17.v. yritystä parhaanaani(?!)mukaan,alkoholistin kans, ei oikeesti kandeis turhaan itelleen uskottella asioita eli lupauksia ja anteeksiantoja alvariinsa ottaa tosissaan, nyt ja taas uskottomuutakin(mistä maasta näitä "näpsäköitä" narttuja piisaa???), mut onneksi meillä viisas lapsi,jok pyysi:_äiti tee jotain nyt vihdoin ?! ja sain viimein toimeksi avioeropaperit! viikko mennyt pöhlöillessä-mielialat sekaisin, mutta ehkä huomenna parempi-pyhäpäivän kunniaksi:Zemppiä Muille ehdottomasti!!!
saako paha palkkansa??
8
1638
Vastaukset
- Selvisin erosta
Mulla oli ihan samanlainen tilanne! Paitsi ei ole lasta. Yhtä pitkäänkin oltiin yhdessä. Oli aika monta "vielä yhden kerran" -yritystä ja lupauksia ja vannomisia. Pettämisestä en saanut kiinni osas peitellä niin hyvin. 3 yötä viikossa oi ryyppäämässä ja epämääräisiä viestejä, peittelyitä ja salaamisia. Yksi kerta oli niin selvä naisvenklaus ja tunnusti itsekin että siitä kimpaantuneena onnistuin eroamaan.
Eropäätös oli raskas, samoin asunnonhankita ja muutto. Vaikka olin helpottunut, välillä tuntui tosi vaikealta, että olenko tehnyt oikean ratkaisun ja pystynkö siihen.
Mies oli puhunut minut ympäri useita kertoja aikaisemmin kun yritin erota. Nyt en antanut siihen mahdollisuutta ja vein tavarani pois kun mies oli muualla. Osoitteen pidin salaisena kunnes mies hyväksyi eron.
Ekat kuukaudet oli raskaita vaikka olinkin onnellinen erosta. Sitten helpotti, totuin uuteen elämänkuvioon ja nyt olen hurjan onnellinen! Olisi kamalaa olla vielä yhdessä.- Kauris1960
Hyvin oot pärjänny ja jaksanu?!, mä en vielä niinkään-mutta huomiset päivät on ehkä parempaa täynnä ja ainaskaan ei tarvii petturin pelivelkoja maksella vaan ihan omia! aattelen toisinaan: sinä tarjosit vain salmiakkia, minä hölmö annoin koko elämän---ehkä mulla olikin enempi tarjottavaa vai tykkäänkö vain liikkaa salmarista?
- Uneton
Kauris1960 kirjoitti:
Hyvin oot pärjänny ja jaksanu?!, mä en vielä niinkään-mutta huomiset päivät on ehkä parempaa täynnä ja ainaskaan ei tarvii petturin pelivelkoja maksella vaan ihan omia! aattelen toisinaan: sinä tarjosit vain salmiakkia, minä hölmö annoin koko elämän---ehkä mulla olikin enempi tarjottavaa vai tykkäänkö vain liikkaa salmarista?
Sun viestistä kyllä huomaa, että sä olet elänyt anlkoholistin kanssa. Olet tottunut antamaan enemmän kun saamaan. Sellaiset ihmiset hoivaa holisteja, ja lopulta itsekin sairastuvat. Eivät osaa pitää huolta itsestään.
Mulla kävi ihan samalla tavalla, paitsi että oltiin oltu mun miehen kanssa 5 vuotta, kun väkivallan lisäksi kuvioon tuli uus muija. Ukko lähti siltä istumalta sen mukaan. Tuli kyllä takas, mut juhannus piti ennen sitä viettää sen naisen kanssa. Mä pistin äijän pihalle välittömästi. Sitten puolen vuoden kuluttua alettiin taas tapailemaan, vaikka molemmat asuivat omissa asunnoissaan. Sitä kesti 4 kk, ja sit äijä taas lähti sen saman lyylin mukaan.
Vähän siinä surin, mut sitten menin al-anoniin, ja aloin ymmärtää mistä on oikein kyse. Alkoholistin läheinen sairastuu, kun pitää koko ajan pomppia alkkiksen mielialojen mukaan. Tosi raskasta..
