykyjä ja haluja ?

• pakkotoisto.com

Lisää ja rankasti, joskus jopa ihan haitaksi saakka. Lievenee toki käytön myötä.

• tykkäät

Milk Incistä?

http://www.youtube.com/watch?v=1Y13T2our30

• pakkotoisto.com

Nätti muija, kaunis ääni ja ihan siistejä dance-rallatuksia. Ei ollenkaan paha. Joskus aikaisemmin zekkailin tuota bändiä.

• siitä toisesta

Nätti muija, kaunis ääni ja ihan siistejä dance-rallatuksia. Ei ollenkaan paha. Joskus aikaisemmin zekkailin tuota bändiä.

Mitä tykkäät UFS:in foorumista noin niinku yleisesti? Jos pakkista ei olisi, olisiko UFS:n foorumi the palce to be vai joku muu?

• pakkotoisto.com
        siitä toisesta kirjoitti:

Mitä tykkäät UFS:in foorumista noin niinku yleisesti? Jos pakkista ei olisi, olisiko UFS:n foorumi the palce to be vai joku muu?

Siitä on tullut vähän niinkuin Pakkotoiston vammainen pikkuveli, joka ei vain osaa käyttäytyä.

Ja vammaisellehan ei saa nauraa, vaikka se paskantaisi olohuoneen lattialle, sotkisi itsensä siihen paskaan samalla haukkuen muita tyhmiksi.

• Mjarakatti

Siitä on tullut vähän niinkuin Pakkotoiston vammainen pikkuveli, joka ei vain osaa käyttäytyä.

Ja vammaisellehan ei saa nauraa, vaikka se paskantaisi olohuoneen lattialle, sotkisi itsensä siihen paskaan samalla haukkuen muita tyhmiksi.

Aiheutti totaalisen repeämisen! XD

Mistä ammennat motivaatiota ylläpitää pakkista, jos itse olet treenihommat jo pistänyt suurimmaksi osaksi nurkkaan? Yleensä ne jotka lopettaa, ei sitten edes halua kusta mihinkään salihommiin päinkään.

• pakkotoisto.com
        Mjarakatti kirjoitti:

Aiheutti totaalisen repeämisen! XD

Mistä ammennat motivaatiota ylläpitää pakkista, jos itse olet treenihommat jo pistänyt suurimmaksi osaksi nurkkaan? Yleensä ne jotka lopettaa, ei sitten edes halua kusta mihinkään salihommiin päinkään.

Ei Pakkotoisto ole koskaan ollut itselle treenimotivaattori tai mitenkään treenikeskeinen projekti, jota ruokkisi oma treenaaminen. Enemmän haluan lajin sisällä tuoda ihmisille ison portaalin, jossa on kaikenmoista. Etenkin kuvaaminen on ollut varsin antoisaa ja osaltaan olen osallistunut lajin historiaan kasaamalla isoa kuvagalleriaa, joka on kaikkien käytössä. 80-luvulta ei esim harmillisesti ole juurikaan materiaalia, mutta 2000 luvulta on nyt Suomen mittakaavassa iso tietokanta kisakuvia plus muita mallikuvia lajiin liittyen. Forumin kasvu motivoi aina vain tekemään duunia lisää, on mukava huomata, että Google antaa Pakkotoisto hakusanalle puoli miljoonaa osumaa ja että Pakkotoisto löytyy vähän mistä sattuu päin nettiä.

• käyttää

tietokoneessasi eettisistä syistä kehitettyä käyttöjärjestelmää?

• pakkotoisto.com

Mikäs helvetti se semmoinen on?

• nimi

Mikäs helvetti se semmoinen on?

on GNU.

Lue täältä lisää: http://www.gnu.org/

• GNUUuuuuu
        nimi kirjoitti:

on GNU.

Hirveetä paskaa. Linuxia käytin kymmenisen vuotta ennen kuin löysin täydellisen käyttöjärjestelmän eli Mac OS X:n. Linuxista ja Hurdista ei tule koskaan käytettävyydeltään lähellekään yhtä hyvää koska sitä kehittävät komentorivi-ihmiset. KDE:n tai Gnomen kaltainen graafinen käyttöliittymäkin on pelkkää silmäkarkkia kun komentorivi-ihmiset ei osaa motivoitua sen kehittämiseen.

• pakkotoisto.com
        nimi kirjoitti:

on GNU.

No en kyllä kuuna päivänä tuollaista käyttäisi.

• vertaat
        GNUUuuuuu kirjoitti:

Hirveetä paskaa. Linuxia käytin kymmenisen vuotta ennen kuin löysin täydellisen käyttöjärjestelmän eli Mac OS X:n. Linuxista ja Hurdista ei tule koskaan käytettävyydeltään lähellekään yhtä hyvää koska sitä kehittävät komentorivi-ihmiset. KDE:n tai Gnomen kaltainen graafinen käyttöliittymäkin on pelkkää silmäkarkkia kun komentorivi-ihmiset ei osaa motivoitua sen kehittämiseen.

käyttöjärjestelmää ytimiin?

• ihmeessä

No en kyllä kuuna päivänä tuollaista käyttäisi.

et käyttäisi?

• sdfsdfsdfsdf
        vertaat kirjoitti:

käyttöjärjestelmää ytimiin?

Mac OS X on käyttöjärjestelmä. Linux on käyttöjärjestelmä. GNU on ideologia (ja naivi sellainen).

• ei ole
        sdfsdfsdfsdf kirjoitti:

Mac OS X on käyttöjärjestelmä. Linux on käyttöjärjestelmä. GNU on ideologia (ja naivi sellainen).

käyttöjärjestelmä vaan käyttöjärjestelmän ydin.

• dsfsdfsdfsdf
        ihmeessä kirjoitti:

et käyttäisi?

Jotkut meistä haluaa vain saada asiat (valokuvaus, tekstinkäsittely,...) valmiiksi eikä säätää jonkun järjestelmän kanssa. Teille GNU-hörhöille se järjestelmän hiominen on se kova juttu, mutta ei se kaikkia kiinnosta.

• asdadsad
        ei ole kirjoitti:

käyttöjärjestelmä vaan käyttöjärjestelmän ydin.

Tässä taas nähdään GNU-hörhön pilkunnussintaa parhaimmillaan.

Kun lataan Ubuntun verkosta, se on käyttöjärjestelmä. Jos Stallmanille tulee itku silmään siitä, ettei puhuta GNU/Linuxista niin hyvä.

• kuvan-
        dsfsdfsdfsdf kirjoitti:

Jotkut meistä haluaa vain saada asiat (valokuvaus, tekstinkäsittely,...) valmiiksi eikä säätää jonkun järjestelmän kanssa. Teille GNU-hörhöille se järjestelmän hiominen on se kova juttu, mutta ei se kaikkia kiinnosta.

ja tekstinkäsittely toimii GNU Linux -järjestelmässä.

• on paljon
        asdadsad kirjoitti:

Tässä taas nähdään GNU-hörhön pilkunnussintaa parhaimmillaan.

Kun lataan Ubuntun verkosta, se on käyttöjärjestelmä. Jos Stallmanille tulee itku silmään siitä, ettei puhuta GNU/Linuxista niin hyvä.

muuta kuin pelkkä ydin.

• asdasdsadas
        kuvan- kirjoitti:

ja tekstinkäsittely toimii GNU Linux -järjestelmässä.

Se toimii paremmin Mac OS X:ssä. Open Office ei exporttaa ja importtaa MS Office tiedostoja oikein (ja tämä ei ole OO kehittäjien tai Linuxin vika vaan yksinkertaisesti fakta joka estää sen käytön työelämässä) ja Gimp on vitsi jos puhutaan Miken tasoisesta kuvankäsittelystä.

• asdasdasdasd
        on paljon kirjoitti:

muuta kuin pelkkä ydin.

Olen ollut Linux käyttäjä vuosikymmenen verran ja olin häpeäkseni jossain vaiheessa free (as in speech) softa fanaatikkokin.

Mutta nyt puhun ihan piruuttanikin Linuxista käyttöjärjestelmänä. 1) Sitä se käytännössä on (ketään ei kiinnosta tuollaiset teoreettiset erot) ja 2) Siitä tulee Stallmanille paha mieli mikä saa ainakin mulla hymyn suupielille.

• saan tehtyä
        asdasdsadas kirjoitti:

Se toimii paremmin Mac OS X:ssä. Open Office ei exporttaa ja importtaa MS Office tiedostoja oikein (ja tämä ei ole OO kehittäjien tai Linuxin vika vaan yksinkertaisesti fakta joka estää sen käytön työelämässä) ja Gimp on vitsi jos puhutaan Miken tasoisesta kuvankäsittelystä.

vesiväripiirroksia ilman tietokonettakin.

• sitten
        asdasdasdasd kirjoitti:

Olen ollut Linux käyttäjä vuosikymmenen verran ja olin häpeäkseni jossain vaiheessa free (as in speech) softa fanaatikkokin.

Mutta nyt puhun ihan piruuttanikin Linuxista käyttöjärjestelmänä. 1) Sitä se käytännössä on (ketään ei kiinnosta tuollaiset teoreettiset erot) ja 2) Siitä tulee Stallmanille paha mieli mikä saa ainakin mulla hymyn suupielille.

myös XNUstakin käyttöjärjestelmänä.

• pakkotoisto.com
        ihmeessä kirjoitti:

et käyttäisi?

Miksi käyttäisin kun toimivampi OSX on olemassa. Hullukaan ala jollain vajaalla käyttiksellä veivaamaan kun on valmiskin.

• siinä on

Miksi käyttäisin kun toimivampi OSX on olemassa. Hullukaan ala jollain vajaalla käyttiksellä veivaamaan kun on valmiskin.

vajaata?

• pakkotoisto.com
        siinä on kirjoitti:

vajaata?

Meinaat, että se olisi niin valmis paketti, että voisin samantien hoitaa kaikki valokuvausduunit ja muut työni sillä ilman säätämistä? Just.

• värityskirja
        saan tehtyä kirjoitti:

vesiväripiirroksia ilman tietokonettakin.

eiköhän se arvattukin, että värityskirjan tasolla oletkin :D

• mitä tarkoitetaan

Meinaat, että se olisi niin valmis paketti, että voisin samantien hoitaa kaikki valokuvausduunit ja muut työni sillä ilman säätämistä? Just.

säätämisellä.

• pakkotoisto.com
        mitä tarkoitetaan kirjoitti:

säätämisellä.

En nyt ymmärrä miksi olisi mitään maailman järkeä vaihtaa johonkin omituiseen käyttikseen kun omistan 2 maccia ja niissä täysin toimiva 129 euroa maksava OSX Leopard. Haluan käyttiksen, joka toimii ja OSX on semmoinen. Mikähän olisi peruste, miksi pitäisi vaihtaa kokonaan pc-koneeseen takaisin ja vaihtaa käyttöjärjestelmä johonkin hämärään marginaaliseen käyttikseen?

• syyt.

En nyt ymmärrä miksi olisi mitään maailman järkeä vaihtaa johonkin omituiseen käyttikseen kun omistan 2 maccia ja niissä täysin toimiva 129 euroa maksava OSX Leopard. Haluan käyttiksen, joka toimii ja OSX on semmoinen. Mikähän olisi peruste, miksi pitäisi vaihtaa kokonaan pc-koneeseen takaisin ja vaihtaa käyttöjärjestelmä johonkin hämärään marginaaliseen käyttikseen?

Haluatko heikentää Suomen kauppatasetta?

• pakkotoisto.com
        syyt. kirjoitti:

Haluatko heikentää Suomen kauppatasetta?

Ei taida olla meitsin käyttiksellä mitään merkitystä Suomen kauppataseeseen ja vaikka olisi, niin en silti käyttäisi mitään vajavaista käyttistä kun parempiakin on.

• että jotta

Ei taida olla meitsin käyttiksellä mitään merkitystä Suomen kauppataseeseen ja vaikka olisi, niin en silti käyttäisi mitään vajavaista käyttistä kun parempiakin on.

Ne jotka kaikista eniten Linuxia arvostelee, ei ole sitä itse koskaan edes käyttänyt. :-) Oisitkohan sinä käyttänyt tuota argumenttia jossain threadissa, vaikkakin Linuxin sijaan olet käyttänyt jotain muuta käyttistä. :-P

• pakkotoisto.com
        että jotta kirjoitti:

Ne jotka kaikista eniten Linuxia arvostelee, ei ole sitä itse koskaan edes käyttänyt. :-) Oisitkohan sinä käyttänyt tuota argumenttia jossain threadissa, vaikkakin Linuxin sijaan olet käyttänyt jotain muuta käyttistä. :-P

Enpä minä sitä ole sen enempää arvostellut, saati tyrkyttänyt OSX:ää tässä ketjussa. Mullehan sitä Linuxia tungettiin, ei kiinnosta, koska fakta nyt vain taitaa olla, ettei se ole kovin optimaalinen käyttis valokuvaajalle. Nörteille varmaan kivaa säätää sillä, mutta se on eri taiteenlajinsa. Osa tykkää säätää ja fiksaa konetta, toiset taas arvostavat valmiimpaa pakettia.

• ettei ole optimaalinen?

Enpä minä sitä ole sen enempää arvostellut, saati tyrkyttänyt OSX:ää tässä ketjussa. Mullehan sitä Linuxia tungettiin, ei kiinnosta, koska fakta nyt vain taitaa olla, ettei se ole kovin optimaalinen käyttis valokuvaajalle. Nörteille varmaan kivaa säätää sillä, mutta se on eri taiteenlajinsa. Osa tykkää säätää ja fiksaa konetta, toiset taas arvostavat valmiimpaa pakettia.

Mistä tiedät, ettei Linux ole valokuvaajalle optimaalinen käyttis, jos et ole sitä koskaan käyttänyt?

• pakkotoisto.com
        ettei ole optimaalinen? kirjoitti:

Mistä tiedät, ettei Linux ole valokuvaajalle optimaalinen käyttis, jos et ole sitä koskaan käyttänyt?

No se nyt vain ei ole. Siinähän koitat tunkea siihen Adoben softaa ja hallita värejä. Ei jokaista paskakikkaretta tartte maistaa tietääkseen, että ne kaikki maistuu paskalle. Ei tarvitse olla ihan järjenjättiläinen, jotta ymmärtäisi ammattivalokuvaajan vaativan vähän enemmän kuin GIMP.

• vain ja ainoastaan

No se nyt vain ei ole. Siinähän koitat tunkea siihen Adoben softaa ja hallita värejä. Ei jokaista paskakikkaretta tartte maistaa tietääkseen, että ne kaikki maistuu paskalle. Ei tarvitse olla ihan järjenjättiläinen, jotta ymmärtäisi ammattivalokuvaajan vaativan vähän enemmän kuin GIMP.

Dave Hill käyttää vain ja ainoastaan Linuxia ja Gimppiä. :-)

Mutta sulla on nyt ristiriita noissa sun jutuissa. Jos joku arvostelee Maccia, se johtuu siitä ettei ole käyttänyt Maccia. Itse kuitenkin näet asiaksesi arvostella Linuxia ja Gimppiä vaikka et kumpaakaan ole koskaan käyttänyt. Et ilmeisesti ole niitä edes nähnyt?

• pitää muistaa
        vain ja ainoastaan kirjoitti:

Mutta sulla on nyt ristiriita noissa sun jutuissa. Jos joku arvostelee Maccia, se johtuu siitä ettei ole käyttänyt Maccia. Itse kuitenkin näet asiaksesi arvostella Linuxia ja Gimppiä vaikka et kumpaakaan ole koskaan käyttänyt. Et ilmeisesti ole niitä edes nähnyt?

Jos joku maksaa ihan vitusti, niin sitä vain voi "ammattilainen" käyttää. Jos se ei maksa vitusti, niin se on amatöörien hommia, eikä "ammattilainen" voi amatöörien tasolle alentua.

• pakkotoisto.com
        vain ja ainoastaan kirjoitti:

Höpö höpö, Applen kamaa Hill käyttää omien sanojensa ja videoiden mukaan. Ja turha tässä on vänkää, pässikin tajuaa, ettei Linux ole mikään paras vaihtoehto valokuvaajalle. Johonkin muuhun hommaan se voi olla, mutta ei valokuvaamiseen, halusit tai et.

• lonely rider

Joissain Pakkiksen gallerian kuvissa on mukana prätkiä. Ajatko itse sellaisella ?

• pakkotoisto.com

En aja, mielelläni ajaisin, mutta jotenkin en osaa luottaa autoilijoihin ja varmaan tappaisin itseni jäämällä jonkun uunon alle.

• kysyy...

Mitä kuvankäsittelyohjelmaa käytät ja oletko opiskellut jostain valokuvauskirjoista tms. tuota kuvankäsittelyä vai hakenut ihan yrityksen ja erehdyksen kautta oman näköistä lopputulosta ?

• pakkotoisto.com

Adoben softilla mennään. En ole kouluttautunut, itse olen opiskellut lähinnä vain testaamalla ja lukemalla nettiä.

• haussa

Seuraatko Pakkista vastaavia ulkomaisia foorumeita, ja jos, niin mitä niistä suosittelet ?

• pakkotoisto.com

Aika vähän, korkeintaan noita kisauutisia sisältäviä saitteja seuraan kuten Mayhem ja Musclemecca.

• mättömies

Mikäs sulla on D'Wokin suosikki tällä hetkellä ?

• pakkotoisto.com

Siellä ei mitenkään laadukkaat safkat ole, mutta edullinen mesta ja ne saa nopeaan. Friteerattu kana iskee nyt.

• tekstieditoria

käytät?

• pakkotoisto.com

tai word

• koskaan

tai word

etsinyt kirkkoa minkä alaisuudessa voisit olla pyhimys?

Jos löytyisi kirkko mikä ei vaatisi pyhimyksiltään esimerkiksi selibaattia tai kuolemaa, niin rupeaisitko?

• pakkotoisto.com
        koskaan kirjoitti:

etsinyt kirkkoa minkä alaisuudessa voisit olla pyhimys?

Jos löytyisi kirkko mikä ei vaatisi pyhimyksiltään esimerkiksi selibaattia tai kuolemaa, niin rupeaisitko?

Varsin erikoinen kysymys, en ole kylläkään. En varmaan alkaisikaan pyhimykseksi.

• kirkko

• pakkotoisto.com
        kirkko kirjoitti:

ei palvoisi jumalaa, niin alkaisitko sitten?

http://www.youtube.com/watch?v=S76pHIYx3ik

Miksi alkaisin? Mitä siitä hyötyisin ja miksi tuhlaisin aikaani johonkin tommoiseen? Kaikelle pitää olla perustelu.

• kysyy...

Pitäisikö mielestä koululiikuntaan sisällyttää myös voimaharjoittelun perusteiden opetus ?

• pari esimerkkiä

Hyvästä lounaasta. Safkoja en jaksa väännellä kotona, vaan pitäisi kaupasta kasata sellanen max. 5e setti töihin. Mikro sieltä löytyy lämmitykseen. Mikro safkat tuskin tulevat kysymykseen kun pikkasen kiristellään tässä, muutenkin sisältävät paskaa. Salaatti taas on aika neiti setti, hiilareita ei tule nimeksikään. Jotain raejuustoa yms.. Keksippäs jotain lounasvaihtoehtoja halvalla. Kiitän jo etukäteen!

Protskua saisi tulla sopivasti 30-40g, hiilareita 50-100g.. Ulkona syöminen maksaa liikaa. :(

• pakkotoisto.com

Ei pitäisi, parempi, että siellä on vain aerobisia lajeja.

• vinkkiä lounaaseen

Mihin mun kysymys hävisi prkl suoli24.

Mike kerrotko jotain vinkkejä lounas vaihtoehdoiksi töihin. Mikro löytyy lämmittämistä varten, jos tarpeen. 5egeä saa maksaa max. Joku 30-50g prodea ja hiilaria 50-70g kun tässä ollaan kiristelemässä. Joku hyvä setti minkä vois vetästä vaikka joka päivä koko dietin ajan.

Eihän missään ole sanottu että lounaan tarttis olla lämmin ruoka, tyyliin kanaa riisiä.
        Mietin että mysliä maitoa ja raejuustoa purkki kyytipojaks, mutta tuleeko tuosta tarpeeksi kaloreita vrt. lämpimään safkaan. Tuommoisen satsin vedän aamupalaksi joka aamu, tosin 500g rahkan kera.

• pakkotoisto.com
        pari esimerkkiä kirjoitti:

Hyvästä lounaasta. Safkoja en jaksa väännellä kotona, vaan pitäisi kaupasta kasata sellanen max. 5e setti töihin. Mikro sieltä löytyy lämmitykseen. Mikro safkat tuskin tulevat kysymykseen kun pikkasen kiristellään tässä, muutenkin sisältävät paskaa. Salaatti taas on aika neiti setti, hiilareita ei tule nimeksikään. Jotain raejuustoa yms.. Keksippäs jotain lounasvaihtoehtoja halvalla. Kiitän jo etukäteen!

Protskua saisi tulla sopivasti 30-40g, hiilareita 50-100g.. Ulkona syöminen maksaa liikaa. :(

Kiskaseppa kalkkunaleikettä lärviin semmoinen 150 gemmiä ja päälle pari banaania.

• ei kaikista parhain

Kiskaseppa kalkkunaleikettä lärviin semmoinen 150 gemmiä ja päälle pari banaania.

Banaani sisältää nopeaa hiilaria. Ennen treeniä tulisi syödä pidempikestoista hiilaria (hitaampaa). Dietillä tuskin kannattaa vedellä nopeaa hiilaria muulloin kun treenin jälkeen. Eikä noi banskut täytä pahemmin. Parempia ideoita?

Mike onko 100ml suuri annos testoa ekan kuurin aloituspäivälle?

• Mikelle kyssäriä
        vinkkiä lounaaseen kirjoitti:

Mihin mun kysymys hävisi prkl suoli24.

Mike kerrotko jotain vinkkejä lounas vaihtoehdoiksi töihin. Mikro löytyy lämmittämistä varten, jos tarpeen. 5egeä saa maksaa max. Joku 30-50g prodea ja hiilaria 50-70g kun tässä ollaan kiristelemässä. Joku hyvä setti minkä vois vetästä vaikka joka päivä koko dietin ajan.

Eihän missään ole sanottu että lounaan tarttis olla lämmin ruoka, tyyliin kanaa riisiä.
        Mietin että mysliä maitoa ja raejuustoa purkki kyytipojaks, mutta tuleeko tuosta tarpeeksi kaloreita vrt. lämpimään safkaan. Tuommoisen satsin vedän aamupalaksi joka aamu, tosin 500g rahkan kera.

Väheneekö kuurilla nivelkivut? Tuntuu että natuna treenaaminen on kivuliasta, niin mitenkäs kuuri päällä kun voimatasot vielä kasvavat. Olen kuullut juttuja että kun lopetetaan kuurittelu niin tulee kauheet kivut.

Mikä on teston kanssa yleisin yhdessä käytettävä "aine"? Deca?
        "Nandeconate is the compound of choice for many bodybuilders because it reportedly gives you the best benefit to side effect ratio of any other product"

Joudunko mä helvettiin jos mä vetäsen ekan kuurin?

• pakkotoisto.com
        ei kaikista parhain kirjoitti:

Banaani sisältää nopeaa hiilaria. Ennen treeniä tulisi syödä pidempikestoista hiilaria (hitaampaa). Dietillä tuskin kannattaa vedellä nopeaa hiilaria muulloin kun treenin jälkeen. Eikä noi banskut täytä pahemmin. Parempia ideoita?

Mike onko 100ml suuri annos testoa ekan kuurin aloituspäivälle?

No ei banaanit nyt niin nopeaa hiilaria ole, jotta välttää kannattaisi.

100ml on vähän vitusti, se meinais 100kpl Sustaa ja se olisi jo aika miehekäs annos kun järkevä annos olisi 2/kpl viikossa :D

• pakkotoisto.com
        Mikelle kyssäriä kirjoitti:

Väheneekö kuurilla nivelkivut? Tuntuu että natuna treenaaminen on kivuliasta, niin mitenkäs kuuri päällä kun voimatasot vielä kasvavat. Olen kuullut juttuja että kun lopetetaan kuurittelu niin tulee kauheet kivut.

Mikä on teston kanssa yleisin yhdessä käytettävä "aine"? Deca?
        "Nandeconate is the compound of choice for many bodybuilders because it reportedly gives you the best benefit to side effect ratio of any other product"

Joudunko mä helvettiin jos mä vetäsen ekan kuurin?

Lääkkeet tuovat mukanaan nestekertymää, joka todellakin lievittää nivelkipuja. Kuurit kun loppuvat, niin on se aika kolotusta monasti varsinkin jos pidempään on ilman.

Ja kivut siis tuntuvat vain treenatessa, ei tässä mistään reumasta kyse ole.

Testojen kanssa nyt kiskotaan mitä sattuu, se toimii jo yksinäänkin varsin hyvin.

Et joudu helvettiin, mutta aika helvettiä se on henkisesti sitten kun pitää jossakin vaiheessa lopettaa. Terveellistä se kuurittelu ei ole.

• bodadin alku

mixette te bodarit voi piereskellä kotona mix täytyy tulla salille pieremään?

• pakkotoisto.com

Mistäs tiedät että juuri bodari on päästänyt? Se voi olla joku armoton kyniskin, joka siellä savettaa.

• you answer

Mistäs tiedät että juuri bodari on päästänyt? Se voi olla joku armoton kyniskin, joka siellä savettaa.

Onko suolan käyttö välttämätöntä bodarille? Moni tuntuu pistävän palkkariin ja vaikka mihin suolaa. Saako tolla suolalla vähän nesteisempää lookkia ympäri kroppaa? Lihakset näyttäisivät täydemmiltä tms?

• pakkotoisto.com
        you answer kirjoitti:

Onko suolan käyttö välttämätöntä bodarille? Moni tuntuu pistävän palkkariin ja vaikka mihin suolaa. Saako tolla suolalla vähän nesteisempää lookkia ympäri kroppaa? Lihakset näyttäisivät täydemmiltä tms?

Merisuolan käyttö ennen treeniä on ihan fiksua, ripaus sitä vaikuttaa oikeasti pumppiinkin. Suosittelen.

• apes

10cm, 15cm, 20cm, 25cm?

voiko 13 cm munalla pitää naisen himassa ja kilpailijat loitolla?

• pakkotoisto.com

No se on vähän suhteellista, onhan 13cm aika pieni jos omaani vertaan, 25cm alkaa olemaan semmoista kohtuulista tasoa. Itsellä 28cm.

• asdf

"Jokaisen on itse haettava oma treenitapansa, ei ole yhtä ainoaa oikeaa. Itse vetelin aina 4-jakoisella ja loppuun asti."

Ootko Mike riipustanut esmes pakkikselle perusteellisempaakin selvitystä proggiksestas? Linkkiä plz jos olet? Koitin kyl vähän itekin hakee mut ei tärpännyt ja sit täytyy aina venttailla se 20 sec. :/ 2x6 threadia oon käynytkin lukemassa mut olikos se nyt vaan penkille.. (en ainakaan muista et oisit siellä selostanut mitään kyykystä tai kulmasoudusta jne.)?

Eli siis kiinnostais, että millainen tarkalleen toi 4-jakoinen ohjelmasi oli? Pääliikkeet, apuliikkeet, sarjat, toistot? Ihanko muka _aina_ vedit loppuun asti? Jos, niin ilmeisesti sarjoja ei ollut kovin montaa vai olitko roinien tähren joku aivan järisyttävä palautumishirmu? :o

• pakkotoisto.com

En muista miten tein tarkalleen, mutta jako oli jotain tyyliin

rinta/olkapäät/hauikset
        selkä
        ojentajat/olkapäät
        jalat

Ja aina sarjat loppuun, viikon kierto.

• asdffdsa

En muista miten tein tarkalleen, mutta jako oli jotain tyyliin

rinta/olkapäät/hauikset
        selkä
        ojentajat/olkapäät
        jalat

Ja aina sarjat loppuun, viikon kierto.

Entäpä sarjojen määrä per lihasryhmä?

• pakkotoisto.com
        asdffdsa kirjoitti:

Entäpä sarjojen määrä per lihasryhmä?

4 sarjaa / lihasryhmä alkaa olemaan ihan sopiva.

• hare

4 sarjaa / lihasryhmä alkaa olemaan ihan sopiva.

Howdy how,
        1. Mikä on kantasi waretukseen?
        2. Katsotko pornoa?
        3. Maksatko tv-luvan?
        4. Tilaatko paljon kamaa netistä, jos niin mistä liikkeistä?
        5. Suosikkidrinkkisi?

• pakkotoisto.com
        hare kirjoitti:

Howdy how,
        1. Mikä on kantasi waretukseen?
        2. Katsotko pornoa?
        3. Maksatko tv-luvan?
        4. Tilaatko paljon kamaa netistä, jos niin mistä liikkeistä?
        5. Suosikkidrinkkisi?

1. Tuskin se mikään hyvä juttu on viihdeteollisuuden kannalta.
        2. En ole ikinä ollut pornoleffojen ystävä.
        3. En maksa enää, myin telkkarinkin pois, koska siitä paskalaatikosta ei mitään tule.
        4. Aika vähän tulee tilailtua, pitäisi varmaaan enemmän kun euro on vahva taalaan nähden.
        5. Cola zero

• amatööri_

1. Tuskin se mikään hyvä juttu on viihdeteollisuuden kannalta.
        2. En ole ikinä ollut pornoleffojen ystävä.
        3. En maksa enää, myin telkkarinkin pois, koska siitä paskalaatikosta ei mitään tule.
        4. Aika vähän tulee tilailtua, pitäisi varmaaan enemmän kun euro on vahva taalaan nähden.
        5. Cola zero

Moi!

Oon tässä joskus itekseni miettiny että eikö kehonrakennuskilpailuissa ole ollenkaan dopingtestejä? Onko niitä joskus tulossa sinne kenties? Vai kuka ne lobbaa sieltä pois?

• pakkotoisto.com
        amatööri_ kirjoitti:

Moi!

Oon tässä joskus itekseni miettiny että eikö kehonrakennuskilpailuissa ole ollenkaan dopingtestejä? Onko niitä joskus tulossa sinne kenties? Vai kuka ne lobbaa sieltä pois?

