Gallup naisille miesten hiusten väristä

ihmettelevä ei pinnallinen ...

Noniin arvon leidit,erityisesti n.18-30v.
Kertokaapa että minkä takia teidän "unelmamiehen"vaatimuslistalla esiintyy vuorenvarmasti ehdot että miehen pitää olla lihaksikas ja tummatukkainen?

Ja turha väittää etteikö näin muka ole suurimmalla osalla,poikkeukisa tietty aina on.Mutta näin on voitu todeta monta kertaa.

Kiinnostaa vaan tietää että mikä siinä hiusten värissä on niin tärkeää ja ratkaisevaa,mitä se kertoo ihmisestä..Siitä miten mies kohtelee jne..En voi käsittää tätä nuorten naisten vaativuutta näiden kahden vaatimuksen suhteen..Mielestäni tärkeämpiä asioita on luonne ja "sisäinen kauneus"(niin tyhmältä ja kornilta kuin kuulostaakin)..


Mielenkiinnolla odotan kommentteja ja vastauksia naisilta.Ja miehiltä jotka ovat huomanneet saman asian ja ihmettelevät.

64

7207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies ja

      olen huomannut saman. Ehkä vaaleus ja blondit hiukset mielletään jotenkin naiselliseksi ja siksi ne eivät vetoa niin hyvin naisiin, kuin tummat hiukset. Kun rupesin miettimään, niin lähes kaikilla tuntemillani lapsuuden kavereilla oli niin, että heidän isänsä on tumma tukkainen ja äiti blondi. Ainostaan yhden kaverin isä oli blondi ja mulla oli kavereita paljon. Sama on omilla vanhemmillani. Isällä tummanruskeat hiukset ja mutsi 100% aito blondi. Vituttaahan se , kun tuli perittyy noi blondit hiukset. Onneksi mulle periyty sen verran isän piirteitä, että mulle käy hyvin tummat hiukset ja olenkin värjännyt hiukseni tummiksi. Olen huomannut aivan selkeän eron menestyksessä naisrintamalla, mutta en voi vaannoa johtuuko se täysin hiusväristä vai kohentuneesta itsetunnosta ja tyylin muutoksesta muutenkin. No kohta ajattelin palata blondiksi, kun ei näitä jaksa joka kuukausi värjätä. On nimittäin aika kamalan näköstä, kun alkaa vaalea hius kasvaa sinne tyveen. Sitten näkee onko hiusvärillä vaikutusta. Itse uskon, että on.

      • ja voisin

        vielä lisätä, että se on jo ihan klassinen asetelma, että mies on tumma ja nainen vaalea. Tämä iskostuu jokaisen pikku tytön mieleen jo lapsena. Tämä on siis syvällä kulttuurissa. Kato vaikka tuota suomi24 keskstelu etusivulla olevaa hääkoristetta. Siinä mies on tumma ja nainen blondi. Että näin.


      • tyttö22v

        Kun uus poikakaveri ehdotti, millä värillä värjäis vaaleenruskeet hiukset, oli ehdoton kantani että tummiksi. Se oli ihmeissään kun on ennen vaalentanut. Kauhee järkytys, kun se sit joskus myöhemmin laitto vaaleeta väriä päähänsä. Tykkäsi niin sen tummasta lookista. Se sopi sille tosi hyvin Mut omapa on asiansa. En mä sitä sen takia jätä.


      • on väliä..

        Minäkin olen vaalea mies ja monet naiset ovat sanoneet mulle että miksen värjäisi hiuksia tummiksi kun mulla muuten söpöt kasvonpiirteen ja sporttinen.. olen vastannut tuohon että jos en kelpaa semmoisena kun olen niin sitten en kelpaa.. noi asiat on todellakin niin vitun pinnallista paskaa että ei oikeasti jaksa kiinnostaa.


      • Anonyymi
        on väliä.. kirjoitti:

        Minäkin olen vaalea mies ja monet naiset ovat sanoneet mulle että miksen värjäisi hiuksia tummiksi kun mulla muuten söpöt kasvonpiirteen ja sporttinen.. olen vastannut tuohon että jos en kelpaa semmoisena kun olen niin sitten en kelpaa.. noi asiat on todellakin niin vitun pinnallista paskaa että ei oikeasti jaksa kiinnostaa.

