Olen nyt jo parisen kuukautta ollut jatkuvasti väsynyt, todella voimaton olo, alakuloisuus, huimaus, päänsärky, ja ajatellut kaikenlaista ihan hölmöä mitä ei ole koskaan ennen ajatellut. Mistähän voisi olla kyse, onko kellään ollut vastaavaa? Elämänilo kateissa, ei jaksa inostua mistään vaikka haluaisi. Yhtäkkiä voi sit taas olla tosi hyvällä päällä ja pirteä ja sitten sekunnissa taas todella maassa ja huonotuulinen. Lääkäriaika on varattu, ehkä hemoglobiini on alhaalla. mutta tässä odotellessa kyselen että onko kellään ollut vastaavaa tilannetta? Onko tämä masennuksen alkua tai ehkä jo itse masennusta. Ei jaksa iloita mistään, mieli maassa eikä sille itse mitään voi. Ei ole voimia taistella vastaan ja kohottaa mieltä, helpompaa vaan antaa olla. Ja tämä ei todellakaan ole laiskuuttaa, aivot vaan ns off- tilassa ja ei jaksa tehdä mitään. henkisesti ihan maassa ja loppu koko elämään.
Ainainen väsymys, voimattomuus, alakuloisuus...
15
7081
Vastaukset
- teki...
kilpirauhasen vajaatoiminta...
- aloittaja
viimeksi kun kilppariarvot testattiin niin ekalla kerralla ne oli siinä rajalla että vois olla vajaatoimita ja sit kun testattiin uudestaan, niin ne olikin normaalit. Mun äitillä on vajaatoiminta ja se oli kans tosi väsy yms kunnes todettiin toi kilpirauhasen vajaatoiminta. No ens viikolla on lääkäri ja varmasti laittaa verikokeeseen, niin selvii sit nekin arvot.
- sdsddssd
Käytätkö e-pillereitä?
- aloittaja
en käytä e-pillereitä enkä mitään muitakaan hormonijuttuja.
- täällä.
Muakin väsyttää hirveesti(kesälläkin), vaikka nukun mielestäni tarpeeksi. Kilpirauhas ja hemoglobiiniarvot oli ok.
Käytän kyl e-pillereitä ja allergialääkkeitä.
Saattaa johtuu yksipuolisesta ruokavaliosta, vitamiinien puutteesta tai masennuksesta.- väsyttää
Setiritsiini väsyttää monia todella voimakkaasti.
Itse syön LORATADIN RATIOPHARM valmistetta ja se ei minua väsytä lainkaan.
Setiritsiinillä en herännyt koko päivänä, vaikka illalla sen otin.
Kaveri käyttää sitä unilääkkeenä myös.
- Minä vaan -69
Hei
Minä olen potenut alakuloa nyt muutaman viikon; mikään ei innostaisi ja töissäkin käyn koska siellä kuuluu käydä. Aamusuihkun jälkeen iskeä todella epämiellyttävä olo ja toivoisi, että tulisi rutto ja kaataisi sänkyyn jottei tarvitsisi mennä töihin.Iltaisin katsoa kelloa ja pohdin moneltako "saa" mennä nukkumaan.
Ei ole kivaa,ei. - tunika
Minulla oli kans pitkään väsymystä, mutta koin, etten ollut masentunut. Ajatuksissa olisin voinut tehdä kaikkea kivaa, mutta yksinkertaisesti en saanut tehtyä mitään. Mittautin hemoglobiinin, joka yllättäin oli vain 78. Pitkään söin rautaa, jotta sain sen nousemaan. Ja voimani palautuivat ennalleen. Nyt nautin täysillä elämästä!
- lisäkilppari
Itselläni vastaavat oireet johtunevat liian korkeasta kortisolitasosta. Epäselvää vain miten ne saisi alhaalle. Koko kesän ravannut lääkärissä ja saanut vain mielialalääkkeet, en mitään kortisolitasoa alentavaa...
- pippuri74
Msennus nostaa kortisoliarvoja.
- jouuuuuuuuuuuuuuuuu
Hemoglobiinin sain nousuun vihertuotteilla eli clorella kapseleilla ja viherjauheella. Mulla meni vatsa sekaisin rautatabuista joten piti löytää toinen tapa. Viherjauheet antaa myös extra energiaa päivään kuin myös d-vitamiini.
Valitettavasti auringonotto jäi tänä kesänä todella vähäiseksi joten täytyy turvautua D-purkkiin. Ohessa Dtä 125µg(5000IU) eli tarvii ottaa n. kerran viikossa. Kannattaa lukea myös -Product Reviews- välilehdeltä muiden kommentteja tuotteesta. Edullinen nettikauppa tällä hetkellä dollarin kurssin johdosta (8.80$ n. 6.10€). Laajasta valikoimasta löytyy kaikkea mahdollista mielenkiintoista mm. hammastahnaa, suihkutuotteet, jojoba-öljyä, rice braniä, viherjauheet, C-vitamiini, monivitamiinit, Ubiquinol, tee. Koodilla IVI015 5$ pois ensitilauksesta. Tuotteet perillä n. 10 vrk kuluessa. Tilaukset kannattaa jättää alle 80$ niin ei mene ALVia. Joka tilaukseen kannattaa lisätä ilmaiskokeilutuote
http://www.iherb.com/Jarrow-Formulas-Yaeyama-Chlorella-400-mg-150-Capsules/155?at=0
http://www.iherb.com/Now-Foods-Vitamin-D-3-5-000-IU-120-Softgels/10421?at=0
http://www.iherb.com/Free-Samples
http://www.iherb.com/search?kw=magnesium#p=1&sr=2 - siv106
Ensitilaaja saa alennusta 5 dollaria jos käyttää alennuskoodia SIV106
Laita alennuskoodi kohtaan, jossa kysytään 'referral code'. Saat ottaa tilaukseen mukaan myös yhden ilmaisnäytteen tai ostaa kokeilutuotteita, jotka ovat normituotteita halvempia.
JA TÄMÄ MUUTEN TOIMII!!! :) - joku
on itellää täl hetkel sama homma.
- hitsu
saattaa olla kysymys väsymys oireyhtymästä, jos verikokeissa ei näy mitään.
- ddsddsdsds
Sä oot masentunut. Lisää liikuntaa ja monipuolista ruokaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202273Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3041234- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642