Perinteisen rakkauskirjeen, vuosipäivän kunniaksi. En oikein osaa aina pukea tunteitani sanoiksi, tai ainakaan sanoa niitä ääneen. Kirjeessä kerroin kaiken, mitä tunnen häntä kohtaan - että rakastan häntä ja haluan olla hänen kanssaan aina.
Tiedän, että hän tuntee samalla tavalla. Hän hänen varmasti tykkäävän kirjeestäni. Odotin näin ollen jotain vastausta kirjeeseen (hän luki sen vasta yksikseen, kotona, kun pyysin niin). Puhelua, että hänkin rakastaa minua.
Hän soitti kyllä, mutta ei sanonut mitään kirjeeseen viittaavaan. Ei sanaakaan. Valitteli vain divaripelissä tullutta futistappiota ja toivotti hyvät yöt, "kulta" (sentään). Eli ihan sama kuin en olisi mitään kirjettä antanutkaan.
Eikö kirje siis ollutkaan mieleinen :(?
Kirjoitin miehelle kirjeen
3
331
Vastaukset
- voi voi...
"Tiedän, että hän tuntee samalla tavalla."
Se siitä. kirjeen olleen erityisen mieleinen, mutta me miehet olemme hivenen erilaisia, emmekä välttämättä osaa vastata niin kuin meiltä odotetaan :)
Sellainen tietty vastaamattomuus ja hiljaisuus asiaa kohtaan voi olla hämentävää hyvänolontunnetta kirjoittamastasi kirjeestä, jossa avaat itsesi hänelle. Olen melko varma, että hänellä piilee sisällä sanoja, joita olisi halunnut sinulle sanoa, mutta ei vielä saanut sanotuksi :)
Anna hänelle aikaa ja vapaus ottaa sanasi vastaan sellaisena kuin hän ne ottaa, hän kyllä vastaa omalla tavallaan, äläkä väheksy hänen kömpelöäkään vastausta, se kömpelö vastaus, yksikin sana voi sisältää paljon enemmän tunnetta, kuin tuhat harkittua sanaa, joita ehkä olit odottanut. Hän kyllä vastaa sinulle ainutlaatuisella tavallaan.- luulet tunteiden pukemisen
sanoiksi olevan helpompaa miehille? Minua kai tilanne huolestuttaisi enemmän, jos sieltä tulisi hirveä puhetulva...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057