Nyt olen asunnu omillani pian 4 vuotta, ja elämä on todella ihanaa. En enää ottaisi ukkoa mistään hinnasta takas. On kyllä ollu pyrkimässä, mutta aina näen ketunhännän kainalossa. Se tulis vaan takas sen takia, et sais ilmaisen asunnon ja ruuan ja jonkun, joka hoitaa sitä. Hmm..ja viimeks kun oli oikeen tosissaan alottamassa suhdetta, alko epäilykset herätä. Soitin käräjäoikeuteen, ja siinähän se selitys. Oli taas maksamattomat velat langenneet, ja olis ollu akuuttia rahantarvetta. - Kauris 1960
Kiitos kun vastasit-surku vain ett muillakin on vastaavia kokemuksia ja "kurjuuksia" elämässä-mutta näistä todentodella selviää , pikkuhiljaa, vaikka "toiset" yrittää hankaloittaakin elämää... kohta ollaan vapaastihengittäviä ihmisiä mekin uudella tarmolla kohti huomista.Onnea sinulle elämääsi!
- Kauris 1960
Uneton kirjoitti:
Sun viestistä kyllä huomaa, että sä olet elänyt anlkoholistin kanssa. Olet tottunut antamaan enemmän kun saamaan. Sellaiset ihmiset hoivaa holisteja, ja lopulta itsekin sairastuvat. Eivät osaa pitää huolta itsestään.
Mulla kävi ihan samalla tavalla, paitsi että oltiin oltu mun miehen kanssa 5 vuotta, kun väkivallan lisäksi kuvioon tuli uus muija. Ukko lähti siltä istumalta sen mukaan. Tuli kyllä takas, mut juhannus piti ennen sitä viettää sen naisen kanssa. Mä pistin äijän pihalle välittömästi. Sitten puolen vuoden kuluttua alettiin taas tapailemaan, vaikka molemmat asuivat omissa asunnoissaan. Sitä kesti 4 kk, ja sit äijä taas lähti sen saman lyylin mukaan.
Vähän siinä surin, mut sitten menin al-anoniin, ja aloin ymmärtää mistä on oikein kyse. Alkoholistin läheinen sairastuu, kun pitää koko ajan pomppia alkkiksen mielialojen mukaan. Tosi raskasta..
Nyt olen asunnu omillani pian 4 vuotta, ja elämä on todella ihanaa. En enää ottaisi ukkoa mistään hinnasta takas. On kyllä ollu pyrkimässä, mutta aina näen ketunhännän kainalossa. Se tulis vaan takas sen takia, et sais ilmaisen asunnon ja ruuan ja jonkun, joka hoitaa sitä. Hmm..ja viimeks kun oli oikeen tosissaan alottamassa suhdetta, alko epäilykset herätä. Soitin käräjäoikeuteen, ja siinähän se selitys. Oli taas maksamattomat velat langenneet, ja olis ollu akuuttia rahantarvetta.Se on just niin tätä!-onnex pidät pintasi ja olet tullut "järkiisi"-eli jaksat omaan elämään pinnistellä. Kuinka monta kertaa sitä pitääkin uskotella itselleen ja muille ,ett "kaikki on hyvin" ennenkuin rehellisesti voi myöntää tai saa voimia toimia, mutta se on paljon , se on uuden alku eli kaikki mahdollista omassa elämässä...Onnenkantamoisia ja auringonpaistetta!
Paha saa aina palkkansa hyvä jos omillaan..
- hmmmm...
On se ihme, kun lapsen pitää sanoa mitä tehdä, kyllä aikuisen pitäisi vastuu itse kantaa. Mies on pettänyt ja mietit mistä niitä näpsäköitä NARTTUJA piisaa...kuule se on just se MIES, joka sua petti ja ryyppää, älä etsi syitä ulkopuolelta vaan tee todellakin jotain!
- Kauris 1960
Kaikki yritykset vain kun menee hukkaan, niin sitä turhautuu.Mutta lapsen suustahan totuuden kuulee, eli onneksi sain siitä sisua tehdä todella jotain-vaikka jäimme täysin "tyhjän päälle"-onhan se hyvä lapsen kannalta ett edes joko kantaa vastuuta-rikkonaiset perheet ja alkoholismi ovat kyllä kohta kansallistunnuksemme...en minä ketään toisia syytä, vain itseäni,että olin liian kauan "tyhmä";sakkorahoja tässä maksellaan, muttei katkerasti toisten kustannuksella...HYvää jatkoa sinullekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674