Kysymys miehille

urheilusta

Mikä on mielestäsi seksikkäin urheilulaji? :D

Älkää ottako vakavissanne, joten ei tarvitse valittaa!!!

20

1366

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<<

MUSTA SE ON NAISTEN JALKAPALLO

• se,

se on!

• kanavasurfailija

UUUUUH!

• ..jotain mainitakseni

Eli kaikki, joissa näkee miten notkea naisen vartalo on.. tulee väistämättä mieleen vaikka mitä mielikuvia ;P

• se on...

naisten 100m selkäuinti!

• eräs herrasmies

Hieman kimurantti kysymys, kun useimmat urheilijat ovat melko nuoria ja tuo seksikkyys ulottuvuus uupuu siitä syystä. Naistanssijat (klassinen, jazz, moderni, flamenco, latino,...) ovat mielestäni seksikkäitä, ja kuntonsa sekä uransa puolesta rinnastettavissa naisurheilijoihin.

• Just sports

Älä sinä sitten kysele jos ei saa ottaa vakavasti tai ottaa ollenkaan. Pitää olla vähän päästään pipi, että viitsii nähdä ja kuvitella seksiä myös urheilussa.

• naisena

on se, että nainen ylipäänsä pitää itsestään huolta. Mä käyn aerobicissä, salilla ja juoksen ym. ja olen kiinteä, en halua olla superlihaksikas vaan sellainen kiinteä ja timmi sekä tietysti hoikka. Ainakin miehet on kehunut mun kroppaa..en ole mikään tikku kuitenkaan. 170/53 jossa on myös lihasta..en tiedä miltä miehistä täällä kuulostaa..mut eikös se urheilu tee kuitenkin kropasta ryhdikkään ja hyvän mallisen..ainakin musta tuntuu niin...kyllä mä myös tykkään miehistä, jotka urheilee. ja sellasista, jotka ei käy vaan salilla vaan myös pelaa tai lenkkeilee, ni ei oo sellanen kaappi.

• tietysti

:):)

• mutapaini?

Mikä siinä kiehtoo? Eikös tavallinen kreikkalais-roomalainen olisi paljon seksikkäämpää. Kuvittele nyt nainen trikoissa ja paini tossuissa
        vääntämässä toista naista kenttään hiki päässä.
        Mutta kyllähän norjalaisilla nais-painijoilla on hyvät konstit laittaa suomalainen nainen selälleen..arvaa miksi?? ne ei pese persettä viikkoon,niin arvaa sitä hajua,viitsiikö sitä kauaa haistella ku tekee mieli mennä ihan vapaaehtoisesti kenttään mahdollisimman äkkiä:)
        Yhdelle kaverille kerran sattui niin:)

• Klaf

Tavallinen paini ja sitten rantalentopallo, kyllä vievät voiton aika kirkkaasti. Voimistelu on myös kyllä aika mielenkiintoista.

• jaspercon

tai jalkapallo. Beach volley ei ehkä niinkään. Luulin, että kaikki vastais että se. Tenniskään ei sytytä sillain kun nuo kaksi ensin mainittua. Kaikista vähinten naisten nyrkkeily tai jääkiekko.

• Nelluss

Jos kiehtoo tukevat perseet ja niiden ahtaminen kireisiin sporttihousuihin.

• : D

mikäpäs muukaan...?

• Nelluss

kun nainen etenee todella päättäväisesti ja hyvällä rytmillä. Moinen päättäväisyys houkuttaa ottamaan naisen olkapäästä kiinni ja kaatamaan..:)

• Enrique_Lister

Lentopallo ja ratsastus tulee hyvänä kakkosena.

Lentopalloa jo harrastan, ratsastus pitäs vissiin aloittaa. :P

• Speden spelit.

• rgo

taitoluistelijat ovat kiinteitä ja naisellisia ja yleensä kasvoiltakin kauniita.

• Urhonhyppy

Ilman muuta naisten seiväshyppy. Siinä upeakroppainen nainen pitää käsissään pitkää, jäykkää seivästä. Mitä muuta enää voi toivoa?

• Anonyymi00019
        UUSI

Ehdottomasti,voimistelijat,luistelijat ja uimarit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      60
      1626
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1028
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      787
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      770
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      280
      753
    6. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      46
      742
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      255
      684
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      52
      637
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      80
      598
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      113
      577
    Aihe