        Just näin. Oon ihan samaa mieltä


    • värillä ei väliä

      niin, ei henk.koht. minulle hiusten värillä ole mitn väliä. Se saattaa vaikuttaa, minkä näköinen joku kokonaisuudessaan on, mutta ei se ratkaise miehen kiinnostavuutta. Ehkä mussa sitten on vikaa, kun ajattelen näin...

      Ja ne lihakset.. Miehellä saa/voi olla lihaksia, mutta bodarit ei vaan iske. Jos mies taas on kaljamahainen, ei sekään innosta. Mutta välillä on vaihtoehtoja, jotka ovat niitä sopivimpia:)

    • on tärkeintä

      hyvä kroppa, sellainen että näkyy ettei ole sohvaperuna, mikään supertreenattu ei tosiaankaan tarvi olla. Ja hiusten värillä ei ole väliä, mutta trendikäs leikkaus on eduksi. Samoin kuin se, että satsaa vaatteisiin ja kenkiin.Ja pokiin jos on, pappamalliset pokat on turn off, pientä särmää ja rohkeasti itselle valitut on seksikkäät. Jos miehessä ei ole tyyliä ja näyttää isältään/papaltaan ei kiinnosta. Haluan ihmisen joka elää tätä päivää tän päivän maailmassa. Sisäinen kauneus on hieno asia miehessä, mutta jos se jää ulkoisen hoitamattomuuden taakse piiloon niin kuin usein on, niin eipä sitä niitä mitäänsanomattomia tule katseltua. Julmaa mutta totta.

    • ...

      en tiedä, vaikka tunnustan.

      olen itse todella vaalea ja silmäni ovat tummat merensiniset. ja oikeasti varmaan siitä asti, kun ensimmäisen kerran keksin vastakkaisen sukupuolen olevan kiinnostava, olen tuntenut vetoa tummatukkaisiin, ts. pitänyt heitä viehättävämpinä kuin vaaleita. luulen, että kohdallani on kyse biologisesta totuudesta, että mahdollisimman erilaisilla geeneillä varustettu uros viehättää, koska hänen kanssaan voi saada mahdollisimman terveitä jälkeläisiä. biologia voi selittää myös lihasten ihailun, koska lihaksikas ja raamikas mies suojelee ja pitää paremman huolen naisestaan ja jälkeläisistään, kuin hintelä. meidän geenistömme ei ole tullut 2000-luvulle, vaikka muuten olisimme. evoluution muokkaamat sopeutumat pätevät yhä.

      t. tummanruskeahiuksisen ja silmäisen tyttöystävä:D

      • nainen 30v.

        kyllähän se niin on, että aika monella miehellä se tukka ennen pitkää lähtee...oli sitten minkä värinen tahansa. Suoraan sanottuna -jos nyt siis todellakin puhutaan niinkin vähäpätöisestä asiasta kuin hiuksista - itse pidän paljon mielenkiintoisempana hiusten mallia kuin väriä.

        Henkilökohtaisesti tykkään "miehisistä hiusmalleista" mikä _minun_ mittapuulla tarkoittaa suht lyhyitä, yhdistettettynä vielä lyhyeen sänkeen, niin oijoi:)

        Toisaalta tiedän monta oikein hyvän näköistä kaljuakin miestä..

        Jos nyt jotain syvempää psykologista mallia haetaan, niin toisaalta vanhempani ovat tummatukkaisia, liekö se sitten osasyynä siihen, että aihminen litajuisesti kiinnostuu siitä, minkä tuntee omakseen, tutuksi jaturvalliseksi?

        En tiedä, tuon kaavan mukaan, kska äitisi on vaalea: pidätkö Sinä enemmän vaaleatukkaisista naisista?


      • tuota tuota
        nainen 30v. kirjoitti:

        kyllähän se niin on, että aika monella miehellä se tukka ennen pitkää lähtee...oli sitten minkä värinen tahansa. Suoraan sanottuna -jos nyt siis todellakin puhutaan niinkin vähäpätöisestä asiasta kuin hiuksista - itse pidän paljon mielenkiintoisempana hiusten mallia kuin väriä.

        Henkilökohtaisesti tykkään "miehisistä hiusmalleista" mikä _minun_ mittapuulla tarkoittaa suht lyhyitä, yhdistettettynä vielä lyhyeen sänkeen, niin oijoi:)

        Toisaalta tiedän monta oikein hyvän näköistä kaljuakin miestä..

        Jos nyt jotain syvempää psykologista mallia haetaan, niin toisaalta vanhempani ovat tummatukkaisia, liekö se sitten osasyynä siihen, että aihminen litajuisesti kiinnostuu siitä, minkä tuntee omakseen, tutuksi jaturvalliseksi?

