Nyt tarvittais alanmiehiltä neuvoja.Olen jo kauan epäillyt vaimoni uskottomuutta.Ostelee hienoja alusvaatteita ja lähtee töihin 2 tuntia aikaisemmin yms.Gps muisti näytti hänen käyneen jossain syrjätalolla mutta ei kuulemma ole koskaan sielläpäin käynyt. Ihan niinkuin gps singnaalit valehtelisivat.
Nyt neuvoja,kuinka saan hänet nalkkiin.Olen ajatellut kotiin web cameraa mutta en löydä ohjelmaa joka olisi huomaamaton näyttöruudulla.Olen myös kuullut audio laitteesta jonne asennetaan sim kortti ja aina kun puhetta tapahtuu se soittaa minulle ja kertoo jopa koordinaatit.Myös joku tosi huomaamaton nauhuri olisi hyvä jos vain muistia riittäisi.olen selaillut netistä kaikenlaista mutta ei löydy sopivaa.Olen varma että vaimo pettää ja minulla on oikeus se tietää keinoja kaihtamatta.APUVAAA.
Salapoliisi
26
9149
Vastaukset
- tyttö 35
Istu samaan pöytään ja kysy suoraan.
Kyllä ilmekkin paljastaa ja jos olet jo
kysynyt ja itse koet että sinua pidetään
pellenä jätä sitten naisesi.
Kun jo olet mennyt varmaan jossain tulee
vastaan uuden parinsa kanssa. - kyllä tarvitse enää lisätie...
"Gps muisti näytti hänen käyneen jossain syrjätalolla mutta ei kuulemma ole koskaan sielläpäin käynyt."
Eiköhän tämä riitä näytöksi.
Nyt vain kipin kapin tuonne ja lyöt omistajaa turpaan. Sitten vaimo niskasta pihalle ja sillä selvä.
Esimerkiksi kun vaimosi lähtee "töihin" tai jonnekin muualle, niin käyt tsekkaamassa sen talon. Jos vaimon auto on pihalla niin ei muuta kuin soittamaan ovikelloa -> taas talon omistajaa turpaan- Nimetön
niin gps muistihan ei valehtele,ei kerta kaikkiaan pysty valehtelemaan.pistän akan nyt kontrollin alle ja seuraan niin perkeleesti.vituttaa kun ei voi sanoa suoraan ja asia olisi sillä selvä.
- .......
Nimetön kirjoitti:
niin gps muistihan ei valehtele,ei kerta kaikkiaan pysty valehtelemaan.pistän akan nyt kontrollin alle ja seuraan niin perkeleesti.vituttaa kun ei voi sanoa suoraan ja asia olisi sillä selvä.
asioista selvää, muuten pettäjä naureskelee mielessään, kuinka tyhmä kumppani voi olla.
- se on jos kaikki muukin
Nimetön kirjoitti:
täsmää.
Mielestäni James Bond-värkkeillä leikkiminen on kyllä aivan turhaa. Perinteiset keinot pitäis riittää.
Kysymällä nyt ei saa kuin riidan aikaiseksi.
- tämän oli
pakko olla vitsi? =) soita joe cregolle cheaters tv-sarjaan :D
- setä-mies
Oletan että seuraavat rutiinit on jo hoidettu:
1. Tsekkaat auton kilometrilukemat ja tarkistat pitävätkö ne yhtä työmatkojen kanssa.
2. Matkapuhelintiedot numeroerittelyineen olet jo tutkinut.
3. Jos on eukolla kunnon puhelin, niin siihen saa ohjelmiston, jolla voi lähettää kaikki siitä soitetut puhelut erilliselle palveluntarjoajalle äänitiedostoina.
4. kotikoneessanne on keyloggeri, jolla pystyt seuraamaan kaikkea tietoliikennettä.
5. Pidät seurantaa, onko muijalla kotiin tullessa samat pikkarit kuin töihin lähtiessä.- Nimetön
kyllä aamuisin katselen ne pikkarit ja kerran jopa tein niin kun tuli töistä menimme makuulle ja vaadin että saisin kokeilla vähän römpsää mutta ei millään ilmeellä antanut.
keylocceri on mutta koitan löytää parempaa versiota ilmaissemmoista ja sitten tuo puhelin seuranta kiinnostaa.akalla on joku samsung mutta voin ostaa vaikka n95.itsellä on semmoinen.
ELI mikä hyvä ilmainen keylogger ohjelma joka ei näy ja toimii vaikka 24/7
sitten mikä hyvä webcam ohjelma joka olisi täysin huomaamaton päälläolleessaan ja nauhoittaa ehdottomasti myös audiota.
VITTU MÄ SANON JOS GPS NÄYTTÄÄ MATKAN PÄÄTEKOHTEEN JA AKKA SANOO ETTEI EDES TIEDÄ MISSÄ SE ON ENKÄ MUUTEN TIENNYT MINÄKÄÄN ENNENKUIN KÄVIN KATSOMASSA,PERKELE GPS EI VALEHTELE VITTU PITÄISI LEMPATA AKKA ULOS JO NYT.haluan kuitenkin varmuuden jonka voin hänelle osoittaa todisteiden kera niin siinä ei sitten enään selitellä.
kiitoksia niille jotka vaivautuivat lukemaan ja ehkä jopa avustamaan. - tällästä.
Nimetön kirjoitti:
kyllä aamuisin katselen ne pikkarit ja kerran jopa tein niin kun tuli töistä menimme makuulle ja vaadin että saisin kokeilla vähän römpsää mutta ei millään ilmeellä antanut.
keylocceri on mutta koitan löytää parempaa versiota ilmaissemmoista ja sitten tuo puhelin seuranta kiinnostaa.akalla on joku samsung mutta voin ostaa vaikka n95.itsellä on semmoinen.
ELI mikä hyvä ilmainen keylogger ohjelma joka ei näy ja toimii vaikka 24/7
sitten mikä hyvä webcam ohjelma joka olisi täysin huomaamaton päälläolleessaan ja nauhoittaa ehdottomasti myös audiota.
VITTU MÄ SANON JOS GPS NÄYTTÄÄ MATKAN PÄÄTEKOHTEEN JA AKKA SANOO ETTEI EDES TIEDÄ MISSÄ SE ON ENKÄ MUUTEN TIENNYT MINÄKÄÄN ENNENKUIN KÄVIN KATSOMASSA,PERKELE GPS EI VALEHTELE VITTU PITÄISI LEMPATA AKKA ULOS JO NYT.haluan kuitenkin varmuuden jonka voin hänelle osoittaa todisteiden kera niin siinä ei sitten enään selitellä.
kiitoksia niille jotka vaivautuivat lukemaan ja ehkä jopa avustamaan.Harmi, kun en osa neuvoa noissa kameroissa, olisin itsekkin kiinnostunut, että tietäiskö joku kameroista, mitkä olis helppoja jemmata langattomia??? Pliis vinkkejä..
Mutta sulle, jos epäilet niin olis muutamia vinkkejä, joskaan ei kameroihin liittyviä!
Hommaa joku nauhuri esim sen autoon, tai missä epäilet sen pettävän, vaikka kotiinnekin voit laittaa piiloon ja luot sellaset olosuhteet(meet esim matkalle jne) luulee sun varmasti olevan poissa ja pettää todnäk sillon.
Sitten yks hyvä kikka on, että rupeet huutamaan sille kun se tulee, että nyt akka kerrot itse totuuden, että sun hoitos soitti juuri ja kertoi. Toimii useimmilla.
Onko sulla ketään kaveria, jonka voisit laittaa seuraamaan sitä? Yksityisetsivällä saisit aivan varman tiedon kuvien kera.
Sitten yks sellanen, että netistä saa sellasta ainetta mikä tunnistaa siemennesteen. Olet itse painamatta muijaas varmuuden vuoks pitemmän aikaa ja tsekkaat sen housuja useammalta päivältä, otat vaikka koko viikolta jemmaan sen pikkareita ja teet testejä, meillä kärähti näin, mutta muista sitten olla tarkkana, että niissä ei ole sun mällejä.
Sit yks minkä täältä luin, niin paa sille joku tekstari ärrältä ostetusta liittymästä muka joltain salarakkaalta ja katot vastaako.Toivottavasti saat totuuden. - peliä
tällästä. kirjoitti:
Harmi, kun en osa neuvoa noissa kameroissa, olisin itsekkin kiinnostunut, että tietäiskö joku kameroista, mitkä olis helppoja jemmata langattomia??? Pliis vinkkejä..
Mutta sulle, jos epäilet niin olis muutamia vinkkejä, joskaan ei kameroihin liittyviä!
Hommaa joku nauhuri esim sen autoon, tai missä epäilet sen pettävän, vaikka kotiinnekin voit laittaa piiloon ja luot sellaset olosuhteet(meet esim matkalle jne) luulee sun varmasti olevan poissa ja pettää todnäk sillon.
Sitten yks hyvä kikka on, että rupeet huutamaan sille kun se tulee, että nyt akka kerrot itse totuuden, että sun hoitos soitti juuri ja kertoi. Toimii useimmilla.
Onko sulla ketään kaveria, jonka voisit laittaa seuraamaan sitä? Yksityisetsivällä saisit aivan varman tiedon kuvien kera.
Sitten yks sellanen, että netistä saa sellasta ainetta mikä tunnistaa siemennesteen. Olet itse painamatta muijaas varmuuden vuoks pitemmän aikaa ja tsekkaat sen housuja useammalta päivältä, otat vaikka koko viikolta jemmaan sen pikkareita ja teet testejä, meillä kärähti näin, mutta muista sitten olla tarkkana, että niissä ei ole sun mällejä.
Sit yks minkä täältä luin, niin paa sille joku tekstari ärrältä ostetusta liittymästä muka joltain salarakkaalta ja katot vastaako.Toivottavasti saat totuuden.mulla on ihan samat kuviot menossa, ja olen erittäin kiinnostunut muista keinoista saada lisää todistusaineistoa kasaan. Sen jälkeen voisi katsoa, miten vääräksi muijan naama menee, kun heittäisi koko kasan pöytään yhdellä kertaa.
Kiitti kaverit, ensimmäinen hyödyllinen avaus tällä palstalla pitkään aikaan. - Nimetön
peliä kirjoitti:
mulla on ihan samat kuviot menossa, ja olen erittäin kiinnostunut muista keinoista saada lisää todistusaineistoa kasaan. Sen jälkeen voisi katsoa, miten vääräksi muijan naama menee, kun heittäisi koko kasan pöytään yhdellä kertaa.
Kiitti kaverit, ensimmäinen hyödyllinen avaus tällä palstalla pitkään aikaan.Tietääkö kukaan kauanko mp3 nauhoittaa.mp4 nauhoittaa vaikka kuinka kauan mutta mikä olisi niin pieni että sen voisi jemmata johonkin sen kässäriin tai johonkin.Lakihan sanoo noista jutuista mitä sanoo mutta kyllä miehellä on oikeus hankkia todisteita jos siihen on aihetta.Sit kun sitä on tarpeeks läjäyttää kaiken päin naamaa niin loppuu sössötykset.
Itsellä oli kotona tuommoinen langaton minikamera mutta en saanut sitä oikein pelaamaan joten myin pois.enkä usko että akka kotona pettää...on sen verran iso koira kotona joka on vastassa.Olen muuten huomannut koirassa että se välillä haistelee akkaa...varmaan toisten hajuja.kyllä mä teen nuo vakio jutut aina...katson aamulla pikkarit ja taas illalla,,,haistelen vaatteista muita hajuja...jne.
Harmi kun olen vasta muuttanut tänne muuten voisi pistää kaverin seuraamaan mut kun ei ole nyt kavereita kerenny hankkimaan.
Yks mikä tuli mieleen on sekin että käskis jonkun tutun kirjottaa pieni rakkaus kortti sille ilman omaa nimeä ja lähettäis postissa sille ja kattoisi sitten puhuisiko siitä mitään.
IDEOITA KAVERIT KEHIIN. - mulla se
Nimetön kirjoitti:
Tietääkö kukaan kauanko mp3 nauhoittaa.mp4 nauhoittaa vaikka kuinka kauan mutta mikä olisi niin pieni että sen voisi jemmata johonkin sen kässäriin tai johonkin.Lakihan sanoo noista jutuista mitä sanoo mutta kyllä miehellä on oikeus hankkia todisteita jos siihen on aihetta.Sit kun sitä on tarpeeks läjäyttää kaiken päin naamaa niin loppuu sössötykset.
Itsellä oli kotona tuommoinen langaton minikamera mutta en saanut sitä oikein pelaamaan joten myin pois.enkä usko että akka kotona pettää...on sen verran iso koira kotona joka on vastassa.Olen muuten huomannut koirassa että se välillä haistelee akkaa...varmaan toisten hajuja.kyllä mä teen nuo vakio jutut aina...katson aamulla pikkarit ja taas illalla,,,haistelen vaatteista muita hajuja...jne.
Harmi kun olen vasta muuttanut tänne muuten voisi pistää kaverin seuraamaan mut kun ei ole nyt kavereita kerenny hankkimaan.
Yks mikä tuli mieleen on sekin että käskis jonkun tutun kirjottaa pieni rakkaus kortti sille ilman omaa nimeä ja lähettäis postissa sille ja kattoisi sitten puhuisiko siitä mitään.
IDEOITA KAVERIT KEHIIN.Mp-3 taltioi ainakin 9 tuntia, mulla on sellanen creative ja jäi sinne vielä tyhjää tilaakin, mutta en ole ihan varma, niitä saa nykyään varmaan sellasia missä on enempikin sitä tilaa!
Itse aikanaan kysyin kaupasta, että kuinka kauan siinä on nauhotustilaa jne.. Mutta ainakin yhden työpaäivän mitan saat kevyesti..
Kertokaas joku minkä hintasia ne langattomat kamerat on? - sellaisen
mulla se kirjoitti:
Mp-3 taltioi ainakin 9 tuntia, mulla on sellanen creative ja jäi sinne vielä tyhjää tilaakin, mutta en ole ihan varma, niitä saa nykyään varmaan sellasia missä on enempikin sitä tilaa!
Itse aikanaan kysyin kaupasta, että kuinka kauan siinä on nauhotustilaa jne.. Mutta ainakin yhden työpaäivän mitan saat kevyesti..
Kertokaas joku minkä hintasia ne langattomat kamerat on?GPS vehkeen joka antaa reaali-aikaiset koordinaatit tai sitten sen saa monitor tilaan jolloin voi kuunnella mitä ympärillä tapahtuu. Oiva vehje eikä liian isokaan noin 95x70x23mm ja painaakin vain alle 100g MUTTA en ole vielä rohjennut sitä ujuttaa pörssiin mukaan. Ihan vinkkinä ettei kannata kärähtää mistään teknisistä vehkeistä. Onko pasiboy muuten oikeella asialla ettei nyt vaan kukaan kalastele tietoo jolla vältää kyseiset laitteet?????
- kertoo lisää
sellaisen kirjoitti:
GPS vehkeen joka antaa reaali-aikaiset koordinaatit tai sitten sen saa monitor tilaan jolloin voi kuunnella mitä ympärillä tapahtuu. Oiva vehje eikä liian isokaan noin 95x70x23mm ja painaakin vain alle 100g MUTTA en ole vielä rohjennut sitä ujuttaa pörssiin mukaan. Ihan vinkkinä ettei kannata kärähtää mistään teknisistä vehkeistä. Onko pasiboy muuten oikeella asialla ettei nyt vaan kukaan kalastele tietoo jolla vältää kyseiset laitteet?????
tosta laitteesta, paljon maksaa ja miten se toimii, siis nauhottaako, vaiko vaan voi reaaliaikaisesti kuunnella?
- tyttö 35
kertoo lisää kirjoitti:
tosta laitteesta, paljon maksaa ja miten se toimii, siis nauhottaako, vaiko vaan voi reaaliaikaisesti kuunnella?
Olen itse aikanaan löytänyt
miehen typerän asentaman lelun minun autosta siivotessani sitä.
Oli älypää kuunnellut minua ja likkakaveriani kun käytiin kirpputorilla.
Olipa tosi fiksu!
Olis itse lähteny takapenkille kuuntelemaan
olis ollut ilmasta kun se laite vissiin makso
jotain mikä oli autossa ja jonka revin irti auton oven välistä kun johto pilkotti.
Oikeesti miehet te olette typeriä!
Osottaa vaan kuinka tosi ääliöitä kun askartelette niitten lelujennne kanssa niinkun isotkin vakoilijat.
Mitä ihmettä te olette sellasen naisen kanssa johon ei voi luottaa?
Eikö aikusella miehellä ole järkevämpää puuhaa
kun leikkiä lasten askartelusarjojen kanssa?
Mä huomasin sen kasettilaitteen autossani ja
likkakaverin kanssa laulettiin koko matkan ajan
tero ja minä ollaan ystäviä.
Revin laitteen irti kun kotipihaan tulin ja sanoin että sulle on tänne tullu viesti.
Menkää hoitoon toi on tosiaan sairasta! - hölmönä?
Nimetön kirjoitti:
Tietääkö kukaan kauanko mp3 nauhoittaa.mp4 nauhoittaa vaikka kuinka kauan mutta mikä olisi niin pieni että sen voisi jemmata johonkin sen kässäriin tai johonkin.Lakihan sanoo noista jutuista mitä sanoo mutta kyllä miehellä on oikeus hankkia todisteita jos siihen on aihetta.Sit kun sitä on tarpeeks läjäyttää kaiken päin naamaa niin loppuu sössötykset.
IDEOITA KAVERIT KEHIIN.Hommaa CheckMate ja tee testi. Ei se vahtimalla parane, kun on näköjään niin maullaan...
- perinteinen sanelukone?
mulla se kirjoitti:
Mp-3 taltioi ainakin 9 tuntia, mulla on sellanen creative ja jäi sinne vielä tyhjää tilaakin, mutta en ole ihan varma, niitä saa nykyään varmaan sellasia missä on enempikin sitä tilaa!
Kertokaas joku minkä hintasia ne langattomat kamerat on?Eikös ne toimi siten, että menee päälle kun tunnistaa ääntä? Ei tarvitse tyhjää salakuunnella...
- serkolit astialla
tyttö 35 kirjoitti:
Olen itse aikanaan löytänyt
miehen typerän asentaman lelun minun autosta siivotessani sitä.
Oli älypää kuunnellut minua ja likkakaveriani kun käytiin kirpputorilla.
Olipa tosi fiksu!
Olis itse lähteny takapenkille kuuntelemaan
olis ollut ilmasta kun se laite vissiin makso
jotain mikä oli autossa ja jonka revin irti auton oven välistä kun johto pilkotti.
Oikeesti miehet te olette typeriä!
Osottaa vaan kuinka tosi ääliöitä kun askartelette niitten lelujennne kanssa niinkun isotkin vakoilijat.
Mitä ihmettä te olette sellasen naisen kanssa johon ei voi luottaa?
Eikö aikusella miehellä ole järkevämpää puuhaa
kun leikkiä lasten askartelusarjojen kanssa?
Mä huomasin sen kasettilaitteen autossani ja
likkakaverin kanssa laulettiin koko matkan ajan
tero ja minä ollaan ystäviä.
Revin laitteen irti kun kotipihaan tulin ja sanoin että sulle on tänne tullu viesti.
Menkää hoitoon toi on tosiaan sairasta!Ainahan pojat on salapoliisi leikeistä tykänneet, isompana kohteet muuttuu ja hintaa tulee lisää. Jos salattavaa ei ole niin antaa tallennuksen pyöriä. Kiva varmaan kuunnella yksin hoilaamista...
- ja mistä saa?
perinteinen sanelukone? kirjoitti:
Eikös ne toimi siten, että menee päälle kun tunnistaa ääntä? Ei tarvitse tyhjää salakuunnella...
näitä, olen kiinnostunut juuri tollasesta, ettei tarvi tyhjää kuunnella!
- tyttö 35
serkolit astialla kirjoitti:
Ainahan pojat on salapoliisi leikeistä tykänneet, isompana kohteet muuttuu ja hintaa tulee lisää. Jos salattavaa ei ole niin antaa tallennuksen pyöriä. Kiva varmaan kuunnella yksin hoilaamista...
tottakai pojat saa leikkiä, se epäluottamus vaan loukkasi.
Ja laulettiin likkakaverin kanssa ja exän nimi oli Tero.
Sopi tilanteeseen ja olinpa ilkeä.
Pettäny en ole. - mutta toimii
kertoo lisää kirjoitti:
gsm/gprs verkossa. Tarvii sim-kortin. Ohjeet mukana (voi käyttää muuhunkin).
Hinta muistaakseni jotain 160e.Jos oot mehtämiehiä niin saman kaltainen kapistus kun koiran gps-panta haukun ilmaisimella.
ebay.
- rekisteröitymätön**
Miksi nähdä mokomaa vaivaa?
Jätä se emakko.
Jos olet kerran noin varma, että vaimosi pettää, niin suhdetta on täysin turhaa jatkaa. Luottamus on selvästi mennyt jo aikaa sitten, eikä se tuohon pisteeseen mentyään palaudu enää. Jos nyt olisikin niin, että vaimosi ei petä , niin hänelle on parasta kun pääsee kaltaisestasi pakkomielteisestä hullusta eroon.
Tuhlaat energiaa ja aikaa jonka voisit käyttää johonkin parempaan. Hanki elämä.- ajatella niin
että haluaa varmuuden jonka jälkeen voi vähän aikaa tuntea itsensä tyhmäksi kun huomaa olleensa väärässä (jos siis omaa kyvyn myöntää sen itselleen)ja sen jälkeen luottamus palaa itsestään ainakin epäilijälle. Ja totuushan on jo sellainen itseisarvo jonka eteen voi jo vaivaa nähdäkkin. Ei kukaan halua rikkoa suhdettaan pelkkien omien olettamustensa perusteella totuus on kaiken toiminnan perusta ja selventää asioita... VS ei kai kukaan joka ei ole partneristaan edelleen kiinnostunut harrasta moista, siinä vain oma elämäkin mutkistuu. Paljon on helpompi laittaa hopeet jakoon ja jatkaa elämäänsä.
- huolestunu 1
minä etsin myös laitetta minä olen varma että miehelläni on toinen nainen
- Hyvä vaimo
Voi vaimoa.. taitaa vaimo saada hyvää seksiä jossain muualla. Joku toinen mies riisuu vaimosi pitsihepeneistä ;)
Sellaista se on ;) - minä vaan
Autoihin voi hankkia GPS-trackereita, jotka kertovat missä (varastettu) auto menee. Näihin saa myös kuuntelumoodin eli vehkeeseen voi kilauttaa ja se lähettää ympärillä olevia ääniä. Hakusana voisi olla jotain luokkaa GPS-seurantalaite autoon tms.
Pieniä kameroita hyvällä kuvanlaadullakin alkaa olla jo pilvin pimein markkinoilla. Niihin saa moniin nauhoituksen käynnistymään liiketunnistuksesta, kamera siis käynnistyy kun joku vilahtaa kuvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004383
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422026- 631713
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331373Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581347Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93969SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26933Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186706