cla+

leppis

Hei!

Onko kellään kokemusta tohtori tolosen cla kapseleista? Onko auttanut selluliittiin?

entäs sitten aqua slimmeristä tai saltbalansista?

En haluaisi niinkään laihtua, vaan saada sellut pois :(

5

3093

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeillut...

      fitnessin cla strong ja vihreäteeuute kapseleita.
      Poistaa tehokkaasti jo olemassa olevia rasvakertymiä.Olen yhdistänyt nämä vissydieetin,toimii hyvin!!!Noista nestepoisto tapleteista ei tehoa minulla,mutta sellainen kun arbuterol,joita otin kuurin lopuksi 4 päivässä,5 päivän ajan poisti kyllä ylimääräiset nesteet.Olen kokeillut monia "laidutus/nestepoisto"tuotteita,mutta vasta fitneessin tuotteet olivat tarpeeksi vahvoja näihin mun selluihin.cla:ta syön jo 5:dettä kuukautta ja sellu sulaa hitaasti,mutta varmasti!!

      • leppis

        Kiitos vastauksestasi.

        Saako cla strongia luontaistuotekaupoista, esim. sinunkaupat?

        Mitä muuta olet tehnyt kuurin ohella? Millaista liikuntaa ja oletko muuttanut ruokavaliota?


      • kokeillut...
        leppis kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi.

        Saako cla strongia luontaistuotekaupoista, esim. sinunkaupat?

        Mitä muuta olet tehnyt kuurin ohella? Millaista liikuntaa ja oletko muuttanut ruokavaliota?

        olen tilannut jr.fitnesiltä netin kautta,siellä on 3*100 kaps.purkkia 45e,toivottavasti tarjous vielä voimassa.En ole löytänyt muualta tätä tuotetta,ohje sanoo 3 päivässä,mutta otan aamulla 3 ja illalla 3,yhdessä teeuutetapletin kanssa.Liikun paljon lapsen ja koiran kera,sekä käyn uimassa pari kertaa viikossa.Nyt oon toista viikkoa vissydieetillä,mutta tuo yhdistelmä sai jo aiksemminkin "läski kerroksia"pienemmiksi,joten halusin tehostaa sitä kunnon dieetillä.Aikasemmin vältin kaikkia valkosista jauhoista tehtyjä tuotteita ja aion vältellä jatkossakin.jos innostut kokeileen niin ennen nukkumaan menoa kannattaa ottaa vielä 3 kuitutaplettia,runsaan veden kera niin vatsa toimii hyvin,sitä saa luontaistuotekaupoista.Ja selluliittiseerumi on mulla myös dieetin kera,joten olen ryhtynyt toden teolla taisteluun sellua vastaan;)Ja on sitä vain sulanutkin!Tsemppiä myös sulle ja toivottavasti saat vähän apuja tästä:)


      • cla+
        leppis kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi.

        Saako cla strongia luontaistuotekaupoista, esim. sinunkaupat?

        Mitä muuta olet tehnyt kuurin ohella? Millaista liikuntaa ja oletko muuttanut ruokavaliota?

        Säästä ja tilaa cla esim seuraavasta paikasta; http://www.tehoravinne.fi/catalog/index.php/cPath/28
        Itseäni harmitti kamalasti kun maksoin saman cla määrän sisältävästä luontaistuotekaupan purnukasta 50e ja tuolta saa 25euroon..


      • jakestar
        leppis kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi.

        Saako cla strongia luontaistuotekaupoista, esim. sinunkaupat?

        Mitä muuta olet tehnyt kuurin ohella? Millaista liikuntaa ja oletko muuttanut ruokavaliota?

        noita CLA tuotteita saa Prismoista
        hintaan 14.90€ purnukka ja boonuksen
        viel kaupan päälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe