monta naista. Ajatteli saavansa kaikilta jotakin yhteensä kaiken. Molo kesti vaan ei nuppi - se oli sen tarinan oppi .
Olipa kerran yhdellä miehellä
5
2365
Vastaukset
- jaspercon
Arska!
Tää oli vähän kuin tuhlaajapojan kotiinpaluu :)Himo on yksi kuolemansynneistä. Sitten kun siihen himoon kyllästyy, niin MIKÄÄN ei enää tunnu miltään. Paitsi sitten kun masennuksen jälkeen löytää sen oikean rakkauden.- Alexsandra
Eipä luoja ole sellaista sekasotkua tahtonut .Täystuho siitä tulee ja moraalinen rappio ja pönttö pimahtaa ja tulee jopa taloudellinenkin kriisi ,alkoholismia .
- ompelukoneenostaja
Alexsandra kirjoitti:
Eipä luoja ole sellaista sekasotkua tahtonut .Täystuho siitä tulee ja moraalinen rappio ja pönttö pimahtaa ja tulee jopa taloudellinenkin kriisi ,alkoholismia .
Psykopaatit ja narsistit kyllä kykenevät tähän, ei mee pää sekasin. Ja kyllä niitä naisia tosiaan sänkyseuraksi riittäkin. Jonoksi asti.
Mitä törkeempi hyväksikäyttäjä, sitä piempi jono. Ihmeellinen on naisen mieli. - mörökölli
miksi pitää olla monta naista?
Toisilla monta ja toisilla ei yhtäkään...
Mikä viehätys on alkaa pettämään omaa puolisoa?
Vai onko se oman egon pönkittämistä?
Kertokaapa vieraissa juoksijat mielipiteenne.
Itse koen että oman puolison kanssa olen tyytyväinen ja mitä paremmin toisensa tuntee sen parempaa on yhteiselo
- jokolla
Onko nimetön se sankari?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770