Minulla on ollut jo pidemmän aikaa ongelmana finnit ja mustapäät, varsinkin nuo mustapäät mitä nenä on täynnä! Onko niihin mitään hoitokeinoa, kosmetologilla käynti ei auta. Olen kuullut jostakin "mustapäälaastareista" vai onko niille jotakin toista nimeä? Mitään tietoa niistä ja mistä niitä saa? Ihan apteekista?
Neuvoja..?
3
371
Vastaukset
- misukisu84
Hei!
Itse joskus aikoinani kokeilin noita mustapäälaastareita. Ne olivat siis sellaisia,jotka kiinnitettiin ihoa kostuttamalla. Olin itse yllättynyt tuloksesta jopa niin,että aion nyt taas joku päivä hankkia niitä lisää. Kun irrotti hetken kuluttua laastarin pois,näkyi tuossa laastarissa mustapäät yms. Niitä ainakin itse ostin Valintatalosta. Tosin niitä voi esim. Tarjoustalostakin löytää. Muistaakseni se oli Nivean. Hintaa en muista. - Netta:)
Noiden lappujen toimivuus kyllä vaihtelee. Toimivuus taitaa riippua jostain vuorovesistä tai kuun liikkeistä :D :D Itselläni on niitä Nivean laastareita, eikä ne itselläni oikein toimi. Joskus nyt ottaa muutaman isomman mustapään pois, mutta useimmiten ei irtoa yhtä ainuttakaan. Ja ovat vielä hyvin kuivattavia, ainakin omalle iholleni.
Niitä lappuja saa ihan marketeista, esimerkiksi Citymarketista yms. - Nimetön
on toimivia tuotteita rasvaiselle iholle. Tuotteet kuorivat ihoa, jolloin huokoset puhdistuvat ja ihosta tulee raikas. Kokeile, mulle ovat toimineet ainakin tosi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060