e-pillerit ja sellu!!

ana22

Olen käyttänyt e-pillereitä (yasmin) nyt puoli vuotta ja nyt vasta tajunnut että sellulliittiä on pakaroissa ja takareisissä aivan mahdoton määrä, ennen sitä oli vain vähän, mutta äkkiä sitä on tullut aivan silmiinpistävän paljon!! rupesin tietenkin miettimään, että onko elämäntavat ym. huonontuneet, mutta eivät ole. Voiko e-pillereillä tosiaan olla vaikutusta? En kuitenkaan ole lihonnut pillereiden syömisen aikana.

7

2089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa

      merkkiä eli yasminia ja mulla tuli kans kauheat selluliitit joista ei pääse eroon. sen takia lopetinki piltsut, ja oottelen et saan rahaa mennä velasmoothiin (ainoa hoito mitä täältä saa tohon.....). kalliiks tulee, mut inhoan rumia selluliittejani, ja häpeän niitä niin etten halua näyttäytyä ilman housuja niitä edes miehelleni (muuta kuin pimeässä). kaikkia selluliittivoiteita oon kokeillu jo, mut mikään ei auta, niihin on turha haaskata rahaa.

      • ei tehonnut

        Kävin Vela-hoidossa 10 kertaa 40 min ja sellut ei kyllä kadonneet mihinkään! Rahaa meni 800e ja selluliitti on ja pysyy. Oikeastaan mitää ei tapahtunut. Olen ihan normaali hoikka parikymppinen nainen ja luulin että hoidosta olisi hyötyä. Nyt ole menettänyt kaiken toivon. Millä ihmeellä saan selluliitit pois?? En kai millään. Harmittaa, että en ole koko ikänäni voinut kulkea rannalla pelkissä bikineissä, aina on pakko olla hame tai shortsit takapuolen suojana. Kai se on pakko jotenkin oppia elämään näiden kanssa, vaikka niitä suree ja ajatteleekin päivittäin.


      • ...
        ei tehonnut kirjoitti:

        Kävin Vela-hoidossa 10 kertaa 40 min ja sellut ei kyllä kadonneet mihinkään! Rahaa meni 800e ja selluliitti on ja pysyy. Oikeastaan mitää ei tapahtunut. Olen ihan normaali hoikka parikymppinen nainen ja luulin että hoidosta olisi hyötyä. Nyt ole menettänyt kaiken toivon. Millä ihmeellä saan selluliitit pois?? En kai millään. Harmittaa, että en ole koko ikänäni voinut kulkea rannalla pelkissä bikineissä, aina on pakko olla hame tai shortsit takapuolen suojana. Kai se on pakko jotenkin oppia elämään näiden kanssa, vaikka niitä suree ja ajatteleekin päivittäin.

        kuulostipas tutulta. mullakin aina uimashortsit tai jotkut vastaavat. ärsyttävää. ja olen tosiaan 18 vuotias.


      • sakkia
        ... kirjoitti:

        kuulostipas tutulta. mullakin aina uimashortsit tai jotkut vastaavat. ärsyttävää. ja olen tosiaan 18 vuotias.

        minäkin... rakastaisin hameita ym, mut ei vartalo anna myöten....... hemmetin pillerit ja geenit, ei tähän ongelmaan auta vaikka laihuttais miljoona kiloa.... täytyy yrittää kuitenkin, ei se yrittämättä ainakaan lähe.

        ja kiitos vela kokemuksesta, en taia mennä tuhlaan vähiä rahoja jos se ei kerran oikeesti toimi hehkutuksesta huolimatta.

        kertoisitko vielä että kuinka pahaa sellua sulla on?

        mulla on 2 asteen eli et seisoessa näkyy selvästi...


      • mutta mitä sitten!!!?
        ei tehonnut kirjoitti:

        Kävin Vela-hoidossa 10 kertaa 40 min ja sellut ei kyllä kadonneet mihinkään! Rahaa meni 800e ja selluliitti on ja pysyy. Oikeastaan mitää ei tapahtunut. Olen ihan normaali hoikka parikymppinen nainen ja luulin että hoidosta olisi hyötyä. Nyt ole menettänyt kaiken toivon. Millä ihmeellä saan selluliitit pois?? En kai millään. Harmittaa, että en ole koko ikänäni voinut kulkea rannalla pelkissä bikineissä, aina on pakko olla hame tai shortsit takapuolen suojana. Kai se on pakko jotenkin oppia elämään näiden kanssa, vaikka niitä suree ja ajatteleekin päivittäin.

        moro,
        Kyllä on sellua tässäkin ahterissa mutta eipä tuo ole sellainen asia joka mieltäni päivittäin painaa.
        Kyllä ihminen osaa olla turhamainen kun ressikäyrä nousee rasvapallukoiden takia, voi herranpieksut!!!


    • bambinaa

      mulla ollu yaminelle-pillerit jonku reilu vuoden ja nyt tadaa selluliittiä mahassa. olen aina ollut hoikka ja enkä ole myöskään lihonnut pillereiden aloittamisen jälkeen enkä myöskään muuttanut elämäntapoja... en tajuu. pakko johtua pillereistä. onneksi selluliitti ei ole kovin voimakasta mutta häiritsee!! voiteita en ees viiti kokeilla...

    • ex-popsija

      Mulle tuli myös Yasmineista selluliittiä ihan reippaasti. Jätin ne alkukesästä pois ja kävin 10xVelasmoothissa. Paino tippui kilon ilman muita muutoksia ja sellutkin on kivasti tasoittuneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1459
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1093
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1019
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1008
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1001
    6. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      3
      900
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      899
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      898
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      891
    10. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    Aihe