Jos täällä palstalla ei olla kunnolla, niin voin viedä jonkun vankilaan
T: SUOMI24-POLIISI
POLIISI SETÄ TIEDOTTAA!
13
764
Vastaukset
- TOTT-TA
PÄÄSENKÖ MÄ VANKILAAN KUN OON KYNIS?
- Suomi24-poliisi
Kaikki jotka käyttää roinaa antautukaa!
- suomi24-poliisi
Suomi24-poliisi kirjoitti:
Kaikki jotka käyttää roinaa antautukaa!
käykää tuolla katsomassa tämän palstan säännöt!
Lukekaa ne tarkasti!
- Hulkki-fani
Hyvä juttu että saadaan vähän kuria tänne.
- camppu julia tervako
poliisi on paras
- camppu julia tervako
paljonko sakko maksaa nyt.
- joel wikström
camppu julia tervako kirjoitti:
paljonko sakko maksaa nyt.
vitun poliisit
- pupelipoika
Olisi ihana saada konstaapelin muna pyllyyn..
- nappijanne kvl
PÄRKELES!! KOHTA TULEE FINNISELKIEN KARPAASEISTA KARPAASEIN JA NÄYTTÄÄ ETTEI JANNUA AINAKAA VIEDÄ!!!!
ENKÄ TYKKÄÄ ETTÄ MINUSTA KIRJOTETAAN SELÄNTAKAAANA!!! - lanka
meilläkin päin on poliiseja mitkä vetää roinaa,on homoja,käy huorissa,ottavat rahaa vastaan,myyvät steroideja ja huumeita takavarikko-osastolta,paikan nimi on hamina
- Jotenenkuule
En usko että olet kuumempi kuin mun fysioterapeutti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208