Onko sinusta

romanttista???

Jos ihmiset etsivät vakavissaan elämänkumppania nettideittien kautta?

Tarjontaa siellä on ihan loputtomasti.
Ihmiset ovat netissä todella lyhytjännitteisiä..

Next....

15

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • romanttista.

Mielestäni siinä että kaikki vajakit ovat kokoontuneet nettiin ei ole mitään romanttista.

• Pitääkö jokaisen matkustaa maailman ääriin ja tavata siellä ohimennen ihminen, joka jää mieleen ja lopulta elämään loppuiäksi? Että kerran tavattua ihmistä ei saa mielestään, riudutaan ihastuksen riivaamana ja palataan etsimään kerran kadotettua onnea, josta ei ole mitään takeita?

Pitääkö kaikki tehdä vaikeimman kautta vai voiko elämänsä rakkauden löytää kotisohvalta käsin? Eikö se ole tarpeeksi romanttista? Ja jos etsitään kumppania kotisohvalta käsin, niin pitääkö kirjoittelua jatkaa, vaikkei mailejen kauttakaan syntynyt mielikuva ihmisestä nappaa kybällä?

Tosin tuotakin kokeiltuani annan vinkin: Tapaa ihminen luonossa mahdollisimman nopeasti. Muuten helposti ihastuu itseluomaansa mielikuvaan ventovieraasta ihmisestä eikä todelliseen ihmiseen.

Ja siunatuksi lopuksi: Miten olet itse hoitanut tuon parinmuodostuksen romanttisella tavalla?

• peliä :

siitä on romantiikka tosi kaukana

• Sarvikuonokas

toi homma oikein pelittää?

Laitat pärstän jorinan ja sit joku ettii jollain hakukriteereillä tyyppejä ja jos tulee osuma niin sit meilaillaan?

• melinda

Mun mielestä nettitreffitkin voivat olla romanttiset. Mulle kävi niin, että laitoin suomi24:n treffeihin ilmoituksen (kuvattoman) jossa kerroin itsestäni aika pitkästikin ja siitä, mitä haluan. Sitten bongasin oman paikkakunna miehen (jollla oli kuva ja muutenkin hyvä profiili) ja kysyin jotain (en muista mitä) hän vastasi ja siirryimme meseen. Keskustelimme koko illan ja hyvältä vaikutti. Tapasimme seuraavana päivän piknikillä ja se oli romanttista jos mikä. Sitten jatkettiin muutamalle baariin. Tapailimme pari viikkoa ja sitten aloimme seurustella. Nyt on vuosi takana ja asumme yhdessä. Suhteemme on loistava ja olemme luotuja toisillemme.

Emmekä todellakaan ole mitään luusereita, vaan hyvin toimeentulevia, korkeasti koulutettuja, tasa-arvoisia ja hyvällä itsetunnolla varustettuja. Niin ja rakastamme toisiamme todella paljon :)

• niin :!!!
        melinda kirjoitti:

Mun mielestä nettitreffitkin voivat olla romanttiset. Mulle kävi niin, että laitoin suomi24:n treffeihin ilmoituksen (kuvattoman) jossa kerroin itsestäni aika pitkästikin ja siitä, mitä haluan. Sitten bongasin oman paikkakunna miehen (jollla oli kuva ja muutenkin hyvä profiili) ja kysyin jotain (en muista mitä) hän vastasi ja siirryimme meseen. Keskustelimme koko illan ja hyvältä vaikutti. Tapasimme seuraavana päivän piknikillä ja se oli romanttista jos mikä. Sitten jatkettiin muutamalle baariin. Tapailimme pari viikkoa ja sitten aloimme seurustella. Nyt on vuosi takana ja asumme yhdessä. Suhteemme on loistava ja olemme luotuja toisillemme.

Emmekä todellakaan ole mitään luusereita, vaan hyvin toimeentulevia, korkeasti koulutettuja, tasa-arvoisia ja hyvällä itsetunnolla varustettuja. Niin ja rakastamme toisiamme todella paljon :)

"Emmekä todellakaan ole mitään luusereita, vaan hyvin toimeentulevia, korkeasti koulutettuja, tasa-arvoisia ja hyvällä itsetunnolla varustettuja"

:)

• Sarvikuonokas
        melinda kirjoitti:

onnee vaan teille..

Varmaan monella on kuitenkin käsitys (itseni mukaan lukien) että nettitreffeillä pyörii jossain määrin häröt tyypit. Netissä kun nyt voi huijata niin helposti.

• melinda
        Sarvikuonokas kirjoitti:

onnee vaan teille..

Varmaan monella on kuitenkin käsitys (itseni mukaan lukien) että nettitreffeillä pyörii jossain määrin häröt tyypit. Netissä kun nyt voi huijata niin helposti.

Joo se on aikasta yleinen luulo, mutta todellisuudessa sinäkin täällä pyörit ja monet muut ihan tavalliset ihmiset. Mä en muuten tunne edes ketään häröä tyyppiä, vaan pidän suurinta osaa ihmisistä ihan samanlaisina. Miksei netissä pyöri ne samat ihmiset kuin baareissakin? Baarissa et vain kuoren alta huomaa, kuinka häröjä ne voikaan olla :)

• melinda
        niin :!!! kirjoitti:

"Emmekä todellakaan ole mitään luusereita, vaan hyvin toimeentulevia, korkeasti koulutettuja, tasa-arvoisia ja hyvällä itsetunnolla varustettuja"

:)

Tuliko epäusko? :) Noh, onhan tää aika täydellistä tällä hetkellä tää elämä, että vaikea uskoa itsekään, just uusi asunto ja kaikkea. Mutta mää nautin nyt, nyt on mun aika :D Hyvää kesää sinne!

• scale

kun olen aina muualta ne ihmiset löytänyt.

Mutta samahan se on mistä sen löytää, pääasia on, että sen löytää. Se eka tapaaminen nyt ei aina muutenkaan ole mikään loistava. Mulla se on usein ollut enemmänkin alkoholin huuruinen.

• äärimmäisen

romanttista, jos romanttiset ihmiset etsivät vakavissaan ja romanttisesti romanttista elämänkumppania romanttisten nettideittien kautta. Romanttista tarjontaa siellä on ihan loputtomasti, mikä tekee siitä romanttisen romanttista. Romanttiset ihmiset ovat netissä todella lyhytjännitteisiä ja romanttisia.

• ei ole paikasta tai tavasta kiinni, vaan kahden ihmisen välisestä kemiasta.

• vänkyrä-nainen

niinkuin ei ole sekään jos löytää baarista kumppaninsa.

• alkaa vasta...

Kun kohde on löytynyt, metodilla ei ole väliä, sen ei tarvitse olla "romanttinen".

• web suhteen kokenut

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että ei se rakas etsimällä löydy mistään. Se tulee vastaan silloin kun sitä vähiten odottaa ja mullistaa sinun koko maailmasi niinkuin itselleni kävi.

Omalta kannalta katsotuna. En olisi koskaan löytänyt ihmistä johon rakastuin ilman internettiä. Olemme nimittäin erimaiden kansalaisia.

En siis väheksy nettiä seuranhakuvälineenä. Mutta sitä kyllä väheksyn, että seuranhaku netissä on aika seksipainotteista. Vain pinnalla on väliä ja saadaksesi jonkun kiinnotumaan itsestäsi, sinulla täytyy olla ulkonäköä ja näpsäkkä verbaliikka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      40
      2899
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      31
      1719
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe