Onko kukaan lyhennyttänyt housuja (farkkuja) ompelimoissa? Itsellä eikä tutuilla ompelutaitoa/konetta ja haluaisin lyhennyttää muutamat housut. Paljonkohan ne veloittaa siitä? Tuleeko huomaamattomat? Olen nähnyt paljon itseommeltuja ja ovat karseen näköisiä, niin että varmasti huomaa.
Lahkeiden lyhennys
3
2103
Vastaukset
Ompelimoissa on yleensä töissä alan ammattilaisia ja laatu on hyvää. Yleinen käytäntö on, että lahkeen ommel on samanlainen kuin alkuperäinen eli farkun lahkeet koneompeleella farkkulangalla ja käsinommellut sit käsin. Mut toki tehdään niin kuin asiakas haluaa, eli jos et halua farkkuihin näkyvää ommelta, niin se tehdään sit käsin. Hinta riippuu paikkakunnasta ja siitä millainen ommel on. Käsin ommeltu yleensä kalliimpi. Kysele oman paikkakuntasi ompelimoista hintaa.
- korjausompelu.net
Lahkeiden lyhennys on peruskorjaus jonka hinta riippuu paikkakunnasta, ompelimosta ja lyhennettävistä housuista. Ammattiompelija tekee kyllä hyvää jälkeä. On huomaamaton ja usein alkuperäistä parempikin.
Hinta on kohdillaan kun löytää hyvän ompelijan. Esimerkiksi korjausompelu.net Espoossa lyhentää farkut alkaen 10 euroa.- korjausompelu.net
Kuningaskuluttajalta löytyy koko maan kattava hintavertailua housujen lyhentämisestä
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1164
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835