nyt kaikkein eniten? Mitä siis olet vailla, mitä elämästäsi puuttuu? Onko se sinusta riippumaton asia, vai voitko tehdä sen saamisen eteen jotain?
Mitä
8
330
Vastaukset
- SupremeSatan
hetkellä mä kaipaisin hetken rauhaa. Tuntuu, et nykyään on koko ajan perkeleellinen kiire.
- vänkyrä-nainen
varmaan, että joku olisi sanomassa illalla ennen nukkumaanmenoa: "Hyvää yötä, kulta. Nuku hyvin."
En tietenkään voi tuon eteen mitään tehdä sen toteuttamiseksi. Se ei ole omasta tahdostani riippuvainen asia ollenkaan. Vain sellaisiin asioihin voisin itse vaikuttaa, joiden eteen pystyisin itse tekemään jotain.- Kuules
Sinusta on tullut tosi ronkeli miesten suhteen :(
Taidat säkin kohta kattoa Neloselta Unelmien Poikamies sarjan päätösjakson ja haaveilet moisesta kiiltokuvapojusta?! - caput.mortuum
Kaipaan myös halausta ja sitä ystävyyttä jonka menetin eron myötä.
- dayum
Tahtoisin ottaa käsistä kiinni, katsoa silmiin ja tuntea samoin.
Ei tule tapahtumaan. Ehkä eniten kaipaan sitä ihmistä joka olis vieressä ku nukahtaa ja jonka kainalosta heräis uuteen aamuun.
Mitä olen eniten vailla? Jotenki tuntuu että mun tarvehierarkia on aika pitkälle täytetty... Minun osalta, toki "perheenlisäys" muuttaa sen uuteen uskoon, mut nyt on hyvä olla
Voinko asian eteen tehdä jotain... Tottakai voin. Pakko sille on voida tehdä jotain, eriasia on vaan että se nyt ei yllä tärkeydessään top vitoseen niin ilmeisesti motivaatiota ja kaipausta ei oo vielä riittävästi.olisi ihan kiva saada.
Tosin ilman lottovoittoa elämä on taiteellisempaa.- scale
joka on edessäpäin. Festareita jonne meinaan mennä.
Kesälomani lykkääntyminen eteenpäin on minusta riippumaton asia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h72763Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986