cla+

leppis

Hei!

Onko kellään kokemusta tohtori tolosen cla kapseleista? Onko auttanut selluliittiin?

entäs sitten aqua slimmeristä tai saltbalansista?

En haluaisi niinkään laihtua, vaan saada sellut pois :(

5

3223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeillut...

fitnessin cla strong ja vihreäteeuute kapseleita.
      Poistaa tehokkaasti jo olemassa olevia rasvakertymiä.Olen yhdistänyt nämä vissydieetin,toimii hyvin!!!Noista nestepoisto tapleteista ei tehoa minulla,mutta sellainen kun arbuterol,joita otin kuurin lopuksi 4 päivässä,5 päivän ajan poisti kyllä ylimääräiset nesteet.Olen kokeillut monia "laidutus/nestepoisto"tuotteita,mutta vasta fitneessin tuotteet olivat tarpeeksi vahvoja näihin mun selluihin.cla:ta syön jo 5:dettä kuukautta ja sellu sulaa hitaasti,mutta varmasti!!

• leppis

Kiitos vastauksestasi.

Saako cla strongia luontaistuotekaupoista, esim. sinunkaupat?

Mitä muuta olet tehnyt kuurin ohella? Millaista liikuntaa ja oletko muuttanut ruokavaliota?

• kokeillut...
        leppis kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi.

Mitä muuta olet tehnyt kuurin ohella? Millaista liikuntaa ja oletko muuttanut ruokavaliota?

olen tilannut jr.fitnesiltä netin kautta,siellä on 3*100 kaps.purkkia 45e,toivottavasti tarjous vielä voimassa.En ole löytänyt muualta tätä tuotetta,ohje sanoo 3 päivässä,mutta otan aamulla 3 ja illalla 3,yhdessä teeuutetapletin kanssa.Liikun paljon lapsen ja koiran kera,sekä käyn uimassa pari kertaa viikossa.Nyt oon toista viikkoa vissydieetillä,mutta tuo yhdistelmä sai jo aiksemminkin "läski kerroksia"pienemmiksi,joten halusin tehostaa sitä kunnon dieetillä.Aikasemmin vältin kaikkia valkosista jauhoista tehtyjä tuotteita ja aion vältellä jatkossakin.jos innostut kokeileen niin ennen nukkumaan menoa kannattaa ottaa vielä 3 kuitutaplettia,runsaan veden kera niin vatsa toimii hyvin,sitä saa luontaistuotekaupoista.Ja selluliittiseerumi on mulla myös dieetin kera,joten olen ryhtynyt toden teolla taisteluun sellua vastaan;)Ja on sitä vain sulanutkin!Tsemppiä myös sulle ja toivottavasti saat vähän apuja tästä:)

• cla+
        leppis kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi.

Säästä ja tilaa cla esim seuraavasta paikasta; http://www.tehoravinne.fi/catalog/index.php/cPath/28
        Itseäni harmitti kamalasti kun maksoin saman cla määrän sisältävästä luontaistuotekaupan purnukasta 50e ja tuolta saa 25euroon..

• jakestar
        leppis kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi.

noita CLA tuotteita saa Prismoista
        hintaan 14.90€ purnukka ja boonuksen
        viel kaupan päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3325
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2469
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      86
      2388
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2084
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1673
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      48
      1564
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1466
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1305
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      128
      1207
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1136
    Aihe