niin, lastenlaulu jossa on monta säkeistöä ja ensimmäinen kertoo prinsessasta ja sitten joka säkeistö loppuu: ihan ding ding ding. voisiko joku lähettää laulun sanat täydellisessä muodossaan esitystämme varten?
Sanat lauluun: jonka säkeistöt loppuu
4
2761
Vastaukset
- pellekaijaKABOOMMM!!!
Yritin googlettaa, muttei osunut... Täytynee siis ladella se, mitä sattuu vielä parinkymmenen vuoden jälkeen muistissa olemaan:
Mä tahdon olla hieno, niin hieno prinsessa
on mulla silkkihamonen ja asun linnassa
On kultakruunu mahtava (tai painava?)
vaan jospa sittenkin, jospa sittenkin
on prinsessana olo ihan ding ding ding
Mä tahdon olla uljas, niin uljas ritari
on mulla auto lentävä ja vahva moottori
En pelkää taisteluakaan
vaan jospa sittenkin, jospa sittenkin
on ritarina olo ihan ding ding ding - pellekaijaKABOOMMM!!!
Jos ollenkaan auttaa, niin kipaleen nimi on Ding Ding Ding, ja Marjatta Pokela vissiin on laulun takana.
- ihan ding
pelkäsin jo ettei kukaan tunne laulua :') helpotuksen huokaus... olin jo melkein pulassa =)
- ihan ding ding ding
ihan ding kirjoitti:
pelkäsin jo ettei kukaan tunne laulua :') helpotuksen huokaus... olin jo melkein pulassa =)
kuulin laulun yhdeltä cd:ltä ja se alkoi juuri noin, sitten siinä oli myös missi, gangsteri ja rikas. mutta olen joskus kuullut/lukenut sellaisen pätkän jostain kun:
- vaan jospa sittenkin, jospa sittenkin, on ulkomaille muutto ihan ding ding ding.
onko tuo joku eri laulu vai onko siihen lisää sanoja? huomatkaa tämä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.465005- 703081
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3061966Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2631798Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151699Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531286Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951249- 701182
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331167Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137