Tätä palstaa lukiessani, nousee monessa aiheessa esille 'kaunis nainen'.
Millainen Hän sitten todellisuudessa on? Ja nyt jätetään kaikki sisäiset kauneudet pois ja puhutaan ihan puhtaan turhamaisesti ULKONÖSTÄ. (Eli vaikka jos mielestänne kaunis nainen on luonnollinen joka ei pahemmin käytä meikkiä ja on hoikahko tai jos tykkäät valkaistuista hiuksista ja lävistyksistä.. etc.. Siis ihan kaikki nämä turhuudet on kerrankin luvallista listata!)
Kaunis nainen
7
840
Vastaukset
- vaatii
kuitenkin sen sisäisen hehkun tullakseeen esille.
Sanotaan nyt vaikka Irina Bjöklund - Suvereeni
Itse löydän aika vähän ulkonäköseikkoja, joita ehdottomasti naiselta vaadin. Yksi on se, että naisen pitää olla hoikka ja siro. Ylipainoa ei missään tapauksessa, mieluiten normaalipainon alarajoilla. Tällöinkin kropassa pitää olla matala rasvaprosentti, eli liikuntaa harrastetaan. Jos ei harrasta liikuntaa niin tällöin alipainon ja normaalin painon rajamailla.
Pidän mudokkaasta vartalosta silti tätä sirous mielessä pitäen. Eli nainen ei saa olla tasapaksu vaan muodot oikeissa paikoissa ja oikeassa suhteessa muuhun kroppaan. Tiukka peppu ja pienehköt ja timmit rinnat. Kaunis hymy ja puhtaat valkoiset hampaat. Meikkiä aika luonnollisen näköisesti, mutta kuitenkin kasvon "virheet" on peitetty.
Pidän eniten pitkistä hiuksista, mutta kyllä myös lyhythiuksiset naiset voivat olla kauniita. Hiuksen väri sitten ihan muun ulkonäön mukaan. Ei kuitenkaan mieluusti ihan alkuperäistä väriä jos se on nämä suomalaisten perus värit eli ruman ruskea tai vaalea.
Pituutta naisella saa olla 165-175 cm. Itseäni pidempää naista en mieluusti halua, koska se taas rikkoo tätä sirous sääntöä. Arvostan nimittäin naisessa paljon tyttömäistä söpöyttä. Tätä löytyy kyllä myös joistain vanhemmista naisista. Ei toki läheskään kaikista. Tärkeää on, että kun nainen hymyilee niin ilo loistaa hänen kasvoiltaan eikä hän häpeile näyttää tunteitaan.
Joku pieni tatuointi naisella voi olla, mutta ei mieluusti mitään suurta tatuointia. Napakoru on ihan kiva joillakin, mutta monesti ehkä parempi ilman. Korvakorut on kauniita naisilla, mutta käy myös ilman. Joillekin sopii myös pieni lävistys ylähuulen päällä. Tämä lisää joidenkin naisten söpöyttä huomattavasti. Hieman kuin Marilyn Monroen pieni luomi kasvoissa kaunisti häntä huomattavasti.
Pukeutumisessa pidän tiukoista farkuista ja muistakin housuista. Hameet ovat joskus viehättäviä, mutta olen enemmän housuihmisiä. Rintojen näkyvyydellä ei ole minulle kovin paljoa merkitystä. Ei mielestäni vähennä yhtään naisen seksikkyyttä vaikkei rintavako paistakaan.
Eli siis tyttömäisen tiukka (kropaltaan) ja elämäniloisen näköinen nainen, joka selvästi panostaa ulkonäköönsä. Kaunis hymy ja nauru ovat erittäin oleelliset tekijät. Silmien värillä ulkonäön mukaan, mutta siniset ja vihreät ovat minua aina eniten viehättäneet. - Jihuuu
..on katsojan silmissä.
Jotkut naiset ovat kauniita ilman meikkiäkin. Itse näytän hirvittävältä ilman pakkelia ja pakkelillakin saa ehkä vähän jotain aikaan. Ainakin autot pysähtyy useammin suojatien edessä ja kaupoissa saa innokkaampaa ja asiallisempaa palvelua. Luojalle kiitos meikeistä!
Ei hoikkakaan tarvitse olla ollakseen kasvoilta kaunis, mutta jos valita pitää, kyllä se hoikkuus viehättävyyttä lisää tuo. - on kaunis nainen...
Ja kun nainen sanoo niin itsestää se tarkoittaa että kaikki myös on sitä mieltä!
- Anonyymi00005
-Blondi
-Isot tissit
-Laiha tai normaalipainoinen
-Pitkä tai keskipituinen
-Hyvä peppu
-Muhkeat huulet, huulipunaa
-Pitkät hiukset
-Tuuheat ripset
-Pitkät lakatut kynnet
-Söpö nenä
-Korkokengät
-Paljastava mekko tai tiukat housut + toppi - Anonyymi00006
Minun mielestäni viehättävä ja se voi olla monenlainen. Vaikka olen visuaalinen ei ole yhtä prototyyppiä. Siihen liittyy myös paljon live kohtaaminen ilmeet eleet leikkisyys jne. Hiuksilla on myös iso vaikutus. Siili tms ei jatkoon. Pääasiassa voin sanoa että missityypit ei houkuttele. Ovat aivan liian laihoja. Vähän lihaa pitää olla. Pituudella ei sinänsä ole merkitystä ehkä vähän pienempi nainen on kivempi kuin 2,5 metrinen. En tykkää myöskään yli korostetun tyrkyistä silikoni botox naisista paksuine vahvoine meikkineen. Virheettömyys on myös epäinhimillistä. Tavallinen naapurin nainen kiinnostaa. Se on kaunista.
- Anonyymi00007
Kaikki teennäisyys, niin ulkonäössä kuin korvien välissäkin, on iso turn-off
Feikki ja liika meikki myös loitontaa, ainakin tosimiehet.
Hoikka, pitkähköt hyväkuntoiset hiukset, hyvä iho, sopusuhtainen vartalo ja iloinen ilme. Mielellään brunetti, myös punapäät ovat sensuelleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit365264Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3994531Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483819KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1423019Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku112510Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182048Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511992- 1231910
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241459