... Mitä tehdä?
Hioa saa vaikka kuinka kauan, eikä lähde siltikään pois, vaikka liuottaisinkin jalkoja lämpimässä vedessä ja saippuassa. Keinoja saada kovettumat pois??
KIITOS =)
KOVAT, KUIVAT JA HALKEILEVAT
5
701
Vastaukset
- enemmän
hankaat sitä enemmän kovettumia. RASVAUSTA joka päivä kunnon jalkarasvalla. Halkeilu johtuu rasvan puutteesta.
- ei enään..
Itsellänikin oli kuivat,halkeilevat kantapäät.Käytin niihin Schollin voide halkeileville kantapäille,noin kuukauden ajan.Ne paranivat ja ovat nyt tosi ihanat..
- ämmä
ei enään.. kirjoitti:
Itsellänikin oli kuivat,halkeilevat kantapäät.Käytin niihin Schollin voide halkeileville kantapäille,noin kuukauden ajan.Ne paranivat ja ovat nyt tosi ihanat..
hieron santapaperilla.
Hankaan halkeamat tasaiseksi ja sitten rasvaa,rasvaa,rasvaa........
- 40+nainen
Juu, rasvaaminen auttaa. Ei tarvitse olla mitään kallista jalkarasvaa, kun saa kantapääihon hyväksi.
Lääkärini kerran sanoi minulle että ei ole hyväksi hankaa liiaksi kantapäitä. Hän määräsi minulle reseptillä voidetta, mutta huomasin että kyllä ilman reseptiäkin saa tarpeeksi hyviä rasvoja.
Paljainjaloin niin paljon kuin pystyy, jotta jalat saa raitista ilmaa. - kamalat kantapäät
Hei,
itse suosittelen Vichy Podexine -rasvaa halkeileville kantapäille. Sillä saa apua ja näkyviä tuloksia jo parissa päivässä, ilman mitään hankausta ja raapimista. Ja puree syviinkin halkeamiin. TODELLA tehokas!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057