Suomen kansallisella tasolla ei ole, mutta kun mennään kansainvälisiin amatöörikisoihin, niin siellä on doping-testit.

• tykkäät siitä,

että maksamillasi verorahoilla rahoitetaan kirkon toimintaa?

• pakkotoisto.com

Kirkko on ihan hyvä instituutio Suomessa ja hyvä, että se saa varoja jostain. Itse en kyllä kirkkoon ole kuulunut 18-vuotiaasta saakka.

• olisitte

Bisleyn kanssa lesbiaaneja, niin kumpi olisi butch ja kumpi femme? Miksi näin?

• hyvää siinä

Kirkko on ihan hyvä instituutio Suomessa ja hyvä, että se saa varoja jostain. Itse en kyllä kirkkoon ole kuulunut 18-vuotiaasta saakka.

on?

• pakkotoisto.com
        hyvää siinä kirjoitti:

on?

Vaikka olenkin totaalinen ateisti, enkä usko mihinkään hengelliseen, niin osaan kuitenkin ajatella rationaalisella tasolla miten kirkko voi auttaa hädässä olevaa uskon kautta. Jos joku selviää kirkon ja uskonnon avulla vaikeuksista tai pysyy niistä poissa, niin kirkolla on paikkansa yhteiskunnassamme.

• uskallanko...

Onko se miten vaarallista terveydelle ? En nyt tarkoita mitään vuosisadan darraa vaan sellaista keskikovaa kankkusta.

• pakkotoisto.com

Ei ole kovin terveellistä, darrassa kroppa käy kierroksilla muutenkin ja ihan turhaa se muutenkin olisi, ei siinä tule kuin takapakkia. Darra kärsitään pois ja mennään sitten parin päivän päästä salille.

• miten näet sen

Meinaatko pitää Pakkiksen suunnilleen nykyisenlaisena tulevaisuudessakin ?

Jos on muutos- ja kehityssuunnitelmia, onko sulla siinä tarkkaan harkittu suunnitelma vai meetkö enemmmän vaistolla ja tunteella eteenpäin ?

Miten iso vaikutus palstan linjaan, sisältöön ja mahdollisiin muutoksiin on jäsenten antamalla palautteella ?

Sun ja Nyyssölän blogit on kivoja. Samanlaisia voisi olla enemmänkin.

• Hamsteri*

Paljos tulee kaloreita nykyään? Protua varmaan 100g jos sitäkään. Syötkö pizzoja, kebabia tms usein? Kuinka helposti lihot yleensäkin?

Lähe salille tällä viikolla vetää puntti reenit. Kirjottele sitten ylösm minkälaisia rautoja liikkui penkissä, kyykyssä, vedossa, kulmasoudussa, hauiskäännössä yms.. Vedät tommosen tiukan kokokropan treenin eix jeh. Pakko saada se treeni into sulle takasin. Vituttaa itseäänkin kun äijä vaan löhöilee ja lihoo kun olis potentiaalia vaikka mihin. Ryhdistäydy nyt saatana! Tunti päivästä menee salilla ei paha!

• pakkotoisto.com

Ei tuota mitenkään radikaalisti voi muuttaa eikä kannatakaan kun se kasvaa kokoajan. En ole mitään isompaa juttua kehittämässä, vaan tuolla konseptilla edetään jatkossakin.

Palautteesta vedetään aina jotain päätöksiä forumin toiminteiden osalta, mutta noin isossa palstassa on myös mielettömästi mielipiteitä, joten sokeasti niitä ei voi seurata.

Hyvä jos blogit nappaa.

• pakkotoisto.com
        Hamsteri* kirjoitti:

Paljos tulee kaloreita nykyään? Protua varmaan 100g jos sitäkään. Syötkö pizzoja, kebabia tms usein? Kuinka helposti lihot yleensäkin?

Lähe salille tällä viikolla vetää puntti reenit. Kirjottele sitten ylösm minkälaisia rautoja liikkui penkissä, kyykyssä, vedossa, kulmasoudussa, hauiskäännössä yms.. Vedät tommosen tiukan kokokropan treenin eix jeh. Pakko saada se treeni into sulle takasin. Vituttaa itseäänkin kun äijä vaan löhöilee ja lihoo kun olis potentiaalia vaikka mihin. Ryhdistäydy nyt saatana! Tunti päivästä menee salilla ei paha!

En mä mitään löhöä, himassa olen vain iltaisin, muuten kokoajan jossain päin kaupungilla käppäillemässä. Eikä tässä ole oikein lihoomaankaan päässyt kun syön kovin vähän. Jos alkaa treeni maistumaan, niin sitten treenataan, mutta nyt ei jaksa ottaa sitä kovin vakavasti ja aina se vituttaa siellä rämpiä kun tekee heti horkkaa mieli. Vähän se vaikuttaa, että meitsin treenaamiset on treenattu, mutta lihomaan en ala, se ei ole terveellistä.

Pizzaa uppoaa kerran parissa kuussa, kebabbia en muista ihan hetkeen syöneeni. Ei tule dokattua ollenkaan, mutta röökiä ja kahvia menee. Ei tämä nyt paha vaihtari ole siihen vitun roinaamiseen, josta ei millään tahtonut päästä eroon. Ja se suorittamisen pakko on paskamaista salilla kun se siihen menee. Treenin pitäisi olla nautinnollista loppupeleissä, ei semmoista vitun väkisin junttaamista.

• Botari

Tossa jäi hämäämään ku sanoit että uskot että 200kilon penkkimaksimi natuna voi tulla kyseeseen jos kaveri on todella isoraajainen?

Miksei se ennemmn onnistuisi lyhyt raajaiselta. Pitkällä kaverillahan on todella pitkä nosto mikä vaatii kauheat voimat....??

Eikö kaikki huippunostjat oo järestään alle 180senttisiä?

• Kyyläri

Taisit olla siinä Ruoholahden bensiksellä tankkaamassa Opelia, siinä missä Hese on. Kovin näytti tutulta naama kun ajoin ohi. Aika isolta sä näytät vieläkin semmonen vetoketjullinen college päällä. Vittu pääseekö sitä ikinä tohon kokoon.

• pakkotoisto.com

Siis iso ja vanttera, ei välttämättä pitkä. Semmoinen mesomorfi.

• pakkotoisto.com
        Kyyläri kirjoitti:

Taisit olla siinä Ruoholahden bensiksellä tankkaamassa Opelia, siinä missä Hese on. Kovin näytti tutulta naama kun ajoin ohi. Aika isolta sä näytät vieläkin semmonen vetoketjullinen college päällä. Vittu pääseekö sitä ikinä tohon kokoon.

Juu, kuvaamaan olin menossa Wrong sportteja.

• keep up the good work

Kumpi on parempi; roikottaa painoja suorilla käsillä alaspäin ja kyykätä siitä vai nostaa painot olkapäitten tasalle kyynärvarret pystyssä ja sitten kyykätä ?

Ja toinen, miten nopeasti treenin jälkeen voi syödä tuhdin aterian ?

• pakkotoisto.com

Roikottaa niitä alhaalla, parempi painopiste silloin.

Kyllä siinä tunnin päästä on jo hyvä vetästä safkaa.

• on sulle

tärkeämpää: Hyvä yhteiskunta vai paljon henkilökohtaista mammonaa?

• pakkotoisto.com

No ei sillä fyffellä tee mitään jos yhteiskunta on ihan perseellään. Mutta noin niinkuin yleisesti ajateltuna, raha on tärkeämpää.

• jepjep.

On pirun hyvä saitti, älä vaan lopeta sitä ikinä ever !

• vapaita

tiedostoformaatteja?

• metallihommia

teit?

• Kumpi parempi?

Punttis treenin jälkeen aerobista 20min. Dietti päällä. Hulkki sanoo voorumeilla, että palkkari otetaan heti treenin jälkeen ja sitten vasta aerobista. Halosen Masa tais sanoa jossain jutussaan että palkkari otetaan treenin ja aerobisen jälkeen jos tavotellaan rasvanpolttoa. Kumpi ollos parempi kun haetaan maximal fat lose?

• pakkotoisto.com

Sekalaista mättöä.

• pakkotoisto.com
        Kumpi parempi? kirjoitti:

Punttis treenin jälkeen aerobista 20min. Dietti päällä. Hulkki sanoo voorumeilla, että palkkari otetaan heti treenin jälkeen ja sitten vasta aerobista. Halosen Masa tais sanoa jossain jutussaan että palkkari otetaan treenin ja aerobisen jälkeen jos tavotellaan rasvanpolttoa. Kumpi ollos parempi kun haetaan maximal fat lose?

Treenin ja aerobisen jälkeen.

• käytätkö

Sekalaista mättöä.

vapaita tiedostoformaatteja?

• pakkotoisto.com
        käytätkö kirjoitti:

vapaita tiedostoformaatteja?

En taida käyttää.

• pitää

En taida käyttää.

ihmiset lukittuna yhden valmistajan tuotteisiin?

• pakkotoisto.com
        pitää kirjoitti:

ihmiset lukittuna yhden valmistajan tuotteisiin?

Mulle on ihan sama mitä muut duunaa, kunhan mulle vain on sopivat ohjelmat. Meinasin pistää OpenOfficen aikaisemmin, mutta laitoin kuitenkin Mikkisoftan.

• nyt ei

Mulle on ihan sama mitä muut duunaa, kunhan mulle vain on sopivat ohjelmat. Meinasin pistää OpenOfficen aikaisemmin, mutta laitoin kuitenkin Mikkisoftan.

ollut kyse ohjelmista vaan tiedostoformaateista.

• Hifistelijä(kö)
        nyt ei kirjoitti:

ollut kyse ohjelmista vaan tiedostoformaateista.

Maikki, jos mietitään pidemmällä aikavälillä seuraavaa.

Syön 4purkkia rahkaa päivässä (1kg Ehrmann) pari hera drinksua hera80 palkkari isolaatti/malto lihat/kanat yms.. Siinä päivän protskut.

Onko toi rahkan proteiini niin hyvää jos verrataan heraan? Kuitenkin tuota kippoa ei saa aivan tyhjäksi ja muutenkin mietityttää onko se protsku nyt tarpeeksi hyvää kun rahkoista otan sen 100g prodea pvässä.

Periaatteessa aamulla on katabolinen tila, tuolloin huitaisen 500g rahkaa naamariin myslit. Tuohan ei imeydy kovin nopeesti, onkohan siitä haittaa?

Jos korvaisin rahkat hera80 maito90 (fast molemmat) prodella tekisin 1:1 suhteella drinksut. Vituttaa kanniskella 28 purkkia rahkaa viikossa jääkaappiin. Myyjänkin ilme on aina näkemisen arvoinen. :D

Mietin tulisiko parempaa kehitystä jos vaihtaisin kunnon maitoprodeen (jauhona) ja heraa sekaisin?

Raejuusto on liian kallista. Perse repee muutenkin näihin kauppalaskuihin kun pitää syödä kuin sika, että saa parisataa grammaa lihasta.

Muutos:

Aamulla: hera80

Välipala 1: hera maitoprode

välipala 2: hera maitoprode

iltapala: maitoprode only tai ehkä heraa pikkasen mukaan.

• pakkotoisto.com
        Hifistelijä(kö) kirjoitti:

Maikki, jos mietitään pidemmällä aikavälillä seuraavaa.

Syön 4purkkia rahkaa päivässä (1kg Ehrmann) pari hera drinksua hera80 palkkari isolaatti/malto lihat/kanat yms.. Siinä päivän protskut.

Onko toi rahkan proteiini niin hyvää jos verrataan heraan? Kuitenkin tuota kippoa ei saa aivan tyhjäksi ja muutenkin mietityttää onko se protsku nyt tarpeeksi hyvää kun rahkoista otan sen 100g prodea pvässä.

Periaatteessa aamulla on katabolinen tila, tuolloin huitaisen 500g rahkaa naamariin myslit. Tuohan ei imeydy kovin nopeesti, onkohan siitä haittaa?

Jos korvaisin rahkat hera80 maito90 (fast molemmat) prodella tekisin 1:1 suhteella drinksut. Vituttaa kanniskella 28 purkkia rahkaa viikossa jääkaappiin. Myyjänkin ilme on aina näkemisen arvoinen. :D

Mietin tulisiko parempaa kehitystä jos vaihtaisin kunnon maitoprodeen (jauhona) ja heraa sekaisin?

Raejuusto on liian kallista. Perse repee muutenkin näihin kauppalaskuihin kun pitää syödä kuin sika, että saa parisataa grammaa lihasta.

Muutos:

Aamulla: hera80

Välipala 1: hera maitoprode

välipala 2: hera maitoprode

iltapala: maitoprode only tai ehkä heraa pikkasen mukaan.

IMO Ehram se rahka on paljon parempaa, vie nälkää ja muutenkin boostaa paremmin metaboliaa. Lihaa olisi kuitenkin hyvä saada jonkinverran, niin olisi vieläkin parempi. Tyrkkää ihan skidi heradrinkki rahkan jälkeen, tyyliin 10-20 grammaa.

• vaihdetaanko duuneja?

IMO Ehram se rahka on paljon parempaa, vie nälkää ja muutenkin boostaa paremmin metaboliaa. Lihaa olisi kuitenkin hyvä saada jonkinverran, niin olisi vieläkin parempi. Tyrkkää ihan skidi heradrinkki rahkan jälkeen, tyyliin 10-20 grammaa.

Miten sä pysyt housuissas kun kuvaat noita herkkuperseitä kuten larussa tota namua blondia? Mukavaa duunia sulla. Meikäläinen sun asemassa olis sinkku. Treenaisin kuin hullu, pysyisin tiukassa kondiksessa. Iso kondis olisi hankittu toki kuurien avulla. Kuvausten jälkeen yrittäisin panna näitä kuvaamiani herkkuperseitä. Hyvännäköisenä ja lihaksikkaana kuten itseni näkisin, tämä onnistuisi vallan helposti. ;)

Mitä mieltä olet tästä nuoresta parikymppisestä kehonrakentaja typystä Suomessa, ketä pärjäsi viimeksi kisoissa hyvin. Olikohan nyt kolmas, mutta kireä kunto. Eikö tuossa olla tehty jotain väärin kun noin nuorena on jo kuuri päällä? Parempaan lopputulokseen päästään kun treenataan natuna niin pitkään kuin mahdollista. Mielipiteesi?

• pakkotoisto.com
        vaihdetaanko duuneja? kirjoitti:

Miten sä pysyt housuissas kun kuvaat noita herkkuperseitä kuten larussa tota namua blondia? Mukavaa duunia sulla. Meikäläinen sun asemassa olis sinkku. Treenaisin kuin hullu, pysyisin tiukassa kondiksessa. Iso kondis olisi hankittu toki kuurien avulla. Kuvausten jälkeen yrittäisin panna näitä kuvaamiani herkkuperseitä. Hyvännäköisenä ja lihaksikkaana kuten itseni näkisin, tämä onnistuisi vallan helposti. ;)

Mitä mieltä olet tästä nuoresta parikymppisestä kehonrakentaja typystä Suomessa, ketä pärjäsi viimeksi kisoissa hyvin. Olikohan nyt kolmas, mutta kireä kunto. Eikö tuossa olla tehty jotain väärin kun noin nuorena on jo kuuri päällä? Parempaan lopputulokseen päästään kun treenataan natuna niin pitkään kuin mahdollista. Mielipiteesi?

Tuolla linjalla ei varmaan kauaa kestäisi kun kukaan ei enää tulisi kuvattavaksi. Työt töinä.

Natuna treenaaminen on aina fiksumpaa.

• Isot lihakset = nautinto

Tuolla linjalla ei varmaan kauaa kestäisi kun kukaan ei enää tulisi kuvattavaksi. Työt töinä.

Natuna treenaaminen on aina fiksumpaa.

Niin no jos ajattelee noin.Onhan Toyota Yariksella fiksumpi ajella kuin isolla bensarosvo bemarilla.Haaveilee sitten ne 20vuotta isoista lihaksista mitä ei ikinä saa.Dietin jälkeen näyttää normaalilta pulkannarulta.Tottakai voi ylpeänä katella cbb kisakuvia kuinka kireältä luuviululta näyttää ilman lihaksia ja kertoilla ylpeänä että nämä narut ollaan saatu naturaalina vittu hohhoijaa mitä paskaa.Kyllä tää Suomi on niin perseestä kun ei saa tiettyjä lääkkeitä ilman reseptejä.Mexicossa kävelet apteekkiin ja saat suoraan kasvuhorkkua,testoa ym herkkuja.Jos ei taas ole kehonrakentajia tuttuina/ystävinä,niin mistäs saat droppia?Meikäläinen aloittaisi samantein jos vaan löytyisi kaveri ketä hoitaa kuurit.Kökin sitten v:ttu pienenä tässä ja hörpin heraa.

• Penkkimies -76
        Isot lihakset = nautinto kirjoitti:

Niin no jos ajattelee noin.Onhan Toyota Yariksella fiksumpi ajella kuin isolla bensarosvo bemarilla.Haaveilee sitten ne 20vuotta isoista lihaksista mitä ei ikinä saa.Dietin jälkeen näyttää normaalilta pulkannarulta.Tottakai voi ylpeänä katella cbb kisakuvia kuinka kireältä luuviululta näyttää ilman lihaksia ja kertoilla ylpeänä että nämä narut ollaan saatu naturaalina vittu hohhoijaa mitä paskaa.Kyllä tää Suomi on niin perseestä kun ei saa tiettyjä lääkkeitä ilman reseptejä.Mexicossa kävelet apteekkiin ja saat suoraan kasvuhorkkua,testoa ym herkkuja.Jos ei taas ole kehonrakentajia tuttuina/ystävinä,niin mistäs saat droppia?Meikäläinen aloittaisi samantein jos vaan löytyisi kaveri ketä hoitaa kuurit.Kökin sitten v:ttu pienenä tässä ja hörpin heraa.

Minulla on kovemmat voimat kaposessa penkissä kuin normissa, vaikka en ole tahkonut toista pidempään. Ilmeisesti ojentajissa on selvästi enemmän potkua. Kädet kehittyvätkin varsin pienellä panostuksella muhkeiksi, rinta taasen on jäänyt varjoon. Liikkeinä on ollut penkkiä käsipainoilla ja tangolla, vinopenkkiä tangolla ja kässäreillä, kapeeta penkkiä ja todella harvoin ristitaljaa tms, koska eihän noilla sitä raakaa massaa kasvateta.

Pidän penkkipunnerruksessa tangolla otteena sellasta että pikkurillit ovat siellä merkeissä, eli suht leveä ote. Olen pitkä kaveri n.183cm, pitkät kädet kaiketi myös? Kapeessa penassa ote on karhennuksista vähän kapeempi, eli suht kaponen että kädet pysyvät punnertaessa lähellä kroppaa eikä lähde seilaamaan. Kaponen pena tuntuu paljon luonnollisemmalta kuin tuo normi penkki, jossa siis olen heikompi. Olkapäät pyrin pitämään takana ja kaari selässä, hidas kontrolloitu laskuvaihe.

Pitäisikö jotain muuttaa? Miten hyvänä pidät alaviistopenkkiä rinnan kehityksen kannalta? Haluaisin kunnon paksun rintalihaksiston. Taitaa olla paskat (rinta) geenit. :( :ngv:

• pakkotoisto.com
        Penkkimies -76 kirjoitti:

Minulla on kovemmat voimat kaposessa penkissä kuin normissa, vaikka en ole tahkonut toista pidempään. Ilmeisesti ojentajissa on selvästi enemmän potkua. Kädet kehittyvätkin varsin pienellä panostuksella muhkeiksi, rinta taasen on jäänyt varjoon. Liikkeinä on ollut penkkiä käsipainoilla ja tangolla, vinopenkkiä tangolla ja kässäreillä, kapeeta penkkiä ja todella harvoin ristitaljaa tms, koska eihän noilla sitä raakaa massaa kasvateta.

Pidän penkkipunnerruksessa tangolla otteena sellasta että pikkurillit ovat siellä merkeissä, eli suht leveä ote. Olen pitkä kaveri n.183cm, pitkät kädet kaiketi myös? Kapeessa penassa ote on karhennuksista vähän kapeempi, eli suht kaponen että kädet pysyvät punnertaessa lähellä kroppaa eikä lähde seilaamaan. Kaponen pena tuntuu paljon luonnollisemmalta kuin tuo normi penkki, jossa siis olen heikompi. Olkapäät pyrin pitämään takana ja kaari selässä, hidas kontrolloitu laskuvaihe.

Pitäisikö jotain muuttaa? Miten hyvänä pidät alaviistopenkkiä rinnan kehityksen kannalta? Haluaisin kunnon paksun rintalihaksiston. Taitaa olla paskat (rinta) geenit. :( :ngv:

Pitkän miehen ongelmia, et ole ainoa jolla noita ongelmia on. Vahvoista ojentajista ei kuitenkaan ole haittaa, yleensä niitä pyritään vahvistamaan.

Mitä sun pitää saada, on voimakkaita venytyksiä rinnalle penkissä leveällä otteella. Tee kaikki sarjat penkissä muutaman viikon ajan merkistä jokainen toisto. Tarvitset sinne alas nyt työtä ja voit myös jättää jokaisen toiston vajaaksi ylhäältä.

Pitkälle miehelle ne käsipainovinopenkit eivät mikään paras liike ole, joten pysyttydy penkissä, joka yksinkertaisesti on tehokkain liike rinnalle. Muista tarkkailla, ettei kyynärpäät leviä liikaa sivuille nostoissa, silloin siirrät rasitusta olkapäille ja taas rinta on heikommalla huomiolla.

• vapaita

Pitkän miehen ongelmia, et ole ainoa jolla noita ongelmia on. Vahvoista ojentajista ei kuitenkaan ole haittaa, yleensä niitä pyritään vahvistamaan.

Mitä sun pitää saada, on voimakkaita venytyksiä rinnalle penkissä leveällä otteella. Tee kaikki sarjat penkissä muutaman viikon ajan merkistä jokainen toisto. Tarvitset sinne alas nyt työtä ja voit myös jättää jokaisen toiston vajaaksi ylhäältä.

Pitkälle miehelle ne käsipainovinopenkit eivät mikään paras liike ole, joten pysyttydy penkissä, joka yksinkertaisesti on tehokkain liike rinnalle. Muista tarkkailla, ettei kyynärpäät leviä liikaa sivuille nostoissa, silloin siirrät rasitusta olkapäille ja taas rinta on heikommalla huomiolla.

tiedostoformaatteja?

• Kyykky mies helvetistä
        vapaita kirjoitti:

tiedostoformaatteja?

Kauhiasti nykyään voorumeilla vouhotetaan syväkyykystä. Mie oon tehny iät ja ajat smihtissä kyykkyä silleesti että jalkoset ovat hieman sen räkkitango systeemin etiällä, muuten tuntuu selkä murskaantuvan kun tuo tanko ei liiku vappaasti. Siitä sitten kyykkään puoleen väliin raskailla puanoilla. Pittääkö miun vaihtaa tuohon syväkyykkyyn kun kaikki siitä puhuvat että toimii naturaalilla parhaiten? Kuinkas levveetä jalkojen asentoa suosittelet tuohon smihti kyykytykseen? Sie varmaan tiedät kun niin kovasti oot tuota liikettä mainostellu aikanaa pakkiksella. Kerrohan kaikki kyykytyksestä toistot sarjat ja miten saada parhaiten lihhoo näihin kanankoipiin.

• pakkotoisto.com
        Kyykky mies helvetistä kirjoitti:

Kauhiasti nykyään voorumeilla vouhotetaan syväkyykystä. Mie oon tehny iät ja ajat smihtissä kyykkyä silleesti että jalkoset ovat hieman sen räkkitango systeemin etiällä, muuten tuntuu selkä murskaantuvan kun tuo tanko ei liiku vappaasti. Siitä sitten kyykkään puoleen väliin raskailla puanoilla. Pittääkö miun vaihtaa tuohon syväkyykkyyn kun kaikki siitä puhuvat että toimii naturaalilla parhaiten? Kuinkas levveetä jalkojen asentoa suosittelet tuohon smihti kyykytykseen? Sie varmaan tiedät kun niin kovasti oot tuota liikettä mainostellu aikanaa pakkiksella. Kerrohan kaikki kyykytyksestä toistot sarjat ja miten saada parhaiten lihhoo näihin kanankoipiin.

Riippuu vähän välityksistä mikä on paras asento. Yleensä kyllä polvet sitten ilmoittelee jos EI ole hyvä asento. Eli sun pitää itse koittaa eri leveyksiä asennossa ja mistä se parhaiten sulla sun välityksillä ottaa reisiin, niin teet sillä.

• sikaniska haaveena

Riippuu vähän välityksistä mikä on paras asento. Yleensä kyllä polvet sitten ilmoittelee jos EI ole hyvä asento. Eli sun pitää itse koittaa eri leveyksiä asennossa ja mistä se parhaiten sulla sun välityksillä ottaa reisiin, niin teet sillä.

Paskat geenit varjostaa. Millä saisin trapseihin hyvin kokoa? onko kohautukset ainoa keino? maastaveto ei pahemmin kasvata noita. onko jotain kikkoja? nyyssiksellä on mukavat trapsit ja tais sullaki olla ku treenasit. vinkkejä kehiin! Ulospäin isot trapsit paidan alla pullottavana on selvä merkki isosta kaverista. leveistä olkapäistä nyt natuna on turha haaveilla mut jos trapsit sais ees.

• moi--

sopiikohan gazokset pitkille, mutta laihareitisille?

• pakkotoisto.com

No ainakin niissä on pitkät puntit, joten uskoisin sopivan mainiosti. Jostain syystä ne menee itselle aivan heittämällä, varsin omituista kun yleensä ei millään löydy sopivia.

Sikaniska, trapseja saat lisää olankohtautuksilla ja siinä pitkillä sarjoilla.

• pakkotoisto.com

Trapseihin auttaa kyllä ne kohautukset niin tangolla kuin kässäreillä. Samoin ainakin itsellä ne aktivoitui hurjasti aina vipunostoissa olkapäille, eli tein ne väärin.

• Maikin fanittaja

Miten efe potkii rasvanpoltossa? Mistähän tuota saisi kun ei edes ole kiellettyjen aineiden listalla cbb:ssä harjoituskaudella? Saako jokainen astmatikko lääkäriltä reseptin efedriiniin jos pyytää?

Tuolla aikasemmassa keskustelussa decamies sanoi että d-bol riittää ekalle kuurille? Mitä olet mieltä? Lihasmassaa pitäisi saada.

• Maikin fanittaja
        Maikin fanittaja kirjoitti:

Miten efe potkii rasvanpoltossa? Mistähän tuota saisi kun ei edes ole kiellettyjen aineiden listalla cbb:ssä harjoituskaudella? Saako jokainen astmatikko lääkäriltä reseptin efedriiniin jos pyytää?

Tuolla aikasemmassa keskustelussa decamies sanoi että d-bol riittää ekalle kuurille? Mitä olet mieltä? Lihasmassaa pitäisi saada.

Kuinka paljon yhteen kuuriin menee keskimäärin rahaa? (ensimmäinen kuuri)? suuntaa antavasti...

Onko 6kk liian pitkä aika ekalle kuurille? 12weeks parempi?

Mikä tekee kuurilla sen, että lihasta saa hyvin pumppitreenillä eli pitkillä sarjoilla? Natuna taas tuo tuntuu lähinnä ajan haaskaukselta.

Over and out.

• pakkotoisto.com

Kyllähän efe potkii, mutta siihen tuppaa hieman jäämään koukkuun. Astmaatikko taitaa saada enemmän muita lääkkeitä kuin efuja.

Deca riittää hyvin ekaan kuuriin.

• pakkotoisto.com

Kuinka paljon yhteen kuuriin menee keskimäärin rahaa? (ensimmäinen kuuri)? suuntaa antavasti...

Onko 6kk liian pitkä aika ekalle kuurille? 12weeks parempi?

Mikä tekee kuurilla sen, että lihasta saa hyvin pumppitreenillä eli pitkillä sarjoilla? Natuna taas tuo tuntuu lähinnä ajan haaskaukselta.

Over and out.

Hinta nyt riippuu ihan määristä ja aineista, ei voi ikinä sanoa.

6kk on ehdottomasti liian pitkä, max 10viikkoa.

Dropeilla saa lihasta parhaiten kun lyhentää kiertoa, silloin palautuu nopeammin.

• miten on??

Kyllähän efe potkii, mutta siihen tuppaa hieman jäämään koukkuun. Astmaatikko taitaa saada enemmän muita lääkkeitä kuin efuja.

Deca riittää hyvin ekaan kuuriin.

Kerros nyt joku kikka miten saan efeä? Ei se kuitenkaan mitään horkkaa ole. Efe kofu olisi oiva boosteri dietille. Vittu ikinä enää bulkkaile natuna kun näin vittumaista diettailla hitaalla aineenvaihdunnalla.

Dietille jotain kikkoja?

Mitä mieltä oot kulmasoudusta käsipainolla massaliikkeenä selälle? Latseihin kohdistuu hyvin.

• Waretus
        miten on?? kirjoitti:

Kerros nyt joku kikka miten saan efeä? Ei se kuitenkaan mitään horkkaa ole. Efe kofu olisi oiva boosteri dietille. Vittu ikinä enää bulkkaile natuna kun näin vittumaista diettailla hitaalla aineenvaihdunnalla.

Dietille jotain kikkoja?

Mitä mieltä oot kulmasoudusta käsipainolla massaliikkeenä selälle? Latseihin kohdistuu hyvin.

ootko city-sinkku ?

• raipat
        Waretus kirjoitti:

ootko city-sinkku ?

www.pakkotoisto.com

• arvon herra

miksi syyllistät muita omista virheistäsi?

• Mika.S

Miksi syyllistät minua kaikista virheistä?

• penkkaaja mies

penkkaan 55kg onko se paljo

• sfufhsdhgflsghliushl

Jos itse painat 50kg, niin se on ihan ok.

• mehuja tarttis

Oisko kellään myytävänä mitään hyviä "mehuja"? ottakaa yhteyttä pian, kiitos!
      [email protected]

• Perheellinen mies

Voiko pakkiksella hakea satunnaista homosteluseuraa salikundeista?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1022
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      804
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      771
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe