olen renttu, jonka kaikki naiset haluaa!
-olen hyvännäköinen
-impulsiivinen ja räjähtävä luonne
-aggressiivinen välillä kännissä
-porukan hauskuuttaja
-kun viihteelle lähden, niin otan pohjanmaan kautta
-tupakoin
-kiroilen
-petän herkästi suhteessa
-raivostun välillä pienistä asioista ja heittelen tavaroita (lautasia, tauluja, peilejä, koriste-esineitä ym. mitä käteen sattuu.)
Ainoa miinuspuoli taitaa olla se, että oon nainen ;/
Siis
21
638
Vastaukset
- mitä?
Tuollaisella naisella luulisi olevan kysyntää miesten keskuudessa. Ainakin oman huomioni mukaan.
- ap.
Minulla onkin kysyntää. Miesten keskuudessa, ei naisten.
- Poika20
Tuollaisia naiset on suhteessa kun mies kääntää selän :D
Totta kai tuollaista nussii, mutta seksikin on ylihypetetty, jopa vitsaus
Sinkkunan aiset on nyt naisia ihan, whatever... luulin et puhutte seurustelevasta naisesta. - mitä vittua
Poika20 kirjoitti:
Tuollaisia naiset on suhteessa kun mies kääntää selän :D
Totta kai tuollaista nussii, mutta seksikin on ylihypetetty, jopa vitsaus
Sinkkunan aiset on nyt naisia ihan, whatever... luulin et puhutte seurustelevasta naisesta.mä jollain suhteella teen? Mä olen joo pettänyt muutamia kertoja mutta aivan saletisti on mieskin. Paskat mies pystyy uskollinen olemaan, varsinkaan kun on hyvännköinen. Sillähän on kyrpä. Potentiaalinen petturi.
Suhteeseen pystyn sitten kun mies osaa olla minua ärsyttämättä. Ei tarvitse raivostua miehen tyhmyydelle jatkuvasti. - Poika20
mitä vittua kirjoitti:
mä jollain suhteella teen? Mä olen joo pettänyt muutamia kertoja mutta aivan saletisti on mieskin. Paskat mies pystyy uskollinen olemaan, varsinkaan kun on hyvännköinen. Sillähän on kyrpä. Potentiaalinen petturi.
Suhteeseen pystyn sitten kun mies osaa olla minua ärsyttämättä. Ei tarvitse raivostua miehen tyhmyydelle jatkuvasti.Naiset ovat tyhmiä, joten eivät voi saada kuin vertaistaan seurustelukumppania, luonnollisesti.
Miehellä on kyrpä, kyllä, mies nussii naista sillä, nainen ei nussi pimpillä miestä, kyllä.
Minä synnyin miehestä, muttam inua kantoi nainen, kyllä.
Mutta naisella on pimppi, hyvä ulkonäkö jo melkeen itsestään, ei tarvitse kovin SUPERTIMMI olla ollakseen seksikäs toisin kuin mies, plus miehellä pitää kuulemma olla iso peniskin nykyään 13-15cm on pieni mitä naisten mielestä keskimäärin olisi hyvänkokoinen penis on vastaus 18-20 senttinen.
Anyway, te naiset tiedätte nykyään olevanne mitä olette, seksiobjekteja ja saatte aika helpostikin seksiä, joten teillä on suurempi potentia pettää.
Plus, teidän pettäminen on pahempaa kuin miehen. Joo mies nussii jotain, joo. Mutta naisella on pimppi, nainen LEVITTÄÄ sen auki ja ANTAA toisen panna itseään.
En luota naiseen sosiaalisella tasolla ollenkaan, en kykene käsittää sitä, että seurustelisin naisen kanssa... en kyllä murehtuisi enkä masentuisi jos mua pettäisi, mutta sen on turha pyytää anteeksi kun tietäisin, että se oli vain ajan kysymys :D:D:D
Kaiken tän lisäksi mun ois varmaan hyvä sanoa, että pettäminen on pahempaa kuin tappaminen... ei siinäkään vikaa oo jos tapettava on kusipää, mutta siis pettäminen on niin kuvottavaa. Se kertoo seurustelun luonnottomuuden ja aistittomuuden.
Seksin pitäisi olla luonnollista, eli pitäisi lopettaa eläminen koodin mukaan. - mitä mä edes tekisin sun
Poika20 kirjoitti:
Naiset ovat tyhmiä, joten eivät voi saada kuin vertaistaan seurustelukumppania, luonnollisesti.
Miehellä on kyrpä, kyllä, mies nussii naista sillä, nainen ei nussi pimpillä miestä, kyllä.
Minä synnyin miehestä, muttam inua kantoi nainen, kyllä.
Mutta naisella on pimppi, hyvä ulkonäkö jo melkeen itsestään, ei tarvitse kovin SUPERTIMMI olla ollakseen seksikäs toisin kuin mies, plus miehellä pitää kuulemma olla iso peniskin nykyään 13-15cm on pieni mitä naisten mielestä keskimäärin olisi hyvänkokoinen penis on vastaus 18-20 senttinen.
Anyway, te naiset tiedätte nykyään olevanne mitä olette, seksiobjekteja ja saatte aika helpostikin seksiä, joten teillä on suurempi potentia pettää.
Plus, teidän pettäminen on pahempaa kuin miehen. Joo mies nussii jotain, joo. Mutta naisella on pimppi, nainen LEVITTÄÄ sen auki ja ANTAA toisen panna itseään.
En luota naiseen sosiaalisella tasolla ollenkaan, en kykene käsittää sitä, että seurustelisin naisen kanssa... en kyllä murehtuisi enkä masentuisi jos mua pettäisi, mutta sen on turha pyytää anteeksi kun tietäisin, että se oli vain ajan kysymys :D:D:D
Kaiken tän lisäksi mun ois varmaan hyvä sanoa, että pettäminen on pahempaa kuin tappaminen... ei siinäkään vikaa oo jos tapettava on kusipää, mutta siis pettäminen on niin kuvottavaa. Se kertoo seurustelun luonnottomuuden ja aistittomuuden.
Seksin pitäisi olla luonnollista, eli pitäisi lopettaa eläminen koodin mukaan.kaltaisella ressukalla? Nimenomaan tarvitsen vahvan kumppanin, eikä mitään väliä pettääkö hän mua vai ei. Mä saatan pettää helpostikin.
Miehet ovat pelkureita. "Nyyh, muija petti mua, vaiks mäkin petin sitä". Kaksinaismoralismia ja ämmyyttä.
Kaikki miehet pettää tilaisuuden tullen. Eri asia, tuleeko sitä tilaisuutta vai ei. Mutta sama asia. - Poika20
mitä mä edes tekisin sun kirjoitti:
kaltaisella ressukalla? Nimenomaan tarvitsen vahvan kumppanin, eikä mitään väliä pettääkö hän mua vai ei. Mä saatan pettää helpostikin.
Miehet ovat pelkureita. "Nyyh, muija petti mua, vaiks mäkin petin sitä". Kaksinaismoralismia ja ämmyyttä.
Kaikki miehet pettää tilaisuuden tullen. Eri asia, tuleeko sitä tilaisuutta vai ei. Mutta sama asia.Sama juttu naisissa, kaikki naiset pettää, tulee tilaisuus se on eri asia, mutta blablabla.
Älä lue rivien välistä, JOS MÄ seurustelisin, mä EN MASENTUISI jos muija pettäisi, koska mä tietäisin mitä odottaa.
Mutta seurusteleminen on paljon muutakin kuin seksiä, on luottamus, kunnioitus, hubaa. Sitä ei naisen kanssao le.
Mutta sä olet nainen, täytyyhän sulla "joku" olla eikö :D, joku julkikuvaksi siihen; "Katsokaa, on mullakin vakkari!"
Sä sanoit ITSE ;tarvitse vahvan miehen", arvaa mitä, mä en tarvii mitään naista. Jos tuntuu siltä, että oma käsi ei riitä tänä iltana nii "TSSSSST", se on sitten baanalle! Mutta että tarvita joku siihen vierelle koko ajan, niin DAMN!
Mutta naiset on heikkoja. Eräskin nainen puhui rakkaudesta mulle yhden viikonlopun jälkeen, oon kuulemma tosi "intohimoinen" ja että "kukaan ei ole tällanen"... mun halut tippu siinä. - Poika20
Poika20 kirjoitti:
Sama juttu naisissa, kaikki naiset pettää, tulee tilaisuus se on eri asia, mutta blablabla.
Älä lue rivien välistä, JOS MÄ seurustelisin, mä EN MASENTUISI jos muija pettäisi, koska mä tietäisin mitä odottaa.
Mutta seurusteleminen on paljon muutakin kuin seksiä, on luottamus, kunnioitus, hubaa. Sitä ei naisen kanssao le.
Mutta sä olet nainen, täytyyhän sulla "joku" olla eikö :D, joku julkikuvaksi siihen; "Katsokaa, on mullakin vakkari!"
Sä sanoit ITSE ;tarvitse vahvan miehen", arvaa mitä, mä en tarvii mitään naista. Jos tuntuu siltä, että oma käsi ei riitä tänä iltana nii "TSSSSST", se on sitten baanalle! Mutta että tarvita joku siihen vierelle koko ajan, niin DAMN!
Mutta naiset on heikkoja. Eräskin nainen puhui rakkaudesta mulle yhden viikonlopun jälkeen, oon kuulemma tosi "intohimoinen" ja että "kukaan ei ole tällanen"... mun halut tippu siinä.niin että en todellakaan tarvitse mitään vahvaa naista tai yhtään naista siihen "tuekseni" sanomaan mulle miten hyvä jätkä mä oon.
Sitä paitsi se käyttäis mun vessaa! No fucking way! - olla mun
Poika20 kirjoitti:
Sama juttu naisissa, kaikki naiset pettää, tulee tilaisuus se on eri asia, mutta blablabla.
Mutta naiset on heikkoja. Eräskin nainen puhui rakkaudesta mulle yhden viikonlopun jälkeen, oon kuulemma tosi "intohimoinen" ja että "kukaan ei ole tällanen"... mun halut tippu siinä.naapuri. kuuntelin yks ilta kun se partsillansa ruinas puhelimessa jotain muikkelia luokseen. ei onnannut. :) että se siitä supermiehestä. heh!
- vittu kun
Poika20 kirjoitti:
Mutta naiset on heikkoja. Eräskin nainen puhui rakkaudesta mulle yhden viikonlopun jälkeen, oon kuulemma tosi "intohimoinen" ja että "kukaan ei ole tällanen"... mun halut tippu siinä.sä oot intohimoinen ja hyvä jätkä. Ethän sä edes ollut harrastanut seksiä koskaan? Ymmärsinkö oikein?
Mitä sä sitten teit, kun olit niin intohimoinen? Haukuit tyttöä lutkaksi? - Poika20
vittu kun kirjoitti:
sä oot intohimoinen ja hyvä jätkä. Ethän sä edes ollut harrastanut seksiä koskaan? Ymmärsinkö oikein?
Mitä sä sitten teit, kun olit niin intohimoinen? Haukuit tyttöä lutkaksi?luetko rivien välistä nopeasti kun olet niin peloissasi.
Luuletko tosiaan, että mä alistun naisen seksuaalisuuteen ja olen; "OOooooooooh, vagina, oooooh" että mä voin harrastaa seksiä?
Mun asenne seksiin on sama mitä sinun naisena.
ja se nainen piti mua intohimoisena kun mä kuulemma kohtilin häntä kuin naista sängyssä. Tää sekoitti hyvän panokokemuksen sitten rakkauteen, ylläri (naiset) ja se oli siinä mun osalta. - se oli
Poika20 kirjoitti:
luetko rivien välistä nopeasti kun olet niin peloissasi.
Luuletko tosiaan, että mä alistun naisen seksuaalisuuteen ja olen; "OOooooooooh, vagina, oooooh" että mä voin harrastaa seksiä?
ja se nainen piti mua intohimoisena kun mä kuulemma kohtilin häntä kuin naista sängyssä. Tää sekoitti hyvän panokokemuksen sitten rakkauteen, ylläri (naiset) ja se oli siinä mun osalta.sen naisen keino päästä eroon susta, eli huonosta seksistä. yleensä kun tuollai "yli-imarrellaan", on sanoma oikeasti päinvastainen. mutta kyllä sä vielä opit. :) tsemppiä sulle. oot hauska tapaus. :)
- peloissani :)?
Poika20 kirjoitti:
luetko rivien välistä nopeasti kun olet niin peloissasi.
ja se nainen piti mua intohimoisena kun mä kuulemma kohtilin häntä kuin naista sängyssä. Tää sekoitti hyvän panokokemuksen sitten rakkauteen, ylläri (naiset) ja se oli siinä mun osalta.Käsitin tuolla muissa kirjoituksissasi, ettet ole harrastanut seksiä. Sori nyt. Kun et kerta seksiä tarvitse, niin miksi harrastit?
Oli kyllä tyhmä pano sullakin. Luulee nyt et mies haluais jotain muuta kuin pillua. - Poika20
se oli kirjoitti:
sen naisen keino päästä eroon susta, eli huonosta seksistä. yleensä kun tuollai "yli-imarrellaan", on sanoma oikeasti päinvastainen. mutta kyllä sä vielä opit. :) tsemppiä sulle. oot hauska tapaus. :)
Totta tosiaan, mutta tämä oli näitä poikkeustapauksia :D
katsoitko palstani "Naisten tyypillisimmät valheet" ?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000009&posting=22000000036238429
Kyllä mä tiedän mitä te olette :D, älä yhtään yritä, mua sä et pysty pelästyttämään, ainoastaan sanomaan; "nii-i" - Poika20
peloissani :)? kirjoitti:
Käsitin tuolla muissa kirjoituksissasi, ettet ole harrastanut seksiä. Sori nyt. Kun et kerta seksiä tarvitse, niin miksi harrastit?
Oli kyllä tyhmä pano sullakin. Luulee nyt et mies haluais jotain muuta kuin pillua.Kun harrastin sitä totesin että se on kaikkea mistä mä oon puhunut.
Ja kyllä, aivan turha laji. Miksi me puhutaan sek... AI NIIn, tämä on "naisten" logiikka, what else :D:D - sä toistat
Poika20 kirjoitti:
Totta tosiaan, mutta tämä oli näitä poikkeustapauksia :D
katsoitko palstani "Naisten tyypillisimmät valheet" ?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000009&posting=22000000036238429
Kyllä mä tiedän mitä te olette :D, älä yhtään yritä, mua sä et pysty pelästyttämään, ainoastaan sanomaan; "nii-i"koko ajan sanaa pelko?? sullahan on itsellä pelkoja selvästi, kun otat tuota esiin.
pystyt siis myöntään, että tämä nainen valehteli sulle sun taidoistasi. kuule, pahoin pelkään, että ne muutkin ovat pikkasen huijanneet sua. sä oikeasti vaikutat aika reppanalta ja yksinäiseltä. paljon toiveita ja fantasioita... mutta todellinen arki onkin sitten karumpaa. taidan osua oikeaan. vai mitä? - Poika20
sä toistat kirjoitti:
koko ajan sanaa pelko?? sullahan on itsellä pelkoja selvästi, kun otat tuota esiin.
pystyt siis myöntään, että tämä nainen valehteli sulle sun taidoistasi. kuule, pahoin pelkään, että ne muutkin ovat pikkasen huijanneet sua. sä oikeasti vaikutat aika reppanalta ja yksinäiseltä. paljon toiveita ja fantasioita... mutta todellinen arki onkin sitten karumpaa. taidan osua oikeaan. vai mitä?Nussinut olen yhden kerran, ja en aijo nussia enää, koska se ei ole sen arvoista todellakaan. Orgasmin jälkeen olo muuttuu neutraaliksi, endorfiini tasaantuu... jne... aivan pelkkää... jotain... ihan muuta kuin "elämän suola" :D
Ja hei, jos se nainen valehteli mulle... sitten valehteli :D, ja miten edes voit kuvitella mulle "ne muutkin on" valehdellut mulle... miten mä nyt voin pokaa näitä muijia tosta noin vaan.
Kenties liittyy siihen kun sinäkin tarvitse miehen vierellesi, tarvitsit; "vahvan miehen rinnallesi" :D:D
mä en tarvitse ketään. Mutta mä en ole yksinäinen, jos panettaa, sitten baanalle tai sitten masturboin...
niin, oliko muuta? - on paljon
Poika20 kirjoitti:
Nussinut olen yhden kerran, ja en aijo nussia enää, koska se ei ole sen arvoista todellakaan. Orgasmin jälkeen olo muuttuu neutraaliksi, endorfiini tasaantuu... jne... aivan pelkkää... jotain... ihan muuta kuin "elämän suola" :D
Ja hei, jos se nainen valehteli mulle... sitten valehteli :D, ja miten edes voit kuvitella mulle "ne muutkin on" valehdellut mulle... miten mä nyt voin pokaa näitä muijia tosta noin vaan.
Kenties liittyy siihen kun sinäkin tarvitse miehen vierellesi, tarvitsit; "vahvan miehen rinnallesi" :D:D
mä en tarvitse ketään. Mutta mä en ole yksinäinen, jos panettaa, sitten baanalle tai sitten masturboin...
niin, oliko muuta?sisintä josta haluisit keskustella jonkun kanssa. harmi, kun et ole kokenut ihanaa läheisyyttä kenekään kanssa. mutta uskon, että sullekin on se ihanuus joku päivä tulossa. :) ja toivon että jokainen sen kokisi. koska jokainen sen ansaitsee.
ja kun se toinen kirjoittaja puhui vahvoista miehistä, tarkoitti sillä sitä, että ei jaksa katsella henkisesti heikkoja miehiä. eli miehiä joilla on heikko itsetunto ja pätemisen tarve. ja sellainen nainen joka tykkää näistä vahvoista miehistä, on mielummin yksin kuin heikon miehen kanssa. - Poika20
on paljon kirjoitti:
sisintä josta haluisit keskustella jonkun kanssa. harmi, kun et ole kokenut ihanaa läheisyyttä kenekään kanssa. mutta uskon, että sullekin on se ihanuus joku päivä tulossa. :) ja toivon että jokainen sen kokisi. koska jokainen sen ansaitsee.
ja kun se toinen kirjoittaja puhui vahvoista miehistä, tarkoitti sillä sitä, että ei jaksa katsella henkisesti heikkoja miehiä. eli miehiä joilla on heikko itsetunto ja pätemisen tarve. ja sellainen nainen joka tykkää näistä vahvoista miehistä, on mielummin yksin kuin heikon miehen kanssa.Kaikkien ei tarvitse kokea sitä, se ei ole kaikkia varten todellakaan.
Luuletko, että halvaantunut nodredamin kellonsoittaja saa pesää muuta kuin säälistä tai jonkun dokumentin vuoksi; "Vähemmistölläkin on oikeus seksiin :(" hä?
Puhutko nyt rakkaudesta vai seksistä, mulle ei ole tulossa ketään eikä mitään ellen itse tee asialle jotain, ja en ole tekemässä :D, koska mä en pidä asiaa tärkeänä, ainoastaan nautintona. Katsoa naista silmiin samaan aikaan kun sekstailee sen kanssa, naisen haju, hiki, tuntea mitein naisen sisin supistelee ja miten nainen puree mua kurkkuvaltimoon.... JOO, on toi kivaa, mutta ei tarvitse voidella aihetta :D, it's not all that.
Toisekseen voisi luulla mulla olevan heikko itsetunto. Mulla ei ole, vaikka naisinhoa mulla on. Kenties alitajuisesti sen takia kun mua ärsyttää se, että nainen saa seksiä helpommin kuin mies... ehkä niin, muuta mulla ei ole huono itsetunto, mutta realistinen, mä tiedän sen, että mulla on 14 senttinen minimuna, mä en suhtaudu alastomuuteen enään pyhänä asiana, koska, mitä mulla on todistettavaa? Dodi!
Mä vihaan jokaista ihmistä ketkä puhuu seksistä kuin se olisi astronomiaa, vieras sivilisaatio ulkoavaruudesta, aikamatkailu, kuolemattomuus.... vittu, seksi ON SEKSIÄ! Mikä siinä nyt on sitten ? - että avaat
Poika20 kirjoitti:
Kaikkien ei tarvitse kokea sitä, se ei ole kaikkia varten todellakaan.
Luuletko, että halvaantunut nodredamin kellonsoittaja saa pesää muuta kuin säälistä tai jonkun dokumentin vuoksi; "Vähemmistölläkin on oikeus seksiin :(" hä?
Puhutko nyt rakkaudesta vai seksistä, mulle ei ole tulossa ketään eikä mitään ellen itse tee asialle jotain, ja en ole tekemässä :D, koska mä en pidä asiaa tärkeänä, ainoastaan nautintona. Katsoa naista silmiin samaan aikaan kun sekstailee sen kanssa, naisen haju, hiki, tuntea mitein naisen sisin supistelee ja miten nainen puree mua kurkkuvaltimoon.... JOO, on toi kivaa, mutta ei tarvitse voidella aihetta :D, it's not all that.
Toisekseen voisi luulla mulla olevan heikko itsetunto. Mulla ei ole, vaikka naisinhoa mulla on. Kenties alitajuisesti sen takia kun mua ärsyttää se, että nainen saa seksiä helpommin kuin mies... ehkä niin, muuta mulla ei ole huono itsetunto, mutta realistinen, mä tiedän sen, että mulla on 14 senttinen minimuna, mä en suhtaudu alastomuuteen enään pyhänä asiana, koska, mitä mulla on todistettavaa? Dodi!
Mä vihaan jokaista ihmistä ketkä puhuu seksistä kuin se olisi astronomiaa, vieras sivilisaatio ulkoavaruudesta, aikamatkailu, kuolemattomuus.... vittu, seksi ON SEKSIÄ! Mikä siinä nyt on sitten ?sisintäsi tässä keskustelussa. toivon että tapaat joskus ihmisen kenen kanssa rakastella. tuntea se henkinen ja fyysinen läheisyys ja hellyys. olet vielä nuori, ja siksi ymmärrän että et ole vielä kerennyt sitä kokemaan. siksi sinulla on yksipuolinen kuva naisista ja seksistä. muista antaa ihmisille mahdollisuus ettet kävele onnesi ohi. :)
- nyt hyvää
Poika20 kirjoitti:
Kaikkien ei tarvitse kokea sitä, se ei ole kaikkia varten todellakaan.
Mä vihaan jokaista ihmistä ketkä puhuu seksistä kuin se olisi astronomiaa, vieras sivilisaatio ulkoavaruudesta, aikamatkailu, kuolemattomuus.... vittu, seksi ON SEKSIÄ! Mikä siinä nyt on sitten ?yötä. vaimo huutelee jo viereensä. mutta mietipä sinä mitä olen sinulle puhunut. toivon vilpittömästi hyvää jatkoa sinulle. kyllä se elämä tuo sen rakkauden silloin kun sitä viimeksi odottaa. usko vain. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208