        En tiedä, tuon kaavan mukaan, kska äitisi on vaalea: pidätkö Sinä enemmän vaaleatukkaisista naisista?

        ilmeisesti tuo kysymyksesi oli mulle eli esimmäiselle vastaajalle. Voin sanoa, että ihastuksieni hiusten väreissä ei ole ollut minkäänlaista logiikkaa. Jos nainen on hyvännäköinen, niin se on hyvännäköinen olipa sillä minkä väriset hiukset tahansa. Tällä hetkellä olen ihastunut yhteen tyttöön, jolla on punertavanruskeat hiukset.:) Treffitkin on tulossa saa nähä kiinnostuuko se musta vielä enemmän. En aio kyllä heti paljastaa olevani blondi. Tiedä vaikka pettyy ja lähtee välittömästi pois paikalta.:D


      • Harm

        Sinun aivosi eivät ole tulleet 2000-luvulle.

        Aika hauskaa muuten että miesten ulkonäköä perusteella ylemmässä viestissä yhden naisen kohdalla sellaisiin kuin pokiin (kieltämättä repesin kun luin sen jutut) jotta mies näyttää "elävän tätä päivää" ja tässä sitten kerrotaan kuinka tahdotaan että evoluutiopsykosössön mukaisesti valitaan ominaisuuksia jotka olivat ehkä relevantteja joskus miljoona vuotta sitten mutta tänä päivänä ovat täyttä hupatusta.

        Toisin sanottuna kukaan ei tiedä mistä se johtuu, ehkäpä muodista ja pinnallisuudesta?

        Vaaleahiuksiset miehet ovat muuten suosiossa ulkomailla muuten joissa on enemmän tummatukkaisia.


      • Harm
        Harm kirjoitti:

        Sinun aivosi eivät ole tulleet 2000-luvulle.

        Aika hauskaa muuten että miesten ulkonäköä perusteella ylemmässä viestissä yhden naisen kohdalla sellaisiin kuin pokiin (kieltämättä repesin kun luin sen jutut) jotta mies näyttää "elävän tätä päivää" ja tässä sitten kerrotaan kuinka tahdotaan että evoluutiopsykosössön mukaisesti valitaan ominaisuuksia jotka olivat ehkä relevantteja joskus miljoona vuotta sitten mutta tänä päivänä ovat täyttä hupatusta.

        Toisin sanottuna kukaan ei tiedä mistä se johtuu, ehkäpä muodista ja pinnallisuudesta?

        Vaaleahiuksiset miehet ovat muuten suosiossa ulkomailla muuten joissa on enemmän tummatukkaisia.

        että jokainenhan saa pitää itse mistä tykkää ja valita kumppaninsa miten tahtoo.

        Ei kannata kuitenkaan tulla itkemään jos kumppani ei miellytä muuten jos se on valittu hiusten värin perusteella.

        Ja allekirjoittanut on tosi kade kun on itse vaaleahiuksinen tietysti. ;)


      • joou

        Taas joku blondi perustelee valintojansa biologialla, vaikka tuskin on perehtyny biolgiaan yhtään sen syvällisemmin. Jos cosmopolitanissa puhutaan jotain tällaista, niin en vielä pitäisi sitä tieteellisenä artikkelina.

        Jos hiusten väri on sama, niin se ei todellakaan tarkoita, että heillä on samanlaiset tai läheiset geenit. Hiusten väri on vaan yksi ominaisuus koko ihmisessä. Otetaan esimerkiksi tumma espanjalainen mies ja vaikka thaimaalainen mies. Voin taata, että eroavat geneettisesti toisistaan, vaikka molemmilla on saman väriset hiukset. Toisaalta läheisillä sukulaisilla, kuten sisaruksilla voi olla aivan eriväriset hiukset. Eiköhän kyse ole kuitenkin jostain nuoruuden pinnallisuudesta ja mielikuvista. Eikä siinä mitään vikaa ole. Jos ei tykkää, niin ei tykkää. Turha sitä on väkisin tuputtaa. En minäkään tykkää kaikista asioista.


      • itse aika
        Harm kirjoitti:

        että jokainenhan saa pitää itse mistä tykkää ja valita kumppaninsa miten tahtoo.

        Ei kannata kuitenkaan tulla itkemään jos kumppani ei miellytä muuten jos se on valittu hiusten värin perusteella.

        Ja allekirjoittanut on tosi kade kun on itse vaaleahiuksinen tietysti. ;)

        sössö, ei mene meikäläisen kaaliin miten sulla riittää aika ja tarmo kommentoida joka viestiin? Huvikseni klikkasin gallerias auki ja haulla hain viestisi niin voi kiesus. Varsinainen totuuden torvelo.


      • Harm
        itse aika kirjoitti:

        sössö, ei mene meikäläisen kaaliin miten sulla riittää aika ja tarmo kommentoida joka viestiin? Huvikseni klikkasin gallerias auki ja haulla hain viestisi niin voi kiesus. Varsinainen totuuden torvelo.

        ilman rekattua nikkiä kirjoittava urvelo joka ei osannut kommentoida viestiä millään muulla tavalla kuin käymällä toisen galleriassa?

        Voisin lisätä jotain muutakin mutta eihän sinusta olisi vastusta.


      • ...
        joou kirjoitti:

        Taas joku blondi perustelee valintojansa biologialla, vaikka tuskin on perehtyny biolgiaan yhtään sen syvällisemmin. Jos cosmopolitanissa puhutaan jotain tällaista, niin en vielä pitäisi sitä tieteellisenä artikkelina.

        Jos hiusten väri on sama, niin se ei todellakaan tarkoita, että heillä on samanlaiset tai läheiset geenit. Hiusten väri on vaan yksi ominaisuus koko ihmisessä. Otetaan esimerkiksi tumma espanjalainen mies ja vaikka thaimaalainen mies. Voin taata, että eroavat geneettisesti toisistaan, vaikka molemmilla on saman väriset hiukset. Toisaalta läheisillä sukulaisilla, kuten sisaruksilla voi olla aivan eriväriset hiukset. Eiköhän kyse ole kuitenkin jostain nuoruuden pinnallisuudesta ja mielikuvista. Eikä siinä mitään vikaa ole. Jos ei tykkää, niin ei tykkää. Turha sitä on väkisin tuputtaa. En minäkään tykkää kaikista asioista.

        ehkä kuitenkin olen "vähän" perehtynyt biologiaan. luen yliopistossa psykologiaa, siskoni evoluutiobiologiaa. olemme käyneet keskusteluja juuri tästä aiheesta useastikin.

        ps. en lue sellaista roskaa kuin cosmopolitan.


      • Harm
        ... kirjoitti:

        ehkä kuitenkin olen "vähän" perehtynyt biologiaan. luen yliopistossa psykologiaa, siskoni evoluutiobiologiaa. olemme käyneet keskusteluja juuri tästä aiheesta useastikin.

        ps. en lue sellaista roskaa kuin cosmopolitan.

        tekeekin jo uskottavamman että luet psykologiaa ja siskosi evoluutiobiologiaa ja keskustelette asiasta keskenänne. Onhan se ehkä tietysti miljoona mailia kauemmaksi Cosmopolitanista mutta ei vielä kovin tajuntaa räjäyttävä pohja rakentaa teorioita. Arvuutellahan saa jokainen ihan ilmaiseksi...

        Jonkin verran tuossa väitteessä voi olla perää eli että täysin päinvastaiset ominaisuudet kuin itsellä on voisivat "ohjata" kohti erilaista perimää ja täten "rikkaampaa" geenikantaa. Joten ihminen voisi automaattisesti etsiytyä tarkkailemaan näitä ominaisuuksia jotka vihjaavat toisenlaisesta perimästä.

        Mutta se ei selitä sitä miksi tummahiuksiset naiset tahtovat tummahiuksisia miehiä. Onko kyseessä sitten jokin sellainen prosessi jossa oman yhteisön jäsenten ollessa suurimmaksi osaksi vaaleita, ryhmästä poikkeavat yksilöt kiinnostaavat?

        Kuten näet vaihtoehtoja on useita joten on aika mahdoton arvuutella mikä niistä on oikea.

        En luottaisi evoluutiopsykologian nykyisiin "löytöihin" ja tarinoihin kovin paljoa sen verran alkeellisella tasolla vielä niissä liikutaan. Sen kutsuminen tieteeksi on aika niin ja näin varsinkin jos katsoo osaa sen parissa työskentelleiden tutkimusmetodeista esimerkiksi...


    • ~j~

      vaaleat naaraat, tummat urokset... ;)

      • Anonyymi

        Ei, vaan toisin päin. Tummat naiset ja vaaleat miehet!


    • vaalea neito

      Itseäni blondina kiinnostaa myös tummahiuksiset ja tummasilmäiset miehet...tummilla ripsillä ja piirteillä. Mutta olen huomannut kiinnostuvani vaaleistakin miehistä, JOS heillä on tummat kulmakarvat ja tumma parrankasvu!

      Syyksi sanoisin sen että tumma karvoitus ja kuontalo tuo mukavan kontrastin vaaleampaan ihoon (siis myös mulatti) ja antaa näin ilmettä ja särmää kasvoille. Ei vaalean tasaisen värittömät letut kiinnosta, ilmeetön, tunteeton.

      • oooon blondi

        Sen täytyy olla sellanen ihana tumma ja tulinen.
        Ei kansallisuudella ole väliä, kunhan ei vaan oo suomalainen....


      • niinpä kai :)


    • nuori nainen

      Muulla ei ole väliä kuin sillä että mies on sinut itsensä kanssa ja jotekin kivasti persoonallinen. Ihan sama vaikka olisi kalju albiino jos vain on jotenkin hot.

      Sinulla tuntuu olevan joku ongelma ulkonäkösi kanssa kun oletat että juuri lihaksikkaat tummatukat saavat kaikki naiset.

    • persoonasta

      Mulle on ihan yksi lysti minkävärinen tukka miehellä on, kunhan se ei ole pitkä.

      En pidä hevistä, enkä pidä ulkonäöltä miehestä, jolla on pitkä (hevi)tukka. Tai vaikka vain ylikasvanut "mukalyhyt". Ensimmäinen näyttää hiuksillaan elämäntyyliään, joka ei ole mun juttu ollenkaan. Jälkimmäinen osoittaa hänkin jotain itsestään, ettei välitä tai jaksa pitää huolta ulkonäöstään. Miten hän sitten jaksais pitää huolta minusta?

      Sen sijaan pidän kaljuista tai ihan lyhyeksi tukkansa leikanneitten miesten ulkonäöstä. En tykkää skineistä, mutta on paljon muitakin miehiä, jotka vetävät tukan ihan klaniksi. Minusta tälläinen mies on mielenkiintoinen, ehkä vähän oman tiensä kulkija.

      Väreistä sen verran, että muuten ei tukanvärillä ole merkitystä tuon taivaallista, mutta punatukkaisista en tykkää (sori!!) kun sitten ne munakarvatkin ovat punaiset.. yök.

      t. nainen 37v

      • läppää...

        Ylikasvanut tukka kertoo sulle että ihminen ei välitä läheisistään? Jos oma tukka ei ole tärkeä asia niin rakkaat ihmisetkään eivät sitä ole? Entäs jos ko. henkilö vaikka sattuu pitämään omasta tukasta sellaisenaan?

        Välillä ei voi kuin ihmetellä ihmisten ajatustenjuoksua... No, ehkä tästä vielä aikuistun ja ymmärrän paremmin.

        T. Nainen 27 v.


    • nainen34vee

      ..Kokonaan kalju pää on tällä hetkellä kaikkein komein ratkaisu miesten kampaus/ hiusongelmiin. Todella ajattoman tyylikäs..
      Se että onko tulevalla unelmieni miehellä kaljupää;), sillä ei ole mitään merkitystä, kyllä korvienkin välissä täytyy jotain liikkua ja sekään ei ole tukkamuodista kiinni kellä liikkuu ja kellä ei.
      Mutta kokonaan kalju ruskettunut miehen pää on komiata katseltavaa;)) Siihen kun lisätään tyylikkäästi ajeltu pikkuparta, sellainen kevyt/ohut, ja nykymuodin mukaiset aurinkolasit, niin jopas onkin hyvä yhdistelmä:))

    • eugggo

      Eipäs nyt vajota epätoivon suohon. Katselin sillä silmällä euro-futista, ja silmään osui vaalea espanjalaiskomistus Fernando Torres. Siinä on jotain upottavaa, kun vaalea mies puhua pulputtaa espanjaa..
      Ja eikös Brad Pitt ole vaalea?
      Olen itse tumma kiharapää.

    • "timothy"

      Olen ollut tumma,186/90,urheileva/lihaksikas,symppis "kaataja".Mutta vain viiden naisen kanssa elämässäni.
      Kohtasin täydellisen naiseni.
      Olemme onnellisessa avioliitossa vieläkin!!

      • ...

        No nyt on pakko kysyä selvyyden nimissä, että ovatko naiset kiinnostuneita vain ja ainoastaan tummasta tukasta vai yleensäkin tummista kasvonpiirteistä(tuuheat ja tummat kulmakarvat, ruskeat silmät jne...).Kysymys kohdistuukin juuri näihin "tummiinpiirteisiin", sillä missä kulkee raja tumman ja vaalean välissä?Sillä myös hyvä osa suomalaisista omaa ns. maantien väriset hiukset(vaalean ruskeat), eli ovatko he tummia vai vaaleita?


    • ei kuule

      paljon hiusten määrä eikä väri saati lihakset vaikuta mitenkään, kun kumppania valitaan. Ihanteista voi aina haaveilla, mut sellaista miestä edes olekkaan, joka mun pään kääntäisi pelkällä ulkokuoren voimalla.

      • "timothy"

        On "tekniikka" laji!


      • aaa...
        "timothy" kirjoitti:

        On "tekniikka" laji!

        pyh siihen mitään tekniikkaa tarvita.


    • jo aikuinen

      Sorry, olen jo 37v. mutta tuli vaan mieleen että teininä, siis 13-18 vuoden aikana rakastin tulen palavasti blondi miestä. Harmi vaan, että niin moni muukin tyttönen oli lääpällään samaan poikaan.
      Sitten oli pari vuotta ruskeatukkaisen hevyletin kanssa, kunnes löysin sen oikean. Hän on sellainen vaaleanruskeet hiukset omistava mies.

      Unelma-mieheni (yksi fantasiastani) on mies, jolla on viti valkoiset hiukset. NAM!

    • miehellä

      pitää ehdottomasti olla tummat tai harmaat hiukset,tai tärkeintähän kuitenkin on,että on
      hiukset päässä.En vois sietää kaljuja tai pitkähiuksisia miehiä.

    • ...

      Varmaan samasta syystä kuin naisellakin pitää olla tummat hiukset. En voisi kuvitellakaan olevani minkäänlaisessa suhteessa naiseen, jolla ei ole mustat tai vähintään tummanruskeat hiukset ja ruskeat silmät.

    • nainen-

      Nuorempana kelpasi vain pitkähiuksinen mies mutta nyttemmin ei sillä niin väliä kunhan ei ole mikään sliipattu pintaliitäjätyyppi (kun en itsekään ole).

      Persoonallisuus on aina jees =)

    • ......

      -minä olen luonnostaan vaaleatukkainen, kenties vastakohta kiehtoo.
      -naiset kuulema etsivät hieman isäänsä poikaystävässään, suomalaisella isälläni on musta tukka.
      -ihoni väripigmentti on vaalea, herkkä ja punoittava. latinoilla ja muilla tummatukkaisilla harvemmin on tätä ongelmaa ja haluan lapsilleni hyvän ihon =)

    • nainen25

      Tummat tai vaaleat hiukset, ei kyllä mitään merkitystä. En ole ikinä edes ajatellut asiaa! Ja oli lihaksia tai ei kunhan mies pystyy suojelemaan naistaan. En osaa edes määritellä minkäänlaisia ulkoisia piirteitä ihannemiehelle. Maailmassa on niin paljon hyvännäköisiä miehiä, ja kaikki kuitenkin aivan erinäköisiä keskenään!

    • she

      Tummassa tukassa on se idea, että se herättää huomion. Luulen että tummaan tukkaan reagoiminen on naisilla vaistoissa. Jotkut miehet saavatkin huomiota vain hiustensa vuoksi. Hiuksethan vain kruunaavat muun olemuksen mielestäni.

      • Anonyymi

        Kyllä vaalea tukka herättää minun huomioni ennemmin kuin tumma. Huomion herättää luonnollisesti se, mikä sattuu eniten kiinnostamaan


    • .....

      Syynä on Hollywood. Lähes poikkeuksetta leffoissa miehet on tummia ja naiset vaaleita. Näin on ollut jo 1930-luvulta asti. Tästä syystä tämä asetelma on juurtunut kulttuuriimme. Naiset ovat siinä määrin lauma sieluja, että tuskin se on ihan heti muuttumassakaan. Harvalle miehelle hiusten värillä on mitään merkitystä.

    • kalju

      ajeltu siis kaljuksi. Sopii hyvin mulle vaikka kuulee joiltain että näytän varusmieheltä. Pidän kuitenkin itse tästä tyylistä. Jos nainen tykkää niin tykkää. On mielestäni hieman "miesmäisempi" kun joku blondiksi värjännyt hinaaja.

    • FrozenCorpse

      Mun miehen hiukset on vaaleet eikä ne siitä muutu, vaikka ois kiva jos ne ois mustat. Mies ei oo mies, jossei sillä oo pitkää lettiä!!

    • nainen.... 18v

      Ihannemiehelläni olisi tummat hiukset, koska minusta ainakin tummat hiukset on seksikkäät. Pidän muutenkin tummista miehistä. Parhaimman näköiset hiukset olisi sellaiset mitkä Elviksellä oli 60- ja 70-luvun vaihteessa. Ja sitten jos miehellä olisi sellaiset ihanat, tuuheat pulisongit kuin Elviksellä... En ole kenelläkään suomalaisella nähnyt sellaisia hienoja pulisonkeja. x)

      Ja sitten ne lihakset... En tykkää ainakaan bodareista. Mutta sellaiset hienosti erottuvat lihakset on hienon näköiset... Minun mielestäni miehellä kuitenkin pitäisi näkyä lihakset.

      Oikeastaan tuo hiusten väri ja lihasten koko ei ole mielestäni niin tärkeitä asioita kuin hieno luonne. Jos tapaisin miehen jolla olisi ihanneulkonäkö ja joka käyttäytyisi kuin kusipää, niin en minä sellaista haluaisi. Luonne ratkaisee ainakin omalla kohdallani. :)

    • nainen.... 18v

      Muistan kun minulla oli pikkuisena ne nuket, Barbie ja Ken. Se Ken oli tummatukkainen ja muistaakseni sillä oli myös lihaksia. Ja jos nyt muistan oikein, niin melkein kaikissa Disney elokuvissakin miessankari on ollut tumma ja niillä näkyy lihakset. Varmaankin se hiusten väri ja lihaksikkuus tulee siitä. En tiedä. Itse uskoisin, ainakin omalla kohdallani, että ne ulkonäkökriteerit saa alkunsa ihan lapsuudesta ja noista jutuista mitä lapsille tuputetaan. Kuulostan varmaan sekavalta, mutta en osaa selittää viisaammin...

      • keskustellakin

        >

        Minä silti väitän, että ne ovat enemmän biologisia ja yksilöllisiä kuin opittuja. Vaikka täytyy myöntää, että aivan varmasti nämä kauneusihanteet vaikuttavat: minäkin joudun aina selittämään, että joo-o, oikeasti tykkään sellaisesta vähän pyöreämmästä naisvartalosta - eikä siinä ole mitään järisyttävää tai kummallista, mutta silti minun pitää "aina" perustella, miksi en pidä siitä "mallilaihuudesta". Enkä kyllä pysty mitenkään tajuamaan, miten minuun olisi istutettu muksuna, että kurvikkaista tai uhkeista naisista kannattaa pitää.


    • väliä oikeasti ole

      Naama ja kroppa sen ratkaisee, onko joku hot or not.
      Ehkä tuolta lämpimistä maista useammin vaan löytyy naamaltaan ja kropaltaan paremmannäkösiä kun suomalaiset pullasorsat.
      Itse kyllä pidän enemmän sinisistä silmistä kuin ruskeista...

    • tuuheat hiukset

      miehellä on aina plussaa. Tumma väri ei pakollinen, mutta parempi kuin vaalea. Mieluiten pitkät hiukset kuin lyhyet.

    • eniten

      tummahiuksiset,mutta jostain syystä kiinnostun useimmiten blondeista:D

    • .....

      ...sitä vain on viehättynyt mistä nyt sattuu olemaan viehättänyt. Yhtä hyvin voisi kysyä, että miksi miehet aina tykkää blondeista. Jos mies on ihan hirveän vaalea, siis niin, että suonet näkyy läpi, niin mulle tulee mielleyhtymä jostain sikiöstä ja koen sellaisen suorastaan vastenmielisenä. Mikä lie lapsuuden trauma... :)

      • Anonyymi

        Ei miehet edes tykkää enemmän blondeista.


    • Anonyymi

      HALUAN LUONNOSTAAN VAALEAN MIEHEN OLEN ITSEKIN LUONNOSTAAN VAALEA. NIITÄ VAALEITA EI VAAN LÖYDY MISTÄÄN KU KAIKKI MIEHET RUSKEETUKKASIA KURAHIUKSIA.

    • Anonyymi

      Lihaksikasta miestä en missään tapauksessa halua. Me no like!

      Pidän tosiaan itsekin enemmän tummista kuin vaaleista miehistä. Siis karvoitukseltaan tummista. Tummat hiukset ja kulmakarvat ym. vaan mielestäni kehystävät kasvoja paremmin. Tuovat paremmin esiin kasvonpiirteet. Minusta tummaveriköt naisetkin ovat paljon blondeja kauniimpia. En nyt saa heti päähäni yhtään blondia, joka mielestäni kaunis. Nättejä löytyy, mutta kauniita ei ... ei minun makuuni.

      p.s. tykkään miehellä sinisistä silmistä

      p.p.s. punapäätkin ovat mielessäni paljon blondeja kauniimpia/komeampia ... makuasia

      • Anonyymi

        Oletko itse tumma vai vaalea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse tumma vai vaalea?

        Sanoisin, että punapää. Hiukseni ovat todella tummat punaiset, mutta kyllä ne selvimmin punaiset ovat. Silmät tummanruskeat, vai sanoisinko jopa lähes mustat. Jos nyt vaaleaksi tai tummaksi pitäisi määritellä, niin sitten tumma ... en kyllä mitenkään kävisi blondista.

        Mutta mitä tekemistä tällä on miesmakuni kanssa?


    • Anonyymi

      hiusten värillä ei ole sinällään mitään väliä.
      toki vaaleita miehiä itselläni ollut enemmän, kai se vastakohta sitten miellyttää.

    • Ei hiusten värillä ole väliä. Olisko se kysymyksessä, että tummahiuksiset miehet ovat usein maskuliinisempia, kun tummempihiuksisia löytyy usein esim. Espanjalaisista, Etelä-Amerikkalaisista ja Italialaisista miehistä, niissä maissa miehet ovat melko miehekkäitä (eivät kaikki, mutta aika monet) ja monia naisia tuntuu viehättävän tällainen. Itseäni ei tosi paljon viehätä kauhean maskuliiniset miehet. Enemmän poikamaisemmat tai vähän naiselliset tyyliin esim. Robert Plant nuorena tai Paul Rodgers nuorena tai vaikka Jimmy Page nuorena. Maskuliinisemmasta päästä minkä tyyppinen vielä voi kiinnostaa voin sanoa esimerkiksi Rob Halford nuorena. Tosin ulkoinen olemus on aina vain pintaa ja sisin on lopulta tärkein asia.

      • Anonyymi

        No enpä nyt allekirjoittaisi. Monet etelä maalaiset miehet ovat nimenomaan todella feminiinisiä, pienikokoisia, romantikkoja jne. Tummuus ei liity maskuliinisuuteen mitenkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä nyt allekirjoittaisi. Monet etelä maalaiset miehet ovat nimenomaan todella feminiinisiä, pienikokoisia, romantikkoja jne. Tummuus ei liity maskuliinisuuteen mitenkään

        Vaalea voi olla todella maskuliininen, sellainen iso, lihaksikas ja matalaääninen viikinkityyppinen. En löydä hirveästi naismaisuutta sellaisesta. Samoin tumma nainen voi olla äärimmäisen feminiininen. Nähty on.


    • Anonyymi

      Me ollaan pohjoisessa ja suurin osa ihmisistä on vaaleita. Vaaleat hiukset on parhaat hiukset.
      Meidän tulisi vaalia tätä vaaleaa perintöämme.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Ei minun listaltani. Itselläni luonnostaan mustat hiukset, ja varsinkin nuorempana tykkäsin pääasiallisesti vaaleista miehistä. Nykyään hiusten väri ei ole se ratkaiseva asia, vaan kokonaisuus. Pidän kyllä edelleen vaaleista hiuksista, mutta myös mustista, ja ehkä jopa ruskeista ja punaisistakin. En enää uskaltaisi nostaa mitään yksittäistä ominaisuutta, kuten jotain tiettyä hiusten väriä jalustalle, enkä halua. Riippuu kuitenkin täysin henkilöstä, mikä kullekin sopii. Mutta upein mies jonka olen koskaan tavannut, on ollut vaaleahiuksinen.

    • Anonyymi

      Mitä vikaa vaaleassa on? Ei mulle ainakaan ole koskaan ollut ongelma miesten hiusten väri. Ainoastaan värjätyt hiukset miehillä jotenkin etoo.

    • Anonyymi

      Ei esiinny. Vaaleat hiukset kaikkein parhaimmat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe