Aluksi aivan ihana mies on alkanut nyt saamaan omituisia piirteitä, en osaa siis mitään tehdä oikein kun joka asiasta on sanomista? Itse valehtelee, ja on joka asiassa niin "paras" että alkaa oikeesti vituttaans, miten tuommosen tyrannin kanssa voi elää? On siis ahkera kotitöissä,ruuanlaitossa sun muussa mutta on vaan niin itseensä täynnä että pitäis tiputtaa maanpinnalla koko sika! Mietinkin tässä että miten tuommosen "tyrannin" saa parhaiten tiputettua sieltä yläilmoista. Vinkkejä pliis!
Mitäköhän
4
400
Vastaukset
- vittuile, käännä, manipuloi...
naiselliset, pehmeät keinot, kysy vaikka Ryysyvuorelta.
- jota kokeilla.
Kun mies osoittaa ahkeruutta kertomasi mukaan kotitöissä, ruuanlaitossa sunmuussa niin kiitä ja kehu häntä. Joka kerta. Ylistä hänen ruokiaan ja taitavuuttaan millä kotihommat hoitaa, varsinkin perheen ulkopuolisille niin että mies itse on paikalla ja kuulee tunnustuksen.
Tyrannius/nalkutus on usein tunnustuksen puutetta ja se ilmenee arvosteluna, koska kiitosta ja kehuja ei koskaan heru.
Kokeile ensin kiitosta vittuilun sijaan. Siis jos vielä välität tuosta miehestä.- toimia
jos on luonnehäiriöisestä kysymys.
Pikkulapset voi käyttäytyä noin kuin aloittaja kuvasi. Ei aikuiset ihmiset!
- lyylerö
onneksi olkoon... luulen että olet törmännyt narsistiin... katoppa googlesta "narsisti". ootte niin alussa että lähe menee ennen kun on koukuttanut sut...(velat.lemmikit..muut yhteiset asiat)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060