saako paha palkkansa??

Kauris1960

17.v. yritystä parhaanaani(?!)mukaan,alkoholistin kans, ei oikeesti kandeis turhaan itelleen uskottella asioita eli lupauksia ja anteeksiantoja alvariinsa ottaa tosissaan, nyt ja taas uskottomuutakin(mistä maasta näitä "näpsäköitä" narttuja piisaa???), mut onneksi meillä viisas lapsi,jok pyysi:_äiti tee jotain nyt vihdoin ?! ja sain viimein toimeksi avioeropaperit! viikko mennyt pöhlöillessä-mielialat sekaisin, mutta ehkä huomenna parempi-pyhäpäivän kunniaksi:Zemppiä Muille ehdottomasti!!!

8

1638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvisin erosta

      Mulla oli ihan samanlainen tilanne! Paitsi ei ole lasta. Yhtä pitkäänkin oltiin yhdessä. Oli aika monta "vielä yhden kerran" -yritystä ja lupauksia ja vannomisia. Pettämisestä en saanut kiinni osas peitellä niin hyvin. 3 yötä viikossa oi ryyppäämässä ja epämääräisiä viestejä, peittelyitä ja salaamisia. Yksi kerta oli niin selvä naisvenklaus ja tunnusti itsekin että siitä kimpaantuneena onnistuin eroamaan.

      Eropäätös oli raskas, samoin asunnonhankita ja muutto. Vaikka olin helpottunut, välillä tuntui tosi vaikealta, että olenko tehnyt oikean ratkaisun ja pystynkö siihen.

      Mies oli puhunut minut ympäri useita kertoja aikaisemmin kun yritin erota. Nyt en antanut siihen mahdollisuutta ja vein tavarani pois kun mies oli muualla. Osoitteen pidin salaisena kunnes mies hyväksyi eron.

      Ekat kuukaudet oli raskaita vaikka olinkin onnellinen erosta. Sitten helpotti, totuin uuteen elämänkuvioon ja nyt olen hurjan onnellinen! Olisi kamalaa olla vielä yhdessä.

      • Kauris1960

        Hyvin oot pärjänny ja jaksanu?!, mä en vielä niinkään-mutta huomiset päivät on ehkä parempaa täynnä ja ainaskaan ei tarvii petturin pelivelkoja maksella vaan ihan omia! aattelen toisinaan: sinä tarjosit vain salmiakkia, minä hölmö annoin koko elämän---ehkä mulla olikin enempi tarjottavaa vai tykkäänkö vain liikkaa salmarista?


      • Uneton
        Kauris1960 kirjoitti:

        Hyvin oot pärjänny ja jaksanu?!, mä en vielä niinkään-mutta huomiset päivät on ehkä parempaa täynnä ja ainaskaan ei tarvii petturin pelivelkoja maksella vaan ihan omia! aattelen toisinaan: sinä tarjosit vain salmiakkia, minä hölmö annoin koko elämän---ehkä mulla olikin enempi tarjottavaa vai tykkäänkö vain liikkaa salmarista?

        Sun viestistä kyllä huomaa, että sä olet elänyt anlkoholistin kanssa. Olet tottunut antamaan enemmän kun saamaan. Sellaiset ihmiset hoivaa holisteja, ja lopulta itsekin sairastuvat. Eivät osaa pitää huolta itsestään.

        Mulla kävi ihan samalla tavalla, paitsi että oltiin oltu mun miehen kanssa 5 vuotta, kun väkivallan lisäksi kuvioon tuli uus muija. Ukko lähti siltä istumalta sen mukaan. Tuli kyllä takas, mut juhannus piti ennen sitä viettää sen naisen kanssa. Mä pistin äijän pihalle välittömästi. Sitten puolen vuoden kuluttua alettiin taas tapailemaan, vaikka molemmat asuivat omissa asunnoissaan. Sitä kesti 4 kk, ja sit äijä taas lähti sen saman lyylin mukaan.

        Vähän siinä surin, mut sitten menin al-anoniin, ja aloin ymmärtää mistä on oikein kyse. Alkoholistin läheinen sairastuu, kun pitää koko ajan pomppia alkkiksen mielialojen mukaan. Tosi raskasta..

        Nyt olen asunnu omillani pian 4 vuotta, ja elämä on todella ihanaa. En enää ottaisi ukkoa mistään hinnasta takas. On kyllä ollu pyrkimässä, mutta aina näen ketunhännän kainalossa. Se tulis vaan takas sen takia, et sais ilmaisen asunnon ja ruuan ja jonkun, joka hoitaa sitä. Hmm..ja viimeks kun oli oikeen tosissaan alottamassa suhdetta, alko epäilykset herätä. Soitin käräjäoikeuteen, ja siinähän se selitys. Oli taas maksamattomat velat langenneet, ja olis ollu akuuttia rahantarvetta.


      • Kauris 1960

        Kiitos kun vastasit-surku vain ett muillakin on vastaavia kokemuksia ja "kurjuuksia" elämässä-mutta näistä todentodella selviää , pikkuhiljaa, vaikka "toiset" yrittää hankaloittaakin elämää... kohta ollaan vapaastihengittäviä ihmisiä mekin uudella tarmolla kohti huomista.Onnea sinulle elämääsi!


      • Kauris 1960
        Uneton kirjoitti:

        Sun viestistä kyllä huomaa, että sä olet elänyt anlkoholistin kanssa. Olet tottunut antamaan enemmän kun saamaan. Sellaiset ihmiset hoivaa holisteja, ja lopulta itsekin sairastuvat. Eivät osaa pitää huolta itsestään.

        Mulla kävi ihan samalla tavalla, paitsi että oltiin oltu mun miehen kanssa 5 vuotta, kun väkivallan lisäksi kuvioon tuli uus muija. Ukko lähti siltä istumalta sen mukaan. Tuli kyllä takas, mut juhannus piti ennen sitä viettää sen naisen kanssa. Mä pistin äijän pihalle välittömästi. Sitten puolen vuoden kuluttua alettiin taas tapailemaan, vaikka molemmat asuivat omissa asunnoissaan. Sitä kesti 4 kk, ja sit äijä taas lähti sen saman lyylin mukaan.

        Vähän siinä surin, mut sitten menin al-anoniin, ja aloin ymmärtää mistä on oikein kyse. Alkoholistin läheinen sairastuu, kun pitää koko ajan pomppia alkkiksen mielialojen mukaan. Tosi raskasta..

        Nyt olen asunnu omillani pian 4 vuotta, ja elämä on todella ihanaa. En enää ottaisi ukkoa mistään hinnasta takas. On kyllä ollu pyrkimässä, mutta aina näen ketunhännän kainalossa. Se tulis vaan takas sen takia, et sais ilmaisen asunnon ja ruuan ja jonkun, joka hoitaa sitä. Hmm..ja viimeks kun oli oikeen tosissaan alottamassa suhdetta, alko epäilykset herätä. Soitin käräjäoikeuteen, ja siinähän se selitys. Oli taas maksamattomat velat langenneet, ja olis ollu akuuttia rahantarvetta.

        Se on just niin tätä!-onnex pidät pintasi ja olet tullut "järkiisi"-eli jaksat omaan elämään pinnistellä. Kuinka monta kertaa sitä pitääkin uskotella itselleen ja muille ,ett "kaikki on hyvin" ennenkuin rehellisesti voi myöntää tai saa voimia toimia, mutta se on paljon , se on uuden alku eli kaikki mahdollista omassa elämässä...Onnenkantamoisia ja auringonpaistetta!


    • Paha saa aina palkkansa hyvä jos omillaan..

    • hmmmm...

      On se ihme, kun lapsen pitää sanoa mitä tehdä, kyllä aikuisen pitäisi vastuu itse kantaa. Mies on pettänyt ja mietit mistä niitä näpsäköitä NARTTUJA piisaa...kuule se on just se MIES, joka sua petti ja ryyppää, älä etsi syitä ulkopuolelta vaan tee todellakin jotain!

      • Kauris 1960

        Kaikki yritykset vain kun menee hukkaan, niin sitä turhautuu.Mutta lapsen suustahan totuuden kuulee, eli onneksi sain siitä sisua tehdä todella jotain-vaikka jäimme täysin "tyhjän päälle"-onhan se hyvä lapsen kannalta ett edes joko kantaa vastuuta-rikkonaiset perheet ja alkoholismi ovat kyllä kohta kansallistunnuksemme...en minä ketään toisia syytä, vain itseäni,että olin liian kauan "tyhmä";sakkorahoja tässä maksellaan, muttei katkerasti toisten kustannuksella...HYvää jatkoa sinullekin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe