pikku gee on just paras...sillä on tosii hyvii biisej varsinkin kaikki bausaa...
Pikku g:ee on just paras
16
795
Vastaukset
- Eno
Bausaa?
- blingi
Jos et sattunut näkemään, niin täällä on aika montakin noita pikku G-keskusteluja. Ei niitä tartte koko ajan lisää tehdä. Mutta sellasta se on kun Maailma hämärtyy päässä, kun henkka on niin ihQQQbeibee. Ja vitsi et mä rakastan räppii, ku tiedän pikku g:n ja ehkä fintelligenssit hyväl tuuril.
- G keskustalainen
Pikku G on aito, se vetää kokainii. aitoo bossee.
- girl
siis miten sä voit??sano mulle mix ees kuuntelet sen pelle jätkän musaa??se on nii-in oma hyväne ja sillä on noussu kusi päähän...se on paska jätkä...ja sormet heiluu lavalla ku viimestä päivää...eli vitut sille!!varo ettei susta tuu sellasta kiljuvaa pentuu mikä osaa kaikki sen paskan kappaleet ulkoo...vai osaatko jo ???....kauheeta..
- the_stupido
ei vitus oo...mitä vittuu se sulle kuuluu et osaanx ulkoo ne vai en..píkku gee on just paras
- Pikku G fani
the_stupido kirjoitti:
ei vitus oo...mitä vittuu se sulle kuuluu et osaanx ulkoo ne vai en..píkku gee on just paras
Mä oon sun kaa samaa mieltä PIKKU G ON PARAS!!!!
Vittuu mä välitä mitä noi muut sanoo!!!
Makuasioista EI voi kiistellä!!!
Pikku G on mun lempi laulaja!!!!!! - jee-mies
Pikku G fani kirjoitti:
Pikku G on mun lempi laulaja!!!!!!"Pikku G on mun lempi laulaja!!!!!!"
tarkoitat siis varmaan että lempi sössöttäjä!!! - girl
the_stupido kirjoitti:
ja se on iha pelle jätkä................ja ei ees sanota ite niitä biisejä..iha homo jätkä
- vilppe
Pikku G fani kirjoitti:
Pikku G on mun lempi laulaja!!!!!!vaikka maku asiosta ei voi keskustella ni tosiasioista voi.. sillä jätkällä on noussut kusi päähän. melkein joka "biisis" se kehuu itteensä jne. no voi teitä ihmisparkoja hankkikaa elämä
- gangsta jou jou
vilppe kirjoitti:
vaikka maku asiosta ei voi keskustella ni tosiasioista voi.. sillä jätkällä on noussut kusi päähän. melkein joka "biisis" se kehuu itteensä jne. no voi teitä ihmisparkoja hankkikaa elämä
se on omakohtaista ja se on gangsta ku se vetää kokainii ja on siks aito räpäri, ku se on gangsta
- Skandaali Rlz ^^
Gay o ihan berseestä. . . Hyi!!
Taijat olla tosi stubido..!!- the_stupido
ime sä kulliis
- blingi
the_stupido kirjoitti:
ime sä kulliis
Kuuntele sinä pikku G:täsi ja anna muiden elää.
- thesieni
pikku g on paska.
- *michelle*
Pikku G on paras!
- dwadawt
pikkugeeki bausaa nii minäkin bausaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264771- 162256
- 1942